John de Mol blij: ’SBS-zenders hebben wind in de zeilen’

John de Mol heeft het idee dat zijn tv-zenders SBS 6, Net5 en Veronica de wind weer in de zeilen hebben. Dat heeft hij dit weekend gezegd in het programma TV Monument van Han Peekel.

John de Mol © Omroep MAX

Hoewel Talpa TV na al die jaren onder het roer van ’s lands rijkste mediaman nog diep in de schaduw staat van de NPO en RTL, is John de Mol zelf erg tevreden. “Eindelijk zie je nu ook niet alleen in de programma’s, maar ook in kijkdichtheden dat het schip SBS, Net5 en Veronica los is van zijn ankers en de wind weer in de zeilen heeft en begint te groeien.”

‘Mensen vinden het’

De mensen beginnen de SBS-zenders echt weer een beetje te vinden, merkt John. “Mensen gaan het weer vinden. Ik ben niet gewend om heel lang heel positieve ondersteuning te krijgen, maar ik voel dat het mag en dat het me wordt gegund. Dat is een lekker gevoel.”

Het doet de mediamiljardair erg goed. “Een goed kijkcijfers is een waardering van het publiek waar je programma’s voor maakt. Ik denk dat als je daar niet meer blij van wordt, dat het tijd wordt om te stoppen.”

Johnny

John liet zich ook nog even uit over zijn in opspraak geraakte zoon Johnny. Er werd niet gevraagd naar de aangifte die er tegen hem ligt van zware mishandeling en doodslag. De Talpa-baas gaf slechts aan erg trots te zijn op Johnny.

“Het is niet alleen mijn zoon, maar het is inmiddels ook mijn buurman. Dat maakt het contact nog een stukje makkelijker. Wat ik al zeg: ik ben zelf niet zo goed om face to face te vertellen hoe trots ik daar op ben, maar dat ben ik wel, omdat hij zonder gebruik te maken van mijn infrastructuur toch zijn eigen gang gegaan is en het gebracht heeft tot waar hij nu staat.”

TV Monument met John de Mol kunt u terugkijken op de NPO-site.

100 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ikke
januari 6, 2021 20:50

Ie,wie, waai weg!

Gast
Tom
januari 6, 2021 20:50

Ik zal het nog eens herhalen. J de Mol kan heel goed programma’s maken cq bedenken. Hij wil ook macht en volume, en dat is jammer. Dat kan hij niet en ook dit avontuur SBS eindigt in het zand.

Gast
M52
januari 6, 2021 20:16

Hij moet stoppen met die vreselijke goedkope programma’s te leveren..of stoppen met dat hele SBS6. Ik dacht dat hij wel wat meer in zijn mars zou hebben. Maar niet dus. En dit is het niet .En.wordt het ook niet. Maar hij blijft in pulp tv geloven.

Gast
JobF
januari 6, 2021 16:00

In tegen stelling tot alle experts hier gaat John de Mol de boel dus niet verkopen binnen 2 jaar. Hij wil Talpa Network toekomst bestendig maken en dan met pensioen.

Gast
Johan
januari 6, 2021 16:14
Antwoord op  JobF

Hij heeft de boel al verkocht aan itv

Gast
John
januari 6, 2021 16:26
Antwoord op  Johan

Hij heeft de boel helemaal niet verkocht aan ITV. Hij heeft Talpa Media verkocht aan ITV. Talpa Entertainment Producties is pas net gestart.

Gast
JobF
januari 6, 2021 17:05
Antwoord op  Johan

Talpa Network is het bedrijf dat is opgericht toen hij de SBS groep en de radio zenders kocht in 2017. Talpa media heeft hij inderdaad verkocht aan iTV.

Gast
John
januari 6, 2021 16:27
Antwoord op  JobF

Hij zegt zelf niet met pensioen te willen. Talpa Entertainment Producties is pas net begonnen

Gast
JobF
januari 6, 2021 17:05
Antwoord op  John

Dat is toch niks meer dan een vervolg van SBS producties?

Gast
John
januari 6, 2021 18:10
Antwoord op  JobF

SBS Productions is Talpa TV Producties.

Gast
NBC
januari 6, 2021 15:21

Alle zenders profiteren vd lock down.

Gast
Lucille Werner
januari 6, 2021 14:36

Mocht ik, om wat voor reden dan ook, niet in de 2e Kamer komen, heb je dan misschien nog een baantje voor mij beste John?
Mag ook ’s nachts na 12-en…☺

Gast
John
januari 6, 2021 15:09
Antwoord op  Lucille Werner

Ik weet wel iets voor Lucille. De Schoolquiz. Élke dag mag ze namens de Vrienden Loterij in een basisschool langs om de schoolquiz te spelen. Élke dag om 10.00 uur.

Gast
Bart
januari 6, 2021 14:15

Over Johnny zegt altijd en nu weer, Ik ben zelf niet zo goed om face to face te vertellen hoe trots ik daar op ben, maar dat ben ik wel, omdat hij zonder gebruik te maken van mijn infrastructuur toch zijn eigen gang gegaan is en het gebracht heeft tot waar hij nu staat.

Dit is gewoon absoluut niet waar! De baantjes achter de schermen, rol in gtst, opnameleider (ja leider en rest werd allemaal gepasseerd), programma’s presenteren etc. heeft John de Mol hem toch echt allemaal bezorgd. Als het niet zijn zoon was geweest had hij deze baantjes ook niet gekregen. Het is dus echt onzin dat de Mol maar vol blijft houden dat zijn zoon het allemaal zelf heeft gedaan.

Gast
Pieter
januari 6, 2021 15:10
Antwoord op  Bart

Het kan zijn dat Johnny zelf dingen onderneemt maar dat mensen hem accepteren uit angst voor de baas.

Gast
Willie van de Wetering
januari 6, 2021 15:28
Antwoord op  Pieter

Het kan zijn dat Johnnie zonder last te hebben van enig talent op de zenders van zijn pappie te zien was en via de productie maatschappij van zijn pappie aan allerlei rolletjes kwam. Hij heeft zelfs de eerste prijs in de wacht gesleept voor de slechtste acteur. De Gouden Ui werd hem in 2006 overhandigd, toen was hij al heel wat jaartjes bezig in het toneelvak……

Dus niks van ‘op eigen kracht’ en echt charismatisch en talentvol ook al niet.
Hij is wel goed in mong©oltjes knuffelen en zn vriendinnetje mishandelen. Knappe jongen die hem dit nadoet.

Gast
Bart
januari 6, 2021 15:49
Antwoord op  Pieter

Als Johnny uit eigen beweging is gaan rondsnuffelen in het bedrijf van zijn vader is dat toch eigenlijk het zelfde. Dat laatste wat je zegt is natuurlijk zo gegaan. Dat gebeurd in elk bedrijf waar het zoontje of dochter van de baas aan slag gaat.

Gast
Rina van Waas
januari 6, 2021 12:48

Als hij dat nou gelooft.
Maakt toch niet uit?
Hij heeft geld op de bank en doet wat hij leuk vind.
Andere mannen spelen met een spoorbaan of buiten met een RC raceauto.
John speelt met een tvzender, hij is er nog niet erg goed in maar ik lees dat hij er nog mee aan het bouwen is.
Prima toch?
En er zijn niet al teveel mensen die er last van hebben want volgens de laatste cijfers komt hij nooit boven de 15% dus het is altijd minder dan 15%

Gast
MolTalk
januari 6, 2021 12:22

Hoeveel leugens kun je kwijt in 1 interview?

Gast
Veronica kan zo mooi zijn
januari 6, 2021 11:58

Wat tips voor John.

Lubach naar Veronica halen.
Eredivisie samenvattingen naar Veronica halen.
Utopia naar Veronica halen.

Gast
Mark
januari 6, 2021 11:46

SBS 6 moet nu de vooravond laten staan, niks meer aan veranderen. Pas in de zomer evalueren. Zo heb je een vaste avond en weten de kijkers waar ze aan toen zijn. Beter dan elke 3 maanden het roer omgooien. Ik zie zo de kijkcijfers van Lingo en 50/50 nóg veel verder oplopen. En zeker Lang Leve De Liefde, kan best elke dag 700.000 halen over een maandje.

Gast
Maria
januari 6, 2021 12:13
Antwoord op  Mark

En toen werd je wakker. En toen zag je dat je een natte plek in je broekje had. 💦
Lekker gedroomd?

Gast
Pieter
januari 6, 2021 12:16
Antwoord op  Mark

Nu moeten ze wel. Élke twee maanden omgooien is zeer schadelijk. Al hadden ze Lingo gewoon om 8 uur moeten laten.

Gast
Bennie
januari 6, 2021 11:31

Ik ben niet gewend om heel lang heel positieve ondersteuning te krijgen, maar ik voel dat het mag en dat het me wordt gegund. Dat is een lekker gevoel.

Ik misgun de man persoonlijk helemaal niets, maar hij en zijn collega-televisiedirecteuren van Talpa leven in een volstrekte droomwereld.

Gast
Ron
januari 6, 2021 10:59

De wind in de zeilen met meerdere kapiteins/ego’s op een 1 schip? Dat kan gewoon niet goed gaan. Er is geen duidelijke visie, de vooravonden daarin wordt steeds geschoven. Een paar enkele uitschieters zoals De Meilandjes en de Champions League maar deze ben je volgend seizoen kwijt…nou tel uit je winst…En dan heb ik het nog niet eens over het continu aanhouden van de naam ‘SBS’. Het slaat echt nergens meer op.

Gast
By the way
januari 6, 2021 10:51

Het programma is opgenomen voor de coronacrisis, aldus vermelding in beeld. Kortom, de uitspraken zijn van een klein jaar geleden. voor mijn gevoel is de wind voor de SBS-zenders inmiddels uit een andere hoek gaan waaien en staat de leiding niet bekend als de beste zeilers.

Gast
talloo
januari 6, 2021 11:51
Antwoord op  By the way

Het marktaandeel is juist gestegen sinds de coronacrisis.

Gast
Maria
januari 6, 2021 12:16
Antwoord op  talloo

Alle kijkcijfers zijn gestegen, dat is niet zo moeilijk, door die lockdown zaten er ineens 6 miljoen mensen thuis.

Raar dat er dan niet 6 miljoen kijkers bij zijn gekomen. Of één miljoen extra kijkers.
Dat zou je aan het denken moeten zetten..

Gast
talloo
januari 6, 2021 15:58
Antwoord op  Maria

Ik zei marktaandeel…

Gast
Beetje
januari 6, 2021 10:50

John de mol moet eens,zijn tweede en overjarige presentatoren vervangen alleen Victor Brands de rest is echt over datum

Gast
Hans Voorthuizen
januari 6, 2021 10:35

John zit s avonds te Netflixen en de volgende dag vraagt ie of er nog een beetje gekeken is naar SBS en Net5 en VI.
“Ja menneer de Mol! We waren weer leidend in onze doelgroepen. De tevredenheidscoefficïent van onze vaste kijkers was weer significant hoger dan de marketing reports van vorige sequence lieten zien. De parameters van de afgelopen vier kwartalen verraden een gestage groei in ons segment dus we zijn evident harder aan het groeien dan het vorige tijdvak.”

Zo een antwoord en je promotie binnen Talpa is binnen.

Gast
Frans RTL
januari 6, 2021 10:37
Antwoord op  Hans Voorthuizen

Ja-knikkers als een formule voor succes.
Je moet er het geld voor hebben natuurlijk.

Gast
Neo
januari 6, 2021 10:17

Ja mensen, dat gebeurt er met je als je omringd wordt door ja- kn ikkers

Gast
Luister
januari 6, 2021 10:01

Droom lekker verder, John. We zien iedere dag de kijkcijfers.

Gast
Topi
januari 6, 2021 09:34

John is een top man 👍

Gast
Frans RTL
januari 6, 2021 09:39
Antwoord op  Topi

Bruine arm.
Topi van de SBS.

Gast
Donald Dumped
januari 6, 2021 20:24
Antwoord op  Topi

Eerder een toB man

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 6, 2021 09:23

John de Mol werkt al zijn hele leven keihard en zou de rest van zijn tijd op aard van de goeie dingen des levens kunnen gaan genieten maar de man werkt onvermoeibaar door en betaalt flink mee om verzorgingsstaat nederland in stand te houden!uitkeringen en zo… RESPEKT!

Gast
Frans RTL
januari 6, 2021 09:39
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Lekker surfen in de baas zijn tijd.
Lang leve Talpa.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 6, 2021 10:13
Antwoord op  Frans RTL

Ik heb geen banden met de TV wereld hoor maar ik respekteer mensen die met hard werken iets bereikt hebben op welk gebied dan ook,that’s all

Gast
GrijzePilion
januari 6, 2021 09:59
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Dit klinkt net zo realistisch als een overval op Gordon. Hou op hoor.

Gast
jan````````````````````````
januari 6, 2021 11:50
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Op deze site zitten voor 80% RTL de bie len die graag zouden zien dat Talpa failliet zou gaan , SBS6 en alles zien verdwijnen, maar dat zal nooit gebeuren en als het gebeurt is dat ook heel slecht voor RTL ,maar ze zijn te dom om dat te begrijpen

En als de hele handel zou worden overgenomen door een ander Mediabedrijf , zijn we dan opeens wel gelukkig met SBS6 ?

Het zit hier echt vol rand de bie len op deze site , die echt van het padje af zijn

Als men eens ook andere mediasite leest , dan zouden ze niet zo negatief schrijven over Talpa

er wordt nog steeds personeel aangenomen, dus gaat het bedrijf Talpa niet slecht

Gast
T.E.D.
januari 6, 2021 09:21

Volgens mij gaat de SBS6 vooravond prima, 350 duizend kijkers om 1800u voor lingo, 450 duizend om half zeven voor 50/50, 1900u 600 duizend kijkers voor Lang Leve de Liefde en een half miljoen voor 1930/2030 met Mr. Frank Visser.

Dat is in jaren niet zo consequent goed geweest, prima fundering om op door te bouwen!

Gast
Frans RTL
januari 6, 2021 09:38
Antwoord op  T.E.D.

Goedemorgen.
Ook zojuist de opdracht gekregen om deze site in de gaten te houden zeker… Kopje koffie erbij… Groetjes aan de talparedactie..

Gast
Sven L.
januari 6, 2021 09:47
Antwoord op  T.E.D.

Niet helemaal met je eens. Die vooravond is al zo vaak gewijzigd; ik weet echt niet wat ik op die zender kan verwachten tussen 18-20. Bij minste of geringste tegenslag wordt die hele programmering omgegooid, niet echt langetermijnvisie.

Gast
Chiel
januari 6, 2021 09:57
Antwoord op  T.E.D.

Anderhalf jaar geleden nog met Lingo en Man Bijt hond. Boven GTST kwam het uit, richting het miljoen.

Gast
Sven L.
januari 6, 2021 10:06
Antwoord op  Chiel

Dus dat! Was een prima volgorde. Ik had het langer de kans gegeven om te embedden bij de kijker.

Gast
Frans
januari 6, 2021 10:29
Antwoord op  Chiel

Achttien maanden geleden…

En waar is Lingo gebleven?
En waarom is Man Bijt Hond weer verdwenen?

Gast
Mick
januari 6, 2021 11:55
Antwoord op  Frans

Lingo deed het erg goed om 20.00 uur. Had moeten blijven. Haalde meestal wel 550.000 tot 600.000
Man bijt hond zakte steeds verder weg naar 400.000.

Gast
Niek
januari 6, 2021 10:27
Antwoord op  T.E.D.

Het is alleen niet consequent goed. De dag ervoor had 50/50 350.000 kijkers en Frank Visser 380.000 kijkers, het schommelt nogal. De aantallen kijkers lijken soms wel redelijk, maar als je naar de marktaandelen kijkt schiet je er weinig mee op. Gisteren kwam SBS uit op 8,7%, nog niet de helft van RTL4. Ja SBS6 heeft nu vaker wat goedscorende programma’s (Linda de Mol shows, Meilandjes, Wvd3 etc) maar overall komt het niet in de buurt van RTL, laat staan de NPO. En ik zie ook geen vooruitgang in Veronica/Net5. VI is echt een beetje aan het stagneren/dalen en alle nieuwe content op Net5 scoort beroerd. Ja op het oog doet SBS het beter dan voor JdM aan het roer stond, maar vind het behoorlijk teleurstellend aangezien je zoveel grote sterren naar je zender hebt gehaald en het toch zijn missie was om dicht bij RTL4 in de buurt te komen…

Gast
Niek
januari 6, 2021 10:30
Antwoord op  Niek

Het begon er toch mee dat JdM van RTL wilde dat ze samen gingen? En het dreigement was dat ie anders RTL wel ff kapot zou maken. Tot nu toe lijkt RTL alleen maar sterker te zijn geworden en hebben ze bovendien een voorsprong met Videoland. Ik zie niet in wat JdM is opgeschoten met SBS en vraag me af of Linda echt heel blij is bij SBS. Haar programma’s scoren redelijk maar veel minder dan bij RTL en het helpt de zender als geheel nauwelijks vooruit.

Gast
Mick
januari 6, 2021 11:56
Antwoord op  Niek

Videoland is echt een aanfluiting. Zeer interessant voro tienermeisjes met veel romcoms. Super oninteressant voor mannen. RTL zou een speciale Videoland filmstudio moeten bouwen met buitensets enzo.

Gast
talloo
januari 6, 2021 11:53
Antwoord op  T.E.D.

50/50 doet het verbazingwekkend goed, want die quiz is best saai.

Gast
Kees
januari 6, 2021 09:12

Hoe jammer ook voor sommigen hier, het is wel waar. In de commerciële doelgroep 25-54/59 stijgen de Talpa zenders wel degelijk.

Gast
Sven L.
januari 6, 2021 09:26
Antwoord op  Kees

Maar wel veel en veel te langzaam. Ik denk dat RTL uiteindelijk aan het langste eind gaat trekken. Dit is op lange termijn niet houdbaar (voor beide partijen) en er zal hoe dan ook een samensmelting gaan komen.

Gast
Frans
januari 6, 2021 09:37
Antwoord op  Kees

Goedemorgen Talpa trol.

Gast
Nils Holgersson
januari 6, 2021 09:09

Wind in de zeilen maar het schip zit nog steeds aan de grond.

Gast
GrijzePilion
januari 6, 2021 09:06

Waarom blijft die crimineel een podium krijgen? Enkeltje gevangenis voor John de Mol en zijn hele clan!!!

Gast
oja
januari 6, 2021 08:53

Als ik naar de kijkcijfers kijk zie ik geen vooruitgang… maar waarschijnlijk in doelgroep x, op tijdslot y, met interesse z en kooppatroon b zijn ze marktleider of winnen ze marktaandeel. Wie zoekt zal vinden… De focus op goede content mist totaal. Paniekvoetbal met wat anderen doen, slechte doorkijkprogrammering etc. Consument is niet te vatten in tabellen meer. Gewoon goede content maken is key en win je mee. Niet met de waan van de dag en andere zenders en profeten die denken te weten wat ik en de rest wil, doet etc.

Gast
Annette K.
januari 6, 2021 09:15
Antwoord op  oja

Precies.
Het was al vervelend om naar te kijken.
En nu is het een zooitje.
Dat John nu beweert dat de kijker de zenders weer vindt komt waarschijnlijk omdat er nu te laat wordt gestart met de reclameblokken en de kijker tijdens het zappen eventjes blijft hangen tot het andere kanaal weer verdergaat.

✔️ PLAUSIBLE

Gast
Kees
januari 6, 2021 08:50

Bla bla bla, de cijfers zeggen toch echt iets anders

Gast
Wat fijn dat je er bent
januari 6, 2021 08:50

Het is een kwestie van eerlijk zijn (en kijken).
Gisteren aankondiging Tijd voor Max gezien en geschakeld naar SBS.
Gasten waren daar veel boeiender en waren geen flut onderwerpen, Senaatsverkiezing USA, Over het massagraf in Vianen, het falen van het kabinet inzake het coronabeleid enz.
Los en luchtig. Het o en wee en geklaag van de Max presentatoren die bij het woord corona alleen al steigeren heb ik wel gezien.
En dat geldt voor meer SBS programma’s.
Bij pulp haak ik af maar succes John.

Gast
Frans RTL
januari 6, 2021 09:43

Bij pulp haakt iedereen af, dat is logisch.
Daarom is Nederland de nationale camping zender gaan mijden als de pest.

Gast
Toon K.
januari 6, 2021 08:45

Het maakt John dus niet uit dat zijn buurman straks een veroordeelde vrouwenmishandelaar is. Heel bijzonder om daar trots op te zijn.

Gast
Paul
januari 6, 2021 08:48
Antwoord op  Toon K.

Zo vader zo zoon/buurman.

Gast
COkijkers
januari 6, 2021 08:45

Whaaa John gelooft nog in sprookjes, de kijkcijfers en het aantal flops zegt heel wat anders. Ontkennen is John de Mol goed in, zijn realiteit is niet de ware realiteit. Mooi praten i.p.v. toegeven dat het slecht gaat is niet zijn beste kant.

Gast
jan````````````````````````
januari 6, 2021 08:50
Antwoord op  COkijkers

ik

SBS de zender is ook veel beter en leuker dan RTL

Gast
Pieter
januari 6, 2021 12:09

Momenteel wel op primetime ja. Alleen SBS6 is gewoon niet af. Mensen zappen toch weg voor het RTL Nieuws. Daar zit echt een gat. Ik denk dat SBS6 een wereldnieuwsprogramma zou moeten maken voor Henk en Ingrid. Presentatoren hebben ze al met Merel Westrik en Roelof Hemmen.

Gast
talloo
januari 6, 2021 12:06
Antwoord op  COkijkers

Steeds meer formats slaan aan op SBS6. Vroeger flopte bijna alles.
Sinds Talpa:

  • Chateau Meiland
  • Cash or Trash
  • BINGO! De 100.000 Euro Quiz
  • Wie het laatst lacht…
  • We Want More
  • Wie van de drie
  • Miljoenenjacht
  • Ik hou van Holland
  • Deze Quiz is voor Jou
  • Linda’s Winter/Zomermaand
  • Hoge Bomen
  • Wij Emigreren
  • Familie gillis: massa is kassa
  • De Alleskunner
  • De Top 4.000 Muziekquiz
  • Lang Leve de Liefde
  • Lingo
  • Klein maar fijn
  • The Wall
  • URK!

En ja de rij aan flops is ook groot, maar het is wel handig om een fundament te hebben. Eerst had de zender enkel Utopia, Hart van Nederland en Shownieuws wat het goed deed. Eigenlijk al het weekend amusement flopte op Sterren Springen na.

Gast
deug niet
januari 6, 2021 08:40

Hij bedoelt tegenwind waardoor het schip achteruit vaart

Gast
Paul
januari 6, 2021 08:43
Antwoord op  deug niet

Schip? Vlot van wrakhout.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:44
Antwoord op  deug niet

Haha, gisteren ook weer slechts 15% marktaandeel voor alle zenders samen.

Gast
Hunter
januari 6, 2021 08:47
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Ha ha ha, de grootste zeurder ook weer actief!

Gast
Paul
januari 6, 2021 08:49
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Gaat prima joh.
Eigenlijk gaat het steeds beter! 🤣🤣🤣

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door Paul
Gast
Corine vd W.
januari 6, 2021 08:37

Welke zender kijkt John de Mol?

Ik lees hier elke dag de bedroevend slechte kijkcijfers van de drie Talpa slagschepen en van wind (of zeilen) merk ik niks.

Gast
Johan
januari 6, 2021 08:37

Dit interview is opgenomen voor de Corona uitbraak. In deze periode leek de zender zich goed te ontwikkelen met de nieuwe vooravond met Lingo/Man bijt Hond, op primetime o.a de Meilandjes en de succesvolle weekendprogramma’s met Linda. Op dit moment is Meiland het enige dat nog echt scoort en andere (voor SBS begrippen succesvolle programma’s) doen het hooguit matig tot redelijk. Na de aanvankelijk positieve ontwikkelingen van één / anderhalf jaar geleden, is vast te stellen dat ze enorm veel moeite hebben om het succes vast te houden.

Gast
oja
januari 6, 2021 08:54
Antwoord op  Johan

daarnaast is alles wat john niet wil uitzenden in interview weggeknipt… dus een groot hoesee!

Gast
Pieter
januari 6, 2021 12:13
Antwoord op  Johan

Lingo moet gewoon terug naar 20.00 uur. Elke dag Mr. Frank Visser voor een heel uur is echt te veel.

17.00 5 Uur Show met Catherine / Gallyon / Selma
18.00 SBS Nieuws mer Merel / Roelof
18.15 Hart van Nederland
18.30 Quiz
19.00 Lang Leve de Liefde
19.30 SBS Nieuws met Merel & Roelof
20.00 Lingo met Jan

Gast
yuri
januari 6, 2021 08:35

Hahahahahaahahahahaha

geweldige start van de dag, heerlijk bericht, nog niet zo gelachen vanmorgen!

Gast
Paul
januari 6, 2021 08:45
Antwoord op  yuri

Altijd goed voor de spijsvertering.
Even lekker schijten door de sprookjes van John de Mol.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
januari 6, 2021 08:35

In een stuk of drie quotes vertelt Sjon minstens drie aantoonbare leugens. Benieuwd naar het gehele programma!

Gast
Toon K.
januari 6, 2021 08:43

John heeft geleerd van Trump.
Het maakt niet uit wat je zegt.
Als ze erover schrijven dan is het waar.
De alternatieve waarheid.
Daarvan zijn er meerdere in omloop.

Gast
factcheck
januari 6, 2021 08:34

Als je naar de feiten kijkt dan kom je op een andere conclusie.comment image

Gast
Lucy
januari 6, 2021 09:24
Antwoord op  factcheck

Vanwaar die dip bij NPO in april 2019?

Gast
Kermis Televiseur
januari 6, 2021 08:33

Had John maar nooit de familie kermis verlaten. Dan had zn inspanning nog te pruimen geweest.

Gast
Cijfers van gisteren!
januari 6, 2021 08:33

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • SBS 6 scoorde met Uit Het Leven Gegrepen: 444.000 kijkers,
Gast
Pieter
januari 6, 2021 12:15

Wie komt er ook op het idee om ziekenhuis programma’s te maken in coronatijd…

Mensen zijn coronamoe. Mensen willen vermaak, geen leed. Dat horen ze héél de dag al in het nieuws.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:26

Volgens mij leeft hij in een eigen wereld!

Gast
Joost
januari 6, 2021 08:28
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Net als ene Adolf ooit.
Dreetje Hazes zei het niet voor niets.

Gast
Nel-ly Veen&daal
januari 6, 2021 08:32
Antwoord op  Nel-ly Veen&daal

Net als jij.

Gast
Captain Jack
januari 6, 2021 08:25

“Het schip is los van zijn ankers…”

Het schip zwalkt alle kanten op en de kijkers snappen er geen bal meer van. Met Linda erbij stevenen ze af op de klippen.
Niet voor niets zeiden ze in de scheepvaart dat een vrouw aan boord tweespalt en ellende brengt.

Gast
Dirk
januari 6, 2021 08:24

Kijkt volgens mij naar andere zenders

Gast
Nico
januari 6, 2021 08:22

John leeft in zijn eigen wereld.
Zoveel is wel duidelijk

Gast
Hunter
januari 6, 2021 08:22

Opname was voor corona.

De Molletjes kunnen trots zijn. In het najaar gaan ze weer knallen met publiek.
Jr was nog geen aangifte (voor corona) en hij kan terecht trots zijn.

Gast
Joost
januari 6, 2021 08:26
Antwoord op  Hunter

Weer knallen zeg je, Clown Hunter?

Gast
Niels
januari 6, 2021 08:30
Antwoord op  Hunter

In het najaar. 🤣😂👍
Over tien maanden gaat het los.
Tot die tijd gaan ze bouwen.

Gast
COkijkers
januari 6, 2021 08:48
Antwoord op  Niels

Nog zo iemand zonder enige vorm van realiteitszin

Gast
Joost
januari 6, 2021 08:19

Johnnyboy heeft een beetje een lijkkleurtje.
Niet best.

Gast
Trotsie
januari 6, 2021 08:19

Hahahaha die John toch. Hij is echt helemaal het zicht op de realiteit kwijt.

Gast
Marjan
januari 6, 2021 08:17

Dream on, John.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen