Farid Azarkan over de zeik in talkshow Op1: ‘Dit is echt unfair!’

Het eerste tv-optreden van Farid Azarkan zónder ruzie laat nog steeds op zich wachten. De leider van de politieke partij DENK was gisteren helemaal over de zeik in de talkshow Op1.

Farid Azarkan en Hugo Logtenberg © Op1

Farid Azarkan werd in de talkshow geconfronteerd met zijn aanhoudende hypocrisie, maar daar was hij niet van gediend. Zowel Hugo Logtenberg als Sophie Hilbrand wekten irritatie op bij de DENK-leider, die zelf al jaren irritatie opwekt bij televisiekijkend Nederland.

Joodse naam

Medio november, tijdens het debat naar aanleiding van de onthoofde leraar in Frankrijk, besloot Farid om het VVD-Kamerlid Dilan Yeşilgöz-Zegerius consequent ‘mevrouw Zegerius’ te noemen, in plaats van hoe zij gebruikelijk genoemd wordt: ‘mevrouw Yeşilgöz’.

Op de vraag wat daar achter zit, zei Dilan zelf: “Om zijn achterban te laten zien dat ik getrouwd ben met een Jood (klopt. Zegerius is dan ook een joodse naam, daarom zegt ie steeds Dilan Zegerius) en een ‘nepturk’ ben. In zijn wereld zijn dat beledigingen. 🤷🏼‍♀️ In de normale wereld ben ik een Nederlandse volksvertegenwoordiger.”

Hugo spreekt Farid aan

Presentator Hugo Logtenberg sprak Farid Azarkan daarop aan. “U schrijft te streven naar een respectvollere samenleving ‘vanuit vertrouwen en verbinding’. Wij moesten meteen denken aan een debat dat u onlangs had met een VVD-Kamerlid, Dilan Yeşilgöz, en daar sprak u haar voortdurend en consequent aan met de Joodse achternaam van haar echtgenoot.”

Na het instarten van de beelden, vroeg hij aan de politicus: “Is dit wat u bedoelt met verbinding?”

Farid: “Ik zal u eerlijk zeggen: ik zag wat er die middag gebeurde. De suggestie die u nu doet, werp ik echt verre van mij.”

Hugo: “Nou, er is maar één iemand die een suggestie doet en dat bent u.”

Unfair

Farid: “Nee, nee. De suggestie die mevrouw Dilan doet, namelijk op tv suggereren dat ik überhaupt wist dat haar achternaam Joods was: dat was niet zo. Ik heb meneer Dijkhoff gebeld en gezegd: ‘Klaas, ik vind dit echt unfair.’ Het maakt me echt geen zak uit met wie je het bed deelt en met wie je bent. We hebben collega’s die heten Carla Dik-Faber en soms zeggen we mevrouw Dik en soms mevrouw Faber.”

Hugo: “U bent van de inclusie. Waarom noemt u…”

Farid: “In zo’n debat zoek je elkaar op het scherpst op. Wat u niet laat zien is hoe ik in dit hele debat als enige rustig bleef.”

Hugo: “Als u dat complimentje wil hebben, dan krijgt u dat van me, dat vind ik geen probleem. Het punt is…”

Farid: “Nee, u moet wel een compleet beeld geven. Deze suggestie die hier gedaan wordt, werp ik verre van mij. Ik vind het unfair, ik vind het echt unfair.”

‘Verwerpelijk!’

Sophie Hilbrand vervolgens: “Laten we er vanuit gaan dat u inderdaad niet wist dat het een Joodse achternaam was. Dan is het wel zo dat zij vervolgens door bepaalde mensen uit uw achterban bedreigingen krijgt over het feit dat zij met een Joods iemand is.”

Farid: “Maar wie wist dat dan?”

Sophie: “U noemt haar ook wel een nep-Turk.”

Farid: “Dat heeft u mij nog nooit horen zeggen, een nep-Turk. Ik vind dat echt een verwerpelijk woord.”

Sophie: “Nee, wacht even. Ik ga even niet in op de dingen die u ontkent. U zegt dat u het nooit heeft gezegd, maar het feit dat zij vervolgens bedreigingen krijgen over het feit dat zij Joods is, betekent dat er in een deel van uw achterban antisemitisme is. Neemt u dat serieus?”

Farid: “Natuurlijk neem ik dat serieus, mevrouw Hilbrand. Ik krijg door deze suggestie dat ik weet dat Zegerius een Joodse achternaam is ook weer bedreigingen. Die suggestie is volkomen verkeerd.”

Armoedig

Maar waarom zei hij dan consequent Zegerius in plaats van Yeşilgöz, zoals Dilan gebruikelijk genoemd wordt? “Omdat het voor mij makkelijker uit te spreken is. Zo simpel is het.”

“Dat is wel een beetje een armoedig argument”, merkte Hugo op, die daarna werd onderbroken door Farid. Dan streng: “Nee, soms moet u anderen ook even proberen uit te laten praten! Dat vind ik ook moeilijk soms, hoor.”

“Maar het is een beetje alsof ik u de hele avond Arie noem”, besloot Hugo. Daar was Arie het niet mee eens.

DENK-collega Tunahan Kuzu twitterde na afloop boos: “Ik begrijp dat Hugo Logtenberg vanavond een poging heeft gewaagd om de Sonja Barend Award te winnen. Maar met deze hijgerigheid en vijandigheid is dat gedoemd om voor altijd faliekant te mislukken.”

Op1 wist een publiek van 945.000 kijkers te vermaken.

Een fragment zónder ruzie:

163 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Nora
december 3, 2020 01:41

Discussie gaat volgens mij over Denk…en hun belachelijke verloning toch?? Of vergis ik mij? Ik zelf ben Marokkaanse. Denk vertegenwoordigt mij niet. Jammer dat dit weer over een volk gaat, die niets met Denk heeft. De meesten in die partij zijn van Turkse afkomst, die de koerden onderdrukken. Met zijn zogenaamde discriminatie beleid. Hij die zijn Turkse 2e kamer collega kleinerd . Hij wist donders goed dat ze getrouwd is met een Joodse .Lees hier vele reacties van Nederlanders die totaal de verkeerde kant op gaan in deze discussie. Jammer en kwetsend. Maar. Alegtonen Nederlanders!! Kom op! Wees kritisch. En verdiep je, je in de agenda van Denk. Ga er niet alleen voor om dat het een partij is waar alleen alegtoonse Nederlanders in zitten . In hun eigen pertij, was er nog niet zo lang geleden het haantjes gedrag wie daar de baas is. Net als Wilder,en FvD zijn zij angst en haat aan het zaaien. Waarom? Gewoon voor jou stem. Voor een zetel. Hoe meer stemmen hoe meer kans op een plek in de 2e kamer. Hun cereere is daarna voor de rest van hun leven bezegeld. Ze kunnen daarna voor multinationale bedrijf aan de slag. Kijk hier al..zie alleen maar mensen die elkaar van alles wensen. Precies wat deze partijen op uit zijn.

De groeten doe er mee wat je wil.

Gast
Juzef Bahrari
december 2, 2020 23:07

Is het dan racisme of fascisme dat ons telkens weer overvalt? Ik neem u mee in mijn redenatie.
Het is geen racisme want hier is geen sprake van één ras of überhaupt een ras, de islam wordt van noord tot zuid en van oost tot west beleden door allerlei volkeren van diverse pluimage.

Even focussen op de omvolkers van onze vrije westerse beschaving die ongevraagd aan onze democratische poort komen kloppen en zich hier vestigen met Bed-Bad-Brood formules, de gratis en voor niks…..Air B&B van overheidswege aangeboden….. zogezegd.
Gesteld dat dit de mensen zijn waartegen de weerstand het meest gericht is en gesteld dat deze mensen omverwerping van ons bestel in de zin hebben dan ja.
Die mohammedanen zijn in deze zin fascisten dat zij daadwerkelijk het vrije denken willen beknotten.
Veel slechte nederlanders faciliteren dit … paard van Troje.. model.
En die bonte geitenneuker Erdogan is inmiddels al tientallen jaren zijn extreme vorm van autoritair nationalisme aan het uitdragen en is op alle fronten antidemocratisch, anticommunistisch, antiliberaal, antiparlementair en anti-intellectueel. Hij wil alleenheerser worden.
Dus racisme is toch echt de verkeerde noemer.
Het zijn fascisten.
Dit allemaal zei mijn nichtje van 6 vandaag. Ik weet niet of ze groot gelijk heeft of dingen erg scherp ziet.
Mvrgr.
Juzef Bahrari

Gast
Nora
december 3, 2020 07:46
Antwoord op  Juzef Bahrari

Mooie knip en plak werk

Gast
Romeo Hoost
december 2, 2020 19:16

Ik vind het ook unfair van die 2 collega’s van “Op1”. Farikan zegt tijdens het gesprek duidelijk dat hij was uitgenodigd om over zijn verkiezingsprogramma te praten. En daarover werd er helemaal niet gesproken. Goedkoop vind ik dit van “Op1”. Reltv kan iedereen maken. Maar niet op zo’n goedkope manier! DENK.is niet mijn favoriete partij. Maar wat “Op1” met Farid plaats je DENK in de slachtoffer positie! JAMMERRT

Gast
Veerle Zaranoff
december 2, 2020 18:51

Is het dan racisme of fascisme dat ons telkens weer overvalt? Ik heb het uitgezocht.
Het is geen racisme want hier is geen sprake van één ras of überhaupt een ras, de islam wordt van noord tot zuid en van oost tot west beleden door allerlei volkeren van diverse pluimage.

Even focussen op de omvolkers van onze vrije westerse beschaving die ongevraagd aan de poort komen kloppen en zich hier vestigen met Bed-Bad-Brood formules, de Air B&B van overheidswege aangeboden zogezegd.
Gesteld dat dit de mensen zijn waartegen de weerstand het meest gericht is en gesteld dat deze mensen omverwerping van ons bestel in de zin hebben dan ja.
Die mohammedanen zijn in die zin fascisten dat zij daadwerkelijk het vrije denken willen beknotten.

En die bonte geitenneuker Erdogan is inmiddels al tientallen jaren zijn extreme vorm van autoritair nationalisme aan het uitdragen en is op alle fronten antidemocratisch, anticommunistisch, antiliberaal, antiparlementair en anti-intellectueel. Hij wil alleenheerser worden.

Dus racisme is toch echt de verkeerde noemer.
Het zijn fascisten.

Blij dat dit ook weer opgehelderd is.😘

Mvrgr.
Veerle Zaranoff

Gast
Frank Terlouw
december 2, 2020 22:44
Antwoord op  Veerle Zaranoff

Goed verhaal.

Misschien wil jij een keer bij Margriet langs om met Dhr. Azarkan in discussie te gaan?

Gast
Nora
december 3, 2020 07:46
Antwoord op  Veerle Zaranoff

Mooie knip en plak werk

Gast
Willem
december 2, 2020 17:09

Het wordt weer eens tijd voor een nieuwe reconquista

Gast
Donald Dumped
december 2, 2020 16:42

In Duitsland zijn Jehova’s verboden.
Aangemerkt als sekte. Zouden we hier ook moeten doen. Al die geloofsgemeenschappen als gevaarlijke sekte moeten aanmerken.
Dan zijn partijen als Denk en SGP gelijk verdwenen, want geen achterban meer…

Gast
fikkie
december 2, 2020 11:33

DENK is een gevaar voor Nederland. Elke partij dat aan een leibandje hangt van Erdogan, is sowieso verdacht.

Gast
Donald Dumped
december 2, 2020 16:01
Antwoord op  fikkie

Elke partij met een insteek mbt tot een boek en denkbeeldig figuur is gevaarlijk. Geeft alleen maar beperkingen,onvrijheden en intolerantie in een maatschappij…
Een maatschappij zonder enige vorm van religie zou prachtig zijn…
Geen partijen meer als Denk, SGP of Christenunie meer…
Het is nu wel duidelijk gebleken dat een samenleving met religieuze beginselen niet werkt…
Klaar ermee…
Azarkan maar ook vd Staaij gaan hun verknipte denkbeelden maar achter hun eigen deur prediken…

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Donald Dumped
Gast
fikkie
december 2, 2020 11:32

Azarkan is nog veel te mild aangepakt. Had veel harder gemogen van mij. Ze hebben inderdaad maar 1 agenda en dat is inderdaad de haat Islam en hun haat volgers. Iemand schreef dat Marokkanen Joden beschermen of beschermde. Nu, daar is tegenwoordig niets van de merken. Ramen worden ingegooid, Joden worden uitgescholden en zelfs geschopt. Hoe durft u het hier op te nemen dat Marokkanen de Joden helpen. Het is een schande hoe de schofterige houding van veel Marokkanen in dit land plaatsvind. Zijn het niet de Joden hebben ze wel problemen met homo’s of lesbiennes. Maar ondertussen…….

Gast
Alex
december 2, 2020 15:04
Antwoord op  fikkie

Wat hier besproken wordt is klare lichte onzin. De Joden zijn niet alleen nu maar ook in de geschiedenis beschermt door de moslims. Waar jullie naar toe willen is een burgeroorlog. Er wordt degelijk met 2 maten gemeten in dit land en er gaat een moment komen dat zij daar genoeg van krijgen met alle gevolgen van dien. Er heerst een islamofobie in Europa omdat de islam het snelst groeiende geloof in de wereld is en dus in de ogen van de politiek een gevaar. De heer Azarkan kwam daar om zijn verkiezingsprogramma te vertellen en daar kreeg hij de kans niet voor omdat hij werd doodgegooid met beschuldigingen.De onrecht zal jullie ondergang zijn. Stelletje kortzichtige racisten.

Gast
Stopwoordje "Racisten"
december 2, 2020 15:36
Antwoord op  Alex

Racisten? De islam is geen ras. De koran is geen ras. DENK is geen ras.

Gast
Veerle Zaranoff
december 2, 2020 18:42

Die mohammedanen zijn in die zin fascisten dat zij daadwerkelijk het vrije denken willen beknotten.

En die bonte geitenneuker Erdogan is inmiddels al tientallen jaren zijn extreme vorm van autoritair nationalisme aan het uitdragen en is op alle fronten antidemocratisch, anticommunistisch, antiliberaal, antiparlementair en anti-intellectueel. Hij wil alleenheerser worden.

Dus racisme is toch echt de verkeerde noemer.
Het zijn fascisten.

Blij dat dit ook weer opgehelderd is.😘

Wacht ik ga deze ook als commentaar posten en niet alleen als reactie.
Zeer benieuwd of Margriet hier nog een plasje overheen wil doen. Zij faciliteert per slot van rekening de uitdagers van dit zg. linkse gedachtegoed.

Meer vraagstukken?
Ik zoek het graag voor je uit.
Mvgr.
Veerle Zaranoff

Gast
Leon van Dijk
december 1, 2020 23:17

Wat een su##tje die hugo, wat een slechte presantator, kan bnn/ vara niet beters leveren dan dat maar dit even terzijde!
Farid is inderdaad in de val gelokt door deze twee kortzichtige presentatoren van bnn/vara
MARTIN je hebt weer eens de klok horen luiden maar je weet weer eens niet waar de bekende klepel hangt.
Verdiep je eerst maar eens goed in de materie voor dat je deze onzin uitkraamt. Jou soort mensen zorgen ervoor dat ons land steeds verdeelder wordt. Stop ermee kijk je zelf eens goed in de spiegel voor dat je mensen of groepen of een religie in een kwaad dag licht zet.
Martin of Geert jij bent een gevaar voor Nederland! Door jou soort mensen zullen wij onze vrijheid verliezen!

Meneer drs. Rabin, ik snap dat u van Joods afkomst bent en u probeert hier het christendom en de islam te bekritiseren, maar ik zal u vertellen dat de islam het derde jasje is en tevens het laatste jasje.

Gast
Martin
december 1, 2020 22:10

DENK heeft 1 agenda: islam!

De expansie van de islam wel te verstaan.
Hun intolerantie doordrukken.

Ze leggen andere beperkingen op. De dogmatische islam en z’n volgers houden niet van vrijheid voor het individu.
Ze houden niet van Mensen met een andere geaardheid….

Overal, wereldwijd, waar de islam leading is ontstaat vroeg of laat onvrijheden.

De enige 2 landen die democratie kennen zijn Tunesië en Senegal.

Zelf in Turkije, seculiere maatschappij, zitten meer dan 77000 Turken vast ivm ‘betrokkenheid’ bij de recente coupe poging.

DENK is als de islam 👉🏻 Voor en door mannen.
Een patriarchale cultuur die niets op heeft met vrijheden, atheïsten, andere gelovigen, afvalligen en vrouwen.

DENK is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Gast
Sander
december 2, 2020 01:31
Antwoord op  Martin

Het waar wat hij zegt.

DENK is LEVENSGEVAARLIJK en alles wat ons lief is willen ze vernietigen, kapotmaken en uitwissen.

Gast
Joop Swarte
december 1, 2020 21:57

De presentatoren worden verondersteld informatie te krijgen maar wat zij doen is hun mening verkondigen. Azarkan werd in de val gelokt. Hij was uitgenodigd om over het partijprogramma te praten maar werd overvallen. Ik vond het een onsmakelijke vertoning

Gast
Henk ter Wal
december 1, 2020 23:16
Antwoord op  Joop Swarte

Denk is het grootste gevaar voor ONS NEDERLAND.

Gast
Flapje
december 2, 2020 00:29
Antwoord op  Henk ter Wal

ONS?? Vertegenwoordig jij NEDERLAND dan? Praat voor jezelf maar niet voor ons.

Gast
Hannibal
december 2, 2020 01:58
Antwoord op  Flapje

Flap. Jij mag terug op de boot naar Mauritanië. Jij bent een ongewenste vreemdeling. Opgerot en uitgezwaaid.
Doeiiiiii 😅🤣😅👋🖐️👋🖐️

Gast
Flapje
december 2, 2020 00:27
Antwoord op  Joop Swarte

Dit is al vaker gebeurd om Denk in een slecht blaadje te zetten, een doelbewuste aktie, het zegt iets over de presentatoren en het programma.

Gast
Consensus
december 1, 2020 20:29

Farid Azarkan is een gevaar voor de democratie zoals wij die kennen.

Het denkgoed van Farid Azarkan sluit meer mensen uit dan dat ze samenbrengt.

Een stem op Farid Azarkan is een stem op buitenlandse mogendheden die onze samenleving willen infiltreren en controleren.

De enige reden waarom Farid Azarkan in de tweede kamer zit is Farid Azarkan.

Het gros (dat betekent ‘de meerderheid’) van de mohammedanen die de afgelopen decennia hier zijn komen wonen willen helemaal niets met het gedachtegoed van Farid Azarkan te maken hebben.

Zonder Farid Azarkan is Nederland een stuk mooier en een stuk leefbaarder.

Ga stemmen op 17 maart en stop het radicalisme en de omvolking van ons mooie leuke en gezellige Nederland.

Gast
Jan
december 1, 2020 20:13

Ik wist ook niet dat de tweede naam joodse is. De joodse naam kan ik ook makkelijk uitspreken. Turkse namen vind ik gewoon moeilijk. Il begrijp Azarkan wel wanneer hij gekozen heeft om de joodse naam te gebruiken. Wat een gezeur over niets

Gast
Nora
december 3, 2020 09:31
Antwoord op  Jan

Jan!! Deze man is zelf een Turk. Spreekt Turks schrijft Turks leest Turks. En als excuus geeft hij aan. Dat 1 hij niet wist dat haar getrouwde naam joods is. Ze zijn collega’s in de 2e kamer! En geloof mij..die mannen vinden het afgrijselijk dat een vrouwelijke land genoot met een Hollander of een man van een andere cultuur getrouwd is. Ik zelf ben getrouwd met een Nederlander. En een Turkse vriendin ook. Wij weten hoe ze over ons denken. Niet allemaal gelukkig. Maar die mannetjes zo als hij. Hoe wel zij zelf het wel oké vinden met een NL vrouw te trouwen.2 dat hij haar joodse naam makelijker vond dan haar Turkse naam. Sorry. Hij spreekt Turks. Jij vind ook een NL naam makelijker uit te spreken dan een Arabische .

Gast
Drs.Ir.Ph.D Rabin Gangadin
december 1, 2020 19:14

Opmerkelijk is dat de fervente sprekers en discussianten over deze sensibele kwestie, kennelijk over meer ontwikkelde kaakspieren beschikken dan over dito hersencellen.Toegegeven dat het gebruik van het pamflet over Mohammed om daarmee een potige discussie te doen aanwakkeren, helemaal een verkeerde insteek is geweest. De beste methode zou zijn de WETENSCHAP die er debet aan is dat in Nederland vele Christelijke gelovigen achter de werkelijke identiteit van Jezus kwamen als gevolg waarvan de kerken begonnen leeg te lopen. Over Mohammed bestaat er veel wetenschappelijke literatuur die een kritische blik op de Islam, het ontstaan ervan etc. doet bewerkstelligen en waar dan ook de hoogste prioriteit aan gegeven zou moeten worden. De kans is groot dat Islam-aanhangers zelf tot het inzicht komen en zelf consequenties zouden verbinden aan hun eigen bevindingen.

Gast
Jan
december 2, 2020 15:47

De werkelijke identiteit van Jezus? Vertel, vertel Rabin Gangadin, want ik ben nieuwgierig. Kwamen zij erachter dat hij de eerste communist was? Het kan bijna niet anders, want christenen worden steeds linkser.

Gast
Donald Dumped
december 2, 2020 16:08
Antwoord op  Jan

Christenen en andere streng gelovigen zullen altijd rechts blijven. Alles afkeuren wat niet bij hun past. Ben je niet kerkelijk of moskeegaande: Afvallige…dat soort denkbeelden…

Gast
Jean Parisot de Valette
december 1, 2020 18:58

Net als Nederland, was Marokko in het verleden een van de veiligste plekken, voor Joden om te leven. Velen weten dit niet van Marokko.
Als dank aan Marokko, heeft de Mossad een grote rol gespeeld in het tot stand komen van de ( als zeer goed bekend staande) Marokkaanse Veiligheidsdienst !

Verders hecht ik totaal geen waarde aan wat een partij als DENK laat horen.
Totaal blind voor het Racisme binnen eigen gelederen, hoeveel Nederlands Paspoort Turkse Marokkaanse Vrouwen trouwen er met Nederlandse blanke mannen…. Waarom trouwt een groot deel niet uit liefde, gedwongen, of een soort zakelijke deal ??

Gast
Nora
december 2, 2020 00:20

Ben zelf Marokkaanse. Ik weet van onze geschiedenis. Wij hebben de Joden beschermd. Kom niet aan onze Joden was hoe onze voorouders dachten. Dat weten idd niet veel mensen. Maar het waren Marokkanen of ze Joods of moslim zijn.

Gast
Nora
december 3, 2020 05:16

Go..helemaal gelijk heb jij. Zo denk ik er ook over.

Gast
Bor
december 1, 2020 18:33

Denk, een mooi alternatief voor antisemitisme FvD stemmers.

Gast
Musti
december 1, 2020 18:31

Wat zijn jullie toch tollerant en democraties wanneer het je niet uitkomt. Waa wat een stel racisten heb je hier maar achter de pc durven jullie wel he facebook helden. Maar op straat. Dan zijn jullir zooooo lpef en laf. Bah wat een naar volk.alleeen maar een ander wijzen voor je een oordeel uit.kijk naar je zelf eerst.

Gast
Je Moeder Fatima
december 1, 2020 19:15
Antwoord op  Musti

Leer Nederlands of lever je paspoort in.
Kansloos stuk nageboorte van een zeug.

Ik denk dat je de LTS nog niet eens hebt afgemaakt en opgroeide op de straat.

De enige die hier wijst dat ben jij.

Waarom doe je dat?

Gast
Nora
december 3, 2020 04:34
Antwoord op  Je Moeder Fatima

Go…zou jij niet eerst naar jou text kunnen kijken? Op nieuw maar gaan leren waar de komma’s en de punten moeten staan.

LTS ! Heb jij daar ervaring mee? Zo te lezen ben jij niet verder gekomen dan dat.

Gast
Marie
december 1, 2020 19:33
Antwoord op  Musti

Kijk maar eens goed in de spiegel. Marokkanen ervaar ik als tyfus volk.

Gast
Asdyne
december 1, 2020 19:51
Antwoord op  Marie

Aan de reacties hiero trek ik een conclusie van wat een zielige & racistische mensen hiero….. schaam je kapot !!! We zijn thuis en we blijven ook

Gast
fikkie
december 2, 2020 11:36
Antwoord op  Asdyne

Nog wel!

Gast
Jan
december 1, 2020 20:16
Antwoord op  Marie

En je bent Hitler

Gast
fikkie
december 2, 2020 11:36
Antwoord op  Marie

IDEM

Gast
Nora
december 3, 2020 05:03
Antwoord op  Marie

Kijk jij wel eens in de spiegel?
En tyfus is een geslachtsziekte die ontstaan is in Europa. Of ken jij jou eigen geschiedenis niet? Denk het niet. Vroeger waren de mensen in Europa niet zo schoon, en neukten er op los. Begrijp het, het is lang geleden. Al voor de eerste werld oorlog. ( O.ja.. de eerste wereld oorlog was voor de tweede wereld oorlog. Je weet wel..Hiteler, die hele nare dingen heeft gedaan, dingen waar we van dachten dat we daar een les van hebben geleerd) volg je mij nog ! Goed . “Tyfus” er was dus in die tijd verschillende volkeren besmet met tyfus. Je had Engelse tyfus volk, Duitse tyfus volk, Franse tyfus volk en…Nederlandse tyfus volk. Het mediterraanse volk had geen tyfus. In die landen bestond die ziekte niet. Onder mediterraans valt ook het marokaanse volk. Hoop dat ik met deze geschiedenis les, jou een stuk wijzer gemaakt te hebben. Zo dat jij in de toekomst geen domme dingen schrijft.

Gast
Frederik
december 1, 2020 17:08

Tuurlijk, en hunnie zijn zo inclusief. NOT.
Zolang je maar man en moslim bent.
Alle varkens zijn gelijk maar sommige varkens zijn gelijker.
Vraag me af wat deze lui jaren lang bij de PVDA hebben gedaan.
Toch maar uitkijken voor de 5de kolonne.

Gast
anoniem
december 1, 2020 16:57

Moslims zijn ook Semitisch en zij hebben ook last van antisemitisme. Dat wordt weleens vergeten..

En kritiek hoeft niet per definitie antisemitisch te zijn, maar wel als dit zo wordt bedoeld…

Gast
Jan
december 1, 2020 20:19
Antwoord op  anoniem

Je discrimineert en je uit kritiek op anderen die discrimineren. Je ben ook een racist net als degenen die joden haten.

Gast
anoniem
december 1, 2020 22:23
Antwoord op  Jan

Nou, niet zo hard van stapel lopen.. Ik beoordeel mensen op de ervaringen die ik met ze heb.. En vind het niet nodig een hele groep daarop aan te spreken..

Gast
Rob
december 1, 2020 16:52

Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten dat Zegerius ene Joodse naam is. Kijk bij Cohen of Colijn etc. zou je dat kunnen vermoeden, maar Zegerius….. ooit geweten dat dat een joodse naam is.

Gast
Levi
december 1, 2020 16:29

Farid Azarkan is een M ar okk aa n en dan weet ik genoeg. De J o den- en h o mo h a a t vanuit deze gemeen schap vind ik walg elijk zo ook de crim inali teit en het hu f terige gedrag van veel M aroctuig die maar lopen te klagen dat ze geen b aan of stage p lek kunnen vinden. Ze spreken geen Nederlands, velen vind ik te d om om te k a k k e n en stel ik mij de vraag waarom willen veel werkgevers geen Maro kkan en meer in dienst nemen? Op die vraag heb ik tot op heden geen antwoord gezien. Wel de slachtoffer en racismekaart die deze groep stelselmatig trekt.
Farid Azarkan mag publi ekelijk excuses aanbieden voor al de ell ende vanuit zijn roedel en dan praten we v erd er.

Gast
Jan
december 1, 2020 17:12
Antwoord op  Levi

Tering volk is het! Ik zeg minder minder minder!

Gast
Nora
december 3, 2020 10:11
Antwoord op  Jan

Maar helaas. Het worden er steeds meer en meer en meer. Ze vermegen zich niet alleen, maar mengen zich ook. Net al die van mij 50% NL 50 % Maroc. Lastig hè.

Gast
Jvr
december 1, 2020 17:24
Antwoord op  Levi

Ben zelf werkgever en heb een multi cultureel werknemersbestand. Heb ook 1 keer onbevooroordeeld de fout gemaakt een Marokkaan aan te nemen. Bleek mijn telefoonrekening te gebruiken om marokkaanse vrienden in belgie en marokko te bellen. Het gedrag ten opzichte van vrouwen op kantoor was voor mij de druppel die heeft doen besluiten af te zien van een nieuw contract en tevens zeer voorzichtig te zijn met marokkanen.

Gast
Martin
december 1, 2020 22:15
Antwoord op  Jvr

Oververtegenwoordigd bij justitie!!!

En maar zeiken dat ze achtergesteld worden. Want stigma…

Nou, dat stigma plakken zij zichzelf op.
Al decennia lang.

Het wordt tijd dat de Marokkaanse gemeenschap hun vingertjes eens naar binnen laten wijzen ipv naar buiten.

Het zelfreinigend vermogen is niet bijzonder groot…

Gast
Chocos
december 2, 2020 08:44
Antwoord op  Jvr

Wat een onzin. U heeft een multicultureel bestand maar 1 keer te maken gehad met een foute Marokkaan en daar rekent u een hele bevolkingsgroep op af en natuurlijk was hij vrouwonvriendelijk. Ik wel al 23 jaar en heb in diverse branches gewerkt met een scala aan nationaliteiten. Als ik moet uitgaan van fout gedrag door werknemers die dan afgestraft worden op hun afkomst, zou er geen autochtoon meer bij ons op kantoor komen. Het bewijst maar weer dat het niet de ervaring met deze werknemer was voor u, maar uw vooringenomenheid. Goed dat je je masker af heb gezet!

Gast
Meindert Kramp
december 2, 2020 16:03
Antwoord op  Jvr

Zo’n communist Rutte die zegt dat er in Nederland sprake is van systemisch racisme, luistert nooit naar verhalen als die van u en uw collega’s.
Hij zou het liefst de middenstand slopen met lockdowns en de verplichting een minimum aantal Marokkanen in dienst te nemen.
Overigens ken ik zelf geen vervelende Marokkanen en oppervlakkig alleen maar vriendelijke, maar dat betekent nog niet, dat de rotzakken er niet zijn. De roverheden vinden echter dat die vervelende Marokkanen niet bestaan en voor de rest moet je op z’n Ruttes gezegd Je Bek Houden.

Gast
Nora
december 3, 2020 10:33
Antwoord op  Meindert Kramp

Hoor jij je zelf wel. Ik ken geen vervelende Marokkanen . Oppervlak alleen vriendelijke. Maar heb 1x een Marokkaan in dienst gehad, en heb deze ontslaan. Omdat hij naar het buitenland heeft gebeld. Hmmm. Pffff. Kansloos. Jij begrijpt toch wel dat heel veel buitenlanders nu denken, zijn alle Hollanders zo dom?

Gast
Nora
december 3, 2020 10:16
Antwoord op  Jvr

Tja ik had een Nederlandse in dienst. Altijd als zij aan het werk was, kwam ik kas te kort. Tot dat ik haar op heterdaad betrapte. Daar mee heb ik niet in eens het gevoel dat alle Nederlanders het zelfde zijn

Gast
Willy Wie?
december 1, 2020 17:40
Antwoord op  Levi

ja Levi, en aan Culemborg Bijvoorbeeld……………. zoek maar eens op zijn naam en voetbalclub of gemeen-te! ik weet er alles van en er is ’n paar jaar terug ’n hele groep van die lui (ècht lui) in de Wajong gegooid voor “slechts” € 1.400,00 per stuk per maand. degene die dat rotwerk moest doen kreeg daar zelf ’n schamel uitkerinkje voor! héél verschrikkelijk zuur en niet te verstouwen

Gast
fikkie
december 2, 2020 11:38
Antwoord op  Willy Wie?

Dat is toevallig. Azarkan woont in Culemborg.

Gast
Bert de Jong
december 1, 2020 19:57
Antwoord op  Levi

Levi als jij zo spreekt als dat jij schrijft,STOTTER JE ZEKER OOK.

Gast
Trost Marokaan
december 1, 2020 20:24
Antwoord op  Levi

Levi, wat een zieke en trieste figuur ben jij?

Gast
Nora
december 3, 2020 01:59
Antwoord op  Levi

Azarkan is Turks.

En als Nederlander mag jij best je taalkennis onder de loep nemen.

Gast
Robin
december 3, 2020 02:09
Antwoord op  Nora

En jij je kennis over de afkomst van je vrienden.

Gast
Nora
december 3, 2020 04:23
Antwoord op  Robin

Met mij kennis zit prima.
Hoe zit het met dat van jou?
In iedere geval heb jij zo te lezen kennis van wie mijn vrienden zijn. Hoe wel Ik al in een opmerking heb aan gegeven dat DENK ook niet mijn partij is. Maar misschien een lees cursus?

Gast
Robin
december 3, 2020 07:54
Antwoord op  Nora

Leer Nederlands, varken.

Gast
Nora
december 3, 2020 10:04
Antwoord op  Robin

Hahaha…fantastisch ben benieuwd naar jou IQ. Moet toe geven dat varkens intligente dieren zijn. En schattig. Kort antwoord voor iemand die een grote mening heeft.

Gast
Levi
december 1, 2020 16:27

Farid Azarkan si een Marokkaan en dan weet ik genoeg. De Joden- en homo h a a t vanuit deze gemeenschap vind ik walgelijk zo ook de criminaliteit en het hufterige gedrag van veel Maroctuig die maar lopen te klagen dat ze geen baan of stageplek kunnen vinden. Ze spreken geen Nerderlands, velen vind ik te dom om te k a k k e n en stel ik mij de vraag waarom willen veel werkgevers geen Marokkanen meer in dienst nemen? Op die vraag heb ik tot op heden geen antwoord gezien. Wel de slachtoffer en racismekaart doe deze groep stelselmatig trekt.
Farid Azarkan mag publiekelijk excuses aanbieden voor al de ellende vanuit zijn roedel en dan praten we verder.

Gast
F.U
december 1, 2020 15:29

Iedereen met een dubbel paspoort moet gewoon zijn bek houden of oprotten.

Gast
Flapje
december 1, 2020 23:48
Antwoord op  F.U

Dus ook maxima, iedereen gelijk aangepakt, dus ook wilders

Gast
Flapje
december 1, 2020 23:49
Antwoord op  Flapje

Die hebben nl ook een dubbel paspoort

Gast
Meindert Kramp
december 2, 2020 16:21
Antwoord op  Flapje

Wilders is helemaal geen buitenlander. Hij stamt af van rijksgenoten. Als jouw ouders Duitsers zouden zijn, dan zou hij meer Nederlander zijn dan jij, ook al zou hij een donkere huid hebben.
Jij bent een product van verschrikkelijk slecht onderwijs. Dat krijg je ervan wanneer je het onderwijs overlaat aan luie communisten, die alle overbodige “ballast” overboord gooien. Je mag alleen maar hun leugens en gedram horen.
Scholieren in Nederlands-Indië en Suriname wisten veel meer van Nederland af dan andersom.
Nederlands sprekenden uit België spreken vaak beter Nederlanders dan de Nederlanders. Wat de spelling betreft, winnen zij menige wedstrijd.
De autochtone Nederlander is maar een relatief begrip, maar de Nederlandse cultuur bestaat wel degelijk en zo’n iemand als Maxima, ziet dat liever niet, want die is voorstander van een wereldregering en misschien wel de baas over Willem-Alexander en zegt zij “Ga jij op 4 mei maar alleen op de Dam staan, zonder je volk”.

Gast
Donald Dumped
december 3, 2020 00:03
Antwoord op  Meindert Kramp

Wilders zijn vrouw is wel buitenlandse, Meindert.
Hongaarse. Zo’n Oostblokker die hier komt profiteren, je weet wel…Waar notabene Geert zelf eens een meldpunt over had opgezet… ze heeft nog steeds een dubbele nationaliteit…

Gast
Nora
december 3, 2020 07:53
Antwoord op  Meindert Kramp

Dat klopt Wilders is hier geboren. Dus is hij Nederland. Zijn ouder zijn hier niet geboren. Ik ben ook hier geboren dus ik ben Nederland. Mijn ouders zijn niet hier geboren. Zoek het verschil.

Gast
Donald Dumped
december 3, 2020 00:04
Antwoord op  F.U

Ja weg met Krisztina Wilders.
Oprotten naar Hongarije…

Gast
Nora
december 3, 2020 07:51
Antwoord op  F.U

Ik heb een dubbele paspoort. Maar hou zeker mijn bek niet. Ik ga voor een derde paspoort .
Wat vind jij daar van. Jaloers?

Gast
Future 2050
december 1, 2020 15:16

Die vleermuis is niet te vertrouwen

Zolang je hem ziet gebeurt er weinig.
Zijn dubbele agenda is het gevaar.

Nederland wordt omgevolkt.
Welkom de sharia.

Wees verstandig en ga stemmen volgend jaar voor de Tweede Kamerverkiezingen van 17 maart 2021

Gast
Saskia
december 3, 2020 01:07
Antwoord op  Future 2050

PVV: 35 zetels.

Gast
Griezel
december 1, 2020 14:49

Is en blijft een griezel die Azarkan. Dat IS vingertje op de foto past hem goed.

Gast
Rbakker
december 1, 2020 14:33

Oprotten die gluiperige Farid

Gast
robb
december 1, 2020 14:03

Hugo treed in de voetsporen van Pauw .

Gast
Cees
december 1, 2020 13:53

Graag deze meneer niet meer uitnodigen in welke talkshow dan ook.

Gast
anonymous
december 1, 2020 12:45

Denk wil zgn verbinden maar het enige wat ze doen is haatzaaien, net als bij PVV en FvD.

Gast
Jan de 💩
december 1, 2020 12:10

Azarkan is gewoon een religieuze crimineel , dat zie je aan z’n rotkop .

Gast
Flapje
december 2, 2020 00:13
Antwoord op  Jan de 💩

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jij er uitziet

Gast
Ronald
december 1, 2020 12:00

Het is toch haar naam ? Moet dit dan een belediging zijn om zo aangesproken te worden ? Vreemd en vergezocht door Op1

Gast
anonymous
december 1, 2020 12:46
Antwoord op  Ronald

Wel als het expres 10x gezegd wordt, dan lok je gewoon wat uit.

Gast
Nora
december 3, 2020 10:38
Antwoord op  anonymous

En denigrerend hoort niet. Kinderachtige vertoningen.

Gast
William
december 1, 2020 11:31

Dat elke Nederlandse vrouw eens haar eigen naam gebruikt. Ik snap niet dat in een modern land als NL bijna alle vrouwen de naam van hun man gebruiken. Wees jezekf

Gast
Echte feminist
december 1, 2020 11:42
Antwoord op  William

Heeft ook weinig zin. Die naam heeft ze meestal gekregen, overgenomen van haar vader.

Gast
Flapje
december 1, 2020 23:52
Antwoord op  William

In islaam behoud de vrouw haar naam als ze is getrouwd.

Gast
JasperV
december 1, 2020 11:28

Fazarkan kan niet luisteren, die wil alleen zichzelf horen.

Gast
Deep throat
december 1, 2020 11:27

Die Sophie H. is sowieso een beetje de weg kwijt. In werkelijkheid wordt juist de Nederlandse Marokkaan Azarkan een (nep) Turk genoemd omdat relatief veel Turken bij Denk een dominante rol spelen.

Gast
Nora
december 3, 2020 10:45
Antwoord op  Deep throat

HUH..Marokkaanse? Azakan ( nep) Turk???

Mevrouw Azakan ik gewoon Turks. Zit niets Marokkaanse in. Overgens Turken komen uit Europa . Marokkaanen uit Afrika. Voor het geval dat je denkt dat Marokko in Turkije legt.of andersom..

Gast
Echte woordenkunstenaar
december 1, 2020 11:21

Het negatief eenzijdig dubbeldenken van de interviewers die hieronder door sommigen uitstekend wordt verwoord zorgt er helaas voor dat deze discutabele partij juist meer stemmen zal krijgen.

Gast
Astrid
december 1, 2020 14:54

Astrid

Gast
Tracy
december 1, 2020 11:09

Zender ik snap niet dat ze die vlegel uit nodigen hij zit maar te toeteren
link dacht weer punten te schoren maar ze verloren het glansrijk

Gast
critikast
december 1, 2020 11:07

DENK is wel degelijk verkeerd: haatzaaiend, veroordelend, misplaatst arrogant , onbeschoft en wordt vertegenwoordigd door een fractie, die schijnheilig in beeld komt, maar onderling constant rollebollend door de fractiekamers beweegt.

Gast
Josefien
december 1, 2020 11:15
Antwoord op  critikast

Dat mag jij vinden maar ik heb een andere mening. Of moet iedereen hetzelfde DENKen? Als ze dat standpunt over ritueel slachten uit hun programma halen stem ik er op want hun overige standpunten zijn helemaal niet verkeerd.

Gast
Josefien
december 1, 2020 10:57

DENK is helemaal niet verkeerd. Ik zou er op kunnen stemmen ware het niet dat ze voor ritueel slachten zijn en daar ben ik juist mordicus tegen.

Gast
Flapje
december 1, 2020 23:58
Antwoord op  Josefien

Het rituele slachten is het beste slachten, doordat luchtpijp en aorta in 1 keer doorgesneden wordt met zeer scherp mes, waardoor het dier snel bewusteloos raakt en zo min mogelijk pijn voelt. In het gewone slachthuis wordt een dier tussen de ogen geschoten en dat gaat heel vaak mis, het dier heeft veel pijn en sterft langzaam een pijnlijke dood.

Gast
Remi van Woudenberg
december 2, 2020 01:51
Antwoord op  Flapje

Bullshit.
Een rund met overgesneden keel sterft aan verstikking en stress omdat de maaginhoud omhoog komt en tezamen met bloed uit de aorta de longen ingaat. Ingezogen wordt, omdat het dier z’n ademhalingsreflex gewoon houdt en ook het brein van het dier blijft actief, hyperactief zelfs door het stresshormoon dat vrijkomt door de verstikking omdat er, in tegenstelling tot andere zoogdieren, een apart bloedvat naar de hersenen loopt dat dus niet de aorta is. De doodsstrijd van het dier is langdurig, pijnlijk en onnodig.

Een rund dat wordt doodgemaakt met een schietmasker ligt binnen één seconde dood op de vloer zonder nog een teken van leven op enkele spasmen na misschien.

Aub geen onzin vertellen.
Vraag het een andere dierenarts, vraag het de mannen van het abattoir, vraag het een noodslachter, ze hebben allemaal een verhaal dat deze situatie onderbouwd en onderschrijft.

Halal slachten is gewoonweg dierenmishandeling en leidt tot onnodig leed. Dat hebben slachtdieren niet verdiend.

Gast
Nora
december 3, 2020 07:57
Antwoord op  Remi van Woudenberg

Helemaal mee eens. Slachten is niet van deze tijd. Toen de islam ontstond waren er geen pistolen. Denk niet dat Mohammed er bezwaar tegen had gehad, als er toen deze optie bestond.

Gast
Matthijs Zelf.
december 1, 2020 10:49

Tegen de domheid strijden zelfs goden vergeefs.

Gast
Flapje
december 2, 2020 00:20
Antwoord op  Matthijs Zelf.

Er is maar 1 god, en domheid is een menselijke aktie

Gast
Donald Dumped
december 2, 2020 00:42
Antwoord op  Flapje

In een god geloven, da’s pas dom.
Het verstand begint waar de Bijbel/Koran/Thora ophoudt…

Gast
Martin
december 2, 2020 13:16
Antwoord op  Flapje

Er bestaan, even uit de losse pols, 5 wereld godsdiensten. De aanhangers van deze godsdiensten claimen allemaal dat hun god de enige is. Wat wringt hier?

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Martin
Gast
Etienne
december 2, 2020 13:55
Antwoord op  Martin

Allemaal ontaan in woestijnen.Weleeens gedroomd terwijl je koorts had ?

Gast
MarV
december 2, 2020 15:37
Antwoord op  Martin

Dat ze allemaal het geluk hebben gehad om in een gezin geboren te worden die de enige Ware God aanhangt?
Iedereen vergeet dat geloof een vrije keuze is en geen noodzaak.

Gast
Ingegroeide teennagel
december 2, 2020 16:30
Antwoord op  Martin

Wat wringt hier? Antwoord: De schoenen wringen hier. Want Hugo de Jonge denkt ook dat hij god is.

Gast
Objectivicus
december 1, 2020 10:46

Denk kan in ieder geval vanaf nu begrip opbrengen als Kaag niet wordt aangesproken met de (moeilijke) naam van haar Palestijnse man.

Gast
Josefien
december 1, 2020 10:45

Zegerius een joodse naam? Misschien dat Thierry Baudet dat weet maar ik heb daar ook nog nooit van gehoord. Een beetje een ver gezochte discussie om Azarkan uit de tent te lokken. Dat valt me tegen van Op1.

Gast
Televisiekijker
december 1, 2020 09:42

Denk is niet mijn partij. Maar Azarkan geef ik wat dit betreft het voordeel van de twijfel. Vrijwel niemand weet dat Zegerius een joodse achternaam is. Daarna heeft Zegerius met de moeilijke Turkse achternaam zelf gezegd dat ze met een jood getrouwd is en werd ze bedreigd.
De interviewer maakte ook een fout door te suggereren dat mensen die haar daarom daarna bedreigden tot de achterban van Denk behoren.
Wel is de werkelijke achterban van het Turkse deel van Denk nu wellicht beledigd door Azarkan omdat Azarkan moeite heeft Turkse namen uit te spreken.

Gast
Observant
december 1, 2020 10:19
Antwoord op  Televisiekijker

Als hij de Turkse achternaam had gebruikt, dan hadden ze ook kunnen zeggen dat hij een hekel aan joden heeft omdat hij niet de joodse achternaam gebruikte. Sommigen doen het daarom blijkbaar nooit goed en anderen die fout op fout stapelen zoals Rutte, komen er altijd mee weg.

Gast
Echt links
december 1, 2020 10:50
Antwoord op  Observant

Inderdaad, welke naam je dan ook gebruikt kan als racisme of seksisme worden gezien, terwijl Akwasi en Rutte overal mee wegkomen.

Gast
Meindert Kramp
december 2, 2020 16:33
Antwoord op  Observant

Stapelt Rutte fout op fout? Ik denk eerder leugen op leugen.
We hebben al een partij DENK. Rutte zou een goeie zijn voor een nieuwe partij LIEG.

Gast
Pietje precies
december 1, 2020 12:55
Antwoord op  Televisiekijker

Er zijn zo te zien weinig mensen op deze site die goed kunnen lezen, als je ziet hoeveel negatieve beoordelingen er op deze neutrale reactie worden gegeven.

Gast
Anti-racist
december 1, 2020 12:59
Antwoord op  Pietje precies

Mij lukt het niet hier een plusje te geven. Soms wel en worden er zelfs vier of vijf plusjes toegevoegd. Dus min 15 zegt weinig.

Gast
Meindert Kramp
december 2, 2020 16:36
Antwoord op  Pietje precies

Dat is inderdaad opvallend. Volkomen neutrale reacties die toch negatieve beoordelingen krijgen. Zouden dat nou reacties vanuit de onderbuik zijn?

Gast
Nora
december 3, 2020 10:58
Antwoord op  Televisiekijker

Alleen is hij Turks, en spreekt leest schrijft vloeiend Turks. Hij komt net als haar uit Turkije. Deze man doet of hij onschuldige is.
Om dat hij betrapt is op zijn ware aard. VROUWVRIENDELIJK Hond. Hij en vele met hem horen ons land niet te verdedigen. Of ze Turks , Japans, Nederlander, wat mij betreft mars. Discrimanatie van geslachts , afkomst , seksuele voorkeur of geloof is en mag niet. Punt

Gast
Juist
december 1, 2020 09:39

Die Azarkan heeft het uiterlijk maar erger nog ook de houding en instelling van een kooivechter. Het is gewoon wachten op het moment dat hij er een keertje bovenop klapt tijdens een live uitzending.

Gast
Willie Wie?
december 1, 2020 17:52
Antwoord op  Juist

als ’n kip zonder kop in ’n hanengevecht……………

Gast
AEJ Verduijn
december 1, 2020 09:33

Wat kinderachtig weer, er wordt altijd weer een reden gevonden om Farid in een negatief daglicht te zetten. Ik heb kennissen over de hele wereld, denkje nou echt dat ze allemaal mijn naam goed uitspreken? Sommigen noemen me daarom gewoon maar bij mijn voornaam en dan klinkt het meer als Astriettt, in ieder geval beter dan Mevrouw Werdoeien ofzoiets. En Astrid Verduijn is toch zo simpel? Of niet?

Gast
Willie Wie?
december 1, 2020 18:13
Antwoord op  AEJ Verduijn

ik kan je vertellen hoe vervelend het is dat je puur Hollandse, Friese achternaam na 60 jaar ineens overal op z’n Afrikaans wordt omgeroepen, zodat je hem niet eens verstaat en dus ook niet reageert. als je dan later uiteindelijk opstaat om te vragen of ze je niet vergeten zijn en die ongelovige, verbaasde blikken ziet en vraagt wat ze eigenlijk denken en te horen krijgt “géén blond haar en blauwe ogen verwacht te hebben” dan vraag je je tòch af of je hier nog wel hoort! en dat geeft precies aan hoe ver NL al heen is

Gast
Winnen Toe de vernederlandste indiaan
december 2, 2020 16:40
Antwoord op  Willie Wie?

Misschien hebben ze ergens nog wel een leuk reservaatje voor ons.

Gast
Sender
december 1, 2020 09:32

De man heeft het vaak over ‘ Een einde maken aan racisme en discriminatie’. Helaas doet hij zelf niet anders. Schuift hij ergens aan bij een talkshow dan weet je bijna zeker dat herrie in de tent volgt.
Zo wordt er dus nooit een klimaat geschapen zonder racisme, discriminatie en geaccepteerd normaal gedrag. Azarkan en de zijnen willen steeds weer een knuppel in het hoenderhok gooien voor hun achterban. In dit geval voor de aankomende verkiezingen in het bijzonder. Geef je achterban het gevoel dat er echt nog wel een partij is die je helemaal begrijpt en een stem is verzekerd.
In werkelijkheid hebben partijen als DENK geen enkele bijdrage geleverd om deze mensen te vanuit Turkije, Marokko naar Nederland te halen. Nederland bood werk, huizen en een sociale rechtstaat ( toen nog). Kijk eens even achterom Azarkan en ga rustig de dialoog aan met mensen in een talkshow.
Maar natuurlijk wil jou achterban alleen de Azarkan zien die stennis maakt omdat ze er van overtuigd zijn: ‘ Kijk dat is er een voor ons, met ons’. Goedkoop scoren noemen ze dat.

Gast
maatje te groot
december 1, 2020 10:04
Antwoord op  Sender

Volkomen gelijk. Deze partij een afdelingsbureau voor Erdogan is levensgevaarlijk.

Gast
Gast
december 2, 2020 19:46
Antwoord op  Sender

Ik zou zeggen, kom met feiten. Azarkan is heel netjees gebleven, dat siert hem.

Gast
Victor
december 1, 2020 09:28

De politiek is één groot toneelstuk met allemaal hele slechte acteurs.

Gast
Harry:-D
december 1, 2020 09:27

Even zonder dollen,

Fahrrad had hier wèl een punt.
Hij kiest voor de beste naam;
op de fiets komt-ie verder dan
in die auto met z’n Denktank…

Gast
Groene Trui
december 2, 2020 16:45
Antwoord op  Harry:-D

Dan is Fahrrad dus goed bezig voor het milieu. Misschien wil Yasser Feras van GroenLinks hem er ook wel bij hebben. Yasser spaart mossels. Er zit nu bij Yasser ook al een fietsende hoofddoek op nummer 9.

Gast
wim heitinga [de echte]
december 1, 2020 09:26

Dat hele DENK is gebouwd op verdachtmaken, smispelen, zwart maken, stemming maken. Het is net de Ouderenpartij.

Gast
Truus
december 2, 2020 16:47

Maar daar heb je tenminste nog het voordeel dat die eerder dood gaan.

Gast
What
december 1, 2020 09:20

Deze man verliest altijd z’n cool. Hij moet echt anger-management gaan doen ofzo.

Gast
Wendy
december 2, 2020 01:47
Antwoord op  What

Aangetaste hersenen door z’n zwakke genen die hij van zijn moeder, dat is zijn vaders nichtje heeft geërfd.
Zijn moeder is zijn tante.

Gast
Appie IPA
december 2, 2020 16:48
Antwoord op  What

Zo zie je maar weer. Sinas is slechter voor de gemoedrust dan bier.

Gast
NPO kijker gaat voor kwaliteit
december 1, 2020 09:17

OP1 weer gewonnen van Beau. Ook de herhaling dik gewonnen.

Gast
Merthe
december 1, 2020 09:25

Je zou ook kunnen zeggen dat Op1 en Beau beide een mooie score hebben gehaald. Je kunt je beter druk maken om SBS 6!

Gast
Teresa Green
december 1, 2020 09:31
Antwoord op  Merthe

Last van een obsessie?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen