Talkshowkoningin of niet: Wilfred Genee blijft Eva Jinek weigeren

Eva Jineks status van talkshowkoningin maakt weinig indruk op Wilfred Genee. Hij blijft uitnodigingen weigeren om op te treden in haar praatprogramma. Dat heeft hij laten weten op Radio Veronica.

Wilfred Genee en Eva Jinek © SBS, RTL

Wilfred Genee heeft een flinke opdoffer gekregen van zijn optreden in de talkshow Op1 afgelopen juni. Hij voelde zich zó in het pak genaaid door Fidan Ekiz en Jeroen Pauw dat hij sindsdien liever niet meer optreedt in praatprogramma’s. Ook Eva Jinek heeft het nakijken. Ze nodigt hem keer op keer uit, maar hij komt niet meer.

Wilfred weigert

Eva Jinek is sinds kort weer terug van haar herfststop. Vlak voor die herfststop, eind september, probeerde ze Wilfred te strikken voor een item over de Tour de France. Dat weigerde hij, omdat hij vermoedde dat het een val was van Eva en ze het eigenlijk over de Veronica Inside-rel wilde hebben. “Ik zei ook: ‘Ik kom toch niet uit een ei jongens, alsjeblieft!’”

Nu vreesde Wilfred wederom in de val te worden gelokt. Eva’s redactie vroeg hem maandag om op dinsdag aan te schuiven voor een onderwerp over de schoolsluiting tijdens corona. “Ik werd gebeld door de redactie van Eva of ik langs wilde komen om te vertellen over thuisonderwijs. Toen zei ik: ‘Ja, ik heb een ochtendshow jongens.’”

‘Een truc’

Wilfred vindt het niet geloofwaardig dat Eva hem puur en alleen voor dit onderwerp wilde hebben. “Waarom ze me uitnodigden? Omdat ik kinderen heb denk ik.”

Sidekick Niels van Baarlen: “Ja, dat hebben er toch wel meer.”

Rick Romijn: “Er zijn toch ook mensen die daar een beetje verstand over hebben?”

Niels: “Dit was een truc geweest om weer wat anders uit je te krijgen.”

Wilfred: “Ja inderdaad, wat denk je zelf?”

Rick: “Ja, weer over Fidan.”

Slecht verhaal

Niels deed vervolgens een redactrice van Jinek na: “‘Beste Wilfred, met Alice van de redactie, zou je graag over thuisonderwijs willen praten?’ Wat een slecht verhaal!”

Uiteindelijk lukte het Jinek wel om drie andere BN’ers te strikken voor dit onderwerp. Leonie ter Braak, Amara Onwuka en Rick Paul van Mulligen zaten gisteren aan tafel om te praten over hun kijk op de schoolsluiting.

54 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Frank
januari 14, 2021 07:24

Een talkshowkoningin die het van haar Nep tieten-filmpje moest hebben? Totaal kansloos, Nepper kan haast niet.

Laatst bewerkt 3 dagen geleden door Frank
Gast
Martin
januari 13, 2021 23:31

Hij is er tóch zelf bij. Misschien weet hij wel een keer wat hij zegt…. Angst en hoogmoed vieren hoogtij

Gast
Fritsiepilsie
januari 13, 2021 19:29

Genee leeft bij gratie van Derksen.
Als Derksen niet financieël onder druk werd gezet werd door maffiabaas de Mol dan was VI klaar geweest en einde Genee.
Blijft een irritant baasje met t uitlokken van meningen.
Als ie zelf denkt aan de beurt te zijn haakt ie af.
Erg laf natuurlijk maar zo zit deze narcist in elkaar!

Gast
Jaap Aap
januari 13, 2021 18:19

Blablabla, wat een gewauwel toch weer van die knuppel. Vermoeiend mannetje

Gast
TopShow
januari 13, 2021 18:16

Nog steeds die Niets en Rick met veel te veel zendtijd.
Ik ben allang afgehaakt op de radio. Niet op tv!!!
Op dit moment is het voor mij in de ochtend Radio 10 met Gérard Ekdom.
Maar ook hij moet uitkijken te veel zendtijd te geven aan de nieuwlezer(es). Is vervelend!

Gast
oijoepio
januari 13, 2021 15:48

Zelf wel iedereen de maat nemen en dan niet in andere talkshows (durven) verschijnen. Laffe hond.

Gast
Fons
januari 13, 2021 15:12

NSB-er Genee wil in geen enkele talkshow meer aanschuiven omdat hij niet om kan gaan met kritische vragen.
Lult om de hete brei heen.
Heeft narcistisch trekjes.

Gast
Arie
januari 13, 2021 14:52

Wilfred heeft waarschijnlijk wel een punt en zal de VI-rel door Jinek ter sprake worden gebracht. Maar goed, het is hoogstens uitstel want als Wilfred Genee besluit om toch weer aan talkshowtafels te verschijnen dan zal de VI-rel aan de orde worden gesteld.
Het meest verstandige is dus om zo spoedig mogelijk wel aan te schuiven mits de reden (aanleiding, gebeurtenis of onderwerp) waarom juist Genee gevraagd wordt aan te schuiven past bij tv-persoonlijkheid Genee. Feitelijk wordt het dan beperkt tot de categorie sport. Al zal Derksen opmerken dat mooi weer keepertje Genee geen benul heeft of er lucht of zand in een voetbal zit.

Gast
anoniem
januari 13, 2021 14:36

wilfred is gescheiden
hij schaamt zich
hij lacht om zijn eigen rare pratjes

eva die is hoog in de hemel met der joint..
ze kijkt wilfred weg
joint joint joint
niet waar peter r de vries

Gast
The Gordon Daily
januari 13, 2021 14:30

Ik zou er voor willen pleiten om die Genee te laten voor wat hij is. Een Judas met twee heel verderfelijke discipeltjes. Een hele, hele enge man die zo vol van zichzelf is dat hij zich vanzelf wel een keer opblaast, kan niet wachten.

Gast
Jopie
januari 13, 2021 14:27

Wilfred zit wat al te hoog in de boom. De kijkcijfers van VI zijn niet goed meer. Hij wordt langzamerhand een B-ster. En bovendien, hij was alleen groot door Johan Derksen.

Gast
teuntje
januari 13, 2021 14:10

Genee heeft gelijk vissenoog gaat over lijken ze wordt met de dag arroganter

Gast
Teun
januari 13, 2021 18:24
Antwoord op  teuntje

Gewoon niet kijken, dan kun je ook geen stomme uitspraken doen!

Gast
Hans
januari 13, 2021 14:10

Alsof er een Veronica luisteraar geïnteresseerd is in dit akkefietje met Fidan en Pauw. Die wil alleen maar Guns N Roses horen en Metallica.

Gast
sanne
januari 13, 2021 13:12

Wilfred is zielig, heel erg zielig.

Gast
David
januari 13, 2021 13:08

Begin me nu toch ernstig af te vragen wie het sneuste is: de redacteur van dienste die dit programma elke morgen zit te luisteren voor de dagelijkse Wilfred Genee-quote. Of Wilfred Genee zelf die denkt dat alles om hem draait.

Gast
J. Bloemheuvel
januari 13, 2021 14:18
Antwoord op  David

Ik vind Wilfred een uiterst onaangenaam en triest figuur.

Gast
jmp
januari 13, 2021 12:24

Dat zeg ik, Genee is heel goed in mensen de maat nemen en sneren uitdelen, maar zelfspot en incasseringsvermogen staan niet in zijn woordenboek.

Gast
Tracy
januari 13, 2021 11:58

Die talkshows zijn allemaal wespen nesten ik ben lid van de dagelijkse standaard
er stond in dat Bert huisjes maandag toen ze wisten bij WNL dat Thierry baudet
er zou zijn al die blerders die er zat speciaal georganiseerd had op baudet
dwars te zitten die meneer Bert huisjes van WNL is dus ook gajes van de bovenste plank
allemaal voor de kijkcijvers

Gast
Jan
januari 13, 2021 18:22
Antwoord op  Tracy

Kijk je zinnen nog eens na op spelfouten. Dan wordt het misschien wat leesbaarder.

Gast
Martin
januari 13, 2021 23:45
Antwoord op  Tracy

Als je je Nederlands ophaalt, hoef ik het niet 3x te lezen, om dan tot de conclusie te komen dat ik het nóg niet begrijp en dat dát niet aan mij ligt…..

Gast
Honey
januari 13, 2021 11:54

De “koningin” moet nog wel even leren iemand laten uitpraten en niet er met een schelle stem doorheen kakelen. En Genee is helemaal niets.

Gast
Ger
januari 13, 2021 18:20
Antwoord op  Honey

Kletskousen en veelpraters moet je helpen te stoppen. En dat doet ze prima.
Bij M komen de gasten niet eens aan een antwword toe.

Gast
Maurice
januari 13, 2021 11:48

Dit is zo mooi ze vinden het niks maar weten wel wat er in de uitzending is
Dst is toch knap.
Lekker blijven kijken wat ze morgen te zeiken hebben

Gast
Headcrab
januari 13, 2021 11:31

Godallemachtig wat een gelul dan zit je dus naar goedbetaalde bn rs te kijken die het zo moeilijk hebben met hun niet naar school gaande kinderen

Gast
Pieterke
januari 13, 2021 11:27

Jinek is geen talkshowkoningin. Bovendien speelt zij geen enkele rol meer.

Gast
Joop
januari 13, 2021 18:18
Antwoord op  Pieterke

Jinek is fantastisch. Ze is veruit de beste die we hebben!!

Gast
MolTalk
januari 13, 2021 11:04

Lafaard.

Gast
P at home
januari 13, 2021 11:01

Zolang wilfred niet de situatie kan controleren is het een bang lammetje maar als hij gasten nee geen geen gasten hij stuurt Dennis op pad naar potentiële slachtoffers dan mag alles. Kritisch zijn etc. Zelfs kritisch zijn als iemand niet wil antwoorden of er geen zin in hebben.
O genee wat ben jij een vervelend mannetje. Als er iemand corona mag krijgen ben jij het wel.

Gast
Karbonade
januari 13, 2021 10:42

Ik snap hem wel.
Als NSB’er ga je niet vrijwillig naar een tribunaal.

Gast
Simon
januari 13, 2021 10:30

Oké.
Dan weet ik dit ook weer.
Nu kan ik verder met mijn dag.

Gast
Peter
januari 13, 2021 10:34
Antwoord op  Simon

ja, ga werken voor je centjes i.p.v. hier te reageren.

Gast
Derksen
januari 13, 2021 10:43
Antwoord op  Peter

Ja Petertje,paardelul ga weer wat doen met je leven

Gast
John
januari 13, 2021 10:46
Antwoord op  Derksen

Derksen flinke vent met je geschel!!!!!

Gast
Frederik
januari 13, 2021 10:19

Takes one to know one, toch Wilfred? En de enige die het continu over Fidan heeft is Wilfred zelf…

Gast
Mag ik ook eens een keer wat zeggen.
januari 13, 2021 10:19

Wat is die Wilfred een zielig naar mannetje.

Gast
Nathaniel
januari 13, 2021 10:15

Groot gelijk. Jinek is een snol en niet te vertrouwen.

Gast
John
januari 13, 2021 10:47
Antwoord op  Nathaniel

Jij wel dan!!!

Gast
Joop
januari 13, 2021 18:15
Antwoord op  Nathaniel

Wat een idiote tekst!

Gast
Ouwezijds
januari 13, 2021 10:14

Eva Jinek is helemaal verslonsd, jammer

Gast
Joop
januari 13, 2021 18:14
Antwoord op  Ouwezijds

Ik zou mijn brillenglazen eens goed poetsen. Of heb je in de spiegel gekeken, ouwe kledder?

Gast
Wim
januari 13, 2021 10:11

Ho ho, volgens de kijkcijfers heet de nieuwe talkshowkoninging: M.

Gast
Marjan
januari 13, 2021 10:10

Wilfred blijft miljoenenpubliek weigeren, terwijl zijn eigen tv-show inmiddels qua cijfertjes is gehalveerd.

Gast
Frans Koppelse
januari 13, 2021 10:20
Antwoord op  Marjan

Miljoenenpubliek bij haar? Wanneer dan? Morgen? Als er alleen RTL 4 te ontvangen is en de rest niet, dan heel misschien.

Gast
Peter
januari 13, 2021 10:35
Antwoord op  Frans Koppelse

als je de hele week optelt zal hij wel bedoelen.

Gast
Luister
januari 13, 2021 10:10

Prinsje Wilfred is bang dat hij kritisch ondervraagd wordt. Zo de waard is, vertrouwd hij zijn gasten!

Gast
Dennis
januari 13, 2021 18:12
Antwoord op  Luister

Hij heeft waarschijnlijk wel gelijk, haha!

Gast
Cornelie
januari 14, 2021 09:52
Antwoord op  Dennis

Precies, ik snap nog steeds niet wat de meerwaarde kan zijn aan die discussie over de scholen.
Er zijn toch genoeg mensen die daar ook of meer verstand van hebben? Of willen ze alleen maar BNers voor het opkrikken van de kijkcijfers.

Gast
Frans Koppelse
januari 13, 2021 10:10

Anders staan die linkse klefnekken wel te trappelen om hun flauwekul weer te ventileren. Liegen om “sensatie” voor die krijsende heks. Laag en slap gedrag, de nieuwe norm.

Gast
Ger
januari 13, 2021 18:11
Antwoord op  Frans Koppelse

Ze vindt jou waarschijnlijk een sneuneus!

Gast
James from Tell Sell
januari 13, 2021 10:09

Eva she’s amaaaazing

Gast
animo
januari 13, 2021 10:06

Talkshow koningin is ze niet meer de glans is er een beetje af met weinig actuele gasten.

Gast
Marjan
januari 13, 2021 10:12
Antwoord op  animo

Fijn dat ook jij kijkt! 👍❤️

Gast
Kees
januari 13, 2021 10:04

Tijd om Wilfred Genee te weigeren!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen