Meilandjes zwemmen in het geld, Nadège bijna dood van honger

Terwijl Martien Meiland en zijn gezin zwemmen in de miljoenen euro’s die hun lucratieve Talpa-contract en zijn hitbiografie opleveren, gaat hun ex-huishoudster Nadège Coffinet bijna dood van de honger.

Nadège Coffinet © SBS

Nadège Coffinet, die door de familie is achtergelaten in het Franse Limoges, heeft het vernederend zwaar. Waar ze bij de Meilandjes een aardige 1.700 euro bruto per maand kreeg, heeft ze nu helemaal niks meer. De vier bijbaantjes die ze na haar ontslag had, zijn allemaal gestopt. “De crisis is groot in Limoges”, vertelt ze in weekblad Privé.

Catastrofe

De huishoudster wordt geplaagd door een financiële ‘catastrofe’, zegt ze zelf. “Ik moet snel weer een baan zien te vinden, want met de 500 euro die ik nu krijg (van de Franse staat, red.), kan ik niet rondkomen. Ik betaal alleen al 300 euro aan huur en dan heb ik nog mijn andere vaste lasten en levensonderhoud.”

De situatie van Nadège is schrijnend. “Met kerst had ik niet eens een boom staan. Ik kon ook niet aan vrienden vragen om met Kerstmis langs te komen, want ik heb amper geld om eten voor mezelf te kopen.”

Slechtste feestdagen ooit

Nadège dreigt dus langzaam uit te hongeren in Limoges. “Maar ik blijf optimistisch, want ik moet door. Hopelijk komt er in het nieuwe jaar een baan waarbij ik gewoon acht uur per dag kan werken.”

Ze is blij dat de feestdagen erop zitten, want het was een kwelling voor Nadège. “Dit waren de slechtste feestdagen uit mijn leven. Mijn beste vriendin is namelijk ook opgenomen in het ziekenhuis. Ze heeft kanker. Ik ben kapot van verdriet. Soms weet ik het allemaal niet meer. Waarom moet mij dit allemaal overkomen?”

164 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Rene
januari 11, 2021 08:41

En dit is een probleem van de familie Meiland omdat?

Gast
Ronnie
januari 11, 2021 08:20

Vervelend voor haar, maar ik zie niet in waarom de familie Meiland hier iets aan zou moeten doen. Die hebben haar een huis aangeboden, wat ze af heeft geslagen, die hebben een inzameling voor haar gedaan etc. Hoogsten Talpa zou haar nog iets van een vergoeding kunnen geven, omdat ze nou eenmaal wel in het programma zat en heel NL haar kent.

Gast
Caroline, Nadege, wie is de volgende
januari 11, 2021 07:04

Dit is de schaduw van de Meilandjes. En bijzondere minne PR voor de miljoenenladers.

Gast
Jean
januari 10, 2021 22:01

Ze moet niet zo zielig doen, ze verdiende 1700 per maand en is nou werkeloos. Gebeurt hier ook. Dat ze nu van 500 moet leven is zuur maar
Dat ligt niet aan de Meilands maar aan het Franse systeem.
Mij niet bellen.

Gast
H.verheijen
januari 10, 2021 21:38

Is dat mens helemaal achterlijk,
De meilandjes hebben alles voor die profiteur gedaan
Als het werk ophoud door corona is het klaar.zoals bij zoveel
Een beetje zielig lopen doen hou op
Ze is alleen op geld uit.
Ze roand betasld voor haar werkzaamheden.

Gast
René
januari 10, 2021 18:01

Dus ze kreeg allen voor haar schoonmaakwerk betaald en geen de Mol geld terwijl ze een amusante rol had. SBS moet haar alsnog beter betalen!

Gast
Rob
januari 10, 2021 14:24

Die mailadres zijn misselijke personen die alleen maar door hun idiote gedrag en domme uitdrukkingen een hoop geld innen vanwege een nog grotere klootviool van een omroepbaas

Gast
teuntje
januari 10, 2021 13:46

Meilandjes zijn spijkerhard knap totaal af op die geldwolven

Gast
Gerda
januari 10, 2021 12:23

Is het nu al op, wat ze hadden ingezameld voor die vrouw? Of vind ze dat Nederlanders allemaal vergeetachtig zijn?

Gast
Francisca
januari 10, 2021 20:17
Antwoord op  Gerda

Je hebt helemaal gelijk. Ze heeft een rijkelijk bedrag gehad van ingezamelde gelden en is toch in haar appartementje blijven zitten. En misschien dat het helpt om nog meer geld te incasseren. Ze kan het altijd proberen met haar zielige uitspraken. Ga maar lekker aan de slag Nadège we moeten allemaal werken voor ons geld. En hard werken heb ik je niet zien doen.

Gast
Theo
januari 10, 2021 09:15

tja, de VOC mentaliteit hè. Die blijft opspelen. Typisch Nederlands.

Laatst bewerkt 12 dagen geleden door Theo
Gast
Royco R. De Vries.
januari 9, 2021 23:31

Ik denk dat Nadege wel iets meer verdient dan dit. Wettelijk gezien is de basis die van actrice of figurant in een serie of film.
Ze heeft toch een hele belangrijke rol in dat huishouden in Frankrijk? Dat klopt.
Het zou mij niet verbazen als de Franse wetgeving daar een paar duidelijke regels over heeft. Kijk naar Montreux.
Binnenkort gaan die Meilandjes wel bloeden denk ik, en daar komt een mega boete overheen voor het antisociale wangedrag jegens Nadège Coffinet. En die Fransen zijn niet mals met boetes en belastingen.
Als ze slim zijn betalen ze nu een keurige afkoopsom en dan kan deze dame ook weer verder met haar leven. Als ze slim zijn.
Ik denk dat dit de slimste en de goedkoopste oplossing is. Ik heb hierover een hele alinea in mijn scriptie opgeschreven.

Gast
Misutoria
januari 10, 2021 10:49
Antwoord op  Royco R. De Vries.

Ga hulp zoeken!

Gast
teuntje
januari 10, 2021 13:48
Antwoord op  Royco R. De Vries.

Ze zijn totaal niet slim Lullen over Caroline en Nadege zijn zuster en zwager een trap na geven walgelijke mensen

Gast
Albert
januari 9, 2021 22:07

Ik blijf het vinden, ze hadden haar best een leuke afscheidsbonus kunnen gunnen. Niet dat het moest, maar het had ze enorm gesierd.

Maar goed, klasse en de Meilandjes, werelden apart.

Gast
Adviseur Nadege
januari 9, 2021 21:19

Had nou gewoon dat huis geaccepteerd en weer doorverkocht omdat je in je flatje wil blijven. Had je nog wat centen. In plaats daarvan koppig blijven zeiken en weigeren en nu in de slachtofferrol.

Gast
Frans.D
januari 9, 2021 22:09
Antwoord op  Adviseur Nadege

Ze kreeg dat huis niet bleef op naam van de Meilandjes.

Gast
Rona
januari 9, 2021 20:58

Omg. Ik geloof r niks van…Lekker zwelgen in zelf medelijden…Bah…Mijn oude baas gaat mij ook niet meer onderhouden hoor..Dus Martien is haar niks verschuldigd…

Gast
Jolanda
januari 10, 2021 12:17
Antwoord op  Rona

Hoeveel had ze dan voor ze bij de meilandjes kwam te werken.ze moet niet zo zielig doen .ze heeft zelf nog 3 maanden extra geld gekregen.zeur mens is dat alles afkraken en zeiken

Gast
Inieminie
januari 10, 2021 14:57
Antwoord op  Rona

Als ze gewoon had gereageerd op het aanbod van het nieuwe huis en niet zo had zitten drammen over de dak ramen enz dan had ze nu beter gezeten. En dat ze nu geen werk meer heeft ,tja ik denk dat ze daar beslist niet de enige in is. De fam Meiland is gestopt met hun B&B in Frankrijk en dan komt er ook een einde aan het werk voor eventueel personeel. Jammer maar het is zo. Nadege was door haar werk op het chateau opgeklommen van eenvoudige burger naar een bekende persoon en als dat ook weg valt dan valt dat niet mee. Maar de fam Meiland heeft wat dat betreft geen verantwoording aan haar.

Gast
Robbygay
januari 10, 2021 18:45
Antwoord op  Rona

Technisch gezien was SBS6 haar baas, en die hebben schijnbaar geen cent betaald.

Gast
Martien komt met kerst een stuk socialer over toch
januari 9, 2021 20:26

Kan de miljoenen loading Laadklep Martien niet ff wat sociaal fatsoenlijke hulp sturen of zo. Want als het met de meelopers zo moet aflopen, belooft dat niet veel goeds voor de toekomstige aanloop. Als je het ziet als een soort bold and beautiful cast, moet iedere acteur toch wel een redelijke vergoeding krijgen natuurlijk.

Gast
Ronald
januari 9, 2021 20:45

Lijkt me wel reëel.
Maar dat zal hij zelf ook wel bedenken.

Gast
Gewoon betalen
januari 9, 2021 19:56

Arme vrouw.
Al zou ze een vergoeding krijgen voor het portretrecht, dat zou eerlijk zijn.
Het is wel egoïstisch van die hele club, van Meiland en z’n vrouw en z’n dochter en van de productie maatschappij en van Talpa.
Iedereen kent dat mens.
Iedereen vindt ook dat ze heeft meegedragen aan het succes van de serie.
En nu zeggen ze dat ze een normaal dienstverband had.
De eerste de beste acteur in een bijrol krijgt tenminste nog royalties!

Gast
Geen cent te veel
januari 9, 2021 19:59
Antwoord op  Gewoon betalen

Het is duidelijk een zwakzinnige, daar hebben ze flink misbruik van gemaakt. Schaam je nepfamilie Meiland….

Gast
Marlo Brando
januari 9, 2021 20:00
Antwoord op  Gewoon betalen

Royalties is fair.
Dat heeft ze echt verdient.

Gast
Maxime M
januari 9, 2021 19:55

Misschien kan ze nog de prostitutie in? Heb ik ook gedaan.

Gast
Rona
januari 9, 2021 21:00
Antwoord op  Maxime M

Zielig dat je een nep naam neemt. Toetsenbord held

Gast
Montana
januari 9, 2021 21:17
Antwoord op  Rona

Hoe denk je dat ze aan die bastaard komt? Juist….

Gast
Fina
januari 10, 2021 22:25
Antwoord op  Maxime M

Zo zie je er ook uit Maxime

Gast
Theo
januari 11, 2021 00:04
Antwoord op  Maxime M

Ik heb liever jou zusje, lekkere schatje Montana.

Gast
Lennie
januari 9, 2021 19:14

Wat een flauwe kul

Is de degene die personeel had , verantwoordelijk als ze niet meer werken voor iemand …… nee dus

Gast
ROTTERDAMMER
januari 9, 2021 19:00

Non-nieuws… een zeurpiet die vrouw! Iedere werknemer wiens contract afloopt moet opnieuw beginnen… een dienstverband is géén levensverzekering ! Uithuilen en opnieuw beginnen…

Gast
Diana
januari 9, 2021 18:59

Wat een zuurpruim. Ga wat doen met je leven!!

Gast
Scepticus
januari 9, 2021 18:41

En….hoeveel betaalt Prive aan Nadege voor dit “fantastische” interview?

Gast
Djoke
januari 9, 2021 18:23

Nou Nadege is verantwoordelijk voor haar eigen leven en de Meilands zijn niks aan haar verplicht. Haar baan is gestopt en ze woont in Frankrijk. Niet zo klagen zou haar sieren.

Gast
Sharona
januari 9, 2021 18:45
Antwoord op  Djoke

Precies zoals ik ook dacht.. en alsof hun zich schuldig moeten voelen, ze hebben genoeg voor haar gedaan, ze moet eerder blij zijn met hoe ze haar zo lief hebben genomen

Gast
Lennie
januari 9, 2021 19:15
Antwoord op  Sharona

Helemaal waar

Gast
NBC
januari 9, 2021 18:55
Antwoord op  Djoke

Vergeet niet dat er voor Nadege ruim 8 ton is opgehaald voor een huis met crowdfunding, waar is dat gebleven, vraag mij af of ze het überhaupt wel weet.

Gast
Martien M
januari 9, 2021 19:57
Antwoord op  NBC

Waarvan denk je dat ons huis in Hengeloooo van betaald is?

Gast
Therese Diamana
januari 9, 2021 19:58
Antwoord op  NBC

Dat geld is opgemaakt aan auto’s geld en dinertjes voor de directeuren van de stichting.
Helaas bleef er niet genoeg over voor Nadege. Jammer maar helaas.

Gast
John
januari 9, 2021 18:20

Welke idioot heeft dit geschreven?

Gast
LoL
januari 9, 2021 18:31
Antwoord op  John

Je vader!

Gast
J japiteijn
januari 9, 2021 18:17

Sorry maar ze werkt niet meer voor de meilandjes .en programma ging ook niet over haar .overal kun je schoonmaken .
Ze kunnen slechts iedereen ,onderhouden .
Ze is mee op vakantie geweest,en hebben een huis gezicht ,wat ze niet wilde.
Dus aub

Gast
Janny
januari 9, 2021 17:45

Je bent in dienst en als het niet meer nodig is dan ga je weg dat kan wederzijds gebeuren.Ja zij zijn niet verplicht om haar te blijven onderhouden. Het is een vervelende vrouw.Ze zal daar toch ook wel aan het werk kunnen komen of uitkering ,ik denk dat niemand haar in dienst wil nemen,omdat ze zo zeikt.

Gast
Anna
januari 9, 2021 17:45

Die andere z.g.huisvriendin paste ook niet in het gezin.zij ook niet die mensen hebben zich rot gewerkt. Daar past geen ander in.het zijn werknemers. En geen lid van het gezin.daar zijn ze voor betaald

Gast
Jona
januari 9, 2021 17:38

Hebben ze daar geen werkeloosheid uitkering dan?

Gast
N.pijpers
januari 9, 2021 17:28

Moet de Meilandjes dan voor die vrouw opdraaien.
Slaat helemaal nergens .
Weetje wie vals zijn de Media die proberen de Meilandjes kapot te maken .Wat jullie nooit zal gaan lukken .

Gast
Woordkunstenaar
januari 9, 2021 17:03

Ik heb het programma nooit gezien, maar als zij er ook in voorkwam is 1700 euro wel heel erg weinig voor een vaste bijrol in een blijkbaar toch wel heel erg populair of iig lucratief programma!

Gast
Jona
januari 9, 2021 17:40
Antwoord op  Woordkunstenaar

Zij werkte daar gewoon,dus had niks met het contract van de familie te maken.

Gast
Stella
januari 10, 2021 10:55
Antwoord op  Woordkunstenaar

1700 euro per dag wel te verstaan. Nou…..dat is niet niks voor een huishoudster.

Gast
Jaapww
januari 9, 2021 16:20

Mevrouw was werkneemster van familie en contract is niet verlengd. Dus ben je afhankelijk van de klote sociale wetten van Frankrijk. Moet je dus niet die gekke familie verwijten.

Gast
De Belofte van 2021
januari 9, 2021 16:19

Is dit Carlo?

Gast
LoL
januari 9, 2021 18:33
Antwoord op  De Belofte van 2021

Nee, dat is je moeder !

Gast
Sas
januari 9, 2021 15:58

Ongelooflijk, dat dikke ondankbare kutwijf ziet er bepaald niet uit alsof ze honger lijd. Ik werkte ook voor een multimiljonair, wil toch niet zeggen dat hij de rest van m’n leven voor mij moet opdraaien? En kap met dat jaloerse gedoe stupide putain. Ga door met je leven je had niets te klagen op dat kasteel maar het houd op he.

Gast
Boudewijn
januari 9, 2021 16:24
Antwoord op  Sas

Hufters als jij moeten ze voor een vuurpeleton zetten !

Gast
allochtoon
januari 9, 2021 16:46
Antwoord op  Boudewijn

Ga jij nu maandelijks met een paar honderd euro Nadege steunen?
Ik niet!

Gast
Theo
januari 11, 2021 00:09
Antwoord op  allochtoon

Nee maar jij ben een allochtoon, die zijn allemaal zo.

Gast
Verbazing
januari 9, 2021 19:18
Antwoord op  Boudewijn

Hufters met uitspraken als voor het vuurpeloton zijn van et zelfde caliber als die mensen die riepen ik probeerde zo goed mogelijk m’n werk te doen tijdens de neurenbergprocessen… Man man man meneer Boudewijn u wordt iig zeker niet gehinderd in uw leven door enige kennis van zaken MOOIE DROPLUL

Gast
Theo
januari 11, 2021 11:55
Antwoord op  Verbazing

Maakt ordinair schelden je betoog beter?

Gast
Louis
januari 9, 2021 17:20
Antwoord op  Sas

Een familie die met een klusjes serie zo de tv uitmelkt en waar zij miljoenen mee hebben verdiend mogen best wel wat meer betalen hoor. Die lui van Meiland kregen € 50.000,- per aflevering. Die Nadege had in die serie toch ook echt een rolletje, dus dan hadden die klusjesmensen ook best iets meer mogen betalen.
Overigens, als ik dat chagrijnige gezicht zie van die Meiland, dan ga ik al over mijn nek.
Nadege klaagt gewoon volkomen terecht en termen als “ dat dikke ondankbare kutwijf” doen alleen vermoeden dat we hier niet met een hoogstaand iemand te doen hebben die inhoudelijk wat toevoegt. En ook uw benaming van die Nadege met “stupide Putten” is laag bij de grond. U moet u schamen voor uw bijdrage.

Gast
Verbazing
januari 9, 2021 19:45
Antwoord op  Louis

Laat ik beginnen met zeggen dat ik het erg eens ben met uw reactie op bovenstaande al is et wel zo dat personen uit zowel real life soaps of ander slecht acteerwerk met n leuk inkomen zouden moeten opdraaien voor elke laat ik het even “rand medewerker” noemen voor eventuele (zij het nare) bijgevolgen die voortvloeien uit het beëindigen van het format… Ik verdien ook leuk maar moet ik dan maar m’n huisbaas nog 3jaar betalen NADAT ik verhuisd ben?! Mijn loon of et feit dat ik eventueel een verrot karakter heb dat doet niet ter zake dunkt me… En wat betreft dat huis wat voor mevrouw is aangeschaft (als dat waarheid is) is het vervelend uiteraard maar 1+1 = juist 11 ik zeg verhuur die toko en tadaaaaa inkomen dus al ist lastig ik zeg met die 500 ff doorknagen wijffie en volgend jaar kerst zit u er vast weer warmpjes bij hoor

Gast
Jona
januari 9, 2021 17:42
Antwoord op  Sas

Kan het niet een beetje beschaafder,met zo’n ordinaire bakjes heb jij vast alleen maar een uitkering.

Gast
Janneke
januari 9, 2021 17:58
Antwoord op  Sas

Wat een bedroevend laag niveau van communiceren!!!!

Gast
Object
januari 9, 2021 18:11
Antwoord op  Sas

Is het nodig mevrouw op haar uiterlijk aan te vallen. Als je het dikke wijf weghaalt komt uw menig hetzelfde over

Gast
Verbazing
januari 9, 2021 19:27
Antwoord op  Sas

Ondanks dat Dhr Boudewijn
Het ietwat rot uit z’n broodvermaler kreeg kan ik wel degelijk voorstellen waar dat beetje vandaan kwam althans niet zijn uitstekende manier van iets verwoorden maar wel wat de walgelijke vent tot dat punt bracht … Al denk ik zomaar dat SARS&BOUDEWANKER elkaar zomaar ten huwelijk zouden kunnen gaan vragen … Kortom u bent beide voor elkaar gesneden uit et zelfde rotte waaibomenhout

Gast
Ronny
januari 9, 2021 15:52

Sorry hoor maar ze hebben van alle kanten aangeboden haar te Helpen… Maar ze is het meest moeilijk persoon in Frankrijk… En dan achteraf gaan klagen…

Gast
Anja
januari 9, 2021 17:18
Antwoord op  Ronny

Precies ik heb geen medelijden met haar. De Meilandjes hadden haar van alles aangeboden maar niks was te goed voor haar. Dus nu moet ze niet gaan janken want het is haar eigen schuld.

Gast
Pil
januari 9, 2021 15:50

Zojuist gereageerd waarin ik J.de M in noemde
Is niet geplaatst.
Zijn lange arm rijkt ver

Gast
Joop55
januari 9, 2021 15:48

Had ze ruimschoots van tevoren kunnen bedenken. Die Meiland dynasty is verre van normaal, maar deze framboos is wel een piepkuiken eerste klas.

(Ze kreeg een luxe appartement aangeboden van de Noordwijkerhoutse BNer familie)

Gast
Romy Wessels
januari 9, 2021 15:44

Ik heb haar nooit vertrouwd. Ze werd goed betaalt en kreeg allerlei cadeautjes en zelfs een gratis vakantie. Maar het was blijkbaar niet genoeg voor haar. Ze probeerde zich echt te nestelen in de familie Meiland en wilde zelfs meeverhuizen naar Nederland. Ze vergeet dat ze alleen maar een werkneemster was en meer niet.

Gast
Pil
januari 9, 2021 15:44

Misschien dat de spelen koning John de Mol iets kan bijdragen.
Ik heb zo mijn twijfels hij is druk met knikkeren (jezus)

Gast
Mick
januari 9, 2021 15:33

Dus? Is dat de schuld van De Meilandjes of van die achterlijke Macron? Juist, het laatste.

Gast
2021
januari 9, 2021 15:28

Zo zielig en mager ziet ze er niet uit hoor.

Ik ken werkelijk niemand die zo moeilijk doet als de werkgever ontslag geeft.
Wat een trutje zeg, zoek ander werk aub, en laat de Meilandjes met rust.

Gast
Lachgas
januari 9, 2021 15:10

Wat is hier nu het probleem. Werkgever/werknemer relatie. Relatie is beeindigt. Vermogen van Meiland heeft daar niets mee van doen.

Gast
Jordy
januari 9, 2021 15:05

Sorry maar, wat is dit voor zielig huilie huilie-gedrag? Dan had ze al die jaren wat beter moeten sparen, niet in een huurhuis moeten wonen, moeten studeren, een vak moeten leren.

Gast
Maire
januari 9, 2021 15:02

Meilandjes willen jullie en keertje langs komen bij mijn gastevelddijk 5 of ik in Hengelo waar dan moet u even de straat zeggen of telefoonnummer goed Martien of Maxime en Erica als je dat doet dan ben je enig

Gast
Maire
januari 9, 2021 15:06
Antwoord op  Maire

Reageren ze hier op

Gast
Bezorgde Oude Man
januari 9, 2021 15:45
Antwoord op  Maire

Waarom zet je een woonadres op een forum dom kind?
Deze site heeft welgeteld 52 lezers in een week tijd.
Neen. Martien Meiland leest dit niet.
Die brengt de dagen in gepaste dronkenschap door.

Gast
Dhr. Meiland
januari 9, 2021 17:26
Antwoord op  Maire

Natuurlijk! Morgen om 6.30 in de ochtend komen wij langs! ENIG! Factuur kan naar bovenstaand adres?

M. M.

Gast
Dave
januari 9, 2021 14:58

Heeft ze dan niet gespaard van haar royale inkomen van een jaar?

Gast
Louis
januari 9, 2021 17:23
Antwoord op  Dave

Kun jij dat van €1500,- bruto per maand. Daar gaat ook in Frankrijk nog heel veel van af.

Gast
Frans.D
januari 9, 2021 14:56

Ze werd uiteindelijk afgescheept voor het programma met een goedkoop laminaat vloertje in de keuken.. De rest van we kopen dit en we kopen dat was show.

Gast
Frans.D
januari 9, 2021 14:53

Ze was niet meer dan een bruikbaar goedkoop blank slavinnetje voor de Meilandjes .Leuk voor hun programma daarna werd ze oud vuil.

Gast
Jol
januari 9, 2021 16:21
Antwoord op  Frans.D

Waar leefde ze can voor de meilandjes kwamen

Gast
Merel
januari 9, 2021 14:45

In één van de laatste uitzendingen vanuit het Franse Chateau ,is de familie Meiland met Nadege op zoek gegaan naar een appartement maar zij kon geen besluit nemen , niets vond zij wat en had alleen negatief commentaar , dat is jammer maar het houd ook een keer op .

Gast
anoniem
januari 9, 2021 14:29

Vaak valt mij op dat niet al te snuggersten zo gigantisch rijk worden…
Wat is er misgegaan met de mensheid? :-)

Gast
anoniem
januari 9, 2021 15:54
Antwoord op  anoniem

Ik had ook niet verwacht veel steun voor deze opmerking te krijgen.. :-D

Gast
Fina
januari 10, 2021 22:29
Antwoord op  anoniem

Zie ook die opgepompte Kardashian hoer

Gast
Leoknots
januari 9, 2021 14:28

Gaat dat rare wijf in het spookhuis werken. Ze hoeft er verder niks voor te doen. Paar uur erin en klaar is kees. Hoofrol in enge film kan natuurlijk ook

Gast
Sas
januari 9, 2021 16:01
Antwoord op  Leoknots

Woehahahaha 😂 groot gelijk.

Gast
Stella
januari 9, 2021 14:26

Nadege moet nu ophouden met het gejammer, ze is door de fam Meiland.goef behandeld, goed.betaald,
Zij is niet de enige die crisis ondervindt.
Was ze wat.vriendelijker geweest en niet veeleisend dan.had de fam Meiland haar zeker geholpen. Ze zijn niet meer.voor.haar verantwoordelijk.
Maar mensen trap er niet in het is allemaal, media sensatie.

Gast
Pietje P.
januari 9, 2021 15:46
Antwoord op  Stella

Goed.punt.Stella 😘

😂.

Gast
FritsVrolijk
januari 10, 2021 08:00
Antwoord op  Stella

Wat verdien jij dan met je 1500 is een goed salaris

Gast
Henk
januari 9, 2021 14:24

Nadège denkt…. met al die toneelstukjes die we opvoerden zijn zij rijk geworden en ik niet…. van haar kant begrijp ik dat wel.Caroline denkt ook zó maar neemt haar verlies, Nadège is eenzaam en ongelukkig na maanden van aandacht.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen