Wilfred Genee onthult het hele verhaal: ‘Zo gaat Fidan Ekiz te werk’

Wilfred Genee doorbreekt na een halfjaar het stilzwijgen. Hij onthult eindelijk tot in detail wat er in juni precies is gebeurd achter de schermen van Op1, waar hij ruzie kreeg met Fidan Ekiz en Jeroen Pauw.

Fidan Ekiz en Wilfred Genee © NPO

De Veronica-ster zat bij Fidan Ekiz en Jeroen Pauw aan tafel om te praten over de racismerel rond Veronica Inside. Tijdens de uitzending vond Wilfred Genee dat hij veel te kritisch ondervraagd werd. Na de uitzending begon hij backstage heel erg te schreeuwen tegen de presentatoren, met wie hij tot dan goed bevriend was.

Prachtig verhaal

Wat is er nou precies gebeurd? Wilfred doet het uit de doeken op Radio Veronica. Hij gaat daarvoor terug naar juni 2020. “’s Middags had Jeroen Pauw me gebeld met een prachtig verhaal, van: we gaan er een menselijke Wilfred Genee neerzetten, we gaan een reconstructie doen en ik wil maar één ding weten: waar is het misgegaan? Dan gaan we dat rechtzetten. Dat soort dingen allemaal.”

Eigenlijk wilde Wilfred niet naar Op1. “Ik zei tegen Jeroen: ‘Ik heb er helemaal geen zin in eigenlijk en ik moet het ook niet doen.’ Maar hij bleef doorgaan en op een gegeven moment dacht ik: als ik me ergens goed bij voel, dan is het bij Jeroen Pauw en ook bij Fidan, want daar had ik een goede band mee.”

In de watten

Wilfred voelde zich helemaal in de watten gelegd. “Ze hadden me ook de hele week appjes gestuurd hoe goed ze het vonden en dat ik me niet moest verdedigen en dat het goed was wat ik gedaan had en dat het programma ook heel goed was en het inhoudelijk klopte. Ik dacht: laat ik het maar doen, maar nog wel met een dubbel gevoel.”

Toen hij aankwam bij Op1, was de sfeer ineens heel anders. “Toen ik daar kwam had ik al het gevoel dat het ietsjes anders was, want Fidan zei niets tegen mij en die liep eigenlijk gelijk door. Ik had mijn vrouw meegenomen, want ze zei: ‘Ik wil graag een keer jouw vrouw leren kennen, dat lijkt me hartstikke leuk.’ Dus ik mijn vrouw voorstellen, maar dat ging dus niet, want Fidan liep gelijk door.”

Zenuwachtige Fidan

Fidan gedroeg zich heel raar, aldus Wilfred. “Die was een beetje zenuwachtig. In de visagie kwam op een gegeven moment ook de vraag of iemand een Rennie had voor Fidan, want ze had nogal last van haar maag. Ik heb haar eigenlijk voor de uitzending helemaal niet gezien, tot ik haar tegenkwam toen we de vloer op gingen. Toen zei ze tegen mij: ‘Je had niet moeten komen.’”

Wilfred was verbijsterd. “Ik zeg: ‘Sorry? Ik heb met Jeroen het hele verhaal doorgenomen over bepaalde instarts en dingen die we door gaan spreken.’ Ze zei: ‘Het is heel dom dat je bent gekomen.’ En toen liep ze door. Ik zat ernaar te kijken en dacht: wat gebeurt hier nou joh? Toen moest ik op. Het was 30 seconden voordat we gingen beginnen.”

Apart verhaal

Hij begreep niets van Fidans opmerking. “Ik zat daar en dacht: dat is een heel apart verhaal. Als je dat al vindt, dan zeg je dat ’s middags. Dan stuur je me: ‘Misschien heeft Jeroen dit beeld geschetst, maar dat gaat niet gebeuren.’”

Het was vooropgezet, aldus Wilfred. “Vlak voor de uitzending kwam Jeroen Pauw bij mij en mijn vrouw staan: ‘We gaan het nog een beetje anders aanpakken. Natuurlijk gaan we het doen zoals we afgesproken hebben, maar Fidan gaat het ook wat breder trekken, van: is het wel nodig in deze tijd om je aan te moeten passen?’”

“Hij had van tevoren gezegd dat ze de discussie breder wilde trekken, dus dat was al lang de bedoeling. Daarom was ze waarschijnlijk ook zo zenuwachtig. Het was dus helemaal geen spontane actie.”

Boos

Tijdens de uitzending werd Wilfred giftig van binnen. “Het ging in mijn ogen nogal mis, omdat de afspraken die we hadden gemaakt totaal niet werden nagekomen. Ik werd na afloop boos en zei: ‘Ik ben gewoon in de maling genomen en we zouden het zo doen.’ Toen zei Fidan ook nog: ‘Ja, zo staat het ook in het draaiboek.’”

“Toen kregen we de discussie en toen heeft mijn vrouw uiteindelijk ingegrepen. Ze is binnengekomen en zei: ‘Wilfred, dit is niet leuk meer, we gaan naar huis toe. Dit moet je niet willen.’”

Met Fidan heeft hij nooit meer contact gehad. “En Jeroen Pauw heeft ook nooit meer gebeld.”

Lees ook

Fidan Ekiz gaat helemaal los in Op1: ‘Arie is NSB’er’ (29 juni 2020)
Herrie bij Op1: vrouw Wilfred grijpt in na fittie met Fidan (30 juni 2020)
‘Wilfred Genee ging volledig uit zijn plaat bij Op1’ (1 juli 2020)
Wilfred Genee bij Op1: ‘Ik ben hier verdomme genaaid!’ (11 juli 2020)
Op1-ruzie Fidan Ekiz en Wilfred Genee niet bijgelegd (1 september 2020)
Wilfred Genee klaar met Fidan Ekiz en Jeroen Pauw (17 september 2020)
Wilfred Genee en sidekicks kraken Fidan Ekiz af (16 oktober 2020)
Fidan Ekiz betreurt dat vriendschap met Wilfred Genee voorbij is (24 december 2020)
Wilfred Genee boos op Fidan Ekiz: ‘Wat wil je hiermee bereiken?’ (7 januari 2021)

141 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Pietsnot
januari 10, 2021 19:53

Genee kan het niet hebben als ze dat bij hem doen, terwijl hij Derksen er ook keihard ingeluisd heeft.

Gast
P at home
januari 10, 2021 16:36

Dit is hoe genee te werk gaat. Probeert alle situatie te escaleren. Wil alle touwtjes in handen hebben. Stelt altijd hele scherpe vragen tot het randje en blijft maar doordrammen. Op het moment dat er iets is schuilt hij zich achter iedereen en hij heeft nooit schuld. Narcist idioot en onbetrouwbaar. Ik snap niet dat hij nog werk heedt eigenlijk. Vreselijke man. Zoals Johan altijd zegt…. zodra iemand in zichzelf gaat geloven gaat het fout. Deze genee is zo vol van zichzelf dat hij soms denk dat hij god in eigen persoon is

Gast
Bert busser
januari 10, 2021 14:53

Kunnen we die genre niet doodzwijgen.

Gast
Cor
januari 10, 2021 14:17

Lekker joch die Wilfred.
Als hij zelf kritiek krijgt op zijn slappe mentaliteit wordt hij gelijk pissig.
Overigens moeten die praatshows spontaan zijn en geen afgesproken praatje voor het ‘domme’ volk

Gast
Ikke
januari 10, 2021 13:55

Leer eens niet overal commentaar op te geven waar je niks van af weet.

Gast
Gerry Haverhals
januari 11, 2021 13:45
Antwoord op  Ikke

Kort maar krachtig. Ben het helemaal met je eens.

Gast
Umfufu
januari 10, 2021 13:38

Genee blijft maar wrijven in de vlek.
En het verhaal wordt telkens groter en fantasie rijker.

Gast
Leo
januari 10, 2021 13:26

Als Wifred zijn zin niet krijgt en een beetje misleid wordt dan begint hij te huilen .
En dat terwijl hij zelf het meest achterbakse stuk stront van de Nederlandse media is .
Judas was vergeleken bij jou een heilig boontje .
Als John de Mol ballen had gehad dan had hij jouw van het scherm afgehaald.
Er wordt gezegd dat in de wereld van de media iedereen zich omhoog neukt.
Je zult de Mol dus vast en zeker goed verwennen .
Naar mijn mening zou Nederland beter af zijn als Wilfred verdwijnt uit de wereld van de media

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door Leo
Gast
Ikke
januari 10, 2021 13:11

Dus als bij Wilfred naar de waarheid wordt gevraagd trekt hij de rechterstoel aan scholekster wat een eng nek.

Gast
Echtwaar
januari 10, 2021 12:15

Maar wie gelooft die kletskous Wilfred Genee???

Gast
Misutoria
januari 10, 2021 12:04

Het komt op mij over dat Fidan onder druk gezet is door Pauw, die vrouw, relatief jong in het vak staat niet zo zeker in haar schoenen en wilt zich bewijzen tegenover Pauw en moest ’t doen zoals Pauw het wilde.

Gast
famouslastwords
januari 10, 2021 11:20

Jezus zeg, get a life, grow a pair.
Dus je bent netjes geschoren door Fidan, moet je gewoon stil zitten, Genee bewijst meteen wat voor zielig mannetje het is. Hij flikt exact hetzelfde bij Derksen en dat is welgedaan en nu krijgt hij een keer een draai om de oren en dan janktie na ruim een half jaar nog.

Gast
bert
januari 10, 2021 13:28
Antwoord op  famouslastwords

netjes geschoren? onder valse voorwendselen naar de studio gehaald om te scoren, lees maar…
https://www.superguide.nl/nieuws/wilfred-genee-volledig-uit-zijn-plaat-gegaan-na-op1-interview-tv

Gast
Geox
januari 10, 2021 10:54

Dus Genee is hetzelfde overkomen wat hij Derksen aandeed.
Genee smeerde Derksen het stempel racist op en Ekiz smeerde Genee het stempel verrader op.

Gast
Taling57
januari 10, 2021 09:49

Waarom wordt die Genee noģ getolereerd, af door valluik?!

Gast
critikast
januari 10, 2021 09:40

Laat Genee niet praten over journalistieke ethiek en het niet nakomen van afspraken. Anders vraag maar eens aan Derksen en Van der Gijp hoe de heer Genee zelf zijn programma-afspraken nakomt. Niet zeuren Wilfred!

Gast
Marco
januari 10, 2021 09:04

Genee is een trieste persoonlijkheid. Nu hij de bal schijnbaar teruggekaatst krijgt, gaat hijzelf doen. Laat hem gaan werken bij omroep Zwart, want deze kleur heeft hij steeds voor ogen.
Hulde aan Fidanvoor haar aanpak. Een vrouw met lef.

Gast
Harry:-D
januari 10, 2021 08:56

De heer Genee heeft deze truc zelf ook

toegepast tijdens zijn racisme-special
Hoe zeggen ze dat ook alweer? Oja…
De pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet

Vanaf het moment dat de heer Genee
zijn collega’s Derksen en Van der Gijp
heeft verraden is hij enkel nog negatief
in het nieuws geweest. Dit toont -mijns
inziens- duidelijk aan dat hij zich heel
schuldig voelt over deze rotstreek en
dat hij zijn frustratie nu afreageert op
derden. Mijn tip voor de heer Genee:
zoek hulp en las een mediastop in…

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Harry:-D
Gast
Klaaswaal
januari 10, 2021 08:20

Jaja, en wij geloven Genee……echt niet. Gladjanus.

Gast
Je hoeft gn eikel te zijn om aan een boom te hange
januari 10, 2021 07:03

En hoe opereert dat Judas Genee BNR? Door zich kopij te laten voorschrijven door CIA, of extensies hiervan in ruil voor financieel voordeel. Lees maar Udolf Kotte, gekochte journalisten (boek). Wat toevallig nou dat deze klokkenluider recent de dood moest vinden nog niet eens 57 jaar oud. Oh daar betalen ze de dure leasebakken ea van.

Gast
toxilogic
januari 10, 2021 06:41

Voor een meester in de rechten heeeft Genee wel een grote plaat voor de kop wanneer hij een koekje van eigen deeg krijgt.

Gast
Fred
januari 10, 2021 01:26

Misschien een les voor iedereen,,als er afspraken gemaakt worden via de app bewaar die berichten dan?Als Fidan of Jeroen je berichten sturen van we gaan het zo en zo doen en ze komen hun afspraken niet na dan laat je in de uitzending of desnoods erna aan iedereen die berichten zien!!! Probleem opgelost.KOM MET BEWIJS ALLEN?

Gast
anonymous
januari 10, 2021 00:30

Hij blijft maar doorgaan deze gladjanus Genee.
Het is altijd de schuld van een ander:

Gast
Fox Mulder
januari 9, 2021 23:01

GeNEE, Je ogen verraden alles.

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 22:53

Wilfred gener

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 22:54
Antwoord op  Wijlaars

Ruud was goed, vooral s’nachts de legendarische bokswedstrijden, maar schold nooit😉

Gast
Respect ✌️
januari 9, 2021 22:44

Gooi die rat eruit en laat oude tijden herleven met Ruud ter Weijden..

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 22:48
Antwoord op  Respect ✌️

Wilfred genee

Gast
Respect ✌️
januari 9, 2021 22:55
Antwoord op  Wijlaars

Opzouten met Genee, Je zit wéér aan de drugs?!

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 22:57
Antwoord op  Respect ✌️

Nee, aan de drank

Gast
Respect ✌️
januari 9, 2021 22:58
Antwoord op  Wijlaars

Dat is voor watjes.

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 23:02
Antwoord op  Respect ✌️

Wilfred genee

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 23:03
Antwoord op  Respect ✌️

Ben ook een watje, verzacht altijd de pijn.

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 23:04
Antwoord op  Wijlaars

Heb trouwens wel respect voor jou !!!

Gast
Respect ✌️
januari 9, 2021 23:36
Antwoord op  Wijlaars

Wil je het adres van bordeel schele Beppie wel geven.. en bestel dan manke Ans, mist een been en alle tanden en wat vingers maar toch beter als een psychiater..is een topper!

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 23:46
Antwoord op  Respect ✌️

Wifred genee

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 23:47
Antwoord op  Respect ✌️

Wilfred genee

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 23:51
Antwoord op  Respect ✌️

Ken ik nog niet, hoop dat je er zelf nog niet geweest bent, nogmaals, ik heb respect voor je mening.

Gast
Vroeger was het soms best beter
januari 9, 2021 22:38

Is het Fredje in zn ster retje gepakt door team Jeroen P.? Zal heb leren, het smerig judas gebroedje.

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 22:03

Wilfred Genee

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 22:18
Antwoord op  Wijlaars

Het valt me op dat mensen geen fatsoen meer hebben om op een normale manier met elkaar te praten over een onderwerp. Nu bijvoorbeeld Wilfred Genee, de scheld en vloekwoorden vliegen je om de oren.

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 22:38
Antwoord op  Wijlaars

Misschien moeten in het woordenboek 3 woorden diktgedrukt genoemd worden, namelijk, respect, relativering en vrijheid van meningsuiting,

Gast
Imprimatur
januari 9, 2021 21:38

Genee, man man. Is dat niet die presentator die zo’n twee jaar geleden Baudet naar zijn radioprogramma lokte met de belofte dat zij over het nieuwe boek van Thierry zouden gaan hebben, maar uiteindelijk alleen maar vragen stelde over rascisme en hierop door bleef gaan? Baudet is dan ook boos uit de uitzending weggelopen. Wat je van Baudet ook vindt, Genee is evenmin een betrouwbare persoon. Allebei ijdeltuiten en narcisten. Het hele medialandschap in Nederland bestaat alleen maar uit narcisten zo lijkt wel. Kijk ook maar eens naar Peter R de Vries.

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Imprimatur
Gast
Hilversum man
januari 10, 2021 11:49
Antwoord op  Imprimatur

Ja en kijk qua narcisme ook vooral eens naar al die zoontjes en dochtertjes die familie-van zijn, in feite zelf helemaal nooit iets gepresteerd hebben, en toch rondlopen in Hilversum of ze God zelf zijn en over iedereen vooral een negatieve mening hebben. En zoveel mogelijk mensen naar beneden trappen, zodat ze zelf nog wat lijken. Kijk ook eens naar DAT addergebroed. Er zou eens een grote schoonmaak moeten komen en al deze lui eruit. Dat zou de zaak een stuk verbeteren .

Gast
Ome Sjon's oogappeltje
januari 9, 2021 20:20

Het W Fredje had beter covid kunnen veinzen 22 06. Had duizend dagen leed gescheeld.

Gast
Bryan Thijssen
januari 9, 2021 20:18

Ik wil vanavond pijpen wie wil zijn kloppend stuk neukvlees in mijn slokdarm ragen ?

Gast
Peter
januari 9, 2021 20:52
Antwoord op  Bryan Thijssen

Ragen? Dat wordt weer lekker alleen onder de dekens ouwe droeftoeter.

Gast
David
januari 9, 2021 20:10

Al had Jeroen Pauw je tegen de afspraken in helemaal uitgewoond, who cares? Je blijft een zielig zeikwijf, Genee. Een treitermannetje dat gaat huilen als hij teruggetreiterd wordt. En dan voor eigen parochie nog eens uitleggen hoe het nou echt allemaal zat, zonder weerwoord van die twee lachzakken. Vind je het gek dat Jeroen Pauw je nooit meer belt, die krijgt net als de rest van Nederland ook zo langzamerhand jeuk van je en je zelfgenoegzaamheid.

Gast
Bert
januari 10, 2021 01:02
Antwoord op  David

Sjonge David wat ben jij een zielig ventje, dat je er op kikt om iemand zo af te zeiken, zum kotze

Gast
robb
januari 9, 2021 20:00

Hij heeft veel zelf medelijden .

Gast
Johan27
januari 9, 2021 19:45

Wilfred weet nog steeds niet dat je NOOIT van een vrouw kunt winnen!

Gast
Oke
januari 9, 2021 19:43

Karma heet dat. Jammer voor ‘m.

Gast
Claire
januari 9, 2021 19:09

Wilfred Genee is een Judas, een zeer onbetrouwbare enge matennaaier!

Gast
Bert
januari 10, 2021 01:04
Antwoord op  Claire

Nou ik denk dat ik jou zeker nooit zal vertrouwen claire, zielig hoor

Gast
Wim
januari 9, 2021 19:07

Genee, nog 2 maten erger dan die gek on Amerika.

Gast
Bert
januari 10, 2021 01:05
Antwoord op  Wim

Doe niet zo raar eikel, slaat nergens op, erger dan trump kan niet

Gast
Luister
januari 9, 2021 18:58

Zo weet Wilfred Genee ook beetje hoe Jan Boskamp zich voelt, al hij door Genee weer in de zeik wordt gezet.
Wilfred Genee is een treiterventje, heel geniepig…..

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 9, 2021 20:45
Antwoord op  Luister

Hoi Jan…

Gast
Darius
januari 9, 2021 18:48

Tactiek van Genee hij is bezig de aandacht te verleggen naar Op1. Alsof Op1 de aanleiding is van de mediastorm over hem na de VI uitzending.Neen het gaat over zijn opportunistische gedrag in die uitzending. Dat is je maten op een zeer valse manier aanvallen. Niet eens objectief maar overlopen naar het “kamp” van de boze Akwasi adepten aan tafel. Bij Op1 kreeg hij, zonder vooropzet, een koekje van eigen deeg van Fidan. Overlopen naar de bezetter en dan trappen naar waar je vandaan komt, dat gebeurde in de oorlog en ja, dat noemen we NSB gedrag.

Wilfred; als je geschoren wordt moet je stil blijven zitten.

Gast
StefanV
januari 9, 2021 19:54
Antwoord op  Darius

Wat een onzin-reactie. Wat je ook van Genee en die bewuste uitzending vindt, uit alles blijkt dat het juist wél vooropgezet was om Genee zo hard aan te pakken. Dus kom niet aan met opmerkingen als “zonder vooropzet”.

Bovendien: waar gaat dit over? VI is al maanden terug op de buis, Akwasi maakt zich doorlopend belachelijk en die mevrouw Harlequin is een geflopt tv-avontuur rijker.

Gast
Bert
januari 10, 2021 01:06
Antwoord op  Darius

Guttegut darius laat je nakijken jonge

Gast
Bavaria
januari 9, 2021 18:46

Genee is een matennaaier!

Gast
Bert
januari 10, 2021 01:08
Antwoord op  Bavaria

Ja bent denk ik zéker een matennaaier bavaria, neem er nog eentje

Gast
Evert Kinker
januari 9, 2021 18:13

Mevrouw Ekiz is jaren in dienst van de Turkse geheime dienst. Deze laaf van Erdogan weet het wel meesterlijk te spelen en verhullen.

Gast
Jopie
januari 9, 2021 18:25
Antwoord op  Evert Kinker

Lekker door dromen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Klippie
januari 9, 2021 17:32

Wilfred is een smeerpijp, anders had hij zijn maten niet zo voor paal gezet. Nu h dat onder zijn neus is gewreven is meneer heel lang bezig. Hij was toch iemand die het bespreekbaar wil maken.

Gast
Bert
januari 10, 2021 01:11
Antwoord op  Klippie

Die maten hebben zichzelf voor lul gezet, niemand anders

Gast
Curryworst
januari 9, 2021 17:00

Is het niet gewoon heerlijk om keer op keer te lezen hoe dwars het Genee zit? Hij laat geen moment onbenut om het aan te kaarten. En om zijn gelijk te halen.
Je kunt ervanuit gaan dat het zijn leven sindsdien is gaan beheersen. Het laat hem niet meer los, het achtervolgt hem. Hij wordt een beetje gek in zijn bolletje.
Dat is toch een mooie straf voor een na-oorlogse NSB’er.

Gast
Bert
januari 10, 2021 01:12
Antwoord op  Curryworst

Mafkees, je weet zelf niet wat je zegt, laat je nakijken voor ’t te laat is

Gast
Tik
januari 9, 2021 16:35

Dus zoals hij Derksen en Gijp onder valse voorwendselen dat programma liet maken? Gadverdamme wat een smerig kutventje is die Genee. Hij kreeg precies terug wat hij iemand anders flikte en is daar dan verbolgen over. Wat een smeerlap is deze bitch van een ‘man’

Gast
De Blije Belg
januari 9, 2021 16:24

Daar is ie weer…

Gast
Onze Vriend Geert
januari 9, 2021 16:23

Tja soms doe je domme dingen en mag je uitkeggen waarom je dat deed….
Loop niet te janken, zeg de waarheid en klaar ermee.
Je bent niet zo’n grote ster als je zelf misschien denkt.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 9, 2021 16:22

Dit gezeik heeft niks met die uitzending te maken,Fidan heeft op tv een paar zinnige opmerkingen gemaakt die bij policor nederland in het verkeerde pijpgat zijn geschoten en nu wordt ze van alle kanten heel stiekem gebackstabt totdat ze berouw toont NIET DOEN!!!! Wat een rioolrat is die genee toch ook,ik was al grotendeels afgehaakt bij dat ouwehoer showtje van ‘m maar nu is het echt klaar. 💩👻🦆

Gast
Uuuh
januari 9, 2021 15:56

Een heel verhaal….. En wat is nu eigenlijk het punt?

Gast
Wijlaars
januari 9, 2021 23:35
Antwoord op  Uuuh

Wilfred genee

Gast
Jean Paul
januari 9, 2021 15:54

Ik hoorde een paar maanden geleden een aflevering van The Friday Move met Rob Geus. Daar zaagde Genee hem de eerste 5 minuten volledig door, niet normaal! De ene persoonlijke aanval na de andere. Ik denk niet dat Geus met dat vooruitzicht is uitgenodigd.

Dan val je voor mij wel een beetje door de mand.

Check: https://www.mediacourant.nl/2019/09/wilfred-interviewt-rob-geus-boze-manager-breekt-in/

Gast
Joop55
januari 9, 2021 15:53

Genee is er om te scoren. Al deugt er net zo weinig aan Ekiz (vooral als het op politiek aankomt).

Gast
By the way
januari 9, 2021 15:49

Pffft, wat wil die Genee nou keer op keer bewijzen…? Dat hij steeds een slachtoffer is van dingen die om hem heen en in programma’s niet gaan zoals hij wil? En altijd maar dat achteraf gezeur en gehuil.
Als je wilt dat dingen gaan zoals je wilt, dan moet je op het moment zelf meer aan de touwtjes trekken. Dan ben je een stoere vent, nu is Genee gewoon een jochie dat loopt te janken omdat hij geen snoepje heeft gekregen toen hij er om vroeg.

Gast
Astrid Bouwmeester
januari 9, 2021 15:39

Wilfred Genee wilde nog even een oude koe van zes maanden geleden op het droge trekken.
Nooit z’n verlies geaccepteerd, altijd blijven mokken, wat dat betreft is het net een vrouw.

Gast
H. Vanna
januari 9, 2021 17:16
Antwoord op  Astrid Bouwmeester

Jij kan het weten, opgedroogde sloerie.

Gast
Darius
januari 9, 2021 18:58
Antwoord op  H. Vanna

Goede, inhoudelijke reactie.

Gast
Ricardo
januari 9, 2021 17:16
Antwoord op  Astrid Bouwmeester

🤣een mokkend meisje🤣
Inderdaad!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen