Erik Mouthaan geniet van wisselende Grindr-contacten

Erik Mouthaan mag dan wel een nieuwe liefde hebben gevonden in New York, de RTL Nieuws-ster geniet nog steeds heel erg van wisselende Grindr-contacten. Dat vertelt hij in de Winq.

Erik Mouthaan Foto: RTL

Naast zijn wisselende bedpartners, heeft Erik Mouthaan nu ook een vaste partner. “Ik heb weer een vriendje. Maar ik ben lastig om mee samen te zijn. Ik ben altijd aan het werk, moet altijd weer ergens heen. Het nieuws gaat altijd voor”, zegt de Amerikacorrespondent van het RTL Nieuws.

Erik is ook niet van plan om zijn Grindr-profiel te verwijderen nu hij een vriendje heeft. “Ik geloof niet in monogamie. Het mooie van twee mannen in een relatie is datje daar open over kunt zijn. Mijn vriend denkt daar net zo over en ik zit dus ook op datingapps.”

Erik in trek bij jonge mannen

De tv-journalist probeert juist nu de vruchten te plukken van zijn populariteit bij andere mannen. Sinds zijn veertigste krijgt de 47-jarige Erik erg veel aandacht. “Daar moest ik wel even aan wennen. Als je midden dertig bent, lijkt het wel of je onzichtbaar bent geworden, maar zodra je de veertig voorbij bent, is het boem.”

Hoe komt dat? “Dan is er ineens een categorie jongens die daarop aanslaat. Misschien wel omdat je wat zelfverzekerder bent en de boel wat beter op de rit hebt. Dat is blijkbaar aantrekkelijk voor jongere mannen”

De huidige vaste partner van Erik is ook ruim tien jaar jonger. Wat vindt hij lekker? “Mijn cameramannen zijn er niet meer verbaasd over als ik weer eens om me heen sta te kijken naar een Perzische of latino man, ik val niet op mannen die er Hollands uitzien.”

Dates Erik eisen negatieve test

Worden de vlugge Grindr-dates van Erik gehinderd nu we in een pandemie zitten? Dat valt wel mee, zegt hij. “In New York is de hook-up cultuur weer volledig gaande, zeker nu de bars gesloten zijn. Het leven speelt zich nu voornamelijk op de apps af.”

Zijn quickies willen nu wel vaak een negatieve testuitslag. “Je wordt wel vaak gevraagd of je een negatieve Covid-19-testuitslag kunt laten zien die niet ouder dan een week is. In mijn jonge jaren was ik bang voor aids en nu is er dit”, klaagt Erik in de Winq.

Tot slot laat Erik weten dat hij er niet aan moet denken dat RTL hem ontslaat als correspondent. Hij denkt na al die jaren in New York niet meer te kunnen aarden in Nederland.

68 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Piet Pannelap
november 19, 2020 22:11

Hoorde in de wandelgangen van ‘t witte racistische 👨🏾huis dat Donald Trump 🍆 ook een Grindr-account heeft……. Mouthaantje 🍑 toch!! Oh la la…🤮

Gast
wim heitinga [de echte]
november 17, 2020 13:59

Wij hier in London zijn blij voor ERic dat hij geniet! Leve de lust!

Gast
wim heitinga [de echte]
november 17, 2020 14:02

En die jongen is verstandig genoeg om het veilig te doen!

Gast
Xxxxx
november 17, 2020 12:34

Gatver Damme. Je mag het dan wel Sodomie noemen. Ik heb liever dat mensen sex hebben, ongeacht m-m, m-v, en welke vormen er nog meer zijn dan dat mensen elkaar overhoop steken, of beroven of van het leven beroven. Mag dat dan allemaal wel en vinden we dat “normaal”? Doe je zelf nooit iets wat niet door de beugel kan? Schei toch uit! Verbeter de wereld. Te beginnen bij jezelf! Wie zonder zonde is werpe de eerste steen!

Gast
A.M.
november 17, 2020 07:44

Bah, waarom moeten we dat allemaal weten?

Gast
BertRoermond
november 16, 2020 23:43

dergelijk trouweloos gedrag, of het nu bij hetero’s of homo’s is, vertelt mij altijd alles over het karakter van iemand. Of beter, het ontbreken er van. en, om weer bij deze kleine gifkikker terug te komen, dit mannetje moet mij dan onophoudelijk vertellen dat Trump een slecht mens is ??

Gast
Gatver Damme
november 16, 2020 23:42

Het heet niet voor niks sodomie… walgelijk

Gast
Xxxx
november 16, 2020 21:29

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Hoeveel heterostellen gaan er niet vreemd? Wat te denken van mannen die voor “het oog van de wereld” keurig getrouwd zijn en ondertussen het vrouwtje belazeren met een man? Ik ken er in mijn omgeving genoeg. Dat Eric Mouthaan dat durft te bekennen vind ik eerlijk. Heb liever met iemand te maken die open en eerlijk is dan iemand die de katjes in het donker knijpt! Homo’s hebben de naam maar onderschat de hetero ook niet!

Gast
Hanna
november 16, 2020 20:07

Gruwel Grotje nog aan toe.
Wat een vies mannetje is die Eric Mouthaan.

En stel je voor dat dit onze ‘overzeese correspondent’ was die getrouwd is en Inn publiek verteld dat hij via Tinder regelmatig een vrouwtje regelt en seks met haar heeft?

Wat dan?
Dan is het een vieze schuinsmarcheerder.
Kunnen we die norm ook op dit heerschap van toepassing laten zijn alstublieft?
Ik wil graag verschoond blijven van de seksuele uitspattingen van al die hitsige homoos op de tv. Of is dat teveel gevraagd?

Gast
Corry Jankbal
november 16, 2020 18:51

Godzijdank zijn er geen videobeelden! Slecht en clichématig correspondent. Dit soort gore details moeten ons afleiden van zijn beroepsmatig falen? Wat een griezel.

Gast
anonymous
november 16, 2020 16:07

Totdat hij net als Gordon en Fred van Leer de verkeerde allochtoon tegen komt.

Gast
document
november 16, 2020 15:44

Wordt voor Erik moeilijk straks. Bij Trump hoefde hij alleen ‘Boe’ te roepen. Easy money. Straks moet hij inhoudelijk iets gaan melden.

Gast
Rik
november 16, 2020 14:58

Hopelijk denkt Ruben Leter er net zo over :) Die wil ik nog wel eens tegenkomen op de app.

Gast
Mark
november 16, 2020 14:26

Erik roert met zijn pollepel even lekker in de hachee van gisteren. Toefje room eroverheen. Eet smakelijk!

Gast
Azad Trumpaddegh
november 16, 2020 14:10

Ik had een vals snorretje opgeplakt, mijn oranje haar zwart geverfd en stelde mij aan hem voor onder een valse Iraanse naam, maar nog voordat ik de kans kreeg om hem in z’n dick te grabben……werd ik al door hem gebekt.

Gast
Keta Minek
november 16, 2020 13:58

Denk dat de afkeer van hetero’s hieronder naar homo’s toch een beetje uit jaloezie is. Stel je toch voor dat vrouwen net zo graag ongedwongen seks wilden als mannen? Dus niet alleen maar als je geld en status hebt of betaalt in bepaalde mate. Lekker man, dan zou je ook lachen om monogame stelletjes. Ik moet er niet aan denken zelf, maar die sletterige nichten hebben het goed voor elkaar onderling haha

Gast
Koetlife
november 16, 2020 13:45

Ik denk dat heel wat homo’s zich distantiëren van deze viespeuk. Rondneuken terwijl je een vriend hebt en jongens die halverwege je leeftijd zijn gebruiken voor je genot omdat je je bekendheid misbruikt. Hij kan het vast goed vinden met Gordon.

Gast
Carl
november 16, 2020 13:09

Als collega-homo vind ik het jammer dat hij hiermee weer het klassieke beeld van de hoerige homo bevestigt. Niet elke gay leeft zo. Sterker nog, er is een grote groep die wél een monogame relatie heeft. Al is er vanuit de homoscene een enorme druk om ook met Jan en alleman het bed in te duiken. Monogamie wordt gezien als ‘burgerlijk en truttig’.

Gast
saperdeflap
november 16, 2020 13:45
Antwoord op  Carl

Daar heeft u in mate gelijk in. Maar mijn ervaring is, dat ondanks ik stellen ken, die al meer dan dertig jaar samen zijn, er nog steeds wordt vreemdgegaan, al is het maar een of twee keer per jaar. Het excuus was dan in de regel zo van “hij wil even zichzelf kunnen zijn”. Mag van mij hoor, ik keur dat niet af, maar ga de pil nu niet vergulden, want het is best wel verontrustend, dat men eigenlijk nooit tevreden is in de relatie. Ik heb een vriend gehad, (helaas overleden aan AIDS, die een paar keer per jaar in Rotterdam naar een club ging en seks had in de ‘donkere kamer’, zonder dat hij wist met wie. Altijd op zoek, maar nooit gevonden helaas. Maar ik mis hem nog elke dag, want het was een aardige gozer, maar op het gebied van relaties, snap ik er geen biet van!

Gast
Carl
november 16, 2020 16:21
Antwoord op  saperdeflap

In veel gays zit een soort zelfvernietigingsdrang. Laag zelfbeeld en altijd rusteloos. Het moet ook steeds harder qua sex. Ik heb dat nooit begrepen. Er is een boek over geschreven: ‘The Velvet Rage.’

Gast
Dries Roelvink
november 16, 2020 13:51
Antwoord op  Carl

De mens is van nature niet monogaam.

Gast
MandenHond
november 16, 2020 13:04

GATVERDAMME!!!!1!!!

Gast
Frans.D
november 16, 2020 12:53

Ik zou me eigen meer verheugen als ik die kop niet meer zou zien op TV.

Gast
Sport 7 kijker
november 16, 2020 18:40
Antwoord op  Frans.D

Kijk je toch gewoon niet naar het RTL Nieuws?

Gast
Frans.D
november 16, 2020 21:51
Antwoord op  Sport 7 kijker

Kijk aan zo verstandige opmerking heb je nog wat.Ik zelf was er nooit opgekomen.

Gast
240Z
november 16, 2020 12:31

Dat het fatsoenlijk rtl dit halve junk tot correspondent maakt is niet te geloven. En voor zooolang. Het was alleen in het begin even aardig met de Mouthaan, maar snel ging het bergafwaarts met de journalistiek, en reeds lang is ie niet meer om aan te gluren.

Gast
240Z
november 16, 2020 12:34
Antwoord op  240Z

Het is toch flink jammer dat er geen andere correspondenten amerika zijn, want alles new york is echt geen kompleet usd land. En monaco is geen zuid frankrijk. Straks met 48jaar is de Mouthaan een uitgebluste 2e kans veertiger, of daaromtrent.

Gast
Jack
november 16, 2020 12:11

Sinds wanneer zit Jeroen van den Boom in New York?

Gast
Huismaker
november 16, 2020 12:11

Waarom krijgt dit figuur zoveel aandacht ?

Gast
Simone
november 16, 2020 12:09

Erik Mouthaan vind ik een zielige oude homo met een behoorlijk pakket problemen. Ik vind hem als Amerikacorrespondent ook belabberd slecht. Deze oude nicht is vooringenomen, waarschijnlijk omdat hij teveel met seks bezig is in plaats van met zijn werk. We zullen vast binnenkort ook een filmpje tegenkomen van Erik Mouthaan waarin hij gedrogeerd zichzelf aan het aftrekken is met een groep Perzische of latino’s om hem heen die hem als oude homo uitlachen en hem beroven.

Gast
Hermann Boring
november 16, 2020 12:01

Ergens hoop ik nu dat RTL hem nu tot correspondent in pakweg Drenthe benoemt. Vervelend zelfingenomen kereltje.

Gast
Koekwaus
november 16, 2020 11:59

Mooi. Ik kijk al uit naar het filmpje waarin hij gedrogeerd door een paar Amerikaanse Marokkanen in zijn reet geneukt wordt.
Of van een naakte Erik die smeekt om hulp ergens in een donker straatje in New York.

Gast
Wyatt
november 16, 2020 17:27
Antwoord op  Koekwaus

Nee dat is Gordon.

Gast
Too much information
november 16, 2020 11:57

Nee maar, hemeltje!!

Dit artikel is toch zeker alleen geschreven om te provoceren mag ik hopen?

Nu ik dit gelezen heb wil ik niks meer van Eric zien op RTL.
En dat hele New York mag hij in z’n r**t steken, nou ja, dat deed ie toch al.

Gast
Wyatt
november 16, 2020 17:27

Jaloers?

Gast
Ronaldz
november 16, 2020 11:48

Hij moet het even zonder zijn bilmaat Mark Rutte doen.

Gast
Hypocrisie ten top
november 16, 2020 11:45

Stel dat die nepwoke Mouthaan had gezegd: Ik houd niet van latino’s, Perzen of andere gekleurdere mannen. Dan werd hij weggezet als een racistische seksist.

Gast
Casa de Paplepel
november 16, 2020 13:52
Antwoord op  Hypocrisie ten top

ja en?

Gast
Felicia
november 16, 2020 11:35

Hoe komt Eric Mouthaan hiermee weg dan?

Ik kan me niet voorstellen dat hij na dit bericht nu dit bekend is de Verenigde Staten nog ooit in komt.

En dan nog trots beweren dat hij in deze coronatijd keihard en opzettelijk alle veiligheidsmaatregelen negeert.

Overigens.
Dan zal het met de veilige seks ook wel niet zo een vaart lopen.

Gast
Informant
november 16, 2020 12:12
Antwoord op  Felicia

En nu al helemaal niet met een thermosfles GHB in z’n naad.
Tenminste, vanaf nu niet meer, nu ze weten waar ze moeten zoeken.

Laatst bewerkt 19 dagen geleden door Informant
Gast
document
november 16, 2020 11:35

Hmmm… zou je als hetero moeten flikken. Tijdens werktijd vrouwen proberen te scoren. Heb je gelijk gezeik.

Gast
Grindbak
november 16, 2020 11:54
Antwoord op  document

Tja…

Gast
Casa de Paplepel
november 16, 2020 13:53
Antwoord op  document

die zijn er al jaren in overschot en ook vrouwen die mannen scoren

Gast
Kusmnklot’n
november 16, 2020 11:35

Toen ik de kop las heb ik de rest maar gelaten voor wat het is.

Potverdomme!!!

Gast
Tobias
november 16, 2020 11:32

Ik dacht dat hij maanden geleden corona had gehad. Of was dat een andere VS correspondent? Hij moet trouwens nog steeds oppassen voor hiv. Tot slot wens ik hem veel plezier met de latino’s en Iraanse mannen. Je leeft maar een keer.

Gast
Tonnie Rober
november 16, 2020 11:31

Tot slot laat Erik weten dat hij er niet aan moet denken dat RTL hem ontslaat als correspondent. Hij denkt na al die jaren in New York niet meer te kunnen aarden in Nederland.”

Ik denk dat hij met zijn leugenachtige verslaggeving rond Trump zich ook nergens in Nederland meer kan vertonen.

Gast
Wyatt
november 16, 2020 17:25
Antwoord op  Tonnie Rober

Voor dat PVV/FvD tokkie volk dat allemaal fan is van Trump?

Gast
Lora
november 16, 2020 11:27

Als je hier trots op bent, dan snap ik überhaupt niet dat je een gezicht van een omroep kunt zijn. Er past maar één actie, onmiddellijk ontslag. En minstens een jaar in quarantaine voor hij Nederland weer in mag.

Gast
Danny
november 16, 2020 12:16
Antwoord op  Lora

Jij hebt geen sex Lora?

Gast
Nick
november 16, 2020 11:26

Een blank traditioneel gezin zal Erikje wel fascistisch vinden.

Gast
Donald
november 16, 2020 11:23

Fijn dat Erik zelf nog even bevestigt meer hoernalist dan journalist te zijn.

Gast
L. Koopmans
november 16, 2020 11:22

Blijkbaar heeft de redactie een abonnement op dit blad, want de link naar de site gaat alleen over de VS verkiezingen.

Gast
Christa
november 16, 2020 11:21

En wat vind Eric Mouthaan zijn vrouw ervan?

Moet zij dit nu op MC lezen terwijl haar echtgenoot ’s nachts op zoek is naar vuige contacten voor snelle seks in het park?

Gast
Cees
november 16, 2020 12:10
Antwoord op  Christa

Wat vrouw? “Naast zijn wisselende bedpartners, heeft Erik Mouthaan nu ook een vaste partner. “Ik heb weer een vriendje”.

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 16, 2020 11:20

Is het definitief over met onze minister-president?

Gast
Tycho Graagnat
november 16, 2020 11:19

Leef je leven in vrijheid, maak eigen keuzes. Het is een kort bestaan vol oorlog, honger, en verderf waarin al 90 procent voor je wordt bepaald ( Zie nu in coronatijd 98%).
Dus deel je liefde, genot met wie of wat je wil.
Eenmaal in ‘Huize Avondrood’is het te laat.

Gast
powered by jasper
november 16, 2020 11:16

Grindr is trash.

Gast
Mark 2
november 16, 2020 11:15

Goed voor elkaar!

Gast
nou inderdaad...
november 16, 2020 11:09

En gelijk heeft ie, pakken wat je pakken kan.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen