Art Rooijakkers reageert op snothoofd bij Eva Jinek

Art Rooijakkers zat maandagavond inderdaad met verkoudheidsklachten in de talkshow van Eva Jinek. Hij was echter net negatief getest op corona. Dat laat de RTL 4-presentator weten in een verklaring op Instagram. Tv-kijkers reageerden hoogst verbaasd toen ze gisteren voor het eerst in ruim een half jaar iemand verkouden aan een talkshowtafel zagen zitten: Art durfde het aan. Mensen vroegen zich af of de hele tafel nu niet in quarantaine moet, maar volgens Art hoeft dat niet.

Er is volgens Art niet veel aan de hand. “Lieve mensen, gister was ik bij Jinek om te praten over het nieuwe album van Springsteen. En ik klonk verkouden, begreep ik.”

De mensen hoeven zich echter geen zorgen te maken, zegt Art. “Even ter geruststelling; ik was net getest, de uitslag was negatief. Anders was ik natuurlijk nooit aan tafel gaan zitten.”

Als Eva Jinek nu nog door een van haar gasten zou zijn besmet met het coronavirus, zou de schade beperkt gebleven zijn. Ze wordt op 9 november namelijk alweer afgelost door Beau van Erven Dorens.

Foto: RTL

30 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Dorine
oktober 28, 2020 12:19

Aandacht aandacht aandacht!!! Tja dat gaat boven alles!
Was het zo moeilijk om gewoon een keer thuis te blijven. Al ben je negatief ervoor getest. Het geeft simpel een vervelend beeld in deze tijd!!!

Gast
Corry Jankbal
oktober 28, 2020 09:17

Merkwaardig en uiterst onprofessioneel van het “team” van Jinek dat ze blijkbaar niet hebben gevraagd naar corona achtige symptomen?
Zelfs als je naar een fitness centrum gaat moet je verklaren vrij te zijn van dergelijke symptomen.

En gasten dus ook totaal niet checken?
Metaal zieke gast die Rooijakkers en zeer slecht aangepakt van de mensen rondom Jinek.
Zijzelf had ook kunnen ingrijpen.

Gast
Tobias
oktober 28, 2020 08:21

Hopelijk blijft hij nu wel thuis om wat hij ook heeft uit te zieken.

Gast
mag niet
oktober 28, 2020 07:39

Volgens ARt was hij net getest: getest op verstandig handelen: inderdaad uitkomst negatief.

Gast
Bastiaan
oktober 28, 2020 03:10

en maar schreeuwen om aandacht, is ook een soort virus bij die zogenaamde BNN-ers

Gast
Akelige zeurpieten
oktober 28, 2020 02:04

Waarom scheldt men Art de huid vol. Waarom gaat men niet met knuppels naar al die lui, die een door en door verrotte test misbruiken.
Wat een afgericht klootjesvolk.

Gast
Wat een weekdieren
oktober 28, 2020 01:54

Wat een idioot ben je dan, om panisch te worden van een verkoudheidje.

Gast
Flits Bom
oktober 28, 2020 01:01

Hij liegt.

Gast
Umfufu
oktober 27, 2020 22:27

Dokter Art.

Gast
Piet Pannelap
oktober 27, 2020 20:05

Linkse flapdrollen krijgen geen Corona. 🙄

Gast
De Koning
oktober 27, 2020 19:56

We dienen ons allemaal keurig aan de regels te houden, neem een voorbeeld aan mij. Dan moeten we niet naar een volledige lockdown.

Gast
LLRV
oktober 27, 2020 19:52

Een negatief testresultaat zegt natuurlijk helemaal niets. Dus iedereen aan tafel verplicht 10 dagen in quarantaine en vanavond geen talkshow ook niet met Beau.

“WE BLIJVEN ALLEMAAL THUIS”

Alleen samen krijgen we het virus eronder … of willen de BN’ers verantwoordelijk zijn voor honderden of zelfs duizenden van doden? Onverantwoordelijk! Hun boeken en programma’s promoten en hiervoor reizen. WE BEPERKEN ALLE BEWEGINGEN!

Dus geen aso zijn, BN’ers. Blijf binnen! Het worden barre een eenzame tijden … wel voor iedereen.

En eind maart wordt het beter en gaat Brulls de parkeerplaatsen weer dicht gooien en ME’ers bij de stranden voordat iemand het in z’n hoofd haalt om iets leuks te willen doen.

Gast
Het meisje met de zwarte fiets
oktober 27, 2020 19:39

In 40-45 ruimden we die RATTEN op met onze Lugers. Bek open, loop er in en Baam. Klaar en snel wegfietsen!

Gast
Boerenverstand
oktober 27, 2020 19:28

De burgemeester van Enschede had verkoudheidsklachten en een negatieve coronatest. Een paar dagen later had ie een longontsteking en bleek hij toch wel positief te testen. Die tests zijn niet zo betrouwbaar. Bij klachten blijf je thuis, dat is de regel! Negatieve test of niet. RTL, Art en Jinek zijn hier zwaar de fout ingegaan. Een handhavingsmaatregel zou hier op zijn plaats zijn.

Gast
pastoor Justus uit Schin op Geul
oktober 27, 2020 19:04

Hier in Klooster hebben we ook met onze kloosterlingen interessante gesprekken
gevoerd , want ook in ons gehucht is het het gesprek van de dag. Wij zijn tot de conclusie gekomen hoe de virus tot ons is gekomen en wij denken dat God de mens gestraft voor zijn ontevredenheid in de wereld . De geschiedenis leert dat er normaal een 3e w o. plaats zou vinden en die zou er ook inderdaad geweest zijn , maar het menselijk verstand van de politieke machten hebben dat kunnen voorkomen,maar onze lieve heer is de machtige god hij schiep de mens, en straft de mens !

Gast
Carrie Kunstbeen
oktober 27, 2020 18:57

Optiefen die selfmade zakkenwasser.

Gast
Jantien Visser
oktober 27, 2020 18:55

ooit kwam een collega snotterend naar kantoor en vond zichzelf geweldig omdat ze niet ziek thuis bleef. Nee, zij niet. Maar een week later hadden er 7 medewerkers zich wel ziek gemeld en lag het werk stil. De ene zijn verkoudheid is de ander niet. Maar je bent een held hoor Rooijakkers! Dan niet corona positief, maar iedereen wel lekker eventjes besmetten met een verkoudheid is echt jofel van je! L*L!

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 27, 2020 18:09

Ergens geloof ik niks van Arts verhaal.

Gast
ZeerNetteDame
oktober 27, 2020 18:03

Oh het artikel ging over die gnoom met het IQ van een doperwtje. Nou, daar maak ik geen woord meer aan vuil aan die ellende.

Gast
ZeerNetteDame
oktober 27, 2020 17:57

Beau kan geen talkshow dragen. Die wil alleen maar deugen en vindt alles prachtig en geweldig. Laat die Jinek eens werken voor dat miljoen ieder jaar!? Nu alweer vakantie? Logisch dat ze amper nog moeite doet om er iets van te maken, met die (RTL4)inteelt die ze steeds weer uitnodigt. Steeds dezelfde gasten en steeds weer nietszeggende onderwerpen.

Gast
mark2
oktober 27, 2020 17:46

Slanke verkouden bent steek je anderen aan die niet kunnen zeggen of het Corona is of niet.. dus door een actie als die van art maak je dat andere mensen in quarantaine moeten, een test moeten doen etc.. dus domme actie!!! En nog dommer nu er schijnbaar over nagedacht lijkt te zijn…

Gast
Jeroen
oktober 27, 2020 17:44

Een test is een momentopname.
Wat telt zijn de klachten.

Gast
Stinksnot
oktober 27, 2020 17:16

Hoe vaak is het wel niet voorgekomen dat een test eerst negatief uitpakt en pas na een 3de keer wel degelijk positief is? Die kutBN’rs denken echt dat voor hun geen regels gelden. En al is het ‘ maar’ een verkoudheid, dan nog moet je daar niet gaan zitten met je stinkende snotneus!

Gast
Sapperdeflap zeg!
oktober 27, 2020 17:16

Bij negatieve testuitslag kun je met de bestaande klachten gewoon naar buiten enz. Dus er is niks aan de hand. Next…

Gast
Jantje
oktober 27, 2020 17:13

Nog los hier van. Het advies is. Bij klachten THUIS blijven. Bovendien heeft RTL een voorbeeld functie. Er hebben gisteren weer duizenden kijkers gedacht. Ach ik ben ook een beetje verkouden kan best nog naar het werk want Art zit daar ook gewoon aan tafel

Gast
Tissum
oktober 27, 2020 17:08

Kun je nagaan hoe graag hij met zijn kop op tv wil komen.

Gast
Hans Worst
oktober 27, 2020 17:06

Lekker je snothoofd doorgeven zodat alle andere mensen daar aan tafel. De GGD zoekt wel wat extra werknemers omdat er door jou weer 800 mensen extra getest moeten worden.

Gast
Jantje
oktober 27, 2020 17:03

Die commerciële sneltesten die de omroepen en betaald voetbal gebruiken zijn totaal onbetrouwbaar. Alleen maar excuus om gewoon door te gaan.
Echt werkende sneltesten zijn vorige week pas goedekeurd

Gast
RTL, de viruszender van Nederland
oktober 27, 2020 17:02

Ik heb een hART hoofd in zijn verklaring.

Gast
Naam onbekend
oktober 27, 2020 16:58

Testen zijn niet 100% betrouwbaar.

Onverantwoordelijk van RTL!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen