Miljoen kijkers voor Nicky Verstappen-docu op RTL 4

De kijkcijfers van zondag 29 november 2020 (SKO) – De documentaire ‘De zaak Nicky Verstappen: achter de schermen bij het politieonderzoek’ was zondagavond het meest bekeken programma in zijn tijdslot half tien.

Nicky Verstappen © RTL

Jos B., die vorige week werd veroordeeld tot 12,5 jaar cel in de zaak-Nicky Verstappen, probeerde de uitzending ’s middags te voorkomen in een kort geding. Hij vindt dat het te veel wordt neergezet als dader, terwijl hij nog verdachte is. De rechter stelde RTL in het gelijk: het eerste deel van de documentaire trok gisteren 972.000 kijkers (18 procent).

Meest bekeken om half tien

Met dit kijkcijfer was de documentaire van Ewout Genemans over het 11-jarige jongetje dat in 1998 om het leven kwam, het meest bekeken programma om half tien. Geen enkel programma wist op hetzelfde moment meer kijkers te boeien. Vanavond, om half negen, wordt het tweede deel van de documentaire uitgezonden.

De meest bekeken alternatieven waren Arjen Lubach Live met 901.000 kijkers (16 procent) op NPO 3, Vliegende Hollanders met 797.000 kijkers (14 procent) op NPO 1 en Undercover in Nederland met 695.000 kijkers (12 procent) op SBS 6.

Annechien wint de avond

Over heel prime time gezien, was het Annechien Steenhuizen-programma Project Rembrandt de winnaar met 1,3 miljoen kijkers (19 procent) op NPO 1. RTL 4’s Een tegen 50 pakt zilver met 1,2 miljoen kijkers (17 procent) en NPO 3’s Top 2000 Quiz brons met 1,2 miljoen kijkers (17 procent).

Vorige week, zonder de Top 2000 Quiz, was de concurrentie om half negen aanzienlijk milder, maar toch houdt de SBS 6-show Wie van de Drie stand met ditmaal 1,1 miljoen kijkers (16 procent).

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • NPO 2 scoorde met Nieuwsuur: 457.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Man of Steel: 275.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Darts Players Championship Finals: 262.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met CSI: 219.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Hawaii Five-O: 178.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Dierenkliniek Down Under: 120.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,3 miljoen), Studio Sport Eredivisie (1,9 miljoen), Half acht nieuws (1,2 miljoen), Studio Sport (939.000), Autosport nabeschouwing (786.000), vtwonen (705.000) en RTL Boulevard (673.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Pauw Komt Binnen (928.000), Studio voetbal (573.000) en Hart van Nederland (562.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 22 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 15 procent en SBS 6 brons met 12 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.344.00001. NPO1 / 21.9%
02. Studio Sport Eredivisie (NPO1) 1.908.00002. RTL4 / 15.3%
03. Autosport F1 GP BHR (Ziggo) 1.330.00003. SBS6 / 11.6%
04. Project Rembrandt (NPO1) 1.298.00004. NPO3 / 10.1%
05. Half acht nieuws (RTL4) 1.180.00005. NPO2 / 5.0%
06. Een tegen 50 (RTL4) 1.171.00006. RTL7 / 4.4%
07. Top 2000 Quiz (NPO3) 1.159.00007. Ziggo / 4.3%
08. Autosport F1 Gestaakt (Ziggo) 1.122.00008. Vero / 4.3%
09. Wie van de Drie (SBS6) 1.087.00009. FS1 / 2.9%
10. Zaak Nicky Verstappen (RTL4) 972.00010. RTL8 / 2.7%
11. Studio Sport (NPO1) 939.00011. RTL5 / 2.3%
12. Pauw Komt Binnen (NPO1) 928.00012. NET5 / 2.0%
13. Arjen Lubach Live (NPO3) 901.00013. Comedy / 0.9%
14. Vliegende Hollanders (NPO1) 797.00014. RTLZ / 0.9%
15. Autosport F1 GP NB (Ziggo) 786.00015. ZiggoSel / 0.9%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 37,0%
02. RTL Nederland 26,2%
03. Talpa TV 18,4%

88 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
RvS
december 1, 2020 20:19

@Mark november 30, 2020 14:21: Dankzij ”Petertje” zoals jij hem noemt, hebben ze nu wel de dader. Door zijn standvastigheid zijn ze jaren geleden toch nog 1 keer verder gegaan met het onderzoek. Want dat was gestopt of wilden ze eigenlijk stoppen. maar doordat hij al jaren bezig was (samen met de familie), inmiddels al 22 jaar, zijn ze dus door gegaan. Dus dankzij al zijn inspanningen jarenlang, zijn ze nu met de dader achter slot en grendel. Daarom groot respect voor zijn vele, vele werk en zijn inspanningen. Je zou hem dankbaar moeten zijn, want was hij niet zo met enorme inzet tekeer gegaan in die strijd, had Brech gewoon rond kunnen blijven lopen. Dus bij deze Peter: Groot respect voor jou!!! Waren er maar meer mensen zo gepassioneerd bezig met hun onderzoeken als Peter, dan waren er veel meer goede resultaten boven water terecht gekomen!!!

Laatst bewerkt 1 maand geleden door RvS
Gast
Shae
december 2, 2020 01:49
Antwoord op  RvS

Is het nou zo moeilijk om op “Reageer” te klikken?

Gast
RvS
december 2, 2020 17:19
Antwoord op  Shae

@Shae: Ik had ook op ”reageer” geklikt onder het desbetreffende bericht, maar er werd dus een losse reactie van gemaakt, en dus niet een reactie op reactie. Wat dus wel de bedoeling was van mij!!!

Gast
aammehoela
november 30, 2020 22:03

Bewust hebben we niet naar deze docu gekeken. Geen zin in. Gewoon andere dingen teruggekeken die we van de week gemist hadden.

Gast
J-tv
november 30, 2020 21:57

Kopen Zonder Kijken is vanavond alsnog trending op twitter! Programma wordt gemist deze avond. Niet gek met 2 miljoen kijkers.

Gast
Jop
november 30, 2020 19:26

Kopen zonder Kijken van vorige week maandag met uitgesteld kijken over de 2 miljoen kijkers!

Gast
Mark
november 30, 2020 14:21

Petertje geld verdienen over de rug van een 11-jarig jongetje. Ik stel voor om de reclameopbrengst uit die docu van gisteren in een speciaal fonds te storten.

Gast
Maurice
november 30, 2020 14:40
Antwoord op  Mark

Nicky’s ouders zijn blij met de documentaire, maar totaal onbekende toetsenbordrat mark zal ze wel even vertellen dat het allemaal niet oké is.

Gast
De één zijn dood is de ander zijn brood
november 30, 2020 15:57
Antwoord op  Mark

Typisch RTL verdienmodel.

Nog even (één keer) goed uitmelken voordat de zaak echt uit beeld zal verdwijnen.

Gast
Beetroot
november 30, 2020 15:59
Antwoord op  Mark

Ik denk eerder dat jij je afkeer van Peter kenbaar wil maken over de rug van die 11-jarige.

Gast
Pegode
november 30, 2020 12:49

Wie van de drie. Bevallingcoach.
Hoe is het mogelijk om dit “beroep” hier te behandelen.
Er is recent een TV documentaire geweest waarin de gevaren van zo’n Douma ( zo heet zo’n coach)belicht werden.

k ben niet medisch geschoold zoals een verloskundige is. Ik heb ook niet de verantwoordelijk van een verloskundige. En dat is ook helemaal mijn rol niet! Juist daarom kan ik de ouders volledig bijstaan.

Dat is nu juist het probleem deze Douma’s gaan juist WEL op de stoel van de medicus zitten, met alle trieste gevolgen van dien!
Ik had Wendy van Dijk en haar achterban wel wat wijzer geschat.
Dit lijkt op reclame voor een groep nitwits!

Gast
Pegode
november 30, 2020 12:58
Antwoord op  Pegode

Douma moet Doula zijn typ fout.

Gast
Henk
november 30, 2020 11:44

indrukwekkende documentaire. Vind alleen de planning zo raar. Nu moet Kopen zonder kijken (met uitgesteld kijken boven de 2 miljoen!! Scoort inmiddels beter dan evergreen Spoorloos) vanavond wijken. Had t dan t 2de deel volgende week uitgezonden (ipv herhaling Phillip Geubels show)

Gast
Mark
november 30, 2020 15:07
Antwoord op  Henk

Mensen die gisteren hebben gekeken willen de ontknoping weten, is net als bij een Netflix serie. Als je weer een week moet wachten… Kan vanavond best wel eens 1,2 à 1,4 miljoen kijkers of meer halen. Extra kijkers erbij van mensen die anders Kopen Zonder Kijken zien, en nu ook geen concurrentie van SBS 6.

Gast
Bart
december 1, 2020 00:19
Antwoord op  Henk

Ze hadden het beter zondag helemaal uit kunnen zenden vanaf 20.00u. En daarna om 21.30 1 tegen 50.

Gast
Guttegut
november 30, 2020 10:44

Wie van de Drie ruim miljoen kijkers. Hoe is het godsnaam mogelijk!

Gast
Piet Pannelap
november 30, 2020 10:37

Hou alsjeblieft een keer op over die Nicky Verstappen!!! Jochie is dood. Heel naar, maar daar hoeven we het toch niet ELKE dag over te hebben?!??
Rot ook een keer op met die übernarcist Peterj Erj de Vrjies.

Gast
Ehhhh, oké?
november 30, 2020 10:40
Antwoord op  Piet Pannelap

Elke dag? Waar heb je het in godsnaam over?

Gast
GrijzePilion
november 30, 2020 10:50
Antwoord op  Piet Pannelap

Ahhhhh. Er was geen content dit weekend op je favoriete Onlyfans accounts? Triest hoor. Geen wonder dat je hier je frustraties deelt…

Gast
Piet Heb Jij Je Pilletje Al Genomen?
november 30, 2020 20:29
Antwoord op  Piet Pannelap

Je mag er ook twee nemen als het je allemaal teveel wordt hoor knul.

Gast
JobF
november 30, 2020 10:26

SBS 6 gemiddeld 10.5% in November. Vorig jaar was dat nog 8.7%. Flinke stijging dus. Het klopt wel dat het doordeweeks puur komt van Chateau Meiland en de CL. Daarvan zijn ze nu afhankelijk. Het weekend staat wel goed met al sinds begin september altijd boven de 10% en vaak ook flink daarboven. Dat zit wel goed dus. Doordeweeks moeten ze nog steeds meer programma’s vinden die de zender kunnen trekken. Opzich is afhankelijk zijn van een select groepje programma’s niet iets slechts. RTL 4 en NPO 1 zijn dat eigenlijk ook. Je moet er alleen voor zorgen dat die goed scorende programma’s dan ook lang kunnen lopen en niet saai worden. Dat lukt SBS 6 aardig met Steenrijk Straatarm, Chateau Meiland en Mr Frank visser maar dat is te weinig. Je moet er eigenlijk minimaal 5 hebben zodat je elke dag doordeweeks een prime time programma hebt dat goed scoort en grote delen van het jaar vullen. RTL 4 doet dit nu ook heel erg. Hebben die goed scorende programma’s zelfs langer gemaakt.

Gast
Mick
november 30, 2020 10:39
Antwoord op  JobF

Dat is dus een kwestie van tijd. Ze proberen veel nieuwe programma’s en dan blijven er steeds meer over die terug kunnen keren

Dit is anders in vergelijking met de tijd dat SBS6 vooral NCIS uitzond enzo.

Gast
Rob
november 30, 2020 10:49
Antwoord op  JobF

En hoe doen rtl 4 en NPO 1 het als je vergelijkt met vorig jaar november ?.
En veronica scoren die minder zonder cl ?

Gast
factcheck
november 30, 2020 11:31
Antwoord op  Rob

RTL4 en NPO1 scoren beiden flink hoger dan in 2019. SBS6 is inderdaad ook gegroeid, maar Talpa als geheel is gedaald. Dat betekent dus dat de groei ten koste is gegaan van Veronica en NET5.

November 2019
NPO1 22,7%
RTL4 15,4%
SBS6 8,7%

November 2020
NPO1 23,5%
RTL4 19,8%
SBS6 10,4%

*****

November 2019
NPO 36,2% (NPO1 NPO2 NPO3)
RTL 25,4% (RTL4 RTL5 RTL7 RTL8)
Talpa 20,7% (SBS6 NET5 Veronica SBS9)

November 2020
NPO 23,5%
RTL 29,1%
Talpa 19,3%

Het blijkt ook uit deze grafieken:
comment image

Laatst bewerkt 1 maand geleden door factcheck
Gast
factcheck
november 30, 2020 11:38
Antwoord op  factcheck

NPO in november 2020: 37,1%

Gast
JobF
november 30, 2020 11:59
Antwoord op  factcheck

Het is natuurlijk logisch dat Veronica marktaandeel verliest door het verlies van CL. Veronica verliest 2% en SBS 6 krijgt er bijna 2% bij. Maar iets minder dat dan Veronica verliest. En Net5 en SBS 9 verliezen dan bij elkaar ongeveer 1% marktaandeel vergeleken met vorig jaar

Gast
JobF
november 30, 2020 12:34
Antwoord op  JobF

Maar Net5 en Veronica scoren nog steeds een stuk beter dan RTL 5, 7 en 8.

Gast
FobJ
november 30, 2020 12:59
Antwoord op  JobF

RTL8 is daarentegen dan weer veel groter dan SBS9

Gast
JobF
november 30, 2020 14:36
Antwoord op  FobJ

Ja maar SBS 9 staat op plek 19 en bestaat pas 5 jaar en RTL 8 staat op 10 en bestaat al 15 jaar (met Talpa tijd erbij).

Gast
Rob
november 30, 2020 18:41
Antwoord op  factcheck

Bedankt voor je reactie !👍
Ondanks Cl voetbal op 6 en de komst van Linda de Mol is het verschil groter geworden met RTL 4. Dat had ik niet verwacht. Het is nog niet bekend wat rtl 4 op zondag uitgaat zenden in 2021 ? En wat komt op zaterdagavond komt vanaf maart ?. Misschien liggen hier kansen voor sbs ?. Sowieso op zondag met nieuwe seizoenen miljoenenjacht/ en wie wie van de drie .

Gast
Wyatt
november 30, 2020 11:22
Antwoord op  JobF

Dat is ook de enige reden dat Champions League naar SBS6 ging om lekker het marktaandeel hoog te houden om zo het aantal flops te verbergen. Kijk eens hoe het marktaandeel van Veronica instort. VI haalt ook niet meer bepaald de cijfers als toen op RTL7.

Zonder voetbal zat SBS6 zwaar onder de 10%.

Gast
Bart
november 30, 2020 10:07

Had meer kijker verdiend!
Ze hadden beter de gehele docu vanaf 20.00u kunnen uitzenden. Daarna dan 1 tegen 50. Vanavond gewoon Kopen zonder kijken

Gast
Corry Jankbal
november 30, 2020 10:07

Beschamend dat Jos Brech bij goed gedrag al in 2027 weer vrij man is. Weer een opvallend mild strafje voor zo’n gruweldaad.

Gast
Koekwous
november 30, 2020 09:28

Zeg MC, geven jullie achter de schermen al minnen aleer een reactie zichtbaar wordt?
Sowieso slaat dat pulssen en minnen nergens op omdat het systeem niet werkt. Geef ik een plus staan er gelijk 3-4 plusjes bij. De min werkt zelden. Zorg dat die troep werkt of kap met die onzin!!!!

Gast
Merthe
november 30, 2020 09:39
Antwoord op  Koekwous

De pagina herlaadt de score als jij een plus of min geeft, daardoor kunnen er ineens meerdere plussen/minnen bijkomen als jij een score geeft.

Gast
Rukken moet lukken
november 30, 2020 09:48
Antwoord op  Merthe

Het plus/min-gedeelte herlaadt inderdaad. Wanneer een bericht op +2 staat op het moment dat je de pagina opent en iemand plust de reactie terwijl jij leest, dan staat hij op +3 ook al zie jij nog +2 staan. Geef jij vervolgens een min dan herlaadt de score en zie jij weer een +2. Dat kan vreemd lijken maar het klopt gewoon. Aan de kleur rood of groen kun je zien dat de pagina je stem wel heeft geregistreerd. Hetzelfde geldt wanneer een score met drie stijgt wanneer jij plust, dan hebben in de tussentijd ook twee andere lezers de reactie geplust.

Gast
Annette
november 30, 2020 12:20
Antwoord op  Rukken moet lukken

Beetje plusjes en minnetjes kijken.
Get a life man!

Gast
Maurice
november 30, 2020 14:43
Antwoord op  Annette

Annette doet blijkbaar haar ogen dicht als ze een reactie liket.

Gast
Grumpy
november 30, 2020 12:59
Antwoord op  Koekwous

Typische inteeltreactie uit de biblebelt. Mislukt kwakje dat eigen leven is gaan leiden.

Gast
Meubilair
november 30, 2020 09:26

Ik was destijds vier jaar ouder dan Nicky. Het zal jouw kind maar overkomen….
Aangrijpend. Ik heb er geen woorden voor….

Gast
Frans.D
november 30, 2020 09:34
Antwoord op  Meubilair

Nu ben je 26 jaar ouder dan Nicky.

Gast
Karbonade
november 30, 2020 09:39
Antwoord op  Meubilair

Doe niet zo sentimenteel.

Gast
Annette
november 30, 2020 12:21
Antwoord op  Meubilair

Wat precies overkomen???

Gast
Koekwous
november 30, 2020 09:24

Wat ontzettend toevallig dat ze ineens iemand hebben gevonden als de camera meeloopt. Je zou er haast iets van denken………

Gast
Wanda
november 30, 2020 09:50
Antwoord op  Koekwous

En zo komen complottheorieën in de wereld, lulhannes!

Gast
Annette
november 30, 2020 12:26
Antwoord op  Wanda

De doodsoorzaak van Nicky is nooit vastgesteld.
Zonder doodsoorzak is er dus niemand die die dood in kwestie heeft veroorzaakt.
Brech heeft gewoon de verkeerde advocaat!

Gast
Narc
november 30, 2020 16:10
Antwoord op  Annette

En wat heeft dat met de twee bovenstaande reacties te maken?

Gast
Annette
november 30, 2020 12:31
Antwoord op  Wanda

De doodsoorzaak van Nicky is nooit vastgesteld.
Zonder doodsoorzak is er dus niemand die die dood in kwestie heeft veroorzaakt.
De veroordeelde heeft gewoon de verkeerde advocaat!

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Annette
Gast
Annette
november 30, 2020 12:23
Antwoord op  Koekwous

Ja! Het zal niet de eerste gerechtelijke dwaling zijn!
En die Peter R. is zo onbetrouwbaar als wat.
Het gaat hem alleen om zichzelf!

Gast
Fred
december 2, 2020 13:39
Antwoord op  Annette

Wat op z,n minst ook raar is,verdachte en o.m. zijn beide in hoger beroep gegaan,stel dat Jos B.alsnog tbs erbij krijgt dan betekend dat hij de rest van zijn leven vast kan worden gezet(longstay)immers hoe kun je meewerken aan/met die zielenknijpers in de Tbs kliniek als jezelf ontkent of niet 100 procent zeker is wat de doodsoorzaak is.En Ja,het is Peter rat de Vries alleen te doen om zichzelf.Er zijn wel meerdere mensen onterecht jarenlang vastgezet en levens verwoest door een tunnelvisie.

Gast
Mano
november 30, 2020 09:19

Jos Brech is een stiekeme teringlijer.

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 30, 2020 09:08

Zondag 29 november 2015
01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.782.000
06. Hart van Nederland (SBS6) 1.016.000
08. Half acht nieuws (RTL4) 920.000

Zondag 29 november 2020
01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.344.000
05. Half acht nieuws (RTL4) 1.180.000
23. Hart van Nederland (SBS6) 562.000

Cijfers zeggen alles. Iedere dag weer.

Gast
Opbouwen & Afbouwen
november 30, 2020 09:23
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Zondag 29 november 2015 (Zondag 29 november 2020)

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

1. Publieke Omroep 36,4% (37,0%)
2. RTL Nederland 28,1% (26,2%)
3. SBS Groep 17,8% (18,4%)

Trek uw conclusies. Ook vandaag weer.

Gast
Henk
november 30, 2020 09:27
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

Alleen sukkels plaatsen elke dag niets zeggende cijfers

Gast
NPO kijker gaat voor kwaliteit
november 30, 2020 09:33
Antwoord op  Opbouwen & Afbouwen

NPO en Talpa op winst.

RTL wederom weggezakt.

Gast
ome H
november 30, 2020 08:45

Had toch meer kijkers voor Nicky verwacht.

Gast
Trial by media
november 30, 2020 09:15
Antwoord op  ome H

Ik denk dat heel veel mensen deze zaak wel moe zijn, alleen durven en mogen ze dat niet hardop zeggen.

Gast
Al 22 jaar meer dan uitgemolken
november 30, 2020 09:18
Antwoord op  ome H

Iedereen kent het verhaal nu wel.

Kom als RTL eens met andere, vergelijkbare, zaak.

Gast
Teresa Green
november 30, 2020 11:11
Antwoord op  ome H

Teveel PRdVries op TV.

Gast
Patat
november 30, 2020 12:09
Antwoord op  Teresa Green

Leer spellen, gek.

Gast
Teresa Green
november 30, 2020 12:52
Antwoord op  Patat

Wie is er gek?

Gast
Harry:-D
november 30, 2020 08:45

Aardig format, ‘Project Rembrandt’

Maar wel blijft raar hoor, een pro-
gramma zonder Peter R. de Vries.

Gast
Trial by media
november 30, 2020 08:32

We weten het nu wel. Het is en blijft een mediacircus, alles ten volle glorie van Petertje Airrrr.

Gast
Peter zijn prik gaat er af
november 30, 2020 09:25
Antwoord op  Trial by media

Het kunstje, het mannetje en zijn opgeblazen ego is Nederland wel zat onderhand.

Gast
Malaria Trump
november 30, 2020 09:54
Antwoord op  Trial by media

Jij zou wensen dat het een ‘mediacircus’ werd als het jouw zoon betrof, huilebalk. Het is voor sommige mensen echt tijd dat ze leren dat er een knop op hun tv zit.

Gast
Trial by media
november 30, 2020 14:38
Antwoord op  Malaria Trump

De enige huilebalk ben jij toch echt zelf, imbeciel. Elke dag meejanken met de massa, staat zo leuk op Feesboek of welk ander social media voor aandachtshoeren en meelopers. Rot toch op, mongool.

Gast
Malaria Trump
november 30, 2020 16:15
Antwoord op  Trial by media

Alleen jammer dat ik op geen enkel sociale-mediaplatform zit. Ik heb niet eens WhatsApp. Doelbewust. Maar als jij een superieur gevoel krijgt van de gedachte dat ik Facebook heb, dan mag dat, hoor (en heb je hulp nodig).

Gast
Fred
december 2, 2020 13:57
Antwoord op  Trial by media

Inderdaad zie je dagelijks op de msm mediasite.s zoals rtl-nos-enzevoort.,dat zogenaamde R.I.P.meeleven als er weer een BN er of willekeurig iemand overleden ergens in de wereld.Allemaal meejanken om jezelf schouderklopjes te geven,zodat je eigen bekrompe wereldje ziet wat een meelevend mens je wel niet bent.Allemaal valse emo troep.In Nederland zijn ruim 40 duizend daklozen mensen,maar ondertussen staat de linkse kliek met spandoeken en liedjes te zingen Je bent welkom tegen alles en iedereen die meent recht te hebben op een verblijfsvergunning in NL.Zolang het maar niet in hun eigen achtertuin is.

Gast
NPO kijker gaat voor kwaliteit
november 30, 2020 08:28

Top 2000 Quiz (NPO3) 1.159.000

NPO kwaliteit scoort altijd!

Gast
Merthe
november 30, 2020 08:41

Uur van de Wolf scoorde gisteren 66.000 kijkers, dat is dus geen NPO kwaliteit?

Gast
West
november 30, 2020 10:17
Antwoord op  Merthe

Kwaliteit heeft niets met populariteit te maken
als RTL een talentenjacht met vals zingende kandidaten uitzend scoort dat , als RTL een operette zou uitzenden van Robert Stoltz waar echt geacteerd en gezongen wordt , kijkt er bijna niemand , alleen de liefhebber, en die zijn anno 2020 haast niet meer te vinden

Gast
Garry glamour
november 30, 2020 09:58

Top 2000 quiz, het elitaire speeltje van Mathijs en Leo .
De heren laten ons elk jaar weten wat wij goede muziek moeten vinden , een paar vriendjes erbij en zo weer een paar duizend Euro verdiend.
Mathijs en Leo zijn net Bassie en Adriaan , ze worden met jaar irritanter .

Gast
Patty Koot
november 30, 2020 08:26

Dag Top 16:
1 t/m 16, slechts 1 maal Talpa en met iets uit het jaar 0.
Opbouwfase.

Gast
Meubilair
november 30, 2020 09:27
Antwoord op  Patty Koot

Kan je er dan niet beter ‘Sagria Familia’ van maken?

Gast
West
november 30, 2020 10:20
Antwoord op  Patty Koot

En twee keer RTL in de top 15 nou… wat een goede cijfers !

Gast
Merthe
november 30, 2020 08:24

Zondag is op dit moment de enige avond dat SBS 6 ook goed scoort, en daardoor zijn de kijkers behoorlijk verdeeld over NPO 1, 3, RTL 4 en SBS 6.

Gast
Rick
november 30, 2020 08:21

Is kopen zonder kijken nu alweer afgelopen dan? Of volgende week weer verder?

Gast
Roos
november 30, 2020 08:30
Antwoord op  Rick

Gisteravond was op RTL8 de Australische versie van Kopen Zonder Kijken, zag ik.

Gast
Chiel
november 30, 2020 09:00
Antwoord op  Roos

Daar slechts 1 seizoen gelopen…

Gast
Voorbij
november 30, 2020 08:21

Een tegen 100 zakt steeds sneller weg.

Meest bekeken aflevering 

2015 – 2.334.000 kijkers
2016 – 2.087.000 kijkers
2017 – 1.643.000 kijkers
2018 – 1.701.000 kijkers
2019 – 1.432.000 kijkers
2020 – ?

Gisteravond nog slechts 1.171.000 kijkers (met dank aan de “thuisblijf bonus”)

Gast
Merthe
november 30, 2020 08:31
Antwoord op  Voorbij

Als een programma ooit beter heeft gescoord betekent dat niet dat het nu slecht scoort. Bovendien heeft het ook te maken met wat de andere zenders uitzenden.

Waarom maak je dit soort lijstjes alleen voor RTL programma’s, en bijvoorbeeld niet voor Hart van Nederland?

Waarom vergelijk je met de meest bekeken afleveringen van eerdere jaren, en niet met het gemiddelde van eerdere jaren? Dit geeft een vertekend beeld.

Gast
Kom niet in mijn aura b*tch
november 30, 2020 09:04
Antwoord op  Voorbij

Wat voor autist ben jij? Elke dag gooien met 5 jaar oude cijfers waar niemand ene f*ck om geeft.

NO ONE CARES!

Spring voor een trein ofzo we zullen je dagelijkse achterlijkheid absoluut niet missen.

Gast
Oplage daling 50%
november 30, 2020 09:33
Antwoord op  Voorbij

Spoedvergadering vandaag directie en hoofdredactie.

Gast
Merthe
november 30, 2020 09:37
Antwoord op  Oplage daling 50%

Je zou ook inhoudelijk op mijn reactie kunnen reageren.

Gast
Ehhhh, oké?
november 30, 2020 10:16
Antwoord op  Merthe

Beslis jij dat? “Oplage daling 50%” reageert op het bericht van “Voorbij”. Waarom zou h/zij in plaats daarvan op jou moeten reageren? Mag h/zij dat zelf uitmaken?

Gast
Nu snap ik waarom het tegenwoordig 1 tegen 50 heet
november 30, 2020 10:35
Antwoord op  Voorbij

De helft minder kijkers. De helft minder deelnemers.

Gast
Carlo
november 30, 2020 08:14

Vanavond niet de megacijfers van kopen zonder kijken…

Gast
Merthe
november 30, 2020 08:22
Antwoord op  Carlo

Nee, maar ze kunnen hierdoor wel een weekje langer door met Kopen Zonder Kijken, dat is wel mooi.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen