‘Altijd witte kerst voor Patty Brard: SBS 6-diva snuift erop los’

De gracieuze SBS 6-diva Patty Brard (65) wordt in RoddelPraat, de populairste online showbizzrubriek, beschuldigd van cocaïnegebruik en een onalledaags seksleven. Dat is te zien op YouTube.

Patty Brard © Shownieuws

RoddelPraat heeft een vaste rubriek waarin Patty Brard door de mangel wordt gehaald door presentatoren Jan Roos en Dennis Schouten: ‘Patty, Patty, Patty’. Je kunt je afvragen of dat wel gepast is bij zo’n elegante tv-vedette op leeftijd, maar de heren hebben daar maling aan. Met een witte poedersuikersnor beschuldigt Jan haar nu van cocaïnegebruik.

‘Snuift erop los’

Kerstgedachte of niet: Jan Roos is bikkelhard voor Patty. “Bij Patty is het altijd een witte kerst. Daarom vroeg ik of dit haar huis op Ibiza was, want daar sneeuwt het vaker dan in Tirol, kan ik je vertellen. Nee, maar die snuift erop los, jongen. Dat wist je toch wel?”

Er is volgens Jan genoeg te vertellen over Patty en haar vermeende cocaïnegebruik. “Ik heb een heel leuk verhaal over haar, wat ik nooit mocht vertellen, maar dat doe ik nu toch. Zij was op Ibiza en daar snuifde ze zich helemaal rondom.”

Geen bewijs

Dennis vindt dat je dit soort dingen niet zomaar kunt roepen zonder bewijs. “Nee, daar is geen bewijs voor”, merkt hij op.

Jan stellig: “Ja, maar dat heb ik dus uit een eerste-hand-bron.”

Dennis: “Wie is dat?”

Jan: “Ja, dat ga ik natuurlijk niet vertellen.”

‘Antoine als butler’

Jan stelt vervolgens dat Patty Brard en haar man Antoine van de Vijver een onalledaags seksleven hebben, of in elk geval hebben gehad “Op Ibiza woonde ze op een gegeven moment samen met een vrouw en die Antoine was een soort butler van die twee. Zij lagen dan boven te snuiven en te scharen en Antoine kwam dan ontbijt op bed brengen. Serieus.”

Dennis: “En Antoine bleef op een gegeven moment plakken?”

Jan: “Nee, dat was wel haar vriend, maar het was een soort huisman, terwijl zij dus de hele dag lag te zuipen, te beffen en te snuiven.”

Biseksueel

Patty is dus biseksueel, meent Jan. Dennis: “Ah ja, hoe weet jij dat zij ook op vrouwen valt? Dat is nooit…”

Jan: “Nou, dat heb ik dus uit eerste hand.”

Dennis: “Dat zij ook met vrouwen af en toe?”

Jan: “Zeker, dat mag toch? Hartstikke leuk, ik veroordeel dat niet en dat snuiven moet ze ook zelf weten, maar dat het vaak bij Patty Brard sneeuwt, dat klopt.”

RoddelPraat

De heftige beelden zijn te zien in RoddelPraat (vanaf 16:30):

86 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Zalmneusje
december 27, 2020 07:15

”Ze snuifde zich helemaal rondom’. Juist ja. En een vent met dit (taal)niveau had de landelijke politiek in gewild. Ga je diep schamen Jan Roos en lees eens een goed boek om je nog enigszins te verheffen.

Gast
teuntje
december 26, 2020 15:41

Die fossiel is over de datum weg ermee ze lult poep

Gast
Jaap Aap
december 26, 2020 11:39

Haha of het nou waar is of niet, een smeuïg verhaal is het wel. Patty lult ook de meest grote onzin over iedereen, dus dan mag dit ook wel een keer over dat nare narcistische mens.

Gast
Rob
december 26, 2020 11:34

Lekker interessant mensen al die oude meuk ophalen, doe wat met jullie leven.

Gast
Zucht 2
december 26, 2020 10:29

Afvoeren

Gast
Dennis
december 25, 2020 21:24

Al eet ze er 20 hamburgers op een dag… kan mij het schelen wat ze daar doet…

Waar je je wel niet om druk kan maken.

Gast
Veter P de Ries
december 25, 2020 21:04

Jan 🌹 is een talentloze 🤡

Gast
Patrick Lemmen
december 25, 2020 18:59

Plastic Brard

Gast
Ttt
december 25, 2020 18:21

Dat verhaal zal wel zwaar overdreven zijn, maar dat de halve TV-wereld aan het witte poeder zit geloof ik wel.

Gast
Sas
december 25, 2020 15:59

Vraag me af waar iedereen zich weer mee bemoeit, laat die vrouw lekker genieten, dat gelul ook altijd. Jaloers gezeik gewoon. Pat wat mij betreft: neem het er maar lekker van, je hebt het verdient!!! 👍 😘

Gast
Enkele Reis Pleitistan
december 25, 2020 16:34
Antwoord op  Sas

Ook wakker?
Van mij mag ze alle pillen en ook het poeder.
Het zou nog mooier zijn als ze voor eeuwig oprodt naar Ibiza.

Ze zal niet gemist worden. Ik hoop dat haar dat geruststeld.

Gast
Joop
december 25, 2020 22:10

Oprodt? Geruststeld? Enkele reis analfabetica?

Gast
Christiaan
december 26, 2020 16:12
Antwoord op  Joop

Wadt goet gesien

Gast
Dr Plastic
december 25, 2020 15:09

Ik heb het stuk niet gelezen.
Ik haakte al af bij “knappe diva”
😂

Gast
Peter Maatwerk
december 25, 2020 14:41

Het is haar van harte gegund!

Gast
Kant
december 25, 2020 14:06

1.Heeft Patty drugs gebruikt? Vink ja. Algemeen bekend
2. Heeft Patty al eerder geschaard? Vink ja. Zie programma over haar exen.
3.Valt zij op zachte eien? Vink ja. Zie ook Rene Muthert.
4. Klopt het? Kan zomaar.

Gast
Marjan van Stapel
december 25, 2020 14:34
Antwoord op  Kant

☑️ PLAUSIBEL

(Jan Roos heeft gelijk)

Gast
dhr.Kanoly Uiterwaal
december 25, 2020 13:37

Wat is dit voor nu voor oud nieuws?
Zonde van de ruimte in media courant.

Gast
Corry Jankbal
december 25, 2020 13:29

Als Patty nooit had gesnoven had ze nu een afbetaald vrijstaand huis op Ibiza gehad. Wat een muts. Dat ze een beffert is, tja, na haar drol avonturen met Ron B kijk ik nergens meer van op

Gast
Cokedealer
december 25, 2020 13:27

Jullie kennen het gezegde toch wel? Waar coke is is vuur en is die verlepte Brard in de buur(t)

Gast
Hans
december 25, 2020 13:10

Een aanklacht voor beschadiging van haar imago zou wel op zijn plaats zijn.

Gast
Ronald van Heemskerk
december 25, 2020 18:54
Antwoord op  Hans

Welk imago?
Het imago van een borderline freakshow raakt ze in elk geval nooit meer kwijt.

Dat ze getrouwd is met haar eunuch verklaart meteen een hoop, welke gezonde kerel zou met haar het bed willen delen?

En dat ze pot is kon haast niet missen, ze is lelijk vervelend en irritant tegelijk net als Margriet en Claudia en al die andere lelijke vervelende irritante potten. De aardige niet vervelende potten tellen dus niet mee in dit rijtje.

Gast
Jos
december 26, 2020 00:13

Het zijn gewoon mensen, gewoon vrouwen, dat u niet gewoon in uw hoofd bent kunt u ook niet helpen maar daar hebben wij wel last van hoor met dat achterlijke gezwets van je

Gast
Keta Minek
december 25, 2020 12:32

Weet je wat pas nieuws zou zijn? Als je iemand in Hillywood zou vinden die géén coke snuift.

Gast
René
december 25, 2020 13:09
Antwoord op  Keta Minek

Het coke gebruik in Hilversum en media in het algemeen wordt rijkelijk overschat. Mensen hebben werkelijk geen idee hoe burgerlijk het daar aan toe gaat.

Laatst bewerkt 28 dagen geleden door René
Gast
Keta Minek
december 25, 2020 23:24
Antwoord op  René

Haha ja hoor dat weet ik heel goed en cokegebruik is tegenwoordig bijna net zo burgerlijk als braaf elke week je Hello Fresh box bestellen, beetje yoga doen, flexitarisch eten en braaf je karton scheiden. Alleen praat niemand erover voor 22:00 ’s avonds tot de volgende ochtend. Daarna is het alleen “oef, ik geloof dat ik gister toch iets teveel wijntjes op heb meid”.

Gast
Paul Lamote
december 25, 2020 12:21

Ik heb het wel gehad met journalisten die met smeuïge verhalen komen en niet kunnen zeggen waar die op gebaseerd zijn omdat ze hun bronnen willen beschermen. Dat laatste om zich in te dekken tegen een proces vanwege smaad.

Gast
Roddelpraat
december 25, 2020 13:23
Antwoord op  Paul Lamote

Toch is het in sommige gevallen wel erg aannemelijk. Neem nou die Gordon. Altijd vol in de aanval dat hij geen coke gebruikte, mensen live op tv voor schut zetten als ze het benoemde en nu zitten we al een tijdje in de zielige verhaallijn dat hij aan het afkicken is van coke. Jan had in dat geval dus gewoon gelijk.

Gast
Marjan van Stapel
december 25, 2020 14:35
Antwoord op  Roddelpraat

☑️ PLAUSIBEL

Gast
Peter Maatwerk
december 25, 2020 14:42
Antwoord op  Roddelpraat

Wie is Gordon????

Gast
Criticaster
december 26, 2020 00:20
Antwoord op  Paul Lamote

De figuren die dit als “ nieuws” naar buiten brengen zijn geen journalisten, maar willen wel erg graag zo gezien worden, maar (Roos, Santegoed etc ) ze zijn gewoon parasieten

Gast
Idioot
december 25, 2020 12:11

deze twee leven van stukjes zoals deze. Sneue jochies

Gast
Ome Cor
december 25, 2020 12:01

Er komt een dag dat ‘kindje Roos’ vragen gaat stellen aan papa zoals “Papa, wat doe jij eigenlijk op het werk”?
Tja, leg dat maar eens uit dan.

Gast
Ikke
december 25, 2020 11:46

Behoorlijke beschuldigingen als je het niet zeker weet ook al is het uit eerste hand en hoe weet je dat dan??? Hou maar op met dergelijke gemene praat!!!😝😠

Gast
Bertje
december 25, 2020 13:57
Antwoord op  Ikke

Dat zijn toch geen beschuldigingen?

Iets dat feitelijk juist is mag gewoon gezegd worden.

Ik weet niet wat jij een beschuldiging vind.

Gast
Marjan van Straten
december 25, 2020 14:36
Antwoord op  Ikke

☑️ PLAUSIBEL

Gast
teuntje
december 25, 2020 11:40

Altijd al een smerig wijf geweest en nu de heilige Maria uithangen junken blijven junken daarom verdedigt ze haar vriendinnetje Gordon ook

Gast
Chatida
december 25, 2020 20:27
Antwoord op  teuntje

he he eindelijk ook iemand,die die smerige brard door heeft,en nu ohhh zo schijnheilig loopt te doen,wat een misselijke wijf,en gruwelijk gemaakte snol

Gast
Quirine Koolmees
december 25, 2020 11:40

Hoezo dat die rapper Apeldoorn zoveel spreektijd krijgt in de blog van Jan Roos en die jongen uit Tukkersland?
Is er ineens ook weer een nieuw schandaal dat Johnnie iets heeft met veel te jonge meisjes of was dat oud nieuws in een nieuw jasje?

Gast
Pierre de Pizzaman
december 25, 2020 14:06
Antwoord op  Quirine Koolmees

Ik kan me niet voorstellen dat hij met meisjes die jonger zijn dan twaalf de vuns uithangt bij de Mini-Playback-Show maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Gast
bergenjemaar
december 25, 2020 11:29

Roos weet van pure wanhoop niet meer welke pulp hij nu weer eens zal verkopen, hij lult, liegt, verzint alles aan elkaar. Volgens hem uit betrouwbare bron, maar wie wil nu in hemelsnaam juiste deze charlatan voorzien van informatie, exact, mislukte oproerkraaiers. Er is een oplossing, negeer in het vervolg alles van deze, eh, man?

Gast
Coen
december 25, 2020 11:20

Hey Bars kijk ook en ben zeker geen drol.
Jan is een topper , en type s als jij veeg een me reet af .
Rot toch op , stuk schimmel

Gast
Ron Brandsteder
december 25, 2020 11:14

Met Patty in huis is de seks nooit saai.

Wel een tikkeltje bijzonder.

Gast
Tineke van 't Zwaantje
december 25, 2020 11:06

Hola, daar is Jan weer met een paar baanbrekende nieuwtjes.
Hert van de Lidl met de Kerst dat hoeft niet duur te zijn was zelfs dik in de aanbieding met 30% korting.
En een opblaasbaar gewei boven je deur dat hoort er ook wel bij met een bosje mistletoe erin.
Hoor ik nou dat die rapper Dani Apeldoorn zegt dat er ook pedosensuele neigingen in die spruit van de mol zitten?
Dat zal toch wel weer een gerucht met onderbouwing zijn mag ik hopen want anders kan die rapper Dani Apeldoorn een carrière bij Talpa ook wel vergeten..
Kerst truien is ook al een slechte traditie.
Kansloos verhaal weer. Eerst bewijzen zien jongens!

Laatst bewerkt 29 dagen geleden door Tineke van 't Zwaantje
Gast
Pretty Kut
december 25, 2020 10:58

Ja is dit nieuws? Dit was toch al bekend en daarnaast heeft ze dit zelf ook toegegeven dat ze zo heeft geleefd.

Gast
Bars
december 25, 2020 10:57

Jan de Roos gaat nog wel eens een zware sigaar roken . Gelukkig voor hem kijken er alleen maar drollen naar.

Gast
Gerda
december 25, 2020 10:55

Stel dat het al waar zou zijn, hoezo moet Roos dat delen? Hij is zelf een gore vent, maar dat wil hij niet lezen of horen. Ik hoop dat Patty hem voor de rechter daagt. Wat een vieze kerel

Gast
boris
december 25, 2020 12:03
Antwoord op  Gerda

en waarom nou weer moet zij hem voor de rechter dagen waarop slaat dat nou weer?

Ze is een cokesnuivende pot met een cuckold als huishoudster. Voor die Antoine zal er ook wel een extraatje inzitten van tijd tot tijd.
Misschien dat ze voor hem een toyboy langs laat komen op zaterdag? Gun die mensen hun pleziertje en oordeel niet. En ga al helemaal niet dreigen met de rechter.

Gast
Tom
december 25, 2020 10:51

Wtf is een onalledaags sexleven? Als je sex op jouw manier beleeft en er alles uithaalt wat er inzit, samen met mensen die dat ook doen, ben je dan ineens te min voor saaie muizen die 3 minuten per week sex hebben? Wat is Nederland toch een triest land geworden.

Gast
Wyatt
december 25, 2020 16:36
Antwoord op  Tom

Alsof Jan Roos zo’n spannend sexleven heeft. Die is zo lelijk daar schop je zelfs je hond van af. Die heeft vast alleen sex met zichzelf.

Gast
Gerda van Tongelenburg
december 25, 2020 10:49

Hert met Kerst dat heeft Dani weer goed geregeld en zo hoort het ook.
En een gewei boven je deur dat hoort ook met een bosje mistletoe erin.
Hoor ik nou dat die rapper Dani Apeldoorn zegt dat er ook pedosensuele neigingen in die spruit van de mol zitten?
Dat zal toch wel weer een gerucht met onderbouwing zijn mag ik hopen want anders kan die rapper Dani Apeldoorn een carrière bij Talpa ook wel vergeten..

Gast
Albert Verhinderd
december 25, 2020 10:47

Oud nieuws

Gast
Wyatt
december 25, 2020 10:38

Ook al snuift ze moet ze toch lekker zelf weten. Die Jan Roos ziet eruit alsof z’n moeder aan het snuiven was terwijl ze in verwachting van hem was.

Gast
Anaal_digitaal
december 25, 2020 10:34

Patty is al een tijdje aan de lijn

Gast
tja
december 25, 2020 10:17

Wat is dit voor een rare man.,

Gast
Gerda van Tongelenburg
december 25, 2020 10:27
Antwoord op  tja

Jan Roos is een Topper op TV.

Gast
Jopie
december 25, 2020 10:36

Jn Roos is een grote roddelaar, uit de eerste hand ja zijn eigen hand!!!!!

Gast
Help
december 25, 2020 10:06

Vooral “de schaar” was hilarisch. Scharen en snuiven.
Ik zou zeggen: “Dames, geniet er maar lekker van”.

Gast
Koen
december 25, 2020 09:47

het smerigste was nog dat Roos zijn neus over die complete stol haalt en hem dan aansnijdt en dat die Dennis gewoon een stuk opvreet, bah

Gast
Xantippe
december 25, 2020 10:01
Antwoord op  Koen

Als die het met z’n lul had gedaan dan was het voor jou niet zo een probleem koen

Gast
Koen
december 25, 2020 10:51
Antwoord op  Xantippe

dat kan jij weten Xantippe, je was lekker bezig gisteren met mijn vriend, hij kan nu nog niet zitten

Gast
Karbonade
december 25, 2020 09:45

Antoine is zo gay als wat.

Gast
Charlie
december 25, 2020 10:06
Antwoord op  Karbonade

Ruige Ridder Antoine.
En steeds de poep opruimen van de meesteres.
Dat is een vies baantje ..

Gast
Varken
december 25, 2020 10:59
Antwoord op  Karbonade

Karbonade is zo goor als wat.

Gast
Mereltje de Beste
december 25, 2020 13:59
Antwoord op  Varken

🤣 vegetarisch varken.
Lachen met jouw

Gast
Boris
december 25, 2020 09:44

Dit soort types die gewoon zonder enige onderbouwing of feitenkennis de meest bizarre dingen mogen zeggen over anderen. Het ergste: een bepaald deel van de mensen op het internet juicht kritiekloos achter dit soort opjutters van de samenleving. Lekker dom en onbeschoft met elkaar doen: waarom ook niet?

Gast
Renate
december 25, 2020 10:04
Antwoord op  Boris

Jan Roos heeft toch een punt.
Die zijden sok Antoine heeft een verstandshuwelijk met Brard.
Gratis coke, gratis Ibiza, gratis wonen.
Enigste is dat hij haar huisslaafje moet zijn.

Leven met Brard lijkt me een hel hij zal dus best flink aan de middelen xitten.
Verklaart ook gelijk haar gedrag.

Gast
Fotografisch Bewijs
december 25, 2020 10:10
Antwoord op  Boris

Jan Roos heeft zeer goede bronnen.
Als je straks de foto’s ziet dan zul je het begrijpen.

Gast
Jopie
december 25, 2020 10:39
Antwoord op  Fotografisch Bewijs

Geloof je toch zelf niet goede bronnen,
hij wil in de belangstelling blijven staan
dan maar ten kosten van andere.
Jan Roos in een woord samen gevat grootste
idioot die er bestaat!!!!!!!

Gast
Paul Lamote
december 25, 2020 12:25
Antwoord op  Fotografisch Bewijs

Die bewijzen schermt hij altijd mee maar hij laat ze nooit zien.

Hij gedraagt zich net als Donald Trump die ook iedereen overal beschuldigt en nooit met bewijs komt.

Laatst bewerkt 28 dagen geleden door Paul Lamote
Gast
Zucht
december 25, 2020 13:28
Antwoord op  Boris

Nu en de NOS maken zich er ook constant schuldig aan. Dat van de NOS wordt netjes bijgehouden door die kale van ON. Waarschijnlijk juich jij kritiekloos mee met deze media? Pot verwijt de ketel..

Gast
Fred,
december 25, 2020 09:39

Wat zijn dat een heftige beelden.
Tjonge jonge
Het meest schokkende aan dit verhaal vind ik die foto van Brard bij de titel.

Waarom is dat nou nodig?

Gast
Jake
december 25, 2020 09:37

Begrijp niet wat Jan de Roos hiermee wil bewerkstelligen?

Gast
Boris
december 25, 2020 09:47
Antwoord op  Jake

Zijn reviews van chips scoren niet meer goed genoeg, dus moet hij maar doen wat hij het beste en als enige kan: mensen beledigen.

Gast
Koen
december 25, 2020 09:47
Antwoord op  Jake

views, humor, geld verdienen, werken voor zijn geld

Gast
Actries van Houten
december 25, 2020 09:36

Wanneer stoppen jullie eens met het doorplaatsen van de naargeestige rommel van die vreselijke Jan Roos?

Gast
JAN ROOS altijd 1
december 25, 2020 09:43
Antwoord op  Actries van Houten

Jan Rood heeft wel vaak gelijk.
Wat dat aangaat Is Jan Roos een echte aanwinst.

Gast
Steven
december 25, 2020 09:45
Antwoord op  JAN ROOS altijd 1

Wanneer dan?

Gast
Jake
december 25, 2020 09:47
Antwoord op  JAN ROOS altijd 1

Het is gewoon een viespeuk! Durf te wedden dat hij zelf een pervers mannetje is, bah.

Gast
Mijn naam is haas ik weet van niets
december 25, 2020 09:32

Dat noem ik nou oud nieuws .heel de wereld weet dat geen snuif dan leeft zij niet. Het zelfde als Wendy alias snuifje

Gast
Zomaar
december 25, 2020 09:24

Door je te verschuilen achter journalistieke bronbescherming, kun je werkelijk van alles beweren.

Gast
Dixie Kubus
december 25, 2020 09:41
Antwoord op  Zomaar

Roos heeft goede bronnen.
Altijd al gehad ook.

Gast
Jopie
december 25, 2020 10:46
Antwoord op  Dixie Kubus

En jij gelooft dat?????

Gast
1e kerstdag
december 25, 2020 09:21

Roos roddelt nog harder dan Boulevard!

Gast
Willem
december 25, 2020 09:40
Antwoord op  1e kerstdag

Roos heeft altijd gelijk gehad tot nu toe.

Gast
Dorothe
december 25, 2020 14:44
Antwoord op  Willem

Laat de mensen toch met rust hebben jullie niet genoeg aan die corona

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen