Giel klust bij na salarisval, gaat kussentjes verkopen

Giel Beelen is aan het bijklussen nu hij nauwelijks meer rond kan komen van zijn radiowerk. Hij gaat meditatiekussentjes verkopen. Dat laat hij weten op Instagram. Het is financieel een moeilijk jaar voor Giel, omdat hij zijn salaris dramatisch heeft zien instorten: van 250.000 euro per jaar bij Radio Veronica tot 70.000 euro per jaar bij NPO Radio 2. ‘Fucking weinig‘, zoals Giel het zelf noemt. Hij hoopt dan ook van harte dat zijn nieuwe Kukuru-meditatiekussentje een beetje aanslaat.

Zelf is Giel er erg enthousiast over. Het kussentje is het enige artikel dat te koop is op zijn zweverige Kukuru-platform. “Ja, ik ben hier heel trots op: hij is er. De eerste Kukuru-goodie, is dit Kukuru-kussen.”

Wat kan de koper van het kussentje verwachten? “Een meditatiekussen van het beste spul, in India gemaakt. Je zakt er niet te veel in weg, maar precies goed.”

Vanwege zijn salarisval – Giel moet zelfs zijn lease-auto wegdoen – is hij voorzichtig: er is slechts een kleine voorraad beschikbaar. “Ik heb er maar een paar, want ik wist ook niet of mensen hierop zitten te wachten.”

Als het aan blijkt te slaan, gaat Giel groter inkopen. “Ik word er zelf heel gelukkig van. Ik zou zeggen: als je hem wil, swipen!

Het kussentje van Giel is gemaakt van gezuiverd boekweit, blijft altijd koel, is geurloos, hypoallergeen en wasbaar. Dat laatste is in het geval van Giel wel een flinke pre.

Foto: Instagram

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
😷Paulus
oktober 28, 2020 19:27

😷Giel kan ook les geven in “rukken doe je zo” (sessies) voor het slapen gaan. 😁😁

Gast
mediakaal
oktober 27, 2020 22:03

bij herman Finkers in Almelo zeker. Ik zou eerst de cursus van Herman cursus doen.

Gast
Tanaka Toshida
oktober 27, 2020 21:30

Succes met de verkoop. Dat uw wijsheid u veel geld, macht en rijkdom brengt. Mislukken eist een hoge prijs!

Gast
Joe Banana
oktober 27, 2020 21:10

Alle omroepmedewerkers krijgen een onregelmatigheidstoeslag voor werken op onaangename uren. Ik adviseer Giel Beelen om hier ook even achteraan te gaan, scheelt weer een paar euro per uur voor nachtwerk. Alle kleintjes tellen!

Gast
Jan x
oktober 27, 2020 20:34

Wat een janker is die mongool.
Laat je in de reet neuken giel je bent een randdebiel.

Gast
Halfvolle melk
oktober 27, 2020 19:15

@Magnus Dickendorfer
di 27 okt 2020 om 17:44

En dat-ie z’n T-shirt binnenstebuiten heeft aangetrokken, maar dat is je uiteraard niet opgevallen …

Gast
Magnus Dickendorfer
oktober 27, 2020 17:44

Wat een gezeur allemaal weer. Ik blijf giel 1 van de beste dj’s van Nederland vinden. En laat hem lekker met die kussentjes.

Gast
Merel
oktober 27, 2020 17:36

Hoeveel kussentjes moet hij verkopen om aan een totaalsalaris van 250.000 te komen?

Gast
Giel
oktober 27, 2020 16:00

Dank voor de aandacht.
Je kunt ze bestellen op https://kukuru.nl/webshop/

Gast
JanH
oktober 27, 2020 15:52

Zeventig mille is een salaris waar een normaal mens riant van kan rondkomen, tenzij hij zo stom is om € 35 uit te geven voor een kussentje dat hooguit 3, 50 waard is.

Gast
StefanV
oktober 27, 2020 15:36

En weer verlaat een tevreden klant het pand…

Gast
Jomanda
oktober 27, 2020 15:32

Ik wil ook een kussentje

Gast
Bert van Meerwijk
oktober 27, 2020 15:21

Als je niet meer dan 35kg weegt, zak je nog niet weg. Mooi moment voor gielepiel om te bekijken hoe populair hij nog is, zijn er nog fans van het eerste uur?
Een beetje popi DJ slijt er binnen een week wel 250.000.

Gast
🗣wordt vast weer verwijderd...
oktober 27, 2020 15:20

Dat was snel!

Gast
Roelof
oktober 27, 2020 15:12

Heeft hij nooit zoals Patrick Kicken een buffertje opgebouwd?

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 27, 2020 14:55

Ook van het padje.

Gast
Wil van Bil
oktober 27, 2020 14:50

De zoveelste bn’er die niet spoort.

Gast
Leo
oktober 27, 2020 14:16

Wow ik vind dit echt kwetsend naar de reageerders van MC toe, die moeten rondkomen van een uitkering rond de 12.000 per jaar.

Gast
Remi
oktober 27, 2020 14:12

Deze meneer moet dringend iets doen aan z’n wijkende haarlijn.
De ‘scheiding in het midden’ wordt nu wel érg opvallend …

Als-ie ’s middags voor de spiegel staat en die haardos (!) naar achteren kamt
rest slechts één conclusie … de Deug-boomer is hártstikke kaal LOL !

Gast
Keta Minek
oktober 27, 2020 14:10

Hoeveel coke heeft Giel al die jaren gesnoven dat hij niet in staat is geweest om inmiddels gewoon al helemaal binnen te zijn en nooit meer te hoeven werken?

Gast
Naam onbekend
oktober 27, 2020 14:04

Hoeft hij niet langs de voedselbank, om zijn hand op te houden, als zijn kussenverkoop slaagt.

Wat een zielig persoon is en blijft het!

Gast
Joost
oktober 27, 2020 14:03

ZeerNetteDame, ik geil op je.

Gast
Trudy
oktober 27, 2020 13:59

hahahaha

Gast
Remi
oktober 27, 2020 13:58

… Ongetwijfeld zijn het ongewassen kussentjes … want zo kennen we Giel !

Gast
ZeerNetteDame
oktober 27, 2020 13:51

Sekteleider Giel(emien) met zijn harem van dubieuze leeftijden.

Gast
Mono
oktober 27, 2020 13:48

Hoe kan je nog niet financieel onafhankelijk zijn met dat eerdere salaris?

Gast
Wilfred Gemeen
oktober 27, 2020 13:48

Stinken alle kussentjes naar de reet van Giel? Brrrrr

Gast
robert
oktober 27, 2020 13:45

Spoort die Giel niet? Wat doet hij dan met zijn centjes? Het is een bovenmodaal salaris voor een alleenstaande. Vind het erg goed betaald voor iemand die per dag een paar uurtjes werkt voor een halve kip en een paardenkop die op dat tijdstip luisteren.

Gast
Janus
oktober 27, 2020 13:41

Ik zou zeggen: steek ze maar in je …

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen