Wierd Duk vindt Op1-optreden Rosanna Hertzberger zwaar hypocriet

Wierd Duk, sterjournalist van De Telegraaf, vindt het zwaar hypocriet dat Rosanne Hertzberger pleit voor een extreem strenge lockdown, terwijl ze gisteren wel in twee talkshows op televisie zat.

Wierd Duk en Rosanna Hertzberger © NPO

Rosanne Hertzberger zat gisteren in twee tv-programma’s van Omroep WNL: ’s ochtends in WNL op Zondag en ’s avonds in Op1. In beide programma’s pleitte ze voor een veel verdergaande lockdown, waarbij je alleen nog buiten mag komen als je een vaccin mag halen of naar het ziekenhuis moet. Of als je een tv-uitnodiging van Omroep WNL hebt, kennelijk.

Nederland opsluiten

We moeten volgens Rosanne echt heel Nederland thuis gaan opsluiten. Ze wijst erop dat het nu finaal misgaat. “We zien de afgelopen vier weken dat het aantal mensen dat één iemand besmet net iets minder is dan 1, dus dat het misschien een heel klein beetje afneemt, maar het neemt te langzaam af.”

Die Britse coronavariant, die zich veel makkelijker verspreidt, waart nu ook rond in ons land. “Die mutant is vele malen besmettelijker. We zitten nu net iets onder de 1, maar naarmate die variant het overneemt gaat de besmettelijkheid enorm groeien.”

Rotboodschap

De ziekenhuizen worden straks overspoeld, voorspelt Rosanne. “Dat is eigenlijk best wel een harde biologische wet. Je hebt twee virussen die allebei exponentieel groeien en de een doet dat net wat harder. Dat betekent dat die variant het na een paar dubbelingen compleet heeft overgenomen. In die zin is het Verenigd Koninkrijk ons voorland.”

De oplossing? “We moeten in een hardere lockdown en dat betekent dat je alleen nog maar buiten mag komen als je je vaccin gaat halen of naar het ziekenhuis moet. Dat is een ontzettende rotboodschap, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu denk dat we er niet onderuit komen.”

“Als we het nu niet doen, moeten we het over acht weken doen, want dan heeft die variant het dusdanig overgenomen dat de ambulances in de files voor de ziekenhuizen staan.”

Wierd kritisch

Wierd vindt het raar dat Rosanne er vervolgens wel voor kiest om deze boodschap fysiek in twee programma’s op televisie te verkondigen, waar ze in aanraking komt met in totaal tientallen mensen. Ze had natuurlijk ook via Skype kunnen inbellen.

De Telegraaf-journalist: “Dus je pleit voor een keiharde lockdown waarin mensen ‘alleen nog buiten komen om het vaccin te halen’ en gaat zelf met een man of 6/7 in een tv-studio zitten. Oké, dan.”

Hij is het niet eens met Rosanne’s plan. “Mensen moeten juíst naar buiten, de wind en de frisse lucht in, naar zee, het bos, wandelen, bewegen. Als je maar voldoende afstand houdt van elkaar.”

Fragment

Het fragment uit Op1:

139 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Eus
januari 13, 2021 18:04

Beste Wierd, Zij heeft in ieder geval wel een belangrijke boodschap, jij daarentegen uit alleen kritiek door op de man te spelen. Wie is hier hypocriet?

Gast
Timor
januari 13, 2021 08:04

Een goed voorbeeld doet goed volgen nietwaar? En commentaar is een persoonlijk iets door wie ook. Vrije meningsuiting toch? Niemand hoeft in ‘Nederland’ het met wat dan ook eens te zijn. Nou, dat is merkbaar! Toch?

Gast
Frans Zweers
januari 12, 2021 15:33

Wierd duk, een Kremlin informant die een kritische mening heeft over iemand die wel kennis van zaken heeft? Hmmmmm iets zegt me dat die vieze trol centjes toegestopt krijgt.

Gast
Compleetdenker
januari 12, 2021 15:32

Geloof toch niet in deze onzin…..de grote spelers hebben de media in hun zak. Het is gewoon een poppenkast. De Chinezen nemen alles straks over. Je wordt bewust misleid.

Gast
tim pietersen
januari 12, 2021 13:08

rosanna oy vey

Gast
Jfm
januari 12, 2021 11:37

Ja

Gast
Blunt
januari 12, 2021 09:41

Wierd Duk is een rechtse griezel. Mag van mij zeggen wat hij wil, maar ik mag zeggen wat ik wil. Ik vind Duk wel goed passen bij de Telegraaf. Was een jaartje of 80 geleden al een foute krant.

Gast
Gerard van der Helm
januari 12, 2021 17:33
Antwoord op  Blunt

Rosanne is een links griezel

Gast
Jan Rijkers
januari 12, 2021 09:35

Ik geef je groot gelijk zij moet maar in een keiharde lockdown wanneer moeten we dan boodschappen doen komt zij het brengen

Gast
Les
januari 12, 2021 14:39
Antwoord op  Jan Rijkers

Wat een stom wijf, wel 2x verschijnen op
Tv. Dus deze alles weter heeft haar zakken gevuld. Wat respect naar een ander, daar heeft ze nog nooit van gehoord.

Gast
Peter
januari 12, 2021 09:04

Dus als Wierd Duk geen argumenten meer heeft, schakelt hij over op ad hominem aanvallen. Het heeft geen inhoud.

Gast
ElisabethCB
januari 12, 2021 08:36

Ook bij Jinek zaten een aantal mensen die commentaar hadden op anderen die zich niet streng aan de maatregelen houden. Men moest meer binnenblijven, was hun stelling.
Maar ze zaten zélf wél in een tv studio.
Een béétje hypocriet.

Gast
Michiel de Pooter
januari 12, 2021 00:40

Mevrouw Hertzberger is wel microbiologe en weet het verschil tussen een microscoop en een petri-schaaltje.
Kun je niet zeggen van neanderthalers Haga en Baudet.
Ben het eens met Duk dat ze beter haar plasje via Zoom had gedaan. Zo is het ongeloofwaardig.

Gast
Fidel
januari 11, 2021 23:46

Graag de NPO totale lockdown.Ben ik van dat kansloze linkse gedram verlost. Vermaak me uitstekend met Netflix of de BBC. Die brengen het nieuws zonder hun eigen invalshoek te belichten.

Gast
Jopie
januari 12, 2021 11:05
Antwoord op  Fidel

Nutteloze informatie!!!!

Gast
Ruud
januari 11, 2021 23:41

Donald Duk is gewoon jaloers dat’ie zelf niet wordt gevraagd bij Op1. Wat een sukkel.

Gast
De Deugkabouter 🧙‍♂️
januari 11, 2021 23:36

Duidelijk een lesbiese seriemoordenaar .

Gast
Diederik
januari 11, 2021 23:12

Ik walg van Kremlin troll Wierd Duk.

Krijgt elke keer weer centjes toegestopt om desinformatie als zand in onze ogen te strooien.

Gast
Tiny
januari 11, 2021 22:48

Wat een machtswellusteling. Wil graag op tv om in 2 programma’s te verschijnen. Enge vrouw die dit zomaar verkondiigt. Denkt ze niet na? Alleen naar buiten voor het zkh of een vaccin halen? In welk sprookjesland leeft ze? Wie doet de hoognodige boodschappen? Het is de TV ONWAARDIG om dit soort mensen aan het woord te laten. Paniekzaaien is mijn conclusie. Bah.

Gast
John
januari 12, 2021 11:07
Antwoord op  Tiny

Leer eerts maar eens fatsoenlijk te schrijven, kom dan maar terug!!!!

Gast
Lea
januari 12, 2021 14:41
Antwoord op  John

Een beetje respect naar een ander, die schrijft, zou wel netjes zijn!

Gast
E.J
januari 12, 2021 11:41
Antwoord op  Tiny

Snapt u nu nog niet hoe we de corona de halt toe kunnen roepen? Lekker doorgaan met deze onzin verklaren! Hoop echt dat u er niet mee geconfronteerd word. Het is niet ‘zomaar ‘ een griepje!

Gast
Nils Holgersson
januari 11, 2021 21:39

Rosanna nam het eerder zelfs op voor kerken die zich niet aan de dringende adviezen houden. Heeft Wierd dit gemist?

Gast
John
januari 12, 2021 11:09
Antwoord op  Nils Holgersson

Je praat als een kip zonder kop, er zijn kerken genoeg die zich aan de regels houden!!!

Gast
Fritsiepilsie
januari 11, 2021 21:30

Een rare zweefteef die Rosanna , angst zaaien deed ze..
Wel leuke tv als er van die tegenpolen bij zitten..
Leidt tot niks vaak die discussies en proberen hen gelijk te halen.
Kappen met die onzin zou ik zeggen !

Gast
Nico
januari 11, 2021 21:21

Wierd Duk de verziener van de chocoladeletter krant. Bij Op1 zaten twee mini-trumps onzin te verkondigen. Wierd. En Wierd verdomd het op de inhoud in te gaan.

Gast
Lizz
januari 11, 2021 21:07

Angst, alleen maar angst en angst is een slechte raadgever.

Gast
Umberto
januari 11, 2021 19:51

Wierd Duk heeft een heel slecht aura.
Maar daar hoor je niemand over

Gast
Frans
januari 11, 2021 19:25

Wat heb ik mij geërgerd aan die Harm Edens !!!!! Wat een linkse idioot is dat zeg en zeer onbeschoft !!!!!!

Gast
Umberto
januari 11, 2021 19:53
Antwoord op  Frans

Ik ben rechts naar kerk net zo als de heer Edens .

Gast
Annemiek
januari 12, 2021 16:08
Antwoord op  Frans

Harm Edens was geweldig! Zijn mimiek tijdens de discussie was veelzeggend!

Gast
Peter
januari 11, 2021 18:57

Wat een dramaqueen. Angst zaaien is haar enige troef.

Gast
ano@niem.nl
januari 11, 2021 18:50

Die Rosanne houdt er geen open mind op na. Alles wat rechts aangeeft is poep.
Ze luistert naar haar eigen verhaal.

Gast
Jean
januari 11, 2021 18:22

Wat een hysterisch mormel, kon geen moment haar klep houden en leuterde overal tussendoor. Waarschijnlijk haar tabletten vergeten in te nemen
En dan die malloot Edens op de achtergrond gekke bekken te trekken. Die was helemaal overbodig.p

Gast
Rob
januari 12, 2021 00:33
Antwoord op  Jean

Hou eens op Jean, wat denk je van die twee grammofoonplaten Baudet en die andere arrogante betweter die niet het fatsorn hebben om een ander uit te laten praten.
En nog maar te zwijgen over de teee presentatoren die de discussie ook waardeloos geleid hebben Beaudet niet afkappen en de andere gasten wel als ze hun punt willen maken. En ook niet neutraal zijn maar zich ook in de discussie mengen en hun punt willen opdringen ( mevrouw Sijtsma)

Gast
Annemiek
januari 12, 2021 16:09
Antwoord op  Jean

Die was juist geweldig! Jij bent vast en zeker rechts😊

Gast
Cor
januari 11, 2021 16:42

Arrogant en zelfverzekerd mens.
Aub geen aandacht aan besteden

Gast
Edman
januari 11, 2021 16:38

I ster

Gast
Edman
januari 11, 2021 16:38
Antwoord op  Edman

Duk? Sterjournalist?? 🤔 🤐

Laatst bewerkt 11 dagen geleden door Edman
Gast
Sookie Stackhouse
januari 11, 2021 16:34

Herzenberg spoort niet…….In Zomergasten zei ze destijds dat ze haar kind liever voedsel vol e nummers gaf dan zonder…Haar bovenkamer is er al door aangetast.

Gast
Umberto
januari 11, 2021 19:54
Antwoord op  Sookie Stackhouse

Je weet dus niks van E nummers

Gast
Blunt
januari 11, 2021 16:19

Wierd Duk is een reactionaire rechtse eikel die wat mij betreft niet serieus genomen moet worden. Rosanne Hertzberger heeft meer intelligentie in haar vinger dan volkshitsertje Duk

Gast
Leo
januari 11, 2021 16:38
Antwoord op  Blunt

Rosanna Hertzberger gaf meer blijk van vooringenomenheid, dan van intelligentie.

Gast
Andre
januari 11, 2021 18:11
Antwoord op  Leo

Dat is altijd als je lager opgeleid bent. Dan vind je mensen die gestudeerd hebben en intelligenter zijn vooringenomen. Dat is het bekende minderwaardigheidscomplex .
De Trump en Baudet stemmers zeg maar die leven daarvan. Rechtse populisten die niks hebben met arme laagopgeleiden en die weten dat als ik ze aandacht geef door lekker het over marrokanen of in trumps geval Mexicanen bashen de stemmen wel krijg.

Gast
Whynot
januari 11, 2021 18:58
Antwoord op  Andre

Wow, over arrogantie gesproken….

Gast
Andre
januari 11, 2021 19:01
Antwoord op  Whynot

Tja, blijkbaar raak ik een snaar. Wat is er arrogant aan dat ik dit beweer. Beweer het tegendeel maar.

Gast
Anna
januari 11, 2021 19:59
Antwoord op  Andre

Liever arrogant dan dom zijn. Holland dicht gooien kan
kind van 10 jaar😅🤣 dus intelligentie wint!!

Gast
Het is wat het is
januari 12, 2021 01:12
Antwoord op  Anna

Tja, we hebben genoeg kansen gehad om ons met zijn allen aan de maatregelen te houden, maar blijkbaar zijn ze niet streng genoeg. Er zijn teveel rechtse wappies die denken dat het niet hoeft, en door hen zitten we straks met zijn allen in een volledige lockdown zoals Rosanna die schetst.

Gast
Viri
januari 12, 2021 09:41
Antwoord op  Het is wat het is

Volgens mij zijn het juist die linkse wappies die als een cult achter meneer engel aan lopen

Gast
Jan
januari 11, 2021 15:37

Ik vond de uitzending in op een wel interessant. Het enige wat daar ontbrak was een Fact Checker. Iedereen inclusief Jort riep Iedereen in het programma maar wat Sanne daar wijzen voor te hebben. Ik vond het vooral beschamend hoe al die ultra linkse kwibussen op de tweede rij de mogelijkheid kregen om hun non-verbale inbreng te geven. Zelden heb ik maar zo geïrriteerd aan de Harm Edens van deze wereld. Die ik sowieso al super irritant vind maar gisteravond maakte het dat ik heb weggezakt.
Hou die camera mensen steeds het beeld zo namen dat de tweede rij heel duidelijk in beeld kwam het is beschamend hoe links de NPO is bah.

Gast
Michiel
januari 11, 2021 18:48
Antwoord op  Jan

Aan je zinsopbouw te zien val je binnen de doelgroep van FvD.

Gast
Umberto
januari 11, 2021 19:58
Antwoord op  Jan

Jort kelder de linkse bal en Wln
Lijkt mij rechts

Gast
The Henk
januari 12, 2021 12:21
Antwoord op  Umberto

WLN is absoluut niet rechts, het zijn linkse wolven in schaapskleren …

Gast
Annemiek
januari 12, 2021 16:13
Antwoord op  Jan

Weggezakt? Ach gossie. …

Gast
gregoor
januari 11, 2021 15:23

Ach joh, die Herzenberg werd nat in de broek, toen ze ook eens met haar wartaal op TV mocht komen. Elke nitwit zit tegenwoordig maar op tv tre raaskallen.

Gast
Zoals de waard is...
januari 12, 2021 01:14
Antwoord op  gregoor

En jij durft de woorden wartaal en raaskallen in je mond te nemen?

Gast
Annemiek
januari 12, 2021 16:14
Antwoord op  gregoor

Ordinaire opmerking!

Gast
Fons
januari 11, 2021 14:58

Dat de meeste besmettingen in thuis situaties ontstaan is algemeen bekend.
Wie kan mij uitleggen waarom we dan het huis niet uit mogen ?
Dit kabinet en mevrouw de wijsneus Rosanna Hertzberger hebben geen idee hoe dit virus moet worden uitgeroeid, vandaar dat de lockdown wordt verlengd..

Gast
Nuchtere blik
januari 11, 2021 15:12
Antwoord op  Fons

Als je eenmaal een persoon in een huishouden hebt die besmet is, is het moeilijk te voorkomen dat de rest vabn het gezin niet besmet raakt. Met een gemiddeld huishouden van vier personen is het dus al snel bingo. Dus het is juist van belang dat er geen besmetting van buiten in een gezinshuishouding geintroduceerd wordt. Daarom zijn de scholen en de kroegen dicht. Dat zijn belangrijke bronnen waaruit het virus mee naar huis genomen wordt.

Gast
Emma Wortelboer
januari 11, 2021 16:31
Antwoord op  Fons

Pffff , idioot

Gast
Rob
januari 11, 2021 17:51
Antwoord op  Fons

Ja Fonsje, beetje heel dom hoor..

Gast
teuntje
januari 11, 2021 14:24

Gelijk Weird

Gast
Koos
januari 11, 2021 14:14

Wat moet het geweldig zijn om als viroloog eindelijk eens op tv te mogen komen. Daar moet je natuurlijk uitgebreid gebruik van maken. Dat je overkomt als een raaskallende wappie dat maakt niet uit. Wanneer gaan we nu eens horen hoe DODELIJK dit vreselijke virus is??? Een verkoudheid of griep is ook extreem besmettelijk alleen gaan daar niet zoveel mensen aan dood. Corona echter is EXTREEM DODELIJK. Toch?? Of toch niet! 2000 mensen opgenomen in 300 ziekenhuizen. Wanneer vallen de schellen van de ogen van al die domme mensen die zich door de media een pandemie laten aanpraten. Extra feitje! De meeste besmettingen hebben thuis plaatsgevonden. Niet in de kroeg, supermarkt of restaurant maar thuis in de slecht geventileerde huizen. Dus jezelf laten opsluiten thuis is vele malen gevaarlijker dan gewoon naar buiten gaan. De kroeg in, uit eten, nieuwe schoenen kopen etc. Het probleem is niet corona maar een chronisch tekort aan zorg personeel, bedden en ic plekken. Hoe dat komt? Vraag dat maar aan Mark. Die is al 10 jaar bezig de gezondheidszorg in Nederland te verwoesten.

Gast
Jaapww
januari 11, 2021 14:45
Antwoord op  Koos

Bij u is kwartje niet gevallen.

Gast
HKR
januari 12, 2021 12:01
Antwoord op  Jaapww

Daarom is het kwartje natuurlijk afgeschaft, zodat het niet meer kan vallen.
Wat mij opvalt is dat voor- en tegenstanders zoveel op de persoon spelen. Waarom niet meer de voor en tegens van de argumten bespreken. Vragen stellen bijvoorbeeld en antwoorden graag met feiten beargumenteren. Waarom stelt niemand de vraag of er ook cijfers bekend zijn uit de UK van gevaccineerde mensen die toch de variant hebben opgelopen hebben? Pfizer stelde in hun rapporten, dat de resultaten na 7 dagen zichtbaar worden, maar na vier weken vaccinatie in UK bemerk ik daar nog niets van. Of is dat geen legitieme vraag, of is ook complotdenkers. Ik ben benieuwd.

Gast
Statisticus
januari 11, 2021 15:30
Antwoord op  Koos

De meeste besmettingen vinden thuis plaats omdat door de lockdownmaatregelen de kans veel kleiner is geworden dat je ergens anders besmet wordt.

Gast
Nog een statisticus
januari 11, 2021 15:34
Antwoord op  Koos

De besmettingen die thuis plaatsvinden komen allemaal in eerste instantie van huisgenoten die het virus van hun werk meenemen of van contacten buitenshuis die zij eigenlijk niet meer mogen hebben.

Gast
Sander Schimmelpenninck
januari 11, 2021 16:32
Antwoord op  Koos

Pffff idioot

Gast
Rob
januari 11, 2021 17:53
Antwoord op  Koos

Maar Koos wat betekenen dan al die files voor die Londense ziekenhuizen ?

Gast
Anna
januari 11, 2021 20:11
Antwoord op  Koos

100% gelijk!

Gast
U vraagt, wij draaien.
januari 12, 2021 01:16
Antwoord op  Koos
Gast
Cijfers zeggen alles
januari 12, 2021 01:24
Antwoord op  Koos

Zoek eens op:

Johns Hopkins mortality analysis

Het mortaliteitscijfer ligt wereldwijd ruim boven 1%, met een uitschieters tot 8,7% in Mexico.

In Nederland schat het RIVM het IFR op dit moment op 1,3%

Gast
Annemiek
januari 12, 2021 16:17
Antwoord op  Koos

Hoelang hebt u onder een steen gelegen?

Gast
arie
januari 11, 2021 13:47

Mee eens.
Wat een vooringenomen tante is dat, die Herzelberger,/ Mag van mij van de TV afgehaald worden.
Egotripper, waar we niks aan hebben.
Ze ging als een ratelende kip zonder kop te keer, laat niemand uitpraten en ze heeft alleen haar eigen waarheid.
Dat mens kan niet luisteren. Weg ermee. !
Pas op en Wierd Duk is een perfecte journalist, die echt wel weet wat hij zegt.

Gast
Rene
januari 11, 2021 14:17
Antwoord op  arie

IJzersterke argumenten heb jij zeg.
Lekker inhoudelijk ook allemaal, en wat een buitengewoon voorrecht, dat je de perfecte journalist W. Duk zo goed kent, die altijd zo goed weet wat hij zegt.
Hilarisch clowntje.

Gast
Norbert Tijhuis
januari 11, 2021 14:35
Antwoord op  arie

En links, extreem links als de neten!

Gast
Tinus Vaag
januari 11, 2021 13:44

Keiharde lockdown? Okay, maar dan moeten ook alle boodschappen thuis worden bezorgd. En dan wordt het toch weer druk op straat.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 11, 2021 13:37

En dat schrijft hypocriet Duk.

Gast
Ali
januari 11, 2021 13:36

Ik heb me eigen juist gisteren kapot gelachen hoe Rosanna Hertzberger die 2 leugenaars met feiten becommentarieerde. Zelfs ze vriendje jort kon Hertzberger alleen zo min mogelijk tijd geven want ze had ze gefileerd die stelletje complotdenkers .
En wierd duk is een vreemde eend en geen viroloog .

Gast
Robert
januari 11, 2021 13:50
Antwoord op  Ali

Deze reactie van Ali, is onrechtmatig en geheel onjuist.
Het was juist Hertzberger die onbegrijpelijke, langdradige taal uitsloeg.

Gast
Coen
januari 11, 2021 14:19
Antwoord op  Ali

Nieuwe regels voor 3 e terreur golf en na slimme en knellende lockdown .

Nu De genade slag lockdown:

-alleen essentiële beroepen nog op straat
– je hond verplicht in de gang schijten
_3x per week alleen boodschappen doen
-tanken alleen voor essentiële beroepen
_ avondklok van 18.00 t/m6.00
-extra propaganda films op NPO
-meer oproer politie door de straten
– geen contact met naaste , geen sex verplicht rukken
-Duck-tape ipv van mondkapje
-iedereen 30% minder inkomen (net als de horeca )

Ali is echt zo ja knikkende rukker die waarschijnlijk ze geld elke toch wel krijg.
En elk weerwoord en tegengeluid wegzet als wappies, extreem rechts , complotdenkers.
Kruip in je hol en blijf daar .

Gast
G.ossip
januari 11, 2021 14:29
Antwoord op  Coen

Ja en als dat allemaal geen effect heeft gaat men over tot preventief ruimen.

Gast
Ali
januari 11, 2021 21:15
Antwoord op  Coen

Klopt Ali krijgt ze geld wel dat heb je als je eigen baas bent. Maar ik knik liever ja tegen een geleerde die weet wat hij of zij zegt dan dat ik mee ga met al die complottheorieën en de internet virologen die ook ineens weten hoe je een pandemie tegen gaat.
Coen haal nog een flesje shampoo en ruk ze sukkel.

Gast
Teun
januari 12, 2021 01:38
Antwoord op  Ali

Laat ze maar kletsen Ali, je hebt 3 soorten koekenbakkers tegenover je:

– Dommeriken die het niet begrijpen en blindelings de rechtse desinformatie napraten

– Rechtse populisten die de desinformatie verspreiden

– Kansloze trollen die gewoon meedoen met de massa

Je hebt volkomen gelijk!

Gast
Viri
januari 12, 2021 09:49
Antwoord op  Teun

Grappig dat jullie allemaal hebben over rechtse desinformatie terwijl die linkse wappies elke week met Willem engel herrie lopen te schoppen, een #ikdoenietmeermee actie opzetten, rechtzaken beginnen tegen de staat, een wekelijkse persconferentie verstoren met potten en pannen, politici bij hun huis opzoeken( verboden en gezien als bedreiging) maar blijf al deze dingen die jullie linkse hippies doen afschuiven op jullie tegenpool.
Doe je goed verdeeldheid creëren.

Laatst bewerkt 10 dagen geleden door Viri
Gast
Sjaak
januari 11, 2021 13:34

Geloof nooit iemand van de Telegraaf, maar hier had hij wel gelijk! Als je met die zieke geesten van forum aan tafel zit heb je grote kans dat je ongeneeslijk ziek wordt, tenminste als je achterlijk dom bent.

Gast
JanH
januari 11, 2021 13:24

Uitermate flauw van de heer Duk.

Gast
De Blije Belg
januari 11, 2021 13:18

Wierd-o

Gast
wimvandrimmelen
januari 11, 2021 13:17

Wierd Duk weet alles beter. Wat mensen waarmee hij het niet eens is ook doen, goed is het sowieso nooit. Niemand zit op de mening van deze omhooggevallen rechtse journalist te wachten. Hou je snavel, Duk.

Gast
anomi
januari 11, 2021 13:07

Wierd dan moet je wnl aanspreken die nodigt haar uit .

Gast
Ruud
januari 11, 2021 13:07

Naar buiten gaan is alleen maar goed, goed voor de geest, goed voor de weerstand. Als je maar zfstand houdt. Ik vraag me af of de grenzen met Engeland gesloten zijn, volgens mij komen er nog steeds Engelsen binnen. Afsluiten die hap. Die Hertzberger zal weten waar ze over praat, maar het is wel een irritante mevrouw.

Gast
M. Kreukhoven
januari 11, 2021 13:06

Geef Rosanna Hertzberger een talkshow, de eng rechts Quanon types zijn door Mevrouw Hertzberger volledig knock out geslagen.. De tranen in de ogen van Thierry B. hahahaha

Gast
LD_
januari 11, 2021 13:05

Dat meneer Duk van zulke “gotcha” praktijken bedient vind ik ver beneden peil

Gast
Koen
januari 11, 2021 13:00

Ik heb makkelijk praten want ik heb mijn baan nog en verdien nog steeds mijn normale salaris en dat al tijdens de gehele corona periode. Ook in 2021 zal er voor mij niets veranderen behalve dat ik meer thuiswerk. Dus je zou dan kunnen pleiten voor een keiharde lockdown tot alles is opgelost echter je zal maar bijvoorbeeld horeca uitbater zijn, je baan verloren hebben of salaris hebben moeten inleveren vanwege corona en amper rond kunnen komen. Dan is het wel makkelijk praten vanuit een gouden zetel.

Gast
Corona-hoax
januari 11, 2021 12:51

Rosanna is duidelijk door de Staatspropagandisten ingehuurd. Landverraadster direct ophangen. Ze heeft bloed aan haar handen. Roepen om een lochdown is hetzelfde als roepen tot massamoord.

Laatst bewerkt 11 dagen geleden door Corona-hoax
Gast
Bram Biester
januari 11, 2021 13:09
Antwoord op  Corona-hoax

Hey wappie, wat is een locHdown?

Gast
lezer
januari 11, 2021 13:46
Antwoord op  Bram Biester

Een leeglopend Schots meer?

Gast
Bert
januari 11, 2021 16:12
Antwoord op  Bram Biester

Diep in loch ness denk ik..?🤔

Gast
wim heitinga [de echte]
januari 11, 2021 13:24
Antwoord op  Corona-hoax

Koekoek. De zuster komt zo met de medicatie. Vandaag misschien een dubbele dosis?

Gast
Harry:-D
januari 11, 2021 12:50

Wierd Duk Tales

Gast
nescio
januari 11, 2021 12:47



Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen