Jarige Beau van Erven Dorens niet blij met bezoek RTL Boulevard

Beau van Erven Dorens was er donderdagmiddag niet blij mee dat Maxim Hartman met een draaiende camera aan zijn deur stond voor een item in RTL Boulevard. Dat was ’s avonds te zien op RTL 4.

Beau van Erven Dorens © RTL

De RTL 4-presentator is vijftig jaar geworden en BN’ers die een mooie ronde leeftijd bereiken moeten er tegenwoordig rekening mee houden dat Aran Bade of Lex Uiting onaangekondigd voor de deur staat. In het geval van Beau van Erven Dorens werd Maxim Hartman op pad gestuurd. Nou, die kwam van een koude kermis thuis.

Zonnebril

Maxim Hartman dacht een hilarisch item te gaan draaien en ging op pad met champagne, kaviaar en een videoboodschap van Beau’s vroegere valse zuster Albert Verlinde. Helaas zat Beau er niet echt op te wachten; Maxim kreeg niet eens de kans om het berichtje van Albert af te spelen.

De deur werd opengedaan door Beau’s zoon Arie Jan. “Hij komt eraan. Hij is heel langzaam vandaag”, zei de knul tegen Maxim.

Vervolgens kwam Beau poolshoogte nemen bij de voordeur, maar toen hij Maxim zag staan liep hij direct weer terug. “Nee, maar jongens, Jezus, ik ben er helemaal niet klaar voor. Ik zit wel een bril op, ik kom eraan.”

Geen goed moment

Met zijn zonnebril op legde Beau uit dat het bezoek niet heel gelegen komt, omdat hij wat melancholisch zat te wezen. “Ja, dankjewel, dankjewel, maar je treft me niet op een goed moment moet ik zeggen. Je treft me precies op het moment dat ik daar in mijn zitkamer naar Nina Simone zit te luisteren, waar mijn vader ook altijd naar luisterde. Of luistert, hoop ik nog steeds.”

Beau vindt het op dit soort dagen lastig dat sommige mensen er niet meer zijn. “Het liefst wil je gewoon met je ouders ergens zitten en kerst vieren en vijftig worden: die hele leeftijd interesseert me geen reet, maar de manier waarop het allemaal gaat is natuurlijk allemaal niet echt heel fantastisch.”

Nee tegen Albert

Maxim bood Beau wat kaviaar aan en champagne. “Ja, maar niet nu. Je hebt allemaal dingen meegenomen. Neem jij maar een hapje van de kaviaar. Het is Boulevard, dus het zal wel niet echt zijn”, zei hij tegen zijn zoon.

De champagne weigerde Beau. “Die drink maar zelf op, lieverd. Ga jij het maar opdrinken en ik wil jullie onwijs bedanken voor jullie liefde.”

En aan de videoboodschap van Albert kwam Maxim niet eens toe. Weglopend zei Maxim in de camera: “Beau, we hadden eigenlijk nog een heel leuke verrassing voor je, dus misschien als je zit te kijken en je bent wat minder depressief, dan komt er nu een boodschap van je allerbeste tv-collega.”

Fragment

Het fragment:

51 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
critikast
december 27, 2020 09:41

Val ze maar lekker lastig hoor. Hadden ze maar geen BN-er moeten worden !

Gast
123
december 25, 2020 21:24

Mijn god, je hebt een leuke en gezellige avond gehad, met vermoedelijk wat drank. Niet lopen janken, maar gewoon ff een paar minuten dat interview ondergaan, en je leven kan weer doorgaan. 👍🙂

Laatst bewerkt 23 dagen geleden door 123
Gast
Roger
december 25, 2020 23:42
Antwoord op  123

Melancholie heeft altijd voorrang. Zeker bij sensatiebakjes van Boulevard. Heel goed Beau en Proficiat!

Gast
Mark
december 26, 2020 15:49
Antwoord op  123

Gewoon niemand storen in zijn prive.

Gast
T.van den Berg
december 25, 2020 15:00

Er is óók nog zoiets als privé!
Het is dus geen verassing maar pesten als je onaangekondigd op de stoep staat! Wist de afzender óók wel….
Beau handelt het nóg keurig af …
Ja het is Beau hè…….klasse verraad zich niet….
Gefeliciteerd Beau!

Gast
Norbert Tijhuis
december 25, 2020 18:30
Antwoord op  T.van den Berg

OK, maar waarom had-ie nou een zonnebril op? Drank? Een hengst van zijn vrouw gekregen? Het enige wat hij zegt is: “Nee, maar jongens, Jezus, ik ben er helemaal niet klaar voor. Ik zit wel een bril op, ik kom eraan.”

Gast
Ria
december 25, 2020 18:58
Antwoord op  Norbert Tijhuis

Dikke huilogen?

Gast
Gordon
december 25, 2020 19:35
Antwoord op  Ria

Goed lezen Ria, hij zat met muziek te mijmeren. En dacht aan mensen die er niet zijn, zoals zijn vader. Het is gewoon een walgelijk ventje die Maxim. Beau stond hem nog netjes te woord. Ik had gewoon de deur dichtgedaan.

Gast
Marja
december 25, 2020 21:49
Antwoord op  Norbert Tijhuis

Privé heet het. Waarom moet u dat nou weten? Get a life!

Gast
Silvana van Zwansteijn
december 25, 2020 15:00

Hartelijk gefeliciteerd Beau 🥂🍾

Gast
peacock and whitemen
december 25, 2020 13:53

Tja, een beetje hypocriet.
Hij heeft jarenlang boelefart gepresenteerd en dan een beetje lullig doen als er een goed bedoeld item over hem wordt gemaakt.

Gast
Gordon
december 25, 2020 19:36

Boelefart😂😂😂😂😂 boulevard

Gast
Marja
december 25, 2020 21:51

Hij ziet aan zijn vader te denken en moet ineens iets anders doen omdat hij een show presenteerde jaren geleden? Get a life!

Gast
Black Panther
december 25, 2020 13:33

Maxime, Arie B, Bridget, wat een niveau heeft dat boulevard in huis.

Gast
Dick Trauma
december 25, 2020 15:02
Antwoord op  Black Panther

Arie Boomsma is met afstand de meest aftandse gladde slijmbal die ik daar ooit heb gezien.

Waarom moet je die nou weer noemen op deze verder prima eerste kerstdag?

Gast
Staalharde Vleesrammer
december 25, 2020 12:54

De vraag is alleen bij mij: Waarom heeft beau ineens een breekijzer in zijn hand?

Gast
Joris driepinter
december 25, 2020 12:47

Gelijk heeft hij.Al dat gezeik aan de voordeur

Gast
Fons
december 25, 2020 12:00

Uitstekende reactie van Beau.
En dan sturen ze die idioot van Maxim Hartman langs…. kanslozer kan bijna niet.
Beau van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en blijf vooral lekker jezelf !!!

Gast
Ikke
december 25, 2020 11:41

Gefeliciteerd, geniet van deze week en langer. Gezegend Kerstfeest en Voorspoedig 2021!

Gast
senior
december 25, 2020 11:35

Alweer vlak voor kerst jarig? Hoe doetie dat?

Gast
Renate
december 25, 2020 11:26

Nu wil ik ook kaviaar en bubbles…

Gast
Herman Verlaet (42j) Boxtel.
december 25, 2020 15:03
Antwoord op  Renate

❤️ zin om in m’n jacuzzi te komen spelen?

Gast
Peanut
december 25, 2020 10:54

Beau is fantastisch en soms een beetje moeilijk. En respect dat hij dan niet gaat doen alsof omdat een redacteur bij Boulevard bedacht dat het leuk zou zijn om met een draaiende camera aan te bellen.

Gast
Peet
december 25, 2020 10:47

Snuiven met je kinderen erbij…. Beau moet ook een paar dagen inside!

Gast
gordon
december 25, 2020 19:38
Antwoord op  Peet

Lul ben jij Peet. Zielig figuur

Gast
Marja
december 25, 2020 21:53
Antwoord op  Peet

Goed om zijn kinderen te laten te zien dat hij een mens is.

Gast
Sjakie hoekvlag
december 25, 2020 10:01

Ja hallo,wel door heel nederland uitrustende daklozen onder hun kartonnen dekbed vandaan trekken maar dan pissig worden als de omroep van de futlozen je Champagne en Caviaar komt aanbieden..SCHANDE..die grote boodschap van bertje verlinde zou ik overigens ook resoluut hebben geweigerd.

Gast
Gordon
december 25, 2020 19:40
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Sjakie Sjakie, sommige daklozen zijn mede door hem weer op de rit. Je bent een kansloos mannetje. Zielenpoot.

Gast
JesustjA
december 25, 2020 19:58
Antwoord op  Gordon

Daklozen Lives Matter!! Ze lopen gewoon rustig lijm te snuiven en uit te rusten van een dagje geld troggelen, en dan komt monsieur Beau ze van hun hobby afhouden. Niet iedereen zit te wachten op dat gezanik Gordon. Dat zou jij helemaal moeten weten ouwe snuifdoos! Fijne Kerst

Gast
Sjakie hoekvlag
december 25, 2020 20:42
Antwoord op  Gordon

Hoe is het nu met je huidschilfers,heeft die LamaSpuug nog geholpen?

Gast
Marja
december 25, 2020 21:54
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Hij had iets anders aan zijn hoofd. Mag dat niet?

Gast
Mark
december 26, 2020 15:52
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Hij heeft eerst gevraagd aan de daklozen of ze gefilmd willen worden. Dat is dus wel even wat anders.

Gast
Maria
december 25, 2020 09:52

Gefeliciteerd Beau! Hoop dat het toch nog een leuke dag was ondanks deze vreemde tijd.
En bij deze ook de beste wensen voor 2021!

Gast
Koen
december 25, 2020 09:43

man man man, wat een kleuter met zijn zonnebril. Die bn’ers worden met de dag debieler. Doe gewoon normaal man, alsof we je nog nooit zonder make up gezien hebben of had je grote pupillen van het snuiven want waarom doe je anders zo gek. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Gast
Renate
december 25, 2020 11:25
Antwoord op  Koen

Zand in den kut, Koen?
Saaie zuurpruim.

Gast
Gordon
december 25, 2020 19:43
Antwoord op  Koen

Koen de loser. Lekker dom losgaan. En iemand beschuldigen van snuiven. Oetlul. Zit aardig onder de duim jij denk ik. Frusto.🤢

Gast
Koen
december 25, 2020 21:00
Antwoord op  Gordon

nee, zijn slap gelul verhaal geloven, man man man wat zijn jullie toch dom #koekkoek

Gast
Mark
december 26, 2020 15:53
Antwoord op  Koen

Misschien eerst het artikel even lezen, dan weet je waarom.

Gast
ome H
december 25, 2020 09:24

Die radio- en tv-programma’s moeten gewoon stoppen met die onaangekondigde bezoekjes bij iemand thuis.Is gewoon niet leuk.

Gast
Renate
december 25, 2020 09:10

Fantastisch leuke verrassing voor Beau.
“Het is Boulevard, dus het zal wel niet echt zijn” …. een meesterlijke opmerking.

Felicitaties Beau. Nog vele jaren 😘✨

Gast
Zalmneusje
december 25, 2020 09:09

Klasse van Beau dat hij gewooon eerlijk is en zichzelf, ipv voor de camera een olijk masker op te zetten. En bovendien nog gratis kaviaar en champagne afslaat!

Gast
Buddy Prinsen
december 25, 2020 11:24
Antwoord op  Zalmneusje

Kaviaar van €2,29 per potje en een fles bubbels met een plastic dop 🤣😆🤣
Het mag namelijk niks kosten..

Proficiat Beau 👍
Nog vele jaren geluk en wijsheid.

Gast
Marja
december 25, 2020 21:57
Antwoord op  Buddy Prinsen

Het gaat om het gebaar en niet de kosten. Ga lekker douchen

Gast
Eva Quirinius
december 25, 2020 08:54

Ik vind Beau in ’t filmpje helemaal Beau en helemaal leuk: lekkere kakker.
(Zo zou ie ook z’n talkshow moeten doen, ipv als een Humberto alles liefjes & saai aan elkaar beppen)

Gast
1e kerstdag
december 25, 2020 08:48

Niveau roddel Boulevard zakt steeds dieper weg.

Gast
Merthe
december 25, 2020 08:51
Antwoord op  1e kerstdag

Ik weet niet hoor, maar dit heeft niks met roddelen te maken! Ze bezoeken iemand die 50 jaar is geworden en voor wie dat toevallig even niet goed uitkomt. Kan gebeuren, maar voor jou weer een reden om over RTL te gaan zeuren?

Gast
1e kerstdag
december 25, 2020 08:55
Antwoord op  Merthe

Succes met zeuren over Talpa.

Gast
Vanessa Verkaar
december 25, 2020 09:12
Antwoord op  1e kerstdag

Talpa was weer zwaar onder de maat ja.
Echt jammer hoe zo’n potentieel sterke zender niet eens meer tot de middenmoot behoort. Kapitaalvernietiging.
Het zou zoveel beter kunnen.

Gast
Mijn goede voornemens voor 2021
december 25, 2020 09:40
Antwoord op  Vanessa Verkaar

Talpa is een bedrijf en geen zender!

Gast
Jopie
december 25, 2020 10:50

RTL ook maar ze zenden wel programma’s uit!!!!!!!

Gast
Vanessa V.
december 25, 2020 11:20

Je hebt gelijk.
En wat was het weer kut met Talpa.
Ongelofelijk.
Zwaar onder de maat.
Hoe krijgen ze het voor elkaar?

Ik snap er helemaal niks van, volgens mij doen ze het gewoon express.
#kanslozetalpatv

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen