Tv-comeback Daphne Bunskoek van korte duur, eruit bij De Slimste

De tv-comeback van Daphne Bunskoek was van korte duur. Ze is maandagavond al na twee afleveringen uit kijkcijfermonster De Slimste Mens gevlogen. “Het is zo jammer”, sprak ze op NPO 2.

Daphne Bunskoek © NPO

Daphne Bunskoek was tot medio vorig jaar dagelijks te zien in de namiddag van RTL 4 met het programma 5 Uur Live. De Postcode Loterij, die achter het programma zat, besloot echter met SBS 6 in zee te gaan. Daar is nu De 5 Uur Show te zien, maar zonder Daphne Bunskoek. Na een halfjaar dook ze vrijdagavond ineens op als kandidaat in De Slimste Mens.

Van winnaar naar verliezer

Waar het Daphne vrijdag in haar eerste aflevering nog lukte om als winnaar uit de bus te komen, vloog ze er maandag alsnog uit. Ze nam het in de finale op tegen Sophie Hermans, maar Daphne delfde het onderspit. “Daphne, we moeten afscheid van je nemen”, merkte presentator Philip Freriks op.

Daphne: “Ja, zo snel alweer, hè Philip?”

Philip: “Ja, zo snel. Het is zo jammer.”

Daphne: “Het is zo jammer. Je leert elkaar een beetje kennen en voordat je het weet sta je weer buiten.”

Philip: “Ja, maar we krijgen er Sophie voor terug.”

Caroline bereikt de max

Voor Sophie Hermans was het haar eerste aflevering. De andere kandidaat in de uitzending van maandag, radiomaker Caroline Brouwer, won de aflevering, maar keert vanavond niet meer terug. Zij behaalde gisteren namelijk het maximum van zeven afleveringen.

Caroline: “Ik dacht echt: ik kom hier en ik ga weer en dat was hartstikke leuk, want ik ben fan van dit programma zoals je weet. Ik had nooit kunnen voorspellen dat ik hier zeven keer zou zitten, dus ik zou tegen iedereen zeggen als je uitgenodigd wordt: zeg gewoon ja, want het kan heel gek lopen.”

Huiverige BN’ers

Daarmee doelt Caroline op de vele BN’ers die niet mee durven te doen aan De Slimste Mens. Afgelopen week gaf Evert Santegoeds bijvoorbeeld nog aan dat hij absoluut nooit mee gaat doen aan het programma.

Evert in Shownieuws: “Ik heb het ooit afgekocht door een vraag te stellen, maar ik doe niet mee. Dan zal je net zien dat ik vragen krijg over Suske en Wiske ofzo, waar ik helemaal niets van af weet. Dan ben je wel heel pijnlijk aan het afgaan.”

Nieuw drietal

Naast Sophie Hermans doen vanavond ook Gallyon van Vessem en Melissa Drost mee aan De Slimste Mens. De uitzending begint om 20.25 uur op NPO 2.

47 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Tracy
januari 13, 2021 06:46

Met de vengaboys

Gast
Tracy
januari 13, 2021 06:45

Ze heeft wel een rijke vriend ex van Irene van de Laar werkte vroeger ook als dj
en heeft veel geld verdiend met die zang groep met het liedje in het Nederlands we gaan naar Ibiza

Gast
Liefhebbende moeder
januari 12, 2021 18:13

Daphne Bunskoek is een stiefmoeder.

Gast
Ariej
januari 12, 2021 15:04

Heb een beetje medelijden met mevr. Bunskoek.
Ik zag haar vaak op TV met die knipperende ogen en hinderlijk zwaaiende handjes. Teken van grote onzekerheid.
( Net als bij die rooie Rademakers van de npo, , die dat ook doet en daarbij ook nog staat te liegen met zn voorgedrukte meningen van “tokkie”publiek )
Bunskoek wil zo graag op TV. Maar die muur is voor haar te hoog. Ga wat anders doen.

Gast
bert
januari 12, 2021 16:44
Antwoord op  Ariej

nou ik kan haar niet vaak genoeg op tv zien, leuke dame, en ik zou er wel een beschuitje mee willen eten

Gast
bert
januari 12, 2021 16:50
Antwoord op  Ariej

Een droeftoeter dat ben je Ariej

Gast
Josefien
januari 12, 2021 13:49

De volgende is die miep van de VVD.

Gast
Bert
januari 12, 2021 13:35

Daphne is beautiful.

Gast
Zusje
januari 12, 2021 11:02

Dan was Roxanne wel even wat beter dan Daphne Bunskoek….
Goh, wat wist die Daphne weinig……
Dat ze één keer de Simste van de dag was, was ook meer geluk dan wijsheid…

Gast
De almachtige Allstar (van de Reaggae Band)
januari 12, 2021 10:51

Het was natuurlijk vooral leuk dat ze de Nederlandse bands niet wist. Zoals je weet wilde Daphne voorheen voornamelijk de intellectueel uithangen. Om een of andere reden was ze vroeger ook wel eens bij Pinkpop of Lowlands of zoiets gevraagd om verslag te doen, waar ze dan vervolgens probeerde de Leo Blokhuis uit te hangen met stompzinnige feitjes die ze vooraf in de wiki had opgezocht. Hier bij de Slimste bleek weer dat ze van Nederlandse popmuziek geen kaas heeft gevreten. Dat is niet erg, MAAR DOE DAN OOK NIET ALSOF verdorie. Dat vieze uit de hoogte doen, dat “oe kijk mij eens intelligent zijn” is zo ontzettend misplaatst! Het grootste succes van Daphne is een programma waarbij mensen huizen slopen! Dat is prima, daar keken mensen blijkbaar naar, dus waarom doe je dat dan niet en hou het gewoon bij waar je goed in bent: kuttv. Waarom moet iedereen nou weer denken dat je geniaal bent? Het grootste dieptepunt was wel Daphne’s bijdrage aan 3 op reis; meer tenenkrommende tv dan Daphne in Noorwegen heb ik zelden gezien. Hoe schlemiel was dat zeg!
Dat gezegd hebbende ging ik met grote ergernis (ja, zo erg was het al gesteld met mij!) de twee afleveringen van de Slimste Mens in, maar al snel bleek ze in de afgelopen jaren wat dat betreft toch het licht te hebben gezien, want het uit de hoogte doen was er gelukkig niet meer bij. Nu ze overal is uitgekotst heeft ze eindelijk door dat opscheppen nergens voor nodig is. Ik zag een ingetogen Daphne die bij haar uitschakeling een stuk sympathieker en sportiever overkwam dan andere verliezers van dit spel. Na alle walgelijke bagger die zij in het verleden op tv heeft uitgehaald, krijgt ze voor mij eindelijk weer eens een positieve beoordeling (niet dat je daar wat aan hebt maar goed). Voor de ‘redeem’-award van 2021 is wat mij betreft nu al de eerste naam van de nominaties bekend…

Gast
Sjantalleke van Einthove
januari 12, 2021 11:16

Lekker kort.
Kan u dit ff samenvatten?

Gast
John K
januari 12, 2021 11:34

De almachtige Allstar (van de Reaggae Band)
ff kort graag.

Gast
observant
januari 12, 2021 13:40

Kunt u of Kun je….

Gast
Sjantalleke
januari 12, 2021 14:58
Antwoord op  observant

Jaja.
En jij weet alles beter, staat daar een beetje te observeren vanaf de zijlijn.
Kan alleen maar mekkeren over de vorm, de kennelijke taalfouten waar jij je aan ergert maar echt deelnemen aan de discussie doe jij niet.

Waarom niet?

Kun je geen partij kiezen?
Vind jij het allemaal wel oke?
Kan het jou wat schelen als de medemens keiharde noten aan het kraken is op een open-forum discussie?
Is er niets anders dat jij kunt dan laf over kannen of kunnen jeremiëren?

En wat te denken van die All-star?
Met zijn ongebreidelde diarree van woordjes, geen idee waar het over gaat, die heeft nog niks van zich laten horen.

Gast
Rossum van Maarten
januari 12, 2021 11:27

Nou, nou wat een negativiteit toch weer over Daphne Billenkoek. Heeft ze jou verlaten voor een vrolijker iemand toevallig?

Gast
John K
januari 12, 2021 11:34

De almachtige Allstar (van de Reaggae Band) korte samenvatting.

Gast
The Dolly Knots
januari 12, 2021 11:50

Goed verhaal. Lekker kort ook, maar is de enter toets van uw toetsenbord kapot?
Of kwam deze frustratie in 1 adem bij u op?
Hopelijk luchtte het op. Ga nu lekker naar buiten de zo’n schijnt.

Gast
bert
januari 12, 2021 17:54

De almachtige Allstar, ga hulp zoeken ,triest figuur

Gast
Janus
januari 12, 2021 10:39

Lekker je gezicht laten verbouwen daphne???

Gast
Paul Lamote
januari 12, 2021 09:43

Tja, niet iedereen is zo slim als Emma Wortelboer

Gast
Harry:-D
januari 12, 2021 09:21

Je moet het positief bezien:

Door ’t verlies van Bunskoek
hebben de kijkers gewonnen.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 12, 2021 09:11

Oh,en daphne sucks,wat een muts

Gast
Jason
januari 12, 2021 09:08

3 vrouwen dan moet er EEN naar huis.

Zo is het spel.

Gast
Ray
januari 12, 2021 09:03

En bedankt weer, voor het verklappen van de uitslag in de kop van een artikel.

Gast
Yvonne van Zuylen
januari 12, 2021 09:29
Antwoord op  Ray

Chagrijnig mormel.
Je h o e f t het niet te lezen hé.
Niemand die jou heeft gevraagd hier te komen kijken of er een uitslag van de Slimste Mens genoteerd staat. Maar wat doe jij als het eigenwijze stuk vreten dat jij bent? Niet nadenken, gewoon kijken, alles lezen, commentaar te typen, huilie-huilie doen over een site die bovenop de actualiteit zit en ze kwalijk nemen dat ze beschrijven wat er gebeurd is gisteravond.

Het maakt mij bijzonder nieuwsgierig hoe jij in het leven staat als er weer Eredivisie voetbal is.
Dan speur je ’s morgens eerst door alle voetbaluitslagen op internet en dan schrijf je zeker en vast naar elke nieuwsrubriek om te klagen dat ze de uitslag hebben weergegeven terwijl jij die niet wilde weten – en omdat ze nu jouw pretje bederven – en omdat je nu voor niks je Magnavox Stereo videorecorder hebt geprogrammeerd om 8 uren voetbalwedstrijd achteraf te kunnen bekijken.

Heb je geen werk of een liefhebbende vrouw om jou de dag op een leuke manier bezig te houden?
Moet jij voor jouw vertier de mensen van deze mediasite op hun huid zitten teneinde er een goed gevoel aan over te houden?
Vind jij dat normaal?

Gast
David
januari 12, 2021 09:36
Antwoord op  Yvonne van Zuylen

Hahaha

Gast
Chiel
januari 12, 2021 09:57
Antwoord op  Yvonne van Zuylen

🤣👍

Gast
Ray
januari 12, 2021 10:45
Antwoord op  Yvonne van Zuylen

Je bent grappig, dat wel.
Ik vind het vervelend dat ik nu al niet eens meer de voorpagina van MC kan bekijken zonder de uitslag van een programma dat ik nog wil terugkijken verklapt te zien worden. Wat heeft het nou voor zin om dit in de kop van het artikel te zetten? Sowieso, wat is dit voor nieuws? Nergens voor nodig.
En trouwens, voetbal interesseert me geen ene hoeremoer, dat je het weet.

Gast
Huismaker
januari 12, 2021 08:57

Trouwens, de NPO op haar best:
Gisteren bij Op1: “Waarom gaan mensen nog naar buiten ’s avonds ? Het wordt tijd voor SPERRZEIT ! En de ramen afplakken, anders komt Het Virus naar binnen. 75 jaar vrijheid, was voldoende voor jullie. Plebs ! En in de avond naar buiten ? We sturen de BOA’s (vroeger NSB) op jullie af ! Net als die kindjes, die hun vriendje met k*nker wilden verwelkomen. Binnen blijven. Begrepen ? ”
En vanochtend bij WNL “Waarom gaan mensen naar hun werk of bedrijf ?” Ze moeten werkloos worden of failliet gaan. Daarmee geven zij het goede voorbeeld en zijn dan ware deugmenschen geworden”
GEBEURT DIT ALLEMAAL ECHT ?

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 12, 2021 09:10
Antwoord op  Huismaker

Ja dit gebeurt allemaal echt,maar het wordt allemaal nog veel erger hoor ,Don’t Worry,Trump was de laatste barriere tegen de fascisten van big tech en corrupte politici!

Gast
Paul Lamote
januari 12, 2021 09:45
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Trump een barriere tegen facisten?
Ik geef toe, je hebt wel gevoel voor humor.

Gast
🚨wappie allert🚨
januari 12, 2021 09:14
Antwoord op  Huismaker

Goedemorgen kneuzen.
Jullie zijn er weer vroeg bij met je gekonkel.
Is er weer geen toezicht bij de dagopvang?
Succes ermee.
Benieuwd wat jullie vandaag weer verzinnen

😆🤣😂😆🤣😂😆🤣😂

Gast
Paul Lamote
januari 12, 2021 09:44
Antwoord op  Huismaker

Zeurkous, ga wat nuttigs doen.

Gast
WEST*
januari 12, 2021 09:53
Antwoord op  Huismaker

de avonklok wordt zeker van stal gehaald maar heeft ook voordelen, men gaat vroeger slapen,of iets doen waardoor er meer kindjes komen , of de zenders krijgen meer kijkers
voor de zenders goed vooruitzicht en als de kindjes groot worden kunnen ze in 2030 nog jaren mee met the mask singer lego knikkersp[el the voice en ander op kinder gerichte programma
productie bedrijven moeten nu daar op inspelen en op kinderen gaan richten

zoals het bedenken van nieuwe
swiebertjes
pipo de cloon
hamelen
oebele
titatovenaar
stuif es in
varen is fijner dan je denkt
morgen gebeurt het
wie wil mijn marmotje zien
sesamstraat
teletubbys
en de vele andere op kleuter en kinderen gerichte programmas

De jeugd van straks moet je nu binnenhalen voor de toekomst

Gast
Umberto
januari 12, 2021 12:14
Antwoord op  Huismaker

Ga lekker sjoelbakken.
Maar vergeet morgen vroeg niet de Nerlandsche vlag te hijsen hè

Gast
bert
januari 12, 2021 16:57
Antwoord op  Huismaker

Huismakertje ga terug naar school, en vraag dan vooral extra lessen geschiedenis , Droeftoeter!

Gast
Zoloto
januari 12, 2021 08:41

De Slimste mens = Stompzinnige TV
Alleen narcisten doen er aan mee

Gast
Babs74
januari 12, 2021 08:40

Dit is toch geen nieuws? Zij is kandidaat geweest in een spelletje op tv… gaan jullie nu over alle zgn. BN-ers die meedoen aan een tv-spelletje een artikel schrijven? Krijgen jullie het nog druk….

Gast
Frans F.
januari 12, 2021 08:38

Toch jammer.
Ze had speciaal nog d’r haar geknipt voor dit tv+optreden.

En wat een knappe vrouw is dit.
Geen fillers of facelift voor Daphne.
Geen wonder dat die nooit bij SBS of Net5 binnenkomt. Linda, Patty en de rest zouden stikken van jaloersheid over zoveel schoonheid.

Daphne Bunskoek altijd +1

Gast
David
januari 12, 2021 09:40
Antwoord op  Frans F.

Knap? Ze heeft een smoel alsof ze een fles azijn heeft leeggezopen.
Overigens was ‘jouw’ Daphne de 1e Nederlandse golddigger ooit.

Laatst bewerkt 10 dagen geleden door David
Gast
WILLEM
januari 12, 2021 10:09
Antwoord op  Frans F.

Jammer Daphne, durf,lef en eerlijkheid siert je. Volgende keer beter.

Gast
Roel
januari 12, 2021 10:33
Antwoord op  Frans F.

Daphne ging ooit na haar dagelijks Fortuyn bashen op NPO ontbijt TV vrolijk naar RTL Boulevard om samen met Kwalbert verontwaardigd verslag te doen over de overstap van Spijkerman naar de commerciëlen. Een stap die zij enkele weken eerder maakte. Dit deugmeisje is echt wel opportunistisch genoeg om naar SBS of Net5 te vertrekken.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 12, 2021 08:38

Ex RTL. Daar kom je niet slimmer uit.

Laatst bewerkt 10 dagen geleden door Ne-ll-y Veen-en-daal
Gast
Loverboy
januari 12, 2021 08:34

Ik zou haar zo graag eens goed in dr anus willen kieren!

Gast
Raarten van Mossem
januari 12, 2021 08:32

Godallemachtig. Je zou toch verwachten dat Bunskoek langer in de race zou blijven…

Gast
Eva
januari 12, 2021 08:22

Vroeg me af of ze onder een steen geleefd had, wat een onnozelheid

Gast
Boris
januari 12, 2021 08:17

Viel niet mee met de kennis van Daphne. Wel gelachen om haar antwoord over Natasja Harlequin

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen