Marc-Marie Huijbregts: ‘Carlo Boszhard is heel erg naar’

Marc-Marie Huijbregts vindt de manier waarop Carlo Boszhard zich over hem uitlaat niet leuk. Hij vindt dat de presentator heel erg naar is. Dat zegt de komediant in zijn podcast Marc-Marie en Aaf vinden iets.

Marc-Marie Huijbregts © M

Carlo Boszhard kruipt voor zijn programma De TV Kantine al sinds jaar en dag in de huid van Marc-Marie Huijbregts, maar daar kan de komediant totaal niet om lachen. “Hij doet mij altijd na en dat maakt me ook niet zo veel uit, maar ik vind het een beetje irritant. Ik heb er helemaal niks mee”, zo laat hij weten.

‘Carlo is gemeen’

Waar zit Marc-Marie dan wel mee? “Ik vind het vooral vervelend dat hij in interviews zegt dat hij het zo vervelend vindt om mij na te doen. Dan zegt hij: ‘Ja, dat vind ik de minst leuke om na te doen.’ Nou, doe het niet dan. Doe het gewoon niet! Mij maakt het niks uit namelijk!”

Marc-Marie werd vorige week ook gepersifleerd door een amateur in het programma De Casting Kantine. Die persiflage zag er echt niet uit, vindt hij. “Waarop ik er in De Casting Kantine uitzag, dat doet hij echt wel met opzet. Hij is altijd een beetje gemeen Carlo Boszhard.”

Beverwijk

De imitatie in De Casting Kantine is niet goed gevallen bij Marc-Marie. “Het leek alsof ik dood was gegaan, opgegraven was, toen naar het brandwondencentrum in Beverwijk was gestuurd, toen was ik teruggekomen en toen hebben ze opnames gemaakt. Zó zag het eruit!”

En: “Mensen doen mij altijd na alsof ik uit Limburg kom, maar ik kom niet uit Limburg. Die jongen vond ik prima, maar Carlo Boszhard is altijd een beetje gemeen over mij. Dan denk ik: waarom, wat heb ik jou aangedaan?”

Podcast

De podcast Marc-Marie en Aaf vinden iets:

71 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Tante saar
januari 17, 2021 00:37

Aaaach gossie, ons piepkuiken word gepest.

Gast
Aapje
januari 15, 2021 10:23

Heeft hij zeker nog nooit in de spiegel gekeken.

Gast
roel
januari 15, 2021 04:58

Mijn God, wat een lelijk ventje is dat toch.
Dat half kale hoofd van hem met dat lange haar achterop, dat ranzige baardje van hem en dan die vieze witte kop alsof ie al drie weken dood is.
En dan dat krijsende kut stemmetje om het af te maken natuurlijk.

Gast
Harry:-D
januari 15, 2021 00:16

De Marc Marie in de Casting Kantine

was vele malen beter dan de echte!!

Gast
Fritsiepilsie
januari 14, 2021 21:57

Johan Derksen typeert Marc-Marie altijd als het piepkuiken van de televisie.
Meer is hij ook niet , kan niks , zegt niks en piept vaak , zoals nu ook weer.

Gast
Wyatt
januari 14, 2021 21:21

Rob Goossens is briljant gedaan trouwens. 🤣

Gast
Axel-F
januari 14, 2021 21:04

op zich is het best aardig. Alleen Carlo moet gewoon eerst toestemming vragen van te voren als de naam dan wel de persoon in questie gebruik mag worden. zoals bescheven staat in de wet. wetten.nl – Regeling – Auteurswet – BWBR0001886 (overheid.nl)

Artikel 18b11      
Als inbreuk op het auteursrecht op een werk van letterkunde, wetenschap of kunst wordt niet beschouwd de openbaarmaking of verveelvoudiging ervan in het kader van een karikatuur, parodie of pastiche mits het gebruik in overeenstemming is met hetgeen naar de regels van het maatschappelijk verkeer redelijkerwijs geoorloofd is.

Soms word door carlo de plank totaal verkeerd geslagen en is het meer en iedere zijn hobby, meer in het stront graaien dan humor vertonen.

Gast
Infidel
januari 17, 2021 07:32
Antwoord op  Axel-F

Wat heeft het persifleren van iemand met auteursrecht te maken?

Gast
Garry glamour
januari 14, 2021 20:57

Mark Marietje en Carlo zijn allebei irritant .
Mark Marietje omdat ie denkt dat ie iets kan , ( wat weet ik ook niet ) en is alleen bekend vanwege zijn piepstem en omdat Mathijs hem zo koddig vind , Carlos vind zichzelf DE opvolger van Willem Ruis en doet lollig (de nepheid straalt van hem af ) .

Gast
benqx
januari 14, 2021 20:45

als je marie heet homo bent en zoon kop en zoon stemmetje hebt moet je niet op tv willen. iedere mongool kan hem nadoen.

Laatst bewerkt 3 dagen geleden door benqx
Gast
Pettie Fart
januari 14, 2021 17:46

“Het leek alsof ik dood was gegaan, opgegraven was, toen naar het brandwondencentrum in Beverwijk was gestuurd, toen was ik teruggekomen en toen hebben ze opnames gemaakt. Zó zag het eruit!”

Een beetje zoals het kadaver Brard en temeijer Connie W. dus.

Gast
Dit dus
januari 14, 2021 23:34
Antwoord op  Pettie Fart

Goeie 👍

Gast
Timor
januari 14, 2021 17:22

Onderzoek jezelf en probeer eerlijk te zijn. Door in een spiegel te kijken ziet u alles anders! Laat iedereen toch in zijn waarde. In hoe de mens fysiek geboren wordt heeft niemand enige inspraak!

Gast
Maurice
januari 14, 2021 16:47

Ja ik vind het niet leuk Carla maar je kijkt er wel naar anders weet je het niet.
Er komen steeds nieuwe typische bij .
Mensen kunnen ook wel zeuren.
Ze hebben niks anders te doen dan zeuren.

Gast
ROTTERDAMMER ( de echte)
januari 14, 2021 16:08

Nooit begrepen waarom en waardoor MM bekend is geworden…raar mannetje…enge zeurpiet!

Gast
teuntje
januari 14, 2021 15:19

Valse nicht is heel gauw op zn pikkie getrapt

Gast
Turnpike
januari 14, 2021 16:10
Antwoord op  teuntje

Wat een reactie. Weer een slechte dag gehad tijdens het vervullen van je dagbesteding? Ik weet het, elke dag de wasknijperheld te moeten uithangen is weliswaar een geregeld leven, maar je bent op zoek naar avontuur. Helaas is dat voor jou, gezien je reputatie als wasknijperconstructeur, niet weggelegd. Focus je dus maar op je dagelijkse ritjes met het busje, dat behoort ook bij een geregeld leven als al tot je doordringt wat ik bedoel. .

Gast
zozeg
januari 14, 2021 15:00

Het is misschien voor Marc Marie Huybregst niet meer uit te houden. Boszhard zou ook eens nieuwe mensen moeten pakken voor imitaties, niet jarenlang steeds dezelfde. Soort van heel vervelend wordt dat dan, en heeeeel erg makkelijk, he.

Gast
Van der Werf
januari 14, 2021 14:44

Piepkuiken.

Gast
Carla
januari 14, 2021 14:32

Carlo denkt dat iedereen dit leuk vindt. Het is aldoor het zelfde.imitaties van een ander met pruik en gekke stem. Dit gaat al jaren zo . Mag Marc marie het dan niet leuk vinden. Ik vind het ook niet leuk om naar te kijken.

Gast
yeah
januari 14, 2021 14:57
Antwoord op  Carla

Het is inderdaad wel erg lang aan de gang. Blijkbaar heel makkelijk om te doen. Dit is wel zo, ja.

Gast
Gebraden haantje
januari 14, 2021 14:28

Piepkuiken moet opzouten.
Alstublieft.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 14, 2021 14:25

Helemaal gelijk Marc-Marie.

Het zijn allemaal tokkies bij RTL!

Gast
Juist
januari 14, 2021 14:17

Marc-Marie vergeet dat hij gewoon irritant is.

Gast
jan
januari 14, 2021 14:58
Antwoord op  Juist

Ik vindt hem helemaal niet irritant. Irritant is een Ali B, een Akwasi, een – ga zo maar door. En die zijn irritant omdat ze zo stekedom zijn.

Gast
Bert
januari 14, 2021 15:25
Antwoord op  jan

Mmm Ali B is niet bepaald mijn favoriet, maar om nou te zeggen dat ie dom is….domme mensen hebben vaak niet zo’n geslaagde carrière en dito bankrekening.

Gast
goed nalezen
januari 14, 2021 16:34
Antwoord op  jan

Mensen die ‘ik wordt’ schrijven zijn natuurlijk superslim.

Gast
Ernst
januari 14, 2021 13:39

Marc-Marie en Arjen in De Casting Cantine zagen er echt heel belabberd uit. Ik weet niet wat daar is misgegaan, maar ze leken inderdaad op opgegraven lijken. Dat deed overigens niets af aan de imitaties van deze twee jongens. De laatste zeven waren sowieso goed.

Gast
jericho
januari 14, 2021 13:49
Antwoord op  Ernst

Ja dat is wel zo. De grime was verschrikkelijk.

Gast
sjee
januari 14, 2021 13:38

Het zijn meestal erg goede imitaties, en niet beledigend. Zou hier niet zo over vallen, meneer Huybrechts ! Beetje flauw.

Gast
sjee
januari 14, 2021 13:35

Vindt het erg goede imitaties meestal, en helemaal niet beledigend. Waarom MM Huybrechts hier zo´n moeite mee heeft..ijdelheid denk ik , en een blijkbaar verkeerd zelfbeeld. Nee meneer, geen gelijk.

Gast
Hans
januari 14, 2021 13:21

Maar Marc Marie, als de imitator leek alsof hij dood was gegaan, opgegraven was en toen naar het brandwondencentrum in Beverwijk was gestuurd dan lijkt het toch als 2 druppels water?

Gast
Sander
januari 14, 2021 13:20

Hij doet het gewoon heel erg goed na. Ik begrijp wel dat dat even schrikken is.

Gast
Remi
januari 14, 2021 13:11

… En van dat Algerijnse vriendje van Marie horen we ook al héél lang niks meer … LOL.

Gast
Karbonade
januari 14, 2021 13:22
Antwoord op  Remi

De familie van Karim denkt dat hij getrouwd is met een vrouw.
LOL Quote uit 2018:
“Nog altijd gaan Marc-Marie Huijbregts en zijn echtgenoot Karim graag de stad in om samen wat te eten of drinken. In Karims geboorteland Al ger ije zal het voor beide heren niet zo gemakkelijk gaan om op amoureuze wijze een tafeltje te delen. De overheersende go ds die nst is daar de is l a m; dat ge l o o f verbiedt rel aties tussen twee mannen. Bovendien denkt de volledige familie daar dat Karim met een vrouw samen is; de oorzaak daarvan is een telefoongesprekje van de cabaretier met Karims oudste zus. Door Marc-Maries hoge piepstemmetje zette hij de familie onbedoeld op het verkeerde been. De twee mannen laten dat maar zo.”

Komt dat stemgeluid van Piepkuiken tóch een keer goed van pas.

Gast
tim pietersen
januari 14, 2021 13:08

valse nichtengevecht??

Gast
Soepbord
januari 14, 2021 13:47
Antwoord op  tim pietersen

Leer Nederlands.

Gast
Dieuwertje Zeelenberg
januari 14, 2021 13:04

Piepkuikens.
Hoe kan dit?
Deze is toch klaar nu DWDD gestopt is?
Excusez le môt, maar WTF, niet opnieuw MMH

Gast
Karbonade
januari 14, 2021 13:01

Tot 2x toe zegt Piepkuiken dat het hem niets uitmaakt.
Nou, hou er dan over op en zit niet zo te piepen.

Gast
Ronald
januari 14, 2021 12:57

Steeds maar hem nadoen om zijn stem, is gewoon pesten.

Gast
Makaber
januari 14, 2021 12:57

Mijn god dit artikel verdraait het weer zo tering erg. Knap werk hoor redactie. Zou jullie duimen wel eens willen zien.

Gast
Bart
januari 15, 2021 00:11
Antwoord op  Makaber

Het zijn maar 2 duimen. Deze site is van 1 persoon.

Laatst bewerkt 3 dagen geleden door Bart
Gast
Calimero
januari 14, 2021 12:55

🐣🐤🐥

Gast
Robert
januari 14, 2021 12:54

En zo komen we corona wel door met dit soort geneuzel.

Gast
Slmoan
januari 14, 2021 12:54

Aaf en Marie. 2 natte washandjes.

Gast
mark 2
januari 14, 2021 12:51

Het wordt wel heel erg opgeblazen allemaal

Gast
Manvan74weethet
januari 14, 2021 12:48

ik ben Carlo persoonlijk niet maar op basis van de interviews die ik gezien heb is het voor mij duidelijk dat het een erg vervelende man is. Zelfoverschatting en irritant dominante houding. In Brabant noemen we dat gewoon een “irritante L*L. Ja, mét hoofdletters.

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 14, 2021 12:43

Iedereen weet dat Narc-Marie uit Breda komt. En voor het overige ben ik van mening dat er teveel leuterpodcast zijn.

Gast
ben
januari 14, 2021 12:47

Tilburg gekkie

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 14, 2021 13:26
Antwoord op  ben

Hahahahaha!

Gast
Manvan74weethet
januari 14, 2021 12:49

Rasechte Tilburger dus.

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 14, 2021 13:26
Antwoord op  Manvan74weethet

Joh!

Gast
Arie
januari 14, 2021 12:42

Ik snap waarom Johan Derksen hem piepkeuken noemt. Hoog stemmetje, warrig en van de hak op de tak spreken en dat niemand kan volgen (en dat geen presentator hier iets aan doet of wat van zegt is minstens net zo kwalijk). De aller slechtste oudejaarsconference ooit (hij had geen enkel idee hoe dat moest dus maakte hij een gewone – lees: recyclede hij oude meuk – cabaretvoorstelling en deze werd op z’n Huijbrechts middelmatig uitgevoerd.
En daarom is het ook zo eenvoudig om grappen te maken over Huijbregts.

Bonusquote: “Mij maakt het niks uit namelijk!” maar sinds jaar en dag klaagt Huijbregts in de media dat hij gepersifleerd wordt.

Gast
Zalmneusje
januari 14, 2021 12:41

Neem jezelf toch niet zo serieus. Lach erom of haal je schouders erover op, aansteller.

Gast
analist
januari 14, 2021 12:38

Inderdaad zijn voor vele nitwitrandstedelingen Brabanders, Limburgers, Vlamingen een pot nat en kennen ze ook het verschil tussen een Achterhoeker en Tukker niet. Neplinkse randstedelingen denken weer dat agressieve, provocerende, racistische gekleurdere mensen altijd aardig en zielig zijn.

Gast
Ferdie
januari 14, 2021 13:43
Antwoord op  analist

Klagen dat Randstedelingen Brabanders, Limburgers en Vlamingen over één kam scheren om dat vervolgens zelf te doen met Randstedelingen…

Gast
goed lezen
januari 14, 2021 16:31
Antwoord op  Ferdie

Nee hoor. Er staat ‘vele’.

Gast
Luister
januari 14, 2021 12:38

Dan moet je je niet zo nichterig gedragen, Marc-Marie. Dan word je ook niet nagedaan.

Gast
Annie van Achteren
januari 14, 2021 13:10
Antwoord op  Luister

Zo. Gisteren zeker ook gehoord dat WOII is afgelopen, schat?

Gast
Luister
januari 14, 2021 16:37
Antwoord op  Annie van Achteren

Ben jij een pod?

Gast
ben
januari 14, 2021 12:37

De ‘Handtasjeswereld’ is gewoon een mega harde harde wereld. Erger dan wie of wat dan ook.
Hoe vaak lagen Heuckenroth en Joling al niet in de clinch en zo zijn er nog vele andere voorbeelden.
Haat en nijd is daar gemeengoed maar uiteindelijk landt men de dag erna ‘samen in het koffer’.

Gast
Bor
januari 14, 2021 12:52
Antwoord op  ben

Noem het gewoon maar een valse wereld. Alles is fake in die wereld.

Gast
Ronald
januari 14, 2021 12:58
Antwoord op  ben

Je moet niet alleen van jezelf uitgaan.

Gast
Lucy
januari 14, 2021 12:34

Ik weet niet waar Marc Marie heeft gelezen dat Carlo naar over hem spreekt, maar dat klopt niet. Carlo vond het juist heel leuk om MM na te doen. Marc Marie laat zich wel kennen met zijn: de persiflages maken mij niet zoveel uit om het vervolgens helemaal af te branden.

Geef deze lui geen aandacht meer, de BC’tjes zijn giftige mensen, dat hebben ze van hun pa. En Aaf trekt Marc Marie daarin mee

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 14, 2021 12:33

Wie? Oh dat vergeelde icoon uit de pruikentijd

Gast
Respect ✌️
januari 14, 2021 12:24

Wat is het toch een kleinzielig irritant wijf, als het een dier was geweest was het gedrocht allang afgeschoten.

Gast
Frederik
januari 14, 2021 12:24

Carlo Boszhard ís ook heel erg naar. In tegenstelling tot Irene vreselijk om mee te werken, ziet zichzelf als de beste en heeft schijt aan het ‘lagere’ personeel. Is al jaren de geweldige anecdote dat iemand van de techniek bij studio Aalsmeer, nadat Carlo wéér z’n auto had neergezet op plek waar het niet kon/ mocht vanwege werkzaamheden, even zijn auto op een krik had gezet en een wiel had meegenomen.

Gast
Miranda
januari 14, 2021 12:37
Antwoord op  Frederik

Dat het een verhaal is, wil niet zeggen dat het klopt..

Carlo wil graag kwaliteit zien, als jij er een enorm zooitje van maakt, kan je wel een uitbrander verwachten. Hij zit niet bij Kindernet ofzo. Blijkbaar kunnen mensen kritiek niet hebben

Gast
Apex-predator
januari 14, 2021 12:23

Deze tyfusflikker (om Ali B’s woord te gebruiken) moet niet teveel blaten, want hij heeft in al die jaren helemaal niets toegevegd. Carlo met al zijn imitaties is tenminste grappig. Bij piepkuiken valt er helemaal niks te lachen.

Gast
Zoloto
januari 14, 2021 12:22

Marc-Marie Huijbregts = Een kruising tussen Dion Graus en Frans Timmermans (die beiden WEL uit Limburg komen).

Gast
HalloJumbo
januari 14, 2021 12:18

Landloper.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen