SBS 6 zet Netflix-serie Undercover tegenover The Voice

SBS 6 gaat de succesvolle Netflix-serie Undercover uitzenden op tv. De zender van John de Mol gaat de serie vanaf december recht tegenover de RTL 4-hit The Voice of Holland zetten. Dat heeft Talpa laten weten. Als Undercover van start gaat op SBS 6, kan men via Netflix al twee seizoenen bekijken, uiteraard zonder reclame. Op tv zal de serie wél worden onderbroken door reclame. Wel kiest de zender voor semi-bingewatching: er komen elke vrijdag twee afleveringen op de buis.

Undercover, waarin Tom Waes een undercoveragent speelt en Frank Lammers een drugsbaron, is een samenwerking tussen de Vlaamse publieke omroep VRT en Netflix.

Het tweede seizoen wordt momenteel lineair uitgezonden op de Vlaamse publieke omroep Eén. Om Eén niet in de wielen te rijden, wacht Netflix steeds tot zondag voordat er weer een nieuwe aflevering online wordt geplaatst.

Tot nu toe was Undercover nog niet te zien op de Nederlandse televisie. In Frankrijk werd de serie uitgezonden op de zender La Deux en in Duitsland op ZDFneo.

Foto: Netflix

37 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Haagie
oktober 28, 2020 10:02

Hahaaa, helemaal gelijk Tycho graagnat, ik kom zelf van Scheveningen en zeker 40 jaar geleden gebeurd! Er komen 2 Duitse vrouwen aan rijden, die houden mijn vriend aan, die daar aan het hardlopen was, en vroegen direct in het Duits de weg naar het Zwarte pad.
Hij loopt gewoon door en ze gillen hem na! Hallo, spreekt u geen Duits (in het Duits dus 🤣) hij zegt, spreken jullie geen Nederlands! Hij liet 2 zeer verongelijkte dames achter! Hoezo hoogmoedswaanzin 😱

Gast
Tycho Graagnat
oktober 27, 2020 09:18

Ik vraag me wel af hoe de Duitse en ook de Franse tv, die standaard alles nasynchroniseren met de stem van Belgen en van Lammers en Schaap doen? Want ook dat vet brabants maakt juist deel uit van de rol/serie.

Aan de andere kant….Lammers doet niet anders.
Overigens dat nasynchroniseren is echt walgelijk. De duitse cinema en tv verkracht ook iedere blockbuster met het Duits inspreken.
De Nederlandse kijker moet daar niets van hebben. Die leest gewoon de ondertiteling en spreekt ook beter zijn talen.

Ik woon aan de Duitse grens en maak het dagelijks mee. Komen ze in Nederland shoppen dan blijven ze ten alle tjde Duits praten in winkels enz.
De Nederlander andersom past zich aan en benadert de verkoper in zeer goed of enigszins gebrekkig Duits. Maar we proberen het dus wel.
Dat is het verschil met Duitsland, een stijve niet liquide samenleving.

Gast
Sven L.
oktober 27, 2020 08:03

Tja je moet iets doen als SBS zijnde, maar dit is precies dezelfde doelgroep dus dat schiet niet op.

Gast
Joris driepinter
oktober 26, 2020 23:41

De eerste serie van undercover was heel goed,de tweede ronduit kut,ik kijk niet meer.

Gast
Henk
oktober 26, 2020 22:37

Niet heel Nederland heeft Netflix slimmerds!!!!!

Gast
Stefan
oktober 26, 2020 22:03

Ah Frank Lammers. Dat kijk ik dus niet.

Gast
aammehoela
oktober 26, 2020 20:47

Via de Belg kijken is de beste oplossing. Dan komt Netflix, als je dat wilt hebben tenminste en als je veel reclames wilt kijken dan kun je op SBS terecht. Ben benieuwd, zeker als er ook nog eens “Flikken” op NPO 1 er tegenover staat.

Gast
NetNix
oktober 26, 2020 19:42

Ik vind Lammers niks en bij Netnix zit niets wat ik interessant vindt.

Gast
GrijzePilion
oktober 26, 2020 19:31

Je hebt zelf geen enkele inspiratie of de kennis om iets fatsoenlijks in elkaar te zetten, dus jat je maar andermans producties.

Typisch het werk van de toekomstige bajesklant John de Mol. Weg met die vent en zijn imperium!

Gast
Feitje
oktober 26, 2020 18:36

Goeie serie maar denk een beetje mosterd na de maaltijd.
Staat al een tijdje op netflix.

Gast
Ellebel
oktober 26, 2020 18:30

Ik volg het iedere zondag op België 1 lekker zonder reclames bij SBS heb je ongeveer in een uur kijken 20 minuten reclame en nog wat ander Info

Gast
Marco
oktober 26, 2020 17:17

Lekker goedkoop weer. Een afgelikte boterham op prime time op vrijdag. Is al te zien op Netflix en VRT’s Eén. Als je dit op prime time vrijdagavond zet dan ben je echt de weg kwijt en probeer je het niet eens, om er wat van te maken.

Gast
VaneSSa
oktober 26, 2020 16:57

Leuik! Amateurtoneel met o.a. de Jumbo-man op SBS.
FLOP.

Gast
Nelly Veenendaal
oktober 26, 2020 16:22

Dit is dom, op de lineaire televisie moet je juist iets anders bieden dan op de streaming platformen.

Gast
Dennis
oktober 26, 2020 16:15

Lekker dom van Talpa!

Gast
Nou ja zeg..
oktober 26, 2020 16:13

Wat een malloten zitten er toch bij afdeling programmeren bij SBS6

Gast
Ham Banjon
oktober 26, 2020 16:10

Wallonië ligt voorlopig nog niet in Frankrijk, tenzij jullie het over France 2 hebben?

Gast
Wyatt
oktober 26, 2020 16:10

Wie gaat nou Netflix series op TV kijken ze snappen er bij Talpa echt niks van. 🤣

Gast
Jimz
oktober 26, 2020 16:02

Niet lullig bedoeld naar alle mensen die tvoh kijken, maar kom mensen. Zijn we na 20 jaar talentenjachten onderhand niet eens klaar daarmee? Lineaire televisie wordt hier al 10 jaar niet meer bekeken simpelweg omdat de programmering altijd hetzelfde is.
Reality TV en talentenjachten…. en komt er ooit eens een film dan mag je blij zijn als ie binnen 2.5 uur is afgelopen met al die reclames. Oh not to mention sbs 6 die er vroeger nog een schepje bovenop deed door bijna op het einde vd film even een half uur Hart v Nederland er doorheen knallen.

Nee dank je maar lineaire televisie is niets anders dan tijdverspilling!

Gast
mag niet
oktober 26, 2020 15:35

SBS wordt NETNIX

Gast
WEST*
oktober 26, 2020 15:34

niet iedereen heeft netflix en sbs heeft wel 6,tot 8, potentiele kijkers

ook komen ze met de top 4000 hitkwis dus kansen zat

Gast
TVkijker34
oktober 26, 2020 15:25

Denk dat het rond de 600.000 kijkers gemiddeld gaat halen ondanks Netflix etc. Wij Nederlanders kijken graag naar herhalingen.

Gast
Ernestine
oktober 26, 2020 15:22

Wat een zielige man, net een verwend kind👶🏻

Gast
Sean
oktober 26, 2020 15:15

Iedereen die dit heeft willen zien heeft het op Netflix of de VRT gezien. Verwachten ze nu echt dat dit hoge cijfers gaat opleveren?

Gast
Fons
oktober 26, 2020 15:11

volslagen idioot van de Mol. Er is ook nog zoiets als uitgesteld kijken……

Gast
Black Panther
oktober 26, 2020 14:57

Onbegrijpelijk. De meeste hebben Netflix en kunnen dit kijken zonder reclame. Dat kan nooit kijkcijfers opleveren.

Leuke serie voor Nederlandse begrippen.
Lammers is geen Tony Soprano en het is geen Breaking Bad maar het kijkt lekker weg.

Gast
Doorgestoken kaart
oktober 26, 2020 14:49

Voice brengt nog steeds geld op voor John de Mol.
Dus programmering daar tegenover is BEWUST zwak.

Gast
Mark
oktober 26, 2020 14:30

Op zich slim, niks werkt tegenover TVOH, dus je moet als zender toch iets. Maar ik verwacht net als bij TYFTM hooguit 250.000 kijkers. Maar ja, kost geen drol zo, net als films, maar die op SBS 6 heeft iedereen ook al gezien.

Gast
johan
oktober 26, 2020 14:24

heel nederland heeft dit al gezien.

Gast
the pat
oktober 26, 2020 14:13

kijk slim plan SBS erg goed zo gaan er meer mensen kijken naar RTL haha
hopelijk komt er wel een pauze van the voice tijd om na te denken over iets nieuws

Gast
[MikE]
oktober 26, 2020 14:11

Ach, het doet mij niets. Ik kijk al lang geen lineaire TV meer. Alles gaat via de apps van Netflix, Videoland en NLZiet. Daarmee krijg ik zo goed als alles binnen.

Gast
Henk
oktober 26, 2020 13:56

Ik mag hopen dat directeurtje niet veel betaald krijgt? Elke jan doedel kan zo een programering op touw zetten.

Gast
NPO kijker
oktober 26, 2020 13:46

Slim van de Mol.

Goedkope opvulling voor de vrijdagavond. Hij geeft gejatte The Voice de ruimte.

Gast
Sander
oktober 26, 2020 13:40

La Deux is een Waalse tv-zender, geen Franse.

Gast
Jan
oktober 26, 2020 13:39

Vraag me af of twee afleveringen achter elkaar niet te veel zijn. Zelfs op Netflix kijk ik er vaak maar eentje op een dag. Goede serie overigens.

Gast
CB
oktober 26, 2020 13:33

Wat ik dus niet snap is dat zenders denken dat je alles wat op Netflix interessant is, OOK op lineaire televisie interessant is.

Gast
Mink Vaillant
oktober 26, 2020 13:33

Die hebben we ook gewoon via de Belg kunnen kijken…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen