RTL Boulevard signaleert Martien Meiland-moeheid

RTL Boulevard merkt dat er steeds meer weerstand ontstaat tegen de groeiende aanwezigheid van Martien Meiland op televisie. De showrubriek spreekt van een ophanden zijnde overkill. Dat is te lezen op de website van Boulevard. Naast dat hij vier keer per week te zien is in programma’s op SBS 6, is Martien nu ook op mediatour in verband met zijn nieuwe boek. Zo zat hij gisteren in Op1. ‘Kijkers uiten kritiek na Op1-optreden Martien Meiland’, kopt het Meiland-kritische Boulevard nu.

Er staan volgens Boulevard allemaal mensen op die genoeg krijgen van de grote ster van de concurrent. Zo citeert de showrubriek: “Jeetje… Martien Meiland ook al bij jullie!? Vanavond dan maar overslaan!

Het RTL-nieuwsprogramma in het anti-Meiland-artikel: “En dat is maar één voorbeeld uit de reeks tweets van mensen die vinden dat we langzaam maar zeker afstevenen op een Meilandjes-overkill.”

Boulevard somt vervolgens allemaal negatieve tweets over de Meilandjes op:

  • Ik kijk geen programma’s met Martien Meiland. De tv kan dus wel uit.
  • ‘Nederland lijkt geen genoeg van Martien Meiland te kunnen krijgen’……Wat zegt U? Jawel hoor. Ik ben er helemaal klaar mee. Al heel lang ook. Lieve man….maar nu snel eigen dingetjes gaan doen.
  • Die hype houdt maar niet op.

De showrubriek wijst ook op een poll van een twitteraar, waarop 40 procent antwoordt Martien Meiland een ‘vreselijke man’ te vinden en 32 procent aangeeft de tv uit te zetten als hij in beeld is.

Het zal de al fragiele verhouding tussen RTL Boulevard en de Meilandjes in elk geval geen goed doen. Vorige week riep de showrubriek nog dat kijkers Martien Meiland een racist zouden vinden.

Foto: RTL

66 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
ikweethetbeter
oktober 23, 2020 16:21

Ik ben RTL-BLVD moe ,zet er nu eens wat anders neer, het is nooit meer wat geworden na het vertrek van Albert en Beau .

Gast
Wilfred Degens
oktober 22, 2020 10:28

Hé, zelf verbeeldde intellectuele Albert, ik ben bevriend met een gevraagd lid van de koninklijke academie der wetenschap hoogleraar, die met zijn eveneens gepromoveerde vrouw nog steeds op hun mid 50 geabonneerd zijn op Donald Duck. Je associatie met lage IQ bewijst hoe laag jouw IQ moet zijn. Het kijken naar het Meiland toneel op gereduceerde geluidssterkte is van vele kanten zeer het kijken waard voor iedereen. Wanneer Martin zijn overdreven clichés zou temperen was het nog leuker om te zien hoe zij met beestachtig hard werken onder opgelegde spanning tot resultaat komen. Hun familieband is om jaloers op te worden waarbij ze af en toe niet zachtzinnig met elkaar zijn, waar nooit iets van blijft hangen. Kan iedereen wat van leren. Zelfs jij, Albert met je lage IQ.

Gast
Dorine
oktober 21, 2020 09:23

Natuurlijk!! Dat is weer het zoveelste voorbeeld van de slechte werkwijze door mismanagement van SBS. Een overdosis Meiland en het publiek kotst hem uit !
Jammer !! Een vermakelijke familie waardoor een commercieel succes en dan moet het worden uitgemolken door beide partijen.

Gast
Martien Wijnland
oktober 21, 2020 08:34

Waaaaaatttt Goeoeoeoeoeoeddddtttt…!!

WIJNEN🍷WIJNEN🍷WIJNEN

Gast
MolTalk
oktober 21, 2020 07:52

Die moeheid is al veel eerder ingetreden, het is werkelijk zum kotzen wat die afstandse, seniele overacting mafklapper allemaal uitkraamt.

Gast
Xxxx
oktober 21, 2020 01:04

Daarbij de kijkcijfers zijn zo hoog omdat er verder ook niet veel soeps op de Nederlandse tv is te beleven. Een ouwe nicht die zich woeps gedraagt biedt dan uitkomst. Het zijn allemaal kletsprogramma’s. Soms interessant soms niet. De aftakeling op de Nederlandse buis is al jaren gaande. Het Duitse MDR komt elke week met leuke muziekprogramma’s. Kijken we liever naar. Meer kwaliteit ook.

Gast
Paul
oktober 21, 2020 00:52

Hoeveel tia’s heb je inmiddels al gehad, Chelsey?

Gast
Xxxx
oktober 21, 2020 00:52

Martien Meiland zal best een lieve man zijn. Als homoman zijnde schaam ik mij echter voor zijn gedrag. Je kunt homo zijn en je ook normaal gedragen toch? Niet als een wijf: Bingo, Bingo, Bingo roepen doet de gaywereld geen goed! Ik distantieer me van dergelijk gedrag. Ik val op mannen en gedraag me zo dat ik niet opval.

Gast
Chelsey
oktober 21, 2020 00:50

…Dat Herr Bertelsmann’s rtL-Nederland nu na 31 jaar profiteren zulke laag bij grondse berichtgevingen blijft doen ..
… Die stinkMof kan beter in zijn eigen rtL-Nederland gaan wroeten om te signaleren wat de oorzaak zou kunnen zijn van de rtL-moeheid die de laatste tijd heerst onder de Nederlandse kijker …

Gast
Paul
oktober 21, 2020 00:47

Chelsey, wat zeg je allemaal?

Gast
Chelsey
oktober 21, 2020 00:41

Ruim 31 jaar lang hebben zowel de Luxemburgers als Duitsers met respectievelijk CLT en RTL-GROUP, buitengewoon zeer succesvol kunnen profiteren van het Nederlandse Medialandschap met commerciële Nederlandstalige rtl-zenders. 28 jaar na de start van rtL-Veronique lukte het John de Mol om eigenaar te worden van de commerciële zenders van SBS-Nederland, de 4 lineaire tv zenders kwamen vanaf dat moment volledig in handen van zijn eigen 100% Nederlands Multimediaal bedrijf Talpa Network. Dat Herr Bertelsmann’s rtL-Nederland nu na 31 jaar profiteren zulke laag bij gronde berichtgevingen blijft doen over het aller eerste succesje van een Nederlandse commerciële zendergroep getuigd van onsportiviteit en vooral van ondankbaarheid! De Nederlandse regering had in oktober 1989 CLT géén vergunning moeten verlenen om uit te mogen zenden op de Nederlandse kabelnetten! De uitzend vergunning hadden ze aan die andere Nederlander moeten geven die tóen ál zéér succesvol geweest zou zijn met TV10, de Heer van den Ende! Herr Bertelsmann kan de pot op met z’n open riool Luxembourg’s nederlandstalig gedrochten groep! Die stinkMof kan beter in zijn eigen rtL-Nederland gaan wroeten om te signaleren wat de oorzaak zou kunnen van de rtL-moeheid die de laatste tijd heerst onder de Nederlandse kijker en wat er de laatste tijd zoal mis gaat, sinds matroosje Peppi van der Vorst daar Kapiteintje mag gaan spelen!

Gast
Klaas Vaak
oktober 20, 2020 20:23

Hij is nog populairder dan het virus.

Gast
FUALL
oktober 20, 2020 19:22

meer homomoeheid.

Gast
ano@niem.nl
oktober 20, 2020 19:20

Ik ben deze geacteerde homo al vanaf het begin zat.

Gast
Curryworst
oktober 20, 2020 18:28

Daar ben ik weer, ik en ook M krijgen nooit genoeg van mijn worst, zo groot zo lekker zo sappig. Niet gaan kwijlen mensen.

Gast
Patty Koot
oktober 20, 2020 18:09

Wat een ziekelijk mensen reageren hier!. Bizar.

Gast
WEST*
oktober 20, 2020 18:01

@ Patty Koot Daar komt u dan heel laat achter , dat is al jaren zo als SBS een succesje haalt !

Gast
Patty Koot
oktober 20, 2020 17:50

Wat een bizarre jaloerse gekkies reageren hier!

Gast
WEST*
oktober 20, 2020 17:47

@Blue CirleLosers

U weet toch dat SBS vanaf het begin van hun bestaan de pispaal is op MC
De meeste hebben altijd kritiek op deze zender, en dat door lui die meestal RTL altijd op een voetstuk plaatsen!. Kritiek leveren op RTL is voor hun het zelfde als heiligschennis

Gelukkig dat ik zulke mensen niet in mijn familie ,vrienden of kennissen kring heb
die zo op agressieve manier zenders , en collega`s bij de omroep vernederen Wij laten iedereen in hun waarde! Natuurlijk hebben wel ook kritiek ,maar zijn streng maar rechtvaardig!

Gast
Anja
oktober 20, 2020 17:46

Meiland moe . . . . . Ik was nog niet eens wakker !

Gast
EMMA
oktober 20, 2020 17:36

Die haters die altijd hier actief zijn, weten schijnbaar wel dat ie op de buis is en wat ie allemaal zegt in chateau meiland, en maar tieren en vloeken, wat een kwal etc, en dat allemaal op twitter, elke keer maar weer, wordt je dan niet moe van jezelf dat je jezelf kwelt door te kijken naar iemand die je eigenlijk haat maar eigenlijk stiekem ook leuk vind.. doe je zelf een plezier, spuw je gal naar iemand anders die zichzelf wel kan verdedigen,.. achter je pctje laptopje durf je wel he, maar in het echt naar iemand toe gaan ho maar, dan ben je te laf.. laterz

Gast
BlueCircle losers
oktober 20, 2020 17:21

Ruben Nicolai
Ik Weet Er Alles Van (juni, juli, augustus)
Ik Weet Er Alles Van VIPS (augustus)
De Erfgenaam (september, oktober)
The Masked Singer (oktober, november)
The Masked Singer Oudejaarsavond (december)
Lego Masters (april, mei)
Oh, Wat Een Jaar (november, december)
Lego Masters Kids (?)
Wie Ben Ik (?)
Beste Kijkers (?)
Holland-Belgie (?)
RTL Boulevard (?)

Nee joh. ”Meiland is teveel op de buis”, zelf doen ze niet anders.

Gast
BlueCircle losers
oktober 20, 2020 17:14

RTL kan het niet hebben dat SBS nu een serieuze concurrent is.
We Want More ‘belabberd scorend’ noemen met wekelijks 1 miljoen kijkers op SBS6 maar Lego Masters op met 1,4 miljoen kijkers op RTL4 een megasucces noemen.

Lego Masters is volgens die RTL kneuzen een ‘groot succes’. 1 miljoen kijkers op SBS6 is een groter succes dan 1,4 miljoen kijkers op RTL4. Maar dat snappen die RTL kneuzen niet.

Gast
BlueCircle losers
oktober 20, 2020 17:09

Dat ze bij RTL eens eerst naar zichzelf gaan kijken. Kijkers zijn Lama moe.

Gast
Max
oktober 20, 2020 17:05

MC en RTLB zijn gewoon K U T, of zeg ik nu wat raars?

Gast
Ron
oktober 20, 2020 16:58

Meiland moeheid, kom op zeg. De kijkers zijn het daar niet mee eens, die kijken massaal naar RLS op maandag en donderdag. Ben het er wel mee eens dat het bij dat programma moet blijven want zijn optredens in andere programma’s zou inderdaad kunnen zorgen voor overkill. Die RLS is het prijsnummer en dat past ook het best bij hem, in zijn eigen habitat met zijn eigen mensen om zich heen i.p.v. zo’n in een format gegoten studioshow waar niets echt aan is.

Gast
aef
oktober 20, 2020 16:50

@L.
Cijfers gaan niet lekker van boulevard? Juist wel! Mega hoge cijfers zowel absoluut als marktaandeel. Dus helaas gaat je theorie niet op.

Gast
GJ
oktober 20, 2020 16:48

overdaad schaadt!

Gast
WEST*
oktober 20, 2020 16:43

Wat een hypocriet zooitje bij RTL , zelf komen ze met steeds de zelfde koppen
in allerlei programma`s , maar hier is duidelijk een vorm van jaloezie aanwezig , en proberen ze SBS op allerlei manieren te treiteren . Ja het gaat RTL een beetje irriteren dat ze vaak de underdog zijn en op veel fronten niet meer kan winnen van TALPA en dan gaan ze in hun eigen roddelprogramma`s SBS en hun tv persoonlijkheden maar afkraken
Maar ze moeten wel oppassen dat het niet tegen ze gaat werken

Gast
Milan
oktober 20, 2020 16:40

RTL Boulevard en met name Aran Bade en Luuk Ikink creeren haat, dus stop er mee, ik ben RTL Boulevard en Shownieuws moe, altijd dezelfde smoeltjes die niks te melden hebben, ik mis Beau en Albert

Gast
Leo
oktober 20, 2020 16:38

Ik ben weg van deze familie! Ik kan nu al niet meer wachten tot donderdag! Ik hoop eigenlijk dat ze met een dagelijkse real life soap komen.

Gast
🤔 Ingrid
oktober 20, 2020 16:33

Ik ben Luuk zo kijk moe,maar helaas zit hij er ook nog steeds! Dombo !

Gast
B
oktober 20, 2020 16:07

Twitter reacties als leidend verklaren is dom . De kijker die doet er toe niet een of ander zolderkamer tikkertje.

Gast
Coca Cola
oktober 20, 2020 16:06

Martien Meiland moe? Nou, check nog eens de kijkcijfers.

Jaloersheid? Ja dat wel, toch redactie? Jullie kunnen ze niet uitsrtaan en bashen ze meerdere keren per dag. Best sneu, maar ja, hoge bomen vangen veel wind.

Gast
Jan
oktober 20, 2020 16:05

Ik ben jaren moe van rtl Boulevard. Altijd weer afzeiken die roddelaars.

Gast
Whitedog
oktober 20, 2020 16:04

De enige die echt Meiland moe zijn, zijn RTL Boulevard, deze website en een paar haters. Nee hoor, we zijn nog lang niet Mailand moe, nog lang niet.

Gast
Willie
oktober 20, 2020 15:57

Heeft die Maxime al weer sperma donor gevonden na die show met die Fransman zich aftrekkende op een Hotel kamer en toen Maxime met de gevulde slagroomspuit naar het kasteel waar mamma achter de deur vroeg of het lukte om het in te brengen. Dat was best lachen toen met de huilende Martein dat het niet gelukt was.

Gast
colette
oktober 20, 2020 15:50

Word dood moe van die hysterische idioot doet alles fout is dom en lult achter de rug

Gast
HadieDave
oktober 20, 2020 15:36

Bij SBS is nog niets van die vermoeidheid te vinden.

Gast
Kusje
oktober 20, 2020 15:24

Rtl is jaloers op het succes

Gast
Maatje te groot
oktober 20, 2020 15:22

Tokkie dus..

Gast
Maatje te groot
oktober 20, 2020 15:21

@Albert heeft het over Tokkies. Aan zijn taalkennis en schrijstijl te zien is hij het levend voorbeeld van een laageletterde Tikkie.

Gast
Maatje te groot
oktober 20, 2020 15:18

Die griezels van Boulevard laten zich wel kennen. Pure jaloezie. Je zou bijna medelijden krijgen met die leeghoofden

Gast
nico
oktober 20, 2020 15:11

Het wordt tijd dat hij van het toneel verdwijnt.

Gast
rob
oktober 20, 2020 15:09

zo interessant is de man ook weer niet. Alleen maar pietpraat

Gast
Max
oktober 20, 2020 14:50

Donder op RTL met je jalzoezie! Jullie beginnen op Angela de Jong te lijken!!

Gast
L.
oktober 20, 2020 14:47

Ik signaleer RTL Boulevard moeheid. Kom op! Wat is er nog van dat programma over? Het is saai en braaf en voorspelbaar. Ze zijn gewoon jaloers op de kijkcijfers van Meiland. Want bij Boulevard gaan de cijfers niet bepaald lekker hè?

Gast
Mark
oktober 20, 2020 14:46

Bij RTL zie je ook Ali B in 4 programma’s en Carlo B in 3 programma’s en Ruben N in 3 programma’s en Chantal J in 3 programma’s.

Talpa moet idd wel waken voor overkill: Martien in die Bingo show voegt niets toe, dat kan Ayren of Viktor ook doen. Bij Wie van de 3 hoort ie wel, in de Albert Mol rol.

Gast
Albert
oktober 20, 2020 14:41

Nederlands grootste Tokkie die Meiland.
En Nederland zit vol van die Tokkies daarom kijk iedereen naar die onzin programma zonder inhoud. En daarom hoge kijkcijfers. Mensen met lage IQ kijk naar hem.

Gast
Sjors
oktober 20, 2020 14:41

Zo MC. En nu weer iets positiefs over de fam Meiland. Jullie lijken zelf wel Rtl. Boulevard inmiddels. Erg flauw en misgunnend.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen