Kees Tol nog steeds single: ‘Niet uitgewoond tijdens kerstvakantie’

Er valt door de showmedia nog steeds erg weinig te schrijven over het liefdesleven van Kees Tol. Ook in de kerstvakantie is hij door niemand uitgewoond. Dat vertelt de SBS 6-ster op Instagram.

Kees Tol © SBS

Kees Tol deinst er niet voor terug om op nogal schunnige wijze duidelijk te maken dat hij al een tijdje geen intiem contact heeft gehad met een man. “Dinsdag gelukkig weer aan de bak. #vakantievoorbij #kanookwelweer #uitgezopen #uitgegeten #uitgehangen #uitgelegen #uitgehuild #uitgewoond (was het maar zo’n feest)”, meldt hij.

Uitgewoond?

‘Uitgewoond’ en ‘was het maar zo’n feest’, is dat niet een ietwat ranzige manier om je uit te laten over je falende liefdesleven? Kees vindt van niet. Hij doet er nog een schepje bovenop. “Eelt op m’n binnenbandje”, zegt hij, wijzend op zijn ongebruikte liefdesopening.

Zijn volgers kunnen er gelukkig hartelijk om lachen. “Ziet er goed uit. Maar eelt op je binnenbandje kan ook fijn zijn”, meldt André. En Linnie: “Uitgewoond…😂😂😂”

Depressief

Andere volgers vinden het vervelend dat Kees zo depressief over komt. “Je zakt echt in een depressie Kees! Laat aub heel corona je niet kapotmaken, hoor je! Je bent te gevat, leuk, sympathiek, vrolijke noot… Echt, zou ik zo’n zonde vinden!! Denk ook eens aan je zelf en doe wij JIJ fijn vindt!!”, zegt Jolanda bijvoorbeeld.

Na het weekend kan Kees Tol dus in elk geval weer aan de slag. Wat hij precies gaat doen is niet duidelijk, maar het gaat waarschijnlijk om opnames van vtwonen.

Shownieuws

Kees stond gisteren voor de camera van Shownieuws om te praten over het succes van vtwonen. “Als je eenmaal aan een aflevering begint, wil je ook zien wat we ervan gemaakt hebben. Het is net als het eten van een lekker gebakje. Als je één hapje eet, wil je het hele gebakje opeten.”

Vtwonen is een kijkcijfersucces. “Vtwonen is eigenlijk altijd wel een goed bekeken programma bij SBS. Toen Viktor het presenteerde was het ook al echt heel goed bekeken, maar je ziet wel dat het de afgelopen tijd meer is.”

“Dat heeft ook met corona te maken, dat de mensen meer thuisblijven en meer inspiratie op willen doen voor hun interieur, waardoor wij toch nog iets meer kijkers hebben dan voorheen.”

Insta-post

De Insta-post van Kees:

36 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Sanne van D.
januari 9, 2021 01:28

Ik vind dit onsmakelijk en vies.
Dit is T M I .. too much information.
En mag hopen dat hij tot orde wordt geroepen.
Dat programma hoef ik niet meer te zien en deze presentator is vanaf nu dood voor mij.
Zijn vieze gore fantasietjes projecteert hij maar op iemand anders in zijn vriendenkring maar niet op mij en mijn familie.

Gast
bastiaandv85
januari 8, 2021 23:28

niemand wil zich ook associëren met deze paling, niet naar te kijken achterlijke figuur…. dag Cees tot op Grindr

Gast
Sander de Streep `````````````````````````````````
januari 8, 2021 22:49

Wat een vies mannetje.
En die werkt voor RTL?

Stel je voor dat jouw collega van de afdeling zoiets in de groepsapp schrijft… dat ze eens een keertje keihard genomen wil worden.

Zeker weten dat de directie wel even een gesprekje met haar wil.

Sommige dingen zeg je niet, die hou je lekker privé.

Gast
Ap-gast
januari 8, 2021 22:14

Blijf maar weg van de tv,je kan niks,als jij in beeld komt zap ik weg.

Gast
Gerard
januari 8, 2021 21:01

VTWonen is een meutenblad en een meutenprogramma.

Gast
Arie Boomsma
januari 8, 2021 17:54

Had mij nou maar gebeld!. Dan woon ik je lekker uit in je achterdeur!

Gast
Paultje Paling
januari 8, 2021 19:06
Antwoord op  Arie Boomsma

Eerst likken Arie.
Je moet het wel verdienen!

Gast
Misutoria
januari 8, 2021 17:00

Ik vind niet snel iets vies, maar naarmate ik verder las kreeg ik een onbehaaglijk gevoel. Gadverdamme zeg. Wie zegt zoiets nou over zichzelf..

Gast
Pauline Beertema
januari 8, 2021 19:22
Antwoord op  Misutoria

Iemand die ziek is in zijn hoofd misschien?

Gast
Ronald K.
januari 8, 2021 22:50
Antwoord op  Misutoria

Die hoort in een psychiatrische kliniek thuis.

Gast
Johan Deers
januari 9, 2021 01:30
Antwoord op  Ronald K.

Als enige js.
Die hoort niet op de tv in elk geval.
Wat een ziek figuur is dit.

Gast
Garry glamour
januari 8, 2021 15:44

Kees , bel eens met Ferry , die heeft nog wel een gaatje over .

Gast
Ad Buckerij
januari 8, 2021 14:57

Met zijn bloedende anus.

Gast
Lou de Palingboer
januari 8, 2021 14:57

Vies over het paard getild homoventje, beetje meeliften op succes van Nick en Simon bah bah,ga wat nuttigs doen met je leven man ipv altijd maar janken over je liefdesleven

Gast
Jan met de pet
januari 8, 2021 15:14
Antwoord op  Lou de Palingboer

Wie zijn nick en Simon,?????. Komen die ook uit dat inteelt dorp

Gast
Piet Knikker
januari 8, 2021 14:44

Roem eist zijn tol. Het blijft een nitwit op tv. Leuke discussie op tv met Bob de Bouwer. Bob heeft meer klasse in vinger als tol in zijn hele lijf. Blijft plat

Gast
Sander
januari 8, 2021 14:33

Kees mag me altijd bellen. Kunnen we elkaar uit wonen, knappe man

Gast
Joep
januari 8, 2021 14:17

Kees, koop gewoon een komkommer! Past best wel.

Gast
Henk
januari 8, 2021 14:07

Dat is nu het verschil met Viktor, Kees zal het goedpraten als “humor” maar geef mij Viktor maar,veel intelligenter en “leuke” humor.
Kees is geen slecht mens maar zo ongelooflijk dom, zelfs Fietje vindt dat.

Gast
anoniem
januari 8, 2021 13:26

Dag kees, of keesje

waarom keesje je ziet er mooi en jongens achtig uit

er komt iets aan

je bent mooi

geduld aub

alleen 1 verzoek keesje

niet bij lang leve de liefde

je opgeven

Graag een reactie lezers

ik volg lang leve

al een tijdje

omdat iemand in mijn omgeving

heeft mee daan en

ik weet dat ie behinderd is

in mijn ogen

zie ik alleen

verdwaalde

behinderde

half gek of hal door gedraaide

mensen

de laatste aflevering

die man wil geen hond

aan zijn stem

weet ik al dat hij niet 100% is

in zijn hoofd

fysiotherapie bedrijven

help deze mis lukkelingennnnnnnnnnnnnnnnnn

nogmaals allemaal hebben een storing in hun hoofd.

melden jullie je bij de dokter en die verwijst jullie wel naar een storing dienst…

Gast
Caroline van der Urine
januari 8, 2021 13:15

Kees je mag mij wel komen inwonen, hoor.

‘O Tolletje, kom maar in mijn holletje’!

Gast
Vlaflip tv
januari 8, 2021 13:13

Kees komt regelmatig voorbij op Grindr

Gast
Marijke
januari 8, 2021 13:07

Kees wil een liefje of op zijn minst huidcontact. Heel begrijpelijk. Veel singles hebben het moeilijk in coronatijd. Houd vol jongen, de tijden worden weer beter.

Gast
Anaal_digitaal
januari 8, 2021 12:57

Wat een prachtige foto heeft de Mediacourant er weer bij geplaatst, Ferry hoeft hem alleen nog naar binnen te schuiven.

Gast
Hans Worst
januari 8, 2021 12:54

Gadver

Gast
LD_
januari 8, 2021 12:48

Ferdinand Diego heeft misschien wel tijd om je binnenband te smeren Kees.

Gast
Josefien
januari 8, 2021 12:48

Iemand uitwonen op anderhalve meter? Dan moet je wel een érg grote lul hebben.

Gast
Michiel
januari 8, 2021 12:52
Antwoord op  Josefien

Ik wil jou wel even op anderhalve meter uitwonen hoor.
Met een honkbalknuppel.

Gast
Inge
januari 8, 2021 12:47

Dit is dus het niveau van een ‘TV-host’ van Talpa Flopworks.
Beschamend!

Gast
Rachel
januari 8, 2021 12:45

Het is ook zo’n rare lelijke vent.

Gast
Lost country
januari 8, 2021 12:44

Wil nu ineens iedere tv nicht opvallen????
Je zou toch gek om dit soort mannen aan hun ‘weckring’ te plezieren ook.

Gast
mike
januari 8, 2021 12:37

Onder de ghb laat hij zich graag uitwonen ja.

Gast
Kees kutmongool
januari 8, 2021 12:34

Gasverdamme kkr smerig man, deze vent oppakken voor openbare schennispleging is het minste wat het om kan doen; en hem dan keihard berechten als een boze witte man!

Gast
Dieuwertje
januari 8, 2021 12:47
Antwoord op  Kees kutmongool

blanke.
Het is een boze blanke man

Let op uw taal, wit vinden we te discriminerend klinken omdat niemand wit is, iedereen heeft een kleurtje, en sommige mensen hebben een donkerdere kleur dan de ander. En we willen niemand kwetsen nietwaar?

Gast
Michiel
januari 8, 2021 12:56
Antwoord op  Dieuwertje

Zoals wel meer Volendammers is Tol niet blank/wit.

Gast
Ja Jan
januari 8, 2021 13:24
Antwoord op  Michiel

Volendam kent zeggen en schrijven een paar families.
Tol, Smit, Kwakman, Schilder….en het is allemaallllllllllllllllll familie.
Hoe zou dat toch komen??

En dat blijft zo want nog steeds wil niemand er weg. Trouwt, krijgt kindje..van wie???
Juist ja, weer iemand met zo’n naam.
Niet vreemd dan dat er het hoogste aantal PVV stemmers woont.

Het drugsgebruik is er overigens ( wellicht ter verdoving van zoveel ellende) ook mega groot.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen