Talpa reageert op ‘aanranding’ door Johnny de Mol

Johnny de Mol ligt op de socials flink onder vuur vanwege een fragment uit de aflevering van de slecht bekeken vrijdagavond Thank You For The Music op SBS 6. Hij komt hierin wel héél dicht bij een mannelijke kandidaat. Dat is te zien op Facebook en Twitter. Als de deelnemer vals zou zingen, dan zou het team van Johnny punten pakken. Hij probeerde hem uit zijn concentratie te brengen door hem vast te pakken en in zijn nek te snuffelen. Ongepast, vinden sommigen kijkers.

Er wordt op de socials echt heel heftig gereageerd. “Het is aanranding“, zegt Zure Zult bijvoorbeeld. “Dit zijn toch duidelijk erotisch geladen bewegingen door Johnny de Mol bij die jonge jongen. Die jongen staat figuurlijk in de boeien omdat hij staat op te treden.

Een ander, Ome Haan, noemt Johnny de Mol een ‘roofdier’. “Check de presentatrice“, zegt hij, wijzend op Marlayne Sahupala, die de presentator weghaalt bij de jongen.

Veel mensen denken dat de jongen minderjarig is, maar dat klopt niet. Hij heeft slechts van die fantastische Aziatische genen waardoor je tien jaar jonger lijkt.

Talpa reageert

De reacties zijn zo heftig dat Talpa met een verklaring is gekomen. Tegen het AD: “Iedereen in de studio was dolenthousiast over het optreden van de 26-jarige Ryan, uit het team van Marlayne. Als captain van het concurrerende team springt Johnny uit enthousiasme op het podium waardoor hij hem probeert af te leiden tijdens zijn optreden en punten voor zijn team probeert te vergaren. Dat is ook onderdeel van het spel in Thank You For The Music.

Het was absoluut niet Johnny’s bedoeling om Ryan met zijn reactie een ongemakkelijk gevoel te geven en Johnny heeft hem dat na de uitzending ook laten weten. Ryan heeft Johnny gezegd dat hij hem niets kwalijk neemt, dat hij blij is met zijn deelname aan het programma, de kansen die hij hierdoor heeft gekregen en alle enthousiaste reacties op zijn optreden.

De beelden:

Foto: SBS

85 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ik weet alles van de tv
oktober 27, 2020 10:46

Vies ventje dat molletje kom uit de kast viespeuk

Gast
Ben
oktober 26, 2020 23:34

Precies wat ik dacht, geen enkele talkshow heeft hier aandacht aan besteed, bang om het nare zoontje van meneer de Mol eens flink aan te bakken, bah!!!!

Gast
Joris driepinter
oktober 26, 2020 19:20

Had hem op z.n smoel geslagen ,de klootzak

Gast
Johan Derksen
oktober 26, 2020 14:26

Nee maar wel met Hunter Biden.

Gast
anoniem
oktober 26, 2020 13:24

kun je johnny de mol

vergelijken met

sander schimmelpenninck

graag een antwoord van

johan derksen

Gast
robb
oktober 26, 2020 11:00

Hoe kan het dat niemand het over aftand houden heeft , niks mis mee maar niet nu 1.5 meter ook voor de mol getest of niet .

Gast
Willem Alexander
oktober 26, 2020 10:39

Landgenoten, wat een dom gedrag van die Johny!

Dat zal mij nooit overkomen!

Max, hoe laat vertrekken we vandaag naar Kuurazou?

Gast
colette
oktober 26, 2020 10:07

Pappie komt weer voor hem op

Gast
Jan de 💩
oktober 26, 2020 09:43

Johnny heeft mij ook tegen mn zin in de kont geneukt .

Gast
Kareltje
oktober 26, 2020 09:27

Winston en Johnny neuqten vroeger alles wat los en vast zat, zelfs tijdens de relaties met Anouk en Renate. Dankzij papa John mooie kansen gehad.

Gast
Flauwe Kul
oktober 26, 2020 09:24

Zo krijgt ‘Down met Johny’ toch wel een andere betekenis! ☺

Gast
anonymous
oktober 26, 2020 09:17

Dit doe je niet. Punt.

Gast
anonymous
oktober 26, 2020 09:17

Dit doe je noet. Punt.

Gast
MolTalk
oktober 26, 2020 09:13

Nou, als hij hiervoor al aangepakt wordt, dan kan de hele directie van Talpa wel op straat worden gezet, zoals zij met hun vrouwelijke, blonde collega’s omgaan.

Gast
Henk
oktober 26, 2020 08:45

Kan ZeerNetteDame nog haar mening geven? Dat maakt mijn dag tenminste goed.

Gast
Pàkme van Agteren
oktober 26, 2020 08:20

Dit is zeker geen normaal gedrag.

Gast
Fred
oktober 26, 2020 08:10

@Tycho. Sinterklaas wil alleen maar kinderen een plezier doen, lief zijn en cadeau`s geven bij goed gedrag. Dit is iets anders. Sommige mensen doen gewoon alles om te winnen. Nemen geen enkele grens in acht. Een soort WIDM maar dan in het echt.

Gast
Leo
oktober 26, 2020 07:42

Dit kan anno 2020 echt niet meer. Dat waren ook de woorden van Paul de Leeuw die deze acties in z’n tv programma’s vroeger ook uithaalde.

Gast
Jim
oktober 26, 2020 01:03

Oh, sinds 2018 Veronica Inside, ook goed.

Gast
Jim
oktober 26, 2020 00:53

Inderdaad, waarom moet dit? Benieuwd wat ze er morgen bij Voetbal Inside over gaan zeggen. Dit kunnen de mannen zeker niet onbesproken laten.

Gast
Winterklaar
oktober 26, 2020 00:05

Iedereen die dit normaal noemt, is rijp voor een inrichting.

Gast
K Waterreus
oktober 25, 2020 23:29

WEST*
zo 25 okt 2020 om 19:51

Moeite met het woord ‘seksuele’?

Gast
Ben
oktober 25, 2020 23:08

Ik heb hier geen goed woord voor over, ziet er nu helemaal niemand wat voor vreselijk persoon dit is, die overal met zijn kop bij moet zijn, als hij niet het zoontje van… was dan werd hij nooit op tv losgelaten, want uitstraling heeft hij 0,0 en het irritatie gehalte is extreem hoog

Gast
De Derde Wereldoorlog is begonnen
oktober 25, 2020 22:59

en wordt door een heel kleine elite van 0,1% superrijken gevoerd tegen onderdanen van alle landen, daarbij geholpen door figuren als Macron, Merkel, Rutte enzoverder.

Wat nu gebeurt is nog nooit eerder in de geschiedenis van de mensheid gebeurd.

Intussen amuseren wij ons dood met domme televisie.

Gast
By the way
oktober 25, 2020 22:58

Aldus Zure Zult en Ome Haan…? Klinkt betrouwbaar. Zijn dat de nieuwe sterverslaggevers anno 2020?

Gast
Fred
oktober 25, 2020 22:43

De mol= rotzooi!’

Gast
Loerebul
oktober 25, 2020 22:12

3 november 2020 Joe Biden wint de verkiezingen. Eva Jinek schijt haar slipje vol van plezier.

Gast
Rene
oktober 25, 2020 22:09

Als hij t bij een vrouw had gedaan was t echt een MeToo geweest nu lullen mensen dit recht terwijl t net zo intimiderend is

Gast
Ja
oktober 25, 2020 22:07

Nare club mensen bij Talpa

Gast
Geneuzel
oktober 25, 2020 21:45

Dat van sodomiet Paul de Hyena met dat kind was pas erg….zat dat kind gewoon af te lebberen

Gast
Feitje
oktober 25, 2020 21:45

Gadverdamme… Familie dus het wordt door de vingers gezien?
Je blijft gewoon van iemand af en al helemaal in deze tijd.

Gast
Lieke van Lexmond Lover
oktober 25, 2020 21:40

Moet je eens voor de gein naar de instagram pagina gaan van Johnny de Mol en dan die reacties allemaal, het zijn er wel 1000 -en !!

Gast
Tycho Graagnat
oktober 25, 2020 21:29

Beste Marianne,

Ik deel je mening zelfs dat afkomst uit een (invloed)rijke familie op zich niets betekent en geen vrijbrief is om dingen te doen of laten.
Neem de Oranjes , niet vies van menige missstap in de geschiedenis en inderdaad moesten die ook wel eens met de billen bloot.
Maar dit is definitieve doodsteek voor spontaniteit. Het laatste stukje, mogelijk niet gescripte tv zal hierbij sterven en voorgoed het graf in gaan.
Je wordt op meer beoordeeld dan je presentatietalent dat is duidelijk. Maar wat mag je wel en niet volgens de kijker en kun je nog wel jezelf zijn en er plezier uit halen? Nee want dat is op deze manier niet mogelijk naar mijn bescheiden mening.

Straks komt de Sint, en een kind neemt plaats op zijn schoot. Mag Sint aaien ??

Ik word zojuist door mijn vrouw ingefluisterd dat Sint niemand op schoot mag vanwege corona.
Dan is dat alweer of alvast opgelet.

Gast
Jaap Aap
oktober 25, 2020 21:20

@Daniel: als je iets 360 graden draait ben je terug bij af. Als je nou echt het iq hebt van een zeepbel, houd dan gewoon je snater, kneus.

Gast
Marianne
oktober 25, 2020 21:09

Dat is een vreemde gedachtegang TG. Als een onbekende Nederlander dit zou doen of een geestelijke dan zou men dit verwerpelijk vinden. Als een bekende Nederlander dit doet dan is het leuk? Je kan met meer dingen wegkomen als je uit een (invloed)rijke familie komt. Dat is altijd zo geweest. Maar moet dat zo blijven?

Gast
Curryworst
oktober 25, 2020 21:02

Ik laat M ook dagelijks spelen met mijn worst, Dat vinden de meeste ook ongepast. Nou voor mij is het een dagelijks terug komend hoogtepunt. Daar geniet ik dan ook van.

Gast
Tycho Graagnat
oktober 25, 2020 20:53

Nederland

Gast
Tycho Graagnat
oktober 25, 2020 20:52

Sluit mezelf in het geheel aan bij NPO kijker en Per Housmans.
We zijn inderdaad een triest volk geworden. En stop ook maar helemaal met open riolen als Twiiter, Facebook en dergelijke.
Als dat betekent dat MCook sneuvelt, so be it.
Dit leidt tot niets.

Ik denk dat alle fora er niet aan ontkomen om een of andere dubbele login beveiliging in te voeren. Hoe of wat geen idee.
Kijk een grapje, een beetje spelen met woorden is toegestaan maar als ik even spreek voor Neederland is het overduidelijk. We zijn met teveel mensen, leven te dicht op elkaar, hebben te veel tijd en behept met de zeurziekte.
Ik roep iedereen op starks goed op te lettten, mocht zijn kind bij Sint op de schoot plaats nemen.
Op alle slakken zout leggen, verzuurd tv te kijken, maak je de aarde er niet mooier op, integendeel het geschapen klimaat wordt onleefbaar.

Gast
M
oktober 25, 2020 20:48

Zeer ongepast gedrag en de performer publiekelijk schofferen.

Gast
Maria
oktober 25, 2020 20:37

Is dit de eerste keer of doet hij dit vaker?

Gast
Mike
oktober 25, 2020 20:29

@Dr. Bibber: Anders laat jij je ff door Johnny op je bek pakken gaylord.

Gast
Janus Bilnaad
oktober 25, 2020 20:24

Misschien moet Ryan in reactie hierop het liedje “Allemaal Angst” van Robert Long voor Johnny zingen.

“Keer nooit je rug toe naar een homo, want dan zit ie aan je kont”.

Gast
anoniem
oktober 25, 2020 20:19

@WEST*: Ik heb zo’n 11 jaar in het wereldje rondgehangen en het valt best tegen met de sex, drugs en rock & roll hoor… Uiteindelijk is het voor veel hardwerkende mensen afzien om de sterren het naar hun zin te maken.. :-)

Gast
M.
oktober 25, 2020 20:02

De Telegrof had niet eens een bericht over de RTL Duitsland presentator die Bram De wijs op deze manier aantastte. Dat hoort niet

Gast
Daniel
oktober 25, 2020 19:59

Zo ontzettend opvallend dat het grote dagblad De Telegraaf de berichtgeving heeft aangepast. Nu staat in het bericht dat het een soort grap is geweest, vanochtend spraken ze over de ernstige ophef. In de loop van de dag is dus het bericht 360 graden omgedraaid. Ra ra hoe zou dat komen? Beste Paul Jansen, ben jij nou een onafhankelijke hoofdredacteur? Je valt zo wel door de mand hoor.

Gast
MichaelDH
oktober 25, 2020 19:51

Waarom moet dit? Deed Hans Kazan toch ook niet toen deelnemers aan Prijzenslag de 100 op het rad draaide? Zal wel weer modern zijn…

Gast
WEST*
oktober 25, 2020 19:51

bijna iedereen in het wereldje van de showbiz gaat vreemd of heeft eigenaardige se. ks uele verlangens daar hoor ik nooit iets over , en dat mag gewoon

gewoon volk zou rode kaken krijgen vat er in het Gooi en in en buiten de studioos allemaal gebeurt !

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 25, 2020 19:36

Volgens mij staat Kleine Johnny te steigeren van opwinding in z’n broek.

Wat een vies menneke.

Gast
Dr. Bibber
oktober 25, 2020 19:26

Als die kandidaat het aanranding vond moet ie maar aangifte doen. Anders is er niets aan de hand. Misschien heeft hij er helemaal geen last van.

Gast
re-cycle
oktober 25, 2020 19:17

de mol junior kent de anderhalve meter regel blijkbaar niet.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen