Presentatie Televizier-gala ook dit jaar weer zoutloos

De AvroTros heeft ook dit jaar weer zijn best gedaan om een volstrekt zoutloos presentatieduo samen te stellen voor het Gouden Televizier-Ring Gala: Dionne Stax en Frits Sissing gaan samen presenteren. Dat heeft de omroep laten weten aan RTL Boulevard. Het Televizier-gala is elk jaar weer polderglamour in optima forma: niet doorheen te komen. Ondanks dat Dionne vorig jaar volstrekt slaapverwekkend was als presentatrice van het gala, mag ze het dit jaar nog een keertje gaan proberen.

Haar co-host van vorig jaar, Rik van de Westelaken, heeft opnames voor Wie is de Mol en daarom is Frits Sissing haar co-host. Hij had gelukkig een avond vrij tussen zijn oude-potjes-en-pannetjes-show Tussen Kunst en Kitsch.

De keuze voor de presentatie toont weer de volstrekte absentie van enige ambitie aan bij de AvroTros. De presentatorenstal van de omroep is behoorlijk om te huilen, dus veel opties zijn er niet. Daarom moet de omroep búiten de eigen stal kijken, adviseerde Carlo Boszhard onlangs in Jinek.

Carlo, die voor het gala een speciale TV Kantine-rubriek gaat maken, riep op om in elk geval niet Frits Sissing op de presentatieplek te zetten. “Frits Sissing gaat niet die avond anders maken“, bitchte hij.

En de presentatie van Dionne Stax werd vorige week nog op de hak genomen in Veronica Inside. “O, dat was zo slecht“, klonk het in de radioshow.

Het Gouden Televizier-Ring Gala is donderdagavond te zien op NPO 1. De kanshebbers zijn Beste Zangers, Over Mijn Lijk en een programma met Nick & Simon.

Foto: AvroTros

45 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
😷Paulus
oktober 6, 2020 19:54

😷Zit niet enkel een kuil in de bank, maar ook een poep-en plasgat in met emmer eronder. Miss 🐖 wil namelijk niks missen. 😝😁

Gast
ano@niem.nl
oktober 6, 2020 18:07

We hebben op voorhand al een mening zie ik.
Dionne doet het prima bij “van Onschatbare waarde’. Zeer veel kijkers.
En dat doet ze prima.

Gast
Gwendolyn
oktober 6, 2020 13:51

Misschien Dionne Stax een emmertje zelfspot geven voor het verjaardag.

Gast
Theo
oktober 6, 2020 13:09

Gatver waarom weer die vieze Dionne stax? Zij maakt gezinnen kapot.
Zal ze zich dit jaar ook weer laten stylen door bassie en Adriaan?

Gast
Humberto T.
oktober 6, 2020 13:00

Dionne droog? Niet in mijn beleving!

Gast
Mark
oktober 6, 2020 12:37

Dan maar saai beste mensen. Beter dan dat John de Mol zo’n show zou doen. Dan was het laser/led licht en met heel veel bombarie geworden. De Oscars zijn toch ook super-saai? En bij de BBC hebben ze jaarlijks ook zoiets, da’s ook heel stroperig en deftig. Bij de ZDF idem dito. En het is publieke omroep. Moet wel een beetje iets van klasse hebben.

Gast
dominicusmaximuts
oktober 6, 2020 12:22

@Youp, heb je een flink slok Maarten van Rossum genomen? Ik krijg gewoon een beeld van een depressieve en verlepte plant, als ik zo je reactie lees. Gooi er wat vitamine D in, daar knap je van op!

Gast
Youp
oktober 6, 2020 09:46

Het was dit jaar sowieso al het incestueze feestje van de indoctrinerende staatsomroep zelf.
Ook de uitgekauwde zwaar gesubsidieerde programmas van de zogenaamde genomineerden geeft weinig reden tot vreugde.
Die bagger gaat hier in ieder geval de huiskamer niet vervuilen.

Gast
Hoeplareetje
oktober 6, 2020 08:50

Stoer van Dionne! Toont ballen!

Gast
Sjaak
oktober 6, 2020 08:36

Dionne is zo lekker.

Gast
,WEST* DE ENIGE ECHTE.
oktober 6, 2020 08:32

What is my favorite person here op this site

the winner is @ CHELSEY!

Gast
,WEST* DE ENIGE ECHTE.
oktober 6, 2020 08:30

Goed hè !

Gast
,WEST* DE ENIGE ECHTE.
oktober 6, 2020 08:29

Is everybody happy?

RTL FAN ………YEAH
TALPA FAN……..YEAH
NPO FAN ——-YEAH

Dou you like TALPA

RTL FAN………NO
NPO FAN …….I DON`T KNOW . NO COMMENT
TALPA FAN……ALWAYS I DO

WHO YOUR FAVORITE TV PERSONALITY

RTL FAN …. EVA
NPO FAN………ASTRID KERSEBOOM
TALPA FAN—–CATHERINE KEYL

Gast
robert
oktober 6, 2020 08:22

Frits is heel aardig maar kan geen grappen maken. En Dionne zit haar contract uit. Als ik haar zie moet ik denken aan een volstrekt anoniem meisje achter in de klas die alles absorbeert wat de meester zegt en braaf haar huiswerk maakt. Een aardappel heeft nog meer funk.

Gast
MolTalk
oktober 6, 2020 08:18

Dionne heeft gewoon weer trek in bruine rookworst!

Gast
A.M.
oktober 6, 2020 08:15

Mediacourant lijkt wel een site om iedereen kapot te schrijven.

Gast
Chelsey
oktober 6, 2020 08:12

Chantal Janzen was destijds als “presentatrice” van het Gouden Televizier-Ring Gala geen hoogvliegster te noemen, overigens is ze nog steeds erg matig qua presentatie waarin ze het vooral van haar achterlijke uitgewerkte puberale acts moet hebben. Dionne Stax krijgt net zo goed evenveel kansen, immers zij doet totaal niet onder aan een presentatrice zoals Cantal Janzen. Daarbij komt dat Dionne volledig zichzelf is, een goede basis vanwaaruit zij door voldoende vlieguren te maken, prima kan gaan doorgroeien naar een volwaardig presentatrice van eigen signatuur en stijl.

Gast
John
oktober 6, 2020 08:10

Dionne,

Waarom sletje weet jij wel wat dat is?

Gast
Olga
oktober 6, 2020 08:02

Zoutloos, dus ze hebben geen zout?
Zoutloos = zonder zout.
Zouteloos = flauw, neutraal.
Dus dit is een zouteloos duo, niet zoutloos.

Gast
Flip
oktober 6, 2020 07:47

@Tobias ja joh gezellig :P

Gast
Tobias
oktober 6, 2020 07:25

Volgend jaar wordt de presentatie vast overgenomen door Akwasi en Famke Louise. Dan wordt het vast minder boring.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 6, 2020 07:10

Dionne krijgt het druk op de afterparty, dat staat vast.

Gast
Zomaar een persoon
oktober 6, 2020 06:31

@Ron – T’is niet dat AvroTros veel keus heeft. Verder resten nog mensen van Radar, 1Vandaag en diverse kinderprogramma’s – Nee, dat is het óók niet.

Gast
Ron
oktober 6, 2020 00:11

Frits Sissing kan dit wel en heeft het al eens eerder gedaan dacht ik. Dionne Stax was het lachertje van vorig jaar, dat ze hier nu weer in trappen is me een raadsel. Voor haar was het vorig jaar een ‘generale’ voor het ESF wat haar uiteindelijk niet werd toebedeeld, en terecht. Maar ja, blijkbaar vinden ze haar helemaal geweldig.

Opmerkelijk dat we nu ook weten dat er weer een nieuwe WIDM komt aangezien Rick er niet bij is. Dat was nog even onduidelijk.

Gast
colette
oktober 5, 2020 22:40

Saaie Dionne lijkt keurig maar is een wolf in schaapskleren

Gast
Jeroen
oktober 5, 2020 22:13

Waar is Britt Dekker?

Gast
powered by jasper
oktober 5, 2020 21:29

Tenenkrommende show.

Gast
Pietje Pannelapje
oktober 5, 2020 21:21

Nu duidelijk is wie het top-duo is geworden, alle reden om te gaan kijken. Yay…

Gast
Dionne
oktober 5, 2020 21:11

Is die dionne niet dat sletje van Humberto tan?

Gast
Moland Rolendijk
oktober 5, 2020 20:11

Zoutloze genomineerden, zoutloze presentatie…
Zullen geen top cijfers worden dit jaar…

Gast
Grapperhaus
oktober 5, 2020 20:03

Om meer peper te krijgen, nodig meer mensen uit, ik bedoel maar als voorbeelden. Volle kerken, mijn mooie bruiloft, gezellige Dam, waar veel mensen waren.

Gast
Suomynona
oktober 5, 2020 19:56

Tja… Heel verrassend is dit niet.
Maar laten we eerlijk wezen: de AvroTros heeft sowieso geen personality’s in huis om dit te presenteren. Dus het zou hoe dan ook een zouteloos presentatieduo zijn geweest.

Gast
robb
oktober 5, 2020 19:53

liever dan het over de paard getilde Chantal .

Gast
robb
oktober 5, 2020 19:51

Dionne kom nu zoals je bent zonder opsmuk.

Gast
Pàkme van Agteren
oktober 5, 2020 19:50

Legendarisch duo voor een onvergetelijke avond!

Gast
Is Bert Ernie?
oktober 5, 2020 19:49

Jantje
ma 05 okt 2020 om 19:43

Stax is op vakantie en Toine van Peperstraten zijn vader is is afgelopen zaterdag overleden.

Gast
Miriam
oktober 5, 2020 19:48

Ik vind ze bij DNA-Onbekend anders best leuk. Een beetje vlotter kleden scheelt al een hoop.

Gast
Lies
oktober 5, 2020 19:46

Onze MC-er is eigenlijk 100x beter dan Angela de Jong. Mag ook wel eens gezegd worden!

Gast
Wilfred Gemeen
oktober 5, 2020 19:45

De Beste slaappil ooit dit duo zzzzzzzzzz…..

Gast
Ome Cor
oktober 5, 2020 19:45

Dionne is vast een aardig meisje maar het is zo droog, saai, slaapverwekkend, monotoon en niet-spannend. Ach ja, ik kijk toch niet.

Gast
Daantje Pip
oktober 5, 2020 19:45

Dit gaat WEER heel slaapverwekkend worden.

Gast
Jantje
oktober 5, 2020 19:43

Volgens mij heeft ze een intensieve training wat ze is na de tour de France niet meer te horen geweest bij Stax en Twan en vandaag waren ze er zelfs allebei niet. Ik denk dat ze er met een heel team mee bezig om er toch nog iets van te maken

Gast
Mink Vaillant
oktober 5, 2020 19:42

Inderdaad. Het geleur om stemmen wordt gevierd met twee kleurloze mensen. Tip: stem niet, kijk niet.

Gast
mark2
oktober 5, 2020 19:40

Slecht en rancuneus geschreven dit artikel! Alles voor de lezers en rotte reacties!

Gast
Is Bert Ernie?
oktober 5, 2020 19:39

Een top duo. Kijk er al naar uit.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen