Linda de Mol trapt SBS 6-talkshow af met droomgast: Mark Rutte

Linda de Mol trapt het eerste seizoen van haar SBS 6-talkshow Linda’s Wintermaand aankomende zondag af met een droomgast, namelijk minister-president Mark Rutte. Dat heeft ze onthuld aan Privé TV.

Mark Rutte en Linda de Mol © Arenda Oomen / Roy Beusker

Mark Rutte is natuurlijk een van de meest begeerde gasten om je nieuwe talkshow mee te openen, omdat je zeker weet dat er veel aandacht voor zal zijn. Hij zal in het programma van Linda de Mol een gastenduo vormen met Floortje Dessing, bekend van haar reisprogramma’s bij de publieke omroep.

Fat chance

Linda de Mol had niet verwacht dat Mark Rutte ja zou zeggen. “Ik dacht: fat chance, want die heeft het zo verschrikkelijk druk dit jaar en daar staat vast zijn hoofd niet naar. Maar op een gegeven moment kregen we een reactie van: hij wil het eventueel wel doen, maar het hangt natuurlijk heel erg af van wat er gebeurt in de wereld. Uiteindelijk is dat allemaal gelukt”, vertelt ze aan Privé TV.

Tot op het laatst vreesde Linda voor een afzegging. “We hadden tot de dag van de opnames zoiets van: stel dat er iets gebeurt en hij komt niet, dan heb ik maar één gast. Nu was dat Floortje Dessing, die ik ook al heel lang wilde. Ik dacht: worst case scenario doen we een aflevering met slechts één gast, maar ik was zo blij dat ik zijn auto aan zag komen en dat hij arriveerde.”

Linda kende Mark al

Het hielp Linda enorm dat ze Mark al kende van een fotoshoot. “Ik kende Mark Rutte al van een aantal jaar geleden. Toen heb ik samen met hem op de cover van de LINDA. gestaan. Toen viel me al op wat een ongelooflijk relaxte leuke vent dat is. Ik was dus niet heel zenuwachtig dat dat nu in een paar jaar veranderd zou zijn.”

Ze gaat hem in Linda’s Wintermaand niet doorzagen over het coronabeleid. “Hij heeft natuurlijk wel in allerlei programma’s gezeten waarin hij kritiek krijgt op zijn beleid. Hier zat hij veel meer om gewoon te vertellen hoe hij als mens het afgelopen jaar heeft beleefd. Het is nogal wat dat je leiding moet geven aan een land in een crisis. Hij heeft ook zijn moeder verloren in dit jaar. Dat zijn allemaal dingen die we besproken hebben en daar was hij heel open over.”

Geen verboden onderwerpen

Voorafgaand aan de opnames kreeg Linda geen lijstje met verboden onderwerpen. “Nee, oprecht niet. Dat dacht ik ook, van: we gaan van tevoren even met de woordvoerder praten en die komt dan heel netjes met: hij wil hier en hier niet over praten. Dat had ik ook volkomen normaal gevonden, maar niets.”

Is zijn liefdesleven ook aan bod gekomen? “Daar is het wel even over gegaan. Dat hebben we wel besproken. Dat kun je zien op 6 december.”

Linda’s Wintermaand met Mark Rutte is aankomende zondag om 20.00 uur te zien op SBS 6. Het interview met Linda de Mol hierover kunt u zien op de website van De Telegraaf.

79 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Rob Hauer
december 6, 2020 21:01

De horeca is gesloten en in dit programma is een soort van restaurant met een artiest te zien. Deze setting is in een restaurant niet toegestaan en meneer Rutte zit er midden in….

Gast
Oma den A
december 4, 2020 18:52

Linda met haar vreselijk slechte en onnozele vragen en dan dat bakvisachtige gelach erbij. Zo tenenkrommend.

Gast
Paige Turner
december 4, 2020 15:35

Linda is vanavond te gast bij Op1.

Gast
Dwarsfluit
december 4, 2020 15:28

Ik ben zoooo klaar met die vrouw en ook met Mark eigenlijk, wat een slap zootje bij elkaar…niet kijken is mijn advies.

Gast
Willem
december 4, 2020 12:35

Verschrikkelijk, ga zeker niet kijken,Rutte verkiezingsretoriek en Linda heeft alles opgeschreven om te vragen,ze hebben allebei geen nieuwe dingen,en Linda is een leuk lachebekje, voor spelletjes.

Gast
Queen of Queefs
december 3, 2020 19:59

Zou ze d’r nog ééntje laten glippen?

Ben zéér benieuwd.

Gast
Lieke Van Lexmond Lover
december 3, 2020 18:09

van 20.00 tot 22.00 uur 1 gast MARK RUTTE, dit gaat echt kijkers trekken! iedereen wilt 2 uur luisteren naar Rutte! zet in je agenda 20.00 zondag!

Gast
Zuster Ursula
december 4, 2020 14:41

Ik mag hopen dat dit 2 cynische zinnen zijn. Zo niet spreek voor jezelf ipv te zeggen dat “iedereen” 2 uur wil luisteren naar Rutte. Ik hoef dat nietszeggende gezeur niet te horen. Rutte, de eindverantwoordelijke van dit land, schuift alles alleen maar af en lacht alles weg. Ik ben 10 jaar VVD meer dan zat. Het is een samenleving geworden waarin de mentaliteit van velen in grote negatieve zin is veranderd. Vrijheid, vrijheid, vrijheid, dat is goed doorgedrongen hier. Onbeperkte vrijheid, regels, welke? Doe lekker waar je zin in hebt. Normen en waarden en respect zijn grotendeels verdwenen. Roep wat je wil roepen, ventileer grenzeloos je eigen mening. Een grote klus voor de volgende leider van Nederland. Zie respect, normen en waarden, verdraagzaamheid etc, nog maar eens terug te winnen. We hebben niet eens een leider, want Rutte heeft zelf gezegd, dat hij niet de baas is. Nee wie dan wel?! Elk individu zelf. Daar lijkt het in ieder geval wel op. “Ik maak zelf wel uit wat ik doe of wat ik zeg.” Geen commentaar dus. Dat het kabinet zich nu afvraagt waarom heel veel mensen niet luisteren, lijkt me duidelijk!
Leg een maatregel of verbod op, waarom zouden ze er nu wel naar luisteren. Verbod op vuurwerk, het is nog erger dan vorig jaar.je hoort het ook om je heen en ik ervaar het zelf: Er wordt dagelijks geknald en hier inmiddels al 3 maanden. Zeg er niet van, want je krijgt een grote bek en dan heb je nog geluk, want een mes in je lijf had het ook kunnen zijn. 13,14,15 jarigen, die een mes of zich anderszins bewapenen, zogenaamd als verdedigend middel.
Hou toch eens op met dat slappe gedoe in Nederland, als het kabinet meteen had besloten streng op te treden en gekozen had voor een algehele lockdown ipv van al maandenlang de ene na de andere achterlijke maatregel, die kant noch wal raakt en oproept tot verzet, want er verandert geen moer. We vallen van de ene in de andere Coronagolf, maar de economie moet bespaard blijven. Die staat op de 1e plaats en niet de gezondheid van mensen. Onze economie had door een algehele lockdown van enkele weken, er nu veel beter voor gestaan. Van een een enorme daling van Coronapatiënten zou er dan vrijwel zeker sprake zijn, gezien de landen, die voor een algehele lockdown gekozen hebben.De controle had optimaal moeten zijn door veel te testen. Het is een nieuw levensgevaarlijk virus wat onze wereld is ingeslopen en niemand wist er iets vanaf. Nu weten virologen, wetenschappers, artsen er iets meer van en komen vaccins eraan. Ik weet er sowieso niets vanaf, maar dat gedoe met weer een maatregel erbij en weer 1 eraf, is inmiddels zowat iedereen wel spuugzat. Het is onrechtvaardig, logisch dat de horeca inmiddels in opstand komt. Wel naar hotels kunnen en daar in de restaurants kunnen eten, attractieparken, die open mogen blijven en véél te véél bezoekers mogen ontvangen en dan de onrechtvaardige wet godsdienstvrijheid, die bij velen het bloed onder de nagels vandaan haalt,.
“Denk aan je medemens, heb je medemens lief”, behalve als ze doodziek kunnen worden of zelfs met velen komen te overlijden.
Zij bepalen zelf dat ze met zo’n 200 mensen in kerken en moskeeën blijven samenkomen, Zonder Mondkapjes, dicht bij elkaar en luid zingend! Dat moeten de overige burgers maar accepteren. Ga dan met zijn allen in een bubbel zitten en kom er voorlopig niet uit. Meerdere bubbels ook nog, want de religieuzen kunnen niet bij elkaar zitten, dat wordt oorlog. Menig atheïst zie ik als vredelievender, empathischer dan de mensen die koste wat het kost samen in grote groepen willen samenkomen, er zelfs op staan om samen te komen. Meerdere wetten kunnen in korte tijd gewijzigd worden, maar in deze tijd van grote onzekerheid, waar een gevaarlijk, besmettelijk virus huis houdt, wil men dat met godsdienstvrijheid niet doen. Ik vind het een schande. Zij mogen van mij geloven dat God of Allah of wie dan ook hen beschermt, maar het overgrote deel hier, hangt dit geloof niet aan en er zijn vele mensen bang ziek te worden of bang om te overlijden. Ik vind dat hier sprake is van egocentrisme. Ik heb zelf meegemaakt, dat ik er voor enkele gelovigen, waarmee het niet goed ging, steeds weer was om hen bij te staan en daar waar ik kon te helpen.
Toen ik zelf in de shit zat, kwam er niets van hen kant en merkte ik dat ze er wel waren voor mensen van hun eigen geloof. Héél bijzonder dat dat zo werkt. Volgens mij is dat niet de bedoeling van een geloof, maar ik kan er naast zitten.
Het kabinet meet met twee maten. Het is december en we zijn nog geen stap verder. We mogen blij zijn dat vaccins in zicht komen, al mag ik hopen dat het logistiek allemaal goed geregeld wordt. In Duitsland hebben ze dat al goed voor elkaar en daar zijn ze er zo ongeveer klaar voor om te starten. Ik hou mijn hart vast.
Rutte kan, indien het chaotisch verloopt, de verantwoordelijkheid wel weer bij de Jonge neerleggen, maar hij blijft de eindverantwoordelijke, mocht hij dat vergeten zijn.
Het zal wel fijn zijn bij Jort op Terschelling.
Op donderdag kijk ik iig nooit naar op 1. Verschrikkelijk, om te kotsen wat hij allemaal uitkraamt. Alles voor geld, de rest is niet belangrijk en waar je mee omgaat wordt je mee besmet, Mark. Dat is ook wel gebleken.
Wedden dat er volgend jaar of het jaar erop 1 groep voor lange tijd in lockdown moet. Zij kunnen dan namelijk helemaal nergens meer heen, als ze hun huur nog wel kunnen betalen.
De chronisch zieken en gehandicapten worden natuurlijk nog verder uitgekleed en zij weten nu al amper hoe ze hun hoofd boven water moeten houden!
In het kader van de verkiezingen laat de VVD weten , dat zij er ook voor de middeninkomens zullen zijn. Trap er niet in, zieltjes winnen, de praktijk zal anders uitwijzen. Chronisch zieken en gehandicapten zijn al jaren een blok aan het been van de VVD. Zij hebben niet gekozen voor hun handicap, ziekte of wat dan ook. Triestheid ten top. Zij worden tot het uiterste gedreven. Ik voorzie dat buiten de toename van jongeren ( wat ik ook heel goed begrijp), die de suïcidelijn bellen, ook de groep chronisch zieken en gehandicapten, die hiervan gebruik maken, verder zal toenemen.
Het lijkt er bijna op dat het enige wat chronisch zieken en gehandicapten gratis kunnen krijgen, de pil van drion is. Ik twijfelde of ik deze zin zou schrijven, maar ik kan het niet weglaten, want zo wordt er met deze groep mensen, ja het zijn ook mensen, omgegaan. Het wordt tijd dat die groep ook eens voor vol wordt aangezien en ook zo behandeld wordt. Zij hebben ook recht op kwaliteit van leven. Dat leven is al zwaar genoeg, al vind ik hen de sterkste mensen!!!
Kabinet denk ook aan deze groep!
Met het (C) DA en ( Christen) unie moet dat toch wel lukken!

Gast
Marietje
december 4, 2020 15:53
Antwoord op  Zuster Ursula

Zo hey, klaar???

Gast
Zuster Ursula
december 4, 2020 17:32
Antwoord op  Marietje

Eigenlijk nog lang niet 🤣

Gast
Hallo !! Wakker Worden !
december 3, 2020 17:59

Rutte is leuk. Die zegt toch niets.
En Dessing ……. gatverdamme !!!
Slaan we over.

Gast
Mark
december 3, 2020 16:31

Linda’s Zomerweek zal wel exit zijn, ik zie SBS 6 echt niet 5 dagen achtereen 2 uur lang Linda op prime time zetten. Bovendien is 2 uur ook te lang, 1,5 uur, zoals bij RTL 4 is lang genoeg. Ik denk dat Ome John er Linda’s Zomermaand van maakt en dan op 5 zondagen in augustus 2021.

Gast
Mick
december 3, 2020 17:04
Antwoord op  Mark

Linda’s Zomermaand en Linda’s Wintermaand.

Gast
Voorstel voor ome John
december 3, 2020 20:04
Antwoord op  Mark

Dan heeft SBS6 in de zomer van 2021 VI Oranje, Linda’s Zomermaand en We Want More. Te Land, ter Zee & In De Lucht zou ook wel leuk zijn voor op de zaterdagavond.

Gast
Mark
december 3, 2020 16:28

Wat zal Petertje jaloers zijn. Dit gaat natuurlijk zo richting de 1,4 miljoen! En die met Martien ook.

Gast
sam
december 3, 2020 16:12

Nou, wat zal hij een kritische vragen krijgen dan.

Gast
Willie
december 3, 2020 17:57
Antwoord op  sam

Ze hebben het over zijn gewezen moeder.

Gast
Lire Douglas
december 3, 2020 14:42

Ik krijg altijd het idee dat Mark om de vragen heen lult en nooit de waarheid spreekt.

Gast
Tycho Graagnat
december 3, 2020 17:38
Antwoord op  Lire Douglas

En nu je boodschap/scoop???

Is het wel het grootste understatement van het jaar, nee wacht, de afgelopen tien jaar.

Gast
Bart
december 3, 2020 13:28

Linda had niet verwacht dat Mark Rutte ja zou zeggen.

Tuurlijk zegt hij ja, een uitgelezen kans om zich nog even heb ruim een miljoen mensen in te likken. We over corona en politiek praten maar eigenlijk niets zeggen, een grapje over FVD en/of PVV en verder lekker koetjes en kalfjes praten zodat mensen thuis denken, ach wat is het toch eigenlijk een goeie en gewone man. Dit als verpakt met een winters Talpasausje, vragen door Linda met een grote stapel kaarten in haar hand voorgelezen, lachen terwijl er niets te lachen valt, een compliment aan Floortje en dit alles zonder ook maar een kritische vraag.

Ik zou wel ergens op een zender Sven’s Winterwonderland willen zien als programma met Sven Kockelman als presentator.

Gast
Ron
december 3, 2020 14:30
Antwoord op  Bart

We hoeven ons echt geen illusies te maken dat dit nu eens een pittig en kritisch gesprek gaat worden. Daar is het programma dan ook niet voor, dat moge duidelijk zijn. En daarom zit hij er ook, en guess what; volgend jaar verkiezingen. Dus het is weer zo doorzichtig als glas dit ‘optreden’ van hem bij Linda.

Gast
Marietje
december 4, 2020 15:54
Antwoord op  Bart

Daar zal het zeer zeker niet over gaan, neem dat van mij aan…

Gast
Jamie Mullens
december 3, 2020 13:11

Misschien

Gast
Bennie
december 3, 2020 12:12

Ik vind het toch een slecht signaal van Rutte. Ik begrijp dat het verkiezingstijd is, maar dit is de man die Nederland door een viruscrisis moet leiden. Het lijkt mij dat er dan geen tijd is voor gezellige praatjes met Linda de Mol op de bank. Waarom zie ik Rutte niet in een (live) programma waar hij prime time, bijvoorbeeld onder leiding van Jeroen Pauw, Nederlandse burgers antwoord geeft op vragen over de aanpak rond het virus?

Gast
Tycho Graagnat
december 3, 2020 12:29
Antwoord op  Bennie

Bennie, hij gaat nergens zitten waar hij kritische vragen kan verwachten.
Van de weel Marion Koopmans met tijs van de Brink, PCR test doet werk niet echt.
Zie twitter van de Brink.

Gast
Hallo ik wil die campingzender koopen waar moet ik
december 3, 2020 11:49

En komt hij met zijn lossen handjes ook dat neefje van haar om uit te leggen dat hij graag weerloze vrouwen slaat o ja dat mag niet van broer John en zijn 40 advocaten

Gast
Hallo ik wil die campingzender koopen waar moet ik
december 3, 2020 11:45

Beter dan bij die linkse trut margriet die moet het maar gaan zoeken bij die schelen van groen links

Gast
Tycho Graagnat
december 3, 2020 11:35

Mag ik tutoyeren??
Natuurlijk zeg maar gewoon Mark.
In maart zijn zoals u weet verkiezingen en dan moet ik heel populair doen.
Dat kom ik ook bij u, sorry bij jou doen.
‘Mark meer prive begrijp je Linda’
Na 17 maart laat ik iedereen weer vallen zoals te doen gebruikelijk.

Gast
robb
december 3, 2020 11:27

Mooie combi , hij was in de lente al bij pauw met een serieus interview , Linda laat hem van een andere kant zien daar is niks mis mee .

Gast
Ron
december 3, 2020 11:26

Bedankt voor de waarschuwing. Dan wacht ik nog even met kijken tot Matthijs en Martien te gast zijn.

Gast
Hans Worst
december 3, 2020 11:10

Gad ver.

Gast
Tycho Graagnat
december 3, 2020 11:02

Klopt wel Droomgast.
De man (gast) droomt al drie kabinetten lang.
Hij droomt zijn eigen ideale wereld ( Nederland) en licht iedereen pootje. Zijn droom leidde tot vele nachtmerries in nederlandse huishoudens.

Gast
Eindregie
december 3, 2020 10:48

Wat wel vreemd is dat de tv koningin Linda de Mol dit soort programma’s niet live doet. Elke aflevering van V.I. is wel live en een interview met de M.P. kan niet live? Waarom is dat ? Zij is toch een zelf benoemde vakvrouw ?

Gast
Fat chance
december 3, 2020 11:29
Antwoord op  Eindregie

Wanneer ze opneemt, is nooit vooraf bekend en sowieso nooit live in verband met angst voor ontvoering.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Fat chance
Gast
Rianne
december 3, 2020 10:43

Vreselijke vent, daar gaan we zeker niet naar kijken, ik krijg er braak neigingen van.

Gast
Wyatt
december 3, 2020 10:37

Gaap. Linda moe.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Wyatt
Gast
xandertje
december 3, 2020 10:22

Leuk! We mogen trots zijn op onze Minister President. En natuurlijk gaat niet alles goed, maar het zijn ook moeilijke tijden en er moeten moeilijke en lastige beslissingen worden gemaakt waarbij je je niet populair maakt. Laten we allemaal wat positiever zijn. Niet zeuren maar aan de slag! Fijne Kerstdagen allemaal en een mooi 2021!

Gast
Donald
december 3, 2020 10:13

Liefdesleven? Mark is verliefd op zichzelf en de macht. Wie het waagt hem tegen te spreken, die is nog niet jarig.
Ik maak jou en dat partijtje van je finaal kapot, was zijn dreigement. Een dreigement, van een premier, van een in naam democratisch land. Het is een staatsgevaarlijke idioot, een trekpop, landverrader, leugenaar en nuttige zetbaas van de Oranjes. Net als zijn opa Klaas Dilling. Als kots een fysiek persoon was dan was het Mark Rutte.

Gast
Jonnie
december 3, 2020 10:41
Antwoord op  Donald

Lucht het op?

Gast
Donald
december 3, 2020 11:33
Antwoord op  Jonnie

Nauwelijks.

Gast
Kijkwijzer
december 3, 2020 10:08

Nou dat wordt wat………De grootste golddigger van ons land en de grootste leugenaar van ons land en wie laten zich weer zand in de ogen strooien? Juist ja wij dus

Gast
Jonnie
december 3, 2020 10:42
Antwoord op  Kijkwijzer

Jij gelukkig niet!

Gast
links- of rechtsom
december 3, 2020 09:42

Ze kreeg geen verboden onderwerpen… “Nee oprecht niet”
Het woord oprecht staat algemeen bekend als meest gebruikte leugen-woord! Neem maar van mij aan dat er echt wel verboden onderwerpen zijn!

Gast
Sport 7 kijker
december 3, 2020 10:08
Antwoord op  links- of rechtsom

Complottie McComplotface is ook weer wakker hoor dames en heren

Gast
Tv Junkie XL
december 3, 2020 09:40

Waar gaan ze het over hebben? Eyeliner, kleding en afvallen?

Gast
Tycho Graagnat
december 3, 2020 09:36

Tien jaar valse beloften. Teflon Mark kwam tot nu toe met alles weg. Duizend euro voor iedere burger. Geen geld meer naar de Grieken ( nu ook Italie en Spanje) enz enz.
De marktwerking op alle vlakken deed zo ongeveer iedereen van zorg, tot schuldenindustrie de nek omdraaien.
Er kwamen meer dan 1 miljoen mensen onder de armoedegrens. De VVD verlaagt al jaren de bijstand een klein beetje en dat jaren lang. Een te laag sociaal minimum, gekonkel en gedraai bij een parlementaire mini-enquete als bij de kinderopvangtoeslag (Iedereen schuift door en wast zijn handen in onschuld).
We moeten nu eindelijk eens af van de vanzelfsprekendheid met het VVD in het kabinet Ze zullen in die laatste vier jaar alles willen afmaken wat in de steiger staat.
De toeslagen verdwijnen allemaal. De Arbeidsmarkt wordt compleet herzien en dus verslechterd voor de burger. De pensioenwetgeving wordt nu definitief , dus mager. Energie wordt duurder, de belasting er op stijgt enorm. De zorg wordt ( pakketten) verder uitgekleed in verband met onbetaalheid hiervan. Ik zou zomaar een uurtje kunnen doorgaan.
Mark zal vriendelijk zijjn, lachen ook. ‘Ja het was een lange nare periode’ en nog wat dooddoeners.
Zijn gevoelige snaar zal door de Mol worden geraakt door het overlijden van zijn moeder even aan te stippen. Dat scoort altijd goed. De Mol met schuin koppie van empathie en weer paar kijkers en stemmen erbij.
Trap er niet in mensen. VVD zou graag wederom in het huwelijksbootje treden met het CDA. Logisch.
Maar bedenk dat het na 10 jaar tijd is om Nederland, lees zijn burgers nog te redden van de ondergang. Alles werd in tien jaar afgebroken en met de grond gelijk gemaakt. En tenslotte werd de democratie bijna tot een dictatuur. Is dat de V van de Vrijheid van de VVD??

Gast
Sport 7 kijker
december 3, 2020 10:09
Antwoord op  Tycho Graagnat

Huilie huilie huilie

Gast
Jonnie
december 3, 2020 10:18
Antwoord op  Tycho Graagnat

Het is niet goed of het deugt niet, een goede analyse! Wat is je gedroomde alternatief?
Over links? met Groen Links? Dan wordt ons land een onleefbaar windmolenparadijs en wordt onze energie onbetaalbaar. Bij ons in de gemeente verhogen deze milieugekkies en hun vrienden de OZB met meer dan 17%! Met de SP? Die gaan met hun onrealistische plannen ook subiet de belastingen verhogen. Als je meer dan modaal verdient ben je de sigaar! Het gedachtengoed van de voormalige CPN blijft daar dominant (en dan die opgefokte Marijnissen!). Links zegt de wereld te willen verbeteren, maar wil alles verbieden wat het leven leuk maakt. Kijk eens naar de ellende ze in Amsterdam aanrichten.Naast deze one-issue-partijen (resp. klimaat en zorg) hebben we het zg. midden, PVDA, D66 en CDA. Die gaan voor de macht en waaien met alle winden mee. Dat heet ‘polderen’.
Over rechts? Met de PVV en soortgenoten wordt onze samenleving onleefbaar.

Goed dat de VVD het evenwicht tussen de flanken weet te bewaken. Dat maakt ons land tot het prettige land, dat het nog steeds is. Nederland is verre van perfect, maar ik zou nergens anders willen wonen. Jij wel?

Gast
Donald
december 3, 2020 11:46
Antwoord op  Jonnie

Wat schuift dat nou, VVD propaganda schrijven op internet?
Het is de VVD die dit land volpropt met windmolens en crimigranten, het is VVD minister Kwiebes met zijn vernietigende wanbeleid die overal een spoor van chaos en ellende achterlaat. In de gemeenten is het beleid van de VVD ook GL/SP-light, net als landelijk. Miljarden naar brussel, maar de zorg, defensie, middenstand, woning zoekenden en gewone burger laten verrekken.
Ga de duvel en je ouwe moer belazeren.

Gast
Tycho Graagnat
december 3, 2020 14:29
Antwoord op  Jonnie

De VVD spint juist garen als het in de keuken van een andere partij weer eens mis gaat op links en rechts. Ja en er zijn een aantal one issue partijen en de VVD wil een grote liberale partij zijn eigenlijk voor iedereen. Nederland denkt dan ook tijdens de verkiezigen vaak beste Jonnie het is de minst kwade partij onder de de kwaden, laten we dat maar doen. Niet slim dus.
Nu maakt de partij een hun move naar links, vreemd. Stemde deze partij in juni/juli van dit jaar nog tegen verhoging van het minimumloon, nu staat het te lezen in hun verkiezingsprogramma.
‘Warm rechts’ noemt ( de vertrekkende)Dijkhof het.
Dat de VVD in drie kabinetten de burger ( aan onderkant) vooral heel erg in de kou liet staan op alle gebied ook toen het geld tegen de plinten op klotste vergeten ze voor het gemak even.
Die mensen hadden toen en nu wederom het nakijken. Dat mag nooit meer gebeuren.
Zoveel mensen die nu een stukje maand over houden steeds weer terwijl de zakken van vele reeds vertrokken ( meestal na affaire) VVD regenten.
Verzekerd van een nieuwe baan, met dito goed inkomen te danken aan je oude VVD opstapje.
En de huidige coalitie wil weer samen regeren, zo las ik. Allicht. Ik verwacht geen problemen. Alhoewel. Ik las dat Gert Jan Segers opnieuw een harder punt wil maken rondom de euthanasiewetgeving.
Segers zou ik willen meegeven zich daar niet druk over te maken. Dat kan iedereen best zelf beslissen. Dat is een prive beslissing samen met eventuele familie. Beslist Segers mijn lijden/levenseinde??
Wat is dat voor flauwekul?

Gast
Harry:-D
december 3, 2020 09:33

Voor Linda, grootverdiener en dus

ongetwijfeld VVD-stemmer, is dit
een ordinair een-tweetje waarbij
het mes aan twee kanten snijdt:
Mark weet -op basis van zijn vele
mediatrainingen- exact hoe hij
het klootjesvolk moet bespelen.
(Deze ruimte krijgt hij dan ook
want bij dergelijke theekransjes
draait het enkel om de ‘lol’. Zo’n
gearrangeerd pr-momentje is
een mooi Linda-geschenk, zo
vlak voor de verkiezingen!…)
En als Linda dan ook nog even
rept van een ‘droomgast'(…)
pakt zij hier het naïeve deel der
natie -met beauter en suiker-
mee in en is de cirkel dus mooi
rond. Hoi! Hoi! Iedereen blij.
Ja, behalve de mensen die dit
aloude trucje doorzien; hen kan
het niks schelen want zij hebben
op dat tijdstip iets beters te doen…

Gast
mike
december 3, 2020 09:30

Die gaat overal zitten als het maar kritiekloos is want de verkiezingen zijn in maart. Kansloze vent is het.

Gast
Willie
december 3, 2020 09:19

Heeft hij Trump al gefeliciteerd met de aanstaande overwinning.

Gast
COkijkers
december 3, 2020 09:10

Ach ja, John de Mol zal Rutte wel iets beloofd hebben. Al jij naar Linda komt dan zorg ik er voor dat de VVD wint bij de volgende verkiezingen, ik heb zo mijn connecties bij de drugsbazen.

Gast
NPO kijker gaat voor kwaliteit
december 3, 2020 09:13
Antwoord op  COkijkers

Werk jij bij RTL gezien je opmerking en je naam!

Gast
Buitenhof
december 3, 2020 09:09

Mark komt ook regelmatig 1 uur (en volledig exclusief) langs in Buitenhof.

Dus over welke “Fat chance” hebben we het hier nu precies?

Gast
Patty Koot
december 3, 2020 09:16
Antwoord op  Buitenhof

🤣🤣🤣 ‘Fat chance’ is Engels op zijn Talpa’s.
Dus op erg hoog niveau.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Patty Koot
Gast
Frans.D
december 3, 2020 09:07

Nou dat wordt dan weer veel stroop in bek smeren van Rutte met zijn trofee van 1 miljoen mensen onder de armoede grens en miljoenen steken in terroristische organisaties met duizenden doden op hun geweten.

Gast
Patty Koot
december 3, 2020 09:11
Antwoord op  Frans.D

Wat het eventueel ook wordt, het wordt zeker een flop. Een dikke flop.
Net zo dik als het achterwerk van ouwe taart Linda.

Gast
links- of rechtsom
december 3, 2020 09:44
Antwoord op  Patty Koot

denk eerder dat het gekunsteld mooi moet overkomen, net zoals dat cosmetisch verpeste hoofd van Linda

Gast
Huismaker
december 3, 2020 09:06

LOL : Rutte (de Pinoccio van de Lage Landen) is een “droom gast”. Die man liegt alles wat los en vast zit aan elkaar. Maar goed; hij is omarmt door het mediakartel.

Trouwens; Fantastische uitzending van Jensen gisteren met allemaal feiten die door dat mediakartel angstvallig verborgen worden. En op Youtube gisteravond gaf Trump een uur lang bewijzen over de intense megafraude die er is geweest bij de verkiezingen. (Tip: Bekijk de uitzending op Youtube, nu het nog kan).Uiteraard hoor je op het mediakartel hier helemaal niets over. Zij zullen die Vos wel met een hele studio vol gaan hakken op Trump.
Straks kunnen ze niet mee zwijgen en worden de betaalde trollen hier op het internet ingezet voor “hun waarheid”.

Gast
Lisa
december 3, 2020 09:28
Antwoord op  Huismaker

Geef anders even een samenvatting. Of ben jij er zo 1 dat we zelf op onderzoek moeten gaan en jij niks gaat zeggen. Zo saai

Gast
Sport 7 kijker
december 3, 2020 10:10
Antwoord op  Huismaker

Jensen en feiten?! Hahahahahahahahahahahahahah

Gast
Willie
december 3, 2020 10:21
Antwoord op  Sport 7 kijker

Het is een feit van algemene bekendheid behalve in de media dat de democraten gigantische fraude hebben gepleegd.
Je moet toch eens verder kijken dan naar Sport.

Gast
Greet
december 3, 2020 09:03

Ze staan te dringen…..
Er komen verkiezingen aan.

Gast
Sonny Day
december 3, 2020 09:03

Top voor Linda!

Gefeliciteerd.

Gast
COkijkers
december 3, 2020 09:08
Antwoord op  Sonny Day

Jij werkt zeker bij Talpa

Gast
Sonny Day
december 3, 2020 09:12
Antwoord op  COkijkers

Wat een fabels!

Gast
Sonny Day
december 3, 2020 09:25
Antwoord op  COkijkers

Ik werk helemaal niet.
Mag niet werken, want ik ben geestelijk afgekeurd.

Gast
Sonny Day
december 3, 2020 10:03
Antwoord op  Sonny Day

Wie is er geestelijk afgekeurd?

Gast
Mark 2
december 3, 2020 09:02

Lijkt me erg interessant! Leuk een keer te horen over niet politieke onderwerpen.

Gast
oma
december 3, 2020 09:02

vraag 1: Hoe zit het met die auto’s
Mark: Dat gaat je geen snars an.dat is geheim

Gast
Fat chance
december 3, 2020 09:34
Antwoord op  oma

Vraag 2: heb je wel eens een wijf geneukt?
Antwoord Mark: Gordon en Jort zijn geen wijven.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Fat chance
Gast
Jacques
december 3, 2020 09:00

Vraag aan hem waarom hij Terroristen sponsort, Toeslagen affaire probeert af te dekken, hij nergens verantwoordelijkheid neemt corona als slecht gaat af schuift op een Hugo de Jong

Genoeg thema’s

Gast
Mark 2
december 3, 2020 09:04
Antwoord op  Jacques

Kolere, wat moet jij het erg hebben! Hoe kut dat Corona ook is. Nederland doet het goed, vergelijk maar eens met de meeste andere landen. Natuurlijk worden bepaalde mensen meer geraakt dan anderen, maar kolere, wat is er al een staatssteun gegeven. Geld dat allemaal voor handen was! Too gedaan!

Gast
Corry Jankbal
december 3, 2020 09:00

Politici kunnen, durven of willen niets zeggen. Het tegenovergestelde van een “droomgast”. Ze had beter Rob Heilbron kunnen uitnodigen. 1000 x leuker :-)

Gast
Pettie Fart
december 3, 2020 08:59

Linda kan totaal niet interviewen. Het zal dus vooral over liflafjes gaan. Zo niet interessant.
Het feit dat dat trollenkind van een Hazes met zijn mokkel weer mag komen janken over Bridget zegt ook weer genoeg over het niveau van de Mol.

Gast
Norvo
december 3, 2020 08:59

Dat er verkiezingen aankomen over een maand of drie had vast niets te maken met Marks besluit gezellig bij Linda te keuvelen over ditjes en datjes :-) Supertof!

Gast
Fox Mulder
december 3, 2020 08:59

Rutte, Powerd by Linda!

Koffie?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen