Ruud de Wild maakt radio vanuit huis na Lissabon-trip

Ruud de Wild maakt zijn populaire show op NPO Radio 2 de komende periode vanuit huis, omdat hij met zijn geliefde Olcay Gulsen een weekendtripje naar Lissabon heeft gemaakt. Dat laten ze weten op Instagram. Olcay en Ruud deden afgelopen weekend op de socials uitgebreid verslag van hun stedentrip, maar realiseerden zich niet dat ze geacht worden om na thuiskomst tien dagen in thuisquarantaine te blijven. Dat betekent dat Ruud voorlopig niet naar de NPO-studio kan.

De twee zijn naar eigen zeggen een beetje dom geweest. “Wij moeten verdikkeme een week in quarantaine“, zegt Ruud.

En Olcay: “Wij zijn domme rukkers, kijken niet bij het RIVM en weten niet dat we in quarantaine moeten als we naar Portugal gaan.”

Ruud: “Heel dom. Portugal hoeft niet, Lissabon wel. We hebben niet goed gekeken, heel dom.”

Olcay: “Dus tien dagen lang zijn we hier, in huis. Maar het leuke is: je gaat wel gewoon radiomaken.”

Ruud: “Jazeker.”

Olcay: “Vanuit huis.

Foto: Instagram

15 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
critikast
oktober 13, 2020 21:43

Moet je persé “radio maken”? Voor veel mensen hoeft dat niet! En op de foto zie ik dat je eindelijk goede shampoo voor je vette haren hebt gevonden !

Gast
Miriam
oktober 13, 2020 18:45

Dan gaan jullie de volgende keer vast naar Praag.

Gast
Opa henk
oktober 13, 2020 17:33

Rob Stenders 4 uur lang kan toch ook

Gast
steef
oktober 13, 2020 17:30

en straks weer als eerste roeptoeteren om maatregelen. sukkeltjes . en lekker ook naar buitenland met alle huidige maatregelen. echt waar niet normaal. opsluiten dit soort mensen

Gast
steef
oktober 13, 2020 17:27

en straks weer als eerste roeptoeteren om maatregelen. sukkeltjes . en lekker ook naar buitenland met alle huidige maatregelen. echt waar niet normaal. opsluiten dit soort mensen

Gast
Rudolfo
oktober 13, 2020 17:03

Iemand die weet of hij niet allang besmet is? In de autoreclames klinkt hij of hij een zak droge koekjes in z’n keel heeft zitten.

Gast
Gwendolyn
oktober 13, 2020 16:38

Ruud de Wild is een stomme stommerik.

Gast
Liever Kips in m'n bips, dan gewone leverworstorst
oktober 13, 2020 15:24

Ruud en Olcay hebben het de laatste tijd wel druk gehad. Schaapjes tellen bij SBS6. Mensen schofferen en lastig vallen met hun sexleven
Ruud twee uur per dag hakkelend op de Nederlandse radio.
Ja dan heb je vakansie nodig.

Maar 10 dagen in quarantaine met Olcay ik moet er niet aan denken. Overigens met Ruud ook niet.

Gast
Tom
oktober 13, 2020 14:33

Dat kost natuurlijk weer niks, zo’n dj vanuit huis…

Gast
Karbonade
oktober 13, 2020 14:05

Thuis radio maken?
Kindjes maken!

Gast
Gerda
oktober 13, 2020 14:02

Fouten kunnen gemaakt worden. Nu in quarantaine gaan is volwassener, dan allerlei excuses bedenken..

Gast
Ron
oktober 13, 2020 13:48

Dit soort figuren geven in de media hoog op om vooral alle maatregelen te blijven volgen, maar als puntje bij paaltje komt zijn ze zelf al even fout. En maar blijven shamen en framen. Hypocriet.

Gast
oma
oktober 13, 2020 13:45

jammer

Gast
Piet Sama
oktober 13, 2020 13:32

Beetje dom!

Gast
rollins
oktober 13, 2020 13:31

Ja, of gewoon niet…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen