Uitgelekt: opnames Wie is de Mol in brandhaard Tsjechië

De opnames van Wie is de Mol vinden traditiegetrouw in het diepste geheim plaats: onthullingen over de draaiperiode kunnen immers het hele seizoen in gevaar brengen. Shownieuws schopt het mysterieuze AvroTros-feestje nu in de war door de opnamelocatie van de komende, 21ste serie te melden: coronabrandhaard Tsjechië. Een Nederlandse vakantieganger trof daar tijdens een boswandeling een volledig uitgezet Wie is de Mol-spel aan en heeft de foto’s naar Shownieuws gestuurd.

Showkenner Anouk Smulders vindt het grappig. “Je hebt natuurlijk wel eens vakantiegangers die op hun locatie lekker door het bos wandelen en daar dus in één keer een spel tegenkomen. Ze liep rond en kwam een spel tegen dat in het bos stond opgesteld. Daar zijn foto’s van gemaakt. Het is best wel een soort van freaky dat je dat heel rustig in je eentje in een bos tegenkomt.”

De AvroTros wil alleen bevestigen dat de opnames net zijn afgerond en dat die coronatechnisch veilig zijn verlopen. “Ik kan je vertellen dat we op een veilige en verantwoorde manier een nieuw seizoen op hebben genomen. We hebben een streng protocol opgesteld ter bescherming van de volledige crew en kandidaten.”

Anouk: “Het is wel heel leuk dat echt hele volksstammen op zoek zijn naar waar, wie en wat en dat wij nu kunnen melden dat de opnames in Tsjechië plaatsvonden.”

Wie is de Mol wordt gepresenteerd door Rik van de Westelaken. Momenteel is een jubileumserie van het programma te zien, die is opgenomen in Italië. Het nieuwe, 21ste seizoen begint op 2 januari op NPO 1.

Foto: AvroTros

27 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Patty Koot
oktober 21, 2020 08:48

Tragische Snitch
wo 21 okt 2020 om 8:44

Talpa is nou eenmaal een trieste organisatie.
Er wordt ook intern veel gehuild. Letterlijk.

Gast
Tragische Snitch
oktober 21, 2020 08:44

Wat onwaarschijnlijk triest van die wandelaars en nog sneuer van Shownieuws om dit nieuws te brengen…..Als programma makers help je elkaar toch een beetje, maar dat is misschien te naïef gedacht, want zo zit Talpa en alles en iedereen wat bij die club komt kijken, niet in elkaar.

Gast
M@rk - Etten-Leur
oktober 20, 2020 14:55

Iets heel simpels en daar hou ik me al jaren aan: gewoon géén commerciële zenders kijken! Ik kan het écht iedereen aanraden.
Bij RTL en SBS gaat het maar om één ding: zoveel mogelijk binnenhalen van Euro’s en de kijkers staan totaal niet centraal!

Gast
Mink Vaillant
oktober 20, 2020 13:03

Als je de verschillende bordjes op de foto’s goed bekijkt zie je aan een kras dat hetzelfde bordje steeds is verplaatst om een volgende foto te maken. Het is dus niet echt. Waarom ziet niemand dat?

Gast
IngridHenk
oktober 20, 2020 12:34

RTL en Talpa zijn jaloers op het succes van de kwaliteitsproducties van NPO en daarmee populariteit. Omdat ze het NPO niveau niet kunnen halen, proberen ze de boel te saborteren. Zo jammer.

Gast
NPO voor altijd!
oktober 20, 2020 11:46

Brandhaard Tsjechie, wat ’n gelul!!! Heel de wereld is ’n Brandhaard!!

Gast
David
oktober 20, 2020 11:26

eh… idd wat een drama wordt er van gemaakt. Het is enkel het land, die lekt altijd uit of wordt al ruim van te voren bekend gemaakt…

Gast
Dorus
oktober 20, 2020 11:25

De wereld vergaat nu toch niet? Wat kunnen mensen toch overdrijven. Het is een spelletje en meer niet…

Gast
Peter
oktober 20, 2020 11:10

Wat ontzettend laag bij de grond van shownieuws om dit te melden. Wie is de Mol is voor de liefhebbers een ontzetten leuk magisch programma. Tevens één van de duurste NPO programma’s. Om dan uit te lekken waar het zich afspeelt lijkt nergens naar. Ook diegene die de media opzoekt die de foto’s heeft gemaakt, heeft kennelijk geen meer verstand. Maar vooral om dit in de Media even door te klikken, is beneden alle peil.

Gast
LD
oktober 20, 2020 11:02

Tot eind juli was Tsjechië een van de landen met het laagst aantal besmettingen. Je kunt natuurlijk de cijfers van nu niet afzetten tegen de cijfers ten tijde van de opnames… wat een onzin.

Gast
Geert Wil Wel
oktober 20, 2020 10:49

Als van vanaf het eerste jaar vond ik dit laatste seizoenen in Italië niet om aan te zien. De rek is eruit. Stop met die BNers en iedere keer weer dezelfde spelletjes! Kijk eens naar onze Vlaamse vrienden hoe het ook kan!

Gast
Mink Vaillant
oktober 20, 2020 10:04

Leuk verhaal, foto’s gezien, het is fakenieuws.

Gast
Rob
oktober 20, 2020 09:51

Niets is wat het lijkt

Gast
Vertrossing
oktober 20, 2020 09:39

China, Italie, Tsjechie… De makers hebben een neusje voor brandhaardlocaties!

Gast
Zwarte Sylvana
oktober 20, 2020 09:29

Nils Holgerson
Ja maar, jamaar, jamaar dat is dan maar 1 persoon van kleur.
En ik heb nog steeds geen slavernijverledengeld terugbetaling ontvangen.
Witte mensen zijn raskistisch.

Gast
Pietpiet
oktober 20, 2020 09:26

Ik neem aan dat de gegevens van die wandelaar doorgegeven zijn aan de politie? Niet alleen een smerige verrader, maar ook een egoistische misdadiger die lak heeft aan de regels…

Gast
Jeroen
oktober 20, 2020 09:15

Flauw hoor shownieuws, jaloers op zo’n goed scorend programma dat jullie niet hebben? Dan nog de vraag of het inderdaad waar is die locatie…

Gast
Nils Holgersson
oktober 20, 2020 09:04

@Zwarte Sylvana

Al in 2006 was Milouska Meulens een gekleurde mol

(of moet ik zeggen Witte Henk de Keyboard warrior)

Gast
Karbonade
oktober 20, 2020 08:55

Is gewoon een opzetje van de “toevallige” wandelaar en het team van Wie is de Mol. Om de menschen op een dwaalspoor te brengen.
En als het wel zo is dan zal het me ook worst wezen.

Gast
Zwarte Sylvana
oktober 20, 2020 08:47

Rascistisch.
Die hele Mol. Geen Mol van kleur.

Gast
Stanislav
oktober 20, 2020 08:40

Dus je loopt ergens als Nederlandse toerist door een Tjechisch corona-bos en je komt heeeeeeel toevallig een WIDM spel tegen.. Wie het gelooft krijgt er een gratis kleurentelevisie bij cadeau..

Gast
Koen
oktober 20, 2020 08:40

Wat ben he dan een zielig persoon zeg

Gast
Erik
oktober 20, 2020 08:36

En Shownieuws is hier trots op? Wat een zielige bende om dit uit te lekken. En van die meneer of mevrouw die de foto’s stuurde ook. Triest.

Gast
idioot
oktober 20, 2020 08:35

een slechte NSB actie en ja, daar doet Shownieuws natuurlijk graag aan mee.

Gast
sneu
oktober 20, 2020 08:34

Wat ben je dan een trieste verrader, om die foto’s naar Shownieuws te sturen.

Gast
🗣wordt vast weer verwijderd...
oktober 20, 2020 08:29

Lekker belangrijk…

Gast
Roos
oktober 20, 2020 08:28

Niet zo netjes van Shownieuws.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen