Jan Roos vindt Emma Wortelboer vreselijk: ‘Ze moet snel dood’

Jan Roos ergert zich zó aan de poging van Emma Wortelboer om Guido Weijers te cancellen, dat hij haar een spoedige dood toewenst. Dat grapt hij in zijn programma RoddelPraat op YouTube.

Jan Roos en Emma Wortelboer © YouTube, Jeroen Werkhoven

Het nieuwe programma Media Inside is spraakmakend van start gegaan door Emma Wortelboers oproep om Guido Weijers in de ban te doen na zijn pittige grap over de affaire tussen Marco Borsato en Maan de Steenwinkel. De mannen van RoddelPraat, Jan Roos en Dennis Schouten, hebben die uitzending van Media Inside ook gezien.

‘Meisje kan niets’

Jan heeft zich doodgeërgerd. “Als ik toch ergens een aneurysma van krijg, is het wel Emma Wortelboer. Zo’n Emma Wortelboer is het probleem van de huidige media: weinig talent, dus kom maar op, dan mag je komen. Dat meisje kan helemaal niets. Waar ze beroemd door is geworden, is dat ze hysterisch werd toen weer een andere nicht het Songfestival won. Meer heb ik nooit van haar gezien.”

Emma heeft jarenlang het programma Spuiten en Slikken gepresenteerd. “En dan een grapje van een cabaretier over dat Marco Borsato Maan heeft genaaid, mag dan niet en dat moet gecanceld worden? Terwijl ze wel kinderen van 15 of 16 vertelt dat ze misschien eens vier l*llen in hun r**t moeten proberen. Dat is toch raar?”

‘Emma moet dood’

Dennis: “Wat moet er nu met Emma gebeuren? Cancellen we Emma?”

Jan: “Nee, je hoopt bij Emma zeker niet dat ze gecanceld wordt, maar wel op een vrij snelle dood. Deze mensen zijn overbodig. Die kunnen gewoon weg, verschrikkelijk.”

Dennis: “Wat voor dood vind jij passen bij Emma dan?”

Jan: “Nou, kijk, het mooist zou natuurlijk zijn dat zij er door BNNVARA uit wordt geflikkerd. Dat wordt ze ook, want dat mens kan niks. En dat ze dan langzaam verteert in haar appartementje in Amsterdam. Dat het steeds kleiner wordt.”

Dennis: “Maar dat is geen snelle dood. Jij zei: ‘We gaan voor een snelle dood.’”

Jan: “Zei ik een snelle dood? Oh, ik ben nu zo kwaad geworden dat ik hoop dat het heel langzaam en pijnlijk wordt. Nee hoor, Emma Wortelboer gooi ik al het goede in het leven, waaronder een opleiding en een baan.”

‘Gijs is een homo!’

Dennis en Jan ergeren zich ook aan Gijs Groenteman, de presentator van Media Inside. “Ik dacht dat het een homofiele presentator was die Gijs Groenteman ofzo, maar dat is het niet”, aldus Dennis.

Jan: “Ja die praat natuurlijk als een nicht en die zit zo en die praat zo en hij is ook wel eens op NPO Radio 1 (doet zeikerig accent na, red.). Dan denk je ook: wat is dit voor een slappe halve nicht, joh, maar dat is hij dus niet. Het programma is totaal gejat van ons. Die slappe nicht is geen reet aan. Hij zegt alleen maar: ‘Oh, dat kan niet. Oh, dat mag niet.’”

‘Jan-Jaap is lelijk’

Tot slot noemen ze Jan-Jaap van der Wal, die ook te gast was in Media Inside, heel erg lelijk. “Jan Jaap van der Hazenlip, daar word ik doodziek van”, zegt Jan.

Dennis: “Een onooglijke man, hè?”

Jan: “Een onooglijke man, hè? Ik denk als jij je meerdere malen aan je aambeien laat opereren, dat je anus eruitziet als zijn hoofd.”

RoddelPraat

De aflevering van RoddelPraat kunt u hier bekijken:

100 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Dode Roos
januari 9, 2021 06:20

Ik hoop dat die twee pishetero’s ook snel doodgaan. Walgelijk tyfusvolk. Snijd ze de strot door en kijk toe onder het genot van een hapje en een drankje. En het filmen, natuurlijk. En dan erom lachen. Hahaha, die lelijke Jan Roos en zijn bottomzoontje liggen te creperen hahahahaha hahahahaha hahahaha oh mijn god moet je kijken, ze zijn nog lelijker wanneer het leven uit ze stroomt hahahaha hahahahaha haaahahahaha

Gast
Joop
januari 8, 2021 15:24

Wat een robuuste taal tegen zo’n grietje ,je heb zeker niet goed naar je eigen kop gekeken ,,,da’s een prima laxeer middel ik moet ff rennen anders loop me broek weer vol.

Gast
DJK
januari 8, 2021 06:46

Ik denk dat over een jaar of tien Emma W. staat te dansen op het graf van Jan Roos. Of je daar naar moet uitkijken weet ik niet, maar zo gaan die dingen in Nederland

Gast
Jaap Aap
januari 8, 2021 00:22

Over Wortelboer heeft ie gelijk, dat wijf kan niets en niemand vindt haar gelul interessant. Wat een kansloze kut zeg…

Gast
Wandelende Tak Emma Wortel doos
januari 7, 2021 23:56

Is Emma een ho rny do minating bitch? Of lijkt dat maar zo.

Gast
anoniem
januari 7, 2021 16:47

Ik zie een lelijk en een mooi gezicht op de fotos.. Het artikel heb ik nog niet gelezen.. :-)

Gast
teuntje
januari 7, 2021 16:44

Worteldoek is totaal gestoord snap niet dat ze op TV is

Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 16:14

Ik snap niet dat er nog geen mensen boos geworden zijn van spuiten en slikken.

Lekker drugs gebruik en sodomie verheerlijken.

Nederland is zo krom als de nete, het bestaat niet eens

Gast
allochtoon
januari 7, 2021 15:25

Die grap over transformers. Geweldig!

Gast
Bennie
januari 7, 2021 15:24

Iedereen kan mislukken in een bepaald vakgebied, maar dan kun je altijd nog een normale baan nemen uit het zicht van de aandacht.
Je hebt ook mensen die zo verslaafd zijn aan hun ego, die bereid zijn alles te doen om in de schijnwerpers te blijven, die werkelijk de meest ranzige dingen roepen en doen om boven water te blijven.
Jan Roos is zo’n persoon. Het is zielig, je zou de man eigenlijk hulp willen bieden maar misschien is het daar al te laat voor.

Gast
Barend v. Dorp
januari 7, 2021 12:52

Jan Roos, zó een man, verdient een standbeeld!

Gast
Paul Lamote
januari 7, 2021 15:41
Antwoord op  Barend v. Dorp

Zodat we dat dan omver mogen trekken?

Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 16:09
Antwoord op  Paul Lamote

Trek jezelf maar omver ofzo

Gast
Joop
januari 8, 2021 15:45
Antwoord op  Barend v. Dorp

Of op ze kop schijten.

Gast
rinus
januari 7, 2021 12:46

Geef die man toch geen podium voor zijn mening het enige doel van hem is in de publiciteit komen

Gast
Piet Zwart
januari 7, 2021 14:31
Antwoord op  rinus

Man heeft al een podium pantoffel , meer dan 200 duizend kijkers Roddelpraat per week .

Gast
mark 2
januari 7, 2021 12:46

Wat een asos! Waar ik eerst Dennis nog wel geinig vond.. haak ik zo langzamerhand af.

Gast
Pak ‘m beet
januari 7, 2021 12:21

Leuk programma van die Jan en Dennis, leuk mensen uitkafferen, dood wensen, uitmaken voor homo enz.
Geweldig, kunnen we veel van leren.

Gast
Josefien
januari 7, 2021 12:19

Emma is juist verfrissend. Dat kan Jan Roos van zichzelf niet zeggen. Een bullebak!

Gast
Kaagfan
januari 7, 2021 11:57

Ik vind Gijs Groenteman meer geschikt voor achter de schermen als maker dan als presentator. Komt over als een zacht ei. Zou mij niks verbazen als hij heaumeau is. Getrouwd zijn zegt niets in links liberaal Amsterdam. Wel leuk dat heel BNNVARA hier plusjes en minnetjes uitdeelt.

Gast
DJK
januari 8, 2021 06:51
Antwoord op  Kaagfan

Je laat je op het verkeerde been zetten door zijn zijige en nasale stem. Al kan ik me voorstellen dat je als echtgenoot van Aaf en zwager van Jelle ook wel eens de weg kwijt kan raken

Gast
Gerben
januari 7, 2021 11:56

Jan Roos de man die overal in Hilversum bedelt om een baantje heeft het er moeilijk mee dat andere mensen wél in Hilversum hun geld kunnen verdienen.

Gast
anonymous
januari 7, 2021 11:55

Waarom lezen wij hier elke dag de mening van loser Jan Roos.🤮🤮🤮

Gast
Tycho Graagnat
januari 7, 2021 12:11
Antwoord op  anonymous

Omdat het scoort anonymous.Plat amusement maakt je tot lieverdje van het plebs.
Achter onze klik gaat een wereld van centjes open.
En omdat het altijd gaat over mensen aan de onderkant van de maatschappij zoals Roos. Zie het als elke zender, omroep, krant en dergelijke. Ieder heeft zijn eigen publiek van tokkie niveau tot universitair geschoold.
Waarom las ik hier geen goede recensies over het meesterwerk IM dat recent op tv was. Een mooi stukje werk van Michiel van Erp waar AVROTROS de gelegenheid (na Ramses) voor bood.
Met Wende Snijders en Ramsey Nasr in de hoofdrollen als Ischa Meijer en Connie Palmen.
Een subliem mooi stukje werk.
Maar MC stort dagelijks een stortvloed van Roos als ongeleid projectiel over ons uit.
Ja zo kan ik ook scoren.

Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 11:38

Oh oh oh wat zijn wij allemaal toch weer geschofferd.

Het is een wens die Jan hier uitspreekt, geen bedreiging en ook geen poging tot opruiing.

Het OM kan hier helemaal niks mee, vinden jullie wel jammer zeker he? Ik niet, want het OM heeft wel iets beters te doen dan mensen zoals Jan te vervolgen; echte criminelen bijvoorbeeld. Maarja, dat boejt niet volgens jullie! Toch?

Gast
Trui
januari 7, 2021 11:48
Antwoord op  Kees klapmongool

Dan spoor je toch niet als je iemand dood wenst

Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 12:13
Antwoord op  Trui

Ja lekker boeiend, zijn wel ergere dingen dat dat.

Gast
Han
januari 7, 2021 15:29
Antwoord op  Kees klapmongool

Vertel! Ben benieuwd

Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 16:13
Antwoord op  Han

Oorlog in syrie
Bedtorming van het capitol
Corona
Mark rutte
Twee en eerste wereldoorlog
Ontplofte kernreactor in fukisima (ofzoiets)

Dat soort dingen….. Of wou je beweren dat de opmerking, van notabene, Jan Roos erger was als al die dingen die ik net opnoemde?

Gast
Paul Lamote
januari 7, 2021 15:43
Antwoord op  Trui

Jan spoort al veel langer niet.

Gast
Lost country
januari 7, 2021 11:50
Antwoord op  Kees klapmongool

?
Be clear.

Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 12:14
Antwoord op  Lost country

Hoe duidelijker moet ik het nog neer zetten? Als je het niet snapt donder je maar lekker op; dan is deze uitleg gewoon niet aan jou besteed.

Dahaaag!

Gast
Lost country
januari 7, 2021 12:50
Antwoord op  Kees klapmongool

Niveau Roos. Duidelijk.

Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 12:55
Antwoord op  Lost country

Wil jij mij niet vanvanalles beschuldigen voordat ik de polisie bel?

Gast
Piet Zwart
januari 7, 2021 11:36

Gewoon pure satire , Roddelpraat is top .
Wekelijks 225.000 kijkers , 50.000 abbo.s.
En dat zonder omroep , redactie of adverteerders .
Jan Roos en Dennis Schouten geweldig.
Anno 2021 heerst er niet alleen een Coranavirus , ook een tere zieltjes virus.

Gast
Piet Zwart..of Piet rode kaart?
januari 7, 2021 11:52
Antwoord op  Piet Zwart

Abbo’s??????

Gast
robb
januari 7, 2021 11:28

Ook aan satire zit een grens , als je zegt dat iemand dood moet moet ga je een grens over en kan je iemand aansporen die het doet .

Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 11:35
Antwoord op  robb

Ja nou er staan iniedergeval geen straffen op, jammmmerrrr

Gast
Koen
januari 7, 2021 11:21

Ik had dit jaar nog niet zo gelachen dus deze aflevering van Roddelpraat was echt geweldig.
#GO-LHBT #levenenlatenleven #moetkunnen

Gast
JanH
januari 7, 2021 11:21

Jan Roos is al succesvol en zeer terecht van televisie verwijderd, nu Emma nog. Want één ding hebben ze gemeen: ze kunnen niks maar vinden zich geweldig.

Gast
MarcelD
januari 7, 2021 11:16

Opvallend hoeveel mensen hier het begrip satire niet begrijpen. Die doodswens aan het adres van Emma Wortelboer is niet serieus en als je dat niet begrijpt ontbreekt het je aan humor. Ja Roddelpraat is grof maar ook uiterst amusant. En het is goed dat een dergelijk relativeerd programma in een tijd van trieste politieke correctheid nog gemaakt wordt.

Gast
Boeit
januari 7, 2021 12:20
Antwoord op  MarcelD

Aan satire zit ook een grens als je dat niet snapt is er voor jou weinig hoop.

Gast
LLRV
januari 7, 2021 13:44
Antwoord op  Boeit

De grens van satire wordt in jouw ogen zeker bepaald door een man met een lange baart, een nog langer gewaad en een scherp mes.

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door LLRV
Gast
Pak ‘m beet
januari 7, 2021 12:26
Antwoord op  MarcelD

Oh , dit is ook alleen voor de hoger opgeleide medemens.
Blij dat ik dat niet ben dan..

Gast
Tycho Graagnat
januari 7, 2021 10:56

Domme gasten.
Deze mensen zouden nog wat kunnen leren van Groenteman. Roos is zo ongeveer overal en alles in zijn leven mee mislukt. Het ‘overal tegenaan schoppen’ wat hij tegenwoordig doet is slechts uit onvrede met zijn niet verwerkte, turbulente en slechte jeugd. Aan Schouten besteed ik niet eens aandacht.

Groenteman groeide ondanks een oudergezin op in stabiliteit in warmte en genenegenheid. Hij ontwikkelde zich ( studies) tot de schrijver, columnist enz die hij nu is.
Samen met Aaf komt hij bij mij over als een goede en evenwichtige ouder. Kortom alles dat Roos niet kon en kan bieden.

Gast
Kaagfan
januari 7, 2021 11:27
Antwoord op  Tycho Graagnat

Hanneke lag met Jan en alleman in bed of lag op de divan van Van Dantzig. Hoopte lesbisch te zijn, was het niet. Niet echt stabiel.

Gast
Tycho Graagnat
januari 7, 2021 12:00
Antwoord op  Kaagfan

Lukas 23:34

Vader, vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen ( zeggen)

Gast
Piet Zwart
januari 7, 2021 11:46
Antwoord op  Tycho Graagnat

Groenteman is helemaal niks , een gesubsidieerde ruk schrijver met de zelfde geschreven ruk boeken ( Ischa en Willen Ruis )
Tuurlijk is die 1 ouder opgevoed , ze vader was rondom dronken , toen hij met die linkse heks Hanneke mee naar huis ging voor een wip
Tot hij s ochtends wakker werd daarna 23 jaar niks meer van hem vernomen .

Gast
Peter
januari 7, 2021 10:56

Jan je moet je ogen uit je kop schamen , om iemand dood te wensen.
Blijf van multimedia af want met jou domme opmerkingen vervuil je de maatschappij.

Gast
Paniek
januari 7, 2021 10:58
Antwoord op  Peter

jouW, over dom gesproken. lol

Gast
Donald Dumped
januari 7, 2021 11:00
Antwoord op  Peter

Valse honden geeft men een spuitje.
Aangezien Jan Roos een valse hond is misschien ook voor hem de beste oplossing…

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Donald Dumped
Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 11:06
Antwoord op  Peter

Multimedia? Dat is software sukkel! Heeft niks met de entertainment industrie te maken…….

Eerst ff nadenken misschien voordat je iets zegt?

Gast
Wim G.
januari 7, 2021 11:14
Antwoord op  Kees klapmongool

O, behoort die vuilspuiterij tot entertainment? Waar moet het naar toe in ons mooie landje?

Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 11:36
Antwoord op  Wim G.

Het is iniedergeval geen “multimedia”

Graag ontopic blijven anders tyf je maar lekker op ofzo!

Gast
Koen
januari 7, 2021 11:24
Antwoord op  Peter

het was een grapje he, satire, niet zo serieus doen Peter.

Gast
Wim G.
januari 7, 2021 10:47

Wat verschrikkelijk als iemand in al zijn frustratie en negativiteit bij de beoordeling van een ander “dood wensen” in zijn mond neemt!
In dit gevoel ook nog tegenover iemand die van zeer nabij heeft gevoeld wat doodgaan betekent!
Zijn we nu echt zover gedaald dat het nodig is om dit soort vulgaire vuilspuiterij via social media te verspreiden?

Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 11:38
Antwoord op  Wim G.

Ja, het heeft zich verplaatst van de kantine naar socialmedia; alsof u de heilige maag maria bent zeker he?

Gast
M52
januari 7, 2021 10:41

Emma Wortelboer, is slimmer dan die Jan Roos. Zijn uitspraken zijn echt te ziek, om het er over te hebben. Je moet wel heel erg van het padje zijn , om een meisje dood te wensen. Misschien moet ie zelf maar het loodje leggen.Beter voor iedereen.

Gast
Kees klapmongool
januari 7, 2021 10:39

Jan heeft gelijk wat betreft die 4 l*llen in je r33t, emma mag op kank er en wat mij betreft; jongeren aansporen tot sodomie en deugs gebruik.

Dit is 2021 niet 1995

Gast
Emma Wortelboer
januari 7, 2021 10:44
Antwoord op  Kees klapmongool

Jij doet je naam wel eer aan. Mongool.

Gast
G.ossip
januari 7, 2021 10:36

Je kan en mag alles van iemand vinden maar om nou iemand dood te wensen ook al wordt dat verhult onder een grap vindt ik te ver gaan,nou is Jan natuurlijk niet iemand die met goede argumenten iets kan onderbouwen.

Gast
Van der Werf
januari 7, 2021 10:34

Begint wel een beetje erg kansloos te worden he?

Gast
Jorrit
januari 7, 2021 10:33

Wat een hoop gezeik over een opmerking van Emma Wortelboer. Ga zelf een programma-inhoud verzinnen :-)

Overigens heb ik media inside ook maar 10 minuten volgehouden. Niets aan om naar het zure gezeur over andere programmas van Martin van Rosmalen en Gijs Groenteman te luisteren.

Ik denk dat Emma Wortelboer en Jan Jaap van der Wal achteraf spijt hadden dat ze daar zaten. Zij probeerden soms nog te vertellen wat ze leuk vonden. En inderdaad wat heeft die Gijs een zeikerige stem :-)

Gast
Jeroen Plasgoot
januari 7, 2021 10:30

Dat gaat wel ver maar het slimste meisje uit de klas is wel talentloos, vol van zichzelf en alle aandacht en bij tijd en wijle hysterisch toen ze stond te krijsen bij de winst van Duncan zonder hem te feliciteren.
BNN Vara duwt haar in programma’s nu DWDD weg is maar of het helpt.

Gast
M52
januari 7, 2021 10:45
Antwoord op  Jeroen Plasgoot

Doe niet zo sneu. Ik denk dat ze meer talenten heeft dan die Jan Roos. En misschien wel meer ., dan ene Jeroen Plasgoot.

Gast
Irene van Ballegooien
januari 7, 2021 11:50
Antwoord op  M52

Noem er eens drie dan ..wel onderscheidend graag…

Gast
Kees Knikker
januari 7, 2021 17:23

Ok daar gaan we hysterisch, te grote oren en mond, aandachttrekkend, egocentrisch en nog een paar. Dat is wel een noemenswaardige lijstje voor dit hysterisch meisje.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
januari 7, 2021 10:26

Jan is ook wel echt een triest, rancuneus mannetje hè?

Gast
Mag ik ook eens een keer wat zeggen.
januari 7, 2021 10:19

Emma for president.

Gast
oma
januari 7, 2021 10:13

Ik heb blauw gelegen. bedankt voor de tip.

Gast
Donald Dumped
januari 7, 2021 09:59

Laat die Roos eerst gaan.
Die is pas overbodig…
Niks bereikt en nu in een blogje op anderen schelden…

Gast
Jannes van Loon
januari 7, 2021 09:58

Gezien wat een kut programma geen wonder dat ze niet op de landelijke tv te zien zijn Robert Jensen deed het beter.

Gast
Jopie
januari 7, 2021 10:26
Antwoord op  Jannes van Loon

Daarom waren er maar weinig kijkers bij Jensen.

Gast
Slmoan
januari 7, 2021 09:52

Roddelpraat te leuk!

Gast
Rodo
januari 7, 2021 09:50

Manische Emma kan inderdaad niks behalve manisch zijn.

Gast
Oke
januari 7, 2021 09:42

Emma’s opmerking ‘zullen we ‘m cancellen?’ was naturlijk gewoon een grap. Of je erom kan lachen is niet relevant. Maar of Jan Roos nou grappig probeert te doen is mij niet helemaal duidelijk…

Gast
Emma Wortelboer
januari 7, 2021 10:33
Antwoord op  Oke

Jan Roos is geweldig. Dennis ook ttouwens

Gast
Marco B
januari 7, 2021 09:41

Heerlijk spuitbekkie heeft die Emma

Gast
Joejoe
januari 7, 2021 09:38

Ik houd van een pittige mening hoor, maar het enige wat Jan Roos doet is humorloos beledigen en nu dus ook doodwensen. En dan altijd lopen miepen dat geen programma hem wil hebben. Vind je het gek?! Idioot.

Gast
Sender
januari 7, 2021 10:08
Antwoord op  Joejoe

Ik sluit me volledig voor e volle honderd procent bij je aan. Ben geen fan van Emma Wortelboer maar Roos wil goedkoop scoren en wil zo ‘trending topic’ worden op het internet.
Het lijkt wel of de hele wereld is doordrenkt met haat en geweld. Het waarom ontgaat mij. Je mag best een gepeperde mening geven over een onderwerp maar hoort dood en oproepen tot geweld daarbij.
We konden gisteravond ( en nu) zien hoe het Capitool werd bestormd en de democratie is vermoord. Vreslijke en angstaanjagende beelden. De oproep tot geweld ‘all over the world’ in alle geledingen van de maatschappij wereldwijd zal ons in een neerwaartse spiraal brengen en uiteindelijk leiden tot meer polarisatie gevolgd door oorlogen wereldwijd.
Dus heb gerust een mening over Wortelboer, die heb ik ook.
Maar kunnen we ook nog normaal praten, zonder gelijk iemand dood te wensen???

Gast
Harry:-D
januari 7, 2021 09:31

Emma is een dikke vinger naar

alle mensen die wèl de juiste
kwaliteiten voor een carrière
in de tv-wereld hebben maar
steeds worden gepasseerd.

Maar bijna net zo erg vind ik
de aandacht die Roos en zijn
maatje Schouten steeds op-
nieuw krijgen voor elke stap
die ze zetten/elke uitspraak
die ze doen. Deze aandacht
streelt hun ego terwijl ook
zij niks voorstellen. Ze zijn
’t mannelijk equivalent van
Emma Wortelboer. Ik zeg:
cancelen deze frustraten.

Gast
Frans
januari 7, 2021 09:35
Antwoord op  Harry:-D

Welke aandacht bedoel jij precies?
Is er nog een ander platform dan Mc waar Roos en Schouten aandacht krijgen?

Gast
Frans
januari 7, 2021 09:39
Antwoord op  Harry:-D

Die twee krijgen alleen hier op de site van m c aandacht.

Gast
Frans
januari 7, 2021 09:39
Antwoord op  Harry:-D

Zelfs geen stijl en p o w ned laten ze links liggen.
En genee wil het alleen weten als hij er iemand mee kan benadelen, verder gaat zijn interesse niet

Gast
willem
januari 7, 2021 09:28

Ik heb er een beetje moeite mee , dat Mediacourant , Jan Roos met dit soort opruiende opmerkingen een podium geeft .
Geen goede zaak.

Gast
Emma Wortelboer
januari 7, 2021 10:35
Antwoord op  willem

Roos is toch geweldig.

Gast
willem
januari 7, 2021 12:52
Antwoord op  Emma Wortelboer

Echt , de echte ? , E.W.?

Gast
Isaiah
januari 7, 2021 09:28

Gezien je hoofd leeft ze gezonder dan jij.

Gast
Zalmneusje
januari 7, 2021 09:27

Het lijkt tegenwoordig wel een heuse trend: volwassen mannen die zich in de (sociale) media gedragen als onbeschofte kleuters.

Gast
Arie
januari 7, 2021 09:40
Antwoord op  Zalmneusje

Noem jij dat een volwassen man?

Gast
Zalmneusje
januari 7, 2021 09:49
Antwoord op  Arie

“Volwassen” dan.

Gast
deug niet
januari 7, 2021 09:27

ik verkies ook een snelle dood, alleen mag dat nog heel lang duren

Gast
Sneu
januari 7, 2021 09:24

Te triest voor woorden.

Gast
Boris
januari 7, 2021 09:23

Doodsbedreiging. Ik neem aan dat er serieuze sancties op volgen. Het is ook wel typisch Jan Roos dat hij zelfs dit soort grapjes niet kan begrijpen, maar meteen boos om zich heen gaat slaan.

Gast
Emma Wortelboer
januari 7, 2021 10:37
Antwoord op  Boris

Borisje het was geen bedreiging. Het was een wens. Jo3j bent 1 van die eikeltjes die een mening hebben over een programma zonder het gezien te hebben. Patty patty patty is hilarisch.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen