Floortje houdt mondkapje op tijdens tv-interview

Mondkapjes zien we in het dagelijks leven inmiddels overal voorbijkomen, maar op televisie zien we ze een stuk minder. In studioprogramma’s wordt geen kapje gedragen en tv-verslaggevers worden ook vrijwel altijd zonder mondkapje te woord gestaan. Zo niet Floortje Dessing: zij hield haar roze mondkapje gisteren op tijdens een gesprek met de bekende verslaggever Aran Bade van RTL Boulevard. Hij verbaasde zich daar best wel over en besloot de presentatrice er kort naar te vragen.

Aran sprak Floortje tijdens een evenement in het kader van de borstkankermaand. “Goed jou weer te zien, het is een tijdje geleden. Hoe is het met je?“, vroeg Aran.

Floortje: “Goed, nou ja, net als iedereen is het ook voor mij een verdrietige periode. Dat laat je niet los.”

Aran: “Je houdt je mondkapje ook op. Heel bewust daarmee bezig?

Floortje: “Ja, absoluut. Ik vind het belangrijk dat we eigenlijk alle risico’s uitsluiten.”

Hoe is het voor Floortje om niet te kunnen reizen? “Ik ben blij dat ik er zo doorheen ga als ik er doorheen ga. Reizen is gewoon de helft van mijn leven.”

Ik wil heel graag een serie maken van Einde naar de Wereld, maar dat is nu niet gepast. Iedereen blijft thuis, dus ik blijf ook thuis en zodra ik weer kan, ga ik mijn serie hervatten. Ik denk dat ik nog heel lang niet kan gaan reizen. Ikzelf hou rekening met minstens nog wel vier maanden of een halfjaar.”

Foto: RTL

43 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Hans S.
oktober 31, 2020 19:40

Arme Floor, ook al gebrainwasht, ik vond haar altijd zo realistisch, zo zie je maar.

Gast
Er ist wieder da
oktober 30, 2020 20:00

Heb een bek klep fobie…

Gast
AlexF
oktober 30, 2020 17:46

ja goed van haar. En nu kappen.

Gast
Genderneutraal
oktober 30, 2020 16:56

Niet om het een of ander….Ik zou het zeker ophouden van Aran Bade.
Bovendien meurt ie uit zijn gaffeltje.

Gast
Jos
oktober 30, 2020 16:13

Ik vind je een topwijf. niks van aantrekken van alle reacties hhet. Is gewoon jaloers tuig

Gast
Thomas van Veen
oktober 30, 2020 15:55

Ik heb eens een paar nachten met Floortje mogen doorbrengen. Het was met afstand de beste seks die ik ooit gehad heb. Mijn god, wat is zij gepassioneerd en ook bereid om tot het uiterste te gaan. Ik denk er vaak aan terug.

Gast
😷Paulus
oktober 30, 2020 15:38

😷@Curry, wat is daar zo vreemd aan🤔, als jij een vent of chick bent, ga ik vanuit dat je ook diverse heb gehad. Zoniet pech voor je. Ik heb ze👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦰👩‍🦱wel gehad. Wat betreft de borsten, voor de vrouw zijn de borsten haar sierraad. Kleine borsten maakt een vrouw onzeker, net zoiets wanneer je een kleine piemel heb.

Gast
Lariekoek
oktober 30, 2020 14:54

@Curryworst
Het lijkt mij logisch dat als 2 mensen (cameraman en Floortje) helemaal naar het Einde van de Wereld reizen, zich na verloop van tijd tot elkaar aangetrokken voelen.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 30, 2020 14:09

Realist, zelf gebrainwasht.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 30, 2020 14:07

Realist, go see a doctor.

Gast
LLRV
oktober 30, 2020 14:03

Floortje begrijpt nog niet dat ze haar programma’s moet afgeven aan een donkere presentatrice want het moet eens afgelopen zijn met blanke suprematie. Diversiteit Floortje! Niet genoeg divi-punten dus hup, weg!

En vliegen? Floortje! Geen verantwoordelijkheid voor het milieu? Of bedoel je ook: vliegen moet duizenden Euro’s kosten zodat alleen BN’ers nog kunnen vliegen?

Gast
Tristan
oktober 30, 2020 13:47

Floortje is doorgedraaid.

Gast
Jensen
oktober 30, 2020 13:39

Richard
vr 30 okt 2020 om 11:00
@ Realist:

Ha, jezelf “realist” noemen en dan ook nog eens Jensen.nl rondspammen.

Geef het maar eerlijk toe Richard. Jij houdt niet van dikke mensen, het automerk Smart en van de t-shirts van Jensen. Jij bent meer een hoodie van Bart Nijman type.

Gast
13:01
oktober 30, 2020 13:32

Boerenverstand
vr 30 okt 2020 om 13:17
Die orthodoxe agenda waar u het over heeft, is ook nog eens islamiserend.
Het past allemaal als een puzzel in elkaar.
Ze beweren dat ze geloven dat de klimaatverandering door ons komt en het komt ze dan goed uit wanneer bijv. 20% van de wereldeconomie zogenaamd door een virus wordt gesloopt, want dan kunnen ze het hele milieu volplempen met hun handelswaar.
Met ze bedoel ik de 0,1% superrijke multimiljardairs (Bill Gates, Elon Musk enz.), hun grote bedrijven en hun knechtjes Rutte, Merkel en Macron.

Gast
Dr. Bibber
oktober 30, 2020 13:20

@critikast: je hebt werkelijk geen flauw benul hoe ver jouw waanidee van de werkelijkheid staat. Maakt niet uit, ook jij hebt recht te geloven in welke onzin je verzint of verkiest. Fijne dag

Gast
Idioot, bedankt! Ik applaudiseer vijf minuten voor u.
oktober 30, 2020 13:18

@idioot
vr 30 okt 2020 om 10:57
“iedereen die hier reageert mag gerust mijn naam gebruiken”

Met dankbaarheid en enige bescheidenheid maak ik gaarne gebruik van uw vriendelijke aanbod.

Het zit namelijk zo. Ik krijg het bijna niet uit m’n strot, maar ik ben een complot wappie. Dat houdt het volgende in:
Ik ben uiterst gewelddadig. Ik heb op de Vijverberg eens vier Romeo’s in elkaar geslagen, waarna ze ijlings in een gereedstaand politiebusje vluchtten.
Ik heb een IQ van mijn schoenmaat. Ik zit boordevol frustrerende tegenstrijdigheden door de corona en die komen er allemaal uit als scheldkannonades: wappie, complottertje, koekwaus, nazi, sterf aan corona, ik laat je stikken, voor jullie mag Auschwitz weer geopend worden.
Ik onderzoek nooit iets op internet. Ik weiger stukken te lezen van topvirologen vooral als die een Nobelprijs hebben. Ik scheld verpleegkundigen helemaal verrot als ze beweren dat hun IC vrijwel leeg is.

Gast
Boerenverstand
oktober 30, 2020 13:17

@13:01: natuurlijk wordt onder het mom van corona door de gereformeerde en hervormde jongetjes en meisjes in het kabinet een orthodoxe agenda doorgevoerd. Inperken alcoholverkoop, cafés dicht, beperken drugsverkoop, serieuze discussie of de winkels niet op zondag weer dicht moeten. Rutte, De Jonge en de leden van de CU: ze smullen hiervan.

Gast
Folkloristisch mondkapje van het Bikini atol
oktober 30, 2020 13:04

Lol.

Van reizen word je dus niet wereldwijzer.

Gast
Alleen voor grote kindertjes, die de liedjes van Prince en Madonna begrijpen
oktober 30, 2020 13:01

Er was er eens een Zuid-Hollands duinkonijntje, zijn naam was Hugo, dat heel lang geleden in april 2020 nog weleens verstandige dingen zei, maar eind oktober ineens raaskallend volkomen Halloweenie ging en mensen schrik aan joeg met rare maskertjes en geluiden als Huuuhuu! Huuuuuggoootje komt je haaalen!!!! Whaaa!! onder begeleiding van zijn roffelende achterpoten, waarmee hij “Corona eruit ging stampen”. Toch was Hugo het gereformeerde duinkonijntje, dat in Rotterdam ging wonen, maar nog steeds niet van aanpakken wist, in het oude normaal nog redelijk normaal te noemen.
Ons met een stok van anderhalve meter aaibare en heel lievv Coronastampertje zei heel lang geleden in april 2020, voordat hij zich door kapper Akyol liet knippen immers nog het volgende:

“De deskundigen zeggen ons: dat voegt niets toe. Die maskers die wel wat toevoegen, laten we die vooral in onze ziekenhuizen gebruiken en laten we die vooral in onze verpleeghuizen gebruiken, in de thuiszorg. En er is al een groot tekort aan dat type maskers die daadwerkelijk werken. Zelf gefabriceerde mondkapjes, of alles wat daar op lijkt – het voegt niets toe. Het biedt echt een vorm van schijnveiligheid, dus laten we dat nou niet doen.”

“Wij baseren ons op het advies van onze deskundigen. Het standpunt van onze deskundigen is niet veranderd, dat van de WHO is ook niet veranderd. Ik denk echt dat we moeten oppassen dat we hier ook niet een vorm van schijnveiligheid mee creëren.”

Lieve kindertjes: Wij leven nu dankzij Coronastampertje Hugo in de schijnveiligheid van het nieuwe normaal. Wij zullen allen volkomen halloweenie gaan. Prince: Let’s Go Crazy, don’t let the elevator bring you down (to hell) Wij zullen gedeplatformed worden zoals de dansers van Madonna in haar Songfestivalclip boordevol vrijmetselaarssymboliek en wij zullen worden gecancelled volgens de door de self fulfilling prophecy van het geschifte Hollywood en de muziekindustrie).
Het is niet de grote Malieveldse sekteleider met de dreadlocks, die ons komt halen, maar het is dat rare mannetje met die cocaïneblik en dat lubachiaanse kuifje.

Gast
Mark R.
oktober 30, 2020 12:56

Heeft iemand het filmpje al gezien, dat ik van Fred van Leer heb gemaakt? ☺

Gast
Ron
oktober 30, 2020 12:52

Boulevard is weer helemaal in de hysterie beland. Elk avond wel een covid item waar Diederik Jekel zijn plasje over moet doen. Mijn Diederik Jekel-alarm maakt overuren.

Gast
blabal
oktober 30, 2020 12:16

hebben de boomers mediacourant overgenomen?

Gast
Mark
oktober 30, 2020 12:00

Ze had waarschijnlijk wat soa’s op haar lippen…

Gast
Jantje
oktober 30, 2020 11:46

Die roze werken niet! Je moet die blauwe hebben.

Gast
azijnzeiker
oktober 30, 2020 11:45

Ik viel bijna van mijn stoel, wat een nieuws. Die heks van een Floortje wil graag aandacht hebben, ze heeft daar veel voor over. Zo is te zien op de foto.

Gast
Duco van Deugen
oktober 30, 2020 11:41

Mij dunkt dat de interviewer genoeg afstand hield met zijn (hengel)microfoon. Onbeleefd om dan die muilkorf niet even af te willen zetten. Vind ik trouwens ook van mensen die tijdens zo’n gesprek doodleuk hun zonnebril ophouden.

Gast
H0er
oktober 30, 2020 11:41

@10.57 Idioot , Ik gebruik liever de naam van je moeder.

Gast
Curryworst
oktober 30, 2020 11:34

😷Paulus
vr 30 okt 2020 om 11:24
Mag ik je er op wijzen dat zij jaren geleden een b0rstvergroting heeft ondergaan.
En dat zij naar eigen zeggen in een interview uit 2004 met 5 van haar cameramannen een relatie heeft gehad?

Gast
Mijn naam is privé
oktober 30, 2020 11:31

Waar bemoeit kwispelstaartje zich mee.

O wacht het is RTL Boulevard!

Gast
😷Paulus
oktober 30, 2020 11:24

😷Prachtig vrouw👩‍🦳, doet het goed🤗. Geen billen en borsten toestanden. Een voorbeeld voor vele tv sletten.

Gast
Gérard Joling
oktober 30, 2020 11:21

OMG…Frits Huffnagel helemaal katje lam aan tafel bij WNL…. Ik ben niet gebeld!

Gast
anoniem
oktober 30, 2020 11:19

ik sea wat jij niet sea

binnenkort komen

kranten

met hun eigen mondkapjes

ook bedfrijven gaan zich aanpassen

uniform en veel kerst kado/cadeau

als mondkapje

Gast
Curryworst
oktober 30, 2020 11:18

Dat was me weer een diepte-interview van sterverslaggever Aran Kwispelstaartje Bade.
Woef!

Gast
Gerard
oktober 30, 2020 11:13

Dat is echt wereldschokkend nieuws. Hebben de wereldleiders al gereageerd>

Gast
dennis1978
oktober 30, 2020 11:03

mond kapje is niet verpligt en help ook niet gewoon aan de regels houden netjes uit elkaar buurt blijven dan is er niks aan hand!!!!!!!!

Gast
Richard
oktober 30, 2020 11:00

@ Realist:

Ha, jezelf “realist” noemen en dan ook nog eens Jensen.nl rondspammen.

Gast
Jan
oktober 30, 2020 11:00

“Ik denk dat ik nog heel lang niet kan gaan reizen. Ikzelf hou rekening met minstens nog wel vier maanden of een halfjaar.”

Arme Floortje, ze kan wel vier maandjes tot een half jaartje niet reizen. Hoe hou je het vol arm schaap. Hopelijk heb je goede mensen om je heen die je door deze zware moeilijke tijd van “geen snoepreisjes maken onder het mom van werk” slaan. Sterkte en #jesuisfloortje

Gast
scott_0
oktober 30, 2020 10:59

Dat mondkapje mag best wel wat groter. Gewoon gezichtsbedekkend.

Gast
idioot
oktober 30, 2020 10:57

iedereen die hier reageert mag gerust mijn naam gebruiken

Gast
Marc
oktober 30, 2020 10:47

Enkelje voor Floor naar het einde van de wereld en daar lekker op een onbewoond eiland laten zitten.

Gast
critikast
oktober 30, 2020 10:35

Geen enkel probleem Floortje. We zullen je niet missen en dat programma vcan je nog minder. Wanneer betrek je nu eens alle mensen aan wie je het succes van je reizen te danken hebt: de redactie, de regelaars, degenen die je rugzak dragen en de taxichauffeurs die door jou doorgaans worden afgesnauwd. ook op de werkvloer hang je de diva uit, terwijl je enige aandeel in het programma is dat je wat stompzinnige vragen hoeft te stellen. En houd er eens mee op ons te doen geloven dat je zelf aldie bergen en paadjes afstruint en breng de ploeg eens in beeld die echt met jouw spullen aan het sjouwen is. Misplaatste arrogantie bitch !

Gast
Realist
oktober 30, 2020 10:33

Arm schaap Floortje. Helemaal gebrainwashed door de MSN.

Gast
msd
oktober 30, 2020 10:32

Wat een nieuws! Ik kom niet meer bij..

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen