RTL 4 gaat Lego Masters met bekende Nederlanders maken

RTL 4 gaat een kerstspecial maken van Lego Masters met daarin bekende Nederlanders als kandidaten. De uitzending is op tweede kerstdag. Dat heeft de tv-zender zojuist laten weten.

Ruben Nicolai Foto: RTL

Lego Masters is een entertainmentprogramma waarin duo’s uitgedaagd worden met bijzondere LEGO-opdrachten die ze binnen een bepaald aantal uur moeten volbrengen. De deelnemers bouwen de spectaculaire bouwwerken helemaal uit het hoofd, want er zijn geen bouwtekeningen.

Sterrenduo’s

De reguliere editie van Lego Masters is zónder bekende Nederlanders, maar de kerstspecial zal dus met BN’ers zijn. Ook de sterren zullen duo’s vormen die het tegen elkaar opnemen. Wie er precies meedoen, zal RTL op een later moment bekendmaken.

Het door Ruben Nicolai gepresenteerde Lego Masters was dit voorjaar, tijdens het begin van de coronacrisis, een groot succes op RTL 4 met op het hoogtepunt 1,6 miljoen kijkers.

All You Need en Masked Singer

De rest van de kerst is bij RTL 4 heel erg in All You Need Is Love-sferen. Op kerstavond is definitief de kerstspecial van All You Need Is Love te zien, ondanks de coronacrisis, en op eerste kerstdag is de première van de All You Need Is Love-film.

RTL 4 gaat op oudejaarsavond de conference van Guido Weijers en de special van The Masked Singer uitzenden. Die laatste show zal om 00.00 uur worden onderbroken door het aftelmoment, waarna de winnaar zich onthult na het knallen van de kurken.

37 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Max
november 9, 2020 09:40

Jezus, wat bestaan er toch een ongelooflijk dom kijkersvolk voor RTL…BN ers versie….

Gast
Harry
november 6, 2020 08:20

De commerciële zenders

hebben heel goed ingezien dat een groot deel van onze zapnatie smult van infantiel volksvermaak. Ook dit Legoprogrammaatje voldoet perfect aan deze standaard. Dat wordt dus weer genieten met blikjes bier, zakken chips en dozen tissues -om alle lachtranen weg te vegen- in de aanslag…

Gast
JasperV
november 5, 2020 11:18

Helaas weer een programma met BNérs, die zijn er al genoeg. Het begint een goed betaald beroep te worden.

Gast
Anja
november 5, 2020 09:15

Goh wat leuk zeg , en ook zo vreselijk creatief bedacht :-(

Gast
Olcay
november 5, 2020 11:01
Antwoord op  Anja

Ruud en ik zouden ook graag meedoen, maar omdat ik Karona heb mag ik niet naar buiten. LUISTER ALLEMAAL NAAR RUUDDEWILD.NL OP RADIO 2!!!!!!!

Gast
Chiel
november 5, 2020 09:07

Als special best leuk. Maar de gracht van het programma is échte Lego fans die laten zien wat ze kunnen. Goed dat het geen hele serie is. Bij SBS ook het knikker programma met BN-ers in plaats van mensen die er écht wat mee hebben. Zonde.

Gast
Marco
november 5, 2020 03:52

John de Mol is zelf ook heel druk met een nieuw format, wat hij helemaal zelf heeft bedacht. De voorlopige werktitel: Duplo Kings. Vanaf 2021 te zien. Er is verder nog niet veel over bekend.

Gast
Zogenaamde BN’ers ?
november 4, 2020 23:03

Zucht.
Heel origineel.
Niemand die daar nog op zit te wachten.

Gast
Advocaatje
november 4, 2020 22:35

Laat me raden. Al die panelleden die meededen aan Wat Vindt NL.
Aangevuld met nog enkele nitwits zoals Van Moorsel en De Bruijn

Gast
caat
november 4, 2020 21:14

Nou dan hoef ik dus niet meer te kijken. Ik heb zo genoeg van programma’s met BN-ers die foto’s maken, schapen hoeden, dirigeren en nu gaan lego-en.

Gast
Max
november 9, 2020 09:41
Antwoord op  caat

je vergeet de zeiltocht, first dates….eh…er is vast nog meer

Gast
Wendy's dealertje
november 4, 2020 20:58

Bn-er-moeheid, ben nu al aan het zappen.

Gast
Deug niet
november 4, 2020 20:11

Hou de bn-ers voor de reclameblokjes, daar zijn legio voorbeelden van . Het gewone volk voor de bekende legoblokjes, die zijn er stapel van

Gast
Nelly Veenendaal
november 4, 2020 20:11

Leuk, in elk geval beter dan die films elk jaar.

Gast
Garry glamour
november 4, 2020 20:05

De volgende irritante Bnners zullen benaderd worden , Jeroen van Koningsbrugge, Samantha Steenwijk , Guus Meeuwis, Chantal Janzen, Rocheltje Hazes , de graaiers van de postcodeloterij.
Ik ben blij dat ik niet verplicht ben om te kijken .

Gast
Pettie Fart
november 4, 2020 19:47

Want dat hebben we nog nergens gezien, bekende nederlanders die ergens aan meedoen..ZUCHT!!!! Laat me raden; Meiland, Hazes, gasten uit Volendam en Samantha Steenwijk zullen wel weer komen opdraven.VRE SE LIJK!Succes met die kindertroep!

Gast
AlexF
november 4, 2020 19:28

Ja leuk! Laat Rob de Nijs dan mee doen!

Gast
Bente
november 4, 2020 17:58

Ik vind het wel leuk. Nu nog sbs 6 met duplo masters en de cirkel is rond

Gast
Chil Persoon
november 4, 2020 18:16
Antwoord op  Bente

Doe de groeten aan al de 100 andere namen!

Gast
Mark
november 4, 2020 17:57

Masked Singer na middernacht onthulling(en) dus. Dat wordt met aftelmoment erbij dus 3 miljoen kijkers voor RTL 4. NPO 1 haalt sowieso altijd wel 2,5 miljoen met aftellen. Blijft over voor 25 Jaar SBS 6 in IHVH: hooguit 700.000, en dan mag Ome John héél erg blij zijn.

Gast
Bart
november 4, 2020 18:31
Antwoord op  Mark

Komt er na The Mask Singer ook nog iets dat je weet! Muziekprogramma in de nacht?

Gast
Asjemenou
november 4, 2020 17:53

Wanneer komt Domino Day met bekende nederlanders?

Gast
Streepje
november 4, 2020 17:21

Je verwacht het niet, hè. Elke keer weer word je verrast door hun creatieve en vernieuwende ideeën.

Gast
Bastiaan
november 4, 2020 17:19

en daar gaan we weer! weer die rottige BNN-ers , daar zijn al teveel programma’s mee. Zal wel voor de werkgelegenheid zijn om ze bezig te houden. Gelijk niet meer kijken dus!

Gast
Zomaar
november 4, 2020 17:19

Naar verwachting Ali B, G Joling, en Roel van Velzen bouwt ook mee, met proportioneel enorme bakstenen. 

Gast
M. Kreukhoven
november 4, 2020 17:26
Antwoord op  Zomaar

Edsilia Rombley niet te vergeten, afgelopen jaren zie die vrouw bij iedere prime time programma.

Gast
Bart
november 4, 2020 17:13

RTL4 en SBS6 doen best veel dit jaar op en rond Kerst en Oud &Nieuw.

Gast
Gwendolyn
november 4, 2020 17:04

Het goede aan Lego Masters was juist de onbekende Nederlanders!

Gast
John s
november 4, 2020 17:00

Altijd maar weer met bn ers, echt om te kotsen dat soort programma’s.

Gast
Mick
november 4, 2020 16:58

Dolf Jansen is de vuurpijl. Guido Weijers is de champagnefles en Yoep van het Hek is de oliebol.

Gast
Gtstfan
november 4, 2020 23:41
Antwoord op  Mick

Claudia De Breij is de Kerstboom en Marc Rutte is Appel Premie (Beignet), Grapperhause het Corona Virus en Yvon Jaspers Het Kijkcijfer kanon

Laatst bewerkt 2 maanden geleden door Gtstfan
Gast
Zomaar een persoon
november 4, 2020 16:54

Houd eens op met het voortdurend rondpompen van bn’ers.

Gast
Chil Persoon
november 4, 2020 16:53

Wat een armoe bij RTL.

Gast
M. Kreukhoven
november 4, 2020 16:47

Ruben Nicolai wat een misselijkmakend meneer. RTL Duitsland en Bekende Nederlanders wat een geestelijke armoe, hopelijk weet de kijker dit niet te tolereren en volledig te negeren!!!

Gast
Annette
november 4, 2020 16:54
Antwoord op  M. Kreukhoven

Nederlands leren!

Gast
Chil Persoon
november 4, 2020 16:55
Antwoord op  Annette

Weer een andere naam!

Gast
Annette
november 4, 2020 17:01
Antwoord op  Chil Persoon

Jij zit volgens mij al 20 jaar in thuisquarantaine.
Nerd.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen