SBS 6 komt met tweede seizoen van Jan Versteegh-show Klein Maar Fijn

Goed nieuws voor Jan Versteegh. Hij mag van SBS 6 verder met zijn miniatuurshow Klein Maar Fijn, waarvan het eerste seizoen gisteren ten einde kwam. Dat onthulde hij in het slot van de finale.

Jan Versteegh © SBS 6

Klein Maar Fijn, een strijd tussen getalenteerde miniatuurbouwers, kende begin december een droomstart op SBS 6. Het programma stond direct na de veelbesproken aflevering van Linda’s Wintermaand met daarin premier Mark Rutte als gast geprogrammeerd. Linda trok 1,9 miljoen kijkers en Jan wist er daarvan 1,1 miljoen over te houden.

Nieuw seizoen

De afleveringen van Klein Maar Fijn die volgden trokken wel iets minder bekijks, maar het programma bleef succesvol. Totdat Linda’s Wintermaand niet meer op de buis was. De tweede tot en met de vijfde aflevering van Klein Maar Fijn trokken 838.000, 902.000, 702.000 en 561.000 kijkers. Gisteren had de finale er 676.000.

Het is genoeg voor een vervolg. “Ben je nou fervent miniatuurbouwer en denk je: hé, dat Klein Maar Fijn kan ik misschien ook wel? Geef je dan nu op voor seizoen twee van Klein Maar Fijn”, zei Jan in de slotminuut van de finale.

Jan blijft druk

Het is mooi nieuws voor Jan, want op deze manier blijft hij druk bij SBS 6. Zijn belangrijkste vaste waarde bij de zender is Lingo, maar uiteraard aast hij ook op succes op prime time.

Het is nog niet bekend of zijn andere programma’s BINGO! De 100.000 Euro Quiz en Iedereen Is Van De Wereld een tweede seizoen krijgen. Eerder zag hij 6 Inside, De Gordon tegen Dino Show en Echt Waar?! stoppen na één seizoen.

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Mick
januari 12, 2021 23:31

SBS6 komt met
Tien voor Taal
The Cube
Domino Duel

Gast
Josefien
januari 12, 2021 14:08

Kleine Jannen worden grote mannen. Lijkt me ook een leuke titel voor een SBS show met Versteegh.

Gast
Theo
januari 11, 2021 21:20

De kijkcijfers waren klein maar fijn

Gast
mark 2
januari 11, 2021 21:00

Leuke show. Net iets anders dan rtl4 had, maar 10 keer interessanter en mooiergemaakt.

Gast
Mick
januari 11, 2021 21:26
Antwoord op  mark 2

Dit is allemaal zelfmaak, bij RTL kwam het uit een doosje…

Gast
Nick
januari 11, 2021 20:01

Jan Versteegh kan helemaal niks.

Gast
Mick
januari 11, 2021 20:23
Antwoord op  Nick

Dit programma doet hij een stuk leuker dan die programma’s met zo’n te strak voorbedachte opzet zoals de BINGO! Quiz waar precies gezegd moet worden wat er op de autocue staat en wat er door het oortje komt.

Gast
Zo zeg...
januari 11, 2021 19:42

Waar is de gesposorde afsluiter?
Klein maar Fijn is terug te kijken op het platform KIJK

Gast
Yuri
januari 11, 2021 19:41

500.000 kijkers haakten dus af, was een megasucces dus
*sarcasme off*

Gast
Greet
januari 11, 2021 19:27

Zo zeg de Talpa redactie is flink aan t trollen en plussen hieronder

Gast
Tim
januari 11, 2021 19:25

Ja want het was zo’n succes he

Gast
talloo
januari 11, 2021 18:54

BINGO! mag best een tweede seizoen, dat bingoballenspel is wel leuk om thuis mee te doen. Echter de quiz zelf is saai. De laatste ronde – voor de finale – is wel leuk. Leuker zou zijn om de kandidaten van de tribune te kiezen zoals bij Miljoenenjacht.

Gast
Mick
januari 11, 2021 18:17

Verder komt SBS6 met The Cube en Domino Duel.

Gast
Juist
januari 11, 2021 17:38

Er zullen veel mensen van dit programma genieten maar ik kijk liever naar gras dat groeit.

Gast
ZeerNetteDame
januari 11, 2021 17:24

Slecht en duf programma. Verschrikkelijke presentator. Mensen hieronder die dit aanprijzen werken of voor Talpa of zijn niet 100 procent in hun bovenkamer.

Gast
Chiel
januari 11, 2021 17:19

Weinig mis met dit programma. Aansprekende deelnemers, geen bners, gevarieerde opdrachten, goede voice over, goede muziekkeuze, Jan doet het ook prima. Lekker kneuterig maar kijkt lekker weg.

Dat bloemschikprogramma van Kees Tol was ook best een succes, kan ook zo terugkomen.

Gast
bastiaandv85
januari 11, 2021 16:33

nog een seizoen van dit heel cheapy en slecht programma met dit ALIEN….

Gast
Declan
januari 11, 2021 16:32

Prachtig. Allemaal nieuwe titels bij Talpa.

Ze zitten daar niet stil. Niets gejat.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 11, 2021 17:48
Antwoord op  Declan

Nee, niets gejat, behalve Lingo, Man Bijt Hond, Mr Frank Visser, Miljoenenjacht, Wie Van De Drie, Vijf Uur Show, Dance Dance Dance, enzovoort, enzovoort.

Gast
Talloo
januari 11, 2021 18:52
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

AVROTROS was al gestopt met Lingo, is het origineel van IDTV
NCRV was al gestopt met Man bijt hond, is het origineel van Woestijnvis
Miljoenenjacht is van John’s hand, is het origineel van Endemol
Wie van de drie was al gestopt bij MAX en de AVRO, is het origineel van BlueCircle
5 Uur Show was al gestopt bij RTL en is van de hand van John de Mol
Dance Dance Dance is ook van de hand van John

Zullen we het hebben over RTL dat Kees v.d. Spek, Holland’s got Talent en Bankgiro Miljonairs heeft weggekaapt bij SBS6. All You Need Is Love ook overigens.

Gast
Respect ✌️
januari 11, 2021 16:30

Is die sμkkel al uit de kast? Ik kan niet naar die rare k0p kijken en die stem…Die stem…tsjesus die stem..hebben zijn ouders zijn stembanden geprobeerd door te knippen of zo?

Gast
Jim
januari 11, 2021 16:21

Net als zijn piemeltje: klein maar fijn!

Gast
Flip de Beer
januari 11, 2021 18:36
Antwoord op  Jim

Dat valt je tegen! Jan is vrij fors geschapen.

Gast
M. Kreukhoven
januari 11, 2021 16:17

Geweldig programma… Is de voice over van deze show Anita Witzier?! SBS gefeliciteerd, als geen andere zender lanceert SBS6 veel nieuwe titels, dat brengt vernieuwing op TV, heel leuk…

Gast
Peter
januari 11, 2021 16:27
Antwoord op  M. Kreukhoven

Volgens mij Simone Kleinsma. What’s in the name. Wil het eigenlijk niet toegeven, maar ik vond het leuk om te kijken.

Gast
M. Kreukhoven
januari 11, 2021 16:37
Antwoord op  Peter

oh ja Simone Kleinsma, kan inderdaad ook zijn…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen