Stiefmoeder kind overleden, gaat Bridget condoleren of niet?

Nathalie Hoop, de assistente van Hans Klok, is op 43-jarige leeftijd overleden. Ze is de stiefmoeder van het kind van Bridget Maasland. De grote vraag is: gaat de presentatrice condoleren of niet?

Bridget Maasland Foto: NPO

Na een lang ziekbed is Nathalie overleden aan de gevolgen van kanker. Ze is getrouwd met Pepijn Padberg, die samen een zoon heeft met Bridget. Volgens Hans Klok was Bridget meedogenloos tijdens Nathalie’s ziekbed.

IJskoud

Hans klapte eerder dit jaar uit de school en onthulde dat Bridget een ijskoude opstelling had jegens Nathalie. Ondanks haar zeer ernstige ziekte, liet Bridget tot zijn verbijstering nooit iets van zich horen.

De verbijsterde illusionist onthulde: “Bridget heeft nooit enig medeleven met Nathalie getoond en dat vind ik niet kunnen. Nee, ze heeft nooit gevraagd hoe het met haar gaat.”

Bridget gedroeg zich buitengewoon kinderachtig, zei Hans. “Bridget en haar ex-man Pepijn waren al uit elkaar toen hij Nathalie ontmoette, maar toch blijft het een ding voor haar dat zij nu samen zijn.”

Onmenselijk

Hans: “Als iemand de helft van de tijd voor je kind zorgt en diegene krijgt het slechte nieuws dat geen arts meer wat voor haar kan doen, dan moet je toch kunnen zeggen: ‘En nu is het klaar.'”

Het was al vrij onmenselijk dat Bridget haar schouders ophaalde voor de zeer ernstige gezondheidsconditie van de stiefmoeder van haar kind. Hopelijk verkrijgt ze het wel over haar hart om Nathalie’s nabestaanden te condoleren na deze verdrietige gebeurtenis.

Hans en Nathalie

44 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Roely
november 5, 2020 16:49

Dan moet je toch echt wel een verrot karakter hebben om zo’n berichtje te plaatsen. Echt walgelijk!

Gast
Antonios
november 4, 2020 14:46

Verbijsterend ja verbijsterend wie schrijft die klungel stukjes. En dit lijkt zo langzamerhand de Story of die walgelijke prive wel. Schaamteloos dit

Gast
G.ossip
november 4, 2020 10:51

De vraag is of het een ander wat aangaat,treurig bericht van MC

Gast
Liefhebbende Moeder
november 4, 2020 09:50

Bridget Maasland is een echte liefhebbende moeder.

Gast
critikast
november 4, 2020 08:21



Gast
critikast
november 4, 2020 08:23
Antwoord op  critikast

MC plaatst dit artikel terecht ! Het is gewoon nieuws en bekende Nederlanders die zich misdragen moeten met de billen bloot. Hoge boezems vangen veel wind, dus gaat Maasland terecht over de kling. Laat ons maar zien hoe dom, meedogenloos, haatdragend en stupidedeze vrouw is . Bedankt MC voor deze toelichting !

Gast
Piet Grijs
november 4, 2020 08:13

Wat een ratten, bij die redactie van MC. Alle fatsoen voorbij. Een topic proberen te scoren over lijken. Walgelijk gewoon!

Gast
Eddie Emmer
november 3, 2020 23:08

Alles voor de kliks en banner inkomsten? Delete dit artikel, kan echt niet, een kind is haar moeder verloren, een man zijn vrouw en een kind zijn stiefmoeder. Doe. normaal.

Gast
yes
november 4, 2020 04:00
Antwoord op  Eddie Emmer

Niet de tijd om een eventuele ruzie breed uit te meten. Vrouw is nog niet begraven.

Gast
Village Park
november 3, 2020 23:07

story.nl/artikel/showbizz/wat-niemand-weet-deze-bekende-vrouw-had-relatie-met-man-nicolette-van-dam

Gast
Alexh
november 3, 2020 22:01

Wat een smakeloos bericht. Ben fan va de site en de tone of voice in de berichtgeving – maar dit is onnodig.

Gast
Jaap Aap
november 3, 2020 20:51

Triest. Het is al meer gezegd, evengoed : ten eerste is dit het eenzijdige subjectieve verhaal van Hans Klok, ten tweede heeft Bridget weinig te maken gehad met haar, dus opruiing en ten derde is dit stuk gewoon bedroevend. Er is iemand veel te jong overleden en MC moet dat treurige nieuws even misbruiken voor een topic over Bridget. Kansloos.

Gast
Village Park
november 3, 2020 20:11

Dit is de ex van Bas Smit.

Gast
Respect ✌️
november 3, 2020 19:55

MC kan de website nog zoveel veranderen maar met dit soort berichten kunnen ze beter meteen de boel opdoeken.

Gast
Tend
november 3, 2020 19:15

Welke tbs’er heeft dit geschreven?

Gast
Isa
november 3, 2020 19:14

Die tekst is zo respectloos, had een betere tekst bedacht Media Courant, zelfs jij gaat te ver, verander die tekst ff

Gast
Jan.
november 3, 2020 19:01

Hee Mediacourant, gaat je geen filkker aan, dat soort dingen zijn prive. loser.

Gast
Koen
november 3, 2020 18:53

Soms ga je iets ver en dat is nu.
Dit artikel kan echt niet MC.

Gast
Maup Caransa
november 3, 2020 18:36

Als je elkaar niet meer kan luchten o.i.d. kan ik mij dat best voorstellen.

Gast
Me moeder
november 3, 2020 18:33

Mooie vrouw dus jammer dat ze dood is.

Gast
flogvan
november 3, 2020 21:16
Antwoord op  Me moeder

Idd!

Gast
*DE ECHTE*
november 3, 2020 18:14

Eerlijk verhaal van Hans Klok. Veel sterkte!!

Vergeet ijskonijn Bridslet!

Gast
Jan
november 3, 2020 18:14

Onzin om te condoleren. Ze heeft geen familierelatie met vrouw van haar ex. Niet doen dus.

Gast
Wim
november 3, 2020 18:07

Wat een walgelijke titel. Niet eens een fatsoenlijk bericht over Nathalie zelf. Zo respectloos. Voor iedereen. Nee, het gaat al zo lekker met de wereld.. MC doet er een schepje bovenop. Ga je schamen.

Gast
Rohald Roethof
november 3, 2020 18:04

Bridget zal een rechtzaak tegenover MC gaan doen, dit artikel slaat nergens op

Gast
Tvkijker
november 3, 2020 18:02

Serieus?! Mediacourant wat is dit voor een bericht. Ik vind het echt bezopen dat dit zo gepubliceerd word!

Gast
Pettie Fart
november 3, 2020 18:01

Beetje onnodig en ietwat onsmakelijk om over de rug van een net overleden jonge vrouw te willen scoren, dit artikel.

Gast
RECHTSvanhetMIDDEN
november 3, 2020 17:54

Typisch een actie van een vrouw..
Bridget zag gewoon dat de nieuwe vriendin van haar ex knapper was dan zichzelf en dan krijg je zo n reactie..

Gast
Winterklaar
november 3, 2020 17:42

OMG. Gaat Dreetje ook naar de crematie?

Gast
Isa
november 3, 2020 19:14
Antwoord op  Winterklaar

Ja goeie NOT

Gast
pastoor Justus uit Schin op Geul
november 3, 2020 17:41

Verdulleme dat is geen goed christen die Bridget. Een goed christen is vergeving gezind, in ieder geval bij ons in het zuiden. Maar ik weet niet hoe het in het westen des lands is . Maar naar wat wij lezen, en horen via radio uitzendingen, en zien bij televisie programma`s ,nou nou daar zijn de normen en waarden tot een diep peil gezakt

Gast
Tom
november 3, 2020 17:20

Wat een walgelijk artikel: respectloos en irrelevant. Schaam jullie.

Gast
Hermann Boring
november 3, 2020 17:17

Leuk voor Bridget dat Klok op zo’n manier de vuile was buiten hangt.

Gast
Dreetje Hazes
november 3, 2020 17:15

Ik zou haar doen.

Gast
pastoor Justus uit Schin op Geul
november 3, 2020 17:48
Antwoord op  Dreetje Hazes

Nou daar hebben wij nonneke Elizabeth voor hoor
Een betere is erin heel het zuiden niet te vinden met haar cup d
en een grasveld waar je lekker bij kan maaien

Gast
Coca Cola
november 3, 2020 17:53
Antwoord op  Dreetje Hazes

U wilt gaan waar Hans Klok zijn toverstaf ook al heeft doen rondpompen? Simsalabim!

Gast
strontkar2019
november 3, 2020 17:09

Ik vind dit niet echt een topic om op los te gaan. Als ze gaat, hoop ik dat ze het netjes houdt en niet alle aandacht op zichzelf gericht hoeft te hebben. Het gaat even niet om haar.

Gast
David
november 3, 2020 17:09

Bridget staat toch volledig buiten zo’n persoon om? Waarom zou zij dan moeten condoleren of vragen hoe het gaat?

Gast
Chil Persoon
november 3, 2020 17:08

Met of zonder slipje!!! Alleen ijskonijn weet het antwoord!

Gast
Eva
november 3, 2020 17:08

Ik weet dat de familie van Nathalie en zeker ook Pepijn het niet op prijs stelt als ze haar gezicht laat zien maar ja voor haar zoon is het enorm verlies dus ze zal zich verplicht voelen.

Gast
Donald
november 3, 2020 17:06

Blijft natuurlijk de vraag of Britget wel of geen slipje gaat dragen tijdens de condoleances.

Gast
Yori
november 3, 2020 17:04

Wat een rare titel.

Gast
Ralf
november 3, 2020 17:03

Goh, wat zullen ze bij MC vol verwachting hebben gewacht op de dag dat ze dit artikel konden plaatsen. Er is er in dit verhaal maar één keihard, onmenselijk en ijskoud en dat is de schrijver van bovenstaand broddelwerkje.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen