René van der Gijp extreem schunnig over Martien Meiland

René van der Gijp liet zich gisteren in de nieuwjaarsspecial van Veronica Inside extreem schunnig uit over zijn Talpa-collega Martien Meiland. Dat was te zien in de uitzending op SBS 6.

René van der Gijp © SBS

De mannen van VI moesten in de uitzending voorspellen of Martien Meiland dit jaar wel of geen partner zou vinden. De realityster staat open voor een nieuwe liefde, maar die moet wel geaccepteerd worden door zijn gezin, waaronder zijn echtgenote Erica Meiland. Ze zouden immers als één grote familie samen komen te wonen.

Gaatje

René van der Gijp wordt een beetje onpasselijk bij de gedachte. “Is een nieuwe partner iemand die hij een keer een duwtje geeft of is een nieuwe partner echt iemand die bij hem in huis gaat wonen ofzo? Met zijn vrouw erbij? Ik zeg: nee. Dat moet je toch niet willen?”

Wat moet je niet willen? “Dat je dan dadelijk met z’n drietjes woont en dat Martien de ene keer Kees in zijn p*epgaatje ne*kt en de volgende dag Erica in d’r k*tje. Dat moet je toch allemaal niet willen? Dat wordt toch allemaal veel te ongemakkelijk, voor die kinderen ook?”

Onconventioneel

Zo’n onconventionele gezinsconstructie kun je je kinderen niet aandoen, meent René. “Dan is het ’s avonds van: jongens, welk kamertje stapt Martien binnen? Dan is het ook maar net hoeveel wijn hij op heeft, weet je wel.”

Johan Derksen daarop: “Martien is niet voor een gaatje te vangen.”

René: “Ik geloof daar niet in. Dat moet je niet willen.”

173 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Cor beun
januari 4, 2021 22:16

Mensen als je er niet tegen kunt moet je naar een andere zender kijken .

Gast
Kien
januari 4, 2021 21:28

T’is dat mijn man naar deze programma kijkt en ik af en toe wat ‘mee krijg’, het gaat werkelijk nergens over. Wat kan jou het schelen of ie een partner vindt. En hoe Martien en Erika het oplossen? Dat is toch hun probleem? Zonde vd zendtijd.
Vreselijke programma met goedkope ‘humor’…

Laatst bewerkt 21 dagen geleden door Kien
Gast
Dragana
januari 4, 2021 17:56

En dan zeggen ze wat over moslims!!!

Gast
Bryan Thijssen
januari 4, 2021 19:21
Antwoord op  Dragana

Moslim mannen pijpen wel goed

Gast
Brutaal
januari 4, 2021 15:58

Wat denken jullie nou zelf allemaal dit is toch de bedoeling dat er reactie komt dit is nou nieuws om over te praten ze lachen jullie allemaal uit ze denken zo we hebben nu weer wat om over te praten waar voor die dirks een v gijp dik voor betaald wordt

Gast
Mom
januari 4, 2021 14:55

Volgens mij heeft hij niks meer et zijn vrouw , en het interesseert me ook niet ! Waar sommige mensen toch aan denken ! Begrijp ik niet .

Gast
Bryan Thijssen made de gekste !! Hihi
januari 4, 2021 14:30

Sorry boys maar ik kon het niet laten, maar wil je ook eens goed gepijpt worden bel me 0614548483

Gast
Bryan Thijssen
januari 4, 2021 14:25

Ik ben 24 maar ik praat er niet omheen het is 2021 dus wat kan mij het schelen:
Bij de gedachte dat die warme doorbloeden courgette van mijn Martien mijn huigje aantikt krijg ik al een bloedworst.
Het lijkt mij zo geil om met zijn papapap bellen te blazen en het daarna via zijn scrotum door zijn naad te laten glijden!
Fuck hé wat ben ik geil nu

Gast
Peewee
januari 4, 2021 14:44
Antwoord op  Bryan Thijssen

Wat een schoft is die van de Gijp
toch

Laatst bewerkt 21 dagen geleden door Peewee
Gast
IvZ
januari 4, 2021 14:15

Ow ow. Voor dat soort opmerkingen heeft john de mol die Gijp en Derksen op dat programma gezet. Als je daar niet tegen kan moet je niet kijken. Bovendien vond ik dat van der Gijp een goede onderbouwing gaf op de stelling

Gast
Patronella
januari 4, 2021 10:37

Rene moet meer naar zich zelf kijken , dan zal hij zich verwonderen dat hij daar een maand taak aan heeft
En zo laag vloers over iemand praten , kan alleen iemand doen met een kop als een flubber kut

Gast
Alle zeikerds moeten kapot
januari 4, 2021 10:48
Antwoord op  Patronella

Stel je niet zo aan als je er niet tegen kan dan ga je iets anders kijken.
Maar ga niet liggen piepen als je iets niet aan staat.
Het is zover als ik weet nog steeds een vrij land je mag zeggen en denken wat je wilt dus ook op tv

Gast
Margreet
januari 4, 2021 12:01

Nee hoor, vrijheid betekent helemaal niet dat je mag zeggen wat je wilt. Je mag van alles zeggen, maar wel binnen de grenzen van t betamelijke.

Gast
Peewee
januari 4, 2021 14:48

Dus dan mag ik ook zeggen dat jij een hele grote ASO bent net als die van de Gijp, ja we leven in een vrij land dus mag ik dit ook zeggen.

Gast
Stefan
januari 4, 2021 11:36
Antwoord op  Patronella

Eigenlijk dus precies wat jij nu doet

Gast
MahtB
januari 4, 2021 10:14

De mannen van vi als voorspellers, je weet toch dat die subjectief is. Maar wel leuk. Ze waren hier niet om over voetbal te praten. Dat is een ander programma.

Gast
Gast
januari 4, 2021 09:55

Chateau Meiland bedoel ik🤣🤣

Gast
Robert
januari 4, 2021 09:37

Ik las dat de mannen van VI over the hill zijn. Als ik dit zo lees dan denk ik dat ook. Wat een platheid. Het lijkt Twitter wel.

Gast
Gast
januari 4, 2021 09:20

Misschien jaloers op deze kijkcijferhit

Gast
Guttegut
januari 4, 2021 09:14

Dit was wel echt het enige leuke stukje in 2 uur ellende

Gast
Bert van de Biesebos
januari 4, 2021 09:14

Wat een walgelijk programma is VI geworden. Heeft niks meer met voetbal te maken. De “heren” Wilfred, Johan en René zijn over het paard getild. Wel meningen over anderen maar als ze zelf ruzie hebben en roepen: we komen nooit meer bij mekaar, zitten ze later weer gezellig aan tafel. Deze mannen en programma hebben voor mij afgedaan. Trouwens René is zeker vergeten dat hij vroeger alles n*kte wat los en vast zat.

Gast
Janneke
januari 4, 2021 10:15

Ik kan je geen ongelijk geven Bert, onsmakelijk om zo over het privéleven van een ander te praten, René moet zelf maar naar zijn eigen privéleven kijken!

Gast
Ed Petermann
januari 4, 2021 09:05

Ik vind deze man eng , en smerig mannetje. Ik snap niet dat zo en kwal nog op Tv komt,dit zegt alles over deze zender

Gast
Job van Amerongen
januari 4, 2021 07:15

Nooit geweten dat de man een vrouw heeft. Dacht dat hij klip en klaar voor de Griekse beginselen kiest, waarmee overigens niets mis is. Maar ik moet ook eerlijk zeggen: wat dit soort nieuws betreft leef ik onder een steen.

Gast
Boosterrolla
januari 4, 2021 06:56

Als je denkt alles gehad te hebben krijg je de Meilandjes keer op keer.
Waar vroeger menig Bn’er zijn carrière op stuk liep of kapot geroddeld werd schijnt voor hun het allemaal heel normaal te zijn. En als je daar gewoon over praat zoals de heren van VI dat doen is dat opeens abnormaal.

Ik wens naast een coronavrije wereld ook snel een wereld zonder de meilandjes…
Zelfs de Tokkies hadden nog meer waardigheid dan dit zooitje.
Twee jaar geleden wisten we niks van ze af…. en nu willen ze graag in het middelpunt staan.
Al laat die Martien zich samen elke dag nemen door een vliegdekschip vol matrozen…. kan het mijn geen hol schelen.
Maar laten we dat in vervolg uit de media houden….
Dat is geen nieuws….. dat is armoede..

Gast
Fred
januari 4, 2021 04:42

Is toch zo. Die Meiland kan je niet eens alleen laten met een cavia

Gast
Ruggentuffer
januari 4, 2021 04:23

Meiland denkt ook: “💩 gaat er gemakkelijker af dan 💄”.

Gast
Peter fidom
januari 4, 2021 03:08

Nou Rene heb niks verkeerd gezegd , moet kunnen , en degene die hier niet tegen kunnen , er zit een knop op de tv of een andere zender opzetten.
En mijn mening , ik vind die Meiland gigantisch overdreven een super valse nicht van de bovenste plank.

Gast
Topi
januari 4, 2021 01:31

Je bent zelf een groot Egoist en misselijke man bahhh 🤮

Gast
Jeanne
januari 4, 2021 08:40
Antwoord op  Topi

Ben ik helemaal mee eens ik dacht dat vi een voetbal talkshow was en geen roddelprogramma blijkbaar vinden de heren dat ze overal verstand van hebben wat een stelletje domme losers

Gast
Paul.
januari 4, 2021 00:36

Waarom kijk ik toch nooit naar dat programma? Ik ben een gelukkig mens!

Gast
Marianne Feester
januari 3, 2021 21:22

Martien heeft het broodje frikandel van zn wijffie allang opzij gezet.

Gast
Roger
januari 3, 2021 20:12

Wat zijn we als samenleving toch ongelooflijk scheefgegroeid dat we dit soort uitgesproken ordinaire, cultuurloze mannetjes riant betalen waardoor ze in de waan leven dat hun walgelijk benauwde meninkjes er toe doen. Hun neanderthaler-achtige uitspraken over vrouwen, LHBTIQ’ers, kleurlingen zijn vaak ronduit stuitend. Zo’n v. d Gijp, zwaar gedrogeerd en doodsbang voor het echte leven. Met zijn lachje en moet hij ons leren over het leven. Aanfluiting. Van zijn salaris kun je zoveel zorgmedewerkers goed betalen. It’s a shame….

Gast
Emmy
januari 3, 2021 19:40

Je kunt roddelende mensen niet veranderen, je kunt natuurlijk de morele hoge grond nemen en weglopen .Maar ik vind het een fascinerende gelegenheid om mensen te blijven observeren.

Go martin meiland Go .Zelden mensen zo Echt 🥳

Gast
HaagsePeter
januari 4, 2021 06:15
Antwoord op  Emmy

Schaam je

Gast
Corona
januari 3, 2021 19:36

Begint een beetje op een sekte lijken die meilandjes, Een grote viezigheid bij elkaar🤮🤮🤮

Gast
Johan van onna
januari 3, 2021 19:18

Geweldig van rene,het is toch de idioterie ten top.
Slaat een super slaatje uit zijn homo gedrag.
Heb geen problemen met homo’s of wat dan ook,maar hij wel erg overdreven.

Gast
Lenze Kramer
januari 3, 2021 23:41
Antwoord op  Johan van onna

“Heb geen problemen met homo’s of wat dan ook”.
Maar als een homo geen stoere homo is is het te overdreven?
Je kunt beter zeggen dat je een hekel hebt aan aanstellerige mensen, ipv aanstellerige homo’s.

Gast
Ida
januari 3, 2021 19:09

Nou Mnr van de Gijp misschien moet je je huiswerk beter doen dan zou je weten dat Martien en Erica geen sexueel contact hebben en elkaar zien als vrienden.
Dus lig daar maar niet wakker van.

Gast
Caroline
januari 3, 2021 19:50
Antwoord op  Ida

Zo is het. René moet niet dingen verzinnen….

Gast
Jans
januari 3, 2021 23:26
Antwoord op  Ida

Wat fijn dat er in ieder geval 1 iemand reageert op een normale manier en met
een zeer verstandige inbreng.

Gast
Jacqueline
januari 4, 2021 07:55
Antwoord op  Ida

Plus ze wonen niet samen, hebben hun eigen huis op het terrein. Zo goed weet Reneetje het allemaal weer…

Gast
Fritsiepilsie
januari 3, 2021 18:41

Geweldig toch wat ze roepen over die lunatic van een Meiland..
Wat een nichterige idioot is dat zeg.
Bah , en dat dat bij half tv kijkend Nl scoort zegt nog meer over de smaak van het grote publiek.
Wat mij mag zo’n pisnicht zo snel mogelijk vd tv verdwijnen.
Dus mooi gesproken Gijpmans !

Gast
Annie
januari 3, 2021 18:51
Antwoord op  Fritsiepilsie

Helemaal mee eens walgelijke man

Gast
Dr. Bibber
januari 3, 2021 18:38

Naargeestige man die van der Gijp. Alsof hij niet er van houdt zijn vrouw in haar k*t of k*nt vol te blaffen. Daar praat niemand over, maar waarom is het dan zo nodig om het zo grafisch te noemen zodra het over een nicht gaat? Juist: omdat het over een nicht gaat en dan is dat kennelijk belangrijk voor hem. I call homophobic bullshit.

Gast
Jacob
januari 3, 2021 17:49

Van der Gijp en Derksen moeten zich de ogen uit hun kop schamen.
Wat een verschrikkelijk laag niveau.
Wie in Nederland zal dit nog amusement vinden.
Ik wordt hier onpasselijk van
Gelukkig zit er uit knop op mijn t.v.

Gast
Greetje Kouwsma
januari 3, 2021 17:45

En door.

Gast
Meiland
januari 3, 2021 17:34

Hallo allemaal,

Ik ben het zelf en ja ik heb geen moeite met die mannen.
Je weet wat ze zeggen en dat mogen ze ook van mij. Zoals Renée dacht ik idd ook.
Ik vraag me alleen af, waarom iedereen nog kijkt als ik dit allemaal zo lees.
De mannen zijn voor jullie toch interessant.
Deze mannen geven over alles een mening en maakt niet uit hoe of wat.
Met zulke mensen kan ik heel goed mee leven, beter dan vrolijk en meepraten in je gezicht en je erna zwart maken.

Ik blijf naar deze mannen kijken, ze lachen ook om hun eigen fouten en dat waardeer ik ook.

Als voetbal weer normaal doorgaat, zullen ze het ook weer normaal daarover hebben.

Plus als deze courant het niet zo erger maakt dan het is en dan alles vertellen wat in de uitzending verteld is, dan is het allemaal niet zo erg.

Groetjes en voor iedereen de allerbeste wensen en laten we de humor erin houden.

Gast
Bachatalover
januari 3, 2021 17:23

Ik zie dat verschillende mensen schrijven dat ze nooit kijken. Hoe kan je een mening vormen over iets dat je nooit kijkt? Ik kijk altijd. De formaat is simpel. Johan heeft over iedereen een mening, waarbij hij het overdrijft. Rene is de Rene die plaatsvloers probeert geintjes te maken. Wilfred probeert voorzetten te geven aan die 2 om die rol te kunnen spelen die ze van nature al hebben en hier aangedikt wordt. De rest die er niet wekelijks is komt om daadwerkelijk over voetbal te kunnen spreken. Dat Johan en Rene hierbij vaak een andere mening over hebben valt ook te verwachten. Het zijn geen schappen of papegaaien die de meute volgt. Dit laatste is juist de reden dat ik elke week kijk. Als ze hun mening geven over voetbal ben ik het meer dan de helft van de keren met hen eens. Maar mensen kunnen niet tegen kritiek. Wat dit onderwerp betreft, als je wilt dat mensen een mening over je hebben, moet je maar niet zo’n dom programma maken waar je al je vuile was buiten hangt. En dat Rene waarschijnlijk speelt alsof hij niet weet dat deze meneer niets meer doet met die vrouw om zijn grap te kunnen maken neem ik op de koop toe. Als laatste, ik kijk graag naar de VI. Maar ik vind programm’s waarbij mensen hun hele leven op tv laten filmen pas walchelijk. Over dingen doen voor geld gesproken. En daarna klagen als anderen een mening over je hebben?

Gast
Jacqueline
januari 4, 2021 07:58
Antwoord op  Bachatalover

Ik heb de familie Meiland nog nooit op kritiek zien reageren.

Gast
MahtB
januari 4, 2021 13:57
Antwoord op  Jacqueline

Net Martin

Gast
Kees
januari 3, 2021 17:08

Zie ik hier alleen maar favorieten van de familie mailand wat een achterlijke persoon

Gast
Kees
januari 3, 2021 17:06

Zie hier alleen maar favorieten van de familie mailand wat een achterlijke fig

Gast
Kees
januari 3, 2021 17:03

Tulp

Gast
Gerard Schouten
januari 3, 2021 17:00

Walgelijke mensen inhoudsloos programma,altijd andere afzeiken,Derksen is een kansloos figuur en Gijp is een meeloper hoe hij Kieft onderuit haalt is laf en laag bij de grond.

Gast
Boh foi toch
januari 3, 2021 17:21
Antwoord op  Gerard Schouten

Volgens mij gaat het over Martien…

Gast
Jeroen Post
januari 3, 2021 16:44

Daar zit je dan voor je tonnen verdiensten platte humor te produceren. Ieder volk krijgt wat…wij kroketten en bitterballen..

Gast
Eierkoek
januari 3, 2021 16:27

Kan een nieuw format zijn. Beetje zoals de caviabak maar dan met mArtien die een deurtje binnen moet lopen.

Gast
de Haan
januari 3, 2021 16:24

Isabell

Gast
Berry
januari 3, 2021 16:11

Dit is beter dan al die spelletjes met die BN’ers

Gast
Bart tv man
januari 3, 2021 16:08

Als de kat van huis is dansen de muizen. Ik denk dat zijn vrouwtje thuis tot rust komt als ie in de studio zit. Echt een HDHD figuur.

Gast
Timor
januari 3, 2021 15:36

Waarom dergelijke totaal niet interessante ‘onderwerpen’ op TV en in de krant?

Gast
Xena
januari 3, 2021 15:31

Hij is zelf een L.U.L

Gast
Flip van Klaveren
januari 3, 2021 16:40
Antwoord op  Xena

Jij slaat de EIKEL op zijn kop !

Gast
Rico
januari 3, 2021 15:29

Renée en Johan zijn nu echt karikaturen aan het worden. Waar het voorheen over voetballen en alles eromheen ging, gaat het een nu over bnners waar merendeel voetballiefhebbers nog nooit van hebben gehoord. Ik snap hun intenties niet meer zo! VI (Voetbal Inside) gaat meer de afkorting dragen voor “Vunzige Inzicht” het is nog kantine praat nog entertainment!!! Alles kunnen zeggen over iedereen is een goed recht, maar dit programma verliest zijn daadwerkelijke inhoud. De discussie met spelers, coaches, technieken van verschillende spelers etc etc. Het is er niet meer, en eigenlijk sinds het winnen van die televisiering is het ook hen naar de bol gestegen lijkt het net. Jammer enorm jammer😟😟😟

Gast
Frans
januari 3, 2021 15:43
Antwoord op  Rico

Zolang ik naar

Gast
Frans
januari 3, 2021 15:47
Antwoord op  Frans

Zolang ik naar VI kijk vind ik Derksen en Gijp al heel irritant en vooral DOM !!!!!!

Gast
Judocus
januari 4, 2021 01:05
Antwoord op  Frans

En vooral blijven kijken dus hahaha!

Gast
MahtB
januari 4, 2021 14:00
Antwoord op  Frans

Waarom kijk je dan nog

Gast
Aag
januari 3, 2021 15:50
Antwoord op  Rico

Zijn 2 arrogante betweters

Gast
Zwarte Piet
januari 3, 2021 16:20
Antwoord op  Aag

Daar bestaat de hele Tv uit betweters vooral dieBners allemaal

Gast
Lola
januari 3, 2021 16:34
Antwoord op  Zwarte Piet

Daar horen bromsnor en die met het fietsen rek in z’n mond dus ook bij

Gast
René
januari 3, 2021 15:06

Ordinaire opmerking van Van der Gijp
Martien meiland is homoseksueel en heeft een niet seksuele relatie met zijn vrouw
Als hun, in die constructie, gelukkig zijn, is het toch prima
Moet dit leuk zijn om je daar expliciet over uit te spreken, in de media🤔
Hou die domme opmerking voor je

Gast
Zwarte Piet
januari 3, 2021 16:21
Antwoord op  René

Doe normaal pisnicht

Gast
Umberto
januari 3, 2021 17:32
Antwoord op  René

Is die Martien homo ?
Nou dat zou je niet zeggen.

Gast
Piet Sint
januari 4, 2021 17:54
Antwoord op  René

“Als HUN…gelukkig zijn”. Tja. Domme opmerking dus.

Gast
Paul
januari 3, 2021 15:03

Gijp denkt dat hetero’s niet poepstampen. 😁

Gast
Gerard
januari 3, 2021 14:49

VI is een ordinair tv-programma aan het worden. Steeds meer platvloerse “humor” of wat daar voor doorgaat. Ze zullen er niet wakker van liggen maar ik heb het we gezien. Ik top kijken.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen