Paniek bij VI: Telegraaf belt rond over exit Wilfred Genee

Er is dit weekend behoorlijk wat onrust ontstaan in het team van Veronica Inside. Een Telegraaf-journalist heeft VI-betrokkenen gebeld over een vermeende exit van Wilfred Genee.

Veronica Inside © Veronica

Wilfred Genee heeft zaterdag een sms’je ontvangen van Johan Derksen, zo vertelt hij op Radio Veronica. “Ik kreeg zaterdagochtend een appje van Johan, van: ‘Ik ben net gebeld door die jongen van De Telegraaf dat je gaat stoppen als presentator van VI. Groeten, Johan.’ Dus ik stuur terug: ‘Dat is voor mij dan ook nieuws, tenzij Marco (Louwerens, Talpa-baas, red.) andere plannen heeft.’”

Blonde dame

De presentator had geen flauw benul waar dit gerucht vandaan kwam. “Ik dacht: waar slaat dit nou op? Hoe kan dit nou? Toen ging ik een tijdje zitten nadenken, maar het is zo dat ik tijdens de uitzending op vrijdag en maandag altijd door allerlei mensen geappt, maar ook na afloop.”

Het beantwoorden van zo’n appje heeft geleid tot de geruchten. “Ik kreeg ook van een collega die al heel lang in het televisievak zit – althans, dat dacht ik – een app van: ‘Waarom hebben jullie zo weinig over Ronald Koeman gesproken bij Barcelona?’ Toen stuurde ik terug: ‘Die presentator kan er ook niks van, die gaat er binnenkort uit en er is wel een blonde dame die het kan overnemen.’”

Grap

Dat was duidelijk een grap, aldus Wilfred. “Dat stuurde ik als geintje terug, met een knipoog. Over mezelf dus, als grap. Ik dacht: dat zal het toch niet zijn? Dus ik stuurde hem: ‘Pieter (Ploeg, red.), dat was een grapje hè gisterenavond?’ ‘Oh, sorry, dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen’, zei hij.”

Wilfred was verbaasd dat deze Telegraaf-journalist er direct zo’n poeha van maakte. “Ik zeg: ‘Dat hoef je niet te tippen hoor bij De Telegraaf.’ Hij zegt: ‘Dat hoeft ook niet, want ik werk bij De Telegraaf.’ Ha ha ha! Hélène was ook gebeld, iedereen was gebeld!”

57 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Schijt aan
december 17, 2020 11:03

Dat zou mooi zijn als ie oprit. Misschien ga ik weer kijken. Maar t is en wordt nooit meer t zelfde dat vi

Gast
😷Paulus
december 17, 2020 06:45

😷Het wantrouwen zit bij deze heren behoorlijk diep in. Bromsnor gaat in “paniek” zijn baas bellen over dat telefoontje van een Riool journalist, inplaats van de persoon in kwestie te bellen.Kortom! Bromsnor had die onzin niet moeten geloven. What’s next! Belt volgende keer weer iemand van: Staat een paard in de gang! Wedden dat ie zijn bed uitspringt om te kijken. 🤣🤣

Gast
Jason
december 17, 2020 09:48
Antwoord op  😷Paulus

Misschien moet je beter lezen “bromsnor” heeft wilfred gesmst niet de baas staat er duidelijk.

Gast
😷Paulus
december 17, 2020 12:52
Antwoord op  Jason

😷Ow! 👍

Gast
JoopH
december 16, 2020 21:16

Is dat Gijp zijn vriendin of vrouw? Zo niet dan geeft hij een bijzonder slecht voorbeeld waar het gaat om de 1,5 meter afstand

Gast
Johan
december 16, 2020 22:28
Antwoord op  JoopH

Foto is jaren oud.

Gast
Maro
december 16, 2020 23:58
Antwoord op  JoopH

Dat is de vrouw van fannyvera

Gast
Biggie
december 17, 2020 06:56
Antwoord op  JoopH

Sommige mensen worden NSB’ers door corona

Gast
A. de Olf
december 17, 2020 08:12
Antwoord op  Biggie

Komt niet door de Corona, Biggie. Maar Corona haalt wel de ware aard bij de Nederlander naar boven. Oh ja, het gaat over VI, ach , laten we eerlijk zijn, das toch echt pasé (en echt hoor, de meeste acteurs bij VI mag ik wel) 😂

Gast
Jason
december 17, 2020 09:50
Antwoord op  Biggie

Dat jij nazi gevoelens hebt will niet zeggen dat anderen NSB’er zijn.

Gast
Gummels
december 17, 2020 09:02
Antwoord op  JoopH

Jullie hebben op alles wat te lullen

Gast
👁️👁️
december 16, 2020 20:32

Natte krant.

Gast
Berend Pronk
december 16, 2020 19:25

Televisie: opium voor het volk.

Gast
DeJusser
december 16, 2020 19:09

Prachtig programma!

Gast
Louis
december 16, 2020 19:05

De telegraaf was al fout in de oorlog.

Gast
Alle
december 17, 2020 10:46
Antwoord op  Louis

Er waren maar weinig Nederlanders goed in de Oorlog. Het ambenarencorps dat de administratie zo goed op orde hadden en niet vernietigd hadden zodat de Duitsers ongelimiteerd Joden konden oppakken en afvoeren met behulp van dappere Ns-ers. Nergens in Europa zijn procentueel zoveel Joden afgevoerd en omgekomen als in Nederland. Nederlanders zijn niet zo heldhaftig, eigenlijk een wat lafhartig volkje.
Zodra er geld valt te verdienen gaat elke moraal over boord. Vele roeptoeters met een schare van klakkelozen.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Alle
Gast
jan
december 18, 2020 18:24
Antwoord op  Alle

En daar weet jij alles van!!

Gast
Bert de Jong
december 16, 2020 17:17

Deze ,,Telegraaf ,,stokers geven ook direct de KWALITEIT aan van deze SMEERPIJPEN KRANT, leven van RODDELS EN ACHTERKLAP stel dat mijn Toilet papier op is dan zou ik deze krant gebruiken die ik overigens NOOIT zal kopen om te lezen maar om
Mijn REET AF TE VEGEN, alleen daar is deze wat zich NIEUWSBLAD noemt geschikt voor🤮

Gast
Gummels
december 17, 2020 09:06
Antwoord op  Bert de Jong

Prachtig taal gebruik tiepies Nl

Gast
😷Paulus
december 17, 2020 17:29
Antwoord op  Bert de Jong

😷Afvoerputje is het. Daarom ben ik hier vaak om heerlijk te schijten😁

Gast
mrGer
december 16, 2020 15:02

Jammer, heel jammer dit. Bijna leuke kerst, blijft die kwal gewoon.

Gast
Luister
december 16, 2020 15:08
Antwoord op  mrGer

Niemand dwingt jou toch om te kijken?

Gast
De Beer
december 17, 2020 12:48
Antwoord op  Luister

Oh dus dat is de reden dat ik nooit naar dit programma kijk …. Maarrrr misschien als hij wel optieft dat het programma er veel kijkers bij krijgt.

Gast
Meneer Sjon
december 16, 2020 15:50
Antwoord op  mrGer

Wat de Wilfred-haters niet begrijpen, is dat hij een bepaalde rol heeft binnen VI. René is de clown, Johan is de man die de controversiële uitspraken doet en Wilfred is de ietwat zuigende / irritante presentator / aangever. Zonder één van die drie, is het concept niet compleet.

Gast
Rico rosenberg
december 16, 2020 17:26
Antwoord op  Meneer Sjon

Zo is het .

Gast
Aad
december 16, 2020 20:26
Antwoord op  Meneer Sjon

Clown ? Ik heb wel eens een leukere gezien, heel vaak zelfs.

Gast
Har
december 18, 2020 08:37
Antwoord op  Aad

‘s-morgens in de spiegel?

Gast
Tom plot
december 16, 2020 14:58

Johan derksen is een opruier en net zo erg als akwasi…is er alleen maar op uit om mensen te beschadigen. Zou accuut van de tv moeten verdwijnen.

Gast
Bart
december 16, 2020 14:41

Ik wil Hélène heel graag in mijn bedje gedurende de lockdown!

Gast
Ignacio
december 17, 2020 01:47
Antwoord op  Bart

Nou denk dan het een teleurstelling zult zijn.
Ik kijk naar wat van haar trekjes nee, het wordt zeker een tegenvaller! PERIOD!

Gast
Luister
december 16, 2020 14:22

Wat lees ik een hoop negatieve berichten. Als jullie zo’n hekel aan VI hebben waarom kijken jullie dan?
Want jullie weten schijnbaar alles van een programma waar jullie een hekel aan hebben.
Stelletje hypocrieten!

Gast
Tom plot
december 16, 2020 15:00
Antwoord op  Luister

1 ding is zeker…jij hebt er geen verstand van.

Gast
Luister
december 16, 2020 15:07
Antwoord op  Tom plot

“Er” geen verstand van? Waarvan? Of kun je dat niet uitleggen?

Gast
mrGer
december 16, 2020 15:04
Antwoord op  Luister

Geen hekel aan VI; alleen Genee. Judas. Kruipt Renee en Johan in de reet omdat hij anders gewoon buiten staat en altijd de rest uitdagen, beledigen, onderkruipsel spelen. Heeeeel eng ventje dat, heel erg eng.

Gast
judas Genee
december 16, 2020 14:17

Derksen kan foute grappen maken, dan kan ik dat ook. Als jullie goed kijken naar VI zien jullie dat er tussen ons nog veel wrijving is.

Gast
Ra de Maker
december 16, 2020 13:07

Jammer, anders zou ik weer gaan kijken

Gast
Ap gast
december 16, 2020 12:38

Neem dan gelijk v/d Gijp ook gelijk mee,lacht toch alleen maar om zich zelf.

Gast
Jacob
december 16, 2020 12:22

Oh heer,
Ik prijs de dag dat Genee en die oude Derksen van de buis gehaald worden!

Gast
Guus
december 16, 2020 12:30
Antwoord op  Jacob

Waarom kijk je naar hun

Gast
Snijder
december 16, 2020 14:02
Antwoord op  Jacob

Ik vermaak mij altijd kostelijk met de heren, leeftijd heeft daar geen invloed op.

Gast
Rvkcosta
december 16, 2020 15:47
Antwoord op  Jacob

Vader Jacob slaapt gij nog?

Gast
scott_0
december 16, 2020 11:44

Dat zou Wilfriets eigen ondergang zijn.

Gast
Tracy
december 16, 2020 13:18
Antwoord op  scott_0

En van gijp

Gast
Magnus Dickendorfer
december 16, 2020 11:22

Gelukkig.

Gast
Koen
december 16, 2020 11:05

Pieter Ploeg, het minst helderste lampje van het journalistencorps van de Telegraaf, wat een niveau weer Pieter, ga jij maar ff wisselen.

Gast
Rick en Niels
december 16, 2020 11:00

Hahahaha. Hahahaha.

Gast
Bizar
december 16, 2020 10:57

Tsja Televaag he , werken nu niet echt begaafde mensen . Als je dit al niet snapt dan is er weinig hoop voor je.

Gast
By the way
december 16, 2020 10:42

Het is weer die tijd van het jaar dat de kijkcijfers van VI wat afnemen en dan moet er weer wat bedacht worden om aandacht te trekken. De winterstop komt er weer aan zeker, dan ontstaat er altijd wel weer een gerucht dat het programma of een van de presentatoren mogelijk niet meer terugkeert.
Er zijn zo van die vaste patronen in het leven…

Gast
Mousy
december 16, 2020 13:00
Antwoord op  By the way

Jij schrijft, wat ik al dacht.

Gast
Duco van Deugen
december 16, 2020 10:40

Waar rook is, is vuur!

Gast
Clickbait
december 16, 2020 10:39

Wilfred: Ik heb niet zo goed geslapen vannacht.
Telegraaf: Wilfred Genee ziet het leven niet meer zitten “ik slaap niet meer”

Gast
Noppes
december 16, 2020 10:33

Paniekvoetbal, aandachttrekkerij.
Kijkcijfers VI zijn inmiddels gehalveerd.

Gast
Lee King
december 16, 2020 10:24

Telegraf en AD zijn de roddel fake kranten van Nederland.

Gast
Fred
december 16, 2020 15:33
Antwoord op  Lee King

Heren Ik kijk altijd als ik kan na VI Ik vind het een een fantastisch programma mannen ga gewoon lekker verder en de overige blijft met je poten van het programma af

Gast
Rotjeknor
december 17, 2020 09:03
Antwoord op  Fred

En wat kijk je dan na VI? Een andere zender?

Gast
achtmet
december 16, 2020 23:06
Antwoord op  Lee King

telegraaf heeft een hele foute achtergrond / historie .

Gast
By The Way
december 17, 2020 19:29
Antwoord op  achtmet

NRC-Handelsblad óók….👁

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen