GroenLinks streng voor Meilandjes: ‘Geen aparte BN’er-regels’

De GroenLinks-fractie van de gemeente Bronckhorst heeft geen zin in aparte BN’er-regels voor de Meilandjes. Als hun erf niet voldoet aan het bestemmingsplan, moeten ze helaas weg, klinkt het.

Ulrike ter Braak en Martien Meiland © Telegraaf, SBS

Martien Meiland onthulde in december in de talkshow Linda’s Wintermaand dat hij in de clinch ligt met de gemeente Bronckhorst, waar zijn Gelderse woonplaats Hengelo onder valt. De Meilandjes bewonen daar een boerderij op een groot erf, maar ze blijken niet te voldoen aan het bestemmingsplan. Het lijkt daardoor dat ze weer moeten verhuizen.

Geen BN’er-regels

Het is wat het is, zegt GroenLinks-raadslid Ulrike ter Braak voor de camera van Telegraaf-verslaggever Jordi Versteegden. Hij reisde af naar Hengelo om reacties te halen over de op handen zijnde verhuizing van de Meilandjes en kreeg Ulrike toevallig voor zijn camera.

Ulrike: “Ik ben een van de 25 raadsleden hier in de gemeente en ik vind het wel reëel dat er voor hen als BN’ers geen aparte regels gemaakt worden.”

Vindt ze het dan niet jammer als de Meilandjes weggaan? “Nou, dat weet ik niet…”

Wijn

Even later komt Ulrike weer in beeld. Jordi: “Mevrouw, we spraken u net en u heeft een presentje gekocht.”

Ulrike: “Nou, niet speciaal voor hen, maar ik zit net te denken: dat is wel leuk voor hen, Achterhoekse wijn. Ik heb hun eigen wijn gedronken en die vond ik niet zo lekker. Dan moet je deze echt geven, hoor. Wil je deze aan hen geven? Laat ze het goed gaan!”

Meer reacties

Jordi kreeg nog een aantal andere inwoners van Hengelo voor de camera om hun mening te geven over de Meilandjes. “Ik heb er niks mee. Nee, helemaal niks. Ik vind dat ze een beetje raar doen. Ik hou daar niet van. Ik hou niet van dat gedoe”, zei een man.

“Ze waren gezellig, maar té overdreven”, merkte iemand anders op. En weer een ander: “Voor hen is het jammer. Voor ons maakt het niet zo veel uit, denk ik.”

Geïrriteerde Martien

Uiteindelijk stond Jordi met Ulrike’s fles wijn voor het hek van de Meilandjes. Toevallig kwam Martien net van zijn erf af rijden. Hij had helemaal geen zin in de aandacht van Jordi, maar nam wel de fles wijn aan.

“Ik heb echt geen tijd! Ik ga helemaal nog geen afscheid nemen, ik weet niet waar u het over heeft! Of ik ga verhuizen? Voorlopig niet.”

Het item kunt u terugzien op de website van De Telegraaf.

98 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
pip
januari 9, 2021 15:34

Iedereen moet zich aan de regels houden dus ook de Meilandjes.

Gast
De Deugkabouter 🧙‍♂️
januari 9, 2021 07:22

Een staaltje zieke burocratie weer .

Gast
Oma den A
januari 8, 2021 18:22

Pfff zo moe van die dweillandjes enkele reis Siberie graag met die gedrochten

Gast
Levi
januari 8, 2021 17:48

Ulrike ter Braak een lelijke groen slinks wijf. waarom zijn veel van die groen slinks mensen vaak zo vies om te zien? Daar waar groen slinks regeert wordt het een bende. Laat ze maar een opvanghuis maken voor uitgeprocedeerde asielzoekers. De Meilandjes gauw wegwezen daar!

Gast
Herfst
januari 8, 2021 15:25

Misschien kan John de M. wel wat voor hen regelen.
Een soort Big-Brother

Gast
Bart
januari 8, 2021 14:50

Heeft deze vrouw nu echt helemaal niets anders te doen? Dit gaat niet perse over bn’rs maar over mensen die een huis hebben gekocht. Waarom liet de gemeente niets horen voor dat de Meilandjes het huis hadden gekocht? En waarom kon het bijgebouw er al jaren staan zonder dat de gemeente aan de bel trok? Ik denk dat helemaal niemand er last van heeft dat deze mensen er nu wonen en dat het ook voor de gemeente en de toekomst helemaal niets uitmaakt. Dit ik zeiken om het zeiken. Mevrouw ga gewoon eens echt aan het werk i.p.v. u met dit soort onzin dingen bezig te houden.

Gast
Corrector
januari 8, 2021 15:57
Antwoord op  Bart

De gemeente hoeft niks te doen. Als jij iets koopt, moet jij kijken wat je koopt en waar het voor bestemd is. Het gaat ook niet om de gebouwen, maar hoe ze worden gebruikt. Ze willen wonen in stallen. Dat kan, maar dan moet je eerst het bestemmingsplan aanpassen. Daar moet jij als bewoner achterheen. De gemeente gaat niet iedere maand bij iedereen vragen hoe ze willen gaan wonen.

Gast
Bart
januari 8, 2021 17:05
Antwoord op  Corrector

Onzin regeltjes!

Gast
martijn
januari 8, 2021 16:58
Antwoord op  Bart

Begrijpend lezen is ook een kunst…

Gast
Bart
januari 8, 2021 17:06
Antwoord op  martijn

Schrijven ook zie ik

Gast
piet
januari 8, 2021 14:43

Even voor de nuance. Toen de familie het aankocht stond die aanbouw er al (lees: halve woning) en werd het al bewoond. De familie deed hetzelfde en toen werd gemeente ineens wakker. Formeel zal de gemeente gelijk hebben, maar de familie treft geen blaam. Die zullen eerder zoiets hebben, zoek het dan maar uit. Let wel : niemand heeft last van dat bestaande gebouw, al zijn regels regels.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:15
Antwoord op  piet

In Nederland heb je als koper de plicht je te informeren of het gebruik dat je voor ogen hebt past binnen het bestemmingsplan. Als je dat niet doet kun je bij afwijkingen hierover door de gemeente worden aangesproken. Ook de domimpulsieve familie Weiland. Als u denkt dat dat maar onzin is: als je een boete krijgt voor te hard rijden wordt deze toch ook niet ingetrokken als u meldt dat u het bord niet gezien heeft!

Gast
teuntje
januari 8, 2021 14:07

Waarom moet een gillende gek een voorkeursbehandeling en de fles wijn nam hij wel aan alcoholist weg met dat zootje ze hebben hun zakken genoeg gevuld vooral die gillende keukenmeid Maxime die niks kan en er oplos liegt met haar zgn kledinglijn verbouwde neus en opgespoten lippen

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 16:04
Antwoord op  teuntje

Wat is oplos liegen?

Gast
Turnpike
januari 9, 2021 19:21
Antwoord op  teuntje

Ga terug in je hok, gemankeerde wasknijperheld. Te dom om een in fatsoenlijk Nederlands verwoorde reactie neer te pleuren. Geboren faalhaas. Had met het badwater weggegooid moeten worden.

Gast
Klaar is keed
januari 8, 2021 13:45

Terecht

Gast
John s
januari 8, 2021 13:20

Echt In iedere gemeente waar GroenLinkse bestuurder aan tafel zit, gaat het geheid verkeerd, die mensen kunnen nog geen volkstuintje runnen.

Gast
Daantje
januari 8, 2021 13:19

Blijft een raar verhaal. Of willen de meilandjes de huizen splitsen zodat ze apart verkocht kunnen worden? Je weet toch wat wel en niet kan? Of kunnen ze het niet meer betalen nu Frankrijk nog steeds niet is verkocht?

Gast
Kloas
januari 8, 2021 14:50
Antwoord op  Daantje

Valt mee. Toen ze t kochten stond dat aparte gebouw er al. was toen in gebruik als atelier van iemand. Zij hebben er toen een woninkje van gemaakt maar dat mag dus blijkbaar niet. Ze waren ter goeder trouw en hebben niks bijgebouwd. Regels zijn regels maar wel weer de polder in optima forma. niemand heeft er last van.

Gast
Marijke
januari 8, 2021 13:03

Dom, dom, dom van de gemeente. Ga nou mee in de bestemmingsplanwijziging. De Achterhoek loopt leeg.

Gast
Harry:-D
januari 8, 2021 12:40

Hengelo’s gezegde:

De wijn moet zo zuur gedronken worden
als-ie door ’t raadslid wordt aangeboden

Bij de weg: wie legt deze mijnheer nou eindelijk
eens het verschil tussen Meiland en Heiland uit?

Gast
anonymous
januari 8, 2021 12:26

Hoe kan het trouwens dat Groen Links in de 2e kamer niets voorstelt en een kleine partij is maar het wel overal voor het zeggen heeft in de gemeenten. 🤔

Gast
Frans Koppelse
januari 8, 2021 13:04
Antwoord op  anonymous

Dat komt door al die grote fans, die lelijke,bleke en magere vega-wijven en plompe vrijgezelle bakvissen die je steeds meer ziet! En die schattige ‘Help, ik ben een MAN!!’ Hipstertjes.

Gast
willembever
januari 8, 2021 15:04
Antwoord op  anonymous

Omdat de Tweede Kamer verkiezingen en Gemeenteraadsverkiezingen 2 verschillende verkiezingen zijn wellicht..?

Gast
anonymous
januari 8, 2021 19:53
Antwoord op  willembever

Nee toch! 😱 Goh dat wist ik niet.
Maar is toch raar dat groenlinks fans gemeentelijk wel maar landelijk niet groen links kiezen.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 16:06
Antwoord op  anonymous

Dat komt doordat die andere partijen zitten te slapen.

Gast
anonymous
januari 8, 2021 12:24

Ben toch wel benieuwd of ze dit ook hadden gedaan als Jesse Klaver deze boerderij had gekocht

Gast
Dimitri
januari 8, 2021 12:50
Antwoord op  anonymous

Ben er vrij zeker van dat er eerst met vergunningen en wijziging bestemmingsplan had geschoven geworden vóórdat zoiets in de publiciteit was gekomen als het Jesse Klaver betrof.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 16:07
Antwoord op  Dimitri

Wel zo slim om eerst je shit te regelen.

Gast
Nico
januari 8, 2021 12:23

Regels zijn regels ook voor de Meilandjes.

Gast
A.M.
januari 8, 2021 14:38
Antwoord op  Nico

Je kunt ook af en toe soepel met de regels omgaan, er zijn teveel regels in ons land!

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:18
Antwoord op  A.M.

Gelul!

Gast
By the way
januari 8, 2021 12:19

Ben benieuwd hoe selectief mensen reageren als dezelfde situatie zich voordeed bij Gordon, Patty Brard, Gerard Joling, Bridget Maasland, de familie Galjaard-Van Dijk, Guido den Aantrekker of Fred van Leer (to name a few).

Gelukkig zijn er gemaakte afspraken waardoor objectief naar de situatie gekeken kan worden. Het staat de familie Meiland vrij om wijziging van het bestemmingsplan aan te vragen als zij hun grond en gebouwen op een andere manier willen gebruiken dan is toegestaan. En dan is het afwachten wat het resultaat daarvan is.

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 8, 2021 12:12

Ik ben vanwege al die burokratie en regelarij vertrokken uit Nederland. Het is gekmakend. Ik leef mee met de Mielandjes.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:19

Nee, in het buitenland bestaat geen bureaucratie?! P R O E S T…

Gast
Pettie Fart
januari 8, 2021 12:05

Goedzo!! Wie denken ze wel dat ze zijn, deze familie Meiland. Opzouten met deze omhooggevallen viespraters. Hebben met iedereen mot maar het ligt nooit aan hun zelf, de alcoholisten.

Gast
fikkie
januari 8, 2021 12:04

Denk dat de Corrector zijn periode heeft!!

Gast
Corrector
januari 8, 2021 12:27
Antwoord op  fikkie

Nee, ik word gewoon boos over zoveel samengebalde domheid, ongefundeerde agressiviteit en politieke onwetendheid op deze site. En moedwillig ook. Geeneen die bij zichzelf denkt: joh, volgens mij zeg ik echt domme dingen op een stomme manier. Nee, gewoon nog dommer terugreageren.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:20
Antwoord op  Corrector

Je hebt volkomen gelijk!

Gast
LLRV
januari 8, 2021 14:05
Antwoord op  fikkie

Die zit eerder al in de overgang … of is de kluts kwijt.

Gast
fikkie
januari 8, 2021 12:02

GroenLink(s) de aspirant communistische partij van Nederland heeft wel een heel grote bek. Het is inderdaad Nederland op zijn kleinst en dat komt door de eindeloze bureaucratie in dit land. En ja, als je er een onderkomen van wilt maken voor kansloze asielzoekers, staat de communistische partij GroenLink(s) meteen klaar om je te helpen. De geitenwollen sokken vertonen al gaten maar nog niet groot genoeg. Zullen we ze groter maken door op 17 maart zeer zekers niet op communisten te gaan stemmen?

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:21
Antwoord op  fikkie

En wat is volgens u een goed alternatief dan?

Gast
Wees Reëel
januari 8, 2021 12:00

GroenLinks is dom en star.
In een land met een tekort van 350.000 woningen om in te leven zouden zeer álles en álles aan moeten doen om die capaciteit uit te breiden.

GroenLinks komt in plaats daarvan met handhaving. De politiek is er voor de burger. Niet andersom. Met die regels en beperkingen krijgen we niet echt een leefbare samenleving.

In Amsterdam wil GroenLinks de coffeeshops afsluiten voor buitenlandse toeristen.
Ook weer zoiets.
Heel Rotterdam zwicht onder straatterreur van drugsdealers die buitenlanders drugs verkopen. En Amsterdam denkt dat ze met verbieden niet dezelfde problemen krijgt.

Kijk naar Limburg. Toen Onno Hoes daar de coffeshopo sloot voor buitenlanders hebben de straat dealers nog nooit zo goed gecasht als toen.

Gast
Corrector
januari 8, 2021 12:10
Antwoord op  Wees Reëel

Waarom zet je bij Onno Hoes er dan niet bij dat hij VVD is? Dat dus door VVD maatregelen de straatdealers in Limburg flink hebben gecasht.

Gast
Wees Reëel
januari 8, 2021 12:32
Antwoord op  Corrector

Dat is omdat ik via een omweg een punt wil maken over het onzinnige idee van de Amsterdamse politiek om drugstoeristen op deze wijze proberen te weren. Iedereen weet dat de straathandel dan weer helemaal los gaat.

En in een tijd waarin kantoorpanden worden verbouwd tot woning, waarin de bovenste twee etages van de voormalige V&D panden worden verbouwd tot woning en waarin er complete huizenblokken verrijzen uit prefab containers uit pure woningnood … Ik zei het al, de politiek is er voor de burger. Meiland kan prima een wijziging bestemmingsplan aanvragen, mits goed onderbouwd dan kan hij blijven.

Gast
Corrector
januari 8, 2021 12:44
Antwoord op  Wees Reëel

Jaja, dus via een vage omweg ene punt over Amsterdam willen maken, bij een artikel dat gaat over het bestemmingsplan in Hengelo, Gelderland.

Gast
Wees Reëel.
januari 8, 2021 13:02
Antwoord op  Corrector

Klopt.
Uitstekende samenvatting van mijn reactie.
Dat heb je goed gedaan.
Top 👍

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:36
Antwoord op  Wees Reëel.

U bent niet reëel.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:35
Antwoord op  Wees Reëel

Die winkels worden verbouwd omdat ze aan de straatstenen niet meer te verhuren zijn als winkel. En nee, ook onderbouwd Weiland nog van alles en nog wat, de gemeente heeft geweaun het recht om vast te houden aan het bestemmingsplan. Dit om precedenten te voorkomen want als Weiland iets bij wijze van uitzondering wordt toegestaan er ook anderen deze uitzondering willen.

Gast
Jopie
januari 8, 2021 13:16
Antwoord op  Wees Reëel

Kan goed begrijpen als je midden in de stad woont dat je de balen hebt van al die drug gebruikers!!!!t

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:37
Antwoord op  Jopie

drug gebruikers? Ah, u bedoelt drugsgebruikers.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:31
Antwoord op  Wees Reëel

Ik weet dat er nog wel andere, veel toegankelijker, mogelijkheden zijn om meer woningen beschikbaar te krijgen dan weer iets te regelen voor zo’n over het paard getilde familie Weiland.

Gast
Josefien
januari 8, 2021 11:59

Streng? Helemaal niet. Ook zij moeten zich aan de regels houden. Net als iedere andere Nederlander.

Gast
Hall
januari 8, 2021 11:54

Of je wijzigt het bestemmingsplan. Wat een gezeik. Nederland op z’n kleinst.

In menig boerderij wordt achter de boerderij een nieuwe boerderij voor familie gebouwd. Staphorst is er groot mee geworden.

Gast
Corrector
januari 8, 2021 11:57
Antwoord op  Hall

Dan moeten ze dat aanvragen. Niet eerst kopen en verbouwen en er gaan wonen en dan zeiken.

Gast
Estelle
januari 8, 2021 12:46
Antwoord op  Corrector

@corrector. Een boerderijtje met weinig grond zal overduidelijk nooit meer een agrarische bestemming hebben. Dan kan iedereen bedenken. Natuurlijk moet je je eerst informeren maar het zou de gemeente ook sieren om mee te buigen. Voor 8 ton een boerderijtje kopen waar je drie varkens kunt houden gaat nooit meer gebeuren. Dus verander de bestemming. En nou een wijntje nemen en denk aan je hart.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:41
Antwoord op  Estelle

Wat een onzin reactie. Misschien heeft dit dispuut niks te maken met het bewonen van het pand op zich. Er zit geweaun de bestemming bedrijfswoning op. Maar wel met het bewonen van een schuur die niet als woning in het bestemmingsplan staat.

Gast
Dimitri
januari 8, 2021 12:56
Antwoord op  Corrector

Klopt.
Verkeerde volgorde.
Stom.
In veel gevallen wordt er dan gemediate, de huiseigenaar krijgt een termijn om de vergunningen op orde te krijgen als er geen zwaarwegende bezwaren zijn om het af te wijzen. Dat de huiseigenaar dan meer WOZ en andere belastingen moet gaan betalen is inherent aan de wijziging. Bij de juiste procedure hadden deze veranderingen ook toegepast geworden.

Ik vind dat ze dit soepel moeten oplossen.

Heeft iemand al gekeken op de website van de gemeente/overheid/kadaster.of er inmiddels voor dit perceel een wijziging of vergunning is aangevraagd? Dan zouden we meteen weten hoe het zit en kunnen we stoppen met speculeren.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:42
Antwoord op  Dimitri

Waarom soepel mee omgaan? Onzin!

Gast
Mark
januari 8, 2021 13:09
Antwoord op  Corrector

Heb jij het bestemmingsplan van je woning opgevraagd toen je er ging wonen?

Gast
Jopie
januari 8, 2021 13:18
Antwoord op  Mark

Nee ik zelf niet daar heb je een makelaar voor!!!!!!!

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:43
Antwoord op  Jopie

Niet iedereen maakt gebruik van een aankoopmakelaar.

Gast
willembever
januari 8, 2021 15:15
Antwoord op  Mark

uiteraard. Dat doet bijna iedereen die in het buitengebied woont, vooral om te checken hoe groot het bouwblok is. Ik vind trouwens dat een makelaar en/of notaris bij de verkoop wel even expliciet had mogen benoemen dat er een agrarische bestemming rust op de gebouwen. Zij konden redelijker wijs wel vermoeden dat de koper geen agrarische plannen had en dan ben je dat als beëdigd makelaar/notaris moreel wel verplicht lijkt me.

Gast
Frans.D
januari 8, 2021 11:51

Meilandjes moeten er een asiel opvang van maken dan gaan bij GL alle deuren open. Trouwens ook mooi voor nieuwe afleveringen.

Gast
Corrector
januari 8, 2021 11:58
Antwoord op  Frans.D

Ga gelijk zelf terug naar jouw eigen roots, jij 4e generatie buitenlander uit Soedan.

Gast
Dirk van Deurloo
januari 8, 2021 13:00
Antwoord op  Corrector

Waarom nou weer Soedan?
Wat heb jij tegen de Soedanezen?
Partij trekken voor Soedanezen is tegenwoordig ook niet zonder gevaar als je niet duidelijk uitspreekt of je voor Noord-Soedan of voor Zuid-Soedan bent.
Let daar op in het vervolg.

En wat heb jij tegen de Soedanese bevolking?

Gast
Karbonade
januari 8, 2021 11:37

De Meilandjes hadden het toch niet lang volgehouden in de Achterhoek.
Nu zijn ze eerder terug naar hun geboortegrond dan gepland.
Levert in ieder geval weer een nieuw seizoen op à € 50.000,- per aflevering.

Gast
Jan met de pet
januari 8, 2021 11:35

Precies top geen voorkeur behandeling voor die zogenaamde bn top gemeente

Gast
dank
januari 8, 2021 11:34

Normaal is GroenLinks heel toeschietelijk tegenover migranten. Lijken wel PVV’ers.

Gast
Abraham
januari 8, 2021 11:24

Nieuwe seizoen: eind goed, al goed.

Dochter gaat samenwonen en vertrekt.

Gast
Jantien Visser
januari 8, 2021 11:23

Lijkt mij het hek van de dam om voor zgn BN-ers aparte regelgeving te hanteren.
Leuk voor de andere inwoners! Kom op zeg! En over 5 jaar denkt niemand meer aan ze, maar hebben zij wel een voorkeursbehandeling van de gemeenteraad gehad die Henk en Ingrid als inwoner van Hengelo never nooit krijgen al staan ze op hun kop.

Gast
Mark
januari 8, 2021 13:14
Antwoord op  Jantien Visser

Als Henk en Ingrid het waren geweest was het al opgelost. Nu is het een mediahype geworden en rollen ambtenaren en linkse politici over elkaar heen dat er geen voorkeursbehandeling mag worden gegeven, terwijl niemand om zo’n behandeling heeft gevraagd.

Gast
Anaal_digitaal
januari 8, 2021 11:23

Groen Slinks maakt meer kapot dan je lief is.

Gast
Corrector
januari 8, 2021 11:32
Antwoord op  Anaal_digitaal

Waarom zo puberaal reageren? Doe eens normaal.

Gast
Chantal
januari 8, 2021 11:44
Antwoord op  Corrector

@corrector. Waarom doe je zo bozig tegen iedereen? Een discussie voeren is leuk maar dit brengt niemand iets. Wie is hier nou de puber?

Gast
Alexia der Nederlanden
januari 8, 2021 12:03
Antwoord op  Corrector

U stemt zeker Groen Links?

Gast
Jopie
januari 8, 2021 13:22

Hoe hij stemt moet hij zelf weten, anders vraag wil jij er langs wonen
met al die idioten die even bij hun willen komen kijken?????

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:49
Antwoord op  Jopie

Lees je bijdrage voordat je ‘m verzend nog eens na. Daarmee voorkom je misschien van die domme fouten als “anders vraag wil jij er langs wonen” en het verkeerde gebruik van het woordje hun.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:46
Antwoord op  Anaal_digitaal

Anaal_digitaal is mentaal zo dom als een garnaal…

Gast
negatief commentaar
januari 8, 2021 11:22

Ik zeg: godskelere wat een slecht artikel.
Drie keer blablabla en ik heb een fles wijn gekocht. 2 anonieme buurtbewoners worden geciteerd. Waar is de achtergrondinfo? Wat is er mis met dat huis?

Schrijf dan niks.
Dit is onzinnig gepruts

Gast
Corrector
januari 8, 2021 11:33
Antwoord op  negatief commentaar

Volgens bestemmingplan gebruiken ze ongeoorloofd schuren als woonhuis. Schuren zijn agrarisch grond, een woonhuis niet. Hangen andere vierkante meterprijzen aan voor WOZ en zo.

Gast
Estelle
januari 8, 2021 11:52
Antwoord op  Corrector

Dit pand is overduidelijk niet meer in gebruik als agrarisch object. Dus Woz aanpassen en door. Niet zo moeilijk doen groen links.

Gast
Corrector
januari 8, 2021 12:00
Antwoord op  Estelle

De Meilandjes moeten niet moeilijk doen. Als zij het gebied anders willen gebruiken dan is toegestaan, moeten zij een aanvraag doen. En het is niet een partij die er over gaat, het is een algemene wet. Ongeacht de partij geldt die wet. Wil je het plan laten aanpassen, moet je zelf een aanvraag doen. Niet eerst kopen en alvast verbouwen en inrichten.

Gast
Ster
januari 8, 2021 12:44
Antwoord op  Corrector

Misschien ben ik niet zo goed ingevoerd in de materie, maar zij hebben het toch gewoon zo gekocht?

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:51
Antwoord op  Ster

Slaap rustig verder maar val ons niet lastig met je schaapachtige domheid.

Gast
Mark
januari 8, 2021 13:16
Antwoord op  Corrector

Heb jij het bestemmingsplan van je woning opgevraagd toen je er ging wonen?

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:54
Antwoord op  Mark

Voor een geweaun rijtjehuis dat je wilt gaan bewonen is dat misschien ookl niet echt nodig maar als je in zo’n huis bijvoorbeeld een bedrijfje wilt vestigen (webwinkeltje starten o.i.d.) kan dat weldegelijk tot problemen leiden. Altijd checken dus.

Gast
Jopie
januari 8, 2021 13:23
Antwoord op  Estelle

Heeft niks met groen links te maken ,als iedereen maar doet wat hij zelf wil krijg je een grote bende!!!!

Gast
Jan met de pet
januari 8, 2021 11:37
Antwoord op  negatief commentaar

Het gaat over die zogenaamde bn. Je weet wel die gillende keuken meid

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:55
Antwoord op  Jan met de pet

bn? Oh, een BN-er En keuken meid? aahhh, je bedoelt keukenmeid.

Gast
Rachel
januari 8, 2021 11:21

Allemaal gescript ! Krijgen ze weer een seizoen gevuld. En Martien kan weer gaan gillen.

Gast
Henk
januari 8, 2021 11:18

Groen links bestaat uit klein denkers. Ze komen liever over als een starre gemeente dan dat ze de komende vier jaar een populair programma vanuit de gemeentegrenzen hosten. Maar ja wat wil je met een leider die iedereen aanspreekt op zijn footprint en zelf drie kinderen heeft.

Gast
Frans
januari 8, 2021 11:22
Antwoord op  Henk

Met een hele grote lelijke neus.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:58
Antwoord op  Frans

Ha hahaha!

Gast
Achterhoek
januari 8, 2021 11:24
Antwoord op  Henk

@Henk,daar gaat het toch helemaal niet om man,laten die losers zich aanpassen of anders rap terug naar Frankrijk

Gast
Corrector
januari 8, 2021 11:34
Antwoord op  Henk

Zwets niet oz uit je nek. Het is gewoon een algemene wet die gehandhaafd wordt. Heeft niks met partijen van doen. Ga terug naar school en leer eens iets.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 16:02
Antwoord op  Corrector

Henk is zo’n wappie die zich niet goed informeert maar wel denkt overal verstand van te hebben. Sneuneus dus.

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 15:58
Antwoord op  Henk

Wat bedoel je met klein denkers? Aahh, kleindenkers. En wat is een programma vanuit gemeentegrenzen hosten? Schrijf eens begrijpelijk en correct Nederlands!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen