Rob Goossens krijgt ook capslock-berichtjes van Rogier

Tv-journalist Rob Goossens krijgt ook weleens capslock-berichtjes van Rogier Smit. Hij verdenkt hem daardoor van de Facebook-hack van zijn echtgenoot Frank Jansen. Dat heeft hij donderdag gezegd in RTL Boulevard. RTL-engerd Rogier lijkt psychisch niet helemaal in orde en zijn eigen echtgenoot is een van de slachtoffers. Nadat hij hem al afluisterde, kapotmaakte in de media en zijn bankafschriften doorstuurde naar de Privé, lijkt hij Frank nu ook nog te hebben gehackt.

Er stond gisteren een wel heel merkwaardig berichtje op Franks Facebook: “LIEVE VRIENDEN, IK WIL SPIJT BETUIGEN VOOR WAT IK GEDAAN HEB. IK HEB ROGIER ZO ZITTEN PESTEN ACHTER DE SCHERMEN OMDAT IK JALOERS OP HEM BEN. DUS IK BEGRIJP DAT ROGIER ZO HEEFT GEREAGEERD. IK GA HET DAN OOK GOEDMAKEN MET ROGIER…..

Volgens de Privé is het vanwege het gebruik van capslock duidelijk dat dit Rogier is. “Hij deed dat ook in zijn nachtelijke, maar uitgebreide, app-correspondentie met PRIVÉ, waarin hij het versturen van Franks bankafschriften aankondigde.

Rob Goossens heeft hetzelfde idee. “Dit is het soort berichtjes dat Rogier stuurt. Hij heeft mij ook wel eens van dit soort rare berichtjes gestuurd met allemaal hoofdletters. Vijf minuten later verwijdert hij het dan. Het zou heel raar zijn als er ergens in de wereld een hacker is die precies op dezelfde manier als Rogier dit soort berichtjes stuurt.

Boulevard-host Luuk Ikink: “We hebben Frank even om een reactie gevraagd en hij liet ons weten dat hij helemaal niets weet van wie dat Facebook-bericht afkomstig is en hij denkt dat hij is gehackt en hij weet ook niet hoe hij zijn account terug moet hacken. Op de vraag of Rogier dit geplaatst zou kunnen hebben, zei hij dat hij denkt dat dat niet het geval is.

Foto: RTL

18 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
AlexF
oktober 30, 2020 17:54

Sabine
vr 30 okt 2020 om 12:24

ja klopt was vroeger zo. en zal altijd wel zo blijven daarom moest sbs6 van hun af.

Gast
Sabine
oktober 30, 2020 12:24

Ik denk dat Rogier een Borderliner is, net als Gordon.

Gast
colette
oktober 30, 2020 12:18

Blijft een raar ventje Rogiertje

Gast
Paul Jansen
oktober 30, 2020 11:50

Betere verslaggever dan Rob hebben we niet bij De Telegraaf.

Gast
Gérard Joling
oktober 30, 2020 11:27

HIK ;-)

Gast
Gérard Joling
oktober 30, 2020 11:26

OMG…FRITS HUFFNAGEL HELEMAAL KATJE LAM BIJ WNL, NET BIJ WNL…. IK BEN NIET GEBELD!

Gast
ROGIER SMIT
oktober 30, 2020 11:23

MIJN TOETSENBORD IS GEWOON KAPOT.
IK BEN WELISWAAR GEEN PAUPER, MAAR OP DIT MOMENT HEB IK NIET DE FINANCIELE MIDDELEN OM EEN ANDERE TOETSENBORD TE KOPEN. FRANK HEEFT AL MIJN GELD GESTOLEN. KIJK MAAR NAAR ZIJN BANKAFSCHRIFTEN.

Gast
Naxo
oktober 30, 2020 10:50

Daar hebben we Rob weer. Of Pietje Penispijp, zoals we hem vroeger op school altijd noemden.

Gast
Quasimodo
oktober 30, 2020 10:46

TYPISCH JUNKENGEDRAG VAN ROGIER. HIJ IS BARBIE MET EEN PIEMEL, DWZ; VERSLAAFDE TOKKIE MET EEN PRUIK DAT ALLEEN NOG MAAR DE AANDACHT KAN KRIJGEN DOOR ZICH ALS EEN DOORGESNOVEN MONGOOL TE GEDRAGEN!!
LACHEN MAN, JATOG NIE DAN?!! HI HA HONDENLUL!

Gast
Patty Koot
oktober 30, 2020 10:32

Martien Meiland gaat zich vamaf volgend jaar prima op zijn plaats voelen bij RTL.
Wat een toppers: Rob, Rogier, Frank, Martien.

Gast
mrGer
oktober 30, 2020 10:25

Iets zegt mij dat Rogier binnenkort intrekt bij Gordon.

Gast
document
oktober 30, 2020 10:21

Iets zegt me dat Rogier of opgenomen wordt in een kliniek of een zelfm oordpoging gaat doen. Hij is op dit moment een auto die met 180 op een blinde muur af gaat.

Gast
Annie van Achteren
oktober 30, 2020 10:15

Ik moet steeds denken aan die honden van dat stel; wordt er nog wel goed voor hen gezorgd nu? Tja, sorry…..vind het zielig

Gast
Bente
oktober 30, 2020 10:03

@Mijn naam is privé: Dat van te weinig aandacht geldt volgens mij ook voor jou!

Gast
Karbonade
oktober 30, 2020 09:53

Al die grote woorden dat het account gehackt is.
Frank is al op leeftijd en misschien niet zo thuis met computers en internet.
Dus waarschijnlijk had hij zijn inloggegevens op een post-it geschreven en op zijn monitor geplakt.
En valse Rogier heeft hier misbruik van gemaakt.

Gast
Mijn naam is privé
oktober 30, 2020 09:53

Robje weer te weinig aandacht!

Gast
Rogier Smit
oktober 30, 2020 09:51

HOU NOU EENS OP MET MIJ DEMONISEREN!!!
JIJ RARE GOOSSENS!!!
JIJ WEET HELEMAAL NIET WAT ER SPEELT TUSSEN MIJ EN FRANK. ZONDER MIJ WAS PALEIS VOOR EEN PRIKKIE NOOIT EEN SUCCES GEWORDEN.
IK, JA IK, BEN DE STER VAN DE SHOW!!!

Gast
Sport 7 kijker
oktober 30, 2020 09:50

Misschien kan Bridget een aflevering maken van “Hotter than my Husband” en rogiertje weer op het juiste pad brengen!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen