Bibi Breijman wint Het Perfecte Plaatje: meest bekeken aflevering ooit

De kijkcijfers van maandag 21 december 2020 (SKO) – Oh Oh Cherso-bekendheid Bibi Breijman, de vriendin van zanger Waylon, heeft de meest bekeken finale van Het Perfecte Plaatje ooit gewonnen.

Bibi Breijman © William Rutten

Het afgelopen, vijfde seizoen van Het Perfecte Plaatje was vanwege de coronalockdown een enorm succes. Waar de vorige vier seizoenen gemiddeld zo’n 900.000 kijkers scoorden, zat de BN’er-fotografiewedstrijd dit jaar consequent boven de miljoengrens. De finale werd gisteren zelfs door 1,7 miljoen mensen (25 procent) bekeken.

Kijkcijferrecord

Nog nooit eerder wist Het Perfecte Plaatje zó veel kijkers te bekoren. Ter vergelijking: de finales van seizoen één tot en met vier waren goed voor respectievelijk 942.000, 1.043.000, 953.000 en 900.000 kijkers. Die series werden gewonnen door Humberto Tan, Estelle Cruijff, Patty Brard en Jamie Westland.

De finale van gisteren, tussen Bibi Breijman en Stefano Keijzers, was heer en meester op prime time. De meest bekeken alternatieven waren De Slimste Mens met bijna 1,6 miljoen kijkers (22 procent) op NPO 2 en Kerst met de Familie Meiland met 1,2 miljoen kijkers (17 procent) op SBS 6.

Vierde plek voor NPO 1

NPO 1 moet genoegen nemen met de vierde plek. Het avondvullende Knoop Gala kwam uit op 783.000 kijkers (12 procent). De andere meest bekeken titels op prime time waren de NPO 2-programma’s die na De Slimste Mens werden uitgezonden: Joris’ Kerstboom (586.000 kijkers en 10 procent) en Nieuwsuur (552.000 kijkers en 9 procent).

SBS 6 wist na de veel bekeken kerstspecial van de Meilandjes nog 543.000 kijkers (10 procent) te boeien met Uit Het Leven Gegrepen.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • RTL 8 scoorde met Christmas Cookies: 357.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met WK Darts 2021: 280.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Douane in actie: 268.000 kijkers,
  • NPO 3 scoorde met Down the road: 258.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met The A-Team: 181.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Paddington 2: 112.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,7 miljoen), Zesuurjournaal (1,4 miljoen), Half acht nieuws (1,4 miljoen), Een huis vol (1,3 miljoen), EenVandaag (1,2 miljoen), Editie NL (969.000), RTL Boulevard (914.000), GTST (863.000), Zes uur nieuws (779.000) en BinnensteBuiten (615.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Beau (970.000), Op1 (841.000), Studio Sport Eredivisie (798.000), Hart van Nederland (549.000) en Shownieuws (513.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 21 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 21 procent (trok gemiddeld 3.000 kijkers minder) en SBS 6 brons met 10 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.662.00001. NPO1 / 21.2%
02. Het Perfecte Plaatje (RTL4) 1.661.00002. RTL4 / 21.2%
03. De Slimste Mens (NPO2) 1.562.00003. SBS6 / 10.1%
04. Journaal 18:00 (NPO1) 1.360.00004. NPO2 / 8.8%
05. Half acht nieuws (RTL4) 1.353.00005. RTL7 / 4.6%
06. Een huis vol (NPO1) 1.322.00006. NPO3 / 4.5%
07. EenVandaag (NPO1) 1.235.00007. RTL8 / 3.9%
08. Kerst met de familie Meiland (SBS6) 1.191.00008. RTL5 / 3.8%
09. Beau (RTL4) 970.00009. Vero / 2.7%
10. Editie NL (RTL4) 969.00010. FS1 / 2.6%
11. RTL Boulevard (RTL4) 914.00011. Net5 / 2.0%
12. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 863.00012. FS2 / 1.4%
13. Op1 (NPO1) 841.00013. BBC / 1.2%
14. Studio Sport Eredivisie (NPO1) 798.00014. SBS9 / 1.1%
15. Knoop Gala (NPO1) 783.00015. RTLZ / 0.9%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 34,5%
02. RTL Nederland 34,5%
03. Talpa TV 15,9%

95 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
wordt vast verwijderd....
december 24, 2020 16:05

691.000 kijkers (41,6%) verlieten Spoorslags RTL 4 toen Beau in beeld verscheen!

Gast
Koen
december 23, 2020 21:16

Bibi is echt een enorm leuk en mooi persoon en dat al sinds oh oh Cherso en gewoon altijd haar zelf gebleven, goed bezig Bibi, ik ben enorm fan van je en ben blij dat je gewonnen hebt. Meer dan verdiend.

Gast
Mark
december 23, 2020 17:36

Ik zie net dat RTL 4 The Mesked Singer en Guido op oudjaar heeft omgedraaid. Dom! Nu zit Guido tegenover Youp. Om half 9 komt er weinig: Matthijs op NPO 1 is hooguit 1,1 miljoen met Slimste Mens Er tegenover. En IHVH op 6 haalt nog geen 900.000. Nu krijg je dus 3 x cabaret tegenover elkaar. Youp wint sowieso met mininaal 2,7 miljoen: dat aantal haalden al zijn vorige oudjaarsshows al, ik denk dit jaar zelfs boven 3 miljoen nu 2/3 van NL thuis blijft. Petertje denkt zeker dat Guido met The Masked Singer ervoor een betere lead in heeft. Of hij is bang voor Youp. Masked Singer haalt denk ik om half 9 ook wel minimaal 2,5 miljoen en Guido erna mag blij zijn met 1,1 miljoen. SBS 6 een hh van Jochem Myer onder de 500.000.

Gast
Marco
december 23, 2020 18:31
Antwoord op  Mark

Als SBS 6 slim is wisselen ze Jochem Myjer en Ik hou van Holland om

Gast
Flippo
december 23, 2020 18:36
Antwoord op  Mark

vind t wel slim. Guido start om 22.00 tegenover Rad van het jaar van Frank Evenblij (NPO1) en herhaling Jochem Meyer op SBS. Youp begint pas om 22.30 uur. Vind t treuriger dat RTL gelijk om 00.05 met herhaling komt van RTL Xclusief.

Gast
Mark
december 23, 2020 17:12

Waarom heeft SBS 6 eigenlijk een hh van Mr. Visser op zondag 14-2 om half 9 (i.p.v. Code Van Coppens)? Is er dan soms Nederlands Elftal op NPO 1? Of finale van Heel Holland Bakt? Of kandidaten Boer Zoekt Vrouw?

Gast
J-tv
december 23, 2020 18:49
Antwoord op  Mark

Code Coppens telt gewoon maar 6 afleveringen en is dus 14-2 afgelopen.

Gast
Flippo
december 23, 2020 13:21

NPO1 komt vanaf zondag 21 februari weer met een Op zoek naar programma; Op zoek naar Maria. tevens Gaat Ik vertrek en De rijdende rechter terug naar de dinsdag en de nieuwe dramaserie Red Light van Carice van Houten en Halina Reijn vanaf vrijdag 19 februari

Gast
Simone
december 23, 2020 14:18
Antwoord op  Flippo

Naar welke Maria? De moeder van Jezus; een heilige maagd Maria? Dat zal spannend worden.

Gast
robert
december 23, 2020 12:32

Toch ook een raar mens die Bibi. Waarom zo’n decolleté? Heb helemaal geen zin om naar boobies te kijken. Ben snel geschrokken weggezapt.

Gast
Simone
december 23, 2020 14:28
Antwoord op  robert

Als oudere dame van 74 vond ik het totaal niet storend. Haar lange haren bedekten e.e.a. keurig. Bibi is een mooie jonge vrouw, die aandacht heeft voor verzorgd uitzien en goed gekleed. Als ik zo naar de gemiddelde Nederlandse jonge vrouw kijk in slonzige kleding (de altijd en eeuwige spijkerbroek, grauwe jassen) en onverzorgde haren, is Bibi een voorbeeld hoe je je als vrouw ook kunt kleden.

Gast
Marcus
december 23, 2020 11:48

RTL8 doet deze maand ook goede zaken met matige kerstfilms, die bijna allemaal wel een vaste kijkersgroep hebben van 300-400 duizend kijkers. Gisteren zelfs meer kijkers dan SBS6 op primetime.

Gast
Coca Cola
december 23, 2020 12:01
Antwoord op  Marcus

Op Primetime bij SBS was Mailand met 1.2 miljoen kijkers. Jij kan niet rekenen?

Gast
Marcus
december 23, 2020 13:31
Antwoord op  Coca Cola

Excuus, ik had het over maandag.

Gast
Piepmuis
december 23, 2020 11:28

Gefeliciteerd Bibi. Je was gewoon de beste. En de leukste liefste knapste enz.

Gast
Ik
december 23, 2020 10:59

RTL Nederland 34,5%
Talpa TV 15,9%

zelfs met “kijkcijferhit” Meiland heeft Talpa nog minder dan de helft marktaandeel dan RTL Nederland

TOP John, daaaaaag Talpa

Gast
Flippo
december 23, 2020 10:54

RTL 4
MAANDAG
20.30
28 december 20.30-22.20 film: Fuck de liefde
4 januari Big Brother 2021 Kick off
Vanaf 11 januari Married at first sight (10x)
Vanaf 22 maart
22.00 
28 december 22.20-23.20 21 kids and counting (H) 
Vanaf 4 januari Jinek (12x)
vanaf 29 maart
23.30 

DINSDAG
20.30
29 december 20.30-22.20 film: Zwaar Verliefd
Vanaf 5 januari Maried at first sight (11x)
vanaf 23 maart
22.00
29 december 22.20-23.20 22 kids and counting (H)
Vanaf 5 januari Jinek (12x)
vanaf 30 maart
23.30

WOENSDAG
20.30
Vanaf 16 december 20.30-22.00 Merry little christmas (2x)
30 december 20.30 RTL Exclusief jaaroverzicht 21.50-23.50 Martijn Konings: Koning van de dieren
Vanaf 6 januari De perfecte verbouwing (7x)
Vanaf 24 februari Bouwval Gezocht (6x)
Vanaf 7 april  
21.30 
Vanaf 6 januari Brut (8x)
Vanaf 3 maart
22.00
Vanaf 6 januari Jinek (12x)
Vanaf 31 maart
23.30

DONDERDAG
20.30
24 december 20.30 All you need is love kerst 22.30-23.30 Beau en de daklozen
31 december 20.30 Masked singer 22.10 Guido Weijers 23.30-00.10 the Masked Singer
7 januari 20.30-22.00 De casting kantine
Vanaf 14 januari 20.30 De TV Kantine (8x) 21.15 Wie ben ik? (8x)
Vanaf 11 maart
22.00
Vanaf 7 januari Jinek (12x)
vanaf 1 april
23.30

VRIJDAG
20.00
vanaf 20 november The voice of Holland (17x)
25 december 20.00 film: All you need is love 22.20-00.40 film: Huisvrouwen bestaan niet
1 januari 20.00 Postcode Loterij: De weg naar 54,9 miljoen 22.00-23.50 Guido Weijers (H)
vanaf 2 april Voice Kids (10x)
vanaf 10 juni
22.00
Vanaf 8 januari Jinek (12x) 
vanaf 2 april
23.30

ZATERDAG
20.00
26 december 20.00-21.50 Lego Masters Kerst special
Vanaf 2 januari Weet ik veel ?! (10x)
Vanaf 13 maart
21.40
26 december 21.50-23.30 All together now: Kerst (H)
2 januari 21.30-23.40 Richard Groenendijk: Om alles
Vanaf 9 januari Bankgiro Miljonairs (8x)
vanaf 6 maart  
22.40
Vanaf 9 januari TV kantine & Wie ben ik? (H)
Vanaf 27 februari
00.10

ZONDAG
20.00
Vanaf 25 oktober Postcode loterij Een tegen 50 (10x)
Vanaf 3 januari Beat the champions (8x)
Vanaf 28 februari
21.15
27 december 21.15-23.15 All you need is love kerst (H)
Vanaf 3 januari RTL Exclusief (6x)
Vanaf 14 februari All you need is love (8x)
28 februari 21.15-23.40 RTL verkiezingsdebat
Vanaf 18 april
22.15
3 januari Iedereen had het erover; Corona Special
Vanaf 10 januari Humberto
23.30
 

Gast
J-tv
december 23, 2020 23:18
Antwoord op  Flippo

Married At First Sight duurt totaal 15 afleveringen, 7 op maandag, 8 op donderdag.
Bouwval Gezocht is als het goed is een eenmalige een herhaling op 24 februari.

Vind wel gek dat AYNIL nu zo wordt ‘weggestopt’ op de zondag van 21:15 tot 22:15. Scoorde altijd goed op zaterdag, dus waarom daar weghalen? Had het anders op zondag als opvolger van Beat The Champions gedaan.

Gast
Bibi Wie?
december 23, 2020 10:47

Nooit van gehoord.
Waar zou ik haar van moeten kennen?

Gast
Albert Verhinderd
december 23, 2020 11:04
Antwoord op  Bibi Wie?

Geloof me, dat wil je niet.

Gast
Simone
december 23, 2020 14:31
Antwoord op  Albert Verhinderd

Waarom niet? Albert=mannennaam; je zou maar zo’n prachtige, leuke vrouw hebben.

Gast
TV Opinie
december 23, 2020 10:45

HPP is een prachtig origineel programma met dit seizoen dito deelnemers en foto’s. En prima presentator.

De vervelende Meilandjes hebben ook weer een goede score met hun vele vaste kijkertjes.
Net als dat simpele spelletjes programma De SM.

En wie zijn toch die gluren bij de buren kijkers in de vooravond bij dat wanstaltige Huis Vol.
Ga je schamen.

Gast
Flippo
december 23, 2020 10:44

SBS 6
MAANDAG
20.30
28 december 20.30-22.45 film: The adventures of TinTin
Vanaf 4 januari Familie Gillis; Massa is kassa (8x)
Vanaf 1 maart
21.30
Vanaf 4 januari Urk! (6x)
Vanaf 15 februari Lang Leve de Liefde XXL
22.30

DINSDAG
20.30
Vanaf 5 januari Man bijt hond XXL (4x)
Vanaf 2 februari The Sky is the limit (6x)
16 en 23 februari, 9 en 16 maart, 6, 13 en 27 april, 4 mei 20.00-23.00 Champions League 
Vanaf 20 april  
21.30
Vanaf 10 november Uit het leven gegrepen: het Erasmus UMC (6x)
Vanaf 12 januari Crisis in de tent (8x)
16 en 23 februari, 9 en 16 maart, 6, 13 en 27 april, 4 mei 20.00-23.00 Champions League 
Vanaf 20 april
22.30

WOENSDAG
20.30
30 december 20.30-22.30 film: Robin Hood
Vanaf 6 januari Steenrijk, straatarm (7x)
17 en 24 februari, 10 en 17 maart, 7, 14 en 28 april, 5 mei 20.00-23.00 Champions League 
Vanaf 24 maart
21.30
Vanaf 6 januari Hart in aktie (7x)
17 en 24 februari, 10 en 17 maart, 7, 14 en 28 april, 5 mei 20.00-23.00 Champions League 
Vanaf 24 maart
22.30

DONDERDAG
20.30
24 december 20.30-22.30 Kerst met Meiland
31 december 20.00 Ik hou van holland-25 jaar SBS6 22.00 Jochem Meyer; Adem in, adem uit 23.55 Klok en Vuurwerk 00.05 Vrienden van Amstel Live 2020 (H) 02.40 Davina Michelle; My own world 03.40
Vanaf 7 januari Mijn leven in hun handen (4x)
Vanaf 4 februari 20.30-22.00 Marble Mania (8x)
Vanaf 1 april
21.30
Vanaf 7 januari Mr Frank Visser, hoe is het nu met? (12x)
Vanaf 1 april
22.30

VRIJDAG
20.30
25 december 20.30-22.30 film: Frozen
Vanaf 1 januari De alleskunner (10x)
Vanaf 12 maart
21.30
Vanaf 1 januari Iedereen is van de wereld (6x)
Vanaf 12 februari De ijsmeesters (6x)
Vanaf 26 maart
22.30

ZATERDAG
20.30
26 december 19.20 film: The secret life of pets 21.00 film: the Grinch 2018 22.45
2 januari VI Special; de meester voorspellers
9 januari Ronald Goedemondt; Numero Uno
16 januari Brigitte Kaandorp; Ehh..
23 januari Lennette van Dongen
30 januari Patrick Laureij
6 februari Najib Amhali
13 februari Henry van Loon
20 februari Jochen Otten
27 februari Rene van Meurs
6 maart Rayan Panday
Vanaf 13 maart
22.30  

ZONDAG
20.30
Vanaf 6 december 20.00-21.30 Lindas Wintermaand (4x)
Vanaf 3 januari De code van Coppens (9x)
Vanaf 7 maart 20.00-21.30 Miljoenenjacht (5x)
Vanaf 11 april
21.30
Vanaf 6 december Klein maar fijn (6x)
Vanaf 17 januari Stegeman op de bres (6x)
Vanaf 28 februari
22.30 

Gast
Marjan
december 23, 2020 10:36

Het is weer huilen met de pet op voor RTL-kloon Talpa.
1-19: slechts 1 notering.
Opbouwfase.

Gast
JobF
december 23, 2020 10:33

SBS 6 zet Marble mania op donderdagavond tegenover de TV kantine en Wie ben ik. Duurt van 20:30 tot 22:00. Om 22:00 dan Mr Frank visser. Lang leven de liefde krijgt een prime time versie op maandag 21:30 vanaf 15 februari. Verder niet zo spannend de februari programmeringen. Vooral programma’s die nog doorlopen vanuit Januari.

Gast
Rob
december 23, 2020 13:47
Antwoord op  JobF

En wat gaat sbs op zaterdagavond uitzenden ?

Gast
JobF
december 23, 2020 15:40
Antwoord op  Rob

Cabaret. De gehele wie is de mol periode.

Gast
Rob
december 23, 2020 18:06
Antwoord op  JobF

Jobf : ik had Linda wel verwacht op zaterdagavond met haar Quiz.
Linda dus vanaf maart op de zaterdag en zondag ?.
Programmering van RTL 4 vind ik er beter uitzien als die van sbs 6. Geen avond het gevoel die gaan goed scoren Als ik die programma’s zie .
Later in het seizoen is wel interessant wat gaat 4 uitzenden op zaterdagavond om 21:30 en wat komt op zondagavond vanaf eind februari om 20 uur. Dan komen ze met nieuwe programma’s ? .

Gast
Chiel
december 23, 2020 17:37
Antwoord op  JobF

Dus HVN start WEER niet om 22.30 uur? Leren het ook nooit daar…

Gast
Hans
december 23, 2020 10:29

Wie is in vredesnaam Bibi Breijman? Konden ze geen Bekende Nederlander vinden of iemand die er iets toe doet?

Gast
Onzin
december 23, 2020 10:48
Antwoord op  Hans

En waarom moet het volgens u dan een BN’er zijn. Is een Nederlandse niet genoeg voor u, haha
Ach ga eerst eens kijken voor u onzin uitkraamt.

Gast
Bart
december 23, 2020 11:04
Antwoord op  Hans

Dat het bekende Nederlanders zijn voegt inderdaad helemaal niets toe aan vele programma’s. Echter was dit wel een hele leuke groep en hebben Bibi en Stefano het echt top gedaan. Het is echt een top programma.

Gast
Simone
december 23, 2020 14:36
Antwoord op  Hans

Spaar mij voor de B.N.’ers, de groep van 30/40 mensen die niets anders doen dan programma’s presenteren of in elkaars programma’s zitten of niets anders doen dan bezigzijn met B.N.’ er te zijn. TV-incest noem ik het. Allemaal doodsbang dat ze niet meer op tv komen “ niet meer in beeld, uitgerangeerd”.

Gast
xandertje
december 23, 2020 10:26

Vraagje:

Meilandjes 1.2 miljoen niet zo hoog. Hebben jullie ook het idee (ik doe het namelijk zelf ook) dat dit nu typisch een programma is dat je opneemt en daarna in 1 ruk zonder reclames in een half uur kijkt?

Gast
Marjan
december 23, 2020 10:45
Antwoord op  xandertje

Talpa-doelgroep was afgestemd op Knoop Gala.
Is gemakkelijker te begrijpen.

Gast
Chiel
december 23, 2020 17:36
Antwoord op  xandertje

Dat doe ik met IEDER programma! Met de 6 reclames in 1 film kun je in die tijd wel nuttiger besteden.

Gast
Tracy
december 27, 2020 06:55
Antwoord op  xandertje

Was op visite ze hadden de laatste aflevering van meiland aan staan
wat een hysterische familie en een ordinaire dochter met haar grote klep
ze blaatte alles aan elkaar of het alleen om haar draaide beetje hoogmoed
waanzin

Gast
Mijn naam is haas ik weet van niets
december 23, 2020 10:17

Dat er nog zoveel kijken naar die gestoorde familie

Gast
Marjan
december 23, 2020 10:47

Had minstens 2.5M moeten zijn.

Gast
Zwak
december 23, 2020 09:55

Was erg leuk dit seizoen. Vond alleen het einde zwak en snel afgeragd. Bij Beau zouden ze nog napraten maar nee, het ging weer tot vervelends toe over die kutcorona! Daar krijg je toch het schijt van!?
Had direct een napraat gehouden en pas daarna verder over corona voor wie nog zin heeft in dat oeverloze gelul.
Stefano en Bibi leken ook bijzonder geirriteerd dat het zo lang duurde. Nee, dit sloeg nergens op, achterlijke manier van een programma afsluiten en het willen meenemen van kijkers. Zwak!

Gast
Piepmuis
december 23, 2020 11:24
Antwoord op  Zwak

Idd het kabbelde maar door. En toen Trijntje nog. Toch al zo weinig positiefs. Bibi en Stefano waren voor mij de reden om te kijken. En dan een te kort item.

Gast
Help
december 23, 2020 09:31

Geweldig. Mathieu van de Poel. Met veldrijden (Eurosport) oppermachtig. Vanmiddag weer een rit (15.00 uur). En hij doet ook aan deze tour mee. Genieten.

Gast
Geox
december 23, 2020 09:21

783.000 kijkers op primetime NPO1 is erg mager, zeker als je weet dat er sws minstens 700.000 mensen naar die zender kijken (wegdommelend, starend, slapend) Ook al wordt er een opname van groeiend gras vertoont.

Gast
Merthe
december 23, 2020 08:59

Dit is allemaal N e l l y V e e n e n d a a l:

  • Kijkcijferrecord
  • Wondermiddel
  • Nog 1 avond
  • Opbouwen en Afbouwen
  • 34,5% NPO

Sneu!

Gast
Nelly Veenendaal
december 23, 2020 09:02
Antwoord op  Merthe

Kan het gedonder nu een afgelopen zijn met het verspreiden van mijn naam en leugens over posten die ik niet post van deze gestoorde gek.

Gast
Ne-ll-y
december 23, 2020 09:03
Antwoord op  Merthe

Kan het gedonder nu eens afgelopen zijn met het verspreiden van mijn naam en leugens over posten die ik niet post van deze gestoorde gek.

Gast
Ne-ll-y veen-en-daal (de echte)
december 23, 2020 09:05
Antwoord op  Merthe

Kan het gedonder nu een afgelopen zijn met het verspreiden van mijn naam en leugens over posten die ik niet post van deze gestoorde gek.

Gast
Ne-ll-y veen-en-daal (de echte)
december 23, 2020 09:05
Antwoord op  Merthe

Sneu!!!!!

Gast
Mc bezoeker 52
december 23, 2020 08:56

Een topuitzending van Beau gisteravond. Dit liet maar weer eens de urgentie van het opvolgen van de maatregelen zien. Leef niet onder een steen, maar kijk deze uitzending en handel er naar. Ook met Kerst!

Gast
robb
december 23, 2020 11:05
Antwoord op  Mc bezoeker 52

Alleen jammer dat de mensen die zich niet aan de regels houden niet naar Beau kijken .

Gast
Kijkcijferrecord?
december 23, 2020 08:46

De Slimste Mens haalt elke avond dit soort cijfers.
5 dagen per week.
Even relativeren s.v.p.

Gast
Merthe
december 23, 2020 08:50
Antwoord op  Kijkcijferrecord?

Er is toch ook niemand die zegt dat er geen programma’s zijn die meer kijkers trekken? Het is een record voor Het Perfecte Plaatje.

Gast
Rob
december 23, 2020 09:21
Antwoord op  Kijkcijferrecord?

Het journaal ook, zo kun je alles wel relativeren

Gast
Wondermiddel
december 23, 2020 08:32

Die RTL kijkers hebben groot gelijk dat na het zien van de kop van Beau ze massaal weg zappen
-900.000 is bijna EEN Miljoen.

Op1 bijna + 100.000. Klasse.

Gast
Merthe
december 23, 2020 08:36
Antwoord op  Wondermiddel

Knoop Gala -1.900.000 t.o.v. het programa ervoor
Nieuwsuur -1.000.000
Uit het leven gegrepen -650.000

Je bent weer lekker selectief!

Bovendien duurde Beau tot 23:45 uur en gaan er op een gegeven moment ook mensen slapen.

Gast
Wondermiddel
december 23, 2020 08:44
Antwoord op  Merthe

NPO heeft 3 kwaliteitszenders

Na het 8 uur nieuws zappen er kijkers naar 2 en 3. Goed he!

Gast
Merthe
december 23, 2020 08:46
Antwoord op  Wondermiddel

Dat is speculatie, dat kun je op basis van de cijfers niet concluderen.

Gast
Nog 1 avond
december 23, 2020 08:42
Antwoord op  Wondermiddel

RTL (Beau)levard.
Eindelijk verlost van het theater, de meninkjes van zogenaamde BN’ers en de polarisatie.

Gast
Merthe
december 23, 2020 08:45
Antwoord op  Nog 1 avond

Ik dacht dat jij nooit naar Beau/Jinek keek, dan heb je er toch ook geen last van Nelly?

Gast
Merthe
december 23, 2020 08:46
Antwoord op  Nog 1 avond

Ik dacht dat jij nooit naar Beau/Jinek keek, dan heb je er toch ook geen last van N e lly?

Gast
Benthe
december 23, 2020 08:50
Antwoord op  Merthe

Volgens mij leest N e lly ‘s avonds een goed boek ( ja, ja ze bestaan nog)

Gast
Wondermiddel
december 23, 2020 08:52
Antwoord op  Benthe

Reageren op jezelf dat doen alleen fake verspreiders.

Gast
Merthe
december 23, 2020 08:54
Antwoord op  Wondermiddel

Hahaha, wat zijn “fake verspreiders” nou weer?

Gast
Wondermiddel
december 23, 2020 08:56
Antwoord op  Merthe

Kijk in de spiegel dan zie je er een, hahahaha

Gast
Wondermiddel
december 23, 2020 08:54
Antwoord op  Merthe

Dubbel posten doen alleen fake verspreiders.

Gast
houmijerlekkerbuiten kokkie
december 23, 2020 09:39
Antwoord op  Wondermiddel

Zijn jullie getrouwd of zo?

Gast
Opbouwen en Afbouwen
december 23, 2020 08:15

Dinsdag 22 december 2015 (Dinsdag 22 december 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. Publieke Omroep 30,9% (34,5%)
2. RTL Nederland 29,3% (34,5%)
3. SBS Groep 20,1% (15,9%)

Cijfers zeggen alles. Trek zelf Uw conclusies en laat u geen zand in de ogen strooien door de media.

Gast
34,5% NPO
december 23, 2020 08:18

Met maar 3 zenders (dat kan de rest niet zeggen)

Gast
Merthe
december 23, 2020 08:24
Antwoord op  34,5% NPO

Ben je weer op jezelf aan het reageren?

Het aantal zenders maakt niet zoveel uit, er is geen distributieschaarste meer, de kosten van een extra (kleine) zender zijn relatief laag.

Gast
Wondermiddel
december 23, 2020 08:34
Antwoord op  Merthe

fake verspreider ook weer aan het …….

Gast
Geraniumzender
december 23, 2020 08:59
Antwoord op  34,5% NPO

Kijk eens hoe dat marktaandeel was als ze geen belastinggeld kregen om programma’s mee te maken.

Gast
Angelique
december 23, 2020 08:44

alleen sukkels plaatsen elke dag nietszeggende cijfers

Gast
Wondermiddel
december 23, 2020 08:46
Antwoord op  Angelique

Alleen sukkels reageren daar dan weer op.

Wie is dan de grootste sukkel?

Gast
Erik
december 23, 2020 08:46

Blijkbaar moet je conclusies trekken uit dagcijfers. Nou daar komt de conclusie:
RTL en NPO in vijf jaar flink gegroeid. Talpa / SBS groep zit in de afbouwfase. 25% minder kijkers in vijf jaar tijd.

Gast
jan````````````````````````
december 23, 2020 08:07

NPO 1 heeft niet de taak om altijd te winnen
Het feit dat ze ook programma`s uitzenden voor een kleine doelgroep , siert de NPO
Laat het hersenloze kuddevolk maar genieten van Amusement zonder inhoud bij RTL 4 , de zendergroep die uitstekend bij hun past !

Gast
Elke avond pizza
december 23, 2020 08:11

De monotone programma’s van RTL kan iedereen dromen.
Elke avond hetzelfde.

Gast
Tv Junkie XL
december 23, 2020 08:23
Antwoord op  Elke avond pizza

@ Elke avond pizza. Zo is het meid! Heb je genoten van Het Perfecte Plaatje?

Gast
jan````````````````````````
december 23, 2020 08:46
Antwoord op  Elke avond pizza

Nederlanders hebben geen smaak, wonen in huizen met saai meubilair , opgesmukt met Action spullen. Kijken RTL ,en hebben kasten vol met wijn bier en chips , en vooral kaarsen !
Vertellen moppen, op verjaardagen, en l lllen altijd over politiek voetbal auto`s omdat ze een gebrek aan conversatie hebben !
De doorsnee Nederlander dus !
Mensen met een beetje IQ kijken NPO
Daar steek je wat van op ook !

Gast
Alles is Liefde, pardon, Corona
december 23, 2020 09:00

Op NPO elke avond de besmettingscijfers. Daar loop je wat van op.

Gast
Geraniumzender
december 23, 2020 09:00

Mensen die voor de oorlog geboren zijn kijken NPO.

Gast
Henk K.
december 23, 2020 11:02

Ach, de zogenaamd hoog opgeleide Nederlander heeft het de hele avond over hockey of de nieuwe auto van Diederik-Jan en lachen nog smakelijk over de dakloze man die dochter Anne-Fleur vorige week heeft aangereden met haar roze Fiat 500.

Gast
Poehee
december 23, 2020 08:42

En zo ist.

Gast
Kevin mongolenhoofd
december 23, 2020 08:02

Haha nu gaan al die keaaie witte babyboomers hier weer pissed off reageren omdat er een VROUW gewonnen heeft; let maar op!

Gast
Ray
december 23, 2020 09:03
Antwoord op  Kevin mongolenhoofd

Volgens mij hebben alleen de woke SJW’s, die beweren voor inclusiviteit en diversiteit te zijn, dat soort rare vooroordelen en frustraties over huidskleur, geslacht en seksuele voorkeur.

Gast
Anaal_digitaal
december 23, 2020 08:02

Dat er elke dag nog zoveel kijkers naar het propaganda journaal van de NPO kijken is mij een raadsel.

Gast
jan````````````````````````
december 23, 2020 08:18
Antwoord op  Anaal_digitaal

Daarom is er voor jou RTL Makkelijk te begrijpen, en in Jip en Janneke taal

Gast
Jip en Janneke
december 23, 2020 08:37

Ho, ho, wij willen niet misbruikt worden door RTL.

Gast
Mark
december 23, 2020 08:35
Antwoord op  Anaal_digitaal

Waar bestaat die propaganda dan uit? Voorbeelden graag! Of ben jij ook zo’n pannenmepper?

Gast
Anaal_digitaal
december 23, 2020 08:59
Antwoord op  Mark

Kijkt u maar even op de site van Blik op het NOS Journaal, daar kunt u veel info en voorbeelden vinden. En ik gebruik pannen om te koken en niet om mee te meppen.

Gast
Per Huismans
december 23, 2020 08:01

Wie is dat?

Gast
rollins
december 23, 2020 08:01

Ik begrijp net dat ze zo heet en dat het geen gebiedende wijs is.
Acht uur in de ochtend en ik leer dingen. Wow.

Gast
Uuuh
december 23, 2020 07:58

Down the road verdient veel meer kijkers!

Gast
Karbonade
december 23, 2020 08:04
Antwoord op  Uuuh

Alle d0wnies keken op dat moment naar het Knoop Gala op NPO1.

Gast
Rik
december 23, 2020 07:54

Soy Kroon had moeten winnen ❤️

Gast
Bart
december 23, 2020 08:10
Antwoord op  Rik

Haha, die huilebalk? Hou op zeg….

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen