Thierry Baudet en Wybren van Haga jagen hele Op1-tafel op de kast

Thierry Baudet en Wybren van Haga wisten zondagavond met twee vingers in de neus de hele Op1-tafel op de kast te jagen. Hun uitspraken werden met grote ergernis ontvangen door de medegasten.

Wybren van Haga en Thierry Baudet © Op1

Het Forum voor Democratie-tweetal was uitgenodigd om te praten over het toekomstperspectief van hun partij. De redactie rook sensatie en liet Thierry en Wybren daarom bij alle onderwerpen aan tafel zitten. Al bij het eerste onderwerp – de verlenging van de lockdown – was het raak: ze zorgden voor zichtbare frustratie aan tafel.

Nepnieuws

Microbioloog Rosanne Hertzberger en journalist Jean Dohmen zaten aan de Op1-tafel om een nóg strengere lockdown te bepleiten. Precies het tegenovergestelde van wat Thierry en Wybren willen dus. Zij bagatelliseerden aan tafel de ernst van het coronavirus en stelden voor om de lockdown per direct te beëindigen, maar boden geen plausibel alternatief.

Rosanne en Jean gingen hard in tegen het tweetal. Zij: “Wat we hebben gezien van de kant van Van Haga en Baudet is dat hun beleid tijdens deze hele coronacrisis het versturen van nepnieuws en onwaarheden is geweest. We horen het nu ook weer: de WHO zou zeggen dat lockdowns niet werken, de PCR-tests werken niet (…), er zou geen oversterfte zijn, enzovoorts.”

‘Reageer er eens op!’

Het stuit Rosanne vooral tegen de borst dat Wybren een video heeft geretweet, waarin de veiligheid van de vaccins ter discussie wordt gesteld. In het filmpje wordt feitenvrij beweerd dat vaccins voor auto-immuunziektes zorgen. Rosanne wilde dat Wybren daarop reageerde, maar hij praatte er vakkundig omheen. “Reageert u daar nou eens op!”, riep ze.

Wybren uiteindelijk: “Als ik iets like of deel, wil dat niet ogenblikkelijk zeggen dat ik het met alles eens ben. Dat wordt me heel vaak aangewreven. Als ik met Ofxam Novib praat, dan vraagt niemand mij: ‘Maar goh, dat zijn toch die mensen die seksfeesten in Haïti organiseerden?’ Maar als ik met Lange Frans praat, zeggen ze: ‘Goh, maar die heeft vorige maand ook nog iets anders gezegd.’ Dat is allemaal onzin.”

Antisemitisme

Presentatoren Jort Kelder en Welmoed Sijtsma waren niet echt op dreef. Meerdere kritische vragen, bijvoorbeeld over het vermeende antisemitisme van Thierry, moesten van de gasten komen. Rosanne: “Ik denk dat er ook heel veel kiezers en partijgenoten zijn weggelopen vanwege het onversneden antisemitisme wat naar voren is gekomen.”

Thierry: “Al die aantijgingen zijn totale kwats.”

Rosanne tegen Thierry: “De meneer zit naast u die zei: ‘Ik ken eigenlijk bijna niemand die geen antisemiet is.’”

Thierry: “Wat een onzin!”

Thierry steunt Trump

En het was Peter Pannekoek die Thierry vroeg naar zijn tweets tijdens de bestorming van het Capitool. “Bij de bestorming van het Capitool retweette u een opmerking van uzelf: ‘Wat is Trump een geweldige leider van Amerika en van de westerse wereld.’ Tijdens de bestorming van het Capitool. Ik vraag me af: wat zat daar achter?”

Thierry: “Dat was niet tijdens, maar het was ervoor. Ik vond het begin van die demonstratie een prachtig signaal van steun van een van de beste en meest bijzondere presidenten uit de Amerikaanse geschiedenis, in mijn ogen. Een ongelooflijk bijzondere man. Dat wilde ik uiten. Ik zag toen dat het verkeerd werd opgepakt door sommige mensen en die demonstratie helemaal de verkeerde kant op draaide.”

Jort en Thierry

Het was geen toeval dat Thierry uitgerekend bij Jort Kelder aan tafel zat; de twee zijn al jaren bevriend. Beroemd is de foto waarop ze samen op het trapje van de privéjet van SuitSupply-eigenaar Fokke de Jong staan.

Jort gaf in 2016 wel aan dat hij zich niet zou gaan inzetten voor Forum voor Democratie: “Ik ben principieel zwevend en dat blijft ook zo.”

Fragment

Een fragment:

199 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Tristan
januari 12, 2021 14:06

Knap dat iemand als Rosanne Hertzberger met elk woord weet het bloed onder je nagels vandaan te halen en de neiging krijg haar kop met een honkbalknuppel in te slaan.

En dat voor iemand die niet agressief aangelegd is.

Dat kut wijf moeten ze verbannen voor haar veiligheid.

Gast
bert
januari 12, 2021 17:58
Antwoord op  Tristan

ik denk dat je dringend hulp nodig hebt Tristan, je bent een gevaar voor de samenleving.

Gast
tja
januari 12, 2021 19:30
Antwoord op  Tristan

Da’s jouw probleem. Een ernstig probleem. Heb je dat bij iedereen die een andere mening heeft dan jij

Gast
tim pietersen
januari 12, 2021 13:04

lastig he? als bij LINKS op1 er rechtse mensen zitten die wat feiten opnoemen………

marxistisch geindoctrineerde idioten hieronder larpen die shit op..

Schaapmafklapmongolen lmao

Gast
Henkie
januari 11, 2021 19:13

Op de radio hebben ze bij Een Vandaag een fact check gedaan en bij acht opmerkingen van Bidet en Haga blijkt het niet te kloppen wat ze gisteren vertelden.
Eigenlijk zouden ze bij elk interview met Bidet een fact checker moeten zetten zodat ie meteen op zijn eigen leugens kan reageren want liegen kan ie als de beste.

Gast
Tristan
januari 12, 2021 14:09
Antwoord op  Henkie

🤣🤣🤣 factcheck = Ben het niet met opmerking eens dus is het een leugen.

Gevalletje wij van wc eend adviseren wc eend.

Henkie linkse droeftoeter. 🤣

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Tristan
Gast
Kritisch Avrolid
januari 12, 2021 19:32
Antwoord op  Tristan

En waarom denk je dat de fact check niet deugt? Het WC-eend argument is natuurlijk een makkelijk maar inhoudelijk onvoldoende argument. Ga inhoudelijk in op het verweer van de fact checkers of hou anders je mond.

Gast
Meindert Kramp
januari 12, 2021 23:04
Antwoord op  Kritisch Avrolid

Als Thierry Baudet zou beweren dat mondkapjes niet werken, krijgt hij ongelijk van de factcheckers, ook al beweerden De Jonge, Van Dissel en Rutte keer op keer dat die dingen niet werken.
Links factchecken werkt netzomin als mondkapjes.

Gast
Henk Menkveld
januari 11, 2021 19:13

Ik ben geen Jort fan maar hij liet zijn gasten tenminste uitpraten .

Gast
Sjef
januari 13, 2021 16:23
Antwoord op  Henk Menkveld

Eens Henk, ook ik vond het helemaal zo slecht nog niet. Het is eigenlijk net als een scheidsrechts: als de (neutrale) presentator niet zeer aanwezig is, doet dit vaak goed aan de inhoudelijke discussie. Of je het wel of niet eens mee bent met de inhoud, laat ik aan u over.

Gast
Paul
januari 11, 2021 17:28

Ik begrijp niet waarom je die blaaskaken van forum een podium moet geven om te raaskallen.
We weten nu wel wat voor een bagger er uit hun mond komt .
Gewoon mee stoppen.
Er zijn genoeg mensen die inhoudelijk meer verstand van zaken hebben dan deze twee zogenaamde volksvertegenwoordigers.

Gast
Kritisch Avrolid
januari 11, 2021 17:55
Antwoord op  Paul

Helemaal mee eens! Van Haga plempt voortdurend niet onderbouwde informatie naar voren als ware het feiten. Pruilmondje Thierry doet hier graag aan mee. Het FvD propageren alleen standpunten die goed liggen bij electoraat. Of het klopt doet niet ter zake.

Gast
Tristan
januari 12, 2021 14:15
Antwoord op  Kritisch Avrolid

Voor jou geld hetzelfde als ik Paul schreef. Schaam je.

Gast
Jan
januari 12, 2021 23:06
Antwoord op  Kritisch Avrolid

Dingen hoeven nooit te kloppen, behalve bij rechtse politici, want dan moeten ze ineens wel kloppen.

Gast
Tristan
januari 12, 2021 14:13
Antwoord op  Paul

De waarheid is soms hard Paul je bent zelf een foute blaaskaak. Blijkbaar steun jij dat fascistische kabinet met alle leugens.

Diep triest.

Maar daar kom je nog wel achter.

Gast
Gert-Jan
januari 11, 2021 17:21

Ik zag die Harm Edens , die ook een programmaatje op tv heeft, waar bijna niemand naar kijkt, daar door de NPO achter Baudet neergezet om meesmuilend te doen naar hem. Ouwe truc van die NPO..
Wat een naarling die gozer.
Hij heeft met zijn vriend bij een lesbisch stel 2 kinderen.
Dus “gezellig” met zn viertjes.
Ik vraag mij af, Harm, wie van jullie krijgt nou die kinderbijslag?

Gast
tja
januari 11, 2021 17:57
Antwoord op  Gert-Jan

Gert-Jan, stop met reaguren op internet. Je maakt jezelf belachelijk. Druiloor!

Gast
Henkie
januari 11, 2021 19:08
Antwoord op  Gert-Jan

Je bedoelt dat programma waar elke week minstens een miljoen mensen naar kijken?

Gast
Douwe
januari 12, 2021 01:12
Antwoord op  Gert-Jan

Wat ben jij een sukkel

Gast
anoniem
januari 11, 2021 16:54

Een oplossing voor dit probleem is misschien bij de Universiteiten de lat wat hoger te leggen..
Zelf heb ik scripties gezien die door een goede middelbare scholier geschreven hadden kunnen worden… :-)

Gast
A. Tempelman
januari 11, 2021 16:26

Kelder en Baudet zijn geen vrienden, maar ze verkeren in dezelfde kringen. Baudet is ook een betere debater, dat was zelfs goed te zien.

Jort schermt met allerlei oppervlakkige weetjes, maar snapt de essentie niet. Hij verwijst naar een nogal zichtbare Trump-aanhanger als ‘die viking’ terwijl de man een bisonvel met hoorns draagt, geïnspireerd door indiaanse shamans. Dat heeft met vikings niks te maken.

Baudet zei heel zinnige dingen over de publieke functie van mediaplatforms als Facebook, Twitter en Google die hun macht misbruiken. Het idee dat we deze mediaplatforms als nutsdiensten moeten gaan behandelen, is helemaal zo gek nog niet. Het ontzeggen van toegang moet op basis van controleerbare criteria em die controle mag een overheidstaak zijn, geen interne bedrijfszaak.

Wel grappig om Baudet te horen pleiten voor een sterkere overheid.

Gast
Erik
januari 11, 2021 21:48
Antwoord op  A. Tempelman

Trouwens, de Vikingen hebben nooit hoorns gedragen.

Gast
By the way
januari 11, 2021 16:15

Het was te veel losse flodders in het gesprek met de twee heren van FvD. Te veel onderwerpen die onvoldoende werden besproken. Een echt gesprek werd het nooit.

Maar, de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit wel vaker aan de orde is in de Late Night talkshows. Maar juist bij ‘grotere’ onderwerpen zouden die talkshows veel meer ruimte moeten geven tot een goed gesprek of discussie vanuit verschillende meningen.

Gast
Donald Dumped
januari 11, 2021 15:09

Baudet? Maken we ons daar nog druk om? Die kan met 2, 3 overgebleven zeteltjes toch niks beginnen…
Blaffende hond. Wel een valse, maar ongevaarlijk…

Gast
Henkie
januari 11, 2021 19:10
Antwoord op  Donald Dumped

Dat zeiden ze 90 jaar geleden van Dolfje ook en we weten hoe het afgelopen is.

Gast
Sjef
januari 13, 2021 16:25
Antwoord op  Henkie

Beide opmerking zijn ver onder de maat, vooral de vergelijking van Henk.

Gast
Wim Lubbers
januari 11, 2021 14:57

Het zegt genoeg over Kelder en Sijtsma, dat de beste vraag aan Baudet op het eind werd gesteld door Pannekoek of Van der Wal, die van Baudet wilde weten waarom hij tijdens de invasie van het Capitool Trump nog had geprezen. Ik had trouwens nog graag willen weten of Baudet inmiddels afstand heeft genomen van zijn hilarische opmerking in de Kamer, dat niemand van zijn collega’s het heeft over de “GI-GAN-TI-SCHE fraude” bij de Amerikaanse verkiezingen.
Kelder kan beter, net als Beau, bij RTL Boulevard gaan werken. Het moet niet te leuk worden.

Gast
Fons
januari 11, 2021 14:51

Baudet wil zo veel mogelijk op TV komen, omdat het niet goed gaat met “zijn” Forum.
Hoe hij het corona virus bagatelliseert en de verheerlijking van Trump is krankzinnig.
Het zou beter zijn als Baudat c.s. nergens meer op de TV komt of wordt uitgenodigd want deze gek wordt de ondergang van Nederland, net zoals zij voorbeeld Trump Amerika naar de afgrond heeft gebracht. Hopelijk kan Trump nog worden afgezet voor zijn termijn afloopt.

Gast
Donald Dumped
januari 12, 2021 00:33
Antwoord op  Fons

Ja redelijk vaak komt hij nu vaak bij het in zijn ogen verfoeide, staatsgevaarlijke, uitertst linkse NPO bastiljon.
Als hij wat winnen wel (zetels) is het ineens wel te gebruiken…
Hypocriet…

Gast
Meindert Kramp
januari 12, 2021 23:21
Antwoord op  Fons

Wat ben jij een drama queen. Met zoveel hysterische tegenstand zou het Trump nooit gelukt zijn in vier jaar tijd Amerika de afgrond in te werken. Ik denk dat Obama die eer toekomt. Ook diens voorgangers verplaatsten arbeid naar China.
Waarom zo’n haast met Trump afzetten als hij zo weg is. Ergens bang voor?

Gast
Logisch
januari 11, 2021 13:15

Jort Kelder en Welmoed Sijtsma waren niet echt op dreef? Ze waren rampzalig. Totaal niet opgewassen tegen het irreële verbale geweld van hun gasten. Ze vergaten de juiste vragen te stellen en lieten zich geheel ondersneeuwen in een kakafonie van door elkaar heen schreeuwende betweters. Er was geen touw meer aan vast te knopen. Het is maar goed dat dit hun laatste was. Het slotwoord was het hoogtepunt.

Gast
Omgekeerde Wereld
januari 12, 2021 01:50
Antwoord op  Logisch

Misschien is er wel bewust voor gekozen om de andere gasten het te laten opnemen tegen die 2 rechtse gekken. Wat denk je dat die 2 gekken de dag erna zouden gaan verspreiden op social media? Juist, Op1 en de NPO hebben hen geframed en zijn onderdeel van het NPO-kartel. Nu kunnen ze Op1 en de NPO niet “framen”.

Gast
chris?
januari 11, 2021 11:55

van Haga verzuimde te vertellen, dat hij uit de VVD is gezet.

Gast
Nuchtere blik
januari 11, 2021 12:45
Antwoord op  chris?

Inderdaad. Van Haga is de VVD uitgezet en een ordinaire zetelrover. En Thierry heeft boter op zijn hoofd want hij wilde destijds geen zetelrovers in zijn partij. Nu is die feitenloze diarree prater van een Van Haga, een van de belangrijkste pionnen van Thierry. Ik begrijp nu steeds meer waarom Hiddema er alsnog van af heeft gezien verder te gaan met de FvD

Gast
Piet Zwart
januari 11, 2021 14:34
Antwoord op  Nuchtere blik

Linkse deuger D666 hadden als speerpunt Referendum Stem vh volk.
Hebben dit snel ingetrokken na dat ze meer dan 8 zetels kregen .
Hypocriet ruk partijtje met Arafat zuiger Kaag .
Gaat die trol nog uitleggen waar al die 10 tallen miljoen subsidie naar Palestijse terreur groepen gebleven zijn .

Gast
Nuchtere blik
januari 11, 2021 15:16
Antwoord op  Piet Zwart

Heeft u het tegen mij? Ik ben niet van de D66 en ook nooit geweest. Elitaire prutpartij.

Gast
Geneuzel
januari 11, 2021 23:59
Antwoord op  Piet Zwart

Haha, nee, die babymoordenaars kwamen bloemen brengen 75 jaar geleden in Palestina. Piet idioot past beter bij je.

Gast
Tristan
januari 12, 2021 14:23
Antwoord op  Piet Zwart

Kaag is de belichaming van het kwaad en inmiddels heel D66.

Het afschaffen van het referendum. Daar ging de DDR in voor.
Het hebben over een avondklok. Daar gingen de Nazi’s in voor.

Wat volgt?
Concentratiekamp, Gaskamers, Gele ster?

Denk dit alles zegt ovet het hele kabinet. Maskers zijn af de Nazi’s zijn nooit weg geweest. Iederen die heult met dit kabinet en de partijen die dit steunen zijn geen haar beter.

Kom later niet met ‘ik heb het niet geweten’.

De afrekening komt vroeg of laat met al deze misdadigers.

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Tristan
Gast
Jan
januari 12, 2021 23:23
Antwoord op  chris?

Raar soort eerlijkheid verwacht jij van mensen. Hoe ben jij zelf?

Gast
Josefien
januari 11, 2021 11:39

Gelukkig kon ik die onzin van Thierry niet verstaan. Ze zaten constant door elkaar te praten.

Gast
Arie
januari 11, 2021 11:17

Ik heb nu 2x die kakelkip Hertzberger gezien, wist niet eens wie dat nou weer was.
Maar zij behoorde merkte ik tot een van de 17 miljoen microbiologen.
Dat zijn van die figuren die heel de dag door een verrekijker naar een stipje op een glasplaatje staren.
Die gedroeg zich als betweter a sociaal, liet niemand uitpraten en vond zich zelf o zo belangrijk.
Jeetje wat een een nep figuur is zij daar bij die nop1.

De blik van Baudet naar haar, zo van: ” uit welk ei is die mevrouw nou gekropen ” =, sprak boekdelen.

Maar ja de NPO, is niet kieskeurig met het uitnodigen van vooral nitwits. Die niks betekenen. Zo ook al dat mime speler gedoe van die door de NPO achter Baudet geplaatste Harm Edens, die gratis reclame mocht maken voor zijn flut programma, geeft weer eens blijk van de geregisseerde linkse NPO.
Flauw hoor om dit te doen.
Jammer dat over het voor Nederland goede partij programma van de FVD bijna met geen woord gesproken is en met name Kelder dit omzeilde. ( Opgedragen ? ) Stille Welmoed zit alleen maar mooi te wezen daar !
De toekomst van dit land is veel belangrijker, dan al dat rare randgebeuren.

Gast
tja
januari 11, 2021 12:20
Antwoord op  Arie

“een van de 17 miljoen microbiologen”? Hiermee suggereer je dat ze net zo deskundig is als jij en ik. Kijk eens op haar wiki pagina en haar wetenschappelijke achtergrond. Ik en jij zijn “een van de 17 miljoen microbiologen”. Maar zij is het echt.

Gast
Umberto
januari 11, 2021 15:57
Antwoord op  Arie

Goede partijprogramma ?
Nou echt geweldig hoor , daar knapt Nederland van op.
Baudet die Trump nog het liefst zou aftrekken en Haga die eerder eencellige Lange Frans gelooft dan wetenschappers die er heel lang voor gestudeerd hebben.
Snuf en snuitje

Gast
Allstar's Reaggae Band
januari 12, 2021 11:00
Antwoord op  Arie

@Arie: Je realiseert je toch wel dat Baudet een leugenaar is? Hoe kun je daar op vertrouwen? Daar ga je dan toch niet op stemmen mag ik aannemen? Leg me uit hoe een leugenaar en fantast bijdraagt aan een beter Nederland.

Gast
Meindert Kramp
januari 12, 2021 23:26

Natuurlijk ga je op leugenaars stemmen. Rutte liegt al tien jaar.

Gast
bert
januari 12, 2021 23:05
Antwoord op  Arie

Je commentaar Arie is gebaseerd op persoonlijke irritatie omdat je forum-aanhanger bent waarschijnlijk,
totaal niet objectief dus
Hertzberger is gerenommeerd wetenschapper , weet waar ze over praat
Dus nog al dom en triest vooral ook voor jou zelf ,sterkte er mee!

Gast
Donald
januari 11, 2021 11:17

Die Hertzberger, dat is een ongelooflijk dom wijf. Zulke wijven zouden ze het stemrecht af moeten pakken en naar de huishoudschool sturen. Doen ze in ieder geval nog wat nuttigs.

Gast
Umberto
januari 11, 2021 15:59
Antwoord op  Donald

Huishoudschool bestaat al heel lang niet meer opa.
Zelf alleen lagere school denk ik zo

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 11, 2021 22:22
Antwoord op  Donald

Hertzberger is een heks met haar gendergeleuter in haar columns de hele tijd.

Gast
Smarties
januari 12, 2021 01:56
Antwoord op  Donald

Wat dacht je van een IQ test voor stemrecht en je moet minimaal een IQ van 100 halen om te mogen stemmen? Tevens ook een voldoende scoren voor een Nederlandse taal-test en een politieke kennis-test.

Gast
bert
januari 12, 2021 23:41
Antwoord op  Donald

Donald je bent een ontzettende sukkel!

Gast
anonymous
januari 11, 2021 11:13

Alles wat nu over is van FvD is een heel eng extreem rechts clubje.
Ze gaan gelukkig afgestraft worden in de komende verkiezingen.
Ze kunnen hun biezen pakken.

Gast
Blinde Herdershond
januari 11, 2021 11:11

‘Als ik met Ofxam Novib praat, dan vraagt niemand mij: ‘Maar goh, dat zijn toch die mensen die seksfeesten in Haïti organiseerden?’ Maar als ik met Lange Frans praat, zeggen ze: ‘Goh, maar die heeft vorige maand ook nog iets anders gezegd.’

Selectieve verontwaardiging, (s)linkse deugers doen niet anders.

Gast
appel
januari 11, 2021 11:07

wij vergeten niet dat die Hertzberger van NRC (fout in de oorlog trouwens) opriep tot een adverteerders- boycot van het programma VI, zij is van de gedachte -politie, Hertzberger moet zich beperken tot haar vakgebied. en zeker gezien het verleden van haar krant niet van die kwalijke oproepen doen

Gast
Annie van Achteren
januari 11, 2021 12:02
Antwoord op  appel

Als jouw overgrootvader fout was in de oorlog, vind jij het dan normaal dat men daar JOU 75 jaar na datum nog op aanspreekt? tssssss

Gast
Puk
januari 11, 2021 12:17
Antwoord op  Annie van Achteren

Baudet en Van Haga zijn op dit moment fout, maar dat vindt appel een stuk minder belangrijk dan decennia oude geschiedenis.

Gast
gelijke monniken....
januari 11, 2021 12:55
Antwoord op  Annie van Achteren

Goede opmerking als je die reactie ook plaatst als iemand schrijft dat de Telegraaf fout was in de oorlog.

Gast
appel
januari 11, 2021 13:49
Antwoord op  Annie van Achteren

nee, dat vind ik niet. maar als je nu nog NSB methoden hanteert (gedachtepolitie), mag je daar op wijzen

Gast
Pim Pam Pet
januari 12, 2021 23:34
Antwoord op  Annie van Achteren

Het schijnt heel normaal te zijn onder slinkse Nederlanders als Max Pam om meneer Hiddema het NSB-lidmaatschap van zijn ouders aan te rekenen. Hiddema was in de oorlog nog een kind en de broer van Hiddema was later een fervent anti-racist, die nog een boek heeft geschreven over de psychologie van de nazi’s.

Gast
allochtoon
januari 11, 2021 10:39

Wat waren dat zure gezichten van de gasten tegenover Fvd
Argument van Oxfam novib van Wybren geweldig!
Wist niet dat dat Wybren TU Delft afgestudeerd is.
Geef Rosanna en Wybren een gezamenlijk programma waar feiten worden besproken vanuit verschillende visies.
Beter dan al die meningen programma’s zoals Op1, Jinek, Beau,N

Gast
Boris
januari 11, 2021 10:21

Op zo’n avond mis je toch Sander. Kan Welmoed ook weer shinen.

Gast
Frans.D
januari 11, 2021 10:12

Als zo linkse zender andere beschuldigd van antisemitisme krijg je de neiging om te kotsen.
Dat een Loc down niet werkt en geen zijn heeft is allang duidelijk.

Gast
anomi
januari 11, 2021 10:17
Antwoord op  Frans.D

Hoe weet je dat het niet werkt , in het begin zaten we op 12000 per dag nu na de feestdagen op 6000 , maar je weet niet hoe veel besmettingen er nu zouden zijn zonder een loc down.

Gast
Post
januari 11, 2021 12:13
Antwoord op  anomi

Frans.D hoort bij de groep mensen die zich niet aan de regels houden en dan de gevolgen van hun eigen wangedrag aandragen als bewijs dat een lockdown niet werkt.

Gast
Adolf
januari 12, 2021 23:52
Antwoord op  Post

Jij bent van het soort dat zondebokken zoekt. Dat deed een heel bepaald iemand 95 jaar geleden ook.
Ik geloof helemaal niet in de lockdown en de cijfers, maar ik durf te wedden dat ik veel meer doe ter bescherming van de zwakken dan jij. Ik zit de hele dag thuis. Maak een wandeling in de avonduren, de uren waarin ze straks de avondklok gaan instellen. Ik zie dan bijna niemand op straat. Dat betekent straks gaan wandelen op tijden, dat ik meer in contact kom met mensen op straat. Bizar. Ik doe slechts 2 keer per week heel snel de boodschappen om 7 uur en heb verder geen sociale contacten buiten e-mail en de telefoon om.
Ik wed dat ik meer doe dan jij. Het zijn altijd de grootste schreeuwers die zich op de borst kloppen en anderen de schuld geven van wangedrag.

Gast
Adolf
januari 12, 2021 23:53
Antwoord op  Adolf

Heel Nederland zat toch in het verzet?

Gast
OPSPORING VERZOCHT
januari 12, 2021 23:44
Antwoord op  anomi

Besmettingen zijn besmettingen en het zijn geen doden. Er is werkelijk niemand die vraagt hoe de verdeling van de ernst van de symptomen onder die besmetten is. Dit volk slikt werkelijk alles KLAKKELOOS. Ik zag gisteren een tekening van een piramide met daarin drie lagen. De toplaag met 0,3% doden, daaronder 1,5% zieken, die het stevig te pakken hadden en daaronder de overgrote meerderheid die nauwelijks iets, een lichte verkoudheid of een griep hadden, dus zoals ieder jaar. WAAR IS TROUWENS DE GRIEP GEBLEVEN? SPOORLOOS VERDWENEN?
De lagen in de piramide waren zodanig getekend dat de tweede laag onder de top in verhouding veel te groot was.
Zo houd je de moed erin bij de mensen.

Gast
Sjef
januari 13, 2021 16:30
Antwoord op  OPSPORING VERZOCHT

Goed om de moed erin te houden, dat ben ik met je eens. De rest niet, ik geloof niet dat iedereen alles klakkeloos slikt.

Het blijft altijd goed om zelf een afweging te maken, verschillende standpunten te beluisteren en dan een eigen mening te vormen. Denk zelf goed na wat je doet, hoe je dingen aanpakt en het effect dat dat heeft op anderen. Succes!

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 10:40
Antwoord op  Frans.D

Hey Frans, ben je toevallig ook Lang?

Gast
Wappie van het Eerste Uur
januari 12, 2021 23:37
Antwoord op  Frans.D

Zeg dat nou niet, want dan krijg je weer al die bange Nederlandertjes op je nek. Als na de zoveelste lockdown wij nog niet van corona verlost zijn, gaan de schijtlaarsjes schreeuwen dat, wie de regeltjes niet naleeft naar een concentratiekamp moet.

Gast
Corona-hoax
januari 11, 2021 10:11

Die Hertz erger is een walgelijke BBW-er. Betaalde Bekende Wetenschapper. Ze pronkt met haar titel en denkt dan over alles wat te weten. Triest figuur. Had dan Arts Jannes Koetsier uitgenodigd. Die doet niet zo arrogant dedain van ‘ik heb deze titel dus alle wijsheid in pacht’. Hij heeft de hele corona bestudeerd en komt toch echt tot de conclusie: geen relatie tussen lockdowns en viruscontrole. Dit wordt ook bevestigd door American Institute for Economic Research. Deze waarom doen ze dit dan bewust? Economie slopen vanwege ‘Build Back Better”….
Baudet en Haga ook slecht hun huiswerk gedaan. Dit was hun kans.

Gast
tja
januari 11, 2021 11:56
Antwoord op  Corona-hoax

Google even voor de lol op de arts Jannes Koetsier. Binnen de kortste keren kom je er achter dat dit een rare kwast is. Je hebt artsen en artsen die van het padje zijn geraakt. Bij de laatste categorie hoort die kwakzelver Jannes. De zoveelste verwijzing van Corona-hoax naar een “deskundige” van dubieus allooi.

Gast
Corona-hoax
januari 11, 2021 12:47
Antwoord op  tja

Dubieuze mensen zijn diegene die onderzoeken doen die bepaald en vooral betaald worden door de pharmafia en niet mensen die een andere visie of mening hebben dan de algemene (door de staat aangedreven) opinie. Nederland stond er vroeger juist bekend om dat mensen met verschillende visies en gedachte een kans of podia kregen om deze te verwoorden. Nu is dat veranderd in een podia waar de beul nog net ontbreekt.

Gast
Meindert Kramp
januari 13, 2021 00:00
Antwoord op  tja

Er zijn genoeg artsen en deskundigen met dezelfde opvattingen als Jannes en met een grote naam op hun vakgebied. De linkse kerk, waartoe gek genoeg ook de 0,1% allerrijksten ter wereld behoren, wil om de aarde te redden, die opnieuw inrichten en net zoals met Stalin en Hitler het geval was, denken ze dat hun doel de middelen heiligt.

Gast
Meindert Kramp
januari 12, 2021 23:56
Antwoord op  Corona-hoax

Dat zal dan de reden zijn dat Jannes Koetsier niet wordt uitgenodigd. Zoals altijd bij politiek links “Jannes heeft de verkeerde mening”.

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 10:06

Wat er van FVD is overgebleven is echt een eng extremistische clubje. Alle normale rechtse mensen zijn inmiddels wel weg, alleen degenen met een betonnen plaat voor hun kop lopen nog achter deze Donald Trump fans aan.

Gast
Frans
januari 11, 2021 10:38
Antwoord op  Paul Lamote

Wat denkt u van degenen die met een betonnen plaat voor hun kop achter de linkse media lopen.

Gast
Annie van Achteren
januari 11, 2021 12:03
Antwoord op  Frans

Zalig zijn de armen van geest

Gast
Jerry
januari 11, 2021 12:10
Antwoord op  Frans

Ben je trots op je whataboutism?

Gast
Frans
januari 11, 2021 12:26
Antwoord op  Jerry

Redelijk.

Gast
Annie van Achteren
januari 11, 2021 13:14
Antwoord op  Jerry

Ja hoor, Fransje. Loop jij maar achter die enge bruinhemden aan. Had ook niet anders van je verwacht, IQ van ’n fruitvlieg.

Gast
Frans
januari 11, 2021 13:22
Antwoord op  Annie van Achteren

Daar heb dat enge bruinhemden gedoe weer. Schandalig en lekker makkelijk om dat telkens te gebruiken

Je moest je schamen.

Gast
Frans
januari 11, 2021 14:01
Antwoord op  Frans

Ik trap er nog in ook.

Gast
Klok en Klepel
januari 13, 2021 00:03
Antwoord op  Jerry

Ook weer wat gehoord? Wat fijn voor je, dat je het hier in de praktijk kunt brengen.

Gast
Meindert Kramp
januari 13, 2021 00:01
Antwoord op  Frans

Ja laat Paul Lamote het daar eens over hebben.

Gast
Darius
januari 11, 2021 09:58

Inhoudelijk waren Baudet en van Haga zwak. Zeker hebben zij gelijk dat als we voldoende IC bedden hebben dat we iedereen met ernstige covid kunnen helpen. Maar die hebben we simpelweg niet en het is een illusie om te denken dat je binnen een paar jaar zoveel verpleegkundigen tot IC verpleegkundigen kunt opleiden. Er was al een tekort voor de uitbraak en de opleiding duurt ruim 16 maanden en kan niet sneller.
Daarbij onttrek je dan ook weer schaarse verpleegkundigen van de niet IC afdelingen.
Ergerlijk was het drietal gekkebekkentrekkende cabaretiers op de achtergrond. Wat straalden die toch een correct fatsoen uit. Bah

Gast
Felix
januari 11, 2021 10:11
Antwoord op  Darius

Darius, Baudet en zijn virus waanzinnigen zeggen dat covid epidemie niet bestaat, ze draaien steeds in dit dossier, als het maar aanhangers oplevert. Die Haga zet dagelijks leugens op zijn media, hij weet niet meer wat hij doet. Lachwekkend was dat hij 252000 berichten van de antisemieten jongeren had gecheckt

Gast
Darius
januari 11, 2021 12:50
Antwoord op  Felix

Dag Felix. Ik benoem alleen het aspect dat zij wel gelijk hebben dat wij landelijk veel te weinig IC bedden hebben. De overheid heeft dit jarenlang in de hand gewerkt door het aantal IC bedden te minderen en te eisen dat mensen die langer dan 3 dagen beademd moeten worden, overgeplaatst moeten worden naar academische centra. Nu zitten we dus wel met de gevolgen daar van. Voor rest spraken zij onzin.

Gast
Willem
januari 11, 2021 09:54

Weer twee gevaarlijke complotdenkers, Closett en Vaga, vragen om in Op1 niets te komen zeggen. Bidett en consumenten misbruiken Social media om de meest vreselijke leugens te spuiten en dan alles ontkennen. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat populistische dictators als Trump en bodett hun aanhangers haten omdat ze dom en armoedzaaiers zijn. Trump houdt woensdag van zijn dwaze supporters en donderdag moeten ze allemaal opgesloten worden. Bodett, zelfbenoemd academicus, praat liever geaffecteerd en met gedeeltelijk Latijnse woorden, met andere idioten als virus waanzinnige Vogel. Er is maar één slimme dictator, dat is onze Geert. Hij laat niemand van zijn achterlijke volgelingen ook maar iets beslissen. Dom blondje Agema en dierwaanzinnige Graus mogen hun verhaaltje opzeggen als Geertje toestemming heeft gegeven. Voor antisemieten partij van Bidett is maar één oplossing, alle aanhangers, oppakken en opnieuw laten opvoeden. Hiervoor een deal sluiten met Israel en jaren heropvoeden. Laten werken, want het zijn allemaal uitkeringstrekkers die te lui zijn om te werken.

Gast
Anona
januari 11, 2021 10:28
Antwoord op  Willem

Je verhaal is echt onleesbaar. Gebruik gewoon echte namen, zinnen en alinea’s. Je gaat van closeet naar bodett naar bidett. Moet dit je argument sterker maken ofzo?

Gast
willem
januari 11, 2021 10:59
Antwoord op  Willem

Ook een Willem ? , deze Willem van 09.54 ben ik niet , wel die van 08.52 , dit voor de andere gasten en ook even voor de goede orde , aldus.

Gast
Vrolijke Frans
januari 13, 2021 00:07
Antwoord op  Willem

Hey Willempie!

Gast
Van der Werf
januari 11, 2021 09:46

Die vriendschap is al jaren geleden bekoeld, Mediacourant. Even je huiswerk doen.

Gast
Lucille Werner
januari 11, 2021 09:38

Baudet, die Trump de beste president ooit vindt?

Gast
Frans.D
januari 11, 2021 10:14
Antwoord op  Lucille Werner

Was die ook, ieder geval voor de wereld vrede.

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 10:28
Antwoord op  Frans.D

Het is dat China zeer veel zelfbeheersing heeft getoond want Trump was gek genoeg om een wereldoorlog te starten.

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 11, 2021 22:27
Antwoord op  Paul Lamote

Nee hoor. Dat heet onderhandelen op het scherpst van de snede. Ze hebben hem overigens wel teruggepakt en de hele wereld erin meegenomen. Dat wel.

Gast
Meindert Kramp
januari 13, 2021 00:11
Antwoord op  Paul Lamote

Presidenten bepalen dat soort dingen niet zelf. Volgens de linksen uit de jaren zeventig bepaalt het militair-industriële complex dat. Dat is het enige waar de linksen gelijk in hadden, al geloven ze er anno 2021 waarschijnlijk zelf niet meer in.

Gast
woordenkunstenaar
januari 11, 2021 12:59
Antwoord op  Lucille Werner

Ja ooit, maar nu niet en over twee weken helemaal niet meer.

Gast
JanH
januari 11, 2021 09:37

Stuitende vertoning van Baudet, Van Haga en Kelder. Baudet is geen schim meer van wie hij was, Van Haga is een complete idioot en Kelder bewees weer eens dat hij als gespreksleider totaal ongeschikt is.

Gast
anomi
januari 11, 2021 09:51
Antwoord op  JanH

Hiddema gaf hem status , bij van Hage kwijnt hij weg.

Gast
De Taalhygiëna
januari 13, 2021 00:13
Antwoord op  anomi

Je kunt namen van mensen ook met copy paste van het internet halen. Dan bega je geen stommiteiten. Of het moet zijn dat je de verkeerde naam knipt en plakt.

Gast
Sjef
januari 13, 2021 16:33
Antwoord op  JanH

Hi Jan, vond dat Jort juist goed ruimte gaf aan de verschillende sprekers. Inhoudelijk was het niet altijd even sterk, maar het blijft altijd goed om verschillende standpunten te beluisteren. Fijne dag!

Gast
Jantje
januari 11, 2021 09:33

Als dit het journalistieke niveau van de NPO is dan doek de NPO idd maar op.

Gast
Koen
januari 11, 2021 09:48
Antwoord op  Jantje

Het gekke s dat ze er mee wegkomen, zo zie je maar dat de mensen die kijken geen idee meer hebben wat echte journalistiek is, dat is er uit geramd door de NPO.

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 10:08
Antwoord op  Jantje

Jort Kelder durfde zijn vriend niet voor het hoofd te stoten met ook maar één kritische vraag.

Gast
Huismaker
januari 11, 2021 09:23

We zaten weer naar een toneelstukje te kijken van het mediakartel .Het leek wel weer de dagelijkse aanvallen op Pim. Ook Pim kreeg geen seconde om te reageren. Als een geregiseerde roedel doken zij op hem af. Natuurlijk in beeld de nee schudders, die daarmee een beeld te suggereren. Lachwekkend dat toneelstukje.
Top was Van Haga tegen Dohmen: “Ik merk aan u dat u er totaal geen verstand van hebt. U laat de ondernemers compleet in de kou staan. En het is mij compleet duidelijk dat u nooit ondernemer bent geweest. Anders had u niet zulke domme dingen gezegd”. Midden in de roos. Die man kon en wist er niet meer op te reageren.
En weer liet Kelder zien dat hij een wolf in schaapskleren is. Meehuilen met het mediakartel (na zijn blunder tegen Pete Hoekstra) om zijn baantje maar veilig te stellen. Wat een verschrikkelijke loser is die billenmaat van Rutte.

Gast
Jeroen Smits
januari 11, 2021 09:28
Antwoord op  Huismaker

Ja die van Haga is een ook top ondernemer – wolf in schaapskleren – huisjesmelker –

Gast
Rare mensen hier
januari 11, 2021 10:08
Antwoord op  Huismaker

Hey, Huismaker….je zit op het verkeerde platform. Je moet naar geenstijl oid. Daar vind je meer mensen die net zo raar denken als jij. Al wordt dat de laatste tijd ook minder.

Gast
Jeroen Smits
januari 11, 2021 12:02
Antwoord op  Rare mensen hier

rare mensen hier vooral jij van Haga is gewoon een opportunist en gladjanus.

Gast
Trotse Wappie van het Eerste Uur
januari 13, 2021 00:17
Antwoord op  Rare mensen hier

GeenStijl is knetterlinks. Ze verkopen er zelfs mondkapjes. Als Bart Nijman er eens een met geluiddemper op zou zetten, dan heeft Tom Staal het ook wat makkelijker, want die moet voortdurend opletten of die ouwehoer van een Nijman zijn gasten ook eens aan het woord laat.

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 10:10
Antwoord op  Huismaker

Als je nog als een malloot achter Donald Trump aanrent zoals Baudet dan is er een steekje los.

Gast
Meindert Kramp
januari 13, 2021 00:19
Antwoord op  Paul Lamote

Er is een behoorlijk steekje bij je los als je meer dan vier jaar hysterisch over een Trump loopt te gillen, alleen maar omdat de man net zo’n onbehouwen stijl heeft als links Nederland.

Gast
Anke
januari 11, 2021 12:07
Antwoord op  Huismaker

Waarom praat je altijd in de 1e persoon meervoud? Ben je een schizo?

Gast
Romantische Wappie van het Eerste Uur
januari 13, 2021 00:24
Antwoord op  Anke

Hij bedoelt met wij natuurlijk jou en hem samen. Want wij doen het allemaal samen. Toch? Misschien wil hij met je daten. Samen knuffelen op de muziek, waarop Willem Engel zo heerlijk danste op het Malieveld een paar zondagen geleden.

Gast
famouslastwords
januari 11, 2021 09:19

Haga is van hetzelfde kaliber als Eerdmans, slap lullen in de ruimte om er maar bij te mogen horen. Je moet je niet druk maken over FvD; dat gaat de kant op van PVV met een leider die alle aandacht trekt en de rest die er braaf achteraan moet hobbelen want anders word je eruit geflikkerd en alleen maar lopen schreeuwen en roepen maar nooit een oplossing. Nederland uit de EU? Dan ben je niet goed. Mag je voor je tomaatjes met alle landen eigen handelsverdragen gaan maken.

Gast
Bravenboer
januari 11, 2021 09:34
Antwoord op  famouslastwords

U gaat niet uit van eigen kunnen

Gast
Wappie van het Eerste Uur
januari 13, 2021 00:26
Antwoord op  Bravenboer

De Nederlander is een slapjanus geworden. Braaf achter Mark en Jaap aanhobbelen.

Gast
Flauwe Kul
januari 11, 2021 09:12

Is Welmoed niet een ex van Thierry? Ze kreeg rode wangetjes toen ze hem aankeek! ☺

Gast
Bennie
januari 11, 2021 09:10

We maken een heel grote fout. We geven aandacht aan de opkomst extreem rechtse figuren en vragen met name ‘waarom denkt u dit?’ en vice versa.
Daarmee leggen we de nadruk op de opkomst en de verschijning van dit fenomeen terwijl de journalistiek ze heel anders moet benaderen: als een bedreiging van de Nederlandse rechtsstaat.
De presentatie was dramatisch. Als je dit soort types dan toch aan tafel zet, neem dan een cirkelzaag mee in plaats van een aardappelmesje (en zelfs dit werd niet gebruikt).

Hopelijk is het een les. De Nederlandse samenleving moet er alles, maar dan ook echt alles aan doen om dit vernieuwde extreem rechts te onderdrukken. Want op een dag is het te laat en zaait de tumor uit.

Gast
joop bravenboer
januari 11, 2021 09:36
Antwoord op  Bennie

U weet dat de tumor er al is

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 11, 2021 11:30
Antwoord op  joop bravenboer

En die heet links

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 11, 2021 22:30
Antwoord op  Bennie

Ik weet niet waar jij de afgelopen dertig jaar hebt uitgehangen, maar ik zie geen cirkelzaag, maar een kettingzaag rondvliegen als iets niet in het van bovenaf bepaalde discours past.

Gast
Kwakzalver met nog mooiere bloemschoenen
januari 13, 2021 00:32
Antwoord op  Bennie

Ze worden ook als een bedreiging behandeld. Zeker zitten slapen. Geen paniek. De tumor zaait op een dag niet uit. Op een dag merk jij dat er vreemde zaken aan de hand zijn met je gezondheid en de artsen en de ziekenhuizen weten niet wat jou mankeert. Tig opinions verder weet je nog steeds niets.
In de vaccins zitten ook kankercellen. Dat is niet zo erg. Het is net als met bloot. Als het maar functioneel is.

Gast
Aresh
januari 11, 2021 09:07

2x op gestemd maar door al dat gedoe nooit meer. Volgende X op JA21.

Gast
Coco
januari 11, 2021 09:12
Antwoord op  Aresh

Loser

Gast
Sjaak echt
januari 11, 2021 09:19
Antwoord op  Coco

Coco is een verliezer.

Gast
Huismaker
januari 11, 2021 09:32
Antwoord op  Aresh

Wij, volgens de 80 % van de leden, stemmen (ondanks het mediakartel) vol overtuiging op Thierry.

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 10:30
Antwoord op  Huismaker

Ja, maar het aantal leden was zelfs op het hoogtepunt nog niet genoeg voor een halve zetel. En inmiddels heeft eenfors deel van die leden ook nog opgezegd.

Gast
joop bravenboer
januari 11, 2021 09:39
Antwoord op  Aresh

heb eerdmans gevolgd en biieenkomsten meegemaakt,moet u ook doen,dan stemt u fvd

Gast
Umberto
januari 11, 2021 09:54
Antwoord op  Aresh

Nou dat schiet op

Gast
Boes
januari 11, 2021 12:22
Antwoord op  Aresh

Maar ervan leren zul je niet (logisch, want op dergelijke partijen stemmen alleen kneuzen). Met dat soort partijen loopt het ALTIJD fout af. Ken de geschiedenis.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 11, 2021 09:07

Baudet wordt gezien als DE bedreiging van de elitaire machthebbers en moet dus kaltgestellt worden, dat het klootjesvolk rutte en Co nog steeds gelooft is ronduit verbijsterend ik stem op Baudet en dat zou iedereen met een RoodWitBlauw Hart moeten doen. Pvv is history,kerstballen in de boom,meer niet.

Gast
Tijs
januari 11, 2021 09:29
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Baudet WAS hooguit de bedreiging. Dat hij zijn eigen ruiten heeft ingegooid, zegt veel over zijn gebrek aan kwaliteiten.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 11, 2021 11:31
Antwoord op  Tijs

Wie bent gij om over Baudet te oordelen??

Gast
De ketel
januari 11, 2021 12:03
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Gelukkig oordeel je zelf totaal niet, zwart potje.

Gast
Democratie uitvinding van Deep State
januari 13, 2021 00:37
Antwoord op  Tijs

Het maakt niet uit, op wie je stemt. Wij hebben een schijndemocratie en de rechtsstaat is ook al morsdood.
Je zou op een partij moeten kunnen stemmen, die de belastingen afschaft.

Gast
Iemand
januari 11, 2021 09:45
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Als ik op een plusje drukt wordt het een minnetje. Iedere keer bij bepaalde onderwerpen.

Gast
Tijs
januari 11, 2021 09:54
Antwoord op  Iemand

Dat komt doordat er meerdere mensen in korte tijd aan het “stemmen” zijn.

Gast
Respect ✌️
januari 11, 2021 09:55
Antwoord op  Iemand

Misschien toch maar denken aan een bril?

Gast
Gebruik gvd die grijze massa eens!
januari 11, 2021 12:04
Antwoord op  Iemand

Zijn er nog steeds sukkels die hierover klagen? Hoe vaak is dit nu al uitgelegd? En waarom zet je je eigen hersenen niet even aan het werk?

Gast
Umberto
januari 11, 2021 09:57
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Bedreiging haha een clown maar dan wel een terror.
Wat zet die man zich elke keer voor lul.

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 10:33
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Ik denk niet dat Rutte nog wakker hoeft te liggen van Baudet & Co, die hebben inmiddels zichzelf kaltgestellt.

Gast
BIU
januari 11, 2021 12:24
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Kaltgestellt, history… Jij bent duidelijk rood-wit-blauw.

Gast
Good Knight
januari 11, 2021 08:59

Peter Pannekoek VRAAGDE ??? Wat dacht u van vroeg ?

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 11, 2021 09:07
Antwoord op  Good Knight

Vroeg op?

Gast
famouslastwords
januari 11, 2021 09:13
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Nee, gewoon Nederlands geleerd

Gast
joop bravenboer
januari 11, 2021 09:39
Antwoord op  Good Knight

Ze zijn natuurlijk,niet allemaal zo goed als u,

Gast
Safe space sneeuwvlokje
januari 13, 2021 00:40
Antwoord op  Good Knight

Sterke werkwoorden zijn nazistisch.

Gast
Nico Tine
januari 11, 2021 08:59

Nare man die van Haga. Heeft zich goed ingelezen. Niet sympathiek maar dat was hij bij de VVD ook al niet.

Gast
Zuur links bederft niet
januari 13, 2021 00:46
Antwoord op  Nico Tine

Het barst in de politiek van de nare mannen. Melkert, Marcel van Dam etc. Toch kun je ook wel met ze lachen. Zo af en toe bekijk ik de video, vlak na de overwinning van Fortuyn, waarin Ad Melkert Pim Fortuyn geen blok waardig gunt. Paul Witteman is daar gespreksleider.
Dat is nog steeds lachen.

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 11, 2021 08:56

Dit was echt een dieptepunt. Hoe kan het dat in een zogenaamd journalistiek programma de gasten – Pannekoek en Hertzberger – de lastige vragen stellen?

Gast
Joop Bravenboer
januari 11, 2021 09:41

Ingehuurd voor geld,verkopen noch hun moeder

Gast
Theo
januari 11, 2021 11:39
Antwoord op  Joop Bravenboer

Nog, Joop.

Gast
Sadie
januari 11, 2021 12:01
Antwoord op  Theo

Joop wil ze waarschijnlijk een compliment geven: ze verkopen noch hun moeder (noch hun vader). :P

Gast
Tracy
januari 11, 2021 08:53

ik ben lid van die WNL ze zouden er voor rechts zijn mooi niet zondags met linkse Rick
nieman zitten ook de grootste linkse rakkers
en gisteren het zelfde wat met Wilders gedaan word zetten ze een hele groep tegen
en jort is ook een smeerlap heeft vroeger samen een groep opgericht en nu
wilde hij hem te kakken zetten

Gast
The Henk
januari 12, 2021 13:34
Antwoord op  Tracy

Inderdaad, ik heb mijn WNL-lidmaatschap opgezegd. Rick Nieman is een linkse rat in schaapskleren …

Gast
FvD'er
januari 12, 2021 13:36
Antwoord op  The Henk

Ach gossie toch!!! Snowflakje.. Ga bij je moeder uithuilen als je niet tegen de echte wereld kan…

Ahhhhh zielige henkie

Gast
Wappie van het Eerste Uur
januari 13, 2021 00:48
Antwoord op  Tracy

WNL is gecontroleerde oppositie

Gast
willem
januari 11, 2021 08:52

Idd, Jort en Welmoed, waren niet erg op dreef , jammer , maar niet getreurd , de oplossing is nabij , dit had een kolfje naar de hand van Sven geweest , wel liefst dan solo , net zoals Jeroen .
Totale focus.

Gast
Flip de Beer
januari 11, 2021 08:47

Top tv

Gast
NLKoala
januari 11, 2021 08:45

Ik hoop dat iedereen goed heeft geluisterd naar Baudet.
en vooral ook naar Haga.
Het kan zeker helpen, zodat er van die vier zetels zo weinig mogelijk over blijfen.
Liefst NUL.

Gast
Sven L.
januari 11, 2021 08:40

Baudet is echt afgegleden. Jaren geleden zat hij aan tafel bij Pauw & Witteman om te praten over de toekomst van de EU (kan goed tien jaar geleden zijn). Toen kwam er een eerlijk, realistisch verhaal uit zijn mond. Geen idee wat er met deze man onderweg is gebeurd.

Gast
Huismaker
januari 11, 2021 09:30
Antwoord op  Sven L.

Wij (16 man) gaan op Thierry stemmen. En tijdens het FvD referendum (50.000 mensen) gaf 80 procent aan op hem te blijven stemmen. Dus wij moeten geloven wat het mediakartel voor ons heeft verzonnen ?

Gast
JanH
januari 11, 2021 09:40
Antwoord op  Huismaker

Ik ga niet eens proberen om je laatste hersencel in beweging te krijgen.

Gast
Iemand
januari 11, 2021 09:53
Antwoord op  Huismaker

Weer word van mijn + een – gemaakt. Wij stemmen ook Baudet. De andere partijen maken misschien nog veel meer rotzooi en zijn ook onbetrouwbaar maar daar hoor je een keer iets over en dan deden ze een plas en gaan door. Bij Baudet blijven ze maar hameren op wat hij fout doet. Je hoort toch ook niks meer van de moslima die bij groen links op plaats 9 staat met haar antisemetische gedachten dat wordt allemaal goed gepraat. Rutte wordt altijd vanaf het begin Pinokkio genoemd en mensen blijven hem ophemelen. De grootste draaikont en bedrieger het enige waar hij goed in is is kletsen.

Gast
Sven L.
januari 11, 2021 10:01
Antwoord op  Huismaker

Okee.. tja dat moet iedereen zelf bepalen waar hij/zij op stemt. Ik ben alleen van mening dat Baudet inmiddels premier-onwaardig is en ik laat even in het midden of dat geheel zijn eigen schuld is. Mijn stem krijgt hij in ieder geval niet.

Gast
Care
januari 11, 2021 11:59
Antwoord op  Sven L.

Huismaker is zo iemand die ook staat te juichen bij vijf doden door een nutteloze bestorming.

Gast
Ruud Steunassen
januari 13, 2021 00:53
Antwoord op  Care

Krokodillentranen om een aanslag op de democratie, maar de aanleidng, de grootste stemfraude ooit, wordt onder het tapijt geveegd.

Gast
Greet
januari 11, 2021 08:37

Even aangehoord en toen de tv uit.

Gast
Respect ✌️
januari 11, 2021 08:36

Op1, Jan Jaap: is er nou helemaal niemand daar die bedenkt om een zak over zijn hoofd te doen?
Of desnoods te schminken als een clowntje?
Het kan gewoon niet meer op tv zo’n hoofd..
Oja En geef hem in plaats van een glas water een drinkbak

Gast
ome H
januari 11, 2021 08:43
Antwoord op  Respect ✌️

Aldus ‘Respect’. Wat ben jij een klein mens.

Gast
Piet Zwart
januari 11, 2021 09:57
Antwoord op  Respect ✌️

Wordt het wel een horror clowntje , wat ziet die gozer er uit .
Toch iets mis gegaan met face-fucken😲

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 11, 2021 22:33
Antwoord op  Respect ✌️

Hij is het levende bewijs dat sociale status van groter belang is dan uiterlijk in de jacht op de vrouwtjes, haha. Zo’n vent kan je toch alleen ballen met een zak over zijn hoofd.

Gast
Meindert Kramp
januari 13, 2021 00:55
Antwoord op  Respect ✌️

Jij loopt weer eens over van Respect. Zeker te gulzig uit de trog geslobberd.

Gast
Sjef
januari 13, 2021 16:37
Antwoord op  Respect ✌️

Het is wel een erg lage reactie, zo op de man spelen. Typisch voorbeeld van anoniem reageren op internet.

Het mooie vind ik juist dat die mannen een stukje humor brengen, zelfspot, hopelijk leer jij dat ook ooit!

Gast
Barstje
januari 11, 2021 08:32

Redelijk gestoord stelletje die Baudet en Haga. Net als Trump word met schuren langs extreem rechts een klimaat van haat en verdeeldheid gezaaid . Is te hopen dat dit land gevrijwaard word van Wappies in de tweede kamer. Extreme mensjes deugen niet of het nu rechts of links extreem is.

Gast
ZwabberKak
januari 11, 2021 09:14
Antwoord op  Barstje

Het is “Van Haha”, wordT met een.”t” en wappies schrijf je niet met een hoofdletter.

Gast
Cum bucket
januari 11, 2021 11:57
Antwoord op  ZwabberKak

Van Haha inderdaad. Het is een lachwekkend ventje.

Gast
Piet Zwart
januari 11, 2021 09:31
Antwoord op  Barstje

Wat zijn linkse rukkers toch kortzichtig .
Zelf halen ze de smerigste streken uit , claimen elk podium en media om hun eigen propaganda nonsens te verkondigen .
Interseert ze geen reet dat deze achtelijke Covid maatregelen alles maar dan ook alles naar de klote helpen.
Anders compenseren ze wel 100% ipv 70%
Arafat knuffeltrol Kaag die duistere subsidie.s naar Palistina laat afvloeien niemand hoor je erover .
Klimaat plannen die mislukken , Migrantenstroom waar ze de grip volledig kwijt zijn , zelfs illegalen zijn legaal in Nederland alles wordt weg gemiddeld.
En overal zitten ze tussen waar ze maar denken de elite te kunnen please.
Juist dat tuig zijn de oorzaak van deze shit .
Klimaat , Migranten stroom , Europa ga zo maar wordt gewoon door je strot geduwd gewone man wordt gewoon op zij gelazerd , blijkt ook wel na afschaffing referendum .
Ooit was dit D666 speerpunt , wat is daar gebeurd.
Werken , belasting betalen thuis zitten en weer werken enz enz
Dat is wat we nog mogen !
En zodra je tegengas geef aan die lui wordt je weg gezet als gek, als extreem rechts , als wappies.
En nog wat waar blijft mijn 1000 euro die de linkse toy boy Rutte vorige verkiezingen beloofde , kunnen het nu beter gebruiken dan ooit .
Of heb je die ook aan Europa gegeven.

Laffe honden

Gast
Jan
januari 13, 2021 00:56
Antwoord op  Barstje

Jij hebt een extreem-linkse opvatting.

Gast
Lachgas
januari 11, 2021 08:31

Peter Pannenkoek “vraagde”?
Goed nederlands is ook niet meer vanzelfsprekend!

Gast
spelingscontrolle
januari 11, 2021 12:25
Antwoord op  Lachgas

Ok dan, hij vreeg het. Wat maakt dat nou uit??

Gast
Jan Hen
januari 13, 2021 01:03
Antwoord op  spelingscontrolle

Jij maakt er wel een verdomd sterk werkwoord van. Daar zijn de slapjanussen van links niet tegen opgewassen. Veel te masculien “hij vreeg het”. Dat kan toch niet? Peter Pannekoek en vrienden gaan er spontaan hurkend van plassen.

Gast
Karbonade
januari 11, 2021 08:30

En Theo Hiddema zat aan tafel bij Humberto Tan. Om te praten over Thierry.
Wat een aandacht krijgen ze opeens.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen