Connie Witteman vindt Guido den Aantrekker een bully

Connie Witteman vindt het heel erg dat Guido den Aantrekker donderdagavond zulk negatief commentaar leverde na het item dat is opgenomen bij haar thuis. Het is een pestkop. Dat laat ze Insta-granny weten op Instagram. Het jonge Holland’s Got Talent-kandidaatje dat op school werd gepest met zijn voorliefde voor hakken, Stef Smit, was door Connie uitgenodigd om van haar catwalk-les te krijgen. Shownieuws vond het leuk om dat bij te wonen en kwam opnames maken bij Connie thuis.

Het was een vrolijk en positief item, totdat de napraat begon. “Wat een heerlijk jochie. Wij zitten echt te kijken van: wat een schatje!“, begon presentatrice Dyantha Brooks.

Story-kenner Guido den Aantrekker liet direct blijken daar anders over te denken. “Nou……

Guido was nogal negatief over het item. “Ik vind dat iedereen lekker zichzelf moet kunnen zijn. Dat is echt een eerste voorwaarde. Ik ben alleen zo bang voor zo’n ventje dat al aangeeft dat hij haatmail krijgt en gepest wordt, dat dit toch wel een beetje olie op het vuur is. Ik ken Connie Witteman goed en ze doet dit met de beste bedoelingen, dat weten we, maar je zet zo’n jongen toch een beetje op een manier neer waarvan ik al weet dat het pesten op het schoolplein alleen maar erger gaat worden.”

Anouk Smulders en Albert Verlinde gaven het aan niet eens te zijn met Guido. Hij daarop: “Komen jullie weleens op een schoolplein? Dit is een heel kwetsbaar jongetje. Ik vind dat je verhaal dan beter in een serieus programma kan doen dan in de Insta van Connie. Dat vind ik en dat mag ik ook vinden. Het wordt nu weer een beetje showbizz gemaakt. Ik ben er wat voorzichtiger in. Het wordt nu een beetje een circusact.”

Connie boos

Ongelooflijk, vindt Connie het. “Guido den Aftrekker, wat heb jij je toch weer zuur en negatief uitgelaten gisteravond in Shownieuws! Je hebt totaal geen inlevingsvermogen en wat ben je toch een vreselijk zuur negatief mannetje om van zo’n leuk item voor Stef er zo’n negatieve draai aan te geven!

Aan jou hele houding konden de kijkers zien dat je er écht plezier in had om het item onderuit te trekken! Mensen zoals jij zijn de verzieking van deze maatschappij! Het zal velen dan ook niet verbazen dat jij zo’n vader bent die zijn kinderen niet corrigeert om andere kinderen te laten pesten!

Heb jij wel eens gehoord van: goed voorbeeld doet goed volgen? Trouwens, er werd jou niet eens gevraagd hoe jij erover dacht, maar je gaf zomaar uit jezelf je pesterige mening.”

Guido, het gaat over Stef, een héél lief jongetje van 9 jaar dat graag op glitterhakken loopt en die de hele middag door mijn huis liep te stralen en het geweldig vond om een runway bij mij thuis te mogen doen in overleg met zijn geweldige ouders en in bijzijn van zijn moeder die zelf écht wel héél goed weet hoe zij met Stef moet omgaan.”

Ik zeg: dag micro-lullo-Guido. Zolang jij daar zit, dag Shownieuws, tot nooit meer!

Foto: SBS

30 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Kwaaie Pier
november 2, 2020 11:57

Conny  wil alleen aandacht over het hoofd van dat jongetje

Gast
colette
oktober 31, 2020 18:49

Guido heeft helemaal gelijk fossiel Connie wil alleen maar aandacht

Gast
Josefien
oktober 31, 2020 12:36

Is Guido den Aantrekker niet die sterjournalist die nergens anders aan de bak kwam dan bij de Story?

Gast
Marianne
oktober 31, 2020 12:21

Ik zou mijn kinderen ver uit de buurt laten bij die Connie. Die moet je zo ver mogelijk bij je vandaan houden. Tenzij je naar de Voedselbank moet. In dat geval lekker leegtrekken die ouwe heks.

Gast
PJV
oktober 31, 2020 10:30

@ VJP en boerenverstand gefeliciteerd. Jullie trappen officieel in de linkse agenda die probeert afwijkend gedrag te normaliseren. Feit is dat een groot deel van Nederland die LHBQ onzin NIET accepteert. Homo en gerelateerde zaken zijn niet normaal en zullen door de zwijgende meerderheid nooit normaal worden gevonden!

Gast
Gerda
oktober 31, 2020 09:07

Het is allemaal trend,, Daar heb ik niets tegen. Maar je brengt je kind toch niet in contact met Connie? Überhaupt zou ik maar eens oppassen met het jochie zo te exploiteren! Vreemde ouders..

Gast
Umfufu
oktober 31, 2020 08:22

“Micro-lullo” ?

Zeg dan niks.

Gast
Royce d.V
oktober 31, 2020 07:47

@document: helemaal met je eens.
Omdat het een jong ventje is moet je hem per se adoreren en helemaal te gek vinden,zielig zelfs, want LGTDHHYRDE. Zo niet dan zwaait er wat en word je virtueel afgeslacht.

Was het een meisje geweest waren de reacties heel anders namelijk dat het kind kind moet blijven en het niet goed is om zo’n jong meisje te seksualiseren.
En zo is het en niet anders!

Gast
Wil van Bil
oktober 31, 2020 02:28

Kunnen ze die ex Breukhoven Botoxkop niet eens verbannen naar Zeerverweggiestan?

Gast
Kwaaie Pier
november 2, 2020 12:01
Antwoord op  Wil van Bil

helemaal mee eens

Gast
Abate
oktober 31, 2020 01:19

Black Panther, er is maar één ding erger dan je kinderen verliezen en dat is ze “kids” noemen.

Gast
Dreetje H.
oktober 30, 2020 19:50

Ik zou best nog wat meer botox in Connie willen spuiten!

Gast
document
oktober 30, 2020 19:41

Als je bij meisjes dit stimuleert, dan ben je gek. Maar bij een jongen mag het weer wel. De wereld is gek geworden.

Gast
Black Panther
oktober 30, 2020 19:39

Bij RTL Boulevard deden ze alsof het poep en plas filmpje van Fred van Leer net zo erg is als je kids verliezen.

Gast
Piet Grijs
oktober 30, 2020 19:17

Connie gaat helemaal loco !

Ze mag wel uitkijken: straks knappen der siliconenballonnen en botoxlipjes nog. En dan wordt het weer zo’n kliederzooi.

Gast
Is Connie overleden?
oktober 30, 2020 18:53

Ben er gemaal -upside down- van.

Gast
Albert Verhinderd
oktober 30, 2020 18:23

Catwalk les van Connie? Zal wel achter het raam zit les zijn.

Gast
Waterman
oktober 30, 2020 18:21

@kinderhomo is DE trend: Koop eens een woordenboek.

Gast
Boerenverstand
oktober 30, 2020 18:06

@PJV 17:55: wauw, jij hebt lang onder een steen gelegen zeg. Je kunt beter weer terugkruipen.

Gast
VJP
oktober 30, 2020 17:56

@PJV:
Grappig, ik vind homoseksualiteit namelijk volkomen normaal. En gelukkig vele met mij. Welkom in Nederland!

Gast
PJV
oktober 30, 2020 17:55

Onnatuurlijk gedrag moet je dan ook niet goedpraten maar bestrijden. En het is zorgelijk dat al dat LHBT gedoe wordt genormaliseerd door de media en linkse politiek. Het is NIET normaal!

Gast
Wijskijker
oktober 30, 2020 17:53

Connie zit waarschijnlijk schuimbekkend dat soort teksten te typen. Zo gauw iemand kritiek geeft gaat ze helemaal loco.
Wat een woonwagenmentaliteit heeft dat opgespoten gedrocht.

Gast
kinderhomo is DE trend
oktober 30, 2020 17:46

Waarheid is hard he Wilma? Kan mij het verrotten dat dat kind een homo is of straks een trans. Voor mij niks speciaals. Zou voor zijn ouders die hem exploiteren als wel speciaal ook moeten gelden! Kind kan nog genoeg aandacht krijgen als hij volwassen is en als hij zichzelf ook nog zo speciaal vindt.
Er is nog nooit een kind beter geworden door op jonge leeftijd verhoert te worden zodat een ander zich over zijn rug zich kan verrijken met de aandacht waar een narcist zoals Vanessa naar snakt!

Gast
Connie komen
oktober 30, 2020 17:41

Lekker voorbeeld Connie.
Je nodigt een kwetsbaar maar heel moedig jongetje uit. Om laten we er niet omheen draaien ook zelf weer wat aandacht te genereren. Als iemand vervolgens zijn mening geeft mag je daar best wat van zeggen. Maar als jij dan de naam van de criticaster gaat verbasteren en micro-lul van stal haalt ben je nog minder mens als die kindjes op het schoolplein die Stef pesten.

Gast
Henk
oktober 30, 2020 17:39

Guido heeft helemaal gelijk.

Connie is niet echt een goed voorbeeld voor Stef.

Gast
shownieuws pedoclub
oktober 30, 2020 17:33

Het valt me op bij Shownieuws op Facebook dat er ontzettend veel items over kinderen gaat en daar reageren dan allemaal van die zwakbegaafde volwassenen op die bijna klaarkomen van genot door zo’n kind te zien. Sander Schimmelpenis zijn opmerking over de prinses verbleekt daar bij. Serieus.

Ik vraag mij ook serieus af of er pedo’ s in dienst zijn bij Shownieuws want nergens zie ik zoveel aandacht voor kinderen dan daar. Om te kotsen gewoon!!!

Gast
Wilma
oktober 30, 2020 17:31

Ik moet die Guido den Aantrekker niet, maar hier heeft hij gelijk. Deze jongen krijgt te maken met pestkoppen zoals die held hierboven om 17.19 uur. En zoals Connie Witteman, die in dit specifieke geval dan aan de kant van deze jongen staat, maar die bij elk zuchtje tegengas uithaalt als het grootste, meest valse kreng van het schoolplein. Kijk naar de taal die ze uitkraamt tegen Den Aantrekker. Schoolvoorbeeld van pestkoppengedrag.

Gast
Marcella
oktober 30, 2020 17:29

Guido heeft hierin volkomen gelijk. Walgelijk hoe die Connie deze jongen misbruikt voor haar eigen ego en publiciteit. Die jongen wil graag op hoge hakken lopen. Die moet je echt een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen. Daar wordt op school gehakt van gemaakt. Dat commentaar van Connie ook. Die vrouw kun je toch niet serieus nemen. Shownieuws kan beter uit zichzelf stoppen met die draak van een vrouw met haar ordinaire gescheld, ik denk dat er weinig kijkers haar leuk vinden.

Gast
kinderhomo is DE trend
oktober 30, 2020 17:19

Een kwetsbaar jongetje? Echt? En dan hem online exploiteren als een kindhomo op hoge hakken mede mogelijk gemaakt door een opgegraven pooier en temeijer Vanessa en zijn eigen ouders niet te vergeten.

Dit jongetje al eerder gezien op tv en ook dat hij die hakken cadeau kreeg. Waar gaat de wereld naartoe? En waarom zijn er ouders die dit voor heel NL willen laten zien? Laat dat joch homo zijn lekker thuis op de bank, zonder dat heel NL hem moet adoreren omdat hij als een kwetsbaar speciaaltje wordt neergezet. Opgerot met dit soort manipulatieve zieke shit! Hij is niet speciaal, hij is niet kwetsbaar en hij is niet zielig!
Vanessa daarentegen……dat is pas een zielig wijf!

Gast
Mijn naam is privé
oktober 30, 2020 17:13

Hij zal nu alleen nog meer gepest worden op school.

Heel dom van de ouders. Connie is niet wijzer.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen