Linda de Mol had in januari al corona: ‘Een van eersten’

Linda de Mol verraste de kijkers van De Vooravond vrijdag behoorlijk toen ze tussen neus en lippen door onthulde dat ze het coronavirus al gehad heeft. Ze voegde vanmiddag in De Coen en Sander Show toen dat ze het in januari al heeft opgelopen. Dat was te horen op Radio 538. Nog ruim voordat het RIVM op 27 februari het eerste coronageval in Nederland constateerde, had Linda er al last van. “Ja, ik heb het gehad, ja, en al heel vroeg. Ik ben best heel erg ziek geweest“, legt ze uit.

Linda is niet recentelijk besmet geraakt. “Het was al voordat bekend was dat het in Nederland speelde, corona. Ik dacht dat het een normale griep was, maar die was wel heel heavy.”

Er moest destijds een zeer kostbare opnamedag worden afgezegd. “Ik heb toen opnames moeten afzeggen, wat ik nog nooit in mijn leven gedaan heb. Normaal neem je een paar paracetamolletjes en dan gaat het wel weer, maar ik kon echt niet meer op mijn benen staan. Én benauwd én geen reuk en geen smaak én hele hoge koorts.”

De tv-koningin had eigenlijk alle symptomen. “Maar ik wist toen nog niet dat het corona was. Ik ben toen niet getest. Toen ik later al die symptomen hoorde, dacht ik: nou, dat kan bijna niet anders. En ik bleef maar zo moe. Toen ergens in het voorjaar ben ik getest en toen bleek dat ik antistoffen in mijn bloed had.”

Linda keek niet raar op van die antistoffen in haar bloed. “Ik ga ervan uit dat ik het dus al in een heel vroeg stadium gehad heb, ergens eind januari al. Ik hoorde inmiddels dat er al veel meer mensen zijn waarvan bekend is dat ze het misschien al eind december of in januari hadden.”

Ik heb er niks aan, want op de set ga ik mee met alle andere voorzorgsmaatregelen, want ze weten natuurlijk nog niet of je het een tweede keer kan krijgen. Die antistoffen had ik in mei, dus of ik ze nu nog heb, weet ik niet.

Foto: BNNVARA

52 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Mark
oktober 16, 2020 12:23

Misschien is zij wel dé stichtster van de grote besmettingshaard hier in NL en niet Jan met de pet die van vakantie in Italie terugkwam…

Gast
Flauwe Kul
oktober 16, 2020 09:14

Linda besmet ons al jaren met infantiele tv-programma’s… Na corona is dit de ergste na-oorlogse crisis!

Gast
Leonardo Zuid
oktober 16, 2020 09:10

wat een opluchting voor Lindette dat ze het al had toen het nog niet ordinair was.

Gast
Merel
oktober 16, 2020 09:05

onttroonD

Gast
Sui Generis
oktober 16, 2020 07:55

@Chelsey
vr 16 okt 2020 om 6:42

Wat Linda verteld kunnen …
Een Nederlands TV Koningin dat néver nooit onttroont zal worden …

@Chelsey
vr 16 okt 2020 om 7:10

die néver nooit onttroont zal worden

Ga een cursus Nederlands volgen, uilskuiken.

Gast
ome H
oktober 16, 2020 07:42

Art scoort!!

Gast
Flip de Beer
oktober 16, 2020 07:21

Zo ik weet nog dat een paar opnamen niet doorgingen. Linda in de voorhoede bij dit medische rampjaar.

Gast
Chelsey
oktober 16, 2020 07:10

… Linda de Mol, is een Top Vakvrouw! Een Nederlandse TV-Koningin die néver nooit onttroont zal worden, daarvoor bezit zij immers té veel talent en kwaliteit! Kortom Linda is een zeer goed onderlegde Menselijke Vrouw die zó in hét Nederlandse Koningshuis had gekund! …

Gast
Suckerpunch, de enige en de ekte
oktober 16, 2020 06:57

Jahoor Chelsey overdrijven is ook een vak, Linda kan niet “in het koningshuis” omdat ze niet geboren is in de familie van Oranje; snap je toch ook wel? En ik wil Linda graag bedanken voor het verspreiden van Corona; dankje Linda!

Gast
Chelsey
oktober 16, 2020 06:42

Wat Linda verteld kunnen veel mensen in het land beamen, vraag er maar eens naar in je eigen omgeving! De griep die veel mensen eind vorig jaar, begin dit jaar trof was vele malen heviger dan gebruikelijk! Zelfs mensen die gewend waren om jaarlijks de griepprik bij hun huisarts te halen werden door dezelfde symptomen getroffen zoals Mevrouw de Mol omschrijft! Haar achtergrond, familie, werk of allerlei andere bijzaken staan totaal lós van haar verhaal! Linda de Mol, is een Top Vakvrouw! Een Nederlands TV Koningin dat néver nooit onttroont zal worden, daarvoor bezit zij té veel aan talent en kwaliteiten voor! Een zeer goed onderlegde Menselijke vrouw die zó in hét Nederlandse Koningshuis had gekund!

Gast
De ware feiten
oktober 16, 2020 03:48

Lijkt erop dat Linda de Mol dat zegt om interessant over te komen.
Weer aandacht voor De Mol familie. Ziekelijk, dat is het met name.

Gast
Suckerpunch, de enige en de ekte
oktober 16, 2020 03:38

Dus wij hebben corona niet te danken aan een of andere domme egoistische zelfgecentreerde Brabantse kut babyboomer die het nodig vondt om METEEN maar te gaan carnavallen tussen de jonge mensen in een overvolle kroeg nadat hij terug kwam van een of andere vakantie (waar hij meent “recht” op te hebben, en die koste wat het kost door moet gaan) uit risicogebied; maar aan Linda de Mol!?!?

Lock her up! Lock her up!

Gast
SS
oktober 16, 2020 02:32

BAUDET IS EEN AANDACHTSHOER, STEM OP WILDERS

Gast
Lulo
oktober 16, 2020 00:34

patient zero

Gast
Bastiaan
oktober 15, 2020 23:28

ook alles doen om maar aandacht te krijgen

Gast
Jezus Christus
oktober 15, 2020 23:28

Ik zoon van god stuur de corona na je toe Linda

Gast
Gerda
oktober 15, 2020 23:24

Ach die arme Linda..
Slechte publiciteit is ook aandacht…

Gast
Andrew
oktober 15, 2020 23:21

Opgelopen door Tipi Wan

Gast
critikast
oktober 15, 2020 23:15

Ze liegt, alleen zie je geen kruisje op haar voorhoofd, alleen maar makeup !

Gast
2306
oktober 15, 2020 23:06

RTL, waarom staat Dr. Phil nog steeds niet oline? Liggen jullie weer lekker te maffen daar?2

Gast
J.P.
oktober 15, 2020 22:57

Ze voldoet wel aan de criteria: oud en dik.

Gast
Roddelpraat
oktober 15, 2020 22:12

Wij van roddelpraat hebben horen zeggen dat wij zo rond midden nov, in een totale lockdown komen. Omdat wij leuk door gaan met feesten lak aan de regels hebben enz.

Gast
Gtstfites
oktober 15, 2020 22:09

Ik had het 10 jaar geleden nou goed.

Gast
Fonzie
oktober 15, 2020 21:58

Aha dus Linda de Mol is patient zero!! Zij heeft vervolgens heel nederland besmet. Nou broertje dat wordt betalen voor je zusje!

Gast
Fantast
oktober 15, 2020 21:56

Ik had in 2018 corona want vorige week zijn er antistoffen in mijn lichaam ontdekt.

Gast
Mousy
oktober 15, 2020 21:37

Werd eerder op de avond ook al gemeld bij RTLBoulevard.

Verder is Linda niet de enige, er waren zo’n 100-150 mensen die corona hebben gehad, zonder dat het virus al bekend was in Nederland.
Ga mij ook maar laten testen, ben ook eind januari flink ziek geweest, wat kan duiden (met de wetenschap van nu) op symptomen van corona.

Ook verbaasd het mij telkens weer, als iemand (BN’er) iets vertelt, dit direct in twijfel wordt getrokken.

Gast
Enzo Voorthuijsen
oktober 15, 2020 21:35

Onze ongekroonde ‘tv-koningin’ had al Corona nog voordat de Chinezen het meebrachten mis kan ze beter onderweg gaan richting psychiatrische inrichting.

Gast
DuraMeter
oktober 15, 2020 21:20

Niemand had het in de gaten en ze heeft niemand besmet.

Gast
SHOW NIEUWS SBS KANAAL 37
oktober 15, 2020 21:18

ik ben met corona geboren en ik ben nu 80 en loop elke maand een marathon

Gast
Andre Hazes
oktober 15, 2020 21:17

Jammer Linda maar ik had het al verleden jaar Oktober.

Gast
colette
oktober 15, 2020 20:56

Alles voor de aandacht

Gast
Lariekoek
oktober 15, 2020 20:51

@Israeliet
Wat doe je eigenlijk in Europa? Israël is trouwens een jonge Staat, want die ontstond pas in 1948, door een stukje land van de Palestijnen in te pikken!

Gast
Aluhoedje Koekwaus
oktober 15, 2020 20:37

Tweede week van januari: 1 keer diarree gehad, 2 keer vroeg in de avond op 2 achtereenevolgende dagen een wat rillerig gevoel, lichte verhoging, neusverkoudheid, 2 dagen geen smaak en reuk en aan het eind van de week hoesten, wat een maand aanhield, maar geen benauwdheid.

De keer daarvoor hetzelfde rond jaarwisseling 2014/2015. Destijds was ik daarentegen wel hondsmoe, toen ik een klein eindje ging fietsen tegen de tijd, dat ik me wat beter voelde. De koorts kwam een week lang elke avond terug.

Een paar weken geleden in het nieuws: van 2014 op 2015 kregen gezonde jonge mensen, die bijna nooit ziek waren ineens een griep, die leidde tot ziekenhuisopname met longschade achteraf.

Wat wil ik hiermee zeggen?
1. Wie een hekel aan Linda heeft, moet met argumenten komen en niet met kinderachtige kleinering.
2. Dat dit ziek worden met deze symptomen er altijd al was. Toen kreeg je echter NIET elke dag alarmcijfers te zien en werd je niet erover doorgezaagd en lieten ze niet een nepcolonne met lege lijkkisten in legervrachtwagens zien. Griep, corona’s en verkoudheden nemen misschien de laatste decennia toe door meer luchtvervuiling? Misschien. Ook mede te wijten aan luchtvervuiling door de overheid d.m.v. de verzwegen chemtrails. Nota bene: er wordt beweerd dat met chemtrails ook virussen kunnen worden verspreid. Ik heb vlak voor de coronacrisis aan de avondhemel ongewone patronen van condenssporen gezien. Melkwitte luchten vanwege uitgewaaierde condenssporen zijn er nu in oktober niet meer zo opvallend. Vanwege het bereikte doel? Wie zal het zeggen. Wie zal het onderzoeken. Niet de NOS in ieder geval. De NOS wordt door idioten aangevallen en neemt meteen weer het woord complot in de mond. Een pathetisch verweer.

Deze crisis is waarschijnlijk gevolg van het ongezien creëren van een probleem, waarna er iets ontstaat dat zogenaamde andere problemen, die toevallig vlak daarvoor werden gehypt, helpt oplossen, zoals: teveel massaconsumptie, teveel vliegen, teveel CO2, teveel stikstof, teveel boeren, teveel vlees eten, teveel barbecuen, te weinig insecten eten, teveel blanke mensen met hun eigen “dwaze” culturele en religieuze uitingen enzoverder.

Gast
Piet de Zwart
oktober 15, 2020 18:57

Wat ern aandachtshoer is Linda de Mol, met haar ziekelijke fantasieën. Dat mens hoort opgenomen te worden in een gesloten inrichting. Zij spoort totaal niet meer.

Gast
Willie
oktober 15, 2020 18:55

– Justitieminister Ferd Grapperhaus reageert „verbijsterd” op de beelden van een feestende menigte woensdagavond op het Plein in Den Haag, op een steenworp afstand van de Tweede Kamer. „Ik dacht: dit is helemaal verkeerd”, zegt de bewindsman.

Terwijl het land nog niet bijgekomen is van verbijstering van zijn eigen feest.

Gast
Geert Wil Wel
oktober 15, 2020 18:51

Pinokkia

Gast
Minda de Lol
oktober 15, 2020 18:45

Ik had al corona in 1972.
Ik ben GOD ZELF!!!!!

Gast
Jantien Visser
oktober 15, 2020 18:38

Och hemel in januari al! En niet eens op de IC? Hoe kan dat nou. Begin dit jaar wenste je alleen je ergste vijand dit virus toe, want het sloeg behoorlijk om zich heen. Nu hebben ze alleen het woord ‘besmettingen’ in de mond, maar die besmetten verdwijnen amper in bed, laat staan naar de IC.

Gast
Umfufu
oktober 15, 2020 18:19

En waar heeft ze het dan “opgelopen” ?
Carnaval ?
Portugal ?

Gast
Delano
oktober 15, 2020 18:18

Dikke Linda het varken moet weer aandacht trekken.
Ze heeft gewoon last van vetzucht.

Gast
LLRV
oktober 15, 2020 18:09

Moet ze niet met John brainstormen? Een tv format? Corona with the Stars?

Gast
Patrick
oktober 15, 2020 18:09

Natuurlijk was Linda de allereerste, want Linda is een heel ‘bijzonder’ kindje.

Gast
ano@niem.nl
oktober 15, 2020 18:05

Er zijn zo veel nederlanders die januari en februari het al gehad hebben, bleek ook uit bloedtests. Je kan er helemaal niets van op aan. De koers van dit kabinet met lockdowns en halve lockdowns. Bij een normaal griepvirus doen we dit ook niet en lopen de ziekenhuizen ook vol en krijgen verplegers ook griep.

Gast
Leon, Israël
oktober 15, 2020 18:00

Haar neefje is rabiaat antisemitisch en gelooft in een wereldwijd allesomvattende complot. Germanen, autochtonen en Arabieren zijn de beste maatjes van elkander. F@ck ze!

Gast
Oudemanvan74weetbeter
oktober 15, 2020 17:56

Jaja… ‘t zal wel niet….

Gast
Chantal Janzen
oktober 15, 2020 17:50

Als je met je infantiele flopshows niet meer scoort maar nog wel met een verhaaltje dat toch niet nagecheckt kan worden. Gaaaaaap.

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 15, 2020 17:48

Dat achterlijke neefje van dat debiele wijf loopt zeker corona te tanken op Lesbos .

Gast
Mevrouw Post van Gisteren
oktober 15, 2020 17:47

Wat ben je toch een eerlijk mens.

Trouwens alle Molletjes. Door kan de RTL kliek nog heel veel van leren!

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 15, 2020 17:42

Dat wijf is net zo debiel als dat achterlijke neefje .

Gast
Wilfred Genee
oktober 15, 2020 17:37

Ik moet veel poepen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen