‘Kritiekloos interview Thierry Baudet door Jort Kelder was strategie’

Het was een strategie om Thierry Baudet zondagavond volledig kritiekloos te laten interviewen door Jort Kelder en Welmoed Sijtsma in Op1. Dat zegt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes op NPO Radio 1.

Thierry Baudet en Jort Kelder © Op1

Thierry Baudet werd in de zondageditie van Op1 niet bepaald kritisch aan de tand gevoel door presentatoren Jort Kelder en Welmoed Sijtsma. Alle kritische vragen moesten van de gasten komen. De tv-recensenten waren het er unaniem over eens: Jort Kelder heeft hier gefaald en Humberto Tan deed het aan de overkant een stuk beter.

Strategie

Het was echter juist een strategie om Thierry Baudet kritiekloos te laten interviewen, zegt Bert Huisjes. “Ik ga je nu uitleggen wat mijn strategie is geweest. Als je met hem spreekt is hij heel erg goed in het poneren. Wat ik heb gedaan is de tegenstand niet zo zeer vanuit de presentatie opvoeren, maar zorgen dat je een evenwichtige tafel hebt.”

De tegenstand kwam bewust van de andere gasten, zegt Bert. “Als het gaat over het virus, daar zat een microbioloog voor aan tafel die er echt heel veel van weet: Rosanne Hertzberger. Naast haar zat Jean Dohmen, journalist van het Financieele Dagblad. Je kunt op deze manier heel veel tegenstand en gesprek opwekken, door gasten goed te selecteren.”

Modererende rol

WNL wil ook in een goed blaadje blijven staan bij Thierry, die recentelijk ook al bij WNL’s Goedemorgen Nederland aanschoof. “Journalistiek wil je Baudet hebben na de neergang en de verpulvering van zijn partij. Dit was de eerste keer dat hij weer echt terugkwam in de spotlights.”

Het is onzin dat de presentatoren van dienst per se kritisch moeten zijn voor een kritisch interview, zegt Bert. “Je kan journalistiek op veel meer manieren organiseren. Als je de uitzending hebt gekeken, was het vuurwerk. Er werd volop gereageerd. Dan kom je erop uit dat de presentatie in een meer modererende rol terechtkomt en niet zelf alle kooltjes uit het vuur gaat halen. Je laat het gebeuren aan tafel.”

Bias

Dat de tv-recensenten het unaniem eens zijn over Jort Kelders teleurstellende prestatie, vindt Bert vooral grappig. “Ik ben altijd heel erg blij met verschillende meningen op een programma. We hebben het er natuurlijk even over gehad. Ik moet altijd een beetje glimlachen als tv-critici uiteindelijk een gezamenlijke lijn trekken.”

Hij vervolgt: “Meestal is dat dan een gezamenlijke lijn waarover ze het diep eens zijn. Ze vinden er allemaal wat van dat je Thierry Baudet aan tafel hebt. Die zou je dan vanuit de presentatie snoeihard aanpakken. Dat vinden ze dan een voorwaarde.”

“Er zit best wel een bias bij een aantal schrijvers over Thierry Baudet. Ik heb er zelf ook een mening over, maar zolang hij een volksvertegenwoordiger is en in de peilingen ook nog op een redelijk aantal staat, wil je hem gehoord hebben.”

Het Mediaforum met Bert Huisjes kunt u hier terugzien.

108 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jana
januari 13, 2021 16:53

Tj

Gast
Sjef
januari 13, 2021 16:20

U mag het prima met mij oneens zijn maar persoonlijk vond ik het een goede discussie die best wat langer had mogen duren. Ben het vaak oneens met Baudet, maar dat betekent niet dat hij dan per se harder aangepakt zou moeten worden ten opzichte van D66/Groenlinks. Beoordeel mensen op hun daden en toets aan de hand van feiten of de uitspraken stand houden. Daarbij zou politieke voorkeur niets moeten uitmaken!

Gast
De Deugkabouter 🧙‍♂️
januari 13, 2021 01:01

Het antwoord van rechts op linkse deugmenschen is rijke aristocraten . Het is allebei tien keer niks .

Gast
Mocro Flavor
januari 13, 2021 08:36

Leven in een aristocratie is zoveel beter dan aangestuurd worden door idealistische ambtenaren uit Brussel, wereldverbeteraars uit de VN en een visieloze minister president aan het roer.

Gast
Jesuismoi
januari 12, 2021 23:14

Alsof Bert (Angry Bert voor intimi) ook maar enige zeggenschap heeft in de strategie van t interview. Hou toch op met me.

Gast
Bor de Wolf
januari 12, 2021 22:04

Bert zegt dat bij het biljarten ook altijd als hij mist: “Ik wilde de tegenstander zichzelf laten verslaan”.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 12, 2021 22:00

Een fatsoenlijke echt rechtse partij wordt meteen een politieke macht-immigranten bij elkaar laten wonen-niet langer welfare for life-alleen kinderbijslag voor werkenden\werkwilligen,harde criminelen langer opbergen,ernstige misdrijven is nooit meer bijstand,enz

Gast
Paul Lamote
januari 12, 2021 21:56

Slappe smoes

Gast
willem
januari 12, 2021 21:10

Han Lips van het Parool , TV recensent , legt het in zijn column haarfijn uit .
Goeie journalistiek , heel duidelijk .
Goed voor de Media gasten om even te lezen .
En zeker ook voor de NPO talkshow presentatoren.

Gast
Nils Holgersson
januari 12, 2021 19:48

NPO is gewoon bang dat Baudet anders niet meer wil komen. Net als Wilders. WNL had wat goed te maken. Hier zijn gewoon afspraken gemaakt en/of men heeft zwakke knieën.

Gast
Mocro Flavor
januari 13, 2021 08:40
Antwoord op  Nils Holgersson

Dezelfde NPO die een applaus documentaire van D66 lijsttrekker uitzendt? Er zijn gepaste momenten om een politicus stevig te ondervragen, dat hoeft (en gebeurt) niet elke uitzending.

PVV en FvD stemmers betalen meer belasting dan heel Links Nederland bij elkaar. Die partijen hebben recht op zendtijd in populaire praatprogrammas op de NPO, zelfs als VVD’er Bert Huisjes dat niet fijn vindt.

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Mocro Flavor
Gast
wim heitinga [de echte]
januari 12, 2021 19:31

Nuja als t strategie was dan vind ik het niet zo erg.

Gast
anthonia
januari 12, 2021 19:08

het was niet om aan te zien,dus al gauw afgehaakt en waarom word jort kelder zoveel gevraagd?? ik vind hem nou niet dat je zegt wat goed!!!! integendeel,trek eens een blik onbekenden open wie weet wat voor goeds daar tussen zitten!!

Gast
Dino-saurus
januari 12, 2021 18:39

Hoorde t op de radio. Vond t verhaal van de vooraf bepaalde strategie niet erg overtuigend klinken.

De collectieve verontwaardiging van de recensenten is overigens best wel lachwekkend.

Gast
anthonia
januari 12, 2021 19:10
Antwoord op  Dino-saurus

precies o wat zijn wij deugers en baudet toch een kneus!het was tenenkrommend al die schijnheilige cabaretiers,je wist direct al hoe het zou gaan bah kinderachtig zooitje ongeregeld.

Gast
Henkie
januari 12, 2021 19:19
Antwoord op  Dino-saurus

Moeten recensisten dan verplicht een afwijkende mening van elkaar hebben? Dan zouden ze allemaal de columns met elkaar af moeten gaan stemmen.

Gast
Josefien
januari 12, 2021 18:30

Hij zat anders best beteuterd te kijken toen zijn spreektijd voorbij was want het ging weer over z’n antisemitische denkbeelden.

Gast
Truus
januari 12, 2021 21:33
Antwoord op  Josefien

Wel precies zijn hoor. Niet ZIJN anti-semitische denkbeelden, want dan ben je net als die onbenullen aan het framen.

Gast
Ome Cor
januari 12, 2021 18:07

Het splintertje in de ogen van zijn aanhangers is inmiddels een zware balk geworden maarreh….. vooral blijven stemmen op deze flip-floppende flapdrol, want het is ‘n verloren stem.

Gast
Bea
januari 12, 2021 18:03

WNL is een waardeloos telegraaf product. Zogenaamd conservatieve signatuur. Maar gewoon suf drie keer niks blabla.

Gast
Dag Sinterklaas
januari 12, 2021 17:58

Thierry Baudet is een fascist!! JA21 is een veel betere alternatief!!!

Gast
Slmoan
januari 12, 2021 17:58

Helder!

Gast
Maar dan toch
januari 12, 2021 17:54

Jezus wat een debiele redacteur.

Gast
Elisa
januari 12, 2021 17:53

Ja deze journalist alweer zo dom. Wat een slecht stuk en ook spellingsfouten en gramaticaal. Twijfel nu aan de opleiding

Gast
Eric Muller
januari 12, 2021 18:49
Antwoord op  Elisa

Dan maak je borst maar vast nat. Zo’n 95% van de fans van FVD weet niet wanneer ze d, t of dt moeten gebruiken. En bij hen is het geen typfout…

Gast
Joop Bravenboer
januari 12, 2021 19:25
Antwoord op  Eric Muller

Alleen jij ben goed ,goed hoor

Gast
Eric Muller
januari 12, 2021 19:30
Antwoord op  Joop Bravenboer

Voel je je aangevallen, Jopie?

Gast
Franca
januari 12, 2021 19:59
Antwoord op  Eric Muller

En jij weet dat wel?

Gast
Truus
januari 12, 2021 21:38
Antwoord op  Eric Muller

Als je bij ministeries op het secretariaat werkt, kom je hetzelfde tegen in de honderden A4’tjes, die door je handen gaan en je maakt mij niet wijs , dat daar alleen maar FvD’ers werken.

Gast
Spiegeltje Spiegeltje
januari 12, 2021 19:04
Antwoord op  Elisa

Grammaticaal*

Gast
Barsten
januari 12, 2021 17:53

Baudet is een engnek eerste klas , om hem als een dolle allerlei onzin te laten verkopen bij Op1 is ronduit schandelijk. Denk dat het een goedmaak verhaal van Huisjes is omdat Jort aan alle kanten faalde.

Gast
Joggum
januari 12, 2021 17:52

En Kelder speelt op verzoek geen eerste viool?
Laat me niet lachen.

Gast
Rotterdammertje
januari 12, 2021 17:52

Flikker op met je strategie dan. Het kritiekloos laten uitpraten van die charlatan was niet om aan te gluren. De talloze leugens die hij verkondigde bleven onbesproken en Jort haalde het zelfs in zijn hoofd om iemand af te kappen midden in een corrigerende zin.

Schandalig. Echt niks mis met een omroep als WNL in het bestel (ik vind Rick Nieman echt goed), maar ik mijd vanaf nu de donderdagen van op1.

Gast
Adolf
januari 12, 2021 21:41
Antwoord op  Rotterdammertje

WNL is knetterlinks.

Gast
Ome Cor
januari 12, 2021 17:50

Baudet moeten ze de komende weken zoveel mogelijk uitnodigen in de diverse talkshows en dergelijke. Het ie slechts een kwestie van tijd dat hij, net zoals Akwasi, Trump en co, volledig door de mand valt met zijn kwezelige pedante opmerkingen en camerageile hoofdschuddende bewegingen (daarmee veel domheid bij anderen suggererend en slimheid/patriottisme/geleerdheid bij zichzelf).

Gast
Jan
januari 12, 2021 21:42
Antwoord op  Ome Cor

Dan heb jij niet op die figuren achter Baudet gelet. De minachting straalde er vanaf.

Gast
Doorsnee
januari 12, 2021 17:46

Ach Bert, zolang je het maar zelf gelooft, nietwaar?
Zulk ongelooflijk dom l****n.

Gast
Maartje Dixcept
januari 12, 2021 17:44

Iedereen vindt wel wat.
Feit blijft dat die FvD is geïmplodeerd en er ter rechterzijde weinig te kiezen valt.
Er is Greet met z’n impotente anti-immigratiepartijtje die verder als een kras op de plaat al tien jaar niks nieuws te melden heeft.
En er is JA21 dat zó vers is dat de baklucht er nog afdampt, te nieuw om nu al gewicht in de schaal te leggen maar in de basis nu al groot genoeg met zoveel als zeven zetels in de eerste kamer..

Volgens mij moet Greet opstappen en een ander de kar laten trekken bij de PVV zodat er weer een frisse wind kan waaien en er misschien ook nog iets constructiefs uit die partij kan komen want dat is sinds mensenheugenis niet meer gebeurd.

JA21 moet keihard aan de weg gaan timmeren om hun standpunten over alles en alles voor het voetlicht te brengen.
En over Thierry weet ik niks meer dan dat ik het hem kwalijk neem dat hij het rommeltje niet beter heeft geleid, nondeju daar door de jeugdafdeling is die hele landelijke partij in kommer en kwel gestort. Schande!

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Maartje Dixcept
Gast
John K
januari 12, 2021 17:51
Antwoord op  Maartje Dixcept

En er is JA21 en die staan ook al op 3 zetels in de peiling dat mot FvD nog zien te halen.

Gast
Vrolijke Frans
januari 12, 2021 21:46
Antwoord op  Maartje Dixcept

Je kunt ook nog stemmen op een Vrij en Sociaal Nederland VSN met als derde op de lijst Willem Engel. Geweldige man, geweldige partij. Die hebben pas echt door wat er speelt, maar dat kunnen mensen met kleinschalige pindabreinen niet vatten. Alles terug naar de menselijke maat, wat die partij voorstaat, is een beetje lastig met een pinda.

Gast
Infidel
januari 12, 2021 22:19
Antwoord op  Vrolijke Frans

Willem engerd……. Creeeeeepppppp

Gast
GrijzePilion
januari 12, 2021 22:32
Antwoord op  Vrolijke Frans

Hahaha die bier van je plaatselijke Biedronka is je naar het hoofd gestegen

Willem Engel is een drol met nepdreadlocks

Gast
John K
januari 12, 2021 17:39

Baudet ontkent beruchte Trump-tweet tijdens bestorming Capitool, gegevens zeggen iets anders.  
https://twitter.com/thierrybaudet/status/756635732127715328

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door John K
Gast
Jan
januari 12, 2021 21:47
Antwoord op  John K

Zielig zoals mensen zich daar druk om maken. Rutte liegt al tien jaar en toch ga jij weer op hem stemmen.

Gast
Infidel
januari 12, 2021 22:17
Antwoord op  Jan

Dat heet democratie, stemmen op wie je wilt. Ik stem trouwens geen vvd maar vind het heerlijk dat we al 10 jaar dezelfde man hebben. Elke 4 jaar wisselen, afschuwelijk. Ze zijn allemaal leugenaars, maakt niet uit wie je daar neer zet hoor.

Gast
John K
januari 12, 2021 17:38

Baudet ontkent beruchte Trump-tweet tijdens bestorming Capitool, gegevens zeggen iets anders.  
https://twitter.com/thierrybaudet/status/756635732127715328

Gast
Mag ik ook eens een keer wat zeggen.
januari 12, 2021 17:37

Ik heb nog nooit iemand zo uit z’n nek horen kletsen als die Bert Huisjes. En die Baudet loog alles wat los en vast zat aan elkaar. En die beide presentatoren lieten hem daar gewoon mee wegkomen. Baudet deugt niet, een heel gevaarlijke enge man.

Gast
Lange Neus
januari 12, 2021 19:27

Ik ben het er wel mee eens dat je soms beter het vuur aan de schenen kunt laten leggen door de andere tafelgasten. Aangezien het FvD toch al bevooroordeeld is over het “NPO kartel”, zullen zij alles afdoen als framing, en hun blinde volgers geloven het nog ook.

Het is niet zo erg als Thierry weer een beetje zelfvertrouwen krijgt. Hij mag best even denken dat hij echt een podium krijgt bij de NPO. Als hij nu finaal met de grond gelijk gemaakt zou worden, was de kans aanzienlijk dat hij toekomstige uitnodigingen naast zich neer zou leggen.

Verder moet Ongehoord Nederland iets toevoegen aan de publieke omroep, willen zij toegelaten worden. Als andere omroepen deze populisten, maar ook PVV en consorten, regelmatig uitnodigen voor een debat, wat voegt Ongehoord Nederland dan nog toe?

Gast
Adolf
januari 12, 2021 21:50
Antwoord op  Lange Neus

Wie bepaalt of zij wat toe te voegen hebben? Communisten als jij?

Gast
Gevaarlijke enge korkedil
januari 12, 2021 21:49

Voor het slapen gaan eerst even onder je bedje kijken.

Gast
Infidel
januari 12, 2021 17:36

Die bal noemde Trump de beste president ooit. Lol. Nee van de 44 die ervoor kwamen is er geen een die ook maar iets goeds voor de mens of wereld heeft gedaan. Wat een kneus zeg, kun je toch niet meer serieus naar luisteren? En die creepy lach, krijg er spontaan een slappe piemel van.

Gast
Vrolijke Frans
januari 12, 2021 22:00
Antwoord op  Infidel

Die spontaniteit van jou is een slechte eigenschap voor een potloodventer.

Gast
Infidel
januari 12, 2021 22:14
Antwoord op  Vrolijke Frans

Nee hoor, valt goed bij de mensen

Gast
Hagabruin
januari 12, 2021 17:11

Misteria of histeria, voel me heel gelukkig mens! Heb gezworen dat ik er alles aan zal doen om volksmenners, leugenaars zal bestrijden die andere bevolkingsgroepen de schuld geven van hun misère. Bodet geeft joden, enz. de schuld. Misteria, wie geef jij de schuld van jou ellende? Argumenten graag! Anders speel weer verder met jezelf op je zolderkamertje…

Gast
Jan
januari 12, 2021 22:01
Antwoord op  Hagabruin

De nieuwe fascisten zullen zich anti-fascisten noemen.

Gast
G.ossip
januari 12, 2021 16:55

Bert Huisjes is een vieze linkse hond,kijk bij Joost Niemoller op Twitter wat Bert zegt over als Baudet aan tafel zit wil hij sterke tafelgasten ipv sterke presentatoren.

Gast
Dionysos
januari 12, 2021 17:26
Antwoord op  G.ossip

Vieze linkse hond? Hij is de hoofdredacteur van WNL, een happy-go-lucky rechtse omroep die maar al te graag het neoliberalisme propagandeert en chronisch doet alsof haar neus bloed. Je moet echt een doorgewinterde en ondergesneeuwde Baudet pannekoek zijn als je hem als links wilt bestempelen.

Gast
G.ossip
januari 12, 2021 17:35
Antwoord op  Dionysos

Ik ben geen Baudet aanhanger verre van,maar een selectie maken op tegenstand doet hij niet bij de plucheplakkers,dan ben je in mijn ogen een linkse hond PUNT.

Gast
Dionysos
januari 12, 2021 18:36
Antwoord op  G.ossip

Maar dat is toch niet een uiting die bij uitstek blijk geeft van een links sentiment? Alsof er geen dergelijke voorbeelden te noemen zijn aan de rechterzijde van het politieke spectrum. Het lijkt er meer op dat “links” voor u inmiddels verworden is tot scheldwoord en dat de term dus compleet losstaat van haar originele politieke connotaties. Een uiterst onhandige ontwikkeling als u zich buiten uw gebruikelijke kanalen nog hoorbaar tracht te maken.

Gast
Tinus Vaag
januari 12, 2021 17:42
Antwoord op  Dionysos

Voor de Baudetiers is zelfs de VVD links.

Gast
Hagabruin
januari 12, 2021 16:54

Bodet is een labiele idioot die niet anders meer kan dan leugen op leugen spuien. Luie klootzak heeft nooit gewerkt en wil met zijn bruine vrienden levenslang leven van onze belastingcenten

Gast
Misutoria
januari 12, 2021 16:58
Antwoord op  Hagabruin

Ik vraag mij af of jij überhaupt een mens ben..

Gast
ZwabberKak
januari 12, 2021 18:05
Antwoord op  Misutoria

Die professor is een wappie. Levert geen enkel bewijs, lult maar wat.

Gast
Vrolijke Frans
januari 12, 2021 22:04
Antwoord op  Misutoria

Hagabruin is een bruinwerker. Dat zijn ook mensen.

Gast
man pan
januari 12, 2021 16:43

Slap verhaal, hij probeert recht te lullen wat krom is. Vaak verzanden de gesprekken in een welles/nietes verhaal waardoor kijkers het zelf maar moeten factchecken wie nou gelijk had.
Paar keiharde leugens:

  • Baudet loog over tijdstip waar hij de tweets stuurde over steunbetuiging aan Trump. Dat was na bestorming van Het Capitool en niet daarvoor. Pannekoek had gelijk.
  • van Haga claimde dat WHO tegen lockdowns was, klopt ook niet. Zoek maar op WHO site. Herzberger had gelijk.
Gast
Franca
januari 12, 2021 20:10
Antwoord op  man pan

Herzberger een verschrikkelijk eng mens .
Krijgt dik betaald om propaganda te verspreiden.
Dulde ook geen tegenspraak.
Heel gevaarlijk wijf.

Gast
Meindert Kramp
januari 12, 2021 22:08
Antwoord op  Franca

Mee eens. En dan die zelfvoldane grijns.

Gast
Truus
januari 12, 2021 22:08
Antwoord op  man pan

Er zal wel iets staan van, tegen lockdowns onder bepaalde omstandigheden. Linkse lui zijn altijd al slecht met nuances geweest..

Gast
Sjaak
januari 12, 2021 16:40

Rol Baudet is uitgespeeld. Als je die ezels van forum blijft mediadiseren, krijg je nog meer whappies complotdenkers die geestelijk steeds zieker worden. Dat gaat ons miljarden kosten als die domme losers in psychiatrische klinieken opgenomen moeten worden.

Gast
Robbie
januari 12, 2021 17:49
Antwoord op  Sjaak

Het is goed dat Rutte door een partij goed tegen het licht gehouden word met zijn covid19
beleid.. Het laatste schort het één of het andere aan.. Dat vind ik zo belachelijk gaan
dat ik het bijna niet serieus kan nemen…
Mijn vraag hierover is, is er een derde weg?

Gast
Joop van R.
januari 12, 2021 22:13
Antwoord op  Robbie

Een onbewaakte spooroverweg

Gast
Adolf was zo gek nog niet
januari 12, 2021 22:12
Antwoord op  Sjaak

Juist ja. Jij bent helemaal mijn man. Dat moet je niet willen, belasting betalen voor losers. Afvoeren naar het oosten in de trein van Joop van Riessen. Die man kan dan eindelijk zij hobby uitleven.

Gast
Rob
januari 12, 2021 16:37

Maar meneer Huisjes van wakker nederland omroep,. Welmoed Sijtsma is toch van uw club ?
Waarom alleen Jort nu pakken?
Is Welmoed dus niet in staat scherpe en goede vragen te stellen bij intervieuwen.?
Zo niet dan moet uw kritiek ook naar haar toe.
Bovendien zag ik die rare en vreemde “man” Harm Edens, een rare mime speler, stiekem zeer onbeleefd achter de rug reageren op alles was Baudet zei. Zou Harmpje dit ook doen als Klaver of Kaag daar zouden zitten ??
Dat is natuurlijk tevoren door de “neutrale” NPO geregisseerd.
WNL is ook een linkse omroep. Daarover geen misverstand.
Je hoeft alleen maar zondag morgen naar die Niemand te kijken. Daar zit ‘dan weer zo’n linkse D66 roeptoeter.
Dus Huisjes hou je bij je eigen club en doe niet net alsof jullie ( WNL) anders zijn.
Jullie zitten gewoon onder regie van de NPO> Dus stop m.i. maar.

Gast
bert
januari 12, 2021 17:04
Antwoord op  Rob

ik hoop jou nooit in real life tegen te komen Rob, engerd!

Gast
ieniemienie
januari 12, 2021 22:16
Antwoord op  bert

Maar ik vind jou weer enger dan Ernie.

Gast
Meindert Kramp
januari 12, 2021 22:15
Antwoord op  Rob

Groot gelijk Rob

Gast
Vaccin = chemo voor lockdownies
januari 12, 2021 16:31

Ha die lockdownies! Alles nog kits achter de rits? Het vaccin is chemo voor gezonde mensen.

Gast
NLKoala
januari 12, 2021 16:47

Dwaas.

Gast
John K
januari 12, 2021 17:42
Antwoord op  NLKoala
Gast
Infidel
januari 12, 2021 17:33

Dan neem je hem toch niet? Wat kan jou nu interesseren wat een ander doet?

Gast
Vaccin = chemo voor lockdownies
januari 12, 2021 22:22
Antwoord op  Infidel

Maar dat is nogal hypocriet als jij je ook zou scharen onder de mensen, die schreeuwen dat zij in gevaar worden gebracht door anti-vaxxers. Zoniet dan pas heb je recht van spreken.

Gast
Infidel
januari 12, 2021 22:36

Heb je mij dat horen zeggen? Als ik ben ingeënt wat kan mij dan schelen dat jij dat niet doet? Ga je gang, is een vrij land, ja nog steeds. Maar respecteer dan ook mensen die zich wel laten inenten.

Gast
Franca
januari 12, 2021 20:13

En zo is het.

Gast
Flauwe Kul
januari 12, 2021 16:27

Tsja, als zelfs Humberto al kritischer is dan Jort!

Dan kunnen we net zo goed i.p.v. Jort aan Jeroen vd Boom vragen of hij OP1 wil presenteren! ☺

Gast
Echtwaar
januari 12, 2021 16:24

Super slim, iedereen in de maling genomen en het was vuurwerk

Gast
Kritisch Avrolid
januari 12, 2021 16:22

Waarom zitten er dan twee presentatoren? Voor een beetje modereren heb je er geen twee nodig.
Zet er dan twee tuinkabouters neer. Dat het een strategische beslissing was lijkt me flauwekul.

Gast
Mocro Flavor
januari 13, 2021 08:45
Antwoord op  Kritisch Avrolid

Sijtsma is een aardig oogappeltje. Daar hoeft geen geluid uit te komen. Jort kan in zijn eentje gespreksleider zijn!

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal (de echte)
januari 12, 2021 16:18

Bert Huisjes, is en blijft een Telegraf/AD journalist.

Geeft altijd andere de schuld of draait het om.

Gast
André Hazes
januari 12, 2021 16:18

Binnenkort gaan Mo en ik trouwen, Rachel mag niet komen.

Gast
Jvdw
januari 12, 2021 16:48
Antwoord op  André Hazes

Nee die mag alleen maar nachtje bij je komen slapen

Gast
Corry Jankbal
januari 12, 2021 16:18

De extreem linkse NPO elite in paniek! Veel liever zagen zij de gebruikelijke haat & leugen campagne tegen alles wat niet precies dezelfde denkbeelden heeft als zijzelf. Gaan de D66 / PvdA baasjes nu een cancel offensief starten? Het monddood maken van anders denkenden lijkt immers hun einddoel.

Gast
Wim Lubbers
januari 12, 2021 16:15

Baudet werd precies door wie hij zich moet laten interviewen. Kelder en Beau. Die willen het alleen maar leuk houden. Als Kelder ook maar één kritische vraag had gesteld dan had het hier gewemeld van de opmerkingen over de linkse NPO.

Gast
Hé pannekoek!
januari 12, 2021 16:34
Antwoord op  Wim Lubbers

Nu werd de vraag door een pannekoek gesteld. Wat een afgang voor Kelder.

Gast
Onzin
januari 12, 2021 19:30
Antwoord op  Wim Lubbers

Onzin Baudet zit ook gewoon bij Jinek.

Gast
Huismaker
januari 12, 2021 16:15

Daarentegen hebben ze wel een aantal trekpoppen volop in beeld neergezet die constant “Nee” moesten knikken. Want het plebs moet wel worden opgevoed.
En dat werkte ook zo goed bij Pim. Natuurlijk eerst “Wat erg” roepen, maar het is volgens het mediakartel zo lekker succesvol.
Mensen die meekeken begrepen het verschrikkelijke toneelstukje.

Gast
ZwabberKak
januari 12, 2021 18:02
Antwoord op  Huismaker

Hoe doe je dat, nee-knikken?

Gast
Truus
januari 12, 2021 22:26
Antwoord op  ZwabberKak

Dat is moeilijk uit te leggen aan een ja-knikker, die alleen maar zwabbert als hij moet kakken.

Gast
JanH
januari 12, 2021 16:12

Nee, achteraf echt kéígoed, die Jort! Behalve dat interview kun je ook de smoezentrommel ‘strategisch organiseren’, zodat je interviewers niet zo in de kou staan.

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door JanH
Gast
Bennie
januari 12, 2021 16:08

Ik ben politieagent, maar ik heb er bewust voor gekozen om de buren de arrestatie te laten uitvoeren.

Dit is zo mogelijk de grootste mediaflauwekul die ik dit jaar tot nu toe heb gelezen.

Gast
Meindert Kramp
januari 12, 2021 22:27
Antwoord op  Bennie

Maar jij laat jouw werk toch ook door boa’s doen?

Gast
Mick
januari 12, 2021 16:08

Kritische vragen? Die volkskrantdame ontkende dat de WHO lockdowns slechts adviseerde om een snelle voorbereiding te treffen, niet als middel an sich. Toch is het een feit, maar zij krijgt geen factcheck want is van het bevriende DPG.

Gast
Mick
januari 12, 2021 16:10
Antwoord op  Mick

Wat gaat ze straks ontkennen? Dat de WHO zegt dat het vaccin geen uitweg is?

Gast
Huismaker
januari 12, 2021 16:19
Antwoord op  Mick

Tip: Kijk naar Blckbx (Youtube). Een professor vaccinatie vertelt wat de gevolgen zijn door de vaccinatie-marketing.

Gast
ZwabberKak
januari 12, 2021 18:06
Antwoord op  Huismaker

Die professor is een wappie. Levert geen enkel bewijs, lult maar wat.

Gast
Orpel
januari 12, 2021 19:29
Antwoord op  ZwabberKak

Ga toch weg met je wappie. Rutte heeft nog nooit bewijs getoond. Die heeft het alleen maar over ‘de cijfers’, maar toont ze niet.

Gast
Meindert Kramp
januari 12, 2021 22:33
Antwoord op  ZwabberKak

Jij bent al net zo’n arrogante kwast als Hugo met zijn kwakzalvers.

Gast
Roger Daltrey van de WHO
januari 12, 2021 22:31
Antwoord op  Mick

Dat mag je van de dislikers niet zeggen, maar gaan zij het vervolgens dan zelf checken bij de WHO? Natuurlijk niet, de luie gillende magere speenvarkens

Gast
deug niet
januari 12, 2021 16:07

het evenwicht werd gezocht met Peter Pannekoek aan de ene kant en de zure Baudet en Haga anderzijds.

Die Peter PAnnekoek wordt wordt veel toegedicht. of wilde men de ene pannekoek tegenover de andere zetten en was dat het evenwicht?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen