Mary Borsato niet gediend van Jinek-vraag over Marco

Voor haar nieuwe RTL 5-show Borsato’s Budget Bruiloft is bruidsjurkengoeroe Mary Borsato momenteel volop in de media, maar haar schuinsmarcherende zoon is sinds zijn scheiding nergens meer te bekennen. Op vragen over Marco zit Mary ook totáál niet te wachten: nadat ze RTL Boulevard vorige week al nul op rekest gaf, weigerde ze gisteren een vraag hierover van Eva Jinek te beantwoorden. Ze liet de talkshowster beleefd weten niet in te willen gaan op vragen over haar zoon.

Eva leidde haar vraag mooi in. “Het programma gaat over liefde, over blijdschap, over trouwen: dat is een romantische droom. In jouw familie is het de afgelopen tijd natuurlijk anders geweest. Jouw zoon Marco is gescheiden en als je een heel beroemde zoon hebt, is dat iets wat de hele wereld dan weet en waar iedereen wat van vindt. Hoe gaat het met jullie?

Daarop antwoordde Mary: “Zal ik vertellen hoe het gaat? Ik ben een kreeft en ik heb hem veranderd in een leeuw. Ik ga een heel verhaal vertellen nu, denk ik, of ik hou het heel kort. Maar die kreeft vecht voor z’n jong en ik heb er drie.”

Ik heb ook nog eens zeven kleine welpjes van 6 tot en met 23 en ik heb mijn kracht en vechtlust veranderd in zwijgen. Zwijgen is goud. Dat is het hele normaal voor mij voor nu. Dit is het antwoord op jouw vraag, Eva.”

Astro TV kan er nog een puntje aan zuigen. Gelukkig kon Eva het wel volgen: “Ik begrijp dat volledig. Je bent een moeder en je zorgt voor je kind.”

Foto: RTL

67 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Kleurloos avrolid
oktober 29, 2020 11:50

Is dat soms een omgebouwde kerel op die foto.

Gast
colette
oktober 24, 2020 14:22

Ze kan moeilijk zeggen mijn zoon is een notoire vreemdganger een leugenaar en een oplichter whaaaaa

Gast
Annie van Achteren
oktober 23, 2020 09:51

Ruud
vr 23 okt 2020 om 9:38

Grootte? Serieus, joh?

Gast
Ruud
oktober 23, 2020 09:38

Grootte mond die Mary.Bekend geworden door haar vreemdgaande zoon MARCO🤮🤮🤮

Gast
Sven L.
oktober 23, 2020 09:01

Hahaha. Linda de Mol over 10 jaar bij Ivo Niehe. Zo ziet die foto eruit.

Gast
Onze Held Geert
oktober 23, 2020 06:26

Minder

Gast
Toverheks
oktober 22, 2020 22:38

Is dat het spook van de opera? Kreeg zowat een hartverzakking van die foto!

Gast
Karin
oktober 22, 2020 21:08

Ik vind merrie een warme lieve frouw

Gast
Jimmy
oktober 22, 2020 20:43

Ze kan zo meedoen met the masked singer.Ze hoeft niet eens te verkleden🤣

Gast
jm
oktober 22, 2020 19:54

Goh, die zie je ook niet veel meer; de T-rex.

Gast
Rotterdammer
oktober 22, 2020 17:55

Wordt die Mary omgebouwd tot bouwvakker oid? Wat een monster!

Gast
Mart
oktober 22, 2020 17:44

@Karin
Nee, jij trekt volle zalen, slet.

Gast
Karin
oktober 22, 2020 17:37

wat is dat wijf lelijk zeg.

Gast
EMMA
oktober 22, 2020 17:16

Zo klaar met dat mens

Gast
Pol
oktober 22, 2020 17:04

Heet gewoon mary de graaf.Maar ja borsato verkoopt beter.

Gast
nicky
oktober 22, 2020 15:59

Wat Mary aan heeft is voor mask singer een mooi kostum.

Gast
JoopH
oktober 22, 2020 15:31

Eva heeft alleen nog maar hoge kijkcijfers als het om de roddel+ simpele onderwerpen gaat (André Hazes, uitslag finale van de senioren voice etc. , moeder van Marco). Nu gaat ze er weer maanden tussenuit want ze moet toch tijd hebben om haar overdreven hoge salaris op te maken en let op: in de volgende ronde gaat het the Eva Story show heten, een beetje mengelmoes van Shownieuws,
RTL boulevard en nog een enkel onderwerp à la OP1.

Gast
Halfvolle melk
oktober 22, 2020 14:48

@Antoinette van Ruysdael
do 22 okt 2020 om 14:25

Ze heeft zich willens en wetens zo verkleed! En als ze al karakter heeft, dan was ze niet bij Jinek aangeschoven, want ze kon en moest weten dat de ‘vraag der vragen’ gesteld zou worden, getuige ook Borsato’s ‘stijfhoofdige’ antwoord. Een pot nat…

Gast
Mark
oktober 22, 2020 14:32

^^^^

Naar RTL 5 dus (i.p.v. RTL 4)

Gast
Mark
oktober 22, 2020 14:30

Borsato’s Budget Bruiloft kan wel eens heel veel kijkers gaan trekken naar RTL 4. Waarom eigenlijk niet op RTL 4. Haalt denk ik nog wel meer kijkers dan Ranking The Stars en misschien ook wel meer kijkers dan Bureau 040. Ik zet in op 600.000 (Bureau 040 550.000). En dan ook nog nieuwe Hotter Than My Daughter erna, kan ook nog wel 400.000 halen. RTL 4 heeft dan Over Winnaars, dat wordt net zo’n flop als Geraldine, is veel te zwaar voor de gemiddelde RTL kijker. Hooguit 450.000

Gast
Antoinette van Ruysdael
oktober 22, 2020 14:25

Tjonge tjonge wat een reacties hier boven,die vrouw heeft zich zelf ook niet gemaakt? Niet iedereen kon vooraan staan toen de knappe koppies werden uitgedeeld. Misschien heeft ze wel een heel fijn karakter.

Gast
Bastiaan
oktober 22, 2020 14:11

wat een verschrikkelijk wijf! het ziet er niet uit! je beeldbuis knapt ervan!

Gast
Winterklaar
oktober 22, 2020 14:02

Dat er nou niemand in haar omgeving is die het goed met haar voor heeft, en zegt, lieverd je ziet er zo niet uit.

Gast
Mark
oktober 22, 2020 13:58

Als je haar ziet zonder dubbel klikgebit en pruik en 2 cm laag plamuur hou je Marco B over. Of de heks van Paulus de Boskabouter.

Gast
julske
oktober 22, 2020 13:33

Daar heb je ze weer, omdat die vrouw haar zoon prive leven niet
wil vertellen, wordt ze voor van alles uitgemaakt. Mevrouw Borsato ik geef u volkomen gelijk.

Gast
Ik weet alles van de tv
oktober 22, 2020 13:15

Hoera eindelijk iemand die een pistool. mag dragen en alles lelijker is.mag zij d.o.o.d schieten. Zal wel niet te vinden zijn

Gast
colette
oktober 22, 2020 13:07

Wat een lelijke wijf zou me doodschamen om de moeder van Borsato te zijn

Gast
Dreetje junior
oktober 22, 2020 13:03

Hey Mary, Afspraakje maken?

Gast
Robert
oktober 22, 2020 12:41

Dacht dat dit Bassie was.

Gast
Huismaker
oktober 22, 2020 12:25

……………

Gast
Joop viroloog
oktober 22, 2020 12:23

Halloween komt eraan, my goodness wat een lef om zo op tv te verschijnen.

Gast
Zeker een Budget Plastisch Chirurg bezocht?
oktober 22, 2020 12:12

Gaat dan nog leuk worden met die budget trouwerijen…..

Gast
Gtstfites
oktober 22, 2020 12:10

Ze ziet er nog eger uit dan Gaby Blaaser en Marijke Helwegen bijelkaar.

Gast
Hendrik-Jan Tuinman
oktober 22, 2020 11:57

rob
do 22 okt 2020 om 11:31

Televisie is een incestueus wereldje, ons-kent-ons, daar rol je niet zomaar in en het is ook maar de vraag of je dat zou moeten willen.
In geval van Ramona lijkt het me voor de hand liggen dat zij dat helemaal niet wil/nodig heeft.
Je idee is overigens prima.

Gast
Marco borsato
oktober 22, 2020 11:56

Daarom blijf ik thuis (uit)wonen

Gast
Hendrik-Jan Tuinman
oktober 22, 2020 11:50

Sjaak Trekhaak
do 22 okt 2020 om 11:26

Het zijn geen Amsterdammers, domme boer.

Gast
Barco morsato
oktober 22, 2020 11:50

Dat is toch die zaak aan de gedempte nieuwesloot Alkmaar waar tussen de spinnewebben de vergeelde trouwjurken in de etalage hangen?

Gast
IngridHenk
oktober 22, 2020 11:44

Prachtige foto! Precies zoals zij tijdens de uitzending eruit zag en niet als al die Candlelight-sfeer-foto’s van haar op al de bladen die haar te vriend willen houden. Wel lachen, maar toch een pluim voor de redactie van MC.

Gast
Dreetje - iedere avond een ander sneetje
oktober 22, 2020 11:44

Mmm, ik zou Mary doen.

Gast
Marco B.
oktober 22, 2020 11:43

Terwijl mijn mams een gloedvol betoog hield bij Eva gaf ik Iris een ongekende Italiaanse beurt. Dat is het ware verhaal.

Gast
rob
oktober 22, 2020 11:31

jezus wat is dat mens lelijk. die kun je toch niet op tv loslaten. Beter was geweest om Ramona Poels, de nieuwe bruidskoningin, het te laten presenteren. Is jong, ziet er goed uit en heeft ook nog eens een bruidszaak waar die van Mary minimaal honderd keer inpast

Gast
Sjaak Trekhaak
oktober 22, 2020 11:26

wat een ontzettend enge uitziende tokkiemonsters zijn die borsato’s toch, kijk hoe zij eruit iet. een bekende van me kwam ze eens tegen in Italië, bekende zei dat ze zich echt als Amsterdamse übertokkies gedroegen en dat ze superasociaal met elkaar praatten.

Gast
MolTalk
oktober 22, 2020 11:23

De waaaaaaaaaaaaarheieieieieieieieiddddd….!

Gast
Zalmneusje
oktober 22, 2020 11:18

Een hekserig kreeftenfossiel dat haar nageslacht om kan toveren in leeuwen. Wat is de natuur toch wonderschoon.

Gast
Sjors
oktober 22, 2020 11:15

Beschamende en trieste reacties hier. Hoe moet zo’n vrouw zicht wel niet voelen als ze dit leest…

Gast
Jolanda
oktober 22, 2020 11:12

Aaah Mary, ooit de hoer van het Alkmaarse Waagplein.
Iedereen kon er op ooit. Ongeacht wie.
Elk weekend lekker zuipen op kosten van een ander en betalen met je vieze kutje.
Mary Mary Mary.

Gast
Bep
oktober 22, 2020 11:10

Ze zijn alleen openhartig over de hele familie als ze wat te verkopen hebben.
Films,boeken, bruidsjurken.

Gast
Ap
oktober 22, 2020 11:03

Ze wil nog 25 jaar lijken,mens doe normaal,je ziet er niet uit,je begint ook al media geil te worden,blijf lekker thuis

Gast
Peter
oktober 22, 2020 11:03

Nou wat een nare opmerkingen zeg over Mary Borsato. Die vrouw geeft gewoon een heel goed antwoord op een roddelvraag van Eva. Een vraag die niet eens past in een goede talkshow, maar die past bij Shownieuws o.i.d.
En dan allerlei opmerkingen over haar uiterlijk. Niet best. Volgens mij heeft deze vrouw niemand iets misdaan en dan vervolgens zo de grond ingeboord te worden.

Gast
Guttegut
oktober 22, 2020 11:02

What the fuck dat hoofd

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen