Imca Marina: ‘Frans Bauer liet mij vallen na The Voice Senior’

Imca Marina vindt het niet leuk dat Frans Bauer niets meer van zich heeft laten horen na haar mislukte deelname aan The Voice Senior op RTL 4. Dat zegt de 79-jarige zangeres in de Weekend.

Imca Marina © The Voice Senior

Deze zomer deed Imca Marina auditie in het tv-programma, waarna ze werd uitgekozen door coach Frans Bauer. Door een ontsteking aan haar strottenhoofd moest de zangeres de zangwedstrijd helaas vroegtijdig verlaten. Ze had het leuk gevonden als ze daarna toch nog iets had gehoord van Frans, maar de Voice-coach heeft haar teleurgesteld.

Helaas

Frans heeft niet eens een berichtje gestuurd, aldus Imca. “Nee. Tijdens de opnamen is dat misschien lastig, maar nu alles klaar is, had ’ie misschien wel even kunnen bellen om te vragen hoe het met me gaat. Maar dat heeft hij helaas niet gedaan. Hij heeft het vast te druk. Misschien is het hem ontschoten of denkt hij er helemaal niet aan.”

Wellicht heeft Frans niet door dat dit voor Imca een persoonlijk drama was. “Ik vond het verschrikkelijk dat ik vanwege die vernauwing moest afhaken. De productie van The Voice heeft echt álles uit de kast getrokken om mij op te peppen. Zij hebben mij fantastisch begeleid.”

Schatkist

Imca wordt behoorlijk getroffen door het coronavirus, aangezien ze niet meer kan optreden. “Nou, ik denk dat iedereen de bodem van de schatkist dichterbij ziet komen. Ik kan het allemaal nog net rondbreien, maar er moeten geen gekke dingen gebeuren. Dat kan ik mij nu niet veroorloven.”

En hoe is het nu eigenlijk met haar strottenhoofd? “Dat is aardig bijgetrokken gelukkig. Ik heb daar verder niks aan gedaan, dat durf ik niet. Als het geopereerd zou moeten worden, is er kans dat je een bloeding krijgt. Als het zonder risico’s zou zijn, zou ik zeggen: doe er maar wat aan”, zegt ze.

30 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
mrGer
november 27, 2020 10:35

Als zij zo graag zingt, in ieder bejaardenhuis hebben ze wel een koor, ga je toch lekker zingen? Laat Bauer met rust.

Gast
😷Paulus
november 27, 2020 09:39

😷Oude🥮, ga terug naar Groningen.

Gast
Harry:-D
november 27, 2020 08:50

Het is nooit leuk als je

Vanwege een vernauwing af moet haken.
En al helemaal zonder een berichtje van
Frans Bauer. (Maar wèl op het podium
heel blij ‘Heb je even voor míj’ zingen!)
Bah! Slechte beurt Frans Bauer!…

Gast
Piepmuis
november 27, 2020 09:42
Antwoord op  Harry:-D

De coaches kunnen zich niet met iedereen bezig blijven houden die ze begeleiden. Jammer maar helaas

Gast
Ronny
november 27, 2020 00:46

Die trees kan toch niet zingen Frans Bauer krijgt tenminste de Ahoy en het sportpaleis in Antwerpen vol en uitverkochte concerten

Gast
Cor
november 26, 2020 22:57

IMCA JE bent nog steeds een top wrijf 🍷🍷👍😘

Gast
Cor
november 26, 2020 22:59
Antwoord op  Cor

Wijf natuurlijk ha ha

Gast
NSB-er Joop den Uyl
november 26, 2020 20:52

In mei 1941 zat Wilhelmina aan de methamfetamine, in buurt van London. En werd Imca op de wereld gezet. En lag Bernhard een lekker wijffie te Lippe-Biesterfeld -en.

Gast
M52
november 26, 2020 17:22

Ach dat is niet netjes van Frans.Maar zo gaat het bijna altijd. Wat verwacht je nog als je bijna 80 bent .Dan wordt je gewoon afgedankt. En dat is wat er hier ook is gebeurd. Je bent niet meer interessant. Want ja je bent oud en lastig .

Gast
Respect ✌️
november 26, 2020 16:50

Ik heb niks met die Frans maar snap wel dat hij niks laat horen, dat mens ziet er toch niet uit, dat hoofd is zelfs te eng voor een griezelfilm.

Gast
Mark 2
november 26, 2020 17:44
Antwoord op  Respect ✌️

Leuke opmerking hoor, stoer!

Gast
Sjaak echt
november 26, 2020 18:49
Antwoord op  Mark 2

Maar wel waar, als het een leuk meisje van 20 was geweest dan had Fransje wel gereageerd.

Gast
Jan
november 26, 2020 16:40

Voeg haar toe aan de RTL kneuzenlijst😃

Gast
Luister
november 26, 2020 16:33

Dat had jij tegen Frans zelf moeten zeggen, Imca.
Dit vind ik niet zo sportief want Frans kan zich nu niet verweren.

Gast
M52
november 26, 2020 17:24
Antwoord op  Luister

Hahaha, die zielige Frans toch.

Gast
Olgilvie niet te vergeten
november 26, 2020 16:21

Miljoenenvete tussen Ogilvie en RTL nog niet voorbij

Gast
Wie liet wie vallen bij RTL
november 26, 2020 16:24

In december uitspraak rechtbank

Gast
Guttegut
november 26, 2020 16:19

Was Imca vroeger niet 2x zo zwaar?? Lijkt nu wel op 1 uit Eritrea

Gast
RTL’s Kneuzenlijst
november 26, 2020 16:16

Imca maak je niet druk. Zij vallen ook al…

  1. Art Rooijakkers
  2. Katja Schuurman
  3. Humberto Tan (zit al deels bij AvroTros)
  4. Frans Bauer
  5. Paul de Leeuw (reeds vertrokken)
  6. Jamai
  7. Carolien Tensen (in 5 jaar tijd halvering kijkers)
Gast
Greet
november 26, 2020 15:59

Waarom Imca? Frans heeft verder niets met jou.

Gast
Garry glamour
november 26, 2020 15:50

De zgn talentenjachten zijn er niet voor de talenten .
Ze zijn er om reclame inkomsten te generen .
Deelnemers krijgen een wurgcontract , en de enige die er beter van word is de producent .
Imca, je hebt jezelf allang bewezen , je hebt dit niet nodig.
Ik hoop voor je , dat de telefoon na de crisis roodgloeiend zal staan voor je .

Gast
Frans B
november 26, 2020 15:40

Mariska is jaloers , ze vreest dat ik er met die ouwe vandoor ga. Mysterie opgelost.

Gast
Dreetje H.
november 26, 2020 16:16
Antwoord op  Frans B

Die deurmat van mij, MO houdt mij ook al in de gaten, bang als ze is dat ik er met Imca vandoor ga. En eerlijk gezegd, ik zou haar keihard doen en dat weet MO ook. HA HA HA!!!11einz!

Gast
Snorlax
november 26, 2020 15:36

Wat sneu. Ze dacht dus echt dat de juryleden ook maar iets om de kandidaten geven? Nee, die zitten er voor het geld. Anouk geeft dat zelfs gewoon toe.

Gast
Donald Dumped
november 26, 2020 17:22
Antwoord op  Snorlax

Ja dat is toch allang bekend.
Het is voor de glorie en de knaken voor de juryleden. Kandidaten zijn opvulling. Geen enkel jurylid heeft zich bekommerd om zijn/haar kandidaten. Ze doen hun toneelstukje en krijgen hun salaris…

Gast
Oke
november 26, 2020 15:10

Maar waarom moeten de juryleden altijd maar contact onderhouden met oud kandidaten? Het is een tv programma. Dat is nep. Dat moet zij toch wel weten?!?

Gast
Donald
november 26, 2020 15:06

Ja Imca, ook gewone loonslaven zonder 55 jarige zangcarriere moeten maar zien hoe ze het allemaal nog maar net kunnen rondbreien en er geen gekke dingen moeten gebeuren. Welkom in de echte wereld.

Gast
Donald Dumped
november 26, 2020 14:57

Is dat zo verbazingwekkend dan?
The Voice draait om de juryleden.
Kandidaten zijn bijzaak…

Gast
Lot
november 26, 2020 14:54

Mensen zijn te snel teleurgesteld…

Gast
Doug Hole
november 26, 2020 14:48

Fransje is een geldwolf!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen