Hugo de Jonge ook al zingend in All You Need Is Love: ‘Belachelijk’

Na zijn White Christmas-optreden in de talkshow van Beau, dook minister Hugo de Jonge donderdagavond ook al zingend op in de kerstspecial van All You Need Is Love. Dat was te zien op RTL 4.

Hugo de Jonge © RTL

Aan het eind van de kerstspecial van All You Need Is Love zat een muzikaal optreden van een heel bataljon aan BN’ers. Ze mochten ieder een regeltje zingen uit het liedje God Only Knows van The Beach Boys. Tussen artiesten als André Hazes jr., OG3NE, Alain Clark en Gerard Joling verscheen ook Hugo de Jonge (zie onderstaand).

Zingende Hugo

Het is de tweede keer in korte tijd dat we Hugo de Jonge zingend op televisie zien. Vorige week liet hij in de talkshow Beau al zijn vertolking van het kerstliedje White Christmas horen. Het leidde tot felle kritiek, omdat de zorgminister daarmee een RTL Nieuws-interview met zijn staatssecretaris Paul Blokhuis verstoorde. Dat moest stilgelegd worden.

Kennelijk voelt Hugo zich een heuse artiest in de dop, want voor All You Need begon hij alwéér de tenor uit te hangen. “God only knows what I’d be without you”, zong hij passievol, terwijl hij zijn vuist balde.

Belachelijk

Veel mensen vinden het heel fijn voor Hugo de Jonge dat hij een hobby heeft gevonden, maar denken dat hij dat beter thuis kan doen. Hugo is immers de minister van Volksgezondheid en we zitten in de grootste zorgcrisis van de moderne tijd. Dan heb je wel wat beters te doen dan van elk cameramomentje een soort X Factor-auditie maken, vinden zij.

Floris Poort, techredacteur van Bright, is erg kritisch. “Wat ben ik blij dat ik Home Alone kijk en niet All You Need Is Love waar Hugo de Jonge zijn kostbare tijd voor de zoveelste keer deze week inwisselt voor aandacht. Zijn pastoor moest hem eens toespreken, belachelijke vent”, bitcht hij.

Krankzinnig

NOS-commentator Arman Avsaroglu vindt het vrij krakzinnig. “Een zingende Hugo de Jonge in de All You Need is Love kerstspecial is toch wel een perfecte afsluiting van dit krankzinnige jaar”, twittert hij.

En BNR-ster Thomas van Groningen: “Hugo de Jonge en Femke Halsema die God Only Knows zingen in All You Need Is Love. Peak 2020.”

Een ander springt juist in de bres voor Hugo. “Hugo de Jonge werkt zich de touwtering. Maar half Nederland fakkelt hem af, omdat hij zijn medewerking verleent aan All You Need is Love”, zegt Lars.

Fragment

De beelden:

137 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Piepschuim
december 27, 2020 00:54

Ongewenst zanger.

Gast
Jackq
december 27, 2020 00:19

Wat een stakkers hier allemaal met jullie comentaar. Hugo doet zijn werk goed gaan jullie het maar doen. Goed gezongen hoor

Gast
Frieda
december 26, 2020 18:13

Wat een zeikers hier. Laat die man. Hij werkt 100 uur per week. Mag ie zingen ajb. Is het niet over z’n schoenen dan over het zingen altijd wat te zeuren. Bekrompen kleinzielige Nederlanders met hun ohh zoo belangrijke mening. (wat ze denken). Duhhh doe wat nuttigs voor de samenleving.
Weltrusten!

Gast
Javkq
december 27, 2020 00:20
Antwoord op  Frieda

Zo is het

Gast
Pieter
december 26, 2020 16:30

Hij doet ook alles om weer in de gunst van de kiezer te komen. Het is echter niet om aan te zien en horen dus hij doet zichzelf geen goed met die fratsen.

Gast
Iemand
december 26, 2020 14:24

Is Hugo als eerste gevaccineerd en zijn dit de bijwerkingen.

Gast
Kerstdiner.
december 26, 2020 11:17

O,… vreselijk zeg… wat ben ik blij dat ik er niet naar gekeken heb, dan was gelijk ons lekkere kerst eten er uit gekomen.

Gast
Essentiële
december 26, 2020 12:32
Antwoord op  Kerstdiner.

lekkere kerst eten? zeker stampot poep met mayo..

Gast
Marianne
december 25, 2020 20:25

Wat een azijnzeikers weer laat die man toch doen ik vindt het sympathiek ik zou zijn baan niet willen met al die betweters in Nederland die het allemaal zo goed weten hoe het moet ben benieuwd hoeveel van die mensen zich aan de regels houden denk niet een

Gast
Winter
december 26, 2020 09:49
Antwoord op  Marianne

Of ga weer terug naar de 3e klas lagere school. Naar de kindjes die zijn schoentjes zo leuk vinden.
Die man mag van dat cda als ministertje van Volksgezondheid spelen. Inmiddels noemen zij (dus partijgenoten van dat cda) hem AAP. Fraude met de cda-verkiezingen (De vrouw van Omtzigt kreeg een melding dat ze voor de Jonge had gestemd). Volgens De Jonge (en Van Dissel !!!!) is wetenschappelijk aangetoond (na jarenlange studie) dat mondkapjes totaal niet werken en zelfs schadelijk zijn). En nu ? Je krijgt een boete als je het niet draagt.
Logisch dat dat cda hem maar terug getrokken heeft. En geloof het maar, die man komt nooit meer terug.

Gast
Het corona sprookje
december 25, 2020 20:02

Dorpsgek

Gast
Coen
december 25, 2020 19:33

Kan die nar ook meteen blokfluit gaan spelen .
Kan hij gelijk die ratten het Binnenhof af fluiten .
Heus wel iemand die dat zielige zooitje de weg naar fabelen kan wijzen .
Wat een flut kabinet is toch !

Gast
Essentiële
december 26, 2020 12:33
Antwoord op  Coen

smerige RAT!

Gast
Hugo de Jonge
december 25, 2020 18:42

Ik kan toch moeilijk zingen, op naar een vervelend 2021.

Gast
Ron
december 25, 2020 18:30

Toontje lager zingen

Gast
Kerstdiner.
december 25, 2020 15:35

O wat ben ik blij dat wij niet gekeken hebben, dan was mijn hele avond verpest geweest.

Wij hebben Meilandjes gekeken, dat vonden we weer eens wat anders, altijd hetzelfde gaat ook vervelen.

Gast
After dinner
december 26, 2020 18:20
Antwoord op  Kerstdiner.

Ach gut. Arme ziel. Als je avond al wordt verpest door een liedje wat je zelf bepaalt om te luisteren…
Zijn er al die jouw vervelend vinden?

Gast
Leoknots
december 25, 2020 15:07

En deze mafkees moet ons door de cricis helpen… We zijn reddeloos verloren denk ik

Gast
Onze Held Geert
december 25, 2020 15:06

He, kijk aan, Hugo is menselijk.
Fijn hoor, alle stront nu en straks pakken terwijl Mark ons weer een rad voor de ogen draait.
Topper die Hugo met z’n schoentjes.

Gast
Klakkeloze volger
december 25, 2020 14:57

Viruswappies zijn klakkeloze volgers. Niemand gaat mij liken of disliken, want dit is een zeer neutrale uitspraak. Anders zet je jezelf voor schut, hoewel zich achter een schuilnaam verschuilen mensen tot “helden” maakt.

Gast
Snoepje
december 25, 2020 14:46

Misschien kunnen ze een duet zingen .

Gast
Jomanda
december 25, 2020 14:43

Femke Halsema is om te kotsen.

Gast
Corona fraude
december 25, 2020 14:18

Snuifduifie had weer gesnoven gisteren.

Gast
Stichting Korrelatie
december 25, 2020 13:36

Het houdt niet op,
niet vanzelf.

Gast
Babs
december 25, 2020 13:34

Laat hem toch. Wat is hier nu mis mee?

Gast
Rotterdammert
december 25, 2020 13:26

Je ken een hoop stront paars verve, maar ’t blijf een hoop stront.

Gast
Joris driepinter
december 25, 2020 13:15

Wat hij ook doet het is nooit goed.Nederlanders zijn per definitie ouwehoerige,ontevreden zeikerds Over alles en altijd.

Gast
Lariekoek
december 25, 2020 13:02

Hugo de Jonge heeft welgeteld 4 minuten gezongen; 1 maal bij Jair Verwerda. Die 4 minuten wordt hij geacht te besteden aan krachtdadiger beleid. Velen gaan aan het feit voorbij, dat wij de huidige situatie te danken hebben aan de miljoenen #ikdoenietmeermee Nederlanders.

Gast
G.ossip
december 25, 2020 13:18
Antwoord op  Lariekoek

De huidige situatie hebben wij te danken aan het lakse beleid van het kabinet,denk even goed na voor dat je wat zegt.

Gast
Denk na
december 25, 2020 16:41
Antwoord op  G.ossip

Lul niet. Stemmingmakerij.
Dat kabinet heeft toch geen carnaval zonder mondkapje gevierd. Of in de kerk gezeten. Of in de vakantie bij de BBQ corona verspreid.
En wat dacht je van de illegale feesten?

Denk goed na voordat je het kabinet de schuld geeft.
In elk land in Europa breekt langzaam de pleuris uit met die corona.
Ga jij zeggen dat het de schuld is van dit kabinet.
Hoeveel hersencellen heb je nog?
Drie?
Sukkel.

Oh, sorry.
Ik bedoel Domme Sukkel.

Gast
DENK de media NA
december 26, 2020 15:26
Antwoord op  Denk na

Jij hebt zelf niet eens nagedacht. Alle jouw onzin heb je van de media, die iedere keer een andere groep de schuld gaf.
Sukkel
Oh, sorry
Ik bedoel Domme Sukkel

Gast
Gevulde koek
december 26, 2020 15:21
Antwoord op  Lariekoek

Lariekoek=zelfkennis

Gast
Adhoc
december 25, 2020 12:41

Zaten al die criticasters op Hugo de Jonge zeker net op de wc toen Femke Halsema zong?

Gast
G.ossip
december 25, 2020 13:17
Antwoord op  Adhoc

Femke Halsema of Hugo de Jonge zijn beide kwaadaardig en dan is op het toilet gaan zitten als deze krankzinnige mensen een poging wagen om te gaan zingen de enige oplossing.

Gast
G.ossip
december 25, 2020 12:25

Heeft Hugo zich al aangemeld voor 1 van de vele talentenjachten? Deze zelfkriebelaar bezit ongekende kwaliteiten,wat zijn wij gezegend met zo een alleskunner.

Gast
robb
december 25, 2020 12:18

Ik begrijp dat hij ook eens wat anders wil maar dit vind ik toch ongepast in deze tijd ,vaccinatie is niet op orde ,heel Europa gaat vanaf maandag volop vaccineren hier pas op 18 januari in heel het land voor zorg personeel nu weer advies eerst de ouderen dus hij heeft nog veel te doen.

Gast
Veerle Zaranoff
december 25, 2020 16:50
Antwoord op  robb

Met spanning kijkt Europa uit naar het besluit maandag van het Europees Geneesmiddelenagentschap (EMA) over toelating van het vaccin van Pfizer. Bij een positief besluit zullen vanaf 27 december de eerste Europeanen worden ingeënt.
Op 27, 28 en 29 december beginnen de vaccinaties in de EU. Het is niet bekend om welke lidstaten het dan gaat.
De meeste andere Europese landen, zoals Nederland, hadden echter tot op heden gepland op januari.
In sommige landen gaat het vaccinatieprogramma eind december vooral op een symbolische manier van start.

Gast
Veerle Z.
december 25, 2020 16:59
Antwoord op  Veerle Zaranoff

Heel het artikel vind je hier in de link.
Bottomline is dat er nu, eerste kerstdag, een goedgekeurd vaccin is en de uitrol gaat beginnen. Eerst zorgpersoneel en dan de rest. Op 4 januari gast de campagne los..
Bijwerkingen en instructies, prikplekken, logistiek, allemaal bijzaken die nu op de rails gezet worden. Jongens, over tien dagen is het zover!!

En let op
Vaccineren hoeft niet, het is niet verplicht.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/het-vaccin-is-in-aantocht-wat-staat-er-te-gebeuren~b48de238/

Gast
Sander
december 25, 2020 12:00

Wat een zure reacties van zure mensen. Moet dan echt álles somber en depressief zijn?

Gast
Coby
december 25, 2020 12:03
Antwoord op  Sander

Hoe zou jij reageren als je een dierbare bent verloren aan deze ziekte?
Ben jij zo ongevoelig of is het slechts een pose?

Gast
Tom
december 25, 2020 12:29
Antwoord op  Coby

Met zijn optreden geeft hij een teken van hoop. Alsof jij 24 uur per dag met je werk bezig bent. Bovendien doet hij het niet alleen!

Gast
1e kerstdag
december 25, 2020 12:33
Antwoord op  Tom

Bericht uit Bunschoten, de meest besmette gemeente van Nederland
Ook CDA de Jonge

Gast
Jan
december 25, 2020 15:04
Antwoord op  Tom

Een teken van hoop? Hij spoelt de hoop door de plee.

Gast
Sander
december 25, 2020 15:13
Antwoord op  Coby

Dat is niet Hugo de Jonge persoonlijk aan te rekenen hoor. Misschien je frustratie botvieren op Chjna?!

Gast
Controle neuroot
december 25, 2020 15:02
Antwoord op  Sander

Ja dat MOET. Als Rutte zegt dat het MOET dan MOET het. Heb jij het dan nog niet begrepen?

Gast
Coby
december 25, 2020 11:45

Geen enkel vertrouwen meer in deze man. Respectloos t.a.v. de slachtoffers van de corona crisis.
In plaats van daadkrachtig beleid uit te stippelen en uit te voeren, gaat hij zich als een wannabe zanger uitsloven. De man is mediageil en gebruikt zijn positie om in het centrum van de belangstelling te staan. Walgelijk.

Gast
Rob
december 25, 2020 11:34

Een kraaiende Femke Halsema was het absolute dieptepunt van de avond.

Gast
Dick Wijfje
december 25, 2020 11:29

Hoe dom kan je zijn om je zo belachelijk te maken!

Arme CDA leden.

Gast
G.ossip
december 25, 2020 11:25

Ik heb best medelijden met Hugo,hij maakt zich onsterfelijk belachelijk en dat vergt dan wel weer wat moed,een zingende minister terwijl veel mensen (horeca) bijvoorbeeld ten onder gaan staat hij daar gewoon vooral zijn narcisme te voeden, misselijke vent.

Gast
Fred
december 25, 2020 11:43
Antwoord op  G.ossip

Kon hij de andere dingen ook maar zo goed!

Gast
G.ossip
december 25, 2020 11:50
Antwoord op  Fred

Bijvoorbeeld als je weet in Maart dat alleen een vaccin uitkomst biedt, en dan in November vragen of de GGD het allemaal wel aan kan om te prikken,vooruit denken is niet zijn grootste pluspunt.

Gast
Misutoria
december 25, 2020 11:14

Mocht Hugo lid zijn van de vrijmetselarij (waar ik vanuit ga), dan zullen die andere leden zich toch helemaal rot gieren om wat Hugo doet..

Gast
Kevin puskop
december 25, 2020 11:47
Antwoord op  Misutoria

Waar slaat dit nou weer op man….. Iemand van het CDA zal niet snel lid worden van die, in hun ogen, satanische groepering.

En zo boeiend vind ik de vrijmetselaarij nou ook weer niet; zelf paar keer geweest als introducee en ik kan je wel vertellen dat het allemaal niet zo spannend is als al die complotdenkers doen vermoeden; was het maar zo dan was er tenminste nog wat actie!

Vond het niet heel anders als bv een new-age yogameditatie club; iets minder zweverig/slaperig misschien.

Gast
Kennis is Macht
december 26, 2020 15:32
Antwoord op  Kevin puskop

Dan weet jij niet hoe ongelooflijk veel katholieken lid zijn van de vrijmetselarij ook in de kringen rond de paus.
De lagere vrijmetselaarsrangen denken dat zij weten, maar zij weten niets. Die lui zijn inderdaad helemaal niet boeiend en daarmee ben jij dus prima om de tuin geleid.

Gast
Meindert Kramp
december 25, 2020 15:09
Antwoord op  Misutoria

Vrijmetselaars zijn satanisten. Dat weet alleen de vrijmetselaarstop. Rutte is van de Superloge Ur Pan-Europa.
Alle toppolitici zitten in superloges. Zij leiden ons doelbewust naar een totalitaire wereldregering die meer macht krijgt dan Djengiz Khan, Hitler, Stalin of Mao.

Gast
Robin Martens Lover
december 25, 2020 11:05

HUGO VERDIENT EEN LINTJE

Gast
G.ossip
december 25, 2020 11:25
Antwoord op  Robin Martens Lover

Om zijn nek.

Gast
Corona-hoax
december 26, 2020 00:02
Antwoord op  Robin Martens Lover

Nog een lijntje? Zo te zien heeft hij al genoeg gehad.

Gast
Bars
december 25, 2020 10:47

Deed ie goed.

Gast
Barb Dwyer
december 25, 2020 10:33

Hugo moet de oudere NU gaan inenten en niet een brief sturen ergens in januari wanneer wel, omdat hij het nu te druk heeft met radio en tv optredens.

Gast
Merthe
december 25, 2020 11:20
Antwoord op  Barb Dwyer

OudereN!

Gast
Dick Wijfje
december 25, 2020 11:27
Antwoord op  Merthe

Mieren n e u k e r

Gast
Tuinkabouter Geronimo
december 25, 2020 12:05
Antwoord op  Barb Dwyer

Ik heb daar een slecht gevoel bij. Iets met proefkonijnen.

Gast
Tuinkabouter Geronimo
december 25, 2020 10:27

Wie heeft deze engerd gezegd dat hij kan zingen? Waar is Henkjan Smits als je hem het hardste nodig hebt? Ik vind het sowieso belachelijk dat een minister die verantwoordelijk is voor zoiets bewezen ineffectiefs als een lockdown, misschien een klein beetje fatsoen zou mogen betrachten. Maar een snuiffie op is het misschien wel heel lastig om dat soort inschattingen te maken.

Gast
Peter
december 25, 2020 11:48

Precies.
Het is Hugo zn idee geweest hoor.
Die dacht. Lockdown, Hmmm, laten we dat eens doen.

Er voor het gemak aan voorbijgaande dat Spanje Portugal en Frankrijk een veel strengere lockdown hebben.
Engeland is nu helemaal dicht en op slot.

Alles is Hugo z’n schuld.
Ja joh…

Gast
Tuinkabouter Geronimo
december 25, 2020 12:14
Antwoord op  Peter

Als Hugo een capabel bestuurder was geweest dan had hij niet de kudde gevolgd met dat rampzalige beleid. Iets met een citaatje van Einstein: Waanzin is steeds hetzelfde proberen en andere uitkomst verwachten. Een capabel bestuurder zoekt ook goede adviseurs uit. Bokito laat zijn oren alleen maar hangen naar het OMT waar belangenverstrengeling eerder regel dan uitzondering is. Andere ministeries als EZ, Financiën en BiZa hebben geen enkele poot aan de grond in deze crisis. Overigens ook de reden dat hij door de andere CDA-ministers intens gehaat wordt en aan de kant geschoven is, naast dat deze snuifduif een electorale ramp is voor die partij. Het is uiteraard niet alleen deze gek zijn schuld, hoofdschuldige blijft de paath aan het hoofd van de regering. Eens zal de schuld terugbetaald moeten worden. Waarschijnlijk door ons. In mijn glazen bol zie ik hardvochtige bezuinigingen in de zorg, onderwijs, noem maar op nadat een nieuwe visieloze regering gevormd is. En weet je wat nu het wrange is: in naam zouden we de mensen met een zwakkere gezondheid moeten beschermen met deze economische zelfmoordkoers, maar stel jezelf deze vraag: doen we dat ook echt? Tip: vraag mensen in de ouderenzorg hoe het echt werkt.

Gast
Klaas Vaak
december 26, 2020 15:50

Waarom worden de mensen in de zorg niet beschermd? Omdat het geld kost en het weggegooid geld is, want de testen zijn nep en de mondkapjes ook. Dat gaan Hugo, Mark en Jaap natuurlijk nooit verklappen, maar zij geloven het wel. Het beleid is er het bewijs van. Alleen op die manier kun je het hardnekkig niet nemen van maatregelen verklaren. Er is steeds door mensen van buiten de regering hulp aangeboden en die is steeds geweigerd. Denk aan iemand die met mondkapjes kwam en iemand die een schip met bedden en personeel aanbood en ook nota bene een overweging uit de jaren 50 van het RIVM over aerosolen, waar Maurice de Hond de aandacht weer op vestigt. Men doet er niets mee. Helemaal niets, want het hele beleid is op onzin gebaseerd. Het gaat er alleen maar om de Nederlanders aan het lijntje te houden, totdat iedereen gevaccinneerd kan worden.
Nog meer bewijs dat de zogenaamde leiders er zelf niet in geloven: de koning tijdens de fotosessie in zijn tuin, de koning op vakantie in Griekenland, Grapperhaus op diens bruiloft, ministers die geen mondkapjes dragen als Hugo voor de camera staat te croonen. Die lui weten allemaal dat er wat anders aan de hand is, maar dat zij het niet mogen verraden.
En al die verschrikkelijke cijfers en reportages dan over vreselijke zieke mensen??
Zulke reportages hadden in 2018 ook gemaakt kunnen worden.
Klaas Vaak kan het nog zo vaak zeggen, maar als de angst er door de media is ingeramd, dan zijn die zielen zo goed als verloren voor de waarheid. Dat is iets psychologisch.

Gast
Kuis
december 25, 2020 10:24

Dit is simpelweg wanhopig proberen stemmen te winnen.
Na de verkiezingen zien we hem niet meer zo terug.
Of hij nou wint of niet.

Gast
Jopie
december 25, 2020 10:53
Antwoord op  Kuis

Je huiswerk beter doen, hij komt niet in de kamer omdat hij niet op de lijst staat!!
Met lijst bedoel ik verkiezingslijst voordat je daar weer over begint!!!

Gast
Tuinkabouter Geronimo
december 25, 2020 17:51
Antwoord op  Jopie

Maar misschien wel in de regering. Een commissariaat bij AstraZeneca is overigens waarschijnlijker.

Gast
Tom
december 25, 2020 10:21

En heel Nederland valt weer over hen heen! Net als toen hij een foto plaatste toen zijn haar geknipt werd. Alsof Hugo geen privé leven heeft. Moeten al die mensen die daar over zeiken zelf dan niet 24 uur per dag werken? Gun (zeker) deze man nou ook eens z’n verzetje!

Gast
Barb Dwyer
december 25, 2020 10:28
Antwoord op  Tom

Privé natuurlijk, maar val andere er niet mee lastig met een ander doel!

Gast
Tom
december 25, 2020 10:48
Antwoord op  Barb Dwyer

Heftig hè? Wat een last zul jij moeten dragen. Heel veel sterkte! Je zou dit trouwens ook heel positief op kunnen vatten maar nee, dan houden we onze bek dus gaan we maar lekker zeiken. Veel succes in 2021, op deze manier wordt jouw leven met de dag slechter!

Gast
1e kerstdag
december 25, 2020 12:39
Antwoord op  Tom

Bericht uit Bunschoten, de meest besmette gemeente van Nederland

Ook CDA De Jonge.

Gast
Merthe
december 25, 2020 11:20
Antwoord op  Barb Dwyer

AndereN! Leer Nederlands!

Gast
Dick Wijfje
december 25, 2020 11:27
Antwoord op  Merthe

Mieren n e u k e r

Gast
Juf Tillie
december 25, 2020 11:50
Antwoord op  Barb Dwyer

Basisschoolkind.
Ff opletten op je meervoud.

Gast
1e kerstdag
december 25, 2020 12:35
Antwoord op  Juf Tillie

Nog een Mieren n e u k e r.

Fijne dag b e n t e of …..

Gast
Jan
december 26, 2020 15:53
Antwoord op  Tom

Alsof die man geen privé leven heeft, zo gedraagt die man zich. Hugo vindt het allemaal geweldig. U hoeft echt geen medeleven met hem te hebben.

Gast
Manvan74weethet
december 25, 2020 10:20

Tokkie minister

Gast
Jopie
december 25, 2020 10:54
Antwoord op  Manvan74weethet

IDIOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
man pan
december 25, 2020 10:05

Gaan we op eerste kerstdag al op de zeiktoer MC? Was maar een zinnetje in de liedje, daarnaast waren een aantal andere BN’ers die niet al te best meezongen.

Gast
Corry Jankbal
december 25, 2020 10:02

Optreden tegen de massale verspreiding van het chinese virus in kerken en moskeeën? Nee, Hugo de Jonge had belangrijkere dingen te doen. Het CDA is echt totaal ongeschikt om het land te leiden. Zwaar geesteszieke partij.

Gast
Jopie
december 25, 2020 10:54
Antwoord op  Corry Jankbal

Je gekozen naam zegt genoeg over jou!!

Gast
Klaar Koomen
december 25, 2020 11:00
Antwoord op  Corry Jankbal

Hugo de Jonge mag toch wel gewoon zingen…..ouwe azijnfles….

Gast
Antonio Bach
december 25, 2020 11:55
Antwoord op  Corry Jankbal

CDA is (bewezen) beter voor Nederland en de Nederlanders.
Met JP Balkenende hadden we de minste immigranten, meer huizen, betere gezondheidszorg en minder plofkrakers.

Ik denk CDA, CU/SGP en JA21, misschien met VVD samen in een polderconstructie.
Grenzen dicht en het land opbouwen.

Gast
Ria
december 25, 2020 10:02

Wij vinden het geweldig dat Hugo de Jonge dit heeft gedaan. Mensen zeuren overal over. Ga er maar voor staan, de zorgen om een heel land. Je doet het nooit goed. Als al die negatieve mensen nu eens gaan omdenken. En de goede bedoelingen gaan zien, krijgen we een andere wereld

Gast
#zucht
december 26, 2020 11:12
Antwoord op  Ria

Ja als dat eens kon…maar mensen zijn beetje boel dom geworden. Iets in de trant van ik weet alles beter maar praat alleen maar poep

Gast
Corry Jankbal
december 25, 2020 10:00

De vaccinaties goed en snel regelen, daar heeft Hugo-de-gekke-CDA-clown geen tijd voor. Dat er al duizenden mensen zijn gestorven beseft hij blijkbaar niet. Hoe wereldvreemd en gestoord is die idioot?

Gast
Uuuh
december 25, 2020 09:59

Aardige man. Een keertje, uitgelokt door een middelmatige interviewer, een zinnetje zingen, okay, maar hier komt Hugo – superstar – de Jonge weer zingend voorbij…

Ik vind het ongepast. Gezien de ruim tienduizend Nederlandse coronadoden (al dan niet door zijn beslissingen, zie bijvoorbeeld het sluiten van de verpleeghuizen) en de komende financiële crisis, moet juist deze man (zoals Rutte zou zeggen) “gewoon zijn bek houden”!

Gast
Klaar Koomen
december 25, 2020 11:09
Antwoord op  Uuuh

Hugo de Jonge mag toch wel gewoon zingen….
En met al die besmettingen, daar is hij niet de schuld van, maar de aso’s die net van een illegaal feestje thuiskomen, of mensen die uit het besmette Engeland komen om hier even voor kerst anderen te besmetten….
Het zijn wel de corona-uitlokkers die de IC-bedden bezet houden waardoor reguliere patiënten geen enkele kans meer krijgen om aan hun ziekte geholpen te worden…
En verder hoeft van mij een jonge corona-aso geval geen voorrang te krijgen op een reguliere patiënt…
Dus Hugo de Jonge is niet de schuld van de corona, maar de jongeren en de vakantie-gangers uit besmette gebieden die nog gauw voor de kerst naar Nederland terug willen..

Gast
Elizabeth
december 25, 2020 11:46
Antwoord op  Klaar Koomen

Dus als ik het goed begrijp..is iedereen die met corona in het ziekenhuis ligt,of ic,een corona uitlokker..

Gast
Mark
december 25, 2020 09:59

De anti-christ Hugo die iedereen met zijn vaccin schade gaat toebrengen. Een wolf in schaapskleren.

https://youtu.be/EEijE9W1P3c

Gast
Sjakie hoekvlag
december 25, 2020 09:49

All you need is a Mondkapje

Gast
Maria
december 25, 2020 09:48

Dit is moderne propaganda, voor de minister en het ideaal van de multietnische samenleving. Het zal wel geen toeval zijn. RTL is een Duitse onderneming en de Duitsers hebben er eerder gezorgd dat er minder Nederlanders zijn.

Gast
Sjakie hoekvlag
december 25, 2020 09:53
Antwoord op  Maria

RTL is ooit opgezet als propagandakanaal van de europeesche unie…en dat doen ze nog steeds,tegenwoordig wel iets minder subtiel als vroeger

Gast
Groen Rechts
december 25, 2020 09:45

Femke Halsema was het echte absolute dieptepunt van de avond, dan toch nog liever Hugo de Jonge.

Gast
Jannes van Loon
december 25, 2020 09:45

Laten wij nou niet allemaal liggen zeiken best leuk van deze minister hij laat zijn andere kant zien dit past wel bij hem .

Gast
Henk
december 25, 2020 10:01
Antwoord op  Jannes van Loon

Je hebt geen idee wie deze man is en wat zijn hobby’s zijn. Het is een wolf in schaapskleren.

https://youtu.be/EEijE9W1P3c

Gast
Scheitochuitwappie
december 26, 2020 04:31
Antwoord op  Henk

De man heeft geen zin in de zoveelhonderdste treiterzeikvraag. Mag best een keer.

Gast
Koen
december 25, 2020 09:45

kan ik me al laten vaccineren…oh nee wacht, eerste nog ff vakantie vieren en een liedje zingen en dan misschien na het reces ergens half januari. @faalkabinet

Gast
Jopie
december 25, 2020 10:56
Antwoord op  Koen

Beste stuurlui staan al wal moet je aan je muur hangen!!

Gast
Koen
december 25, 2020 12:22
Antwoord op  Jopie

uhm in buitenland zijn al miljoenen mensen gevaccineerd, wij moeten nog ff de ict op orde brengen, wtf heb je de afgelopen maanden gedaan KUT, de beste stuurlui staan hier zeker NIET aan het roer.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen