Pierre Bokma denkt dat Thierry Baudet gewelddadig is in relaties

Topacteur Pierre Bokma, bekend van speelfilms en NPO-series als ’t Schaep en Nieuw Zeer, denkt dat Thierry Baudet gewelddadig is in relaties. Dat zegt hij in gesprek met HP/DeTijd.

Pierre Bokma © Pauw

Pierre Bokma, die volgens het tijdschrift ‘al decennia wordt beschouwd als Nederlands grootste acteur’, is in het interview buitengewoon kritisch over de politiek leiders Geert Wilders en Thierry Baudet. “Wilders en Baudet zijn allebei eendimensionale karikaturen”, bitcht de topacteur bijvoorbeeld. “Het zijn betekenisloze moment-mannetjes.”

Narcist

Eerst is Geert Wilders aan de beurt. “Wilders heeft heel weinig fantasie. Hij heeft maar één thema en dat is alleen de hagelwitte Nederlander toelaten, de blonde wortel. Dan denk ik, om maar even in zijn bewoordingen te blijven: waarom onderzoek je eigenlijk niet je eigen roots in Indonesië? Meer of minder Wilders? Afijn, het lijkt me duidelijk.”

Thierry Baudet is echter helemáál de klos bij Pierre Bokma. “Baudet is een studentikoze Lou de Palingboer, je weet wel, die Nederlandse sekteleider uit de jaren vijftig en zestig. Ik denk dat hij heel gevaarlijk is in een relatie. Een narcist, die elke dag weer zijn omgeving ervan moet overtuigen dat hij the one is. The Messiah.”

Gewelddadig in relaties

Pierre Bokma lijkt behoorlijk mee te leven met Thierry’s verloofde Davide Heijmans. “Het lijkt me heel moeilijk om een relatie met hem te hebben, tenzij je een masochist bent. Het zou me ook niet verbazen als hij gewelddadig aangelegd is in zo’n relatie. Hij heeft een enorm psychisch probleem. Aan alles zie je dat het hem om hém gaat.”

“Die partij is een decor, die heeft hij opgericht, puur om zichzelf in het centrum te kunnen plaatsen. Baudet is een ongelukkig mens, een would be redenaar, een papieren Cicero.”

HP/DeTijd

Het HP/DeTijd-interview met Pierre Bokma over het leven, de toestand in de wereld, het moslim-extremisme en het toneelspel van de prominenten die afgelopen jaar in beeld waren kunt u lezen via Blendle.

245 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Annelies Ernst
december 18, 2020 21:00

Pierre Bokma is een meesterlijk acteur, en intellectueel sterk ontwikkeld, wordt op handen gedragen door collega`s en bij zijn publiek. Maar zoals bij alle geniale mensen zit er een duisterrandje om, vandaar krijg je deze uitspraken, en vloog hij uit de bocht. Dat is mijn analyse, voor zover ik weet heeft hij een steady relatie met zijn eerste vrouw Hendriekje, iemand die zoveel van betekenis volle rollen heeft gespeeld moet een enorme mensenkennis in schuil gaan. Maar lijkt me ook een man met buien. Dus ik zou het niet te serieus nemen wat hij in HP de tijd eruit kraamde.
Een rendez vous met Pierre staat op mijn verlanglijst..een hele integrerende man en bijzonder mens..

Gast
Bongo
december 18, 2020 14:48

Er zit een spelfout in het artikel: Top acteur moet zijn Matig acteur.

Gast
Moeder van René le Blanc
december 18, 2020 14:10

Pierre Bokma mag een mening hebben. Die mag hij ook uiten, vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Zijn mening over politiek, hij is tenslotte acteur en kent Baudet niet persoonlijk, is evenveel waard als die van je racistische Ome Jaap en je naiëve nichtje Sterre op je laatste verjaardag. We nemen het ter kennisgeving aan.
Wat wel zorgelijk is, is dat steeds meer media (of mensen, kip en ei verhaal) de mening van ‘sterren’ over de meest triviale zaken heel belangrijk vinden (Peter R de Vries, voor al uw triviale advies a € 3.500 ex. BTW).

Geeft Pierre (en alle andere ‘sterren’) ook pensioen advies, kan hij mijn scooter die niet meer start repareren, spouwmuur isolatie doen of niet, tip een aandeel, enz. Denk het niet. Een goed acteur maakt niet een alwetend mens.

Dus Pierre, houdt je politieke geleuter lekker voor de volgende borrel en doe waar je goed in bent: acteren!

Gast
Ziggy Stardust
december 18, 2020 06:54

Alweer zo`n kapitalist die de deugkneus uit wil hangen

Gast
De Deugkabouter 🧙‍♂️
december 18, 2020 00:05

Onze nationale denker en filosoof Pierre Bokma ventileert zijn analyse van rechtse politici , ongetwijfeld is politiek correct Nederland in zijn ogen onfeilbaar .

Gast
Axel-F
december 17, 2020 20:22

thierry denk: Schat staat de Bokma al koud?

Gast
Jos Schetters
december 17, 2020 18:45

Jammer dat zo’n goede acteur zo ongenuanceerd de psycholoog uithangt. Ik denk dat Pierre een drankprobleem heeft gelet op zijn achternaam.

Gast
Cornelis Noks
december 17, 2020 16:24

Als meneer Pierre zou kunnen denken, dan zou hij niet zo hebben gereageerd. Ik gun iedereen zijn mening, maar ook dat iedereen antwoord kan krijgen.
Iemand die de tweede partijleider van Nederland en een andere partijleider rechts van het midden op deze wijze schoffeert, hoort niet in de pers thuis, maar bij de Marxistisch/Leninistische jeugd van de SP. Die kunnen gewoon doorgaan

Gast
jebentechtdomhe
december 17, 2020 16:31
Antwoord op  Cornelis Noks

Oh zeg, wat eng! Die marxisten! Ze willen betere rechten voor werkenden! Meer gelijkheid! Net zo erg als al die nazis binnen FvD natuurlijk!

Gast
Kinkel Tannerburgh
december 17, 2020 16:38
Antwoord op  jebentechtdomhe

@jebentechtdomhe.
Je hebt geen idee waar je over praat. Marxisme is de mensen een droomwereld voorspiegelen die nooit kan bestaan om daarna zelf de dictator te worden, zie Cuba, Noord Korea, Venezuela, de voormalige Soviet Unie, Vietnam, China, Cambodja.

https://thefriendlysociety.nl/miljoenen-doden-later-geloven-we-nog-steeds-in-het-socialisme-hans-achterhuis-de-erfenis-van-de-utopie-1998/

Gast
jan Berkelaar
december 17, 2020 13:31

Pierre Bokma, die alleen van teksten van anderen zinnige woorden uit zijn mond geperst krijgt.
Heb hem als acteur hoog staan, maar van enig intellect verdenk ik hem niet, dat blijkt nu ook wel, nu hij vanuit zichzelf iets moet zeggen en komt er alleen maar stront uit…!

Gast
Brimble Bramble Brumble
december 17, 2020 11:57

Pierre B. past dezelfde techniek toe die ene Joseph G. in het verleden in Duitsland toe paste op polieke tegenstanders. Het “beschuldigen”van hen, van zaken die niet waar zijn, zo kwaadaardig mogelijk. Over circa 3 maanden zijn de verkiezingen en elke linkse dwaas zal Tsjerrie beschuldigen van van alles en nog wat. Waar of niet waar doet er niet toe. Ze kunnen met argumenten hem niet de baas omdat hij intellectueel mijlenver boven ze staat. Voorafgaand aan elke verkiezing gaan “mensen” zoals Pierre B. gulzig als vieze hyena’s of smerige tarantules, uit hun hol gekropen, hun linkse gif spuwen. Samen met de links gelijkgeschakelde media die ze gul een podium aanbieden gaan ze door tot op de dag van de verkiezingen. Dan is hun rol weer voor een tijdje uitgeschakeld. Het is Pim Fortuyn all over again. Jammer hoor.

Gast
Albert
december 17, 2020 11:29

Bokma is zelf een ervaringsdeskundige, zelf bij 3 verschillende vrouwen kinderen verwekt, om ze daarna een schop te geven, hij gebruikt ze als zoete broodjes deze nep acteur die uit de staats ruif moet vreten.

Gast
Pierre op sterk water
december 17, 2020 10:07

Ik denk dat Pierre aan het fantaseren is en een projectie maakt van zijn eigen zieleroersels. Ik denk dat, omdat Pierre van achter Bokma heet, hij een eeuwe alcoholicus is. Maar dit kan ook gewoon een projectie zijn.

Gast
😷Paulus
december 17, 2020 08:34

😷Bokma is een acteur, dus niet geloofwaardig. Hij ken het verschil niet meer tussen fictie en werkelijkheid. Cherry Bouquet kan niet neuken. En heeft hij eentje 👩‍🦳geneuk, dan gaan de dames achteraf wraaknemen wegens tegenvallende penetratie. Vanwege zijn autisme kan hij maar beter fotomodel worden. 😁

Gast
Nicky
december 17, 2020 09:45
Antwoord op  😷Paulus

Welnee joh, deze verkreukelde krant zal als fotomodel nog geen droog brood verdienen. En dan komt hij de wereld in met wat hij denkt over iemand? Laat hij eerst eens onderzoeken of het wel waar is wat hij rondstrooit, ik kan bijvoorbeeld ook wel schrijven dat ik denk dat deze Bokma een sukkel is, die geen andere manier ziet om aandacht op zichzelf te vestigen dan anderen onderuit te trappen. Zo jammer dit…

Gast
😷Paulus
december 17, 2020 15:21
Antwoord op  Nicky

😷Das waar, 👍

Gast
Tracy
december 17, 2020 07:39

En Bokma is een ouden dwaas die dacht dat Kennedy
vermoord was door de paus of zo iets

Gast
Vishandel Neuteboom
december 17, 2020 10:10
Antwoord op  Tracy

Papa Bush was de leider van het field team in Dallas die JFK te grazen nam. Boy Bush was betrokken bij het te grazen nemen van zn zoon. All in the family.

Gast
Tracy
december 17, 2020 07:38

Is hier onder die linkse Glenn van de dierentuin G5
aan het woord die het wel van die rechtse moet hebben

Gast
Ome Cor
december 17, 2020 07:27

Thierry is ‘n geïnspireerd leider en de redder des vaderlands. NOT!
Ik heb nog nooit zo’n kwakzalver, gladjakker en fijnprater gehoord en gezien.
Heb toch wel ‘n beetje medelijden met alle stakkers die nog steeds als ‘n kip zonder kop achter die aansteller aan lopen.

Gast
Tja
december 17, 2020 08:07
Antwoord op  Ome Cor

U zit verheven op een hoge stoel naar beneden te kijken?

Gast
Nou ja
december 17, 2020 11:29
Antwoord op  Tja

Nee, dat doet juist Thierry.

Gast
Ome Cor
december 17, 2020 18:34
Antwoord op  Tja

Nee hoor, ik aanschouw, zie en luister vooral. Daarmee weet ik genoeg en stel ik vast dat hij slechts een zeer zwakke voorbijganger is die alleen simpele zielen weet te trekken met zijn semi-intellectuele geblaat.
Vanaf April 2021 kan hij, als er behoefte is, het lezingen circuit in.

Gast
Donald Dumped
december 17, 2020 12:42
Antwoord op  Ome Cor

De blaffende hond zal geen kwaad meer doen, Ome Cor.
Door zijn gepruts is het clubje FvD gemargimaliseerd tot 1 of 2 zeteltjes…

Gast
Simon
december 17, 2020 07:16

Het is nogal wat om dat over iemand te zeggen zonder dat te kunnen onderbouwen en hardop uit te spreken in een intellectueel roddelblaadje.

Gast
Alex Pouwels
december 17, 2020 06:58

Zelfs een verlopen dronkaard mag een mening hebben, hij heeft al zoveel “rollen” gespeelt dat deze er ook nog wel bij kan. Bokma moet eens accepteren dat zijn tijd van betekenis voorbij is✔️

Gast
Donald Dumped
december 17, 2020 12:43
Antwoord op  Alex Pouwels

Baudet zijn tijd van enige betekenis is nooit geweest en zal ook niet meer komen…

Gast
tim pietersen
december 17, 2020 01:36

bokma heeft Thierry derangement syndrome

Gast
Tosje van Rillen
december 16, 2020 23:09

Pierre Bokma heeft in zijn leven zo waanzinnig veel alkoholica naar binnen geslagen, zijn hersenen zullen totaal aangetast zijn. En dan krijg je dit soort gebral. Korsakoff?

Gast
`Paultje
december 16, 2020 22:40

Bokma…ook weer zo’n linkse deug-lul.

Gast
Glenn
december 16, 2020 21:43

Tja.. Als iemand een andere mening heeft dan de rechtse rakkers heb je de poppen aan het dansen. Maar ja… we zijn niet anders gewend. Het zit blijkbaar in de genen.

Gast
Iemand
december 17, 2020 06:25
Antwoord op  Glenn

Zou hetzelfde zijn als iemand zou zeggen Klaver neukt alle studentjes. Dan zal je de verzuurde linkse rakkers eens moeten horen dat iemand dat zomaar roept. En het is geen mening hij zegt dat Baudet vrouwen mept zonder enig bewijs.

Gast
Kees
december 16, 2020 21:38

Als Bokma een flinke borrel achter de kiezen heeft, verandert hij in de filosoof des vaderlands.

Gast
Jaap
december 16, 2020 21:29

Wat een waardeloze beschouwing van Pierre Bijna over Thierry Baudet en Geert Wilders: “Ik denk dat zij gewelddadig in hun relaties zijn!” Wat maakt het uit wat jij denkt? Wat is de werkelijkheid, dáár gaat het om. Ik denk dat jij niet helemaal ……..
Hou daar toch mee op Pierre én HP de Tijd om zulke zielige stukken te publiceren. Bij voorbaat dank.

Gast
Paul
december 16, 2020 21:22

” Hij heeft maar één thema en dat is alleen de hagelwitte Nederlander toelaten, de blonde wortel.” Hagelwit? Blonde wortel? Dit is de links politiek correcte ‘deuger’ die negers nog zielig vindt.

Gast
Bratis Lava
december 16, 2020 21:19

Ik denk dat Bokma een gedestilleerd praatje voert.

Gast
Elma
december 16, 2020 21:07

Steengoed geformuleerd, inderdaad een rasechte narcist die Baudet. Hopelijk gaan Davides ogen op tijd open om de griezelige waarheid te zien.

Gast
Ruud
december 17, 2020 11:00
Antwoord op  Elma

Maar misschien is het gewoon niet waar, dan is het steengoed gefabuleerd, ouwehoer!

Gast
Mazmo Slash
december 16, 2020 20:58

Einelijk iemand die EXACT doorheeft hoe deze narcistische salonfascist in elkaar steekt. Hulde!

Gast
Daam
december 16, 2020 20:35

Dit hele verhaal zegt zoveel over de persoon die hem zo denkt te profileren. Alles ruikt naar jaloezie en afgunst, zwartmakerij, pure ongegronde laster. En niet te vergeten karakterloosheid zwakte en ANGST. Voor dit soort slimme kritische kamervrager steller. Die ook nogeens zelfverzekerd en sociaal is, en geliefd en vriendelijk Alles wat types zo als jij, niet zijn. Zoals je net duidelijk loet weten. 😉

Gast
Anna
december 16, 2020 20:27

Wat een roddelkop🤔

Gast
Jaapww
december 16, 2020 20:26

Bokma je bent een acteurtje zonder enige achtergrond om wie dan ook op zijn persoonlijkheid medisch te diagnosticeren.

Gast
Ben Rietmeijer
december 16, 2020 20:18

Wat denkt deze pierre bokma wel om als roddelteef onzin te verspreiden denkt zeker dat hij alles kan zeggem

Gast
André
december 16, 2020 19:57

In de republiek Amsterdam zal Piet de Bok vast een grootheid zijn.

Gast
Peter
december 16, 2020 19:45

Zucht, weer zo’n simpel denkend hokjesmens die zichzelf boven een ander vindt staan. Grootheidswaanzin is narcisten niet vreemd. Ach, het is wel politiek correct en bekt altijd goed bij de linkse culturele opdrachtgevers.

Gast
TOMPOES
december 16, 2020 19:37

U weet maar halve hoe de slimste mensen Operationele DNA door coronavirus opwekken anderen besmeten door vaccinatie toepassen wordt DNA stukje weg gehaald en wordt bij gezet zodat U één halve robotica : zeg maar chip zoals bij dieren die kun je nog altijd vinden maar DNA bij mensen in toekomst door inspuiten zo genaamd tegen virussen

Gast
Jonnie
december 17, 2020 18:34
Antwoord op  TOMPOES

Is dit een grap of bent u de weg kwijt? In ieder geval heeft u een groot probleem met de Nederlandse spelling en grammatica.

Gast
Pettie Fart
december 16, 2020 19:30

It takes one to know one!

Gast
Tjonge
december 16, 2020 19:22

Tjeemig wat een agressief publiek hier.
Waarom laat de moderator dit toe.
Oh ja, vanwege de Nescafe reclames hiernaast.
Alles voor de eurootjes, zelfs als het Nederland splijt.

Gast
Meindert Kramp
december 17, 2020 22:47
Antwoord op  Tjonge

Een ceo van Nescafe zou graag alle waterbronnen in de wereld opkopen. Als de arme mensen in de Derde Wereld dan hun bronwater kwijt zijn, zegt die misselijke vent doodleuk dat ze niet moeten denken dat water gratis is. Nescafe bottelt het bronwater en dan moeten de mensen dat maar kopen.
Deze c.e.o.’s zijn geliefd bij de hotemetoten van Brussel en de VN.
Dat slag mensen profiteert nu van de corona crisis om zichzelf te verrijken ook ten koste van ons Nederlanders. Dat soort heeft het liefste dat landen niet meer bestaan.
Stem dus niet op partijen die alle macht willen overdragen aan Brussel.

Gast
L.P
december 16, 2020 18:57

Wie zonder zonden is werpen de eerste steen.
Baudet staat NAAST de bevolking de ANDERE staan er BOVEN.

Gast
TOMPOES
december 16, 2020 19:42
Antwoord op  L.P

Deze 2 die U noemt zijngelukkig harde sprekers weinig toedragen maar wel eerlijk dan rest van regering die leugenaar en bedriegen….. Misschien weet u het ook

Gast
Jan Steinsen
december 16, 2020 18:53

Voor alle mensen die nu menen dat er sprake is van smaad, de heer Bokma zegt in het interview: “Ik denk dat hij heel gevaarlijk is in een relatie.” Dat is -juridisch gezien- wat anders dan wanneer hij zou zeggen: “Hij is heel gevaarlijk in een relatie.” Bovendien, en dat is ook hier het geval, is dit wat de schrijver van het artikel heeft opgetekend. Is het artikel geaccordeerd door Bokma? Opvallend is ook altijd dat wanneer er een -negatief- artikel wordt gewijd aan Baudet of zijn beweging het dan altijd wordt weggezet als ‘fake news’ (met dank aan Trump), ‘verzinsels’, etc., etc. Maar hier, in dit artikel van HP wordt er niet getwijfeld aan de veronderstelde ‘echtheid’ van wat er gezegd zou zijn door Bokma… Iets met selectiviteit en nog meer van die dingen…

Gast
Meindert Kramp
december 16, 2020 19:47
Antwoord op  Jan Steinsen

Gladde juridische praatjes. Het maakt niet uit wie het zegt of hoe het bedoeld is en of het strafbaar is of niet. Thierry – gevaarlijk – relatie en het belletje rinkelt weer en de hondjes gaan weer blaffen. Waar geblaft wordt is onraad en dat is de boodschap. Bij Thierry ben je niet veilig. Niet op hem stemmen hoor.
Dat is uiteindelijk waar het om gaat toch?
Toen met Pim Fortuyn ging het er ook om, hem voortdurend negatief in het nieuws te brengen.

Gast
Jaapww
december 16, 2020 20:29
Antwoord op  Jan Steinsen

Blijft aanmatigend om áls acteurtje een diagnose over iemands persoonlijkheid te geven.

Gast
Ruud
december 17, 2020 11:02
Antwoord op  Jan Steinsen

Maar het blijft een kletsverhaal totdat het bewezen waar is. Bokma wil zich weer even inlikken bij de correcte media

Gast
Tinus Vaag
december 16, 2020 18:45

Tja, dat krijg je. De mediacourant pikt iets uit het interview en iedereen gaat weer los. Terwijl Bokma het ook heeft over het houden van de ideale speech waarmee je ook Baudet & Wilders kiezers zou bereiken. En hij noemt Akwasi een agitator. Als de mediacourant daarmee had gekopt, had je weer andere reacties gekregen. Kortom: lees het hele artikel, niet alleen een paar fragmentjes.

Gast
Marga van Staveren
december 16, 2020 18:45

Wat knap dat die meneer Bokma dat allemaal aan de buitenkant kan zien aan iemand. Ze moeten hem in dienst nemen bij de politie of de afdeling psychiatrie. Maar beter is om hem zelf te arresteren of te laten opnemen met dwangverpleging. Een enge man met enge ideeën in zijn hoofd.

Gast
Henk
december 16, 2020 18:31

Kan die bokma niet met pensioen gestuurd worden?

Gast
Tinus Vaag
december 16, 2020 18:47
Antwoord op  Henk

Nee. Zo lang er theaters en filmregisseurs zijn die met hem willen werken, zal hij doorgaan. Of je die toneelstukken en films wilt zien, mag je helemaal zelf weten.

Gast
Paul
december 16, 2020 18:30

Baudet (ik ben geen fan van hem) doet er goed aan aangifte te doen.Het mishandelen van mensen is een misdrijf, en suggereren dat Baudet dat doet is smaad.

Gast
Henk
december 16, 2020 18:29

Deze opmerking getuigd van weinig intelligentie, aandachtsgeil pseudo kunstenaar
Het is een plicht te demonstreren tegen een staat die zich totalitair opstelt

Gast
Jan Steinsen
december 16, 2020 18:54
Antwoord op  Henk

Totalitair? Laat me niet lachen!

Gast
Henk
december 16, 2020 18:27

Bokma doe zelf niet zo agressief achterbaks
Zwaar overschatte theaterrat

Gast
Henk
december 16, 2020 18:25

Ha ha pot verwijt de ketel!

Gast
Leoknots
december 16, 2020 18:24

Dit is niks meer dan demoniseren. Walchelijk gewoon. Je kan het eens of oneens zijn maar dit slaat gewoon nergens op

Gast
Jan Steinsen
december 16, 2020 18:55
Antwoord op  Leoknots

Inderdaad, ‘walchelijk’ (sic)

Gast
Donald Dumped
december 16, 2020 23:59
Antwoord op  Leoknots

Walchelijk?
Zijn dat de stoffelijke resten van iemand die overleden is op Walcheren?

Gast
logicus
december 17, 2020 00:31
Antwoord op  Leoknots

Kom je uit Walgeren?

Gast
Mollie
december 16, 2020 18:00

U moet over uzelf praten. U zit toch niet in een relatie met dhr. Baudet.
U kunt dit dus niet weten.
Scoren over de rug van een ander heet dat…niet netjes

Gast
Joop Koning
december 16, 2020 17:51

Stap een demoniseren

Gast
Sam
december 16, 2020 17:40

Sorry Bokma, had eerder best een hoge pet van je op, goed acteur. Ja mag gezegd worden.
Maar jammer dat je zoveel geld aanpakt om FvD naar beneden te moeten halen.
Ondertussen is ook allang wel bekend hoe ze negatieve gedachten de wereld in helpen…. Maar daar trappen we niet meer in.
En jij zou je daar niet voor moeten lenen…. Vies gewoon.. schaam je… Echt geen woorden voor
Om je gewoon op z’n minst in 1 klein artikel zo vaak tot meesterlijk top acteur te laten benoemen, zegt al genoeg dat de info die daarna komt per definitie verzonnen is.
Echt doorzichtig…. Wat denken jullie wel niet, dat hebben ze niet door ofzo??? Bah…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen