Robert Jensen uitgelachen: ‘Dikzak in een Smart’

Coronajournalist Robert Jensen en GeenStijl-ster Bart Nijman liggen met elkaar in de clinch. De heren zijn overduidelijk geen vrienden van elkaar. Dat is te volgen op Twitter. Robert vindt GeenStijl een baggersite zonder ballen en maakt daar geen geheim van. Hij vindt het triest dat de opiniesite nu mondkapjes aan het verkopen is. “De hooggestemde jongetjes met mannenknotten en man bags van GeenStijl, die zo verzot zijn op koddige woordgrapjes, verkopen nu mondkapjes!“, roept hij.

Het is te triest voor woorden, vervolgt Robert. “Een van de weinige voordelen van deze tijd: mensen laten hun ware gezicht zien!

De volgers van Robert zijn het roerend met hem eens. “Ze verbergen hun ware gezicht met een mondvod“, zegt de een. En de ander: “Geenstijl is nog maar een schim van zijn vroegere zelf.

Bart van GeenStijl laat het er niet bij zitten en deelt een anekdote. “Fun fact. Robert Jensen (die ons man bags verwijt), rijdt in een Smart ForTwo. Sowieso een goed beeld, 150 kilo geaardheidstwijfel met een dikke sigaar in de muil op de parking van de landwinkel van een bioboer. In een Smart ForTwo. Een witte. #zelfgezien.

Als Smart-rijder Leo de Haas vraagt wat daar grappig aan is, antwoordt Bart: “LOL. Nou ja je moet je het postuur van Jensen ff in zo’n ding voorstellen.

Er zijn geen beelden van Robert Jensen in zijn Smart. Eerder deze zomer bracht de Story wel beelden van de talkshowhost in zijn boot naar buiten.

Foto: RTL, NPO

50 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Krona wappies
oktober 30, 2020 23:13

Corona, wat is dat voor homo gedoe, alleen janknichten geloven nog in dergelijke onzin.

Gast
Risicogroep
oktober 30, 2020 15:31

Robert valt duidelijk in de risicogroep voor corona, dr. Nowzaradan (bariatrisch chirurg) kan en wil hem vast wel helpen, meteen een leuke docusoap, twee vliegen in een klap dus.

Gast
Och Och
oktober 30, 2020 12:16

Als jensen mondkapjes verkoopt op zijn maat zijn ze iedereen te groot!!!!

Gast
Pakalu Papito
oktober 30, 2020 09:26

“150 kilo geaardheidstwijfel…”

Ik moest lachen om bovenstaande :D

Jensen, de grootste whoppervreter van dit universum. En hij is gewoon gefrustreerd over het feit dat hij zijn jonge vriendjes op de Filipijnen nu niet op kan zoeken.

Ik heb met je te doen hoor dikkie dik. Doe nu vooral lekker zoomcammen met je mooie jochies in Manila. Ze missen je, jij en je liefde voor verzadigd vet :D

Gast
Willie
oktober 30, 2020 09:18

Wie is Bart Nijman .

Gast
Harry
oktober 30, 2020 08:25

Jensen rijdt een zwarte Mercedes. Die Smart (onderdeel van Mercedes) zal wel een leenauto zijn geweest tijdens reparatie/onderhoud.

GS is een zielig clubje geworden, maar ja. Ze liggen dan ook aan het geldinfuus van Brussel.

Gast
Traitors!
oktober 30, 2020 02:45

Jensen is sowieso een lachwekkend persoon.

Gast
Donald Dumb
oktober 29, 2020 23:04

Ronaldz.

Bluargh. Dat wil niemand weten…

Gast
Ronaldz
oktober 29, 2020 22:35

Jensen, de valse nicht. Hij is bottom denk ik. Ketsen Laten ketsen tegen dat dikke reet van hem.

Gast
Donald Dumb
oktober 29, 2020 21:36

Ik gebruik geen medicijnen, Realist 21.31.
Misschien mijn naamgenoot, maar ik niet.
Nergens voor nodig…

Gast
Donald Dumb
oktober 29, 2020 21:33

Het enige wat Jensen verkooptvis wat kinderachtige T shirts en een hoop onzin…

Gast
Realist
oktober 29, 2020 21:31

@Donаld Dumb: Heb je je medicijnen vergeten in te nemen. Ik zal het alsnog maar snel doen anders plof je nog uit elkaar. Niet dat ik het erg zou vinden, maar het geeft zo veel troep voor diegene die het moet schoonmaken.

Gast
Stanislav
oktober 29, 2020 21:28

Donald Dumb het is weer tijd voor je pilletje..

Gast
Danny FM
oktober 29, 2020 21:06

Maak je niet druk om een mongool die de kleuterschool niet heeft afgemaakt, DD.

Gast
Donаld Dumb
oktober 29, 2020 20:44

@Realist 19:49
Lees toch GODVЕRDOMME eens wat mensen schrijven, klootzak! Dag in, dag uit een grote BEK, maar je leest als een 2-jarige. Je moet toch eens bij jezelf te rade gaan als je mening steevast gebaseerd is op gebakken lucht, complottheorieën en een TOTAAL GEBREK aan leesvaardigheid.

Derrp, derrrrp, Jensen verkoopt geen mondkapjes hoor. Derrrrp! Niemand die het beweerde maar ik werp het toch even tegen, derrrp!

Gast
Realist
oktober 29, 2020 20:44

@Matthijs: Jensen verrijkt zichzelf tenminste niet met belastinggeld zoals bij de ‘presentatoren’ o.a. de NPO.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 29, 2020 20:29

Een groep landgenoten denkt dat onze politici bloeddrinkende kinderverkrachters zijn. En dat corona een complot is.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 29, 2020 20:26

Realist, Jensen verkoopt t shirts en een hoop onzin.

Gast
Stalker ontsnapt uit Pompie's kliniek
oktober 29, 2020 20:14

Pompie
do 29 okt 2020 om 16:34
Jensen de pafzwabber beweert dat corona een dwangmddel van overheden is, maar verstopt zich zelf al maanden angstig op zijn zolderkamertje.

Pompie de stalker, glurend naar Roberts zolderkamertje. Zit ie er nog? Ja, dat is dan reeds de zesde maand. Niet erg, best wel lekker zo. Kan ik weer effies pompen. Hè bah, tissues vergeten. Moet ik met een natte pafzwabber rond blijven lopen.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 29, 2020 19:52

Coronajournalist is te veel eer Corona Complotdenker, die de mensen massaal naait om maar een t shirt te verkopen en zelf en zijn vriendje doodsbang voor corona.

Gast
Realist
oktober 29, 2020 19:49

@Stan: Jensen verkoopt geen mondkapjes
DE MOND GESNOERD – DE JENSEN SHOW #244
Op Jensen.nl en Youtube

Gast
Master Beer
oktober 29, 2020 19:42

Ooit was GeenStijl een geruchtmakend weblog met ballen. Tegenwoordig vooral een opniesite die meehuilt met de wolven in het bos. Nog wel af en toe flink bijtend, maar veelal braafjes geworden.

Gast
Nick
oktober 29, 2020 19:41

Jensen is een dikke sluimernicht.

Meneer lifte ook mee op het succes van Wilders en Baudet om ze erna een mes in de rug te steken.

Gast
Pjotr
oktober 29, 2020 19:32

Geen stijl ? Is dat die website die iedere dag keurig de covid propaganda van de staat publiceert zonder enige vorm van kritiek ?

Gast
Juffrouw Jansen
oktober 29, 2020 19:26

@Donald 16:53

Hear, hear! En al die reaguurders die zich hadden opgegeven voor het Voorjaars Vacuumoffensief dat Bart Nijman had aangekondigd en daarvoor reeds flink gedoneerd hadden, kregen op 5 december een onaangenaam cadeautje in hun schoen. Niks geen Voorjaarsoffensief maar een politieke partij waar niemand op zat te wachten, met als lijsttrekker nota bene de charismatische *kuch* Jan Dijkgraaf en een stel nobodies waar niemand van had gehoord. Heel veel kritische reaguurders kregen een ban, w.o. heel veel mensen die zich kapot hadden geflyerd voor dat referendum en een enorme bijdrage hadden geleverd aan het tot stand komen daarvan. Bart/GeenPeil waren zo in paniek over al die negatieve reacties dat er zelfs een paar negatieve comments door de redactie van GeenPeil werden veranderd in positieve comments. Toen waren de rapen helemaal gaar en de zeer actieve vrijwilligers haakten af.
En zo heeft Bart, die heel slecht tegen kritiek kan, en nogal rancuneus is, m.n. naar Baudet en Jan Roos, eigenhandig zijn eigen succesvolle burgerinitiatief GeenPeil om zeep geholpen. Doodzonde.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
oktober 29, 2020 19:09

Of je een fan bent van Jensen of niet, maar hier heeft hij een punt. Geenstijl is sinds ze weer zelfstandig zijn een slappe koffieleutsite geworden zonder noemenswaardige scoops en niks meer rebels. Een jeugdhonk voor oude mannetjes. Wel een straffe censuur, dat dan weer wel. Ik vermoed dat het ermee te maken heeft dat ze niet meer van de juridische afdeling van de NSB-krant kunnen profiteren. Vooral niet op tenen trappen als je zo arm bent als een kerkrat. Maar dan onderscheid je je niet meer en sterf je een langzame en stille dood.

Gast
Sjaak echt
oktober 29, 2020 18:29

Bart van GeenStijl is een 16 jarig jongentje dat mensen beoordeelt op hun brommer. Trieste instelling voor een man van 45.

Gast
Mopsie
oktober 29, 2020 17:40

Bart is een topjournalist waar Jensen een puntje aan kan zuigen (figuurlijk dan…)

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
oktober 29, 2020 17:28

Jensen valt GS inhoudelijk aan, GS zegt: Jensen is dik.
Wat een kinderlijk niveau. Echt jammer.

Gast
😷Paulus
oktober 29, 2020 17:22

😷Ware gezicht laten zien? 🤔Daar heeft hij wel een punt. Die vieze racisten worden ook duidelijk zichtbaar. Maar ook de debielen van Virus waarheid. 😡🤬

Gast
AlexF
oktober 29, 2020 17:20

Uitkafferen op je media collega is zo 2018. Tegenwoordig hebben we elkaar echt nodig. Roosteren doe je maar op comedy channel.

Net zoals mensen die schelden, die hebben een lage IQ.

( zie je wel )

Gast
Cohen
oktober 29, 2020 17:17

De zolderkamersoldaten en reaguurders van GeenStijl zijn heel enge mensen met nog engere meningen.

Gast
Lange F.
oktober 29, 2020 17:15

En achter al die websites zoals DDS, Geenstijl en TPP gaan allemaal pedofielen organisaties schuil. 😄😄😄

Gast
Marc
oktober 29, 2020 17:12

Ik werd onlangs permanent van Geenstsijl gegooid doordat ik een tikkie kritische (maar hele nette) opmerking maakte over GeenStijl. Echt niet meer de site van vroeger. En dan pakken ze Jensen op zijn uiterlijk en niet op de feiten. Dat bedoel ik dus Geenstijl…heel slecht

Gast
Mondkapje als oorlogswinst
oktober 29, 2020 16:53

De Dagelijkse Standaard is ook zo’n sjacheraartje en scheldt critici van het overbeleids de huid vol. Op The Post Online hakt Bert Brussen in op mensen, die kritiek hebben op het overheidsbeleid inzake covid.

In feite zijn zogenaamd kritische websites als DDS, GeenStijl en TPO door de overheid gecontroleerde oppositie.

Gast
Donald
oktober 29, 2020 16:53

Bart Nijman is een zure zeurlul geworden. Dat begon na het GeenPeil referendum, toen meneer ineens besloot maar een politieke partij op te richten. Dat Baudet wel succes had met FvD kan Bart nog steeds niet verkroppen. Bart denkt een rechts geluid te laten horen, maar hij stuurt steeds meer naar links. Zal ook wel moeilijk zijn als je dagelijks tussen al dat links deugende media grachtengordel goedvolk zit.

Gast
Nou en!?
oktober 29, 2020 16:48

Fun fact. Robert Jensen (die ons man bags verwijt), rijdt in een Smart ForTwo. Sowieso een goed beeld, 150 kilo geaardheidstwijfel met een dikke sigaar in de muil op de parking van de landwinkel van een bioboer. In een Smart ForTwo. Een witte. #zelfgezien.”

geaardheidstwijfel? Bart kletst als een oud wijf.

Gast
Donald Dumb
oktober 29, 2020 16:43

Trump is en blijft n zakenman.
Nu heeft hij van het zgn. coronavirus zijn verdienmodel gemaakt…
@ Stan.

Gast
Kleppende Brabnder ook al gekleed in kinderachtige hoodie
oktober 29, 2020 16:42

Bart Nijman kan met gevoel voor humor schrijven, maar is ook een vreselijk irritante ouwehoer, die niet kan luisteren en overal tussendoor leutert. Tom Staal kan hem nauwelijks in bedwang houden. De enige uitzondering was de uitzending van hun video op GeenStijl en youtube, chips borrels nootjes of zoiets, waar Annabel Nanninga als gast het heft in handen nam, wat zij als oud-collega makkelijker kon, dan eerdere gasten.
Het is voor anti-complotters als Bart altijd moeilijk om zelf naar onzin op zoek te gaan en de waarheid ertussenuit te peuteren. Ze willen zelf te graag klepzeiken.
Een complotdenker als Jensen doet slechts het volgende:
de verklaringen van een erkende leugenaar in twijfel trekken.
Rutte is een erkend leugenaar, maar nu bij de nepcrisis sluiten de rijen zich en staan al deze zogenaamde kritische geesten ineens weer als een man achter Rutte.

Gast
Foot Clan
oktober 29, 2020 16:36

@Zalmneusje

Jensen is degene die persoonlijk werd. “De hooggestemde jongetjes met mannenknotten en man bags”

Gast
Pompie
oktober 29, 2020 16:34

Jensen de pafzwabber beweert dat corona een dwangmddel van overheden is, maar verstopt zich zelf al maanden angstig op zijn zolderkamertje.

Gast
Stan
oktober 29, 2020 16:32

Zijn grote held Trump veroopt ze ook. Wel met Jensen eens dat je een gigantische lafkneus bent als je met je grote muil beweert dat corona allemaal niks voorstelt maar intussen wle mondkapjes verkoopt, maar begin dan bij die windbuil van een Trump met zijn MAGA-kapjes.

Gast
Bart
oktober 29, 2020 16:30

@bart Klopt! En Jensen heeft gelijk als het gaat om hoe de site GeenStijl nu is. Overigens heb ik zelf nooit iets aan gevonden van de aanpak van GeenStijl. In dit geval blijf als site zoals je was en blijf rechts of trek gewoon de stekker er uit. Ik hoop dat het Jensen lukt om meer budget bij elkaar te krijgen en hij zijn show (zender) kan uitbreiden in de toekomst.

Gast
Donald Dumb
oktober 29, 2020 16:29

Zalmneusje.

Was dat ooit niet de ‘core business’van Jensen. Mensen belachelijk maken op uiterlijkheden. Nu krijgt hij de bal teruggekaatst…
Overigens is hij de roeptoeter zonder ballen.
Beweert van alles wb. Covid 19, maar blijft zelf sch ij terig thuis zitten. Bang dat hij iets oploopt als iemand uit de risicogroep…

Gast
bart
oktober 29, 2020 16:24

Wederom weer het bewijs dat ze Jensen alleen kunnen pakken op uiterlijkheden !

Nooit op de inhoud,

Gast
Sport 7 kijker
oktober 29, 2020 16:22

De mondkapjes voor Robert Jensen zijn gemaakt van lege chipszakken

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 29, 2020 16:06

Hij vindt het triest dat de opiniesite nu mondkapjes aan het verkopen is????
———————

Dat zijn zeker de onverkoopbare kapjes van de twittervervuiler Sywert van Lienden

Gast
ZeerNetteDame
oktober 29, 2020 16:05

Het is maar goed dat er mondkapjes worden verkocht. Hillary Clinton en Barack Obama proberen samen met Bill Gates onze gezichten te scannen met beveiligingscamera’s die tegenwoordig overal hangen. Het doel is om iedereen die ze in kaart weten te brengen met DNA extract uit de moederkoek van de moeder van Mark Rutte te injecteren en ons zo naar wens te programmeren. Heb ik gelezen op FaceBook en dus is het waar! Dus maar beter een doek voor je kop om dat te voorkomen!!!!

Gast
Zalmneusje
oktober 29, 2020 16:03

Wat je ook van iemand vindt, hem pakken op zijn uiterlijk is te kinderachtig en makkelijk.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen