RTL 5-ster Mary Borsato eet haring als ontbijt

RTL 5-ster Mary Borsato heeft wel heel merkwaardige eetgewoontes. Ze eet ’s ochtends verse vis als ontbijt, waaronder zoute haring. Dat demonstreerde ze vanochtend in het programma Koffietijd. De kok van de tienuurshow probeerde Mary iets normaals aan te smeren, een kopje koffie, maar dat wilde ze niet hebben. Ze wilde alleen haring; koffie drinkt ze niet. “Nee, eigenlijk nooit. Als ik het doe, is het omdat ik het móet doen. Dan kijk ik naar links en rechts, maar niet naar de koffie.”

Als Mary haring eet, kijkt ze recht omhoog en laat ze hem onmiddellijk naar binnen glijden. “Jij eet iets ’s morgens en toen dacht ik: wie eet dit nou in de ochtend?“, merkte presentatrice Vivian Slingerland op.

Mary daarop: “O ja hoor. Nou, ik zal je eerlijk vertellen: het broodje eet ik niet, maar de haring eet ik wel. Ik heb het liefst geen uitjes, ik heb het liefst het zuur. Maar ik eet niet alleen haring, maar ik vind ook een zalmsalade en paling op kamertemperatuur lekker. Dat kan ik zo ’s morgens eten.”

Dus haring is een beetje haar yoghurt met granola? “Dat komt omdat als ik ’s ochtends naar de winkel ga, dan kom ik altijd langs een fantastische viswinkel. Als ze mijn auto aan zien komen, dan roept ze al: ‘Mary, ik heb je ontbijt klaar.’ Nou dan ga ik naar beneden en laat ik me helemaal vol… Nou, dat klinkt ook…”

Paling in de ochtend, is dat niet wat zwaar op de maag? “Nee, helemaal niet. Dat is heel licht verteerbaar. Dat eet ik dan op en dan vind ik het heerlijk. Ik krijg ook nog iets mee voor twaalf of één uur. Ja, ik eet heel veel vis. Ik eet geen vlees, maar wel vis.”

Haar zoon Marco Borsato heeft de rare eetgewoontes van zijn moeder overgenomen. Althans, dat is wat Leontine jarenlang dacht te ruiken als hij thuiskwam.

Foto: RTL

39 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
AlexF
oktober 30, 2020 17:53

tja soort zoekt soort.

Gast
Rotterdammer
oktober 30, 2020 05:14

Vreselijk lelijke ouwe taart die onnatuurlijk opgespoten lellebel..
Vroeger bekend als de slettebak van Alkmaar. Volgens mij heeft ze trouwens een oude pruik van veenlijk Paay op. De één stinkt naar vis, de ander naar pis….en dat uitschot wordt dan als ” sterren” gekwalificeerd? Verschrikkelijk, waarin een klein land groots dan zit kan zijn !

Gast
Garry glamour
oktober 30, 2020 01:12

Strontkar 2019@
Rachel was tijdens de opnamedagen bezig met een screentest voor Easytoys.

Gast
strontkar2019
oktober 29, 2020 21:05

Heerlijk deze reacties!

Ik miste gisteren een dame die bij Betty en Borsato goed zou passen: Rachel Hazes

Gast
Jan x
oktober 29, 2020 16:41

Eindelijk het geheim vrijgeven hoe je lang mooi en knap blijf.

Gast
Witte pater
oktober 29, 2020 16:33

Die afgedankte jankende zanger zal zich wel kapotschamen voor deze ranzige botox del, niveau riool,,, het schorriemorrie krijgt alle aandacht!!! ga er van uit dat ze ruft uit alle gaten,,,, ben blij dat ik geheelonthouder ben!!!

Gast
rudy
oktober 29, 2020 15:34

Zelden zo’n ordinaire tokkie gezien als die ouwe Borsato. Past perfect bij rtl.

Gast
Garry glamour
oktober 29, 2020 14:28

Je hebt 2 oude wijven waarvan er 1 meelift op de zangcarrière van haar zoontje , die een programma maken om mensen die weinig geld hebben , toch te kunnen laten trouwen .
Deze 2 overgebakken dames rijden in een pooierbak waar het gewone volk niet in gezien wil worden .
Deze 2 dames hebben een pret met elkaar en gillen alsof ze na jaren weer eens gebefd worden .
1 van de 2 eet s morgens het liefst haring het liefst vette haring , dat glijd beter tussen de botoxlippen . Hoe ranzig wil het hebben .
Haar zoontje houdt ook van haring en dan het liefst jonge , verse net gevange haring .
Het word tijd voor een lekkerbekje .

Gast
hakenhaai
oktober 29, 2020 14:16

Marco rook toch naar natte hond als hij weer thuis kwam?

Gast
Nocorona
oktober 29, 2020 14:11

Handen wassen met afwasmiddel effectiever tegen corona

Gast
Ben Zine
oktober 29, 2020 14:05

@Truus Muesli: haar zoon hield het niet lang uit zonder een tussen-doortje, alhoewel zijn eigen vrouw werd uiteindelijk zijn tussendoortje. Toen zij dat doorkreeg was het snel uit met de pret.

Gast
Henk
oktober 29, 2020 13:49

Die laatste zin!!!

Hahahaha

Gast
Oud vel met een visje
oktober 29, 2020 13:27

Niks mis met een vis. Probleem is dat het oud vel denkt dat ze nog 25 is met d’r viezige tapijt op d’r knar en make up waar zelfs trans Nikkie bij verbleekt. Oh en die jurken van haar zijn zooooo 2009. Eigenlijk is alles bij Borsato uit de tijd.

Gast
Luister
oktober 29, 2020 13:12

Ik zou het niet doen. Je wordt dan net zo lelijk als Mary Borsato!

Gast
Truus Muesli
oktober 29, 2020 13:05

Een haring als ontbijt is makkelijk, snel, voedzaam en veroorzaakt geen pieken en dalen in je bloed (insuline). Je kunt het er lang op uithouden zonder een tussendoortje nodig te hebben.

Gast
nico
oktober 29, 2020 13:01

Vandaar al die rimpels.

Gast
Rijke Stinkerd
oktober 29, 2020 12:58

Je kunt ook uit je bek stinken zonder haring.
’t Is maar goed dat je de commentaren hier niet kunt ruiken.

Gast
Wendy
oktober 29, 2020 12:56

Wat een intens lelijk mens.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 29, 2020 12:52

Die ruikt op meer plaatsen naar vis.

Gast
Eva
oktober 29, 2020 12:49

Krijgt ze daar de rimpels en die oude kop van?

Gast
colette
oktober 29, 2020 12:44

Wat een simpele ziel is die Mary 2 ordinaire bejaarden die verbouwd zijn ben gelijk afgehaakt wat een fakezooi

Gast
Jantien Visser
oktober 29, 2020 12:42

Hendrikje van Andel-Schipper is 115 jaar geworden en gaf als eetadvies, toen ze vroegen wat het recept is om zo oud te worden, “elke morgen beginnen met een zoute haring”
Dus Mary Borsato, blijf zo doorgaan!

Gast
Ben Zine
oktober 29, 2020 12:34

@De meeste dromen zijn bedrog: je bedoelt toch niet dat de moeder van Marco moet gaan werken om geld voor Marco te verdienen? Dat betekent dan dat Marco Borsato een p00ier is! Nou zeg…

Gast
Merle
oktober 29, 2020 12:33

“Dat demonstreerde ze vanochtend in het programma Koffietijd”,

MC, volgens mij was dit gisteren in Koffietijd.

Gast
van der Graaf, Karel
oktober 29, 2020 12:29

In Engeland eten ze gebakken vis voor ontbijt. Wat is het nieuws?

Gast
De meeste dromen zijn bedrog
oktober 29, 2020 12:20

Als ik wakker wordt, dan droom ik nog.

Nu Marco buitenspel staat moet zijn moeder aan de bak. Dit kan toch niet waar zijn bij inteelt RTL…..

Gast
Ap
oktober 29, 2020 12:08

Mary Borsato een ster,ierdereen die op de tv komt is gelijk een ster,wat een vreselijk mens is het ,niet om aan te gluren,wat een afgang op tv weer,wat een achterlijk programma,kom eens met iets goed,niet deze bagger.

Gast
Duco van Deugen
oktober 29, 2020 12:08

Ze eet geen vlees, lees ik net. Hoe komt ze dan aan die kinderen? Onbevlekt ontvangen of zo?

Gast
Marq
oktober 29, 2020 12:07

Rtl5 ster??? nou…. verre van. wat een verlopen botoxkop heeft ze zeg.

Gast
Drama queen
oktober 29, 2020 11:55

Wat een ordinaire snob

Gast
Liefhebbende Moeder
oktober 29, 2020 11:44

Mary Borsato is een echte liefhebbende moeder.

Gast
Ben Zine
oktober 29, 2020 11:41

“RTL 5-ster Mary Borsato….” Haha een ster? Ze is dol op een sterretje, net als hasr zoon.
Overigens compliment aan MC, het venijn zit hem inderdaad in de (haring)staart van het verhaal.

Gast
Albert Verhinderd
oktober 29, 2020 11:38

Botox maakt meer kapot dan je lief is…

Gast
Mijn naam is privé
oktober 29, 2020 11:32

Wat zal die stinken uit haar bek.

Dat zijn er wel meer bij RTL.

Gast
IKKE
oktober 29, 2020 11:26

Brrrr ze stinkt naar vis !

Gast
Ragnar
oktober 29, 2020 11:25

Hahaha MC, het venijn in de staart.

Gast
Karbonade
oktober 29, 2020 11:24

Ik zag gisteren een stukje voorbij komen van Borsato’s Budget Bruiloft.
Twee opgespoten bejaarden die tokkies in een trouwjurk helpen.
En ondertussen maar ordinair schateren als een Gordon aan de c0ke.
Eruit zien als een Gooise k@kmadam maar zo ordinair als woonwagenvolk.

Gast
mrGer
oktober 29, 2020 11:19

Nou ja, ontbijt, die staat om een uur of 11 op, het gaat nogal

Gast
harteloze henk
oktober 29, 2020 11:15

Wat zal ze meuren uit de bek!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen