Johan Derksen beledigt nieuwe buurman Eva Jinek

Johan Derksen heeft gisteren aan de talkshowtafel van Eva Jinek weer eens stevig uitgehaald naar zijn aartsvijand Arie Boomsma. Dat was te zien in de uitzending op RTL 4.

Johan Derksen Foto: Veronica Inside

Voor de presentatrice zal het wat ongemakkelijk zijn geweest: Arie is namelijk haar nieuwe buurman. Bekend Nederland treft elkaar sinds kort ook buiten de Ring en het Gooi, want Abcoude is dé nieuwe BN’er-hotspot. Eva heeft een miljoenenwoning gekocht in het dorpje, vlakbij onder meer fitnessgoeroe Arie.

Eva liet Johan lekker uitrazen over Arie, maar ging er verder niet op in: voor je het weet is het hommeles op de buurtbarbecue.

Johan ergert zich eraan dat Arie gaat bepalen wie er wel of geen racist is in dit land. Dat kan alleen de rechter bepalen, vindt hij. “Maar niet Arie Boomsma, zo’n klootzak die dan ook nog alle adverteerders gaat bellen van: ‘Je moet niet meer adverteren bij dat programma!’”

De VI-ster ging ouderwets los. “Wat ik nog triester vind, is dat hele grote merken hun oren laten hangen en in één keer weggingen omdat Arie Boomsma aan de bel hing. Arie Nobody! Ik ga toch ook niet hier een pleidooi houden van: ‘Mensen, ga nooit meer naar de sportschool van Arie Boomsma!’ Dat is ongeveer van hetzelfde niveau”.

Eva Jinek zuinig: “Als ik je zo hoor, is het goed dat je nog een programma hebt, want dan kun je het allemaal kwijt.”

55 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Blankenberg
oktober 25, 2020 12:46

Zo goed dat Johan Derksen die Gristelijke NSB’er Arie Boomsa nog even benoemt. Deze Jezus 2 is een zielige selectief verontwaardigde opportunistische hypocriete deugkneus. Ook de Stasi deugbrigade moeten we nooit vergeten en boycotten:
Claudia de Brey
Glennis Grace
Anouk
Georgina Verbaan
Erik van Mjuiswinkel
Halina Reijn
Katja Schuurman
Thijis Römer

en natuurlijk mensen als Aquarium en zijn zwarte piet h a t e r s

Gast
Blankenberg
oktober 25, 2020 12:45

Zo voed dat Johan Derksen die Gristelijke NSB’er Arie Boomsa nog even benoemt. Deze Jezus 2 is een zielige selectief verontwaardigde opportunistische hypocriete deugkneus. Ook de Stasi deugbrigade moeten we nooit vergeten en boycotten:
Claudia de Brey
Glennis Grace
Anouk
Georgina Verbaan
Erik van Mjuiswinkel
Halina Reijn
Katja Schuurman
Thijis Römer
en natuurlijk mensen als Aquarium en zijn zwarte piet h a t e r s

Gast
😷Paulus
oktober 25, 2020 11:21

😷Nou, nou, als Arie daadwerkelijk een verschrikkelijke mannetje is, gaat het niet lang meer duren dat buurman Arie per ongeluk via de badkamerraam buurvrouw Eva zijn piemel laat zien. Effe gedult dus. 😁😁

Gast
Fliperdeflap
oktober 25, 2020 10:49

Boomsma, is de verpersoonlijking van wat gereformeerd geloof met mensen doet. Het worden dodelijke schimmels. En geloof me, ik woon er tussen in en kan er boeken over vol schrijven.

Gast
Mevrouw Tiny Prikkeldraad-Kots- ter Spin
oktober 25, 2020 08:53

Ik vermoed dat Ari Boomsma vals-hypocriet is, zogenaamd lief voor minderheden of gekwetsten, maar dat slechts met 1 doel: eigenbelang.

Gast
Edg
oktober 24, 2020 20:32

Als Derksen indertijd niet zo smoelverlegen was geweest en niet ging voor de goedkope lach, hadden we al dit gedonder niet over ons heen gehad. En hoe is het gegaan? Steeds maar lullen en lullen en lullen over Arie Boomsma, die rustig en stilletjes zijn moment afwachtte om terug te slaan. KATJANG!!!! In de roos!!!! Dan moet je, zoals seniele Johan weet, dat als je uitdeelt, je ook moet kunnen incasseren.
Een wat kromme zin, de vorige, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel.

Gast
Mike
oktober 24, 2020 18:16

Je kan van Johan Derksen vinden wat je wilt, maar hij is geen domme man. Hij flapt weliswaar regelmatig er vanalles uit, maar als hij zich ten onrechte over iemand heeft uitgelaten, is hij mans genoeg om het terug te nemen.

Dus als hij jarenlang telkens negatief afgeeft op Arie Boomsma, moet er echt wel een reden voor zijn. Ik denk dat Johan Derksen mensen die zich beter voordoen dan ze in werkelijkheid zijn echt niet kan uitstaan en weigert mee te gaan in die schijnvertoning.

Gast
Brabants boerke
oktober 24, 2020 15:02

De snor is iemand die voor zijn mening uit durft te komen. Waren er maar meer van deze figuren. Arie Boomsma is een grote gevaarlijke islam knuffelaar. Waar bemoeid die reuze aap zich mee. Zijn moeder zal wel trots op hem zijn dat hij nsb’er geworden is. Wat een afschuwelijke narcist is dat zeg.
Boomsma ik hoop dat je sportschool 4 tot 6 weken echt helemaal dicht moet. Kijken hoe je dan piept. Eikenhouten knoest.

Gast
colette
oktober 24, 2020 13:15

Eva is een kontkruiper durft niks te zeggen overgestapt omdat ze een miljoen krijgt zal blij zijn als Beau terug is Ieder avond een glas bier voor haar vissenkop ze is zwaar alcoholist en hypocriet als de pest

Gast
colette
oktober 24, 2020 13:14

Eva is een kontkruiper durft niks te zeggen overgestapt omdat ze een miljoen krijgt zal blij zijn als Beau terug is Ieder avond een glas bier voor haar vissenkop ze is zwaar alcoholist

Gast
Auguust
oktober 24, 2020 13:14

De snor heeft volkomen gelijk! Boomsma is puur gif.

Gast
Jaap
oktober 24, 2020 11:30

Ik word er zo blij van als ik de snor hoor praten! Wat een verademing op tv waar veel, veel te veel vooral linkse deugers hun zegje op een politiek correcte manier lullen. En maar om de hete brij heen draaien. En vooral zorgen dat je niemand kwetst…. we leven wat dat betreft in een zielig landje waar vertrutting behoorlijk heeft toegeslagen. Johan, last men standing. Zegt gewoon hoe het is. Jammer voor al die kneuters!

Gast
Piet Pannelap
oktober 24, 2020 09:52

Eva🍺Jellinek is óf weer zwanger óf probeert eindelijk eens van de alcoholverslaving af te komen. Geen 🍻 meer op tafel. Werd tijd…!!👏🏼

Gast
Willie
oktober 24, 2020 09:34

Het voetbal stelt niet meer veel voor, wordt nu door de TV een beetje overeind gehouden. Dus om een programma vol te lullen beginnen ze soms te raaskallen Johan heeft daar af en toe beetje hinder van.

Gast
Geilneef
oktober 24, 2020 08:48

Al die deugers in hun blanke enclaves.

Gast
Xxxxx
oktober 24, 2020 03:03

Televisieman. Waarom mag Johan Derksen, die overigens met zijn 71 jaar, nog midden in het leven staat zijn boosheid niet ventileren? Waarom moet hij volgens jou met pensioen? Kan me een beetje boos maken over reacties als die van jou. Zodra mensen een dagje ouder worden mogen zij hun mening niet meer geven. Dat riekt in mijn beleving naar leeftijdsdiscriminatie. Iedereen mag zijn zegje doen jong of ouder. Johan vat de koe bij de horens en dat mag ik graag. Beter dan die laffe Arie B. die maar wat kakelt.

Gast
Xxxxx
oktober 24, 2020 02:52

Johan Derksen is gewoon een man op leeftijd met levenservering. Niet beledigend bedoeld. Johan zegt waar het op staat. Groot gelijk dat hij Arie Boomsma aanpakt. De heer Jezus van ooit de EO. Vroeger had ik respect voor Arie maar hou ouder hoe vervelender lijkt het wel. Hoe meer “praatjes” meneer Boomsma ook heeft. Kan hem wel uitkotsen.

Gast
Televisieman
oktober 24, 2020 01:22

Derksen is een LP. Blijft hangen in hetzelfde riedeltje en is over zijn datum heen. Ga lekker met pensioen, maak een roadtrip of twee door Louisiana en omstreken en ga op internet lekker anoniem de LP uithangen in plaats van op tv. Zeiksnor.

Gast
Fons
oktober 24, 2020 00:49

Boomsma is een irritante idioot, die bij RTL veel te veel aandacht / zendtijd krijgt.
Johan heeft groot gelijk, zeker omdat meneertje Boomsma een paar dagen later zijn excuses aanbood hij ernaast zat, maar toen was het al te laat omdat adverteerders hun oren naar Arie B lieten hangen.
Misselijk makend ventje die Boomsma !!!

Gast
critikast
oktober 23, 2020 23:56

En waar was het journalistieke weerwoord van mevrouw Jinek? Of mocht ze niet van haar bazen ? Wat een schijnheilige trut. Wat dat betreft past ze wel in hetzelfde straatje van Boomsma !

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
oktober 23, 2020 22:45

Jellinek wil haar satanistische buurman Boomsma niet afvallen. Dat is ook niet heel vreemd als je een foto op je nachtkastje van een heks en een pedofiel hebt staan.

Gast
Derksen
oktober 23, 2020 22:34

Sip voeg er dan meteen aan toe, dat vrouwenvoetbal weinig weerstand in sterkte hebben, dat moet nog veel meer groeien. Wat jij nu doet is uithalen zonder doel, jij moet nog leren waar je moet schieten.

Gast
Sip
oktober 23, 2020 22:16

Johan kijkt niet naar damesvoetbalelftal omdat hij dit geen voetbal vindt. Wel een beetje vreemd, want de dames spelen goed.

Gast
Willie
oktober 23, 2020 21:56

Johann
vr 23 okt 2020 om 21:29

Integendeel het wordt steeds lichter grijs.

Gast
Philips de Goede
oktober 23, 2020 21:29

De stiekume homo Arie B. zit regelmatig zelfvoldaan te zijn bij boulevard. Jammer, want naast alle andere boule bagger komt dit er ook nog bij. Gelukkig is er nog de afstandsbediening. Wat een aftakel sinds Albert V. er zijn biezen mocht pakken. #SlootwaterspuitBlueCircle

Gast
Johann
oktober 23, 2020 21:29

@Willie….lul toch niet zo dom met je linkse media/NPO…die plaat is inmiddels donkergrijs

Gast
M
oktober 23, 2020 21:27

Bert doe eens normaal man over links, kijk eens wat ruim 10 jaar suf rechts heeft bereikt niets. Eerst even nadenken dan pas nutteloos zijn.

Gast
🗣wordt vast weer verwijderd...
oktober 23, 2020 21:27

@Ome Cor: via Bekende Buren en Funda zie je dat Eva op de Stationsweg 14B gaat wonen.

Gast
Bert
oktober 23, 2020 20:53

Boomsma is een achterbaks ventje, Jinek een linkse sufkut en Johan een toffe peer.
Over en uit

Gast
Ome Cor
oktober 23, 2020 19:20

Dacht dat ze allebei aan het Willy Dobbe plantsoen (gaan) wonen.

Gast
Lariekoek
oktober 23, 2020 19:03

Ik heb al 100 keer gehoord dat Johan met VI wilde stoppen. Ik heb zijn voorliefde voor een bepaalde muziek genre ook al 100 keer voorbij zien komen. Ik heb al 100 keer gehoord dat Arie Boomsma de adverteerders heeft gebeld. Dat laatste is niet waar! Arie Boomsma heeft op social media gepost: ‘je kan je afvragen of je aan VI gelinkt wilt worden. Het bellen heeft dus niet plaatsgevonden. Wim Kieft zou zeggen: “ik word een beetje moe van Johan”

Gast
Viola
oktober 23, 2020 18:32

Ze komen echt niet naast elkaar te wonen hoor. Arie woont langs het Gein, maar als z’n sportschool failliet gaat niet zo lang meer.Ik denk dat Eva ook niet op Arie zit te wachten.Met zo’n achterbaks karakter maak je geen vrienden.

Gast
🗣wordt vast weer verwijderd...
oktober 23, 2020 18:27

Eva gaat op Stationsweg 14B wonen. Gaat Arie op Stationsweg 14A wonen?

Gast
Arie Boomsma
oktober 23, 2020 17:55

Eva,toffe buuf.

Gast
Willie
oktober 23, 2020 17:46

Het was de opzwepende linkse media ,NPO en wat deug BN’ers die de bal aan het rollen brachten. Arie was ingehuurd om het op gang te brengen. Tot men er achter kwam dat ruime meerderheid in Nederland achter Johan stond.

Gast
Bromsnor
oktober 23, 2020 17:42

Hoe zou Derksen over zichzelf denken als hij zich bewust wordt van zichzelf.

Gast
Gtstfites
oktober 23, 2020 17:41

Arie Boomsma verdedigt een Ashanti net als een aantal andere BN’ers debielen in dit geval heeft Johan gelijk.

Gast
mrGer
oktober 23, 2020 17:40

Jezus die Derksen zeg, kan het een keer klaar zijn. Hij moet met z’n boosheid naar Genee, die heeft alles uitgelokt, niet Boomsma.

Gast
man pan
oktober 23, 2020 17:36

Derksen moet niet zo zeiken, hij heeft over iedereen een mening. Zo ook Arie Boomsma.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 23, 2020 17:30

Eva Jinek zuinig: “Als ik je zo hoor, is het goed dat je nog een programma hebt, want dan kun je het allemaal kwijt. jaa.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 23, 2020 17:27

Die Johan Derksen wordt ook een oude zeur.

Gast
De Koning
oktober 23, 2020 17:27

Laat Derksen het maar lekker over mij hebben. Heb ik spijt ja, hebben jullie mij een duidelijke sorry horen zeggen nee, daar ga ik ook niet aan beginnen. Dan kan iedereen wel met een misselijke sorry komen, om het vervolgens niet serieus te nemen.

Gast
Frans
oktober 23, 2020 17:25

Ook het verhaal van de gift hoor ik al veel te veel.

Gast
K Waterreus
oktober 23, 2020 16:51

Hoelang blijft hij dit overal nog vertellen?

Gast
Rastom
oktober 23, 2020 16:47

KO!

Gast
Tosti
oktober 23, 2020 16:45

Dus Arie woont naast haar in de 2 onder een kap?
Da’s vragen om problemen.

Gast
Ruud Berzerker
oktober 23, 2020 16:45

Puber? Dacht t niet. Nee, jij bent ook zo’n oude lul die dag in dag uit hetzelfde bandje loopt af te draaien. Iemand met bovengemiddelde hersenactiviteit kan dat oeverloze gezever van zo’n oude knar toch niet langer dan 2 minuten aanhoren.

Gast
Puber
oktober 23, 2020 16:34

@Ruud Berzerker
vr 23 okt 2020 om 16:27

Jij kunt jezelf beter Ruud Ber’zeiker’ noemen. Komt overeen met je inhoudsloze prietpraat…

Gast
Ruud Berzerker
oktober 23, 2020 16:27

Jezus, wanneer is die seniele boomer een keer uitgeraasd? Hij blijft dit maar oprakelen. Wordt een beetje zielig, vooral omdat hij er iedere keer bij zegt dat het hem niet zo heeft geraakt, haha.

Gast
Hans Schoen
oktober 23, 2020 16:18

Wat een flapdrol is Jinek. Ze mag haar Boulevard collega niet afvallen van de RTL directie.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen