Rob Goossens verbaasd over 50.000 leden voor Akwasi-omroep

Rob Goossens, de 2020-versie van Albert Verlinde, is er behoorlijk verbaasd over dat het de Akwasi-omroep Zwart is gelukt om 50.000 leden te werven. Dat zegt hij in de studio van Telegraaf TV.

Rob Goossens Beeld: RTL Boulevard

Eigenlijk had Rob Goossens niet verwacht dat Akwasi daadwerkelijk de benodigde 50.000 leden zou aantikken. Hij is verbaasd. “Een beetje wel. Ik heb anderhalve maand geleden gevraagd hoe ze ervoor stonden en toen zaten ze nog niet op 15.000. Ik dacht: dan heb je al best wat maanden leden kunnen werven en dan heb je er pas 15.000, dat gaat niet meer lukken.”

Buiten Robs bubbel

Het is allemaal buiten Robs bubbel omgegaan, zegt de Telegraaf-journalist en RTL Boulevard-ster. “Ik moet zeggen: ik heb helemaal niks van ze voorbij zien komen op mijn sociale media, dus het is volstrekt langs onze bubbel heen gegaan, maar het is ze uiteindelijk best wel makkelijk gelukt om aan die 50.000 te komen.”

Rob weet alleen niet of al die 50.000 leden wel helemaal valide zijn. Als er leden afvallen omdat bepaalde gegevens niet kloppen, valt Zwart alsnog af, zegt hij. “Onder de 50.000 maak je sowieso geen schijn van kans. Daarboven kun je een kans krijgen, maar de minister moet dan wel vinden dat je wat moet toevoegen aan het omroepbestel.”

Vaag

Het is volgens Rob nog wel erg vaag wat Zwart nou precies wil gaan doen bij de NPO. “Het is eigenlijk best wel heel vaag. Wat ga je dan precies doen? Ga je documentaires maken of muziekprogramma’s die meer op de zwarte gemeenschap gericht zijn? Je kunt je van al die dingen afvragen of het veel toevoegt aan wat de publieke omroep op dit moment al maakt.”

Hoe dan ook: het is wel een knappe prestatie van Akwasi, toch? “En toch ook weer niet, hoor. Ik denk dat wat betreft de zwarte gemeenschap in Nederland een beetje geldt wat ook geldt voor een groep teleurgestelde rechtse mensen, die altijd maar roepen dat je in Nederland niets mag zeggen, maar tegelijkertijd overal podia krijgen voor al die dingen die ze dan niet zouden mogen zeggen.”

“Die zwarte gemeenschap heeft de afgelopen jaren niet die plek gehad in het medialandschap, maar de afgelopen tijd zie je wel degelijks dat ze een opmars aan het maken zijn.”

Meld u aan
Laat het mij weten wanneer er
225 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
mercredi
november 25, 2020 13:49

@M.Kreukhoven, je bent duidelijk een niet.Nederlander. Je Nederlands is abominabel. Verder zijn je ´meningen´ dat helaas ook. Waarom post je hier al 300 plus stomme Akwasi dweep-adebt berichtjes. Als die kant zo geweldig is, waarom kom je hier dat dan vertellen. Ongehoord Nederland komt in het bestel, wen er maar vast aan. En terecht. Er MOET eenvoudig een tegenwicht zijn tegen geweldoproepende , geweldverheerlijkende mensen als Akwasi en Co. En je grote vriend komt ook voor het gerecht, zoals iedereen die uitspraken doet zoals hij dit heeft gedaan, wacht maar.

Gast
M. Kreukhoven
november 24, 2020 21:54

Letterlijk Ongehoord. Niks meer aan veranderanderen!!! ON verloedert onze mooi omroep bestel… Laat dit soort gekkies maar naar LAnge Frans kijken.

Gast
black
november 25, 2020 13:51
Antwoord op  M. Kreukhoven

Aldus het zoveelste stomme berichtje van M.Kreukhoven.Het forum staat er vol mee, met die rotzooi die hij produceert.

Gast
achtman
november 24, 2020 17:34

Ga door mensen, geef nooit op. Die figuren a la Akwasi die heel Nederland van racisme willen betichten, en zelf een organisatie optuigen die qua grondstelling en doel juist compleet racistisch is, moet bevochten worden. De truuk die gebruikt wordt door Akwasi is het steeds opnieuw in de media de meest agressieve , psychopathische, geschifte uitingen doen, zoals oproepen per tweet om ´op groepen Nederlanders in te rijden met een auto, Zwarte Piet voor zijn bek te trappen, etc etc. Dit doet hij bewezen al tien jaar . De bedoeling is om hiermee heftige reacties van ons op te roepen, zodat hij vervolgens in allerlei talkshows kan gaan gillen : zie je wel, ze moeten ons niet, en daarom moet ik zo radicaal zijn. Echter, hij is zelf steeds de oorzaak van de reacties, en dat weet hij. Dit gebeurd steeds. Begrijp dit. Steeds worden oorzaak en gevolg sluw maar niet slim omgedraaid, alsof wij te stom zijn om dat door te hebben. Trap hier niet in ! het is een heel simpel truukje, meer niet. Doorzie dit, licht mensen in. En doe tegenstappen. Ga nergens op die belachelijk agressieve provocaties in. Laat justitie dit opknappen. De pers speelt overigens een negatieve rol hierin, door dit omdraaien van de feiten van Akwasi en Co steeds niet te vernoemen in hun artikelen over Akwasi. Hier nooit iets van te zeggen in interviews, etc etc. Dat is dom van de pers, als zij het niet doen, doen wij het wel.

Gast
Paulus
november 24, 2020 17:21

Mensen, wordt gewoon direct lid van ongehoord nederland, daar hebben we veel meer aan, dan keer op keer inhoudelijk het ongelijk van die Gestoorde Akwasi-dweep-adepten a la Kees hieronder te reageren. het is dezelfde persoon steeds, laat maar en wordt lid. Fijne avond nog allemaal.

Gast
Bonus
november 24, 2020 17:10

Hoe staat het eigenlijk met de aangiftes tegen Akwasi. Iemand daar de laatste update van ?

Gast
Kees
november 24, 2020 10:55

Wat een ongelofelijke domme racistische trollen die hier reageren. Akwasi heeft het volste recht om dit te doen. Door onderstaande reacties te lezen geeft maar weer eens aan dat je jezelf schaamt voor dit land. Ik zeg ook haast niet meer dat ik uit NL komt maar uit West Europa. Ik wens hem heel veel succes en voor hem zijn community dat er veel mag veranderen.

Gast
Missy
november 24, 2020 12:37
Antwoord op  Kees

Triest. Alsof jij verantwoordelijk bent voor andermans gedrag en uitspraken. Zo kun je je voor alles schamen. Wat als een andere Kees een misdaad pleegt? O, ik schaam me zo. Ik zeg haast niet meer dat ik Kees heet.

Gast
fikkie
november 24, 2020 13:28
Antwoord op  Kees

Oh, dus door je eigen mening te verkondigen ben je hier ook al snel een racist? Dat gaat lekker worden beste Kees. Dus alles wat men zegt, als het maar positief is, is prima maar als de wijzer naar het negatieve leunt ben je een racist? Wat goed dat we toch een wet hebben die de mening van anderen ook gehoord mogen en soms ook moet worden. Een munt heeft twee kanten beste Kees. De ene keer valt hij jouw kant op en de andere keer knipoogt hij naar mij, maar we blijven wel netjes tegen elkaar en we accepteren elkaars mening, al is die niet altijd de jouwe of de mijne. Zo werkt een democratie. Niet alles is links of rechts.

Gast
bart
november 24, 2020 17:00
Antwoord op  Kees

je bent zelf een ongelooflijk domme racistische trol. Heb je de reacties eigenlijk wel gelezen, of begin je gewoon maar meteen met schelden ? Er staan heel veel zeer onderbouwde, intelligente reacties hier, over Akwasi´s ellendegang . Ga het eerst eens echt lezen allemaal. Maar ik vermoedt dat je verregaand te dom bent om de meeste reacties zelfs maar te begrijpen… Gezien je gescheld.

Gast
black
november 24, 2020 17:08
Antwoord op  Kees

´Kees´, je meurt zelf naar trollanianities. Constant worden hier de meest stomme berichten geschreven over hoe geweldig Akwasi wel niet is, het is in werkelijkheid een niet veroordeelde crimineel die al meer dan tien jaar oproept tot geweld tegen burgers in Nederland. Voor jouw informatie, want een licht ben je duidelijk niet, dat is bij de wet verboden, en een veroordeling had moeten volgen. Maar dat komt nog wel, wacht maar.

Gast
Pieter
november 24, 2020 00:39

Dikke fraude jongen.
Als dit ECHT zou leven bij de zwarte gemeenschap dan zou Sylvanasimons minimaal drie zetels gehaald hebben. Kijk zelf wat ervan over is: roepen vanaf de zijlijn en geen draagvlak.

Die leden van Zwart zijn gekocht.
Zoeken is vinden.

Ik denk dat die zogenaamde leden niet echt bestaan.
Ik denk dat iemand anders het telefoonboek heeft overgeschreven en de laatste 25.000 leden heeft verzonnen. En dat zou je aan de bankafschriften kunnen zien.
Makkelijk.

Wat dat aangaat zijn er nog gelukkig genoeg mensen die rationeel en logisch na kunnen denken en zelf verstandige keuzes kunnen maken.

Jammer voor aquarium. Goed voor Nederland

Laatst bewerkt 3 dagen geleden door Pieter
Gast
M. Kreukhoven
november 23, 2020 23:14

HEFTIGE discussie tussen strafrechtadvocaat, presentatrice, Multi talent Natacha Harlequin en Journalist Alberto Stegeman aan de Desk/tafel bij Shownieuws.

Gast
f88
november 24, 2020 17:06
Antwoord op  M. Kreukhoven

Ja en ?

Gast
Jonnie
november 23, 2020 18:52

Als artiest uitgerangeerd, daarom is Akwasi met zijn blm’ers uit op een goedbetaald baantje. Dat kan allemaal in ons luilekkerlandje. Ik hoop niettemin dat er een nauwgezette controle komt op die ledenadministratie. Want niemand gelooft toch in die wonderbaarlijke groei van de laatste weken?

Gast
gerard
november 24, 2020 17:01
Antwoord op  Jonnie

Precies.

Gast
M. Kreukhoven
november 23, 2020 18:00

Onnodige provocaties, Letterlijk ongehoord. Niks meer aan veranderen. Het geluid van de onderbuik gevoel, zal ongehoord blijven.

Omroep Zwart laat het maatschappij zien de noodzaak van inclusiviteit, Word Lid,55.000 zijn u al voor gegaan!!!

Gast
Tamara
november 24, 2020 17:03
Antwoord op  M. Kreukhoven

´Het geluid van de onderbuik gevoel´. Jaja. Erg Nederlands ben je niet, he M.Kreukhoven ? Je schrijft hier al wel 300 berichten lang dwepend over je adoratie voor Akwasi, die het licht is, de nieuwe heiland, een standbeeld moet, de held van Nederland, etc.etc. Jij bent waarschijnlijk zelf totaal niets, en doet de hele dag niets anders dan hier rondhangen en deze Akwasi dweep adoratie berichtjes plaatsen. Get a life man.

Gast
M. Kreukhoven
november 24, 2020 22:01
Antwoord op  Tamara

Haaaai Misselijkmakend poedel….

Dé Nederlander bestaat niet. Máxima zorreguieta koningin der Nederlanden. De Koningin heeft de afgelopen jaren naar de identiteit van Nederland gezocht, maar die niet gevonden.

Hou hier onmiddellijke mee op!!!!

Gast
de man
november 24, 2020 17:05
Antwoord op  M. Kreukhoven

Welnee. Het zijn er helemaal geen 55000. Weet je zelf ook wel, daarom dweep je er zo mee.

Gast
fikkie
november 23, 2020 16:03

Akwasi moet gewoon wegwezen. En die ruim 55.000 leden?? Volgens mij klopt dat niet. Fraude?

Gast
Pieter
november 24, 2020 00:39
Antwoord op  fikkie

Dikke F R A U D E

Gast
123
november 23, 2020 15:48

Ik begrijp überhaupt niet waarom je per se een eigen omroep wil om ‘iets’ (dat blijft bij al die aspirant-omroepen vaag en wazig) over te dragen via de tv. Heeft die Akwasi al niet genoeg aandacht gekregen bij DWDD en M? Heeft Ongehoord Nederland al niet genoeg aandacht gekregen bij PowNed en WNL?

Sorry, maar van die nieuwe aspirant-omroepen krijg ik wel een beetje een Rupsje Nooitgenoeg-gevoel. De laatste aspirant-omroepen die écht wat hebben toegevoegd, zijn Omroep Max en WNL. Linkk is er al vrij snel uitgezet, en eigenlijk zou dat ook met PowNed moeten gebeuren.

Gast
Glenn
november 23, 2020 15:35

Als blaaskaak Wilders een podium krijgt mag hij ook. Punt uit.

Gast
grom
november 23, 2020 22:53
Antwoord op  Glenn

Wilders heeft toch geen eigen omroep, imbeciel.

Gast
Pieter
november 24, 2020 00:40
Antwoord op  grom

Quarium komt mensen tegen elkaar uitspelen.

Gast
fikkie
november 24, 2020 13:22
Antwoord op  Glenn

Wilders heeft geen podium want die krijgt hij al door die nietsnutten in de Tweede Kamer. Ben het lang niet met alles eens wat hij zegt maar hij legt de vinger wel heel vaak op de gevoelige plaats. En dat is maar goed ook anders had dit land allang naar de klote gegaan. Maar uiteraard heeft niemand het daarover want dat is politiek niet correct. Ik ben geen politiek dier want we worden willens en wetens voorgelogen door figuren waar we op gestemd hebben 4 jaar geleden en als we pech hebben komt er volgend jaar wéér een kabinet Rutte en gaan we gewoon door op de ingeslagen weg en we kunnen niet meer terug, tenzij……….

Gast
Piet Phikzuuker
november 23, 2020 15:13

Ongehoord Nederland voegt een kritische kant toe net als ZWART……. ik wil die zuilen terug. Verdeeldheid…. dat maakt nederland groots.

Gast
Piet Phikzuuker
november 23, 2020 15:12

Ik hou van discriminatie. Elk mens zou zijn eigen omroep moeten kunnen hebben… oh dat is er al .. youtube…….
We willen een inclusief land zijn, het lukt alleen niet, nooit….. never.

Gast
Maartje
november 23, 2020 15:03

Mensen, wordt gewoon lid van Ongehoord Nederland, voor een gezond tegenwicht. Kost 5 euro nog wat per jaar. Heb je meer aan dan hier idioten van repliek dienen, die begrijpen het toch nooit.

Gast
fikkie
november 23, 2020 16:00
Antwoord op  Maartje

5.72 per maand. Voor de rest ben ik het eens en moeten we allemaal lid worden van Ongehoord Nederland om een tegengeluid te laten richting de Bende van Akwasi.

Gast
Pieter
november 24, 2020 00:40
Antwoord op  fikkie

Fraude

Gast
Kwaaie Pier
november 23, 2020 13:54

Goosens mee eens

Gast
joost
november 23, 2020 12:27

De stemmen schijnen ook te komen van buitenlanders die niet in Nederland wonen,.
Zoals van Surinamers. Maar Suriname hoort al lang niet meer bij Nederland. Dus die stemmen tellen niet. Ook zou ik die betaling bewijzen maar eens controleren.

Dan hoop ik ook dat het commissariaat voor de media die vergunning niet afgeeft aan akwasi. Het is voor Nederland geen toegevoegde waarde.
Volgens mij is er bij de NPO en ook NTR en eigenlijk ook de meeste omroep verenigingen voldoende aandacht voor onze gekleurde medemens en komt die volledig onder de aandacht.
De NPO is immers toch geen witte omroep?

Gast
arie
november 23, 2020 15:02
Antwoord op  joost

Dat mannetje wil je eerst voor je kop schoppen als je als zwarte piet verkleed loopt en nu wil hij radio/tv directeur van zijn eigen omroep worden met een salaris van 140.000 euro p.j. net als de zakkenvuller van Weesie. Krijgen we silvana simons telkens b.v.

Wanneer gaan we ons radio en TV bestel eens wettelijk goed regelen en opheffen ?
Een nationale omroep is voor zo’n piepklein land als Nederland genoeg.
Geen belasting geld meer naar de NPO is een begin.

En als je zo graag een radio of tv zender wil beginnen, ok, maar betaal dan alles eens uit je eigen zak . De commerciëlen doen dat al.
Ik protesteer er tegen , dat mijn belasting geld o.a. ook naar hobbyisten gaat inzake omroepen.

Gast
L. Koopmans
november 23, 2020 11:56

Ze hebben vorige week een verdubbelactie gehouden. Elk lid werd opgeroepen een ander lid te maken. Nu al bijna 55000 leden.

Gast
Pieter
november 24, 2020 00:41
Antwoord op  L. Koopmans

Dikke fraude.

Gast
JohanV
november 23, 2020 11:29

Als alle zwarten domweg op omroep zwart stemmen heb je zo die 50.000 leden. Maar de kleur bepaalt gelukkig het verstand niet.

Gast
fikkie
november 23, 2020 16:04
Antwoord op  JohanV

Welk verstand?

Gast
StefanV
november 23, 2020 09:23

Een maand na de aankondiging had Omroep Zwart 20.000 leden. Circa een halve maand later stond de teller op 25.000: dus 5.000 erbij in een halve maand. Vervolgens schiet het aantal naar 50.000 in een tijdsbestek van slechts negen dagen. Dat is op z’n zachtst gezegd opmerkelijk.

Verder is er natuurlijk geen minister die Omroep Zwart op inhoudelijke gronden gaat weigeren. Ze zijn allemaal als de dood om van racisme te worden beticht.

Gast
Pieter
november 24, 2020 00:43
Antwoord op  StefanV

Racisme is niet ok.
Maar fraude al helemaal niet.
Ik denk dat die zogenaamde leden niet echt bestaan.
Ik denk dat iemand anders het telefoonboek heeft overgeschreven en de laatste 25.000 leden heeft verzonnen. En dat zou je aan de bankafschriften kunnen zien.
Makkelijk.

Gast
BijlmerStyle
november 23, 2020 08:58

Heerlijk om te zien hoe die tatta’s weer zo boos en bang zijn whahaha.

AIVD en leger, lezen jullie mee? :D :D

Gast
Tuur
november 23, 2020 10:02
Antwoord op  BijlmerStyle

Aan je bericht te lezen woon je in het verkeerde land.

Gast
Bart
november 23, 2020 13:18
Antwoord op  Tuur

Dat is nou dat verbinden waar Akwasi het ook steeds over heeft. Willen ze helemaal niet. Dit soort mensen haten Nederland en blanke mensen. De enige reden waarom ze hier zijn is omdat het ze financieel beter uitkomt. Dan ben je echt dom als je dat belangrijker vindt dan er ergens gelukkig leven.

Gast
anti bylmer-style
november 23, 2020 14:48
Antwoord op  BijlmerStyle

Ja AIVD, en leger, ga vooral het ip nummer van ´´Bijlmerstyle´´ even controleren. Zal wel een uitkeringstrekker zijn met een drugsverkoop winkeltje erbij. Als je het hebt over Tatta´s, etc. Kan niet missen. Ga erop af AUB

Gast
Pieter
november 24, 2020 00:46
Antwoord op  anti bylmer-style

Precies.
Er heeft iemand een beetje zwart geld witgewassen.
Alstublieft. 25.000 leden erbij.

Gast
NSB-er Joop den Uyl
november 23, 2020 07:27

Zonder mijn, Joop dU, gewichtige inbreng was dit alles helemaal niet mogeljk geweest. Ik ben de Godfather van dit alles. Groeten van Joop..

Gast
Harry :-D
november 23, 2020 07:25

Leer nou eerst eens:

Kwaliteit zit ‘m níet in de
kleur maar in de inhoud.

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 23:04

Blokeerfriezen, Tegenstemmen, FVD, PVV aanhang Etc Etc…. Infantiel en zeer intolerant gewelddadig kneuzenclubjes zijn het. Akwasi is een woordkunstenaar een verbindend factor in de maatschappij, laat hem bewijzen bij omroep Zwart.

Gast
Simone
november 23, 2020 00:58
Antwoord op  M. Kreukhoven

Je bent serieus in de war
Misschien 75 jaar geleden had je een kans gemaakt.
Adolf had en heleboel aanhangers.
Jij bent niet veel beter.
Ga je schamen.

Ga je schamen, dat je dit allemaal zegt.
Je hebt geen idee wat je losmaakt.
Niemand wil dit, en jij zoekt ruzie.

Echt heel erg dit

Gast
Tegenstem
november 22, 2020 22:22

Het is redelijk verontrustend, als dit ons voorland is dan doen wij er niet meer toe.

Neem nou dit verhaal van die aquarium:

Vergelijk die stelling voor de gein eens met deze: “Sylvana Simons proclameert eenheid en saamhorigheid.”

Een grotere onruststoker was er nog niet sinds boer Koekoek in 1968.

Als je eenheid en verdraagzaamheid uitvent moet je niet onrust en onverdraagzaamheid als businessmodel hanteren.

Haar ijzingwekkende uitspraken over de politie en haar infantiele betogen over inkomensgelijkheid en zg. kansen op de arbeidsmarkt tonen aan dat ook dit exemplaar niet geschikt is voor de politiek.

De bühne is haar plek, in de disco onder de lavalampen. Politiek is een echt vak, niet geschikt voor amateurs of wannebe’s.

Brengt me terug op die uitspraak:
“Aquarium is best geschikt om mensen bijeen te brengen”..
Grotere onzin bestaat niet.
Hij is een controversieel figuur gebleken die groepen mensen tegen elkaar opzet en achteraf z’n gelijk probeert te halen.
(Captain Hindsight, seizoen 14, aflevering 11)

Nederland is te mooi om het naar de Filistijnen te laten helpen door oproerkraaiers als aquarium.

Moge hij nog vele ramenwassers tegenkomen om hem te ontmaskeren en te duiden, en moge al deze mensen een groot standbeeld krijgen om hen te memoren als voorvechters voor het behoud van onze leuke, gezellige, inclusieve samenleving.

Ik wens u allen prettige feestdagen en een behouden nieuwjaar.
Blijf vooral gezond!!

Uw Tegenstem.

PS: Blijf vooral ageren tegen deze zieke geesten.
Blijf alert. Bij de pakken neer zitten lijkt aanlokkelijk maar deze kwallen wachten op het moment dat je verzaakt.
Het gaat hier over maximaal 128 individuele personen die de discussie bepalen, … Kom op mensen, geef ze repliek.Laat ze zien dat Nederland mooier is dan Rwanda of Malawi of Ghana of Tanzania. Laat ze zien dat wij democratie hoog in het vaandel hebben.

Gast
quantum
november 22, 2020 22:16

Misschien is het waar, misschien ook niet maar ik heb op meerdere plekken gelezen dat Omroep Zwart vooral promotie heeft gemaakt in Suriname en de Nederlandse Antillen en daar ook de meeste leden nu vandaan haalt. Het lijkt mij niet dat deze mogen meetellen. Als het wel echt in Nederland geworven is, dan hebben ze het eerlijk gehaald. Ik blijf overigens vinden dat 50.000 leden te weinig is om zomaar een omroep te beginnen, dit moet echt omhoog.

Gast
Paul
november 23, 2020 08:48
Antwoord op  quantum

Dat is ook maar 0,29% van de bevolking.

Gast
freeman
november 22, 2020 21:57

Het is zo simpel als je het doorhebt. Akwasi is gewoon bezig precies die agressie steeds te gebruiken in zijn uitingen, daden, tweets, praatjes voor publiek, op instagram etc etc. waardoor hij WEET dat Nederlandse mensen wel moeten gaan reageren, omdat het veel te extreem , agressief, onwaar, onwettig en psychopathisch is. Dus dat doen Nederlanders dan, en vervolgens kan hij in talkshows gaan gillen dat het racisme is, die reacties van ons, en dat hij hij daarom wel zo agressief etc moet zijn. Het is de zaak continu omdraaien. Het is zo simpel, zo duidelijk. De pers heeft overigens een heel duistere rol hierin, omdat ze dit steeds niet goed belichten, die kant van hem. Hij wordt veel te veel gesteund en alleen maar als positief neergezet, terwijl dit een zeer duistere duivelse kant van zijn omroepje en zijn KOZP is. Hij doet steeds hetzelfde, en de Nederlandse pers zwijgt als het graf. En blijft hem teveel steunen op veel te onterecht, positieve manier. Wie pakt de pers een aan. Is hard nodig, jongens.

Gast
Tegenstem
november 22, 2020 22:56
Antwoord op  freeman

Ik vind dat jij dit erg goed duidt.

En het doet mij zeer om te zien waarnaartoe deze hele discussie dreigt te gaan.

Ik denk dat er heel erg veel mensen zijn die er precies hetzelfde over denken.

Ik hoop dat we allemaal onze hersenen erbij houden en deze uitwasemingen van geweld kunnen onderdrukken.

Aquarium is de slechtste raadgever.

Aquarium misbruikt een minderheid om zijn doel te bereiken.

En nog even één belangrijk dingetje:
Mijn Surinaamse buurman heeft een intzettende typhushekel aan dit import gezwam over ongelijkheid

Hij zegt: “pas je maar aan, dat doet iedereen.
Zelfs de mensen uit Limburg passen zich aan en we houden van ze. Zo een”(zegt mijn buurman!! Ik niet,ik ben blank) “kutneger als akwasi is bezig zijn afkomst te misbruiken voor zijn eigen hachje.
Terwijl we de laatste jaren een beetje rust hadden zijn er verschillende krachten bezig om onrust te stoken.”

Ik vind dat heel erg.

Ik vind dat heel erg omdat onze buren, vrienden, onze buurtgenoten die hun best doen te integreren door deze eikel weer twintig jaren terug worden geslingerd in de tijd.

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Tegenstem
Gast
Simone
november 23, 2020 00:53
Antwoord op  freeman

Goed verhaal

Gast
Freeman
november 23, 2020 14:40
Antwoord op  Simone

Ok Tegenstem en Simone. Bedankt voor de feedback.

Gast
COkijkers
november 22, 2020 21:38

Vraag mij werkelijk af waarom nu ineens voor iedere gek een omroep opgericht moet worden, nu Omroep zwart, dadelijk omroep Wit. Waar is de integratie?, men wil integreren en Nederlander worden maar toch willen ze weer het hokje in.

Gast
uitgesteld
november 22, 2020 21:43
Antwoord op  COkijkers

Zwart wil verdeling en haat zaaien, zodat de groepen tegen elkaar tekeer gaan. Vervolgens kan dan weer door Psycho Akw en Co gezegd worden: zie je wel, ze zijn tegen ons. Ze zijn racistisch, en dan kan hij weer verder polariseren, en nog radicaler worden. Een truukje. Dit moet je even heel goed zien.

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 21:29

Omroep Zwart is van landsbelang in zo’n een kort tijd 55.000 leden weten te bereiken is buitencategorie slim. Als FvD en PVV rac.isten podium krijgen om te raaskallen op kosten van de belastingbetaler… Dan mag een strijder als Akwasi zeker ook zijn eigen omroep oprichten. Goed bezig Held Akwasi laat die Extre.mi.sten maar schuimbekken.
Word lid van omroep Zwart

Gast
Peanut
november 22, 2020 21:36
Antwoord op  M. Kreukhoven

Jij bent of een compleet gestoorde dweep-adept van Akwasi, of je bent iemand die zo’n grafhekel aan hem heeft dat je iedereen wilt meesleuren in je haat. En als het dat laatste is dan lukt je dat verdomd goed, want dankzij jouw onophoudelijke stroom aan berichten heb ik een 100 keer grotere hekel gekregen aan die oproerkraaier dan ik al had!

Gast
909
november 22, 2020 21:44
Antwoord op  Peanut

Exact lieverd, jij begrijpt het. Dat is precies wat ze willen.

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 21:55
Antwoord op  Peanut

Hallo bozig hatelijk meneer… Wil je aub lief tegen mij zijn.?

Gast
anti held psychopaat Akwasi
november 22, 2020 21:38
Antwoord op  M. Kreukhoven

Die tegen omroepen ontstaan juist DOOR Akwasi en zijn agressiviteit welke hij continue uit. De zaken omdraaien is een heel simpel truukje dat je 1 x kunt gebruiken, niet voordurend, jezelf steeds herhalende Kreukhoven.

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 22:22

Bron: ANP: Het bestuur van de JFVD, de jongerenafdeling van Forum voor Democratie, treedt tijdelijk terug, terwijl een commissie onderzoek doet naar extreemrechts en antisemitisch gedachtegoed binnen de jongerentak. Dat is zorgelijk!!!

Akwasi staat ver van geweld, Akwasi is de meest nederig, lieve, vredig man die er er bestaat….

Gast
Cheval
november 22, 2020 22:55
Antwoord op  M. Kreukhoven

Volgens mij heb jij een paar tweetjes gemist.

Gast
7 euro 50
november 23, 2020 14:42
Antwoord op  M. Kreukhoven

Whahaha, fantast. Kom eens uit je simpele gestoorde waanwereldje joh. Zielepiet. Je leeft in een ander universum .

Gast
Rica
november 22, 2020 21:27

Met de komst van Akwasi zijn omroep hoop ik dat er meer links geluid te horen zal zijn in de media.

Gast
Televisiekijker
november 22, 2020 21:32
Antwoord op  Rica

Je bedoelt linkser. Dus niet het racistische, polariserende, raaskallende extreemrechtse ‘geluid’ van zwart.

Gast
Psycho Akwasi en Co
november 22, 2020 21:39
Antwoord op  Televisiekijker

precies. Maar is te moeilijk voor ze hoor. Die groupie lui kunnen niet denken, dat merk je aan de reacties hier.

Gast
lul rozewater
november 22, 2020 21:36
Antwoord op  Rica

Er zal alleen maar agressie naar de Nederlandse bevolking, getreiter, gezuig etc. uitkomen qua programma´s . Dat is de bedoeling, in de hoop de de Nederlandse bevolking kwaad wordt, zodat er vervolgens weer gezegd kan worden, zie je wel, ze zijn racistisch. Denken jullie nu echt dat wij dit niet begrijpen ? Simpele lui dat jullie zijn ?

Gast
Annette
november 22, 2020 21:24

Het klopt precies, Beertje, Hij wilde zwarte piet ook al op zijn bek trappen en een huurmoordenaar huren om zwarte pieten dood te laten schieten. Als dit mannetje Akwasi de macht heeft, komt er alleen maar van dit soort onwettige geschifte psychopathische agressie uit, die resulteert in twee bevolkingsgroepen die zo ongeveer oorlog krijgen, en dat IS PRECIES WAT HIJ WIL. Niet verbinden, idioten. Hij wil de zaak laten escaleren zo ver als mogelijk.

Gast
Bon
november 22, 2020 21:21

Het is een techniekje mensen, de bevolking zo beledigen, treiteren, vernederen, leegzuigen, op ze parasiteren, ze met agressieve uitingen reacties ontlokken, waarvan je dan vervolgens kunt zeggen: zie je wel, ze zijn tegen ons, racisme. Het is de zaken continue omdraaien. Trap er niet in. En media, belicht dit nu eens. Dit is nu al zo lang bezig. Doe jullie werk eens een keer, lamzakken.

Gast
Bon
november 22, 2020 21:23
Antwoord op  Bon

*continu

Gast
johannes gerardus
november 22, 2020 21:29
Antwoord op  Bon

Wat bedoel je met continu

Gast
Halma
november 22, 2020 21:40
Antwoord op  johannes gerardus

Je weet waarvoor de asterisk gebruikt wordt?

Gast
Televisiekijker
november 23, 2020 10:35
Antwoord op  johannes gerardus

Voortdurend in plaats van voortdurende.

Gast
Bette
november 22, 2020 21:17

wordt gewoon lid van Ongehoord Nederland, daar zitten diverse politieke partijen in, dat is tenminste een gezond tegenwicht tegen deze door Akwasi en Co verspreide pure haatzaaierij.

Gast
Beertje
november 22, 2020 21:09

Eerste programma aankondiging is net al gedaan: de uittocht van zwarte piet op een lek vlot. Schijnt dat Talpa het gaat produceren. Walgelijk

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Beertje
Gast
JanmetdePet
november 22, 2020 21:16
Antwoord op  Beertje

Tuurlijk. Verder polariseren. Als dit al waar is. Het is puur de bedoeling dat we als bevolking uit elkaar gespeeld worden, snap dat nu eens mensen. Akwasi wil alleen maar de groepen tegen elkaar op zetten. zodat ze elkaar gaan haten, en dan vervolgens zeggen: zie je wel, we hebben tegenstand, daarom ´´moeten we zo agressief zijn`. Terwijl ze dit zelf juist veroorzaken, het is juist een reactie OP HUN STOMPZINNIGE AGRESSIE. Hij draait de zaken sluw om, dat is het hele grote plan. Snap dit nu eens. Hij wil NIET verbinden, integendeel ! haat zaaien, dat is het . Dat wil hij. En dat doe je met zo´n programmavoorstel.

Gast
Simone
november 23, 2020 00:50
Antwoord op  JanmetdePet

Ik vind dat je gelijk hebt.

Gast
Bernhard
november 22, 2020 21:18
Antwoord op  Beertje

Pure haatzaaierij dus. Dat is ook de bedoeling. haat zaaien en mensen tegen elkaar op zetten.

Gast
Simone
november 23, 2020 00:51
Antwoord op  Bernhard

Haatzaaierij.
En dat mag ook wel eens een keertje gezegd worden

Gast
Cleo
november 22, 2020 21:25
Antwoord op  Beertje

Als dit waar is, is dat zeer kwalijk. Maar kom eerst eens met een bron.

Gast
Eddy
november 22, 2020 21:49
Antwoord op  Cleo

Toen ik zocht vond ik dit http://omroep-zwart.com/
Dat adres is dus al gekaapt :D

Gast
Simone
november 23, 2020 00:52
Antwoord op  Cleo

Kom jij maar eens met argumenten.

Gast
Tuur
november 23, 2020 10:05
Antwoord op  Simone

Argumenten voor wát? Plaats niet van die oerstomme berichten!

Gast
gijs
november 22, 2020 21:04

Gewoon allemaal snel lid worden van Ongehoord Nederland, voor het gezonde tegenwicht. Eerst de hele Nederlandse bevolking woedend maken met je agessieve polariserende en criminele geweldoproepende uitspraken en dan zeggen dat er tegenstand is. ja ammehoela.

Gast
Olga Boto
november 22, 2020 19:07

Akwasi hoopt met zijn Omroep ZWART zwarte kijkers te werven voor NPO. Omroep ZWART kan geen zwarte kijkers binnenhalen omdat er zwarte scheldwoord (bijvoorbeeld zwarte piet) is bestaat er geen zwarte kijkers, maar autochtone kijkers. Los daarvan 99,99 procent van de donkere mensen van Afrikaanse afkomst kijken naar YouTube, NetFlix en TV programma’s van hun landen. Omroep ZWART kan alleen 0,1 procent (ongeveer 1 op 10) zwarte kijkers binnenhalen omdat de Nederlandse media heeft jarenlang mensen van Afrikaanse, Indiase, Arabische, Islamitische en Aziatische afkomst harder gediscrimineerd. Als Akwasi 10% van zwarte kijkers wil binnenhalen. Omroep ZWART moet eerst op Control+Alt+Delete drukken en alle negatieve nieuws over zwarte doelgroepen verwijderen in de (Nederlandse) media. Ook ervoor zorgen dat allochtone mensen (niet-westerse met een migratieachtergrond) niet meer gediscrimineerd gaan voelen. Dan is Akwasi onze NATIONAAL Held in de Nederlandse media! Zolang de media discriminatie blijft promoten en er zult een verdeling bestaan. De media ziet niet hoe de media mensen identiteit, achtergrond, uiterlijk, huidskleur en enzovoort beschadigen. Door discriminatie nieuws, asielzoekers nieuws, slavernij nieuws en fake news iedere keer te roepen en herroepen mensen worden gediscrimineerd. Bovendien heeft de media heel veel mensen leven kapot gemaakt om geld te verdienen, subsidies te ontvangen en aandacht te krijgen. Wij de mensen zijn niet dom en wij roepen sociale media om ons geluid te laten horen! En sociale media is onze nieuw geluid! Sorry, maar als Akwasi weinig kijkers krijgt is niet door omroep ZWART maar door sociale media omdat kijkers liever sociale media hebben dan TV omroep

Gast
Bart
november 22, 2020 18:50

Totaal overbodige omroep. En 50.000 leden? Wat zegt dat nu? Is nog steeds een klein groepje die zich altijd en overal gediscrimineerd en achtergesteld voelen. Daarbij is Akwasi toch wel de laatste persoon die een omroep zou moeten mogen starten. Achter de tralies hoort deze man! En lang!

Rob Goossens de Albert Verlinde van 2020? De man heeft altijd alles bij het verkeerde eind en zijn voorspellingen komen nooit uit. Je kan van Albert Verlinde van alles vinden maar Rob Goossens met hem vergelijken is echt een belediging. Goossens mag in geen 100 jaar nog maar de veters strikken van Verlinde.

Gast
Gerard de Groot
november 22, 2020 18:21

Ik ook Goossens, ik ook! Maar we zien vanzelf of het waar is en daarna ben ik heel nieuwsgierig wat voor inhoud Akwasi aan zijn zender zal geven

Gast
Deep throat
november 22, 2020 19:06
Antwoord op  Gerard de Groot

Je bedoelt: …en daarna ben ik heel nieuwsgierig wat hij met de circa half miljoen euro lidmaatschapsgeld gaat doen als hij geen omroep mag beginnen. Antwoord; Dat maakt hij op aan project Akwasi.

Gast
Tegenstem
november 22, 2020 18:02

De grote Adolf.
Grote geldwolf.

Gast
mery
november 22, 2020 21:02
Antwoord op  Tegenstem

Exact.
Dat is wat aan de hand is.

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 17:10

Lid worden van Ongehoord NL, is echt wasting of time and money! Pownews heeft werkelijk nooit iets gepresteerd of opgeleverd voor onze land. ON gaat talkshows uitzenden met Allemaal bozen witte mannen die roepen dat de buitenlanders hun banen inpikken op repeat. Het is de schuld van iedereen, behalve hunzelf, dat ze niet gehoord worden. Omroep Zwart staat voor daadwerkelijk inclsiviteit. Word lid van Omroep Zwart

Gast
gerard
november 22, 2020 20:55
Antwoord op  M. Kreukhoven

Ja hoor, daar hebben we wasted Kreukhoven de Akwasi groupie weer. Whatever, klets maar raak niemand luisterd.

Gast
gijs
november 22, 2020 21:06
Antwoord op  M. Kreukhoven

Als je het over ´op repeat´ hebt, kijk eens in de spiegel. Je hebt nu geloof ik wel 300 debiel positieve pro Akwasi berichtjes geplaatst hier. Zo van Akwasi is de heiland, Akwasi is groot, etc etc. Wie is hier nu eigen op repeat. En er zit hier een verscheidenheid aan mensen, niks boze witte mannen. Haal die kop van je eens uit je reet, man.

Gast
The Sacked Mingler
november 22, 2020 16:40

Het is een wonder. Ik ben het een keer eens met Pietje Penispijp.

Gast
Mousy
november 22, 2020 17:23
Antwoord op  The Sacked Mingler

Ik ben het ook eens met ROB GOOSSENS.

Gast
Leona
november 22, 2020 17:46
Antwoord op  Mousy

Rob aka Mousy wil niet aan zijn oude schoolnaam herinnerd worden.

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 16:33

En gezien de reacties hieronder is de strijd tegen racisme meer dan nodig, zowel in Nederland als erbuiten.
Racisme heeft altijd al bestaan in Nederland maar komt in deze tijd van sociale media steeds meer bovendrijven en Akwasi springt hier goed op in, Akwasi kan met zijn puur talent om mensen bij elkaar te brengen een groot stap de goede richting zetten. Daarom Word Lid van omroep Zwart, Wir schaffen das…

Gast
Veto
november 22, 2020 16:38
Antwoord op  M. Kreukhoven

Als hij ergens goed in wil springen, laat hem maar in de sloot springen.

Gast
Sapperdeflap zeg!
november 22, 2020 16:46
Antwoord op  M. Kreukhoven

Wel mee eens. Akwasi heeft enkele domme en polariserende uitspraken gedaan. Niet goed te praten, maar zijn oprispingen zijn slechts een kleinigheid als je ze vergelijkt met de haatzaaierij en racistische uitlatingen Baudet en Wilders.

Gast
Momo
november 22, 2020 18:59
Antwoord op  Sapperdeflap zeg!

Wat nou kleinigheid. Baudet en Wilders hebben geen mensen bedreigd.

Gast
Allie
november 22, 2020 19:15
Antwoord op  Momo

Maar qua haatzaaierij en racistische uitlatingen zijn Baudet en Wilders vele malen erger. Ik weet dat jij dat geoorloofde haatzaaierij en racistische uitlatingen vindt, maar wat Sapperde-enz. zegt klopt. Wat mij betreft zijn het overigens alle drie clowns. Hebben meer met elkaar gemeen dan ze denken.

Gast
gek
november 22, 2020 22:13
Antwoord op  Allie

Helemaal niet. Het is precies andersom.

Gast
Cheval
november 22, 2020 22:53
Antwoord op  gek

Wilders zaaide al haat toen Akwasi nog niet geboren was.

Gast
Tegenstem
november 22, 2020 18:23
Antwoord op  M. Kreukhoven

Je bent in de war mister Kreukhoven.

Vergelijk jouw stelling voor de gein eens met deze: “Sylvana Simons proclameert eenheid en saamhorigheid.”

Een grotere onruststoker was er nog niet sinds boer Koekoek in 1968.

Als je eenheid en verdraagzaamheid uitvent moet je niet onrust en onverdraagzaamheid als businessmodel hanteren.

Haar ijzingwekkende uitspraken over de politie en haar infantiele betogen over inkomensgelijkheid en zg. kansen op de arbeidsmarkt tonen aan dat ook dit exemplaar niet geschikt is voor de politiek.

De bühne is haar plek, in de disco onder de lavalampen. Politiek is een echt vak, niet geschikt voor amateurs of wannebe’s.

Brengt me terug op jouw uitspraak:
“Aquarium is best geschikt om mensen bijeen te brengen”..
Grotere onzin bestaat niet.
Hij is een controversieel figuur gebleken die groepen mensen tegen elkaar opzet en achteraf z’n gelijk probeert te halen.
(Captain Hindsight, southpark@cc.usa, seizoen 14, aflevering 11)

Nederland is te mooi om het naar de Filistijnen te laten helpen door oproerkraaiers als aquarium.

Moge hij nog vele ramenwassers tegenkomen om hem te ontmaskeren en te duiden, en moge al deze mensen een groot standbeeld krijgen om hen te memoren als voorvechters voor het behoud van onze leuke, gezellige, inclusieve samenleving.

Ik wens u allen prettige feestdagen en een behouden nieuwjaar.
Blijf vooral gezond!!

Uw Tegenstem.

Gast
Frank
november 22, 2020 20:54
Antwoord op  M. Kreukhoven

Deze mensen worden niet gediscrimineerd door kleur, maar mentaliteit. Ik vind zoiemand als akwasi een opruier en wordt schijtziek van dat gezeur over discriminatie. Ga toch naar een land waar het beter is!

Gast
Olga Boto
november 22, 2020 21:54
Antwoord op  Frank

@Frank! Wij allochtone worden wel gediscrimineerd door afkomst en kleur omdat Radicale Nederlanders zijn zo egoïstisch en willen niet dat allochtonen gaan ontplooien. Ze praten vaak over integratie eigenlijk ze willen niet dat mensen gaan integreren. Wanneer een allochtoon persoon foutloos Nederlands spreken, Radicale Nederlanders hebben enkel aan. Weet je hoeveel allochtone mensen zijn die zijn geïntegreerd?
Weet je hoeveel allochtone er zijn die goede mentaliteit hebben. Geïntegreerde allochtone zijn zo gediscrimineerd dat ze geen kans krijgen in de Maatschappij. Er zijn meer Radicale Nederlanders die slechte mentaliteit hebben dan allochtonen. #RaDicaleNederlanders!

Gast
bartje
november 22, 2020 20:56
Antwoord op  M. Kreukhoven

Kreukhoven is Akwasi, dat is wel duidelijk. Al dat gehype van Akwasi door hem…

Gast
Bert
november 22, 2020 21:10
Antwoord op  M. Kreukhoven

Kreukhoven op repeat. Akwasi is groot, Akwasi is geweldig, Akwasi is heilig, Akwasi moet een standbeeld. Hoe zielig ben jij eigenlijk man, dat je niets anders te doen hebt dan je gefleem met de grote leider Akwasi, die in werkelijkheid een rottige criminele agressieveling is. Je bent Akwasi zelf, denk ik. Wie doet dit nou.

Gast
Olga Boto
november 22, 2020 22:29
Antwoord op  Bert

Hey Bert! Akwasi is niet een Held maar Akwasi is een initiatiefnemer die met zijn actie ZWART fondsen werft voor NPO. Wij geïntegreerde allochtonen zien Akwasi als een activist die met tegenprestatie bezig is. Bovendien NPO is een stichting en vrijwilliger organisatie. Dat betekent dat Akwasi een vrijwilliger is! Bovendien zullen alle leden contributies, fondsen en overheid subsidie (ons belastinggeld) naar de Zzp’er ofwel freelancers gaan. En wie zijn de Zzp’ers en freelancers die ik over heb? Ze zijn Autochtone Nederlanders, witte mensen aka blanke!

Gast
Cheval
november 22, 2020 22:51
Antwoord op  Olga Boto

Ik ben een allochtoon en ik vind Akwasi een haatzaaiende engerd! Maar dan ben ik wat jou betreft dus niet geïntegreerd.

Gast
Olga Boto
november 22, 2020 23:44
Antwoord op  Cheval

@Cheval, als jij Akwasi een haatzaaiende engerd vindt dat betekent niet dat je niet geïntegreerd bent. Ik ben niet fans van Akwasi dat wil niet zeggen dat ik niet geïntegreerd ben. Als de meerderheid allochtone kijkers gaan niet naar Akwasi kijken dat wil niet zeggen dat ze niet genoeg geïntegreerd zijn. Akwasi is bezig met fondsen werving voor NPO. Omroep ZWART heeft tot nu toe goed gedaan, daarna moet ze hun programma presenteren en tenslotte kijkers binnenhalen. Geloof mij het is niet makkelijk om zwarte kijkers binnen te halen. Allochtone (zwarte) kijkers bestaat uit een brede doelgroep. En Omroep ZWART kan meer autochtone Kijkers bereiken dan allochtone kijkers omdat de meerderheid allochtone kijkers zijn YouTube en NetFlix kijkers. Omroep ZWART kan niet zich concurreren met YouTube, NetFlix en buitenlandse TV programma’s. Weet je! Omroep ZWART kan alleen zich concurreren met ongehoord Nederland (ON)!

Gast
Joe Banana
november 22, 2020 21:27
Antwoord op  M. Kreukhoven

Het oprichten van een omroep met de naam “zwart” is een racistische daad lijkt mij. Een omroep met de naam “blank” of “wit” zou een enorme rel veroorzaken en de oprichters zouden aan de hoogste boom worden gehangen.

Gast
Olga Boto
november 23, 2020 01:22
Antwoord op  Joe Banana

Ook omroep ZWART zou een enorme rel veroorzaakt! Daarom noem ik Omroep ZWART geen zwarte omroep maar omroep Zwart op Wit. Er is al veel discussie over de naam zwart in de hele wereld! Er bestaat geen zwarte mensen maar bruine mensen. Als we gaan inzoomen op Afrika, India, Zuid Amerika en Midden-Oosten, zullen we zien dat Zwarte bevolking hebben enkel aan het woord zwart omdat het begrip zwart 21 negatieve betekenissen heeft. Deze betekenissen zijn door de Europese mensen bedacht om Afrikaanse en Indische te domineren. Omroep ZWART gaat geen Afrikaanse omroep uitzenden maar Zwart op Wit omroep gebaseerd op de Nederlandse cultuur. Als Akwasi echt Zwarte geluid laten wil horen. Hij moet bekende mensen uit India, Afrika en Midden-Oosten op TV laten komen. Afrikaanse, Arabische en Indische mensen kennen mensen zoals Koffi Olomide, Shah Rukh Khan, Myriam Fares ‏en enzovoort. Deze mensen zullen nooit op NPO komen om hun geluid te laten horen. Op ZWART zullen we alleen allochtone en autochtone Nederlanders zien en ze zijn geen zwarte of witte mensen maar ze zijn zwart op wit multiculturele Nederlanders.

Gast
Vic
november 22, 2020 16:29

Rob heeft in ieder geval door dat hij in een bubbel leeft. Dit maakt hem waardeloos. Jammer dat hij toch een podium blijft krijgen. Hij zal zelf namelijk nooit tot de conclusie komen dat hij niets toevoegt.

Gast
Jopie
november 22, 2020 16:25

We worden bewust als bevolkingsgroepen tegen elkaar opgezet, dat begrijpen jullie toch allemaal hopelijk wel, he. En Akwasi stookt hier bewust, omdat het werkelijke doel is zoveel tegenstand bij de Nederlandse bevolking creeeren, dat ze in opstand komen, en dan is het : zie je wel, ze proberen ons tegen te houden. Dat is de hele clou hieronder. NIET verbinden, stoken, treiteren, beledigen, terroriseren, liegen, bedriegen, zodat alle Nederlanders kotsziek van hem worden. En dat is dus al gelukt. Geloof die sprookjes niet dat hij wil verbinden, dat is NIET het doel !

Gast
marjan
november 22, 2020 16:28
Antwoord op  Jopie

Ja het is erg doorzichtig. Heel sluw. Tegenstand creeeren, en doen of de commotie die je aan de andere kant hebt veroorzaakt, juist de reden is dat je al die dingen zegt. Heel erg sluw maar ook te stom voor woorden.

Gast
Manu
november 22, 2020 19:27
Antwoord op  Jopie

Ben jij Nostradamus?

Gast
Mink Vaillant
november 22, 2020 16:22

Als Rob eens buiten zijn bubbel zou kijken, wat je toch van een mediadeskundige zou mogen verwachten, zou hij weten dat Omroep Zwart zich niet alleen richt op 2at hij de zwarte gemeenschap noemt, maar juist op iedereen – mensen die niet in een eigen bubbel leven, maar juist openstaan voor de inclusieve samenleving. Of je nou zwart, groen, gehandicapt of een mediawatcher met een verstandelijke beperking bent.

Gast
Valk
november 22, 2020 16:50
Antwoord op  Mink Vaillant

En dus is de naam fouter dan fout gekozen.

Gast
Mink Vaillant
november 22, 2020 21:52
Antwoord op  Valk

Dat is misschien waar. De gedachte is dat als je alle kleuren mengt, je zwart krijgt. Geinig gevonden maar het werkt ook polariserend. Maar ik geloof toch in de goede bedoelingen van deze mensen.

Gast
Sjiek
november 22, 2020 22:32
Antwoord op  Mink Vaillant

Ik geloof er echt helemaal niks van. Letterlijk nul komma nul. Ik denk dat ze zich even niet gerealiseerd hadden hoe oerstom gekozen die naam voor hun omroep is. Dat voordeel van de twijfel geef ik ze wel, dat het een domme fout was en geen opzet, dat ze niet alert genoeg waren om te voorzien welke reactie de naam teweeg zou brengen. Maar die uitleg? Die is naderhand verzonnen om hun hachje te redden. Te stom om hun fout toe te geven en metéén een nieuwe naam te bedenken. Hoe denk je dat ‘zij’ gereageerd hadden als Ongehoord Nederland zich Omroep Wit had genoemd? Precies zoals er nu op de naam Zwart wordt gereageerd! En de uitleg is hetzelfde hè. We hebben allemaal op school geleerd dat wit uit het hele spectrum aan kleuren bestaat.

Gast
logisch denken
november 23, 2020 06:53
Antwoord op  Mink Vaillant

als je alle kleuren licht mengt vormt dat samen WIT licht.
Zwart is de duisternis

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 16:19

Boze witte mannen… Dergelijk uiting van onmacht is triest… Do NOT use my name!!!

Gast
smoelhouweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
november 22, 2020 16:42
Antwoord op  M. Kreukhoven

Spreek Nederlands!

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 16:18

Boze witte mannen… Dergelijk uiting van onmacht is triest… Do NOT use my name!!!

Gast
bartje
november 22, 2020 21:02
Antwoord op  M. Kreukhoven

Dan moet je eens stoppen met die achterlijke Akwasi is geweldig, Akwasi is een held, Akwasi gaat heel groot worden berichtjes. Daar roep je reactie mee op, maar dat begrijp je natuurlijk niet. Veel te dom voor.

Gast
Marcus
november 22, 2020 16:17

Misschien is het waar, misschien ook niet maar ik heb op meerdere plekken gelezen dat Omroep Zwart vooral promotie heeft gemaakt in Suriname en de Nederlandse Antillen en daar ook de meeste leden nu vandaan haalt. Het lijkt mij niet dat deze mogen meetellen. Als het wel echt in Nederland geworven is, dan hebben ze het eerlijk gehaald. Ik blijf overigens vinden dat 50.000 leden te weinig is om zomaar een omroep te beginnen, dit moet echt omhoog.

Gast
M. Kreukhoven
november 22, 2020 16:13

extre.emrec.htse tok.kies zorgen in ieder geval totaal niet voor de verbinding die nodig is in onze maatschappij. Omroep Zwart leden komen overal vandaan, ze staan voor vooruitgang, inclusiviteit, een land waar 5 december een kinderfeest is voor ALLE kinderen.

Gast
smoelhouweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
november 22, 2020 16:42
Antwoord op  M. Kreukhoven

Sinds en dankzij KOZP wordt er op 5 december vooral gereld en kinderen bang gemaakt.

Gast
Cleo
november 22, 2020 21:28
Antwoord op  M. Kreukhoven

Autist!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen