‘Turnzusjes Wevers zagen er smakeloos uit in talkshow Humberto’

De turnsters Sanne en Lieke Wevers zagen er zondagavond smakeloos uit in de talkshow van Humberto Tan. Hun bloesjes waren echt verschrikkelijk. Dat heeft Johan Derksen gezegd in Veronica Inside.

Lieke en Sanne Wevers © RTL

De Wevers-zusjes zaten aan tafel om te praten over het Olympische seizoen 2021, de aantijgingen tegen hun vader en het heftige bestaan van een turnster op topniveau. Johan Derksen zat voor de buis, maar was wel héél erg afgeleid door de outfits van de zusjes. Afschuwelijk, vond hij het.

Verbijsterd

Johan wist niet wat hij zag. “Ik heb verbijsterd gekeken naar de zusjes Wevers. Het zijn leuke meiden en die meiden komen uit zo’n turngezin. Die zijn allemaal maniakaal en moeten vier keer per dag op een weegschaal. Dat moeten ze zelf weten, maar ze zijn zo opgegroeid in het turnen en zitten zo veel in de sporthal, dat ze een beetje uit het oog verloren hebben wat de mode is.”

De Wevers-zusjes droegen mode uit het jaar nul, aldus Johan. “Ik zag ze zitten en ik denk: óf die moeten nog naar een gekostumeerd bal óf ze hebben klederdracht aan. Ik denk: als je een meisje bent en je komt op tv, dan kijk je even in de kast om een leuk truitje aan te trekken.”

De Zak van Max

Het is bizar dat dit nog bestaat, vindt Johan. “Ik heb gebiologeerd zitten kijken naar het bloesje van die mevrouw (foto: links). Alles was er verkeerd aan. Op het woonwagenkamp zouden ze het in De Zak van Max stoppen. Het was echt verschrikkelijk. Ik heb nog nooit twee dames zo smakeloos gekleed op tv zien zitten. Dat zijn geen meisjes, maar volwassen vrouwen van 28.”

“Ik vind dat als je naar de tv gaat als vrouw, dat je er wel wat aandacht aan moet besteden. Het zegt veel over die meisjes, want die lopen alleen maar in turnpakjes. Ze hebben allerlei modegrillen gemist.”

Tot slot: wat vond hij van Humberto? “Ik vond dat Humberto het goed deed. Ik heb er met plezier naar gekeken.”

156 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Proderksen
januari 15, 2021 10:32

Derksen heeft m.i. volkomen gelijk. Het zag er echt niet uit die kleding van de zusjes Wevers. Had de redactie niet in kunnen grijpen??

Gast
Irene
januari 15, 2021 10:16

Zijn prachtige meisjes.

Eigen smaak. Deze blouses zije juist in de mode. Is wat je aan.hebt zo belangrijk??

Als Johan dat vindt ik het dan niet tijd dat achterhaalde lange haar en onfrisse gezicht op te knappen.

Kijk zelf in de spiegel.

Iedereen de maat maar nemen.

Hij wordt stront vervelend.

Gast
Cis
januari 15, 2021 10:30
Antwoord op  Irene

Eens. Onverzorgd gezicht van Johan. Maar dar zullen we wel niet mogen vinden

Gast
Eggie Eskes
januari 15, 2021 12:14
Antwoord op  Irene

jij heb volkomen gelijk wat een walgelijke vent hij is nog met haloween bezig onfris figuur

Gast
Frank B
januari 15, 2021 07:47

Waar houdt die flapdrol van een Derksen zich nu weer mee bezig? Is hij nu ook toegetreden tot de modepolitie? Eens te meer geeft hij blijk van zijn enorme onnozelheid.

Gast
Ladyscotty1
januari 15, 2021 03:40

Dit keer ga je te ver Johan hangsnor er is niets mis mee met die blouses mooi vind ik ze. En Johan een kapperbezoeknbij jouw hoognodig.

Gast
M Briel
januari 14, 2021 20:15

Mijnheer Derksen is zelf waarschijnlijk niet op zijn looks geselecteerd. Het is mij trouwens ook niet duidelijk waar dan wel op. Het is vast ook niet doorgedrongen bij bij mijnheer Derksen dat het een duidelijk verhaal was van de dames.

Gast
egon
januari 14, 2021 18:59

Ik vind het veel erger dat Humberto Tan. die ik als TV maker zeer hoog heb zitten is afgezakt naar een schreeuwende en stammende presentator. Als je zo onbeschoft tegen een man als meneer Hiddema praat en hem steeds in de rede valt verdien je totaal geen respect.

Gast
Gerry Haverhals
januari 14, 2021 16:57

Jeetje Johan Derksen kijk naar jezelf.

Gast
Michel
januari 14, 2021 16:41

Wat kan het mij schelen wat iemand aan heeft, als zij zich goed voelen in die kleding moeten ze het vooral doen. Zolang je er niemand mee schokeerd een goed hart is toch belangrijker.

Gast
Gerry Haverhals
januari 14, 2021 18:07
Antwoord op  Michel

Helemaal mee eens.

Gast
Marco
januari 14, 2021 12:28

Wat een zeikert

Gast
DJK
januari 14, 2021 05:49

Die meiden hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om prinsessenjurken aan te trekken. Geef ze eens ongelijk. Misschien worden ze zelfs wakker gekust door prins Humberto

Gast
T.Helmus
januari 13, 2021 23:56

Over het algemeen mag ik Johan Derksen wel…echter als een oude man van boven de 70 moet hij zijn grote mond dicht houden over de kleding van jonge dames. Het is wat dat betreft onbeschoft wat hij uitkraamt over hun kleding! Voor de zusjes Wevers…negeer het gezwam van deze (wat deze opmerkingen van hem aangaande jullie kleding gaat) idioot!!! De
zgn bekendheid van hem maakt het een zichzelf overschattend mannetje!

Gast
Simone
januari 13, 2021 21:42

Wat te denken van de mannen? lange, onverzorgde haren ( blijven hangen in hun wilde jaren 60) , smakeloze shirts, te krappe overhemden over dikke buiken, slechtzittende colberts, oubollige kleuren en printen op hun shirts of overhemden, Als hobbezakken gekleed. Johan wees ook eens kritisch over de mannen. Neem zelf eens een voorbeeld aan Humberto Tan, die begrijpt dat je als man ook eens vaker in de spiegel moet kijken.

Gast
benqx
januari 13, 2021 21:28

Dreksen denkt dat hij niet meetelt als hij geen afwijkende mening overal over heeft.En dan altijd maar die leuke jongen uithangen over zijn zelfspot.Trap er niet in wat dat enige zoontje van n jantje hagel politieagent allemaal uitbraakt

Gast
Marianne
januari 13, 2021 20:24

Nee Johan ziet er lekker uit☹️

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 19:57

Ik ruk me altijd af terwijl ik naar die twee sletjes kijk

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:09
Antwoord op  Grote Smurf

Lekker rukken aan die rekstok!

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:10
Antwoord op  Grote Smurf

Rukstok!
Haha haha haha haha!

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:11
Antwoord op  Grote Smurf

Geile Smurf

Gast
benqx
januari 13, 2021 21:40
Antwoord op  Grote Smurf

Met n pincet en vergrootglas en je moeder kijkt er na,homomietje

Gast
T.Helmus
januari 13, 2021 23:57
Antwoord op  Grote Smurf

Hoe simpel kan je zijn!

Gast
Makkie
januari 14, 2021 05:40
Antwoord op  Grote Smurf

Neem er de tijd voor Ouwe Rukker.

Gast
Johan
januari 14, 2021 10:13
Antwoord op  Grote Smurf

Jij MOET wel de cabaretier van de familie zijn

Gast
Gerry Haverhals
januari 14, 2021 17:00
Antwoord op  Grote Smurf

Sukkel

Gast
Hans Borsele
januari 13, 2021 19:56

Wat een kanjers ..!Wat een prima babbel..ga daar maar zitten gebukt onder zoveel negatieve belangstelling!..de weg waar zij voor gekozen hebben is dapper én dat ze zover gekomen zijn..fantastisch!..alles wat daarvoor nodig was is voor die meisjes én begeleiders een pijnlijke ervaring, maar blijkt een noodzakelijke keuze, afijn zo heb ik het ooit zelf ervaren en het uiteindelijke resultaat poetst veel narigheid weg en maakt het gevoel van trots en belangrijkheid na alles de moeite waard..💕

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:08
Antwoord op  Hans Borsele

Kanjers in die bloesjes
Lekkere prammen, stevige melkers!!

Gast
Tim
januari 13, 2021 18:30

Johan heeft wel een beetje gelijk.. al is het ook wel wat overdreven hoor. En voor iedereen die zegt: hij ziet er zélf niet uit.. Johan is man, dus dan boeit het niet. Mannen zijn holbewoners. Vrouwen popjes. Toch? Hehe! ^^

Gast
Jacqueline
januari 13, 2021 17:29

Of Johan verstand heeft van mode, met zijn lelijke jasjes..ik vond ze er prachtig uitzien..

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:17
Antwoord op  Jacqueline

Prachtig niet waar? Lekker zitten soppen voor de buis mevrouw?
Geile meid, hete teef!

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:18
Antwoord op  Grote Smurf

HOER!

Gast
Gerry Haverhals
januari 14, 2021 17:02
Antwoord op  Grote Smurf

Wie mag jij wel zijn met je grote mond.

Gast
Timor
januari 13, 2021 16:11

Meneer Derksen, nu doet u zelf iets waar u zo tegen gekant bent. Ik ben een fan van u en het programma VI maar dit valt mij van u tegen. U lijkt nu wel een kwade oude roddel tante. Niet leuk, niet nodig en niet belangrijk!

Gast
Ikke
januari 13, 2021 15:15

Johan is uit het museum gestapt, denkt nog 200 jaar terug, daar komt zijn kleding ook vandaan.

Gast
Lydia
januari 13, 2021 15:05

Man vader opa laat die meisjes met rust.Ze deden het fantastisch.Let op jezelf ouwe

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:19
Antwoord op  Lydia

Hou je smoel
Slettebak!

Gast
Have
januari 13, 2021 14:09

Johan Derksen moet zich alleen met voetbal bemoeien en verder niets dat is al moeilijk genoeg

Gast
Slipknot
januari 13, 2021 13:46

Wat zit eronder is de vraag

Gast
Woonwagenkampbewoner
januari 13, 2021 13:32

Wij winkelen altijd bij de wibra of de zeeman,dussss

Gast
Koorddanser
januari 13, 2021 15:12

Ik ga altijd naar de Zeebra. Tokkiewinkel bij uitstek. Vorige week kwam ik er Santegoeds tegen. Hij was op zoek naar een coltrui en wees daarbij ten overvloede op z’n XXL-strot. Allemachtig, wat daar allemaal in en doorheen gegaan is!

Gast
Bart
januari 13, 2021 12:19

Een keihard triootje met die twee zou ik wel willen, ze mogen op mijn turnpaal komen zitten.

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:21
Antwoord op  Bart

Prima
Zal ik mijn rekstok dan in een van die strakke aarsjes rammen?

Gast
Sander S.
januari 13, 2021 11:47

Ik vond ze er wel smakelijk uitzien.

Gast
Ronnie
januari 13, 2021 09:47

Ik ben het vaak eens met Johan, maar als er iets is waar hij niks over moet zeggen, is het wel mode. Wat een onzin.

Gast
Lenze Kramer
januari 13, 2021 07:57

Aldus Johan Derksen, met zijn snor waar de spaghettislierten nog in hangen en die een pak draagt dat is gemaakt van stof bestaande uit een patroon van een grasveld.
Zo seksistisch weer, om vrouwen gelijk te beoordelen op hun kleding. Ze kunnen heel wat zeggen over de ordi, smakeloze merkkleding van mannelijke voetballers, maar dat doen ze niet.

Gast
Mark
januari 13, 2021 17:41
Antwoord op  Lenze Kramer

Fout. Hij beoordeelt de dames niet, hij beoordeeld hun kleding. En hij zegt wat veel kijkers denken: lelijke blousjes.

Gast
Lenze Kramer
januari 13, 2021 18:56
Antwoord op  Mark

Nee, zo werkt het niet.

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 13, 2021 07:43

De Snor heeft gelijk. Dit ziet er niet uit!

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 13, 2021 07:44

Goed dat Johan de waarheid vertelt en niet wegkijkt!!1!

Gast
Timor
januari 13, 2021 16:14

Kijkt u weleens in de spiegel? Eerlijk bedoel ik.

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:24

Het gaat er uiteindelijk om wat er in de bloesjes zit!
En in de broekjes natuurlijk!

Gast
Annemarie
januari 12, 2021 23:53

Wat een seksistisch geleuter van Dertien. Als je als vrouw op tv komt moet je dus iets leuks aantrekken….
Bedankt voor de styling tips Johan, nu jij nog!

Gast
Annemarie
januari 12, 2021 23:53
Antwoord op  Annemarie

Dertien = Derksen

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:26
Antwoord op  Annemarie

Wat nou Dertien = Derksen?
Raar wijf! HOER!

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:28
Antwoord op  Grote Smurf

Slettebak, snol
Vieze gore pot!

Gast
Gerry Haverhals
januari 14, 2021 17:07
Antwoord op  Grote Smurf

Gatver. Wat moet jij een engerd zijn.

Gast
Fritsiepilsie
januari 12, 2021 22:49

Ben een fan van Derksen maar dit gelul over hoe die turnmeisjes eruit zien op tv gaat nergens over natuurlijk.
Is maar bijzaak hoe je gekleed bent en zoiets kan je denken als je t ziet maar om daar later in je VI show opmerkingen over te maken slaat kut op Dirk beste Johan.
Jammer maar was niet des Derksens dit commentaar !

Gast
Jimmy
januari 12, 2021 22:40

Ja hoor het is weer zover.Weer vrouwen die hij uitnodig.Het is en blijft een vrouwen jager.Zielig eikel!

Gast
Meindert Kramp
januari 12, 2021 22:38

De snor is natuurlijk meer gecharmeerd van het type The Devil’s Daughters met hun rockabilly.
https://www.youtube.com/watch?v=RUpDslHSLbU

Gast
Elly
januari 12, 2021 21:36

Nou,(helaas voor Sanne en Lieke)ik vond de meiden er allebei ook emotioneel en gebroken uit zien !! Ik denk dat als Vincent niet hun vader geweest was er hele andere verhalen naar buiten waren gekomen maar het zit in ieder kind dat je geen verraad pleegt naar je ouders !!

Gast
Klaas
januari 12, 2021 21:24

En wat te denken hoe die EIKEL van een JOHAN DERKSEN er uitziet. Zijn uitwendige gestalte geeft weer hoe hij er ‘van binnen’ uitziet.

Gast
Gerrit
januari 12, 2021 21:45
Antwoord op  Klaas

ik vind dat Johan wel gelijk had zijn prachtige meiden maar deze kleding niet

Gast
Truus
januari 12, 2021 22:39
Antwoord op  Gerrit

prinsesjes gebleven

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:31
Antwoord op  Truus

Hoeren zijn het!

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:30
Antwoord op  Klaas

LET JE WOORDEN!
ENDELDARMTOERIST, SLUITSPIERMUSKETIER, REETKEVER, BRUINWERKER!

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 12, 2021 20:53

Als ik hunnie was zou ik niet eens meer voor neederland willen uitkomen,dat gezeur altijd,in nederland tel je als sporter alleen mee als je GOUD wint dan “mag” je op de foto met politici en ander vuig volk.

Gast
Timo
januari 13, 2021 17:40
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Volgens mij heeft wevers goud gehaald, dus je slaat de plank wat mis

Gast
Gerry Haverhals
januari 14, 2021 17:09
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Hou maar op. Is alleen maar jaloezie.

Gast
Jacob
januari 12, 2021 20:42

Johan wat ben je toch een ontzettende ouwe zeiker.
Moet je toch kijken hoe je er zelf uitziet, met dat vieze lange grijze haar en die zeiksnor, waar nog wat restanten inzitten van etensresten en ander snotneus!

Gast
Gerrit
januari 12, 2021 21:47
Antwoord op  Jacob

maar wel goed gekleed

Gast
Jan
januari 12, 2021 22:41
Antwoord op  Jacob

Met zo’n coronasnor mag hij wel ieder uur een vers mondkapje nemen.

Gast
Rob
januari 12, 2021 20:34

Net of die idioot er netjes uitziet , die is ook nu niet omgaan te zien en te horen, wat die nog op TV doet?

Gast
Louis
januari 12, 2021 20:02

Ik kan best lachen om de recht toe recht aan commentaren van Derksen. Ik vind wel dat heel persoonlijke aanvallen niet echt kies zijn. Waarom zou je meiden die verder helemaal niet opvallen door raar gedrag of wat dan ook, zo beledigen.
Johan, beste kerel, ik vind je echt onterecht onaardig voor deze 2dames. Mode is ook maar iets subjectiefs. Mode gekken, vaak zonderlinge mannetjes, bepalen ieder jaar weer een nieuw randje of zoiets aan jurkjes en manteltjes. En hups daar gaan al die koopzieke vrouwen weer die zelf helemaal geen eigenwaarde hebben.
Wees je zelf, zoals deze twee dames, daar heb ik respect voor en ik baal bijvoorbeeld van al die gescheurde broeken , met gaten en scheuren of klodders verf. Vind je dat dan modieus. Ik niet hoor.

Gast
Wouter
januari 12, 2021 20:19
Antwoord op  Louis

Mooi gesproken. Vind dat jullie allebei gelijk hebben,ook Johan. Maar Johan had ze.commentaar voor zich mogen houden. En dat nou net.Johan daar commentaar op moet.geven,hij kleed zich zelf ook alsof die.in de jaren.”70 is.blijven hangen.

Gast
Peter
januari 12, 2021 19:57

Alsof ze op het woonwagenkamp ergens verstand van hebben, vreselijk volk met vreselijke tradities en vreselijke kleding. Als ik kleding over heb stuur ik het juist naar het kamp, kunnen die arme tokkie mensen er nog wat mee.

Gast
Wouter
januari 12, 2021 20:21
Antwoord op  Peter

Beter dat je niet.reageerd. Hier reageren mensen met fatsoen,en respect voor andere. En dat het onze.Peter voor geen meter.

Gast
Koale
januari 12, 2021 20:35
Antwoord op  Peter

Moet je hier op ons kamp eens komen vertellen lafbek! Maar dat durf je niet!

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 12, 2021 20:54
Antwoord op  Koale

Kamp vught?

Gast
Wappie van het Eerste Uur
januari 12, 2021 22:46
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Nee Kamp Corona van kampcommandant Rutte

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 20:34
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Jij moet je gemak houden, hoervlag!
Moet ik komen sluitspiermusketier?

Gast
Meindert Kramp
januari 12, 2021 22:43
Antwoord op  Peter

Dan weet jij niet dat het Rosenberg Trio van het kamp komen. Geweldige muzikanten.

Gast
Gerrit
januari 13, 2021 14:31
Antwoord op  Peter

Jij durft. Lijkt mij een aanname die je zomaar doet. Zegt iets over wie jezelf bent.

Gast
allochtoon
januari 12, 2021 19:39

Fan van Derksen, maar hij zou eens zelf in de spiegel moeten kijken. Turnmeisjes zijn veel leuker om naar te kijken

Gast
Koale
januari 12, 2021 20:38
Antwoord op  allochtoon

Liever in zo’n lekker turnpakje wat zo lekker aftrekt eh Ik bedoel natuurlijk aftekent!

Gast
By the way
januari 12, 2021 19:14

Hoe haal je het in je hoofd om dit soort uitspraken te doen. En dan wil Derksen toch graag dat we hem serieus nemen en voor vol aanzien. Dit soort ongemanierde uitspraken helpt dan niet.
Hij zal wel wat extra publiciteit nodig hebben omdat de kijkcijfers van VI al een tijdje dalen.

Gast
please
januari 12, 2021 19:12

Niets mis met deze leuke vrouwen. Komen goed door deze voor hen moeilijke tijden. Knap.

Gast
teuntje
januari 12, 2021 19:10

Valt wel mee

Gast
Polly
januari 12, 2021 19:05

Wat is het een misselijke mens die Derksen. Pak die vent toch eens een keer goed aan ,dat hij zijn smoel een keer dichthoud . Dat de omroepen hem nog steeds vragen , dat snap ik niet.

Gast
Polly
januari 12, 2021 18:57

S

Gast
anonymous
januari 12, 2021 18:55

Mode uit het jaar nul.
Tja, Johan weet natuurlijk niet dat dit weer gewoon in de mode is.🙄

Gast
Jaapww
januari 12, 2021 18:49

Wat is dit voor een smaakloze opmerking in de kop. Dommer dan dom.

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 12, 2021 18:46

Niks mis met deze twee pocket rockets. Laat ze met rust.

Gast
Ome Cor
januari 12, 2021 18:19

Doe dan de zusjes van Lexmond maar met iets van Mars en ‘n stier……, woehahaaa.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen