Geert Wilders boos over uitspraken Wopke Hoekstra bij WNL op Zondag

Geert Wilders ergert zich enorm aan de uitspraken die Wopke Hoekstra zondagochtend heeft gedaan in de Rick Nieman-show WNL op Zondag. Dat laat hij weten in een bericht op Twitter.

Geert Wilders en Wopke Hoekstra © RTL, NPO

Wopke Hoekstra maakte er in de NPO 1-show geen geheim van dat hij er niet om staat te springen om te regeren met de PVV van Geert Wilders. “Het CDA kan alleen regeren met partijen die de rechtsstaat serieus nemen, en het nieuwe verkiezingsprogramma van de PVV is geen aanbeveling om samen op weg te gaan”, zei de CDA-leider.

‘Niet goed voorstelbaar’

Wel of niet regeren met de PVV is voor het CDA een zeer gevoelig thema. De gedoogconstructie in kabinet Rutte-I heeft de partij gespleten en sindsdien is voor veel CDA-leden een nieuwe samenwerking met Geert Wilders uit den boze.

Op de vraag of de kersverse partijleider Hoekstra regeren met de PVV uitsluit is hij dan ook helder: “Ik heb hun nieuwe programma gescand en dat is geen aanbeveling om samen op weg te gaan.”

De-islamisering

Wilders gaf dit weekend in De Telegraaf te kennen dat hij openstaat om mee te regeren in het volgende kabinet. Hij komt in zijn nieuwe verkiezingsprogramma met een aantal stellige maatregelen op het gebied van ‘de-islamisering’, waaronder een minister van Immigratie, Remigratie en De-islamisering en een verbod op het dragen van hoofddoekjes in overheidsgebouwen.

D66-leider Sigrid Kaag schreef zaterdag op Twitter dat Wilders zich met zijn nieuwe partijprogramma buiten onze Grondwet plaatst en honderdduizenden Nederlanders vernedert. Op de vraag of Hoekstra dat ook zo ziet antwoordt hij: “Als je kijkt wat daarin staat, dan lijkt het mij niet goed voorstelbaar dat we met de PVV gaan regeren. Dat ligt totaal niet voor de hand.”

Wilders boos

Hypocriete uitspraken, vindt Wilders dat. “Hoekstra, Rutte, Asscher en Wiebes hebben met de toeslagenaffaire de rechtsstaat om zeep geholpen en ons nu de les lezen? De kiezer zal zijn stem duidelijk laat horen op 17 maart!”

Hij plaats ook een foto waarop Wopke Hoekstra voor het tijdschrift van Linda de Mol poseert met onder meer de in opspraak geraakte rapper Akwasi (zie onderstaand). “Hoekstra: PVV niet aanvaardbaar. Akwasi wel”, schrijft hij erbij.

Tweet

De tweet:

94 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Janny
januari 12, 2021 09:27

Waar maken wij ons nog druk over in Nederland ,het land is grotendeels al weggegeven .

Gast
Geert de JOnge
januari 12, 2021 09:22

Geert Wilders twitterde: “Hoekstra, Rutte, Asscher en Wiebes hebben met de toeslagenaffaire de rechtsstaat om zeep geholpen en ons nu de les lezen? De kiezer zal zijn stem duidelijk laat horen op 17 maart!”.

Inderdaad Geert Wilders er komen verkiezingen aan. En jij hebt destijds ook voor gestemd met de wet die heeft geleid tot de toeslagaffaire. Dus naast het rijtje Hoekstra, Rutte, Asscher en Wiebes moet nog genoteerd worden Buma en Wilders.

Gast
Greet van de Zilvervloot
januari 12, 2021 00:12

Wilders heeft niet de ballen om te regeren.
Geen idee wat hij verder wel doet.
Beetje janken over dingetjes.
Nooit tot iets concreets gekomen.
Beroepsouwehoeren en geld opstrijken.
De PVV is een kansloze tandeloze leeuw.

Gast
MARKERWADDEN
januari 11, 2021 23:18

Huilbaby Wilders wil iedereen zijn willetje opleggen.

Geertje, welkom in een democratie. Een onafhankelijke politieke partij besluit zelf of ze met een fascistische partij in zee wilt of niet.

Gast
Corona
januari 11, 2021 23:00

Mijn stem heb je Geert

Gast
Donald Dumped
januari 11, 2021 21:52

De langst zittende politicus in de Kamer.
Geert Wilders. Hij is geworden waar hij tegen was…en eigenlijk niet veel gedaan gekregen. Ik begrijp wel dat er niet meer samengewerkt wil worden met PVV…

Gast
Peet
januari 11, 2021 18:35

Het wordt tijd dat Wilders opstapt en Martin Bosma het overneemt. Wilders is een te dure pluche plakker geworden. Er zou een maximale termijn aan het kamerlidmaatschap moeten zitten.

Overigens moet je wel PVV stemmen als je je toekomstige kleinkinderen nog Nederlands wil horen praten…zo slecht is Nederland er nu nu al aan toe dat de grote Nederlandse uitverkoop ons voorland is.

Laatst bewerkt 11 dagen geleden door Peet
Gast
2021
januari 11, 2021 19:48
Antwoord op  Peet

Aan je reactie te zien ben je al om een vaccinatie geweest, pppfff schaam je…😏😕😟

Gast
De Liplezer
januari 12, 2021 00:14
Antwoord op  2021

Heb jij zand in je k^tje?
Ja hè.
Ik hoor het schuren.
Zure reacties krijg je daarvan hé?
😆🤣

Gast
Timor
januari 11, 2021 16:19

Já, het moet pijnlijk zijn om steeds gewezen te worden op enormiteiten door meneer Wilders die het niet altijd maar wel heel vaak goed ziet! Hij legt de vinger op vele stinkende plekken waar u als kabinet te slap en te…voor bent! U blijft onverantwoordelijk ‘Nederland’ volproppen zonder enig perspectief voor de instromers! Een kind snapt dat met al die cultuur verschillen botsingen niet uit kúnnen blijven! Twééhonderd of zo nationaliteiten!!! Bent u nog wel helemaal fris?

Gast
anthonia
januari 11, 2021 16:00

mede dankzei het cda leven wij in een zeer naar agressief land vol foute lichtgetinte jongeren en donkere jongeren kijk een keer naar opsporing verzocht!! man wat een ellende en wie doet er wat aan??en dan die veilige landers!!kozp,waarom???wilders word door die christenen van het cda wegezet terwijl het cda ons,de ouderen,de jongeren,de vrouwen,de homogemeenschap ,de politie,de boa’s zeer in de steek hebben gelaten,laten en zullen laten! ons land is een puinzooi dus wilders kom er maar in! ik ben klaar met koranscholen,foute imams,halalslagerijen,hagalyceum,enz,enz,maar doet men er wat tegen?worden wij beschermd!

Gast
Timor
januari 11, 2021 15:58

Alleen te regeren met partijen die de rechtstaat serieus nemen?!!!! De huidige regering discrimineerde járenlang het Nederlandse volk. Verboden bij de grondwet!!! Zij noemden het ‘positieve’ discriminatie!! Het CDA hoorde bij de weglopers toen er gestemd moest worden in de tweede kamer voor het zórgpersoneel!!! De huidige toeslag affaire!! En dat durft te spreken over de rechtstaat serieus nemen! Politici hebben wérkelijk geen moreel begrip meer! Om te kotsen meneer Hoekstra!!!

Gast
ton
januari 11, 2021 15:25

Met de VVD regeren kan toch ook niet ,want Rutte liegt alles aan elkaar.

Gast
Roos
januari 11, 2021 14:19

“Briefje van Jan” gaat over het verkiezingsprogramma van de PVV.

Gast
neutrale Jandenker
januari 11, 2021 15:43
Antwoord op  Roos

Ja, eindelijk een echte linkse partij die niet racistisch, generaliserend gekleurdere mensen als slachtoffer ziet.

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 20:34
Antwoord op  neutrale Jandenker

Een links SP programma, reden dus om daar niet op te stemmen

Gast
G.ossip
januari 11, 2021 14:12

Rutte lacht zich suf,iedereen slacht elkaar af in de kamer en Rutte zwijgt en ondertussen krijgt Hugo alle bagger over zich heen en zien we niet meer terug na de verkiezingen.

Gast
anthonia
januari 11, 2021 16:04
Antwoord op  G.ossip

dat rutte en co er nog zitten is al schandalig!!! wat een bedriegers en leugenaars,ik geef wilders een kans we zien wel of hij ons land weer op de rit krijgt en anders zien we het wel weer over 4 jaar,maar iemand zo behandelen ,en daarmee vele nederlanders voor de zoveelste keer schofferen,dat noem ik nou ,maten naaien,!!!

Gast
Meindert Kramp
januari 11, 2021 13:59

Men maakt zich drukker om de “nazi” partij FvD, terwijl die het nooit heeft over dergelijke maatregelen als Wilders zou willen treffen.
Teveel Nederlanders zijn geleide blaffertjes. Geleide projectielen. Geleid door de media.

Gast
Piet Zwart
januari 11, 2021 14:27
Antwoord op  Meindert Kramp

Dat je ma in de oorlog is kaal geschoren hoef je nog niet alles voor nazi uitmaken Linkse nietszeggende ruk deuger.

Gast
Piepmuis
januari 11, 2021 13:46

Ik stem PVV. Al jaren.

Gast
Timor
januari 11, 2021 16:01
Antwoord op  Piepmuis

Piepmuis ik bewonder je. Waren er maar meer NEDERLANDERS!!!

Gast
anthonia
januari 11, 2021 16:06
Antwoord op  Piepmuis

ik nu ook ik was een cda stemmer maar hebben ze wel goed kapotgemaakt,met hun egoistische gedrag niets christelijks aan,helaas!

Gast
anthonia
januari 11, 2021 16:10
Antwoord op  anthonia

als pieter omzigt bij een betere socialere partij zou aan sluiten? stemde ik op hem,wat goed hoe hij tegen de leugenaars en bedriegers in ging,zulke mensen heeft ons land nodig,broodnodig!!! weg met dit kabinet!!

Gast
Litho
januari 11, 2021 19:18
Antwoord op  Piepmuis

PVV partij voor zwakbegaafde tokkies.

Gast
Piepmuis
januari 11, 2021 13:46

Dan worden dus een paar miljoen kiezers weggezet. Dag democratie. #wildersforpresident.

Gast
anthonia
januari 11, 2021 16:07
Antwoord op  Piepmuis

precies!!gaan wij dat pikken??????????????????????

Gast
Donald Dumped
januari 11, 2021 21:58
Antwoord op  anthonia

Zo niet.
Ga je dan het regeringsgebouw binnenvallen, antonia?
Even lekker rellen, nietwaar?

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 11, 2021 13:38

Hoekstra kan zich beter druk maken over internet.

Gast
Flauwe Kul
januari 11, 2021 13:27

Nog iets van het CDA-congres gevolgd afgelopen weekend?

Oh nee, er was weer eens een technische storing! ha ha! ☺

Gast
FeeksNieuws Heks
januari 11, 2021 14:01
Antwoord op  Flauwe Kul

Straks met de verkiezingen zijn er ook technische storingen. Ik zag het in mijn glazen bol. Na de storing heeft Rutte er ineens duizenden stemmen bij.

Gast
Koen
januari 11, 2021 12:55

Wilders heeft een punt, alleen schrijft hij het altijd zo op dat geen enkele partij het naar zijn achterban kan verkopen om met hem in zee te gaan. Wilders zou veel meer kunnen bereiken als het allemaal wat realistischer en genuanceerder op papier staat zodat andere partijen wel geneigd zijn om met hem te regeren. Wilders zou dan bijvoorbeeld met de VVD wel degelijk een immigratiestop voor elkaar kunnen krijgen.

Wilders denkt dat als hij maar de grootste wordt hij kan regeren maar zo gaat het helaas niet werken.
De politiek die Wilders bedrijft zou werken in de VS als er twee partijen zijn en Wilders een meerderheid kan krijgen maar zolang dit niet aan de hand is vis je naast het net met al je ideeën en dat is jammer want zo wordt er nooit iets gedaan aan de grote problemen in Nederland want wil de VVD regeren dan moeten ze iedere keer hun oren laten hangen naar links en dus komt er niks terecht van de ‘rechtse’ agenda.

Gast
Tinus Vaag
januari 11, 2021 13:53
Antwoord op  Koen

De rest van het PVV programma, afgezien van de maximumsnelheid en ontwikkelingssamenwerking, is door en door links. Meer geld naar de zorg, pensioen op 65, kleinere klassen…

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 20:36
Antwoord op  Tinus Vaag

Reden om er dus niet op te stemmen.

Gast
Meindert Kramp
januari 11, 2021 14:03
Antwoord op  Koen

Brussel is dwingender dan een samenwerking van VVD met PVV. De massa-immigratie blijft. Alleen een Nexit of iets dat daar in de buurt komt, gaat werken.

Gast
Mijn antwoord, hier blijft het bij !!
januari 11, 2021 12:47

Kom op Geert, laat je maar horen!!

Gast
Anja
januari 11, 2021 12:45

Slungel Wopke, van een draai-partij die nooit te vertrouwen is, probeert te scoren over het hoofd van iemand die het al tig jaar bij het rechte eind heeft en waarvan de kiezer weet wat hij/zij van ‘m kan verwachten.
Ik weet wat ik in maart stem: PVV.

Laatst bewerkt 11 dagen geleden door Anja
Gast
Timor
januari 11, 2021 16:02
Antwoord op  Anja

Geweldig Anja!!!

Gast
GEWELDIG.
januari 11, 2021 12:45

Het moet gewoon nooit mogelijk zijn dat iemand op de tweede plaats met zoveel zetels weg gebonjourd word.
Maar ja, in dit k*tland kan tegenwoordig alles.

Gast
anthonia
januari 11, 2021 16:14
Antwoord op  GEWELDIG.

nogmaals gaan wij dat nog een keer pikken?????? we weten nu hoe alle rutte kabinetten ons land hebben verziekt,dus geen pvda,cda,cu,vvd,enz en zeker geen rutte meerwat heeft die man wat op zijn geweten! en maar blijven lachen je geloofd het niet!!

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 20:37
Antwoord op  anthonia

Nou, een staatsgreep zoals Trump wilde zal het niet worden.

Gast
Barst
januari 11, 2021 12:35

Geert pent allemaal leuke dingen voor zijn achterban neer maar voor een aantal punten moet de grondwet veranderd worden en dat is een jarenlang proces . Dat gaat ook niet gebeuren . Als je dan gespeeld boos gaat doen als een ander zegt dat het hem niet gaat worden , dan ben je gewoon af. Jammer , als Wilders iets gematigder was dan had hij zo aan kunnen schuiven. Denk niet dat hij wil regeren dat is gewoon zijn verdien model niet . Klagen ben sputteren past beter bij hem.

Gast
GEWELDIG.
januari 11, 2021 12:37
Antwoord op  Barst

Ik zou nooit zoiets hier neer durven zetten…shame. shame…

Gast
Corry Jankbal
januari 11, 2021 12:27

Het CDA is een richtingloze partij die al vele jaren niets meer doet voor de eigen bevolking. De linkervleugel is oppermachtig. Het CDA is pro islamisering en vindt het prima dat ’t Chinese virus zich door kerk en moskee bijeenkomsten extra snel verspreidt. Compleet gestoorde hypocriete partij.

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 20:38
Antwoord op  Corry Jankbal

What’s in a name

Gast
tonny
januari 11, 2021 12:06

Goed zo Mappy,
Wilders is niet weg gelopen toen het moeilijk werd.
Nee hij wou niet meedoen met de afbraak van Nederland
Er moet nog gestemd worden door de Nederlanders, en jij weet
al hoe het zit.
Je maakt een fout, je vergeet D66 whaaaaa

Gast
anthonia
januari 11, 2021 16:15
Antwoord op  tonny

wie???????

Gast
Joe Banana
januari 11, 2021 12:02

De PVV wordt waarschijnlijk wel de tweede partij in het parlement en wordt het heel moeilijk om een paar miljoen kiezers te negeren. En bovendien, hoeveel meer mensen moeten er op straat neergestoken worden voordat het CDA of de VVD iets gaan doen aan de onverantwoorde instroom van moslim psychopaten? Inmiddels zijn er al vele doden te betreuren. Onlangs Rik van de Rakt in Oss, gisteren een willekeurig meisje in Montfoort. Waarom rekent het kabinet zich dit niet aan?

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 12:12
Antwoord op  Joe Banana

Zelfs als Wilders 30 zetels haalt kan hij nog best in de oppositie eindigen. De PvdA had in 1977 meer dan 50 zetels en eindigde toen ook in de oppositie.

Gast
anthonia
januari 11, 2021 16:20
Antwoord op  Joe Banana

precies hoeveel doden zijn er al gevallen,hoeveel getraumatiseerde medemensen,hoeveel ouderen die de straat niet meer opdurven hoeveel homo’s die verrot geslagen zijn,hoeveel vrouwen die verkracht en belaagd worden hoeveel winkeliers die beroofd zijn met veel geweld?enz enz enz enz enz.ik zeg tijd voor grote schoonmaak in den haag en in vele steden dorpen pleinen enz enz enz enz.de gevestigde orde heeft bewezen dat ze helemaal niets om ons geven,ik zeg stem goed denk goed na voor je stem geeft. willen wij zo verder?????

Gast
verderkijker
januari 11, 2021 12:00

Dat kapsel van Akwasi op de foto lijkt verdacht veel op het Maokapsel. Dat verklaart een hoop.

Gast
Mappy
januari 11, 2021 11:48

Wilders heeft zijn kans gehad om te regeren maar liep toen weg toen het lastig werd.
Net als Donald Dumb is hij verleden tijd.
Volgende kabinet 2021 wordt VVD-CDA-PVDA-CU

Gast
Tracy
januari 11, 2021 12:03
Antwoord op  Mappy

Mappy dan ben jij niet goed op de hoogte de PvdA staat er voor bekent dat die de boel hebben laten klappen en Wilders wilde daar niet in meegaan
toen hebben vvd en PvdA samen gespannen en is Wilders op gestapt
om dat hij niet akkoord ging

Gast
anomi
januari 11, 2021 13:05
Antwoord op  Tracy

Tracy het was het cdc -vvd- pvv kabinet daar is de pvv uitgestapt pvda deed daar niet aan mee.

Gast
mark 2
januari 11, 2021 12:54
Antwoord op  Mappy

Helemaal mee eens! Loser eerste klas. Wilder WIL helemaal niet reageren! Dan zou meteen pijnlijk duidelijk worden wat een nietsnut deze man in

Gast
ome H
januari 11, 2021 11:42

Natuurlijk is hij boos, hoort bij het politieke toneelstuk

Gast
Donald
januari 11, 2021 11:38

Gelukkig neemt het CDA de rechtsstaat wel serieus. Na ons al maar verder een dictatoriale EU ingerommeld te hebben ondertussen met alle grondwettelijke regels en procedures hun reet afvegend. Smerige nepchristenhond farizeeër dat je bent. Je laten chanteren door een stel maffiose italianen, Brussel en lamlul Rutte.

Gast
arie
januari 11, 2021 11:29

Hoekstra CDA heeft hoofdzakelijk te maken met die ouderwetse mastodonten in het CDA, die je niet moet onderschatten.
Die lui bepalen de zaken daar. Hoekstra mág van hen niet eens met de rechtse oppositie samenwerken.

Wat een “christelijke mensen in dat CDA “, als er 2 miljoen Nederlanders op een andere partij stemmen, tel je voor dat CDA op geen enkele wijze mee. Wat Hoekstra nu zegt, betekend dat hij weer met vvd en groenlinks verder moet. Nou succes, kijk een wat voor rampen die partijen betekenen.

Daarom worden we nu al te lang bestuurd door een linkse kartel kliek met marxist geworden Rutte voorop.

Hoekstra stem ik dus niet.

Gast
tonny
januari 11, 2021 11:26

Dat klopt Boris, je hoeft niet met de pvv te regeren
maar het is wel de 2 de gekozen party in Nederland
DUS AL DEZE MENSEN ZIJN BIJ VOORBAAT AFGESCHREVEN

Gast
Boris
januari 11, 2021 11:28
Antwoord op  tonny

Hoezo? Ook vanuit de oppositie kan je een bijdrage leveren.

Gast
T.E.D.
januari 11, 2021 11:35
Antwoord op  Boris

De oppositie is wat Wilders sws het liefst heeft. Overal tegenaan (kunnen) schoppen zonder met daadwerkelijk een oplossing te hoeven komen.
Daarom was de ‘gedoog’ constructie ook geweldig voor Wilders en desastreus voor het CDA, ik zou daar m’n vingers ook niet voor een 2e keer aan willen branden!

Gast
Blinde Herdershond
januari 11, 2021 12:39
Antwoord op  T.E.D.

T.E.D.,
U brandt uw vingers liever nog een keer aan partijen/politici die totale maling hebben aan het eigen volk? (toeslagenaffaire)

Gast
anthonia
januari 11, 2021 16:31
Antwoord op  Blinde Herdershond

precies,word toch wakker mensen als uw vrijheid u lief is.dat de klimaatgekte met broeikasgiflekkende windmolens,hele weilanden vol zonnepanelen,biomassa verbranding waar in ons land en over de hele wereld vele bossen ,oerbossen zelfs.waar u en ik geen open haarden,barbecues,hout kachels meer mogen,verbranden zij hele wouden!!! corona?asielzoekers worden gewoon toegelaten zonder enige vorm van controle! intens dierenleed! vergassen van nertsen,ganzen,zwanen kapot schieten osstvaarders plassen vol dierenleed,foute slachthuizen boeren. de bomen moeten wijken voor asfalt!!! u en ik hebben de natuur nodig,en de dieren ook.dus denk na voor je stemt,kijk hoe ze vele miljarden naar zuid europa brengen,de eu vol geld verspilling! ik wens iedereen sterkte en wijsheid toe in maart.

Gast
Sara
januari 11, 2021 17:53
Antwoord op  T.E.D.

Kijk eens wat Rutte aan oplossingen heeft aangedragen de laatste jaren. Zijn een hoop mensen in de ellende gestort en maar blijven lachen. En ze blijven gewoon zitten. Idioten behalve toen Wilders een motie indiende voor salaris verhoging. God wat kunnen die mensen hard weglopen zeg.

Gast
Jopie
januari 11, 2021 11:33
Antwoord op  tonny

Hij heeft mee geregeerd zij eerst ja toen nee zodat de regering gevallen is.
Zou jij wel met iemand in zee gaan waar je niet van op aan kunt!!!!!

Gast
anthonia
januari 11, 2021 16:33
Antwoord op  Jopie

lachen dit weer,wie denkt u dat er nou regeert???? betrouwbaar,zich om de bevolking bekommerenden!!!wie is er dan nu te vertrouwen!!!! heeft u al uw 1000 euro ontvangen van rutte???

Gast
Sara
januari 11, 2021 17:58
Antwoord op  Jopie

Haha wil je zeggen dat mensen van Rutte en consorten aankunnen. Liepen die niet weg toen Wilders salaris verhoging voor de zorg voorstelde. Heel het kabinet nam een loopje om niet te hoeven stemmen. Kan je lekker van op aan toch. Applausje kon er nog vanaf want dat is gratis.

Gast
Paul Lamote
januari 11, 2021 12:17
Antwoord op  tonny

Het programma van de PVV biedt weinig mogelijkheden met samenwerking met het CDA. Economisch is het geldsmijterij, op andere punten strijdig met de grondwet. In alle realiteit is dat geen reële basis voor samenwerking.

Gast
Jean
januari 11, 2021 19:47
Antwoord op  Paul Lamote

Als Frau Werner op het pluche zit maakt geldsmijterij geen bal uit. Verder weet Wopke ook wel met geld te smijten met die KLM aandelen. En de grondwet moet toch nodig aangepast worden.

Gast
anonymous
januari 11, 2021 11:26

Geert moet niet zeuren, hij heeft zelf al de VVD uitgesloten, wat heel dom is want samenwerken met de VVD is voor de PVV de enige manier om te regeren.
Kortom PVV wil niet in een kabinet, ze willen blijven roepen vanaf de zijlijn.

Gast
echte woordenkunstenaar
januari 11, 2021 11:25

Bah, allemaal mannen, met allemaal zwarte pakken behalve chagrijnige, bruinhemd Akwasi aan de zijlijn.

Gast
Josefien
januari 11, 2021 11:25

Wilders heeft zich bewust zelf van regeringsdeelname uitgesloten met zo’n onrealistisch programma.

Gast
Sara
januari 11, 2021 18:01
Antwoord op  Josefien

Vandaar dat hij zoveel stemmen krijgt. Neem alleen maar geld naar ontwikkelingslanden krijgen ze al meer dan 50 jaar je ziet er helemaal niets van. Stoppen daarmee komt toch niet op de juiste plek terecht.

Gast
Huismaker
januari 11, 2021 11:23

De mollen van het politiek kartel komen te vroeg uit hun holen. De bedriegers Rutte, Asscher en Hoekstra hebben totaal geen begrup voor mensen die kapot zijn gemaakt.
Zoals Wiebes (vvd): “Als bedrijven en zzp-ers nu failliet gaan, is het hun eigen schuld”
Te zien op (youtube) WNL-op-zondag. En nu zwijgt dat mediakartel in alle talen. Laten we het veel en snel over Wilders, Baudet of Trump hebben. Wellicht vergeet dat plebs dat deze vvd-er dat gezegd heeft.

Gast
mark 2
januari 11, 2021 11:23

De pvv pakt wederom zonder een paar erg populistische onderwerpen om op die manier zieltjes te winnen van mensen die in geheel niet nadenken over hoe als die punten die ze willen, gerealiseerd kunnen worden. Mag heel duidelijk zijn dat het meeregeren van een partij als de PVV 1 groot drama wordt.

Gast
Tracy
januari 11, 2021 12:06
Antwoord op  mark 2

Markt gaat dan stemmen op GroenLinks SP of D66 dan zijn je zorgen voorbij

Gast
Boris
januari 11, 2021 11:18

Wat een rare tweet over Akwasi. Hij gaat toch geen regering vormen met Akwasi, maar het zal vast iets te maken hebben met dat tijdschrift van Linda de Mol.

Gast
Mick
januari 11, 2021 11:18

Het CDA heeft de PVV en FvD allebei uitgesloten. Het dedain waarmee het CDA onze democratie behandeld is stuitend!

Gast
Boris
januari 11, 2021 11:19
Antwoord op  Mick

Democratie betekent niet dat je per se met PVV moet gaan regeren.

Gast
Sven L.
januari 11, 2021 11:28
Antwoord op  Boris

True, maar een andere partij bij voorbaat uitsluiten gaat ook te ver. Al zegt het CDA dát dan weer niet. Deur staat kennelijk op een kier. Altijd praten met elkaar. Dat is je plicht als volksvertegenwoordiger.

Gast
Boris
januari 11, 2021 11:33
Antwoord op  Sven L.

Natuurlijk kan praten geen kwaad, maar als je al ziet met voor partijprogramma ze komen en je ziet dat het zoveel verschilt met essentiële waarden en principes waar jij achter staat: hoeveel zin heeft het dan nog om daar energie in te steken?

Gast
Sven L.
januari 11, 2021 11:47
Antwoord op  Boris

Helemaal mee eens. Maar doe het dan voor de bühne. Wilders kan nu blijven roepen dat hij wordt uitgesloten, wat weer resulteert in boze witte kiezers die roepen: “Zie je wel?”

Dat kun je voorkomen door met ze in gesprek te gaan. Wind uit de zeilen halen bij de club.

Gast
Sara
januari 11, 2021 18:05
Antwoord op  Boris

Heel goed programma en zo denken heel veel mensen.

Gast
anthonia
januari 11, 2021 16:36
Antwoord op  Sven L.

het woord zegt het al volksvertegenwoordiger!

Gast
anonymous
januari 11, 2021 11:26
Antwoord op  Mick

En ze hebben gelijk

Gast
Sara
januari 11, 2021 18:04
Antwoord op  Mick

Foei CDA dat is niet christelijke hoor. En niet in de kerk gaan bidden hoor. God sluit niemand uit toch.

Gast
Mick
januari 11, 2021 11:18

Het CDA heeft de PVV en FvD al beiden uitgesloten. Het dedain waarmee het CDA onze democratie behandeld is stuitend!

Gast
lezer
januari 11, 2021 11:27
Antwoord op  Mick

behandelt..

Gast
Mick
januari 11, 2021 11:29
Antwoord op  lezer

Helemaal gelijk.

Gast
Mr. in de slechten
januari 11, 2021 11:50
Antwoord op  lezer

behandeldt

Gast
GrijzePilion
januari 11, 2021 11:34
Antwoord op  Mick

Jij staat al klaar om met je vriendjes een Washingtontje uit te halen in maart?

Gast
Jopie
januari 11, 2021 11:36
Antwoord op  Mick

Zijn twee partijen die alleen staan te gillen hoe ’t moet
daarbij veranderen ze ook steeds van standpunt, zie
vorig jaar begin van corona tijd.

Gast
Facts and figures
januari 11, 2021 21:12
Antwoord op  Jopie

Eerlijk hoe dom iedereen is:
1) Wilders wil niet regeren, dan moet hij ministers leveren…heeft ie niet, zie je Gaus al als minister? Denk je dat Wilders iemand daar neer gaat zetten als minister van de mensen die hij nu om zich heen heeft? Wie dan??
2) Wilders wil zelf controle houden over alles….zijn karakter kan het niet aan om iemand iets anders te laten beslissen, daarom heeft hij geen leden. Ook wel narcist genoemd.
3) Hij kan zn plan financieel niet uitvoeren dan is NL failliet.5 minuten reken werk voor iedereen, daarom wil hij zijn plan niet naar het CPB sturen, die zouden dan bekend moeten maken wat het kost…dan staan jullie te kijken hoeveel we dan moeten inleveren…
4) We zijn er niet slechter op geworden door Rutte, maar het probleem is dat het altijd een ander zijn schuld is…Wilderisme…ipv Trumpisme…
5) Grondwet veranderen? Hoe dan zonder goedkeuring1e Kamer??? Als die wet erdoor heen komt dan lopen wij niet meer rond op deze planeet…

Gast
Facts and figures
januari 11, 2021 21:21
Antwoord op  Facts and figures

Jullie laten je gebruiken door bull shit leiders, a la Trump. “I will go with you to the Capitol”…halverwege is hij afgeslagen naar het Witte Huis en de imbicielen worden nu gearresteerd. Doorgaan zo achter iemamd aanlopen waar je nu al niet eens tegen in kan gaan omdat hij geen leden heeft..straks is hij een dictator en wordt je opgehangen..onze voorouders waren niet dom die hebben zelf ook geleden onder regime en daarom hebben ze een democratie opgezet hebben ze hard voor gevochten..plaats je in de oorlog slachtoffers ipv je achter een man met peroxide in zijn haar te schansen…pfff te dom deze mensen

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen