Fred van Leer houdt mediastop na uitlekken sekstape

Tv-persoonlijkheid Fred van Leer gaat een tijdje onder de radar nu er een sekstape van hem is uitgelekt. De komende tijd horen we even niets van hem. Dat laat hij vanavond weten in een bericht op Instagram. Het leven van Fred staat op zijn kop sinds er gisteren een seksueel filmpje van hem op straat ligt. Het stond een minuut lang op zijn Insta, waarna de beelden over het hele internet gingen. Hoe dat precies heeft kunnen gebeuren is onduidelijk; wel is hij er helemaal kapot van.

Het is voor het eerst dat Fred reageert op de uitgelekte sekstape. “Lieve mensen, ik ben enorm geroerd door alle lieve berichten en het medeleven. Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd. Ik heb tijd nodig om het te verwerken, daarom ben ik de komende tijd offline.”

Het lijkt erop dat zijn fans zich geen zorgen hoeven te maken over Fred. “Ik word omringd door lieve mensen die voor mij zorgen.”

De sekstape circuleert nog altijd op social media en wordt gretig rondgestuurd in appgroepen. Het filmpje laat een volledig naakte Fred zien, die wordt bespuugd en op dwingende toon wordt toegesproken door iemand met een buitenlands accent.

Op het lichaam van Fred staan teksten als ‘homo’ en ‘fuck the system’. De tv-persoonlijkheid ligt op bed en lijkt ergens van onder invloed. Ook is te zien hoe hij masturbeert.

Het delen van dit soort seksuele beelden is strafbaar.

Foto: TLC

67 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Donny
november 3, 2020 20:27

Fred van leer houdt van kont likken en pijpen, hij doet geen anaal. Fred wilt bespuugd worden op hem en op zijn dure kleding(ik heb zelf paar keer meegemaakt) flat 5 minuten van café regenboog daar gebruikte ik hem. tijdens de date en vernederd. Maar na paar dates heb ik zn nummer verwijderd, ook al
Betaalt hij goed. En ja is waarheid mensen. Hij houdt ook van voetbalkousen dat klopt indeddaad

Gast
Bob
november 2, 2020 16:16

Homo zijn ligt op zich niet zo lekker in de Marokkaanse gemeenschap.. Iedereen weet dit. Dus waarom die Fred van Leer dan niet? Is het naïviteit? Het is in ieder geval een goed leermoment geweest en de volgende keer pakt hij het wss anders aan..

Gast
Mea Culpa
november 1, 2020 14:53

Ik zou allemaal Fred zijn insta vooral in de late uurtjes in de gaten houden. Hij plaatst vaker hele vreemde dingen die er dan ook heel snel weer af zijn.

Gast
Mea Culpa
november 1, 2020 14:50

Toch wel @Snorlax. Zoek “@HollandHan” op twitter. Fijn weekend verder.

Gast
Snorlax
november 1, 2020 14:37

Dat filmpje staat niet online en is ook nooit online geweest. Een storm in een glas water dus.

Gast
Piet Phikzuuker
oktober 31, 2020 18:55

Mijn neefje Rick van 6 zegt dat er wel veel pfoep aan te pas zal zijn gekomen want dat doen die mensen. Ik zelf heb het filmpje niet gezien. Het hele internet staat vol met die filmpjes….. de acteurs zijn meestal mentaal ziek.

Gast
colette
oktober 31, 2020 18:49

Eindelijk een stop had ie eerder moeten doen

Gast
Saskia Glasbak
oktober 31, 2020 18:08

Bij sommige mensen weet je eigenlijk niet waarom ze bekend zijn zoals deze meneer die we alleen van veel gekrijs te hard lachen ordinaire humor en hoge hakken kennen dus als hij even onder de radar verdwijnt missen we echt niets.

Gast
LHBTI-terreur (vrijheid van meningsuiting)
oktober 31, 2020 13:25

Die tokkie met de naam “Mohammed b” wordt niet verwijderd maar dat van mij wel.
“Vrijheid van meningsuiting”heeft kennelijk ook meerdere maten…

Gast
LHBTI-terreur (vrijheid van meningsuiting)
oktober 31, 2020 13:21

Walgelijke LHBTI-terrorist met zijn smerige programma naast zijn filmpjes

Gast
Josefien
oktober 31, 2020 12:35

Wat werd ik toch nat van dat kleine fluitje.

Gast
Genderneutraal
oktober 31, 2020 12:33

Geloof mij, dat lullig dingetje wil je niet zien.
Meer kan ik niet zeggen.

Gast
Garry glamour
oktober 31, 2020 11:11

Ondanks dat ik Fred een verschrikkelijk aanstellerig wijf vind , gooi je dit soort filmpjes niet online .
Hij doet niets strafbaar ( en al zou het strafbaar zijn dan nog is de enige die daarover gaat , justitie ).
Iedereen die nu zo hypocriet doet heeft zelf ook weleens een fotootje gemaakt of laten nemen .
Fred leer hiervan , en vertrouw op dit vlak niemand , volgende week is iedereen het weer vergeten en lullen ze weer over een andere Bnner .
Ondanks dit blijf ik je verschrikkelijk vinden , dat gehinnik de hele tijd ( woon je nu bij Hennie Huisman ? ) en een paar weken niet op de buis zou voor Nederland ook wel eens goed zijn .

Gast
Martien Wijnland
oktober 31, 2020 10:24

Waaaattt goeoeoeoeoeooeoeddddddtttt…!!

Lekken is zo lekkuuurrrrjjjj…..!

WIJNEN🍷WIJNEN🍷WIJNEN

Gast
anonymous
oktober 31, 2020 10:02

Als homo via internet thuis afspreken met Marokkanen is nou eenmaal
niet zo’n goed idee.
Weet Gordon ook alles van.

Gast
Kees B.
oktober 31, 2020 09:44

Fred is sowieso geen uithangbord voor de gay community en dit maakt het er niet beter op.

Gast
Rob
oktober 31, 2020 09:28

Als die video op Fred trekt van Leer zijn eigen kanaal stond heeft hij het vast zelf er op gezet.
Dus een gevalletje eigen schuld dikke bult.
Dan kan die Peter R de Vries wel weer deugmens dat hij is gaan huilen in Boulefart dat het schande is maar een video die je zelf gemaakt hebt en dan op je eigen Insta komt, nee Fredje je bent gewoon dom geweest en nu probeer je het af te schuiven op een ander

Gast
Rob
oktober 31, 2020 09:26

Als die video op Fred trekt van Leer zijn eigen janaal stond heeft hij het vast zelf er op gezet.
Dus een gevalltje eigen schuld dikke bult.
Dan kan die Peter R de Vries wel weer deugmens dat hij is gaan huilen in Boulefart dat het schande is maar je een video die je zrlf gemaakt hebt en dan ol je rigen Insta komt, nee Fredje je bent gewoon dom geweest en nu probeer je het af te schuiven op een ander.

Gast
WEST*
oktober 31, 2020 09:00

Hoe komt het filmpje op zijn instagram?

Gast
WEST*
oktober 31, 2020 08:59

Waarom wordt het niet op primetime uitgezonden. Dit willen mensen zien

Gast
😷Paulus
oktober 31, 2020 08:56

😷Tja! Ik heb niks tegen poepstampertje hoor, maar dit was typisch een sex tape voor later denk ik🤗. Het blijft natuurlijk nooit ongemoeit op de plakken liggen. Vreemde zaak vindt ik🤔

Gast
Bente
oktober 31, 2020 08:49

vr 30 okt 2020 om 20:23

Verklaar je nader naamjatter?

Gast
Witte pater
oktober 31, 2020 08:28

Waarom moet heel nederland weer meejanken,,, het zijn toch de BNers die zelf deze rotzooi willen beleven, piesen, schijten, kotsen, vuistdiep, aftrekken, weet ik wat allemaal voor ranzig geflikflooi, zij genieten hiervan, de aandachtshoeren en pisnichten leven zich uit, ze laten zich bespugen door muselmannetjes, ze nodigen ze uit om deel te nemen, aan hun ranzig vertier, eerst komt het genieten en daarna de tranen, sodemieter op met je rotzooi, doe wat je wilt in prive (behalve pedofiele smeerlapperij, dan ga je de bak in!!!) maar deze filmpjes worden in bijna alle gevallen door de feestvierders zelf on line gezet!!! pek en veren voor deze jankBNers!!!

Gast
document
oktober 31, 2020 08:17

4chan, is dat waar je moet wezen?

Gast
System of a Downie
oktober 31, 2020 07:59

Wat een hypocriet gejank en juffertje spelen nu het om weer een verslaafde [!!] relnicht gaat dat zich graag laat vernederen door vreemde kerels die hij toch echt zelf uitzoekt!!
Bij Barbie, Patricia Paay en ene Laura Pontikonti [wie kent haar niet] waren de reacties heel anders. Nu moet heel NL meejanken en och en wee gillen want zooo zielig voor Fredje. Och arme toch. Maar niet heus.
FUCK THE SYSTEM!

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
oktober 31, 2020 07:45

Waarom zou je dit willen zien? Ik bedoel, je gaat toch ook niet naar een slachthuis om te kijken waar het vlees in de supermarkt vandaan komt. Sommige dingen weet je, maar hoef je niet zien.

Gast
Marianne
oktober 31, 2020 07:43

Is dit nu echt een uitgelekt …. filmpje of is dit gemaakt om andere mensen te intimideren?

Gast
Saskia Glasbak
oktober 31, 2020 07:40

Wat minder gekrijs en hoge hakken op tv de komende tijd van Fred Hardleers. Niet erruggg hoor.

Gast
ted kroket
oktober 31, 2020 07:03

Ik vraag mij af in hoeverre het daadwerkelijk strafbaar is om dit door te sturen…. Volgens mij houd dit amper stand in de rechtzaal tenzij Fred van Leer minderjarig is ofzo…. En dan nog alsof de meeste hier uberhaubt ook maar iets weten van “rechtspraak”, de meeste hier kunnen amper hun eigen naam schrijven…..

Iets wat JIJ niet leuk vindt is niet per definitie strafbaar; godzijdank werkt het niet zo in Nederland….

Freddie had z,n verstand moeten gebruiken!

Echt weer iets voor die k*t babyboomers, zeggen dat ze “de politie bellen” als ze de discussie gaan verliezen of niks meer weten te zeggen!

Gast
annoniemus
oktober 31, 2020 06:44

Fred had weer eens aandacht nodig , en dacht ik ga nu een keer niet in een ziekenhuis liggen !

Gast
Youp
oktober 31, 2020 03:23

Alsikmasturbeerbenikfredvanleer

Gast
Wil van Bil
oktober 31, 2020 02:20

Een pluspunt, van die vervelende van Leer zijn we nu misschien voorgoed van af!

Gast
Margriet
oktober 31, 2020 00:44

Voor mij is het helder !!

Gast
Black Panther
oktober 31, 2020 00:16

In deze tijd kun je het bericht van Mohammed wel als een dreigement zien. Traceren en arresteren.

Gast
Tvstoker
oktober 31, 2020 00:12

Schijnt dus ook een sekstape van Bas Smit rond te gaan. Van horen zeggen. Tis een bijzonder jaar.

Gast
OMG
oktober 30, 2020 23:32

En dan hebben ze de beelden van na de contractonderhandelingen van Peter met Rogier en Fred nog niet laten zien…

Gast
Harrie
oktober 30, 2020 23:30

Net nu die vol met die verschrikkelijke Dragrace bezig is en dat flauwe zangprogramma op RTL4. Goeie timing bij RTL4 zeg. Horror voor Peter van der Vorst. Wat straks? Ruzie bij het RTL Nieuws?

Gast
Olderchurch
oktober 30, 2020 23:24

Walgelijke opmerking Mohammed, dat je het überhaupt durft te plaatsen.

Gast
Mohammed b.
oktober 30, 2020 23:18

Deze ongelovige homo hond hak ik zijn kop eraf. We leven in een moslim land en dat wordt steeds beter!

Allah akbar!

Gast
Sylvana Simon
oktober 30, 2020 23:07

Aquarium was het! Aquarium was het!

Gast
anonymous
oktober 30, 2020 23:04

Waarom moet media courant hier vertellen wat er op het filmpje te zien is?
Is echt niet nodig voor dit artikel.

Gast
Ludo Sanders
oktober 30, 2020 23:01

Het schijnt dat Boef degene was die filmde.

Gast
Black Panther
oktober 30, 2020 22:53

Haha bij Boulevard deden ze alsof zijn he familie dood gevonden was. Zo dramatisch en denken aan zelfmoord is logisch.

Hij moet gewoon niet zo dom zijn zo’n poep en plas filmpje te laten opnemen. Dan zegt Peter R, ja een vrouw verkrachten met een kort rokje aan is ook niet goed, wat een suffe hahaha.
Nee het praat het gedrag van de daders niet goed nee maar net als met Mohammed cartoons afbeelden en als Zwarte Piet nu door de Bijlmer lopen etc heeft nou eenmaal risico’s dus ja, het is ook zijn schuld.

Gast
Karin
oktober 30, 2020 22:40

Drank en drugs maakt meer kapot dan je lief is, misschien wat minder doen Fred.

Gast
Anouk
oktober 30, 2020 22:32

Staat hij dan op ze witte sportsokken en badslippers (daar kickt hij op dat was al bekend, hij heeft er zelfs een schilderij van hangen) maar dat je je zo laat gaan met een blow in je mond en laat bespugen door een Maroc, ben je totaal de weg kwijt. Heb het altijd al een labiele jongen gevonden.

Gast
Xavier
oktober 30, 2020 22:16

Het plaatsen van de mediastop was al een filmpje op zich

Gast
G.ossip
oktober 30, 2020 22:00

Bas Smit is gewoon een vieze schoft PUNT.

Gast
Curryworst
oktober 30, 2020 21:49

M is er ook weer zie ik, wat een heerlijke site is dit. Piemels worsten sekstape. Mooi om te lezen dat dit nog allemaal mogelijk is. Er mag weinig meer tegenwoordig. Nou ik speel lekker door, M mag mee spelen.

Gast
Mikki N
oktober 30, 2020 21:45

Zag vanmiddag bas smit breed lachend de video delen met een oud zuid vriend. Was dat geen vriendje van fred? Hypocriete bende.

Gast
Kareltje
oktober 30, 2020 21:43

Je zal een zender zijn of producent en tonnen stoppen in je presentator en corona bestrijding in de producties. En dan je presentator met dikke middelvinger lekker sociaal doen in een hotelkamer. Ontslag op staande voet. Mafkees.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen