VPRO-ster Tim den Besten: ‘Akwasi moet van spullen afblijven’

Zelfs BN’ers waarvan je zou verwachten dat ze tot het bitterende eind voor Akwasi op de barricades gaan, zijn er nu een beetje klaar mee. VPRO-ster Tim den Besten vindt dat de rapper te ver is gegaan.

Tim den Besten © BNNVARA

Akwasi is negatief in het nieuws vanwege het intimideren van een EO-journalist. Veel mensen spugen hem nu uit: van NPO-bazin Shula Rijxman tot usual suspects als Johan Derksen en van Britt Dekker tot Bridget Maasland. Ook VPRO-presentator Tim den Besten laat zich nu kritisch uit over de voorheen zo geliefde rapper.

‘Dam was nog begrijpelijk’

Tim den Besten bleef na Akwasi’s Dam-speech, waarin hij geweld tegen Zwarte Piet aankondigde, nog wél achter de rapper staan. “Dat op de Dam was allemaal niet zo slim, maar misschien op een bepaalde manier wel begrijpelijk door de emoties die hoogoplopend”, aldus de presentator in Media Inside.

Britt Dekker: “Begrijpelijk? Om op te roepen tot geweld?”

Tim: “Nee, maar ja, als je boos of geëmotioneerd bent, zeg je soms stomme dingen. Hij heeft het alleen op een groot podium gezegd. Ik denk dat hij daar ook wel spijt van heeft. Dat heeft hij ook wel gezegd. Maar een ezel stoot zich dan niet twee keer aan dezelfde steen en nu doet hij eigenlijk weer hetzelfde.”

Ezel

Ezel Akwasi stoot zich dus wél twee keer aan dezelfde steen. Hij is nu alwéér negatief in het nieuws en wederom omdat hij zijn agressie niet in bedwang kon houden.

Hij is te ver gegaan, vindt ook Tim nu. “Ik denk toch wel dat je van andermans spullen moet afblijven en helemaal van de spullen van journalisten. Die journalist die tegenover hem zat had volgens mij echt het beste met hem voor. Daar zat helemaal niets raars in. Ik snap het dan niet zo goed.”

99 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Alexander
januari 15, 2021 08:42

Deze woord kunstenaar zoals hij zich zelf benoemd misbruikt zijn afkomst
Weer eens zo’n Akwafietje

Gast
Theet
januari 15, 2021 07:52

Vreselijke kwal en hoop dat die tv zender niet door gaat.met al dat gezeur over zwarten zonder gewoon op hier man .zonder Nederland was je helemaal niks

Gast
Peter0
januari 14, 2021 07:02

Is er echt geen goedpratertje te verzinnen? Ik denk dat we hem verkeerd begrepen hebben. Zullen we het maar weer over Trump hebben, de meest geliefde linkse hobby tegenwoordig. Wat een oproepen tot geweld he? Schande, schande. Past, niet meer over Akwasi hebben hoor.

Gast
Rotjeknor
januari 14, 2021 04:33

Een ezel is slimmer dan deze “over het paard getilde oraal gefixeerde zwakzinnige”. Wie op dit sujet zit te wachten heeft niet 1 steekje los maar een hele breipatroon.

Gast
Jaccco
januari 14, 2021 01:42

Akwasi zijn voorouders waren de Shanti uit Ghana,dat waren slavenhandelaren
die veel geld verdienden met verkopen van slaven.Hij wil het daar niet over hebben omdat hij Surinaamse vrienden heeft,pfffffffff

Gast
Zwarte Piet
januari 14, 2021 08:21
Antwoord op  Jaccco

Helemaal mee eens en wat hij bezit klopt ook niet een van de GROOTSTE PLAATBOEF in Nederland en gevaarlijk voor ons mooie landje

Gast
Rica
januari 14, 2021 00:17

Dat was top van Akwasi met die EO journalist. Die man is geniaal bezig. Akwasi is the man. Alleen de domme sukkels begrijpen dat niet.

Gast
Rotjeknor
januari 14, 2021 04:34
Antwoord op  Rica

Chargeren is uw middelste naam zeker maar wij nemen zwakzinnigen niet serieus.

Gast
Robje
januari 15, 2021 08:27
Antwoord op  Rica

Dwaas

Gast
Pim pandoer
januari 13, 2021 23:36

ik vin ZilverVisje Gee Nee nog wel wat ergerder dan die Akwaatsi

Gast
Tom plot
januari 13, 2021 21:57

Die akwasi moet weer eens visite krijgen daar in weesp…hij heeft het nog steeds niet begrepen en het wordt tijd om het bij hem erin te stampen..zoals mijn leraar het altijd zei als het niet goed bleef hangen…de leerstof…

Gast
Keempie
januari 13, 2021 21:48

Akwasi is een domme kisksi. Zo ziet hij eruit

Gast
Gouden koets
januari 13, 2021 21:01

Akwasi wil gewoon obama nadoen
Hebbe gewoon hekel aan witte personen maar een blanke kan het weer oplosse hoop dat we trump weer terug krijgen en en bij ons geertje

Gast
INEZ
januari 13, 2021 18:16

Allemaal die lopen te schreeuwen Akasi dit Akwasi dat moeten hun bek dichthouden. Die Birget Maasland die sliep met een jonge kleuter moet zich met haar eigen leven bemoeien. Afgelikte boterham die het bed deelt met allen maar kleuters waarvan zij de moeder kon zijn. Die Brit Dekker die moet helemaal haar skater dichthouden en de belastingdienst gaan betalen voor haar Talpa paard, stelletje oplichters. Hoop dat de belastingdienst haar flink aanpakt. JOHAN DERKSEN het Rascime druipt er gewoon vanaf. Dus aan zo iemand moet je helemaal geen energie verspillen. Tim den Besten met zijn overactieve ADHD kop ja zo iemand zien we niet eens staan. Maar weet je Witte Nederlanders zeggen altyd ga terug naar je eigen land, als je je geschiedenis kent zou je zoiets nooit uit je stinkende bek laten komen. Want als jullie voorouders niet alles hadden gestolen van Afrika en niet daar waren gaan lullen dan zaten de mensen ook niet hier. Hypocrieten tot op het bot. AKWASI van alles uitmaken maar jullie zoeken wel de ZON op om een kleurtje te krijgen. Tot overmaat van ramp, en het risico lopen KANKER te krijgen ook nog onder de zonnebank liggen. GET A LIFE EN HOU JE BEZIG MET JE EIGEN LEVEN. AKWASI is jarenlang gepest en beledigd die jongen is het nu zat gewoon. Gelukkig is hij niet als jou en je pa en opa die ervan houden INCEST TE PLEGEN MET JE EIGEN ZUS NICHTJE OF KLEINDOCHTERS/ ZONEN.I Rest my Case Vieze kleurloze VARKENS

Gast
Willem
januari 13, 2021 18:49
Antwoord op  INEZ

Er is er hier maar een die een stinken heeft. En die heet INEZ.
Door zwarte zoals jij, hebben wij een pest hekel aan zwarte. Zeker niet aan de meeste,maar wel zoals jij. Roeptoeter. Iedere blanke voor rassist uit te maken,om eigen domme gedrag te verklaren. Zolang Afrika etc etc bestaat slaan ze mekaar al de koppen in. Zelfs eigen donkere mensen willen met deze aapachtige niets te maken hebben. Jouw reactie is wel tekenend. Want wel profiteren hier maar niet aanpassen. O ja. Waren wij nooit naar Afrika gekomen,waar wij echt wel spijt van hebben,scheten jullie nog in de bosjes en zouden jullie nog nooit van een wiel gehoord hebben. Dus houd je stink bek en rot lekker,met stumper aldwazie op naar jou onderontwikkelde continent.

Gast
allochtoon
januari 13, 2021 18:56
Antwoord op  INEZ

Je kan boos zijn op de witte man. Zij hebben dan wel slavernij beëindigd maar ze hebben de zwarte mens cultureel opnieuw ingekleurd via christendom. De zwarte mens accepteert dat of verwerpt die de witte man’s geloof. Veel meer zwarten hier en in Afrika zijn/worden christen

Gast
eva
januari 13, 2021 19:05
Antwoord op  INEZ

Ik wilde het nieuwe jaar positief beginnen, maar dit soort onzin maakt het wel erg moeilijk.

Gast
Angela
januari 13, 2021 19:17
Antwoord op  INEZ

Heb je teveel drugs op Inez? Of heb je als kind n fetisj voor molens gehad en bekeek je ze graag van dichtbij, waardoor de bovenkamer behoorlijk gehusseld is? Beterschap in ieder geval beste Inez

Gast
Johanna
januari 13, 2021 19:42
Antwoord op  INEZ

Zo dan INEZ…dit komt zeeeeer rascistisch over!!! Dat bedoel je natuurlijk niet zo..toch? Ik vraag me oprecht af waar deze immense haat vandaan komt. U bent vast in dit land geboren? Bent u naar school geweest? Ja?..fijn. Heeft u werk, dat zou nog fijner zijn, al is dat helaas niet voor iedereen weggelegd. Heeft u te eten, een dak boven uw hoofd? U heeft in ieder geval wel een mobiele telefoon, het recht om uw mening te uiten, en u kunt heeeeeel goed overweg met een deel van de taal lees ik.
Ik zou zeggen, kijk in de spiegel, zie een mooi mens, met een goed stel hersens en doe er iets positiefs mee….get a life!!

Gast
Just me
januari 13, 2021 19:48
Antwoord op  INEZ

Afkomst verloochent zich niet. Jij moet wel uit een hele verrotte familie komen, waarschijnlijk uit dezelfde als Akwasi

Gast
Tinus Vaag
januari 13, 2021 20:00
Antwoord op  INEZ

Zo. He he. Dat lucht op.

Gast
Anoniem
januari 13, 2021 20:10
Antwoord op  INEZ

Hallo vrouw van kleur reflecteert maar op je zelf het is per defenitie een vrijbrief voor alle ellende die je op je zelf afroep het is perdefenitie fout wat hij deed en weer doe jij als zwarte vrouw jehoort te zeggen dit is fout van meneer akwasie ik als zwarte vrouw ben hier tegen dan maak je duidelijk eenpunt maar weer terugvallen ja dit dat zus en zo fout gedrag en je vraagt om medelijden en kijk je maakt haat en roept haat op het zal moeilijkzijn voor zwarte mensen gewoon te doen een positieve bijdrage te leveren aan ons landmen zit zo vol haat tegen zo je zegt witte mensen hoe kom je er op het zijn echt slaafse woorden kreeg je dat uit je cultuur mee niemand je ooit gezegd leer je geschiedenis dan sta je met benen op de grond dan snap je er meer van heel de zwarte gemeenschap met kijk uit voor witte mensen dat is jullie opvoedings strategie jij bent een product van foute aannames en meneer akasie idem jullie creëren je eigen haat platvorm jij voelt je minderwaardig dan zullen je uitingen ook zo zijn onderzwartemensen zit haat zo zijn jullie ook opgevoed alleen als je intelligente ouders heb dan zul je dat ook zijn en met dit gedrag zet je iedereen die zich niet uitspreek die trek je mee in je haatmodus in dit land heb je alles kansen je bent geen asielzoeker die mensen zijn haast kansloos door mensen zo als jij en akwasie want jullie creëren haat met een goedgevulde buik aan voeding en luxe en kansen slavernij was eenstamhoofden ding elke gevangene werd slaaf voc heeft dit verdienmodel verbeterd en dezwartemens at elkaar daar alop dus vindt je het hier niks get out voor jouw liever asielzoekers die wat van hun leven maken kansen pakken jij akwasie en elk zwart persoon die zich niet duidelijkuitspreekt is aansprakelijk voor de haat en de racisme die je zelf creerd

Gast
Gerard
januari 13, 2021 20:17
Antwoord op  INEZ

Ik begrijp INEZ, je kan Akwasimodo niets kwalijk nemen dit soort gedrag is genetisch bepaald, Ashanti eigen zeg maar . Als je dan ook nog bent groot gebracht in een familie waar Opa elke verjaardag zat op te scheppen over hoe hij slaven ving en verhandelde, waarna pa verhalen vertelde over zijn huidige handel in bloeddiamanten, dezelfde bloeddiamanten waarmee Akwasimodo zijn vastgoedportefeuille van drie miljoen en eigen huis van zes ton heeft kunnen financieren.

Gast
Simon de wit
januari 13, 2021 20:41
Antwoord op  INEZ

Zelfspot ben je. Met zwarte racistische kop

Gast
Jean
januari 13, 2021 20:54
Antwoord op  INEZ

Ga lekker naar Afrika het land van de onbegrensde mogelijkheden, lekker weer, geen blanken maar niets te vreten. En als je daar zulke berichten plaats schieten ze je dood
Malloot

Gast
Trudy
januari 13, 2021 20:58
Antwoord op  INEZ

Tjeetje Inez wat een ontzettend grove taal, en scheld partij is jou tekst….niet fijn om te lezen!
En is toch ook nergens voor nodig!

Gast
Tom plot
januari 13, 2021 21:58
Antwoord op  INEZ

Ben je niet lekker?? Pak je medicatie

Gast
Tinus
januari 13, 2021 22:09
Antwoord op  INEZ

Zóóó,u is ook een woordkunstenaar?

Gast
Pim pandoer
januari 13, 2021 23:38
Antwoord op  INEZ

megooltjuh

Gast
Jannie
januari 14, 2021 00:59
Antwoord op  INEZ

Ik geloof dat je hulp zoekt zou maar gaan bellen

Gast
Rotjeknor
januari 14, 2021 04:37
Antwoord op  INEZ

Ga terug naar school om goed Nederlands te schrijven en hou vooral je benen bij elkaar want uzelf voortplanten is niet echt een goed idee.

Gast
Peter0
januari 14, 2021 07:12
Antwoord op  INEZ

Gewoon Akwasi blijven verdedigen, al pleegt hij een moord. Hij is tenslotte zwart en Tim is blank…oh nee…wit.

Gast
Peter
januari 14, 2021 09:34
Antwoord op  INEZ

Jij wint in ieder geval de prijs voor vreselijk dom praten

Gast
Rint
januari 14, 2021 23:19
Antwoord op  INEZ

Dit was INEZ !!!Goedenavond.

Gast
Jokket de Poes
januari 13, 2021 17:55

Hij heeft toegegeven dat hij de damdpeech had voorbereid, geen oplopend emotionele verhaaltje

Gast
Jan
januari 13, 2021 17:02

Tim wie?

Gast
Erik de Vries
januari 13, 2021 18:22
Antwoord op  Jan

Tim ‘ik weet het beter’ den Besten. Iemand die in zijn eigen wereld leeft.

Gast
Timor
januari 13, 2021 16:53

Beste Tim, bedreigingen zijn nooit te be-gij-pen! En deze mentale Akwasimodo vervalt in herhalingen dus is het niet een uitglijder maar een instelling en dat is bedreigend geváárlijk!

Gast
W.venhorst
januari 13, 2021 16:28

Kan dat misbaksel niet beschaafd ONS LAND uitgezet worden. Desnoods een gebiedsverbod voor het Europese deel van Nederland. Dan zoekt hij zijn heil maar op Aruba of zoiets.

Gast
Piet de zwart
januari 13, 2021 16:56
Antwoord op  W.venhorst

Zo ’n gast hoef je niks aan tedoen. Hij gaat zeker nog vaker de fout in. Wat een sukkeltje

Gast
Blunt
januari 13, 2021 16:11

Weet iemand eigenlijk wel 1 nummer van deze egotripper te noemen? Hij duikt overal op, maar het gaat nooit over zijn muziek.

Gast
Timor
januari 13, 2021 17:00
Antwoord op  Blunt

Als je rappen muziek vindt. Voor mij is het ‘kunst’ wat in de zeef achter blijft. Maar ja, smaken verschillen en…je kunt er wansmaak achter verbergen. Toch?

Gast
Stella
januari 13, 2021 15:16

Akwassi begint een beroemdheid te worden, ongelofelijk!!, wat een reclame voor Akwassi, Krijgt hij straks ook nog een standbeeld .

Gast
tobias
januari 13, 2021 18:10
Antwoord op  Stella

Ja, en de Admiraal de Ruyterweg heet straks vast de Akwasilaan.

Gast
Joop
januari 13, 2021 14:31

Welkom in de wereld

Gast
famouslastwords
januari 13, 2021 14:25

Het begint natuurlijk met verklaring dat een rapper een woordkunstenaar is, het is meer een woordfrutselaar, het friemelt wat versjes in elkaar, kan niet zingen dus loop je het als een achterlijke op te dreinen met een soort van beat uit een computer want instrument bespelen is er ook niet bij. Dan ga je denken dat je geroepen bent om meer te doen, en zo beland je ineens op een houten kistje en dan krijg je de geest, zwarte Piet in elkaar trappen, yeah!!! Vervolgens trek je een nog grotere broek aan en dan wil je een eigen omroep, maar de aap komt al snel uit de mouw, het is al zo lang boven zijn pet, heeft geen idee meer hoe het echt moet, dat dus. De zogenaamde VPRO-ster Tim den Besten, is exact hetzelfde. Eikel eersteklas, ADHD-er die het ook niet weet en dat lult dan ook maar een eind weg.

Gast
Nero
januari 13, 2021 14:25

Akwasi is achterdochtig een driftkikker de vlam slaat snel in de pan , kon hij zn ongenoegen nog in zn rap repertoire kwijt…..als je dat vertaalt is je moeder een hoer je zus een slet iedereen kan de tyfes krijgen etc ….behalve zn eigen fam daar erger ik mij zo aan mij maakt kleur niet uit wit of zwart maar wel de taal die hij spreekt en nu voor de tweede x weer sorry Bullschit hij is niet te vertrouwen een ongeleid projectiel en dat noemt zich een leider hij is een opruiend sujet en zet mensen tegen elkaar op.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 13, 2021 14:42
Antwoord op  Nero

Hij heeft exact 2 groupies,tanja jess en angela grothuizen,hou zij jij je voelen?NOU? 👻

Gast
Wyatt
januari 13, 2021 14:17

Waarom zoveel aandacht voor Akwasi? Begin moe van hem te worden.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 13, 2021 14:15

Remember toen akwakkie heel theatraal die microfoon dropte op de dam..dat had ie afgekeken van obama die zijn mobieltje dropte,en obama had het weer afgekeken van de LEGENDARISCHE amerikaanse Stand-up Comedian Mr Don Rickles die zijn microfoon exact zo liet vallen (als onze ghanese chocoprins) tijdens de inhuldiging van Ronald Reagan,ik heb het eerder gezegd hij is een Clown en fantast die niks van zichzelf heeft!

Gast
ZwabberKak
januari 13, 2021 16:03
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Gebruik eens wat spaties en punten in je tekst en het wordt een stuk leesbaarder. Of je wat zinnigs meldt weet ik niet want dit soort brei lees ik niet.

Gast
herrie
januari 13, 2021 14:14

Akwasi hoort in een inrichting. Daar weten ze wel raad met iemand die de stekkers uit de apparatuur van een staflid trekt en met 2 laptops wegloopt ´omdat hij moet afkoelen´, en die oproept tot geweld, en tot het inrijden met een auto op groepen mensen, en tot het in zijn bek trappen van welke willekeurige zwarte piet ook, etc. etc. Hij krijgt als hij opgenomen is, waarschijnlijk binnen een maand TBS opgedragen . Het is gewoon een psychopaat.

Gast
INEZ
januari 13, 2021 17:52
Antwoord op  herrie

Ik hoop dat je je moeder gelijk aanmeld

Gast
Simon de wit
januari 13, 2021 22:10
Antwoord op  INEZ

Ga is lekker dood ook.

Gast
Jean
januari 13, 2021 22:40
Antwoord op  INEZ

Ga toch lekker naar pak hem beet Zimbabwe, lekker zwart land. Kun je fijn de hele dag met je blote platvoeten door de velden struinen om wat te vreten te vinden en aids oplopen bij al die geilbakken die je te grazen nemen.
Ik betaal je enkeltje Haaren wel.

Gast
E.V.E.
januari 14, 2021 11:13
Antwoord op  INEZ

Inez Inez toch,voor een paar kralen en een spiegeltje, werden je voorouders verkocht aan de voorouders van Akwalie,en die verkochten ze weer voor veel geld aan de blanken,vandaar die lamzak zo veel geld heeft.maar jullie zijn hier niet slecht uitgekomen,kijk is om je heen hoe rijk zwarte mensen zijn hoeveel ze verdienen met sport enzo voort,dit hadden ze nooit gehad als als onze voorouders ze niet hadden gehaald,en Alkwali steekt zijn middel vinger naar jullie op omdat jullie voor hem nog steeds slaven zijn,en voor ons zijn jullie gelijk,dus ga je schamen met wat je allemaal uitkraamt, of zoek hulp voor dat het te laat is voorje.

Gast
Kruising tussen een ezel en Akwasi
januari 13, 2021 13:57

Een Akwezel

Gast
Cafeine
januari 13, 2021 14:19

……….met dit verschil, dat een ezel slimmer is dan Akwasi.

Gast
Boh foi toch
januari 13, 2021 15:52
Antwoord op  Cafeine

…en een betere woordkunstenaar!

Gast
gtstfites
januari 13, 2021 13:14

Bij Burgernet zie je steeds vaker berichten van ivm met diefstal/overval zijn wij opzoek naar een donker persoon. Allemaal Akwasi figuren.

Gast
M52
januari 13, 2021 12:46

Deze Akwasi, hoort sowieso geen podium meer te krijgen.

Gast
jmp
januari 13, 2021 12:20

Nee Tim, de media is veel te ver gegaan door deze gestóórde gevaarlijke idioot voortdurend een podium te geven.

Gast
ZwabberKak
januari 13, 2021 16:04
Antwoord op  jmp

Media is meervoud!

Gast
Ria
januari 13, 2021 11:30

Akwasi moet zeker aan anger management doen. Ik begrijp überhaupt niet waarom hij meedeed aan dit jaaroverzicht. Want natúúrlijk zou schijnwerper op De Dam gezet worden. In het interview was Akwasi al vanaf het begin opgefokt en had hij er geen zin in, maar de interviewer was ook duidelijk uit op een scoop (voor zover dat nog kan met dit uitgekauwde onderwerp), nl: Akwasi had van tevoren bedacht dat hij de ‘ikschopzpinhetgezicht’ zou gebruiken. Allebei schuldig, maar de agressie van Akwasi blijft not done. Hij had überhaupt niet aan t interview mee moeten werken.

Gast
Ria 2
januari 13, 2021 12:15
Antwoord op  Ria

aanvulling: …omdat nu duidelijk is dat hij met voorbedachte rade de provocerende woorden op de Dam heeft uitgesproken en nu ook duidelijk is dat hij chanteert en steelt.

Gast
Boh foi toch
januari 13, 2021 14:05
Antwoord op  Ria 2

Hij heeft gewoon alles van een crimineel…

Gast
Meindert Kramp
januari 13, 2021 14:00
Antwoord op  Ria

Evenwichtig verhaal.

Gast
Onno Theunissen
januari 13, 2021 11:13

Arie Boomsma loopt te tandenknarsen.
Zo praat men niet over zielige zwarte mensen!
Tim gaat grandioos geboycot worden.

Gast
Louis
januari 13, 2021 11:42
Antwoord op  Onno Theunissen

Arie Boomsma? Wie is dat en doet die er toe, nee toch. Volgens mij een van de grote slijmballen onder de fake BN’ers.

Gast
Slmoan
januari 13, 2021 11:03

Ohhhh wat is die Tim rechts! Mag dat wel van de woke kerk?

Gast
logicus
januari 13, 2021 11:22
Antwoord op  Slmoan

Heel Nederland op het O.M. na vindt dat A. de fout is ingegaan. Dat maakt nu heel Nederland toch ook niet rechts?

Gast
Louis
januari 13, 2021 11:49
Antwoord op  logicus

De EO is nog meer in de fout gegaan. Deze omroep had zonder meer aangifte moeten doen want Akwasi was 100% fout en bedreigend bezig.
Als de EO aangifte had gedaan dan moest het OM kleur bekennen. Door hun keuze om niet te vervolgen zouden zij tonen discriminerend bezig te zijn. Wilders wel vervolgen voor iets volkomen onbenulligs en Akwasi als bedreiger en als propagandist van geweld NIET vervolgen.
Dan weet Nederland klip en klaar hoe ons zogenaamd objectieve OM er werkelijk voorstaat.

Gast
EO
januari 13, 2021 13:22
Antwoord op  Louis

God zij met u

Gast
Ruud Steunassen
januari 13, 2021 14:07
Antwoord op  Louis

Onze christelijke broeders hebben het altijd maar over vergeving en je vijand de andere wang toekeren, omdat hun Jezus dat ook deed.
Maar die christelijke broeders hebben het nooit eens over diezelde Jezus die met een zweep de geldwisselaars uit de tempel joeg.
Verplaatst naar deze tijd:
Jezus die mensen ranselt, die de tempel van hun hart vervuilen met materieel gewin en aardse zaken zoals het aanhangen van materialisten die verdeeldheid zaaien.

Gast
Linn
januari 13, 2021 15:49
Antwoord op  Ruud Steunassen

Uhhh???? Ging daar de discussie over? Je dwaalt af! Zucht.

Gast
Jean
januari 13, 2021 21:43
Antwoord op  Ruud Steunassen

Wat een zwakzinnig geouwehoer.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 13, 2021 10:46

Tim is kwaliteit.

De koning van het TV gala 2020 heeft altijd gelijk.

Gast
Pert
januari 13, 2021 10:45

Wat een kinderachtige eerste zin weer. Bedoeld als rode lap voor alle domkoppen die denken dat BN’ers alle fouts wat zwarten enz. doen schouderophalend door de vingers zien. Doet me een beetje denken aan al die Amerikaanse politici en alternatieve media die mensen aan zich bonden met een leugentje hier en een verdraaiinkje daar, en daarmee mede de bestorming van het Capitool veroorzaakten.

Gast
Jean
januari 13, 2021 21:45
Antwoord op  Pert

Jij snapt er ook helemaal niets van. Laat de fles staan en ga slapen want je slaat wartaal uiy

Gast
Juist
januari 13, 2021 10:41

Volgens mij stoot Akwasi zich zelfs drie keer aan dezelfde steen.

1. Haat/dreigtweets
2. Dreig toespraak Dam
3. Bedreiging EO journalist

Rare is hij komt er elke keer mee weg.

Gast
Echte anti-racist
januari 13, 2021 12:16
Antwoord op  Juist

plus diefstal, plus chatage.

Gast
Echte anti-racist
januari 13, 2021 12:16
Antwoord op  Echte anti-racist

chantage

Gast
INEZ
januari 13, 2021 17:56
Antwoord op  Echte anti-racist

Heeft hij wat van je moeder gestolen dan, lul niet zomaar uit je nek

Gast
Simon de wit
januari 13, 2021 22:12
Antwoord op  INEZ

Zalfpot

Gast
E.V.E.
januari 14, 2021 11:24
Antwoord op  INEZ

Inez Inez toch,je gaat maar doorkijk eens in het spiegeltje.

Gast
Sasha
januari 13, 2021 22:45
Antwoord op  Juist

Dat is dus ook zijn “woordkunst”, te pas en te onpas er van alles uitflappen en er vervolgens zonder consequenties van af komen.

Gast
Frans Koppelse
januari 13, 2021 10:39

“Geliefde Rapper”?? Bij wie trekt deze labiel dan de tranen van ontroering buiten het gesubsidieerde linkse circuit om dan?

Gast
Rapper DidoOne
januari 13, 2021 11:19
Antwoord op  Frans Koppelse

Er is weinig geliefd aan dit figuur.
En die rap van hem is ook bullshit.
Ik kan het weten want ik ben een echte rapper.
Elke imbeciel die een beetje theater of toneel heeft gedaan denkt gelijk dat ie rapper is.
Belachelijk!
Rappen kun je niet leren.
Het komt van binnenuit, uit je ziel, uit je diepste binnenste. Die Akwasi is een scherts figuur die een commerciële kans zag om zich een kunstvorm, een levenswijze aan te meten die niet bij hem past.
Akwasi is gewoon alleen een percussionist, een domme trommelaar, op z’n hoogst een slechte drummer, maar hij is zo beperkt dat de eerste de beste carnavalsvereniging al bedankt voor zijn deelname aan de drumband 😀🤣.
Dus waar ging het over?
Scherts figuur met agressieproblemen.

Gast
Jostiband
januari 13, 2021 13:27
Antwoord op  Rapper DidoOne

Hij mag bij ons komen spelen op de triangel

Gast
Boh foi toch
januari 13, 2021 14:08
Antwoord op  Frans Koppelse

m

Gast
Adhoc
januari 13, 2021 10:38

De kop van dit stukje, da’s nieuws zeg.

Gast
Norvo
januari 13, 2021 10:38

We rekken de term “VPRO-ster” wel erg op met Tim. Maar ja, dat is ie ook wel gewend.

En hij heeft gelijk met zijn open deur.

Gast
Lelijk
januari 13, 2021 10:36

Solliciteert Tim naar het volgende niveau op de de deugladder?

Hij WEET dat zijn geklep hier op de site komt, waarom nou weer z’n bek opendoen.. Tim heeft gelijk, maar dat geklep in de publiciteit maakt hem gewoon af als een laffe zielepoot met geldstress

Gast
John
januari 13, 2021 10:50
Antwoord op  Lelijk

Jij krijgt die kans niet, alleen grote waffel op deze site!!!!

Gast
Karbonade
januari 13, 2021 10:32

Kan iemand mij uitleggen wat de meerwaarde is van een Tim den Besten op de NL tv?

Gast
ben
januari 13, 2021 10:42
Antwoord op  Karbonade

Den Best is jong, vernieuwend, niet gladgestreken, ontwapenend, en geen dertien in een dozijn uitgekotst Rtl of SBS persoon.

Gast
ben
januari 13, 2021 10:42
Antwoord op  ben

Den Best= Den Besten

Gast
Karbonade
januari 13, 2021 11:47
Antwoord op  ben

Als je deze kenmerken een meerwaarde noemt dan voldoen 9 van de 10 scholieren daar aan.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen