RTL 4 zet I Can See Your Voice op ‘tijdslot des doods’

Na wekenlang teleurstellende cijfers te hebben gescoord met Chantal Komt Werken en Rooijakkers over de Vloer, moet Carlo Boszhard nu de donderdagavond van RTL 4 uit het slop trekken. Vanavond begint het broertje van The Masked Singer: het eveneens uit Zuid-Korea afkomstige I Can See Your Voice. In dit nieuwe programma draait alles eigenlijk maar om één vraag: kun je aan iemand zien of hij/zij een fantastische stem heeft, zonder dat er ook maar één noot wordt gezongen?

Het is voor RTL 4 ongebruikelijk om zo’n grote studioshow uit te zenden op donderdagavond, maar het is een bewuste keuze van de zender. “Het weekend begint tegenwoordig eigenlijk al een beetje op donderdag“, zei Peter van der Vorst eerder.

De grote vraag is: zal de show een beetje op weten te boksen tegen Beste Zangers op NPO 1 en Chateau Meiland op SBS 6? Carlo wordt er volop naar gevraagd in de media en geeft ongeveer overal hetzelfde antwoord.

Kijkcijfervoorspelling

Carlo bij Jinek: “RTL doet dit omdat ze op donderdagavond groot amusement willen. Vorige week stond er 400.000 kijkers en Art Rooijakkers had er 600.000. Wat maakt het eigenlijk uit? Ik bedoel: er moet iets gebeuren op die donderdag. Dit is het programma dat dat kan doen. Het is een risicootje, maar ik weet zeker dat als mensen dit gaan kijken, ze het leuk vinden, maar ze moeten het een kans geven.

Carlo in het AD: “Ik heb geleerd om van eigen kracht uit te gaan. Beste Zangers, de Meilandjes én PSV in de Europa League, dat zijn drie reuzen. Dan ben je al drie miljoen kijkers kwijt, maar ik doe niet aan indekken. Het is een risicootje, maar hier gelóóf ik in.

Carlo in De Telegraaf: “We nemen het op tegen Chateau Meiland op SBS6 en Beste zangers op NPO 1, en dan wordt er de eerste weken ook nog gevoetbald op RTL 7. Nee, net zo scoren als The masked singer, dat gaat in het begin niet lukken.

Carlo in de Metro: “We staan tegenover Beste Zangers, Chateau Meiland en voetbal. Dat wordt op zijn zachtst gezegd niet gemakkelijk. Maar de concurrentie is momenteel moordend en RTL wil ook graag op donderdagavond een sterk programma. Ik hoop dat de kijker in ons gelooft.

I Can See Your Voice is om 20.30 uur te zien op RTL 4.

Foto: RTL

39 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Anne
november 2, 2020 16:39

Overkill aan Carlo op tv, daar moet hij voor oppassen. Wij zijn al afgehaakt bij de Masksinger door het overdreven gedoe van Carlo ze zijn alle vier licht hysterisch maar hij spant de kroon. Bij I can see your voice is hij zo druk en overtuigd van zichzelf (kan onzekerheid zijn) dat wij dit programma niet meer hoeven te zien. Presenteren is een vak. Het is te hopen dat hij zich enigszins kan inhouden bij Oh, wat een jaar.

Gast
Mick
oktober 30, 2020 00:20

Carlo Boszhard is nog altijd geen fijne presentator, ik vind hem in de TV Kantine wel goed overigens.

Gast
bastian
oktober 29, 2020 23:52

Wel leuk, maar duurt te lang.

Gast
simone
oktober 29, 2020 22:12

Ons weekend begint al op maandagavond en eindigt op zondagavond; dankzij de coronavirus zijn wij steeds meer aan huis gebonden.

Gast
H.J.W.M. van Berkel
oktober 29, 2020 21:45

Wat is dit slecht; uit de koker van de bedenkers van…….! Zeker een afvalkoker geweest. Bijna afgelopen maar volgende week niet meer!

Gast
Danny
oktober 29, 2020 21:31

Helemaal gelijk vind hem helemaal niets ook met die TV kantine.
Net als zijn broer een over het paard getild persoontje die denkt goed te zijn.
Totaal niet op de juiste plek met dit programma.

Gast
SHOW NIEUWS SBS KANAAL 37
oktober 29, 2020 21:13

DANNY DIE CARLO IS ALTIJD IRRITAND ALTIJD AL GEWEEST HET IS EN BLIJFT EEN KLOODZAK

Gast
Nelly Veenendaal
oktober 29, 2020 21:07

Kijkt prima weg, en veel lachen!

Gast
Danny
oktober 29, 2020 21:05

Veel te veel geouwehoer en de presentatie van Carlo is erg irritant.
Even zitten kijken maar weer snel naar de Meilandjes.

Gast
Marry Hens
oktober 29, 2020 21:04

Carlo denkt dat hij God is met die rare pruik. Niemand bij Disney kent deze ijdele charlatan.

Gast
Incest Blue Circle
oktober 29, 2020 20:35

The Masked Singer
Mattie Valk
I Can See Your Voice
Marijke Elsinga
RTL Boulevard
Mattie Valk – Marieke Elsinga

Gast
Incest Blue Circle
oktober 29, 2020 20:31

Ik stoor mij overigens enorm aan de incestueuze casting van BlueCircle.

The Masked Singer
Eddy Zoey, Samantha Steenwijk, Carlo Boszhard, Ruben Nicolai, Nicolette van Dam, Najib Amhali
I Can See Your Voice
Carlo Boszhard, Samantha Steenwijk
RTL Boulevard
Ruben Nicolai, Nicolette van Dam, Eddy Zoey
Wie van de 3
Najib Amhali

Gast
Mick
oktober 29, 2020 20:23

Als het zo fantastisch was scoorde TYFTM ook wel.

Gast
SBS 6 OM 20:30 Chateau Meiland.
oktober 29, 2020 20:07

20:30 Chateau Meiland, Nederland zit massaal klaar voor de buis.

Gast
colette
oktober 29, 2020 19:36

Meiland en Klem plus Mr Visser daar wint RTL niet van

Gast
Isa
oktober 29, 2020 18:58

Waarom nou weer door Carlo, die zien we morgen weer en wat moet Fred van Leer in het programma, nog erger dan Gordon.. maja je moet wat he

Gast
GJ
oktober 29, 2020 18:52

Geef ’t voordeel van de twijfel. Hoop wel dat Carlo zich een beetje professioneel gedraagt en (weer) niet de schreeuwlelijk uithangt.

Gast
Henk
oktober 29, 2020 18:17

Daaaaaag Carlo met je nePSHOW! Wat een geweldig concept!

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 29, 2020 18:16

Wat leuk een talentenjacht en het bijzondere is dat die Joling niet in de jury zit.

Gast
De gemaskerde reageerder
oktober 29, 2020 18:13

@Bjorn
Je anus is doorgestoken.

Gast
IQ minder dan 89, dan een talentenjacht
oktober 29, 2020 18:08

RTL is geleidelijk aan een opvangtehuis voor de zwakbegaafden van Nederland aan het worden.

Gast
Bjorn
oktober 29, 2020 18:06

Zeker doorgestoken kaart net als The Mask Singer.

Gast
WEST*
oktober 29, 2020 18:02

Klinkt nu al als een k l oteformat
En weeeeeeer een zangtalentenshow er bij. Hou toch op.

Gast
WEST*
oktober 29, 2020 18:01

Klinkt nu ak als een kloteformat.
En weeeeeeer een zsngtakentenshow er bij. Hou toch op.

Gast
Ron
oktober 29, 2020 17:45

Ze verzinnen ook steeds is gekkers. Maar kansloos tegenover de Meilandjes, voetbal op RTL 7 en DBZ.

Gast
Art rooijakkers
oktober 29, 2020 17:43

Waarom krijg ik die show niet

Gast
Top RTL
oktober 29, 2020 17:26

1.500.000 kijkers.

Gast
Tycho Graagnat
oktober 29, 2020 17:18

Hoe krijg je de shit verzonnen?
Ik wil graag eens een brainstormsessie bijwonen.

Gast
Sander
oktober 29, 2020 17:13

Het weekend begint al een beetje op donderdag? Dus dan moet deze donderdagshow straks ook liever om 20:00 beginnen? GTST naar 3 dagen? Dan begint het weekend straks al een beetje op woensdag. GTST dan maar naar 2 dagen? Het weekend………..

Gast
Bart
oktober 29, 2020 17:08

@M Dan ben je er ook vanaf? Het is nooit een probleem geweest. Die Bram en al die andere nono’s op YouTube zijn populair onder basisschool leerlingen. Voor de rest stellen ze helemaal niets voor. Nog een paar jaar en dan is de hype met alle talentloze YouTubers weer voorbij.

Gast
Bart
oktober 29, 2020 17:07

Het was sinds Galjaard ongebruikelijk om dit soort shows uit te zenden op donderdagavond. Het is nu niet geheel nieuw dus. Ze hadden beter een weekje kunnen wachten. Maar ja dan hadden ze nog een week herhalingen van Chantal uit moeten zender.

Gast
Verfrissend en vernieuwend!?
oktober 29, 2020 17:06

Ze zijn goed bezig bij RTL.
Alle programma´s lijken tegenwoordig op elkaar.
Er zit geen nieuwe smaak meer aan.
Alles is één pot nat geworden.

Gast
mark2
oktober 29, 2020 17:00

Inderdaad is dit een uitgerekt programma van anderhalf uur ofzo dat in thank you for the music als spelelement zit.

Gast
Antwoord
oktober 29, 2020 17:00

M., tief op met Bram jouw mede-aandachtshoertje.

Gast
M.
oktober 29, 2020 16:46

Carlo Boszhard hoe gaat met de gruwelijk aantijgingen naar jou adres, Bram de Wijs beroemd Youtuber en andere beweren behoorlijk heftig dingen over jou. Kom met uitleg ben je er ook vanaf…. Dit programma’s is gebaseerd en geïnspireerd op Thank You For The Music een muzikale spelshow bij SBS6. Kim-Lian van der Meij presenteert elke vrijdagavond om 20:30…

Gast
Roos
oktober 29, 2020 16:42

Beter is op de woensdag, want dan is er weinig bijzonders op tv.

Gast
Mark
oktober 29, 2020 16:38

Laatste keer Beste zangers vanavond. Wat heeft NPO 1 volgende week?

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 29, 2020 16:34

O ja, ik kijk voetbal op Fox sports

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 29, 2020 16:33

De grote vraag is: zal de show een beetje op weten te boksen tegen Beste Zangers op NPO 1 en Chateau Meiland op SBS 6?
—————-
NEEEEEN

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen