RTL 4 tijdens woonshow Nicolette Kluijver ingehaald door SBS 6

De kijkcijfers van woensdag 13 januari 2021 (SKO) – Het nieuwe woonprogramma van Nicolette Kluijver op RTL 4 is niet sterk genoeg om de kleinere concurrent SBS 6 op afstand te houden.

Nicolette Kluijver Beeld: RTL

De nieuwe Nicolette Kluijver-show De Perfecte Verbouwing ging vorige week met een bijzonder teleurstellende 568.000 kijkers (8 procent) in première op RTL 4. Die slechte start werd gisteren niet goedgemaakt; de tweede aflevering kwam uit op 616.000 kijkers (9 procent). Het is niet genoeg om de kleinere concurrent SBS 6 op afstand te houden.

SBS 6 verslaat RTL 4

Hoewel RTL 4 over het algemeen altijd groter is dan SBS 6, waren de rollen gisteren omgedraaid op prime time. Recht tegenover de dik 600.000 kijkers van De Perfecte Verbouwing, wist Steenrijk Straatarm op SBS 6 een publiek van 813.000 kijkers (12 procent) te bekoren. De RTL-titel staat op plek 22 in de kijkcijfer top 25, de SBS-titel op plek 13.

Om half tien wist SBS 6 ook te winnen van RTL 4: de Wendy van Dijk-show Hart in Aktie kwam uit op 619.000 kijkers (11 procent), waar de realityserie Brut er 462.000 (8 procent) had.

Slimste aan kop

De Slimste Mens was uiteraard weer de grote winnaar op prime time met ditmaal 2,1 miljoen kijkers (30 procent). Daarvan hield Nieuwsuur er 919.000 (16 procent) over, een zeer nette score.

Het zilver op prime time is voor NPO 1: de line-up Het Museum van Nederland, Doorbakken en Het Dorp scoorde 695.000 kijkers (10 procent), 904.000 kijkers (15 procent) en 1,2 miljoen kijkers (21 procent). Daarna volgen dus SBS 6 en RTL 4.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • RTL 5 scoorde met Slechtste Chauffeur: 564.000 kijkers,
  • NPO 3 scoorde met Meiden die rijden: 484.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met K van Karlijn: 322.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Reprisal: 315.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Lethal Weapon 4: 267.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Winter Castle: 221.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,4 miljoen), Half acht nieuws (1,5 miljoen), Zesuurjournaal (1,5 miljoen), EenVandaag (1,3 miljoen), M (1,2 miljoen), RTL Boulevard (1 miljoen), GTST (831.000), Met het mes op tafel (783.000), Editie NL (780.000) en Tijd voor MAX (731.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Op1 (918.000), Jinek (799.000), Hart van Nederland (643.000), Hart van Nederland (643.000), Studio Sport Eredivisie (603.000) en Journaal laat (577.000) het meest in trek. Shownieuws trok 406.000 kijkers.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 21 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 15 procent en NPO 2 brons met 13 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.411.00001. NPO1 / 20.8%
02. De Slimste Mens (NPO2) 2.063.00002. RTL4 / 15.1%
03. Half acht nieuws (RTL4) 1.533.00003. NPO2 / 12.9%
04. Journaal 18:00 (NPO1) 1.521.00004. SBS6 / 9.8%
05. EenVandaag (NPO1) 1.262.00005. NPO3 / 5.8%
06. Het Dorp (NPO1) 1.161.00006. ESPN2 / 5.7%
07. M (NPO1) 1.154.00007. RTL5 / 4.1%
08. RTL Boulevard (RTL4) 1.002.00008. RTL7 / 3.7%
09. Nieuwsuur (NPO2) 919.00009. Vero / 3.4%
10. Op1 (NPO1) 918.00010. NET5 / 3.0%
11. Doorbakken (NPO1) 904.00011. RTL8 / 2.5%
12. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 831.00012. RTLZ / 1.4%
13. Steenrijk Straatarm (SBS6) 813.00013. Discov / 1.0%
14. Jinek (RTL4) 799.00014. Spike / 0.8%
15. Met het mes op tafel (NPO2) 783.00015. Comedy / 0.6%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 39,5%
02. RTL Nederland 27,1%
03. Talpa TV 16,4%

89 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Arjan
januari 14, 2021 17:03

Mark,enz

Vindt het knap dat SBS6 vooravond nu bijna alles boven de 500.000 kijkers heeft.

Gast
Daniel
januari 14, 2021 16:21

Leegloop RTL:

Theo stapt vrijwillig uit Big Brother-huis
Het Big Brother-huis heeft een inwoner minder. Inwoner Theo heeft donderdag vrijwillig zijn biezen gepakt.

Gast
Er kijkt bijna niemand BIG BROTHER
januari 14, 2021 16:30
Antwoord op  Daniel

Dus niemand die weet wie Theo is

Gast
Daniel
januari 14, 2021 16:30

Dat is waar.

Ik lees alleen de bagger in de media.

Gast
Rob v W
januari 14, 2021 16:57
Antwoord op  Daniel

Ongelofelijk wat een nieuws😷

Gast
TopShow
januari 14, 2021 14:58

Gisteren heerlijke live voetbal wedstrijden.
PSV-AZ, Feyenoord-FC Zwolle op ESPN2 en Real Sociedad-Barcelona met scorende Frenkie de Jong.

Vanavond: o.a Fc Twente-Ajax (ESPN2) en Real Madrid-Atletic Bilbao (Ziggo14)

Gast
Allstar's Reggae Band
januari 14, 2021 14:56

Als ik deze lijst bekijk snap ik niet dat mensen nog naar de programmering op de televisie kijken. Ik ben blij dat ik mijn aansluiting al jaren geleden de deur heb uitgegooid. Overbodig om daarbij te vertellen dat ik nu stinkend rijk ben (ook door altijd een smartphone te weigeren en dat soort dingen). Ik hoef niet meer te werken gelukkig. Dat laat ik aan tv-kijkend Nederland over… Het is jammer dat ik momenteel weinig kan doen met mijn geld, maar mocht de corona ooit voorbij zijn, dan ga ik weer reizen. Maar goed, alles beter dan werken…

Gast
Wim
januari 14, 2021 13:50

Iedereen maar negatief over M, maar intussen behaald ze topcijfers. Alweer dik boven het miljoen. Proficiat M, proficiat KRO-NCRV, jullie hebben momenteel de best bekeken talkshow.
CHAPEAU.

Gast
Miw
januari 14, 2021 15:00
Antwoord op  Wim

Waarvan standaard +/- 500.000 vaste niet zappende kastjes “kijkers”.

Gast
Xantippe
januari 14, 2021 16:49
Antwoord op  Wim

Bijna iedereen Wim ;). Maar waarom? Blijkbaar kijken ze wel want hoe kan je er anders een mening over hebben. Maar alles en iedereen wordt als links beschouwd, prima. Dan is zelfs de vvd sociaal. Laat me niet lachen.

Gast
NPOlover
januari 14, 2021 13:35

Tof wijf

Gast
Lieke Van Lexmond Fan
januari 14, 2021 13:31

Raar dat studio sport de eredivisie niet bij de kijkcijfers staan

Gast
TopShow
januari 14, 2021 14:43

Staat er wel bij.
Kijk bij de cijfers op de late avond 603.000.
Helaas is het sinds jaar en dag zo dat de NSO overbodige net”niet”managers Studio Sport overal weg stopt. Dan op 1, dan op 2 en nu weer op 3.

Gast
critikast
januari 14, 2021 13:13

Blijkbaar vindt de MC-redactie de eerste aflevering van Het Dorp (1,1 miljoen kijkers) minder het vermelden waard dan de flop van Kluivert. Jammer, Het Dorp wordt een kijkcijferkanon met die twee fantastische presentatoren. Maar ja, ze zijn niet geschoold in Hilversum, dus tellen ze voor MC blijkbaar niet mee !

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 14, 2021 12:49

Na moeilijke jaren is Nicolette weer helemaal terug,sommige programma’s hebben nou eenmaal wat tijd nodig om door de kijkers gevonden te worden ik wens haar iig veel succes.

Gast
Wil Wil Wel
januari 14, 2021 14:44
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Leuk programma. Mooi om de verbouwing zo te zien

Gast
Ja top De flop verbouwing EENS met je
januari 14, 2021 12:35

en voor haar maar goed dat ze er nie in te zien is wat een meuk

Gast
Wil Wil Wel
januari 14, 2021 14:45

Selectieve verontwaardiging telt niet.

Gast
Mark
januari 14, 2021 12:24

Brut op RTL 4 is er eentje in de categorie Crisis In De Tent. Weg met al die programma’s met koks enzo, scoort voor geen meter. Kan RTL 4 nog beter De Perfecte Verbouwing verlengen naar 1,5 uur. En gokken dat het nog een half uurtje goed scoort van mensen die na De Slimste Mens gaan zappen.

Gast
Wil Wil Wel
januari 14, 2021 14:48
Antwoord op  Mark

Brut had niet misstaan op RTL5.
En dan had De Perfecte Verbouwing iets beter/langer uitgewerkt kunnen worden.

Gast
De Flop Verbouwing
januari 14, 2021 12:24

Nicolette zit maar 5-8 minuten in het programma wat 40 minuten duurt. Dan ga ik niet meer kijken.

Gast
Anoniem
januari 14, 2021 12:02

Had gewoon op maandag moeten zitten dan was het door het dak gegaan. Nu teveel concurrenten. Nicolette is beter geworden met de jaren en is zowaar nu een van de “betere” bij rtl. Dit programma heeft geen schijn van kans met npo er tegenover. Nu is het baai baai zwaai zwaai Nicolette
.

Gast
Mark
januari 14, 2021 11:56

Hart In Aktie is een soort van Surprise Show, dus hoort in het weekend en verder zou ik er nog een studio bij doen zoals Wie Het Laatst Lacht, en dan de mensen om wie het gaat aan tafel om voor te beschouwen of na te praten rondom hetgeen op locatie is gedraaid. Kan op zaterdag 1,5 uur lang best 800.000 halen.

Gast
Mick
januari 14, 2021 13:30
Antwoord op  Mark

Dan kunnen ze net zo goed Hart in Aktie én de Surpriseshow maken.

Gast
Mark
januari 14, 2021 11:53

Volgende week trouwens ook nog Tussen Kunst En Kitsch op NPO 1, dat gaat ook weer minimaal 1,5 miljoen halen. En Slimste finale week elke dag 2,1 miljoen. Blijft niet veel over voor RTL 4. Ook SBS 6 gaat weer 300.000 kijkers zakken.

Gast
Wil Wil Wel
januari 14, 2021 14:50
Antwoord op  Mark

Ach, 1 minder dagje kan RTL4 wel leien, lijkt me.

Gast
Mark
januari 14, 2021 11:51

Mooie kijkcijfers voor de Posjes bij Steenrijk Straatarm ondanks De Slimste Mens er tegenover: met uitgesteld erbij komen ze op 1 miljoen uit. Tijd voor een real-life soap op SBS 6. Ik vind ze er geknipt voor. Leuk gezin met opgroeiende kinderen, zoiets hebben we nog niet. Samen met de familie Gillis en de Meilandjes om en om op de maandag uitzenden, telkens een reeks van 10 afleveringen. Of de Posjes op woensdag.

Gast
jaja
januari 14, 2021 12:59
Antwoord op  Mark

DE Posjes zijn jarenlang op RTL geweest, scoorde maar matig, SBS6 zou ze best willen hebben, als het maar van RTL gestolen wordt..lekker kopieren

Gast
Tvkijker34
januari 14, 2021 20:13
Antwoord op  jaja

Hallo dombo, RTL is de copyeer fabriek!

Gast
Mick
januari 14, 2021 13:31
Antwoord op  Mark

Vamos met De Familie Pos was een flop. Dus nee. SBS6 kan beter De Verhulstjes aankopen voor de maandag in de zomer.

Gast
Xantippe
januari 14, 2021 10:58

M had ijzersterke gasten, waaronder Renske Leijten van de SP die haarfijn uitlegde waarom Rutte zo’n gladjakker is. Erg goede uitzending!

Gast
Art Rooijakkers. De juiste man op de juiste plaats
januari 14, 2021 10:46

Vanavond al weer Caro Boszhard.

Kom in godsnaam eens met wat nieuws RTL.

Gast
Wil Wil Wel
januari 14, 2021 14:53

Heerlijk de TV Kantine en WIE BEN IK op RTL4 en FC Twente-AJAX op ESPN2.

Gast
@sander
januari 14, 2021 10:46

Martijn???? Ik vind Nicolette goed, fris en stelt leuke vragen, vrolijk en nog steeds jong. Ik denk dat VR geen tv is. Daarnaast is er maar een kleine groep mensen die voor 100.000 kan verbouwen in tijden van Corona.

Gast
Art Rooijakkers. De juiste man op de juiste plaats
januari 14, 2021 10:44

RTL 4 tijdens woonshow Art Rooijakkers zeker NIET ingehaald door SBS 6

Gast
Anoniem
januari 14, 2021 10:30

Rtl heeft een leuke meid bij de club van ego’s maar die laten ze zoiets doen. Nicolette is oprecht. En dit programma oprecht slecht.

Gast
Rob v W
januari 14, 2021 09:50

Goede morgen cijfernerds,
Het is weer hommeles met de kijkcijfers van gisteravond.
Ik heb meer gezapt dan gekeken en uiteindelijk bij Netflix uitgekomen.
Het lag niet aan de programma’s, maar we hadden gewoon geen zin in geneuzel.
Dus, mijn stem is denk ik niet meegeteld…..😂😷eigenlijk telt die nooit mee, want ik ben niet stemgerechtigd. (Zoals miljoenen andere kijkers)

Alvast bedankt voor de leuke reacties.

Gast
Marjan
januari 14, 2021 09:42

1-12, wederom geen Talpa.
Opbouwfase.

Gast
Xantippe
januari 14, 2021 10:53
Antwoord op  Marjan

Waarom elke dag hetzelfde posten zoals zovelen hier.

Gast
Sander
januari 14, 2021 09:25

De Perfecte Verbouwing kan potentieel een leuk programma zijn maar dan mét Martijn Krabbé en beter in verhouding. Nu kijk je 3 kwartier naar geneuzel en binnen 10 minuten wordt de verbouwing en het resultaat er doorheen gejaagd.

Gast
Misutoria
januari 14, 2021 09:37
Antwoord op  Sander

Ben ik totaal niet met je eens wat betreft Martijn Krabbe! Ik vind dat Nicolette erg leuk en goed doet en zij heeft oprechte enthousiasme als het huis klaar is, ze is dan zonder dat ze het doorheeft ook lekker haarzelf. Maargoed, ieder zn mening.

Gast
zo zeg!
januari 14, 2021 09:03

En nog heeft SBS6 geen 10 procent marktaandeel, nog is SBS6 vierde zender van Nederland, diep tragisch allemaal hoor
Hart in Aktie is ook een flop trouwens met net 600.000 kijkers voor snuifje!

Gast
WEST*
januari 14, 2021 09:08
Antwoord op  zo zeg!

Teletubbys winnen van RTL 8 TELSEL TV NPO3 8000- 23000 – RTL 8 0 . 0000 goed he van NPO3

Gast
Marjan
januari 14, 2021 09:43
Antwoord op  zo zeg!

Talpa heeft de wind in de zeilen! 🤣😂🤣

Gast
Jan
januari 14, 2021 08:46

Raar volk die kaaskoppen ze weten precies welke programmas vreselijk zijn , en komen hier hun beklach doen ! Want oh wat hadden ze gisteravond weer een rot avond met die slechte programma`s op 1 4 en 6 het was zo erg dat vele om 24.00 uur van ellende de tv hebben uitgezet , wat een drama hè ?,
Ja je moet toch wat met je vrije tijd als je in de bijstand zit Gelukkig kunnen ze uitslapen en hoeven niet te werken,en ,kunnen ze straks weer tv kijken

Heb compassie met die lui

Gast
El blaffo
januari 14, 2021 08:57
Antwoord op  Jan

Lees voortaan je tekst eens terug voordat je op de knop drukt; dit doet zeer aan je ogen..
De hiërogliefen lezen lekkerder weg..

Gast
Lisanne
januari 14, 2021 17:15
Antwoord op  Jan

Als jij je zou inschrijven voor een cursus Nederlands – bij voorkeur klassikaal – zouden we geen compassie met jouw taalvaardigheden hoeven te hebben. Mijn God, wat ben jij een onbenul.

Gast
Angelique
januari 14, 2021 08:24

Hoe gaat het eigenlijk met de ochtendedities van Hart van Nederland? Iemand enig idee hoeveel kijkers HvNL bijvoorbeeld scoort om half 9 in de ochtend?

Gast
tja
januari 14, 2021 08:29
Antwoord op  Angelique

Kijkonderzoek grappenmaker..

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 14, 2021 08:30
Antwoord op  Angelique

0 kijkers gisteren om 8:35 uur!

Gast
Jake
januari 14, 2021 08:59
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Nu doe je het weer!

Gast
SKO
januari 14, 2021 13:33
Antwoord op  Angelique

Je weet dat SKO eigenlijk niet geschikt is voor indicaties overdag. Dan is het te onnauwkeurig omdat het vechten om een paar duizend kijkers is en zo’n kastje een enorm verschil maakt.

Gast
COkijkers
januari 14, 2021 08:14

Wauw wat een kop weer, verzin iets anders.

Gast
Sean
januari 14, 2021 08:14
  • RTL 8 scoorde met Winter Castle: 221.000 kijkers.

De RTL hekkensluiter van gisteren is nr 8

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 14, 2021 08:17
Antwoord op  Sean

Dat is de vierde zender van RTL. De vierde Talpa zender SBS 9 scoorde gisteren op primetime 7.000 (!) kijkers.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 14, 2021 08:18
Antwoord op  Sean

Dat is de vierde zender van RTL. De vierde Talpa zender (SBS 9) scoorde gisteren op primetime 7.000 (!) kijkers.

Gast
Sean
januari 14, 2021 08:26
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Ja, en?

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 14, 2021 08:31
Antwoord op  Sean

Snap je dat zelf niet? Het geeft aan dat het gezeur over rtl 8 nergens op slaat.

Gast
Sean
januari 14, 2021 08:37
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Negatief zeuren over Talpa ook niet.
Dat snappen RTL kijkers niet.

Gast
Chiel
januari 14, 2021 09:19
Antwoord op  Sean

Dikke tv première!

Gast
Opbouwen & Afbouwen
januari 14, 2021 08:09

Woensdag 13 januari 2016 (Woensdag 13 januari 2021)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. Publieke Omroep 34,9% (39,5%). Met slechts 3 zenders.
2. RTL Nederland 31,5% (27,1%). Met meer dan 3 zenders.
3. SBS Groep 16,2% (16,4%). Met meer dan 3 zenders.

Reacties zijn welkom, maar niet nodig. De cijfers zijn ook vandaag weer glashelder.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 14, 2021 08:11
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Krijgen we deze onzin ook weer… Deze persoon snapt niet dat je naar gemiddelden over meerdere avonden moet kijken om iets over ontwikkelingen te kunnen zeggen.

Gast
Sean
januari 14, 2021 08:24
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Waarheid = waarheid, wen er maar aan!

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 14, 2021 08:28
Antwoord op  Sean

Waarheid = waarheid? Wat is dat nou weer voor onnozele opmerking. De cijfers kloppen natuurlijk, het gaat erom wat je er vervolgens mee doet. Als je met een andere dag vergelijkt is de conclusie compleet anders.

Gast
tja
januari 14, 2021 08:32
Antwoord op  Sean

Wat wil je hiermee zeggen dan vraag ik mij af? NPO 800 miljoen uit onze zak

Gast
JAn
januari 14, 2021 09:04
Antwoord op  tja

Wat wil je hiermee zeggen dan vraag ik mij af… Commerciële omroepen: voor elke keer naar de winkel moet ik voor hun betalen… Unilever, Coca Cola, allemaal willen ze hun geld van de reclame-uitgaven terug zien. Dat is omgerekend wel ietsjes meer dan die 800 (wat overigens ook geld oplevert, dus 800 onder de streep klopt niet!). Even nadenken voordat je iets post hier!

Gast
Pippa
januari 14, 2021 08:32
Antwoord op  Sean

Waarheid is dat Talpa het jaar 2021 ontzettend slecht is gestart. Bijna de halve maand is om en het marktaandeel van de groep (met vier zenders) is onder de 16%. Zo’n slechte maand hebben ze de afgelopen jaren niet gehad.

Gast
Sean
januari 14, 2021 08:21
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

NPO en Talpa = winst (kwaliteit)

RTL = zwaar verlies (alweer)

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 14, 2021 08:25
Antwoord op  Sean

Volgens jou verliest rtl elke dag. Als dat zou kloppen hadden ze inmiddels op 0% moeten staan.

Gast
Pippa
januari 14, 2021 08:40
Antwoord op  Sean

Talpa heeft in januari de slechtste maand in jaren. Het gemiddelde marktaandeel deze maand tot zover ligt voor de vier zenders bij elkaar nog onder de 16%. Dat is in de afgelopen jaren niet voorgekomen.

Gast
Bentley
januari 14, 2021 08:52
Antwoord op  Pippa

Even vlug van naam veranderd!

Gast
Ik ben een sukkel
januari 14, 2021 08:24
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

alleen sukkels plaatsen elke dag nietszeggende cijfers

Gast
factcheck
januari 14, 2021 08:27
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Omdat trends meer zeggen dan dagcijferscomment image

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 14, 2021 08:42
Antwoord op  factcheck

RTL redelijk stabiel en hoger dan de afgelopen twee jaar, NPO stijgt ten koste van Talpa.

Gast
Elke dag is een trend
januari 14, 2021 08:55
Antwoord op  factcheck

Elke maand is een trend.
Elk jaar is een trend.
Meerdere jaren zijn een trend.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 14, 2021 08:58

Het is prima als je naar trends over meerdere jaren wilt kijken, maar je moet dan wel met jaargemiddelden werken.

Gast
factcheck
januari 14, 2021 09:06
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Jaargemiddelden in onderstaande grafiekcomment image

Gast
Met het mes op de talkshow tafel
januari 14, 2021 08:03

Met het mes op tafel fileert Jinek bijna.
Nog slechts 19.000 kijkers verschil.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 14, 2021 08:07

Waarom 20:00 uur npo 2 vergelijken met 22:00 uur rtl 4?

Gast
Sean
januari 14, 2021 08:21

Altijd leuk om naar te kijken!

Gast
Lucy
januari 14, 2021 08:03

De nieuwe woensdag bij 4 is dan ook echt niks aan. Dit past niet bij Nicolette en bij dat Brut is die eigenaar een vervelende kerel. Allebei de gunfactor niet

Gast
mark 2
januari 14, 2021 08:01

De verbouwingskosten van rtl is ook echt een saai programma!

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
januari 14, 2021 08:01

Als je de uitmuntende woonshow van Kees Tol gewend bent dan is iedere variant erop een slap aftreksel.

Laatst bewerkt 3 dagen geleden door Woordkunstenaar Sjors van Kempen
Gast
Lydia
januari 14, 2021 08:01

Mooi programma van Nicolette. Ingehaald door de vreselijke familie Pos, hoe erger kan het worden! Wat een walgelijke mensen! Dus na 5 minuten opname gewist.

Gast
Dirk
januari 14, 2021 07:54

Jullie horen dit niet graag maar M nadert DWDD-cijfers en is momenteel de talkshow koningin van Nederland.

Gast
M, smelt in de mond niet in de hand.
januari 14, 2021 08:00
Antwoord op  Dirk

M bouwt gestaag door.
Begint prima vervanger te worden van DWDD.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 14, 2021 08:03
Antwoord op  Dirk

De absolute cijfers zeggen nu niet zoveel, alles scoort nu hoger door de lockdown.

Gast
Sean
januari 14, 2021 08:23
Antwoord op  Dirk

Kwalitatief van hoge school.

Jinek is gerommel in de marge.

Gast
Jinek=Boulevard =Jinek
januari 14, 2021 08:58
Antwoord op  Sean

RTL kan beter en goedkoper een RTL Boulevard Late Night beginnen.
Kan Jinek weer terug naar de NPO.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen